Jak odpovědět na požadavek BBC World Service
12. srpna 2012 Redakce AC24 Ze světa 4758 0
thumbnail
Bojkotujte je a distancujte se od nich – jejich legitimitu a prominentní postavení jsme jim udělili my lid a jsme schopni jim ho i odebrat. Nedávno jsem dostal e-mail od kohosi tvrdícího, že je Abla Kandalaft z BBC World Service. To je ta samá organizace, co nedávno dostala peníze od ministerstva zahraničí USA (a ještě tady), aby pomohla podvracet suverénní národní vlády po celém světě včetně Iránu a Číny. Shledávám velice těžkým uvěřit, že ta „Abla“, co mě kontaktovala, je čímkoliv na způsob žurnalisty – jelikož si už určitě přečetli, jak obecně reaguji na BBC, a došlo jim už předem, jakou by ode mě mohli dostat odpověď, když mě zkusí kontaktovat.

 
 
loading...
 

Mou poslední reakci na reportáž BBC lze nalézt na „BBC se účastní nájezdů na Aleppo v Sýrii spolu s Al-Káidou“ a začíná větou: „Když se musí říkat velké lži, je u toho BBC.“

Tato organizace je vinna zrůdnými zločiny proti lidskosti, zločiny proti světovému míru a je komplicem při páchání a krytí četných ukrutností po celém světě. Oni a organizace jako oni jsou jednou z největších překážek skutečného pokroku – jelikož k tomu, aby se pokrok realizoval, je zapotřebí informovaného občanstva, a jediným úkolem BBC je v zastoupení určitých zvláštních zájmů mezi občanstvem pěstovat ignorantství a zavádějící názory.

Ač mnozí by na šanci v nějaké formě s BBC spolupracovat skočili, tak ve skutečnosti lze jejich úchvat veřejné pozornosti zlomit pouze, budeme-li rozhodnuti je odhalovat, bojkotovat je, distancovat se od nich a nakonec je nahradit, stejně jako bychom to měli dělat se všemi korporátně financovanými monopoly.

Níže je výměna e-mailů, k níž došlo.

....

Milý Tony,

Jmenuji se Abla Kandalaft. Jsem žurnalistkou u World Servisu a četla jsem tvůj článek o soudu s Pussy Riot, že byl zinscenován USA kvůli politické destabilizaci. Mohl bys mi sdělit, jestli znáš nějakou osobu nebo skupinu v Rusku, která by rovněž tento argument podpořila? V podstatě děláme reportáž o jejich zatčení pro program Svět ti řekl a chtěli bychom v ní velké množství různých názorů.

Osobně si myslím, že je to dost zajímavé, stejně jako třeba, co se opravdu děje v Sýrii.

Díky za pomoc

S úctou

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Ablo,

Upřímně se omlouvám, ale BBC není ničím na způsob nějaké žurnalistické organizace, a není tomu tak ani u jejích spřeženců. Nemám vůli, čas, ani trpělivost se družit byť i vzdáleně s kýmkoliv, kdo je zapojen do jejich zpátečnické škarohlídské agendy.

Už mě prosím nekontaktuj.

Velice upřímně,

Tony Cartalucci

....

Kandalaft nesouhlasil s mým požadavkem, aby mě už nekontaktovala, a tvrdil, že ona s mým náhledem na tuto záležitost „souhlasila“. Ovšem kdokoliv obeznámený s BBC a se Západním tiskem obecně si uvědomuje, že jakmile jim jednou do těchto propagandistických hlásných trub pošlete své myšlenky či komentáře, tak je zeditují tak, že podvrátí věrohodnost jak vaši tak vašeho poselství. A opět, nejlepším přístupem je, ignorovat je, bojkotovat je a nakonec je zcela nahradit funkčními, poctivými alternativami.

Chcete-li si přečíst ten článek, o kterém se psalo v e-mailech, podívejte se prosím níže.

Zdroj: landdestroyer.blogspot.fr

Kdo nebo co jsou ruské „Pussy Riot“?

Reportáže Západních médií o „Pussy Riot“ jsou horší než propaganda ze „sovětské éry“

Ta trojčlenná hudební kapela přesně popsaná jako bigotní a chuligánská, známá jako „Pussy Riot“ je teď souzena za „chuligánství motivované náboženskou nenávistí“. K tomu došlo poté, když v Moskvě vpadli do jednoho kostela, kde narušovali veřejný pořádek, když při tom zesměšňovali praktikování víry ve snaze protestovat proti ruskému prezidentovi Vladimíru Putinovi. Kdyby snad na Západě spáchali někde v synagoze skinheadi něco podobného, tak by za to určitě už dávno těžce zaplatili a nastoupili by k výkonu velmi dlouhého trestu vězení za „veřejné napadení motivované původem, náboženským vyznáním, rasovou či etnickou příslušností“ (a tohle).

