Turné Renaissance World Tour, označované mediálními kritiky za „největší popovou show na světě“, je masivní produkcí, na které se nešetřilo. (Foto: Youtube)
A nešetřilo se ani na symbolice. Zde se podívejte na obrazy a poselství, které v nové show Beyoncé najdete.
Pokud to nevíte, Beyoncé je velká, obrovská, gigantická hvězda. Takže když přišel čas, aby se vydala na nové světové turné, věřte, že peníze byly vynaloženy na vytvoření velké, masivní, gigantické show. A vzhledem k tomu, že mluvíme o Beyoncé, věřte, že to celé bylo plné velké, masivní, gigantické symboliky.
Jsem si jistý, že dlouholeté čtenáře tohoto webu to vůbec nepřekvapuje. Koneckonců můj první článek o Bey vyšel před více než čtrnácti lety a od té doby neustále vydává materiál, který je vysoce symbolický. Má to svůj důvod. Beyoncé má v hudebním průmyslu zvláštní postavení: Je to „královna Bey“. Dostala královský status, který se neustále odráží a vše, co dělá.
Celá její osoba je sice obklopena aurou bohyně, ale její status také znamená, že je dokonalým prototypem, který nese veškerou agendu poselství a symboliky okultní elity. V mnoha ohledech je představitelkou globálního popového hudebního průmyslu.
Je ironií osudu, že když rozluštíme symboliku, která ji obklopuje, je Beyoncé zobrazena jako pravý opak královské rodiny – je to robotická otrokyně, která dělá, co jí řeknou ti, kdo ji naprogramovali.
Pokud vám poslední věta nedává absolutně žádný smysl, čtěte dál. Protože obraznost jejího turné Renaissance World Tour nemůže být jasnější.
Show rozdělená do šesti dějství je poháněna zastřešujícím příběhem o „přerodu“ Beyoncé v androida, který vrcholí znepokojivým kouskem o ovládání mysli.
Pojďme se do něj podívat.
Renesance
Ještě před začátkem představení jsou diváci obdarováni vlajkami LGBT Pride, protože je to prostě povinné. A během představení diváci uvidí tu a tam vložené mužské tanečníky převlečené za ženy, protože to je teď také povinné. Během písně Run The World (Girls) se dokonce objeví trans/dračice, což je poněkud rozporuplné.
Jak bylo uvedeno výše, Beyoncé byla postavena tak, aby propagovala programy. A zbytek show vysvětluje, jak byla postavena – samozřejmě symbolicky.
Hned na začátku pořadu se objevuje zajímavá symbolika.
V tuto chvíli už víme, že půjde o „zábavu“ schválenou elitou.
Jak vidíte, na obrázku výše je hodně kůže a masa. Tohle je „lidská“ Beyoncé. A během první části show lidská Bey předvede některé ze svých pomalejších nebo gospelem inspirovaných R&B písní.
O první přestávce však dojde k metamorfóze.
Zde se lidská Beyoncé mění v umělou kreaci. Jak jsme viděli v předchozích článcích, elita ráda vykresluje své průmyslové otroky jako androidy, kteří byli naprogramováni prostřednictvím ovládání mysli Monarchy. Pokud si myslíte, že zacházím příliš daleko, čtěte dál. Protože slova „KONTROLA MYSLI“ se na této obrazovce později během představení doslova objeví.
Ano, diváci pořadu se dostanou do vagíny Beyoncé. A podle všeho jde hodně hluboko.
Pak se Beyoncé znovu objeví před davem ve zbrusu novém oblečení.
Jedná se o přímý odkaz na postavu Marie ve filmu Metropolis z roku 1929.
Jak bylo vysvětleno v předchozích článcích na těchto stránkách, film Metropolis je pro okultní elitu – zejména v zábavním průmyslu – nesmírně důležitý. V průběhu let se na Marii ve svých vystoupeních odvolávala řada umělkyň, včetně samotné Beyoncé při několika příležitostech.
Existuje důvod, proč se tato postava z neznámého německého filmu stále objevuje v populární kultuře: Její příběh je velmi aktuální i dnes.
Ve filmu Metropolis je Maria charismatickou vůdkyní, kterou dělnická třída miluje a důvěřuje jí. Vědec z elity však Marii unese a vytvoří androida, který si vezme její podobu. Robota pak pošle mezi dělníky, kde ho využije k tomu, aby zkazil jejich morálku a dotlačil je k jednání proti jejich vlastním zájmům. Film vrcholí erotickým tancem robotky Marie, která ztělesňuje Babylon, Velkou nevěstku apokalypsy.
Maria je zkrátka dokonalou postavou, která reprezentuje roli popových hvězd v dnešní populární kultuře.
Na obrázku výše je spousta symboliky. Celé tělo Beyoncé je tvořeno obvody, což potvrzuje, že už není žádná lidská Beyoncé. Ještě důležitější je, že má jedno oko zakryté elektrickou věcičkou – což je dokonalý způsob, jak znázornit její status otroka průmyslu. Uprostřed obrazovky je vyrenderovaná verze obličeje Beyoncé obklopena fázemi Měsíce – což je způsob, jak naznačit, že při tvorbě tohoto robota byly zapojeny nějaké čáry. Přesně jako ve filmu Metropolis.
Stejně jako Maria z Metropolis, i Beyoncé-bot má svému publiku sdělit nějaké poselství.
Poté se divákům zobrazí maximálně ironické poselství.
Přítomnost tohoto citátu v této výstavě je docela ironická. Beyoncé je produkt, který doslova vlastní „ten, kdo ovládá média“. O každý aspekt její kariéry se starají největší jména ve zmíněných médiích.
Stručně řečeno, ti, kdo ovládají média, říkají divákům, že ovládají vaši mysl. Pak se věci stávají ještě zjevnějšími.
Poté, co nám řekne, že ti, kdo ovládají média, ovládají mysl, se Beyoncé znovu objeví jako … mediální osobnost.
Stejně jako Marii v Metropolis i Beyoncé využívá elita ke sdělování specifických zpráv masám.
Pak show končí tím nejvíc beyoncéovským způsobem.
Závěrem
Hudební průmysl rád představuje Beyoncé jako královnu hudebního průmyslu a nešetřil se, aby se světové turné Renaissance stalo událostí vhodnou pro královnu… Když však analyzujeme příběh, který za touto show stojí, je jasné jedno: Beyoncé je vykreslena jako pravý opak královské rodiny. Show vypráví příběh lidské zpěvačky, která se díky kombinaci vědy a okultismu promění v robota/otroka – ne nepodobně programování Monarchy.
Jak pořad postupuje, věci jsou stále zjevnější. Vždyť na jednom snímku je doslova spoutaná, zatímco drží mikrofon. Mohli by to nějak jasněji vyjádřit, že jde o ovládání mysli? Myslím, že mohou. Protože později v pořadu doslova blikla slova „KONTROLA MYSLI“.
Stručně řečeno, světové turné Renaissance World Tour vyprávělo příběh o proměně Beyoncé z oduševnělé R&B zpěvačky v nástroj elity, který se snižuje k otroctví. A lidé po celou dobu tleskali.
Zdroj: vigilantcitizen.com