Co se to sakra s naším světem děje? Proč jsou lidé takoví ulhaní zrádci? Proč se většina tak zlých lidí (jako Eric Holder) vyšplhá v korporacemi řízené fašistické vládě až na vrchol? Proč zombie z bezdomovců žerou lidské maso? Při zodpovídání těchto otázek jsme shromáždili pět archetypů společnosti během kolapsu. Zde je pět dominantních typů osobnosti, které jsou zrovna teď kolem nás: 1) Zombie 2) Popírači 3) Intrikáni 4) Sociopati 5) Ochránci
Zkontroluj si popisy a zjistíš to. Můžeš také objevit skutečný archetyp svého šéfa, své choti, svého spolupracovníka nebo dokonce svého kongresmana!
Zombie
Zombie tvoří masy s odumřelým mozkem, fluoridizací zkažené hlavy, co hledí na televizi a věří médiím hlavního proudu a z povinnosti volí za prezidenta další loutku globalistů. Prožívají své životy bez plného vědomí či uvědomění kráčejíce ve spánku den za dnem při jedné práci za druhou, popíjejí dietní limonádu a cpou se GMO potraviny.
Většina zombie není schopna udržet si dobře placené místo, ač se několika povedlo najít si práci v místním dopravním podniku. Nižší sorta zombie má pak tendenci k nezaměstnanosti, a dokonce bezdomovectví, potulují se po ulicích a šňupou „solnou lázeň“, drogu konstruovanou, aby je přiměla žrát si vzájemně maso.
Když zrovna nevrčí na policii nebo si negrilují své nejlepší přátele, žebrají často na křižovatkách ulic se štítkem, kde stojí „Jsem bez práce. Pánbůh ti žehnej,“ nebo jakýkoliv text fungující tak, aby jim vynesl více peněz na chlast a fet. Před čtyřmi lety (před volbami) jejich plakátky zněly „Naděje a změna“. Ta změna samozřejmě přišla, nebyl to však ten druh změny, ve který doufali.
Populace zombie v Americe rychle roste, a to díky ekonomické implozi a neustálému útoku na kognitivní zdraví přes chemikáliemi nacpané jídlo, vodu, vzduch a léky. Mnoho vlastníků zbraní se zamyká a v rámci přípravy na apokalyps nabíjí horandy „maximální protizombijskou munici“.
Souhrn k archetypu zombie:
Kognitivní schopnosti: poblázněné
Morální kompas: neexistuje
Vytoužená agenda: vlastní zábava
Uctívají: nic
Typický oděv: hadry
Když se nedíváš: sežerou ti ksicht
Popírači
S mírně vyššími kognitivními schopnostmi než zombie, jsou popírači sice funkční, leč ignorantskou masou, která si užívá svých smysl postrádajících životů v naprostém popírání reality. Pořád zvládají udržet si práci, a dokonce se obléknout, a tak většinu popíračů tvoří pracující lidé střední třídy, kteří si dovedou najít práci v místním Wal-Martu, pojišťovně či na bezpečnostním kontrolním bodě TSA. Na rozdíl od zombie dovedou popírači mluvit v útržkovitých větách a objednat si mezi menu ve fastfoodu. (Ovládají „idiokratickou“ řeč.)
Je udivující, že popírači zírají na zprávy v televizi a doslova věří tomu, co vidí. Pro popírače neexistují „konspirace“. Všechny vlády jsou dobré. Farmakologické společnosti zkouší lidem pomoci, nikoliv z nich vydřít profit. Senátoři USA jsou „ctihodní“ a válka proti drogám je ohromný úspěch!
Popírači věří, že v Americe neexistují takové věci jako černý trh s pašováním orgánů, pašování dětských sexuálních otroků do USA, únosy dětí pracovníky dětské sociálky ani vládní útoky pod falešnou vlajkou na civilní obyvatelstvo. Popírači si naprosto nejsou vědomi, že vojska USA doslova pomáhají s pěstováním úrody opia v Afghánistánu, že očkování je s příměsí rakovinotvorných virů nebo že tzv. „fluorid“, který se lije do městských vodovodů, je ve skutečnosti smrtelný koktejl průmyslových chemikálií a neurotoxických těžkých kovů.
Popírači si o sobě rádi myslí, že jsou „trendy“ a zbožňují trendy osobnosti pop kultury jako Steva Jobse. Popírače především pohání touha po asimilaci stádním myšlením v mluvě, chování a oblečení přesně tak jako všechny další kolem nich. Jejich potřeba sociálního přijetí převažuje nad potřebou kritického myšlení. Pro ně je individualita děsivá.
