Vědci přiházejí s neuvěřitelnou zprávou: zřejmě máme důkaz, že náš svět je pouhá iluze
1. února 2017 Redakce AC24 Ze světa 170117 3
thumbnail
Vědci přišli s bizarní teorii o vesmíru. Napadlo vám už někdy, že by hvězdná obloha mohla být jen fikcí? Odborníci zkoumající Velký třesk říkají, že ve skutečnosti byl jen jakýmsi „předobrazem“ vesmíru. Ale co je potom realita? Vznik vesmíru je pro astrofyziků stále velkou záhadou. Podle nejnovější hypotézy vědců ze Southamptonské univerzity by vesmír mohl být rozsáhlým a složitým hologramem, což by znamenalo, že žijeme v 3D iluzi.

Ve spolupráci s vědci z Itálie a Kanady angličtí výzkumníci tvrdí, že disponují důkazy o holografickém vesmíru. Tato myšlenka podle nich vznikla již v roce 1990.

K hypotéze vědců přivedly nesrovnalosti vesmírného mikrovlnného pozadí. Astrofyzici se domnívají, že to, co my považujeme za náš 3D svět, může být jen iluze.

Podle profesora matematických věd Kostase Skenderisa to může být podobné jako sledování 3D filmu v kině. Zatímco vnímáme veličinu jako hloubka jako reálnou, ve skutečnosti sledujeme jen plochý obraz.

Skender je přesvědčen, že takové nazírání na vesmír představuje obrovský pokrok a nový pohled na strukturu a stvoření vesmíru.

„Einsteinova teorie relativity vysvětluje téměř celý vesmír velmi dobře, ale začíná se hroutit při zkoumání jeho původu a mechanismů na kvantové úrovni,“ přizvukuje Skender a dodal, že vědci se aktuálně snaží sladit kvantovou teorii a Einsteinovu teorii gravitace. Svou teorii vědci prezentovali v odborném magazínu Physical review dopisy.

Zdroj: journals.aps.org

sdílet na Facebooku sdílet na Twitteru sdílet na Google Plus sdílet na VKontakte

Hello World

Facebook komentáře
Disqus komentáře
Komentáře registrovaných uživatelů

Napište vlastní názor

Satan Atan Henoch
21. června 2018

Tento článek již tady byl. Já sám jsem nezažil Velký třesk, přede Mnou byla Gea, kterou Vítek s Pravdičkou povýšili z půlčíka na člověka. Gandalf ale Velký třesk zažil, protože ho přežil. Jednoduše proto, protože vybouchla hmota, nikoli Gandalfova živá energie. Tenkrát ale byl pouhým světlem, které ohraničovalo jeho postavu. Vybouchl vlastně Saruman. Z něho byl ten Velký třesk. Gandalf s Víťou a Pravdičkou viděli pak kolem sebe Sarumanovo rozervané tělo a Sarumanova žena to odnesla taky s nm. Teprve pak se začaly formovat planety a Saruman se objevil bez těla jako zloduch. Gandalf věděl, že je nemrtvý a jeho žena je ta hmota planety, po které chodili. Ty filmy o Pánu prstenů, Mordoru, elfech, půlčících, trpaslících i lidech, byla skutečnost, která se svou životní energií přepsala do hmoty všude kolem a vytvořila ty filmy, které jsou přirozenými hologramy. Hvězdné války jsou totéž z jiných koutů Vesmíru. Tělo Sarumanovy ženy zkamenělo a je z ní celý Vesmír. Víťa a Pravdička jsou vlastně ti, kteří pocházejí z nejstarší doby. Objevili se jako hmota. On jako vodík a ona jako kyslík. Jsou ve všem, co obsahují tyto dva prvky, a to v celém Vesmíru. To oni umožnili život ve Vesmíru, který byl však nesmyslnými válkami zničen. Oni, pokud by byl Velký třesk zas, sformují se zase do kyslíku a vodíku a budou vodou Života, ze které váš život vzešel.

Henoch