Chvástání klimatických změn funguje jako mechanismus pro nejrůznější sociální, ekonomické a politické změny, které by mohly výrazně omezit svobodu a finanční přežití průměrného člověka.

Jak se svět přesvědčil v případě pandemie kovidů, globální instituce spolupracující s vládami a korporacemi rády vyvolávají falešné hrozby a hysterii veřejnosti, pokud si myslí, že mohou tento vzrůstající strach využít k omezování našich individuálních práv. Humbuk kolem „skleníkových emisí“ není výjimkou.

Zdá se, že naprostá většina klimatických a uhlíkových politik je zaměřena na Západ, a to je jeden z důvodů, proč víme, že tvrzení, která za nimi stojí, jsou falešná. Jen na Čínu připadá přibližně 32 % všech světových emisí uhlíku, na USA pouze 14 % a na EU přibližně 8 %. Přesto se think-tanky jako Světové ekonomické fórum a globalistické ráje jako OSN hyperaktivně zaměřují na USA a Evropu, zatímco Čína si dělá, co chce.

Proč? Možná proto, že čínská populace je již dobře pod kontrolou a není třeba používat strach z klimatu jako zbraň k jejímu podmanění? V každém případě je otázka skleníkových plynů zbytečná, protože neexistuje žádný důkaz o příčinné souvislosti mezi emisemi uhlíku a globálním oteplováním. Dokonce i důkazy o korelaci jsou velmi podezřelé. A pokud se zeptáte jakéhokoli klimatického alarmisty, kde je důkaz o „klimatické krizi“, o které neustále žvaní, předvídatelně poukáže na běžné povětrnostní jevy (nebo požáry), které jsou běžné od počátku lidských záznamů.

V poslední době hodně slyšíme o snahách omezit nebo zakázat v USA kamna na zemní plyn, přiškrtit zemědělskou produkci v Evropě a omezit maso ve veřejné stravě, ale nejrozsáhlejší omezení emisí uhlíku se plánuje pro automobily a soukromou dopravu. WEF nedávno zveřejnil plán na snížení počtu individuálních automobilů o 75 % do roku 2050.

Bílá kniha s názvem „Benchmarking the Transition to Sustainable Urban Mobility“ (Srovnání přechodu na udržitelnou městskou mobilitu) stanovuje různé pokyny pro přechod většiny lidské populace na hromadnou dopravu v rámci kompaktních „chytrých měst“. WEF rovněž předpokládá, že do roku 2050 bude muset v těchto inteligentních městech žít více než 70 % všech lidí – v současné době žije 45 % světa na venkově, což vyžaduje, aby se v příštích několika desetiletích do měst nastěhovalo dalších 15 % populace. Nejen to, ale i města 2. a 3. řádu by musela být spojena do jednotných homogenizovaných sítí. Jinými slovy, megaměsta.

Dopravní agenda WEF požaduje, aby z více než 2 miliard majitelů automobilů 1,5 miliardy lidí ztratilo možnost osobní dopravy. Tím by na světě zůstalo pouze 500 milionů lidí s „výsadou“ vlastnit automobil.

Mějte také na paměti, že OSN také požaduje čisté nulové emise uhlíku do roku 2050, což znamená, že v příštích 25 letech už nebudou jezdit žádná vozidla na plyn.

Dokument WEF je zaplaven nesmyslnými slovy zahrnujícími rétoriku „spravedlnosti a inkluze“, stejně jako „cíle udržitelného rozvoje“ a terminologii „kapitalismu zainteresovaných stran“. Pro pochopení důsledků je nutné číst mezi řádky.

Shrňme, že snížení dopravy je rozšířením něčeho, co se nazývá rámec řízení sdílené, elektrické a automatizované mobility (SEAM), stejně jako iniciativy čistého nulového městského plánování. Tím, že se lidem odebírají automobily, nutí se obyvatelstvo stěhovat do stále menších oblastí, kde je dostupná hromadná doprava. Tyto extrémně koncentrované populační oblasti budou digitálně propojeny a monitorovány umělou inteligencí, s bezprecedentními dohledovými opatřeními a schopností vlády centralizovat a diktovat pohyb veřejnosti, využívání veřejné energie, přístup veřejnosti k potravinám a dokonce i chování veřejnosti.

To vše se prodává jako výměna za utopické pohodlí a bezpečnost, zatímco ve skutečnosti to znamená konec svobody, jak ji známe. Čína působí jako země, kde se tato opatření testují v beta verzi, s jedněmi z největších projektů chytrých měst a sítí dohledu na světě.

Víme, že cílem dekonstrukce soukromé dopravy je nahnat lidi do stále kompaktnějších a tísnivějších měst, ale jak by se dalo dosáhnout omezení vlastnictví automobilů v takovém rozsahu?

Prostřednictvím řady uhlíkových regulací a inflace cen. Uhlíkové daně budou použity k tomu, aby se nákup a údržba vozidla na plyn staly neudržitelnými, a inflace cen elektromobilů bude znamenat, že si je bude moci koupit pouze majetná třída. Tímto způsobem může establishment tvrdit, že „nikdy nezakazoval auta“, pouze vytvořil ekonomické podmínky, které donutily většinu obyvatelstva vzdát se osobního vlastnictví.

Jakmile prozkoumáme projekty čisté nuly jako celý celek, a ne jen jednotlivé části a díly, je jasné, že tyto plány nemají nic společného se záchranou životního prostředí a planety a vše souvisí s centralizací moci.

Zdroj: zerohedge.com