Článek z Guardian nadepsaný „Proces s Pussy Riot ‚horší než v sovětské éře‘“ se hned pustil do otevřené propagandy, když popisoval i soudní místnost a ruskou vlajku jako „ošuntělé“ a policejní psy jako „bažící po krvi“. Ten britský plátek zkouší samotné Rusko vyobrazit jako „hluboce rozdělené“ mezi konzervativce a liberály, přičemž ti druzí bojují „všemi prostředky, co mohou“ proti státu.

Tím si ovšem Guardian nabíhá na potíže – když Rusko líčí jako „rozdělené“ – což vyvrací nedávné volby, které udělily Vladimíru Putinovi a jeho straně Jednotné Rusko zřetelný mandát k vedení země. A ač je pravda, že ve skutečnosti je tu rozdíl mezi hlasujícími pro Putina, co posbíral 63% těch (v 5-kolových volbách) a veškerým voličstvem, takže jen asi 40% celkových v Rusku registrovaných voličů opravdu volilo Putina, jeho mandát je pořád silnější než u prezidenta USA Baracka Obamy s 32% v pouze 2-kolových volbách, nebo oproti loňskému vítězství v Thajsku pro Yingluck Shinaatra s pouhým 35% hlasy vítanými Západními médii jako „drtivým“ vítězstvím získaný mandát.

Obrázek: Snímek obrazovky z webové stránky Národní nadace pro demokracii líčící financování USA NGO „GOLOS“, který údajně pátrá po „nekorektnosti hlasování“ v nedávných ruských volbách, a teď GOLOS a další podporované USA NGO a opoziční strany zkouší v Rusku spustit „Arabské jaro“.

....

Je rovněž třeba poznamenat, že nedávné ruské volby byly poznamenány pokusy NGO „GOLOS“ monitorující volby, jež prohlásil volební výsledky za podvodné. Později bylo odhaleno, že tato NGO označovaná Západním tiskem za „nezávislou“ je ve skutečnosti přímo financovaná ministerstvem zahraničí USA přes Národní nadaci pro demokracii (National Endowment for Democracy NED). Pokusy Wall Streetu a Londýna portrétovat tyto volby jako podvodné položily základy pro širší kampaň za politickou destabilizaci – kampaň, v níž jsou teď „Pussy Riot“ klíčovým hráčem.


Ta nechutná Public Relations senzace je prací ministerstva zahraničí USA

Guardian má však absolutně pravdu v tom, když „Pussy Riot“ prohlašuje za „soudní show“. Nemá však pravdu, když tvrdí, že režie tohoto show je prací Ruské federace. Režie tohoto show spočívá naopak na Západních médiích a široké síti umělých NGO ministerstva zahraničí USA.

Celý článek Guardianu je propaganda sepsaná doslova spíše literárním než žurnalistickým tónem. Sám tento článek cituje právníky obhajoby, kteří komentují nadpis článku jako jeho základní formu. Ale zatímco Guardian může úspěšně uchvátit emoce mizerně informovaných, nepodezíravých čtenářů s dobrými úmysly, uniká mu i několik vodítek k tomu, kdo je opravdu za režií tohoto show.

Podle Guardian obhajoba „zkoušela předvolat“ 13 svědků včetně opozičního vůdce Alexeje Navalného. Navalny je samozřejmě dlouhodobým operativcem, kterému se od Západu dostává jak politické, tak finanční podpory pro jeho úsilí podvrátit ruskou vládu a vrátit zpět ty dny, kdy si v 90. letech Wall Street a Londýn bez překážek plundrovaly ruský trh.

Alexej Navalny byl kmenovým zahraničním příslušníkem university Yale a v jeho profilu se uvádí:

„Navalny vede právní útoky v zastoupení menšinových akcionářů u velkých ruských společností včetně Gazpromu, Bank VTB, Sberbak, Rosněft, Transněft a Surguněftěgaz prostřednictvím Svazu menšinových akcionářů. Už se mu úspěšně podařilo donutit společnosti, aby svým akcionářům prozradily více informací a zažalovat jednotlivé managery u několika větších společností za údajně korupční praktiky. Navalny je rovněž spoluzakladatelem hnutí Demokratická alternativa a býval podpředsedou moskevské pobočky politické strany JABLOKO. V roce 2010 spustil veřejný projekt RosPil v Rusku financovaný bezprecedentním výběrem peněz. V roce 2011 rozběhl Navalny RosJama, které bojuje proti podvodům sektoru stavby silnic.“

Demokratická alternativa, která rovněž sepsala DA! je ve skutečnosti příjemcem peněz z Národní nadace pro demokracii, což znamená, že Alexej Navalny je agentem financovaného rozvratu USA. A přes to, že se staví do pózy šampióna „transparentnosti“, tohle Navalny před svými přívrženci úmyslně skrývá. Ale odhalilo to ministerstvo zahraničí USA samotné, když vydalo seznam „mládežnických hnutí“ operujících v Rusku.

