Generální ředitel Jaguaru Rawdon Glover se na závěr týdne pustil do odstraňování škod a poskytl rozhovor listu Financial Times poté, co se ikonický britský výrobce sportovních vozů rozhodl zničit svůj devadesátiletý odkaz třicetivteřinovou reklamou, která byla zveřejněna na X. (Foto: X / Jaguar)
Glover uvedl, že „zamýšlené poselství“ reklamy se ztratilo v „ plamenech netolerance“ na platformách sociálních médií, a odmítl názor, že video bylo „woke“ prohlášením.
„Pokud budeme hrát stejným způsobem jako všichni ostatní, tak nás prostě přehluší. Takže bychom se neměli projevovat jako značka aut,“ řekl Glover.
Pokračoval:
„Potřebujeme obnovit naši značku, a to za úplně jinou cenu, takže se musíme chovat jinak. Chtěli jsme se odklonit od tradičních automobilových stereotypů.“
Glover se ohradil proti některým uživatelům sociálních sítí a uvedl, že je zklamán „mírou odporné nenávisti a netolerance“ v komentářích, které se u videa objevily.
Glover zjevně nedostal zprávu od americké poslankyně Alexandrie Ocasio-Cortezové o mazání zájmen ze stránek sociálních médií, protože toxická vlna wokeismu se rozlévá.
Co se týče „zamýšleného poselství“ reklamy,“ to mělo jen málo společného s prodejem automobilů a vše souviselo s prosazováním wokeismu.
Je toto nová cílová skupina Jaguaru?
Jeden z reklamních manažerů vyjádřil naprostý šok nad tím, že Jag v 30sekundové reklamě zničil téměř stoleté dědictví: „Během 30 sekund můžete zničit značku, která se budovala celý život.“
Copy nothing. #Jaguar pic.twitter.com/BfVhc3l09B
— Jaguar (@Jaguar) November 19, 2024
Zdroj: ft.com