V důsledku toho se popírači stali překvapivě kompetentní ve schovávání hlavy v písku a v předstírání, že kolem nich neexistují žádné problémy. „Co by mě mělo trápit? Co pyramidová hra globálních dluhů? Co národní dluh? Co katastrofa ve Fukušimě? Podívej, je zase ten novej fotbal! Běží další televizní show. Moje přítelkyně mě žere! Kdo by měl čas na realitu, když je život ve světě klamných iluzí tak zábavný a trendy?“
Souhrn archetypu popírače:
Kognitivní schopnosti: středně nízké
Morální kompas: poddajnost.; dělají, co jim skupina řekne
Vytoužená agenda: vycházet s tím a zapadnout, být populární
Uctívají: materiální bohatství, módu, auta
Typický oděv: ledabylý business
Když se nedíváš: roznesou o tobě falešné drby
Sociopati
Sociopati jsou lidská monstra s těžkými kovy otráveným prosmaženým mozkem, kteří řádí ve společnosti, ohrožují ostatní, šíří klamné legendy a páchají podvody. Jsou to ti šarlatáni, šejdíři a zabijáci. V medicínském průmyslu jsou to doktoři užívající si aplikaci terapie elektrošoky na dětech. V dentálním průmyslu jsou to zubaři omámující pacienty anestézií a znásilňující je v zubařském křesle. V průmyslu přírodního zdraví jsou to ta monstra s prázdným pohledem prodávající jedovaté „zázračné“ produkty, které otráví mozek hliníkem či rtutí.
Nepleť si sociopaty se zombie. Sociopati jsou obvykle brilantními ukecávači a často dosahují účinných dovedností pro sociální vliv. Mnoho z nich je dokonce schopno nalákat kult přívrženců, které často zneužijí pro své agendy masové smrti (Jim Jones, Charles Manson, Marchall Applewhite atd.).
(http://www.naturalnews.com/036112\\\_sociopaths\\\_cults\\\_influence.html).
Sociopati jsou naprosto neschopní cítit výčitky, soucit, vinu či hanbu. To jim umožňuje využít překvapivých taktik k získání moci jak v korporátním, tak ve vládním světě, kde je nejrychlejším způsobem, jak se dostat výš, být psychopatem, který vráží dýku do zad. Proto sociopati často vytváří vrcholné vládní agentury a globalistické korporace.
Sociopati jsou fantastičtí lháři. Lžou zrovna tak snadno jako si ráno natahují ponožky. Lžou tak dobře, že často oblbnou i sebe a začnou si myslet, že říkají pravdu. Jejich lži jsou dovedně upředené kolem maličkého kousíčku důkazu, který je činí uvěřitelnými. Sociopati věří, že cokoliv řeknou, se stává realitou pouze proto, že to říkají. Lidé se slabou vůlí se dají snadno oblbnout k názoru, že sociopati jsou „guru“ a proroci.
Zhruba 4% populace USA jsou sociopati. Je o tom dokonce napsaná kniha: The Sociopath Next Door. (http://www.amazon.com/Sociopath-Next-Door-Martha-Stout/dp/0767915828):
V knize „Sociopat od vedle“ harvardská psycholožka Martha Stout odhaluje, že šokující 4 procenta běžných lidí – jeden z pětadvaceti – má často nezjištěnou mentální poruchu, šéfovský symptom, vyznačující se tím, že taková osoba nemá žádné svědomí. Postrádá jakoukoliv schopnost cítit hanbu, vinu či výčitky. Jeden z pětadvaceti obyčejných Američanů je tudíž tajným sociopatem. Mohou to být vaši kolegové, vaši sousedi i vaši příbuzní. A tito mohou činit doslova cokoliv, aniž by cítili jakoukoliv vinu.
Jak rozpoznáme ty bezohledné? Jednou z jejich šéfovských charakteristik je, že z nich cosi vyzařuje, či mají charisma, což pak sociopaty dělá daleko přitažlivějšími a zajímavějšími než ostatní lidi kolem nich. Jsou spontánnější, intenzivnější, složitější nebo i více sexy než kdokoliv jiný, což činí jejich identifikaci obtížnou a snadno se jí necháme svést. Sociopati jsou však v základu jiní, protože nedokážou milovat. Sociopati se rychle naučí projevovat předstírané emoce, pod povrchem jsou však k utrpení ostatních lhostejní. Žijí, aby dominovali a užívali si vzrušení z vítězství.
Sociopati se nalézají všude. Špatní policajti jsou sociopati s plackou. Mnoho regulačních agentur je přecpaných sociopaty lovícími mocenské zážitky, kterým zde prochází zneužívání jejich moci (klasickým případem je TSA).
Sociopati mají téměř vždy ve své historii zneužívání dětí anebo mrzačení zvířátek.
Souhrn archetypu sociopata:
Kognitivní schopnosti: vysoké
Morální kompas: chaotický, s divokou proměnlivostí přechází od světce k démonovi
Vytoužená agenda: masová smrt
Uctívají: sami sebe
Typický oděv: „New Age“ nebo to rozedrané
Když se nedíváš: umučí ti dceru
Intrikáni
Intrikáni jsou spiklenečtí poskoci střední úrovně (ale občas se proderou i hodně vysoko), z nich sestává většina vlády, finančního a válečného průmyslu. Jsou to ti lidé, kteří vás podvodně zbavují penzí, kradou biliony zločinně vedeným bankovním systémem, uplácí si cestu k vlivným pozicím a často spolu se sociopaty končí jako šéfové nejvlivnějších organizací světa. Najdete je ve vrcholných farmakologických společnostech, u výrobců zbraní, u gigantů technologií pro špionážní síť a samozřejmě ve vládách.