„DA!: Maria Gajdarová, dcera bývalého ruského ministerského předsedy Jegora Gajdara, vede DA! (Demokratickou alternativu). Je zanícenou propagátorkou demokracie, realistkou ohledně překážek, jimž čelí. Gajdarová řekla, že DA! se zaměřuje na nestranické aktivity konstruované tak, aby zvedly politickou uvědomělost. Obdržela financování od Národní nadace pro demokracii, což je skutečnost, kterou nezveřejnila ze strachu, že by se objevily pokusy o kompromitaci spojením s Amerikou.“

Navalny byl přímo zapojen do zakládání hnutí financovaného vládou USA a až do dnešního dne, ti samí lidé, kteří financovali DA! jej prostřednictvím Západních médií obhajují. Ta zmíněná spoluzakladatelka Maria Gajdarová také leccos odhaluje, neboť dlouhodobě kolaborovala s Iljou Jašinem, a příležitostně s ním byla i zatčena, což je zase další vůdce NED financovaný ruský „aktivista“ opozičních skupin.

Foto: Alexej Navalny – Zahraniční kmenový příslušník Yale – a pro Národní nadaci  USA pro demokracii spoluzakladatel DA! „Demokratické alternativy čili Da rusky Ano.“ To je další organizace typu Otpor žijící díky laskavosti vlády Spojených států a ochotně zrazující svou vlast.

....

Pokud obhajoba „Pussy Riot“ předvolává zadokumentované agenty Západních zájmů jako „svědky“, tak to u člověka vyvolá zvědavost, po kontextu a míře toho, v jaké je Navalny a v důsledku toho i Národní nadace pro demokracii s obžalovanými spojena. Navalny přiznává, že „známým“ jedné z členek kapely, nebyl však ve skutečnosti „svědkem“ a spíše by svědčil, aby „obhajoval zákon a spravedlnost“.

Je tudíž jasné, že když se obhájci pokouší ho zatáhnout do soudu, je to politicky motivované, a nemá to nic společného ani s právem ani se spravedlností, a slouží to prostě jen jako prostředek k provázání „Pussy Riot“ s podvratnou opozicí ministerstva zahraničí USA, mnoho jejíchž vůdců bylo nachytáno jak se počátkem letošního roku tlačí na moskevskou ambasádu USA (v češtině).

Dost o tom vypovídá i to, že je to Oksana Čelyševa – členka správní rady Finsko-ruského občanského fóra a člen dozorčí rady NED FIDH financované usvědčeným zločincem George Sorosem přes jeho Opern Society, ale také Fordovou nadací, Sigrid Rausing Trust-funded Front Line Defenders, a ministerstvem zahraničí USA vedenou Amnesty International spojenou s EU-ruským fórem občanské společnosti – kdo vede kampaň na podporu „Pussy Riot“.

Český článek o Sorosově odsouzení za kriminální zločiny ZDE.

Obrázky: Podpůrnou kampaň pro „Pussy Riot“ vede Oksana Čelyševa z ministerstvem zahraničí USA podporované „Společnosti rusko-čečenského přátelství“, což je organizace k převodu financí pro propagandu čečenských teroristů. Spolu s ministerstvem zahraničí USA a Západními mediálními kanály dotovaným Alexejem Návalným na své straně mají ti chuligánští „punkoví rockeři“ proti establishmentu na svém soudě v Moskvě rozhodně podporu „establishmentu“.

....

Čelyševa byla rovněž „Zástupkyní výkonného ředitele“ Společnosti rusko-čečenského přátelství, plně financované jen ministerstvem zahraničí USA přes Národní nadaci pro demokracii. Tato „Společnost přátelství“ byla v podstatě jen propagandistickou frontou čečenských s Al-Káidou spojených teroristů řádících v ruském kavkazském regionu – což je spiknutí nabízející pochopení nových významů teď, když USA a NATO spolu se státy v Zálivu otevřeně podporují podobné skupiny teroristů, co nyní řádí v Sýrii. Tato společnost „přátelství“ sloužila k podobné funkci jako nyní zdiskreditovaní „Syrští pozorovatelé lidských práv.“

Ač dosud není známo, zda bylo členstvo „Pussy Riot“ v kontaktu s kýmkoliv z těchto skupin či z ministerstva zahraničí USA či jeho poboček, aby provedly své chuligánství, je jasné, že tyto skupiny a samotné ministerstvo zahraničí USA překroutily jinak nechutné rušení veřejného pořádku a narušení práv účastníků bohoslužeb k praktikování své víry bez obtěžování na politickou páku proti Rusku.

S tlakem na tuto politickou páku pomáhají takové propagandistické kanály jako Guardian, když líčí tento soud jako případ skupin ruské liberální opozice bojující proti návratu justice do éry Sovětského svazu. Ve skutečnosti je to jen další kousek z produkce Wall Streetu a Londýna ve stylu srbského US financovaného hnutí Otpor, podfuku Kony 2012 a US-zrežírovaného „Arabského jara“.

Překlad: Miroslav Pavlíček

Zdroj: landdestroyer.blogspot.cz

 
 
sdílet na Facebooku sdílet na Twitteru sdílet na Google Plus sdílet na VKontakte

Hello World

Facebook komentáře
Disqus komentáře
Komentáře registrovaných uživatelů

Napište vlastní názor