Letuška společnosti American Airlines se rozpovídala o tom, jak to běží s podáváním kávy a čaje na palubě letadla. Po jejích slovech zřejmě na popíjení vašeho oblíbeného horkého nápoje během letu raději zapomenete. Letuška Betty ze společnosti American Airlines souhlasí se všemi cestujícími, kteří si stěžují na chuť kávy v letadle.
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.SouhlasímNesouhlasímOchrana osobních údajů
Vůbec se prý nediví, když se jí pasažéři po vypití kávy či čaje stěžují. Za nepříjemnou chuť je podle ní zodpovědná voda, která se používá k přípravě těchto nápojů.
„Při přípravě horkých nápojů používáme přesně tutéž vodu, kterou pasažéři v letadle splachují toalety a myjí si ruce. Pokud bychom chtěli vodu převařit, není to možné kvůli tlaku v letadle,“ šokuje mladá žena.
Vodní systém v letadle má pouze jeden zdroj, takže jsou na něj napojeny tak záchody, tak umyvadlo v kuchyňce a kávovar.
I když je systém oddělen, voda, kterou se plní, není prý vždy stoprocentně pitná. Slova letušky potvrzují i výsledky testů před šesti let, které v komerčních leteckých společnostech provedla Agentura na ochranu životního prostředí.
Testy tehdy potvrdily přítomnost koliformních bakterií až ve dvanácti procentech analyzované vody. Tyto bakterie upozorňují na nedostatečnou technologii úpravy vody a přímo souvisejí s fekálním znečištěním.
„Nedávno jsme provedli test na E.coli v našich letadlech a výsledky vůbec nedopadly dobře. Celý systém musel projít údržbou,“ říká Betty.
„Mimochodem, čištění kávovarů je také něco, co