Intrikáni se od sociopatů liší v tom, že nejsou cvoci … jsou jen zlí. Mají tendenci být vysoce inteligentn, s velice dobrým vzděláním (Harvard, Yale atd.) a v korporátních a elitářských kruzích mají extrémně dobré konexe. Jejich etický kód platí pouze pro členy jejich rodin, ale kdokoliv mimo jejich bezprostřední rodinu je právoplatnou kořistí jejich podfuků, hrozeb i vražd. Organizované bandy a gangy chicagského stylu jsou vedeni intrikány vysoké úrovně.
Intrikáni dnes vedou svět bankovnictví a financí. Bilderbergové jsou intrikáni. Fed vedou intrikáni. Zavedou nové produkty zabíjející děti, když to snědí, za zvláštní příplatek k ceně. Běžně provozují podvodné obchody insiderů, aby poctivé investory obrali o prachy. Enron byl společností vedenou intrikány.
Zneužívají mezer v pravidlech, balancují na kličkách v zákonech a konspirují spolu s ostatními, a pak jim vrazí kudlu do zad, jakmile jejich užitečnost vyprchá. Téměř všichni politici jsou intrikáni. Klasickým intrikánem je Erik Holder, stejně jako jím byl Clinton. Všichni vysoce postavení členové tajných společností jsou intrikáni. Rockefellerové a ta tzv. „globální elita“, to jsou všechno intrikáni. Dominují světu, protože plánují dopředu, konspirují, pracují v temnotě a neúnavně se rvou o moc a kontrolu. Intrikáni jsou experti na manipulaci popíračů a na podněcování sociopatů.
Souhrn archetypu intrikána:
Kognitivní schopnosti: vysoké
Morální kompas: loajální ke krvi a rodině, nezáleží jim na nikom ostatním
Vytoužená agenda: naprostá dominance nad každým a všemi prostředky
Uctívají: moc a kontrolu, příšerné rituály, okultní symboly, prachy
Typický oděv: business kvádro za 2 000 dolarů
Když se nedíváš: ukradnou ti penzi
Ochránci
Ochránci jsou poctiví občané ve společnosti; ti lidé, kteří ve skutečnosti na ostatní nekašlou. Hledají pravdu a říkají pravdu. Znají rozdíl mezi dobrem a zlem, a když vidí něco špatného, aktivně usilují, aby se to odhalilo.
Ochránci jsou válečníky informačních válek moderních dnů; ochránci své vesnice. Jsou to zastánci hnutí za svobodu, vynašeči špatností na povrch a nezávislí myslitelé.
Ochránci jsou stratégové přípravy. Líbí se jim zabezpečit se a dobře se připravit na neznámou budoucnost. Pomáhají s ochranou svých dětí, jejich rodin a občas celých svých komunit před nejistotou. Jsou to ti, kteří přežívají.
Ochránci myslí daleko dopředu a chtějí za sebou zanechat lepší svět pro své děti. Prosazují úplnou transparentnost vlády a bojují za poctivé označování GMO potravin. Jsou to rozhodní zastánci skutečné ochrany prostředí a bojují proti kriminálním korporacím. Požadují od ostatních odpovědnost, stejně jako to dělají oni.
Ochránci jsou loajální přátelé, schopní obránci života a majetku a často se překvapivě dobře vyznají v hájemství spirituality, etiky a dovednostech praktického života. Mnoho z ochránců jsou členové církví nebo spirituálních organizací, mohou to ale být i žurnalisté, instruktoři sebeobrany, řidiči náklaďáků nebo zastánci technologií otevřených zdrojů.
Bacha na falešné ochránce, což jsou ve skutečnosti sociopati předstírající, že jsou ochránci. I mnoho intrikánů předstírá, že jednají jako ochránci, když vedou neziskové organizace a nadace – ve skutečnosti konstruované kvůli větší nadvládě nad lidstvem.
Jen asi 2% populace jsou skuteční ochránci. Normálně je neidentifikujete, dokud se neosvědčí ve skutečné krizi.
Souhrn archetypu ochránce:
Kognitivní schopnosti: v širokém rozmezí
Morální kompas: dodržují zlatá pravidla, často mají náboženské pozadí, silná morální orientace, silný smysl pro identitu, určení a sebeúctu
Vytoužená agenda: ukončit utrpení, obnovit svobodu, spravedlnost, mír
Uctívají: univerzální síly dobra – Boha, karmu nebo jinou spirituální sílu
Typický oděv: v širokém rozmezí
Když se nedíváš: tajně darují potraviny místní potravinové bance
Zdroj: naturalnews.com
]]>