Mainstreamový hudební průmysl je falešný. V čem a proč? Je velmi obtížné a v dnešní době méně časté, aby se zpěvák nebo píseň stala populární v krátké době. Ovšem – někdo se postaví za mikrofon a stvoří hit. Proč tomu tak je? Vzhledem k tomu, že hudební průmysl je velmi manipulovatelný, odpovídají tomu i výkony. Tým profesionálů napíše text písně místo umělce, není to tedy o sebevyjádření interpreta, ale těch, kteří s daným odvětvím manipulují.
Kromě toho je pozoruhodné, jak se do tohoto hudebního světa dostává nahota jako nějaký boom, který má oslovit posluchače a diváky. Tohle nemá s uměním nic společného a přesto je to přítomno jako součást interpretovy osobnosti.
Chcete mít hit za hitem na vašem kontě? Stačí se dostat k velké hudební společnosti (jako je Universal Records), prodat svou duši "hudebnímu peklu" ke slávě a bohatství a hity budou na světě. A vůbec nemusíte mít talent. Nebo je to jinak?
Různí umělci dokonce naznačili, že mnohá hudba se prodává pro ovládání mysli.
Rosaenne Barr, hollywoodská superstar, uvedl, že zábavní prýmysl je ovládán MK Ultra. MK Ultra bylo dříve jméno pro výzkumný program CIA.
Není tedy vůbec přitaženo za vlasy, že hudební průmysl svým způsobem kontroluje myšlení lidí. Udává jim směr, kudy se mají dát, udávají texty, o kterých máme přemýšlet a udávají také módu. Kontrolují jednoduše to, co se nám má líbit a co naopak ne – dá se říci zjednodušeně.
CIA je zapleteno se zábavním průmyslem od samého začátku, dokonce na to mají vyhrazeno celé oddělení.
Zde je klip Michaela Jacksona odhalující Sony.
Dá se říci, že mnoho z hudebních hitů nemá vlastně ani nic společného s kvalitní hudbou. Ale jsou hity už dlouho, protože to tak zábavní průmysl chce. Následující video ukazuje, jak některé části hudebního průmyslu nemají ani zdaleka nic společného s hudbou samotnou:
Zdroj: ce.com