Bude-li realizován, tak se federální daň z benzínu skoro zdvojnásobí. Reprezentant Earl Bumenauer, oregonský demokrat, zkoumá systém konfiskace bohatství, který „hledí do budoucnosti a pomůže poskytnout základnu pro stabilnější financování na příštích sto let.“ Blumenauer navrhl předlohu federálního zákona H.R. 3638, která zavedení Pilotní program poplatků za použití silnice, aby se prostudoval systém poplatků pro automobily založený na ujetých mílích. Předloha tohoto zákona byla podána 3. prosince.
Jakmile by se zavedl, tak by tento plán téměř zdvojnásobil daň na paliva z 18,4 centu na 33,4 centu za galon.
Oregonský kongresman přednesl podobnou předlohu zákona už loni v prosinci jako H.R. 6662 a protlačoval ji jako program tvorby pracovních míst.
„S tím, jak Konsorcium fondu budování silnic utrpí 21 procentním poklesem výnosů do roku 2040 vzhledem k současnému útlumu ježdění a k nárůstu úspornosti paliva, tak potřebujeme inovativní řešení, abychom tento výpadek vyplnili,“ řekl Blumenauer reportérům The Hill 14. prosince 2012.
Úspory paliva jsou výtvorem federální vlády. V 70. letech údajně v reakci na „ropný šok“ na Středním východě uvalil Kongres na výrobce automobilů cosi, co nazval Průměrná korporátní úspornost paliv, což bylo známo jako CAFE.
Údajná ropná krize byla výtvorem vlády. V reakci na kontrolu cen vládou došlo k nedostatku paliv, což vládě umožnilo další záminku, aby na trh uvalila své socialistické řešení, ten by jinak byl uveden do rovnováhy souladem nabídky a poptávky.
Nerovnováha byla rovněž důsledkem embarga uvaleného arabskými ropnými státy za nadržující zahraniční politiku Spojených států a za jejich podporu Izraeli v Yom Kippurské válce z roku 1973.
Blomenaurova legislativa představuje přirozenou reakci státu na předchozí nařízení uvalená státem. Teď EPA nařizuje standardy úspory paliv, které mají omezit množství ropy spotřebované Američany, a tak přišel čas, aby si vláda spočítala, jak si vynahradit ten nepřijatelný výpadek daňových výnosů.
Teď demokraté zkouší svůj poslední pokus prodávat jako úsilí o budování infrastruktur a tvorbu nových jobů. Socialistickou reakci na umělou ropnou krizi v 70. letech Jimmy Carter prodával pod vlajkou skoncování americké závislosti na zahraniční ropě.
Kradení peněz od tvrdě drcených daňových poplatníky na rozvoj silnic však vždy neochvějně vedlo k chátrání silnic a infrastruktur. Nezisková výzkumná skupina dopravy TRIP za použití posledních data poskytnutých Federálním silničním úřadem týkajících se všech silnic spadajících do působnosti federálních dolarů, objevila, že čím více peněz vláda lije do projektů silnic, tím je větší procento zchátralých silnic a infrastruktur v bídném stavu.
V srpnu Tribune-Review hlásil, že ta analýza dospěla k závěru, že procento zpevněných povrchů v ubohém stavu, které bylo v roce 2008 20,7%, ve skutečnosti v roce 2011 vzrostlo na 21,4% i přes Obamovy „stimuly“ z roku 2009 v objemu 27 miliard USD vyčleněné na silniční práce.
„Čím více je peněz na silniční práce, tím více peněz se nejspíš promrhá – a tím existuje větší lákadlo přesměrovat tyto peníze k politickým prospěchům, nikoliv tam, kde jich je nevíce zapotřebí,“ uvedla tato pensylvánská webová stránka.
Kurt Nimmo
Překlad: Miroslav Pavlíček
Zdroj: prisonplanet.com