Hvězdy na sociální síti Youtube, které se staly bohatými díky přejídání se před miliony sledujících na kamerum za cenu smrtelné obezity. (Foto: Youtube)
Youtubeři, kteří se cpou obrovskými talíři jídla, vydělávají miliony dolarů ročně. Tato videa, tzv. mukbangy, mají pomoci osamělým strávníkům, aby se při jídle necítili tak osaměle.
Kamera se otevře na čtvercový stůl obložený položkami z McDonald’s. Hranolky, kuřecí nugety a hamburgery zaplňují obrazovku, což lze popsat jako švédský stůl s rychlým občerstvením.
Objevuje se hostitel v nadživotní velikosti s dýchací trubicí, která má pomáhat při špatném spánku, což je známkou drastického nárůstu hmotnosti, a pak se začne cpát po dobu více než 40 emočně bouřlivých minut, během nichž se zhroutí z toho, že překročil hranici 400 kg, a svou úzkost svádí na množství snězených smažených kuřat.
Nicholas Perry – pro 3,5 milionu sledujících na YouTube známější jako Nikocado Avocado – je internetová senzace z Pensylvánie, která se stala multimilionářem díky tomu, že se natáčí, jak se přejídá bezbožným množstvím jídla, a dokumentuje svou cestu za přibráním.
Třicetiletý Perry ušel dlouhou cestu od svého prvního videa, v němž se v roce 2016 zřekl veganství, kdy působil mladistvě, štíhle a žoviálně. O sedm let později – a 150 kilo později – je z něj úplně jiný člověk.
Zatímco v roce 2017 se začal natáčet při konzumaci pořádných porcí ramenu nebo hromady palačinek v IHOP, nyní před kamerou často sní více než 10 000 kalorií ve videích s názvy jako „Nenávidím se, sbohem YouTube a život“ nebo „Oslavujeme náš 700kilový milník“.
Zdroj: dailymail.co.uk