Společnost Optus oznámila, že konečně obnovila internetové a telefonní služby pro miliony zákazníků, kteří byli postiženi dnešním 13,5hodinovým výpadkem sítě. (Foto: Flickr)
Telekomunikační společnost, která otevřela dveře pro určitou formu „odměny“ pro postižené zákazníky, uvedla, že začala s opravou kolem oběda, ale problém byl plně vyřešen až po půl šesté odpoledne.
„Společnost Optus se zákazníkům upřímně omlouvá za dnešní výpadek,“ uvedl její mluvčí.
„Víme, že se zákazníci na naše služby spoléhají, a proto celý tým společnosti Optus usilovně pracoval na nápravě. Služby byly nyní obnoveny a zákazníci by nyní měli být opět online. Ještě jednou děkujeme zákazníkům za jejich trpělivost.“
Výpadek vedl k tomu, že z hodnoty společnosti byly vymazány přibližně 2 miliardy dolarů, protože cena jejích akcií se v průběhu dne propadla přibližně o 4,5 %.
Generální ředitelka společnosti Optus Kelly Bayer Rosmarinová se zákazníkům omluvila a otevřela možnost určité formy kompenzace.
„Nyní, když je síť obnovena, budeme hledat způsoby, jak našim zákazníkům poděkovat za jejich trpělivost a odměnit je za jejich věrnost,“ řekla pro 9News.
Již dříve uvedla, že telekomunikační společnost „nemá přehled“ o hlavní příčině výpadku, který dnes ráno síť vyřadil z provozu.
Několikrát uvedla, že se za výpadek „velmi, velmi omlouvá“.
Zdroj: 9news.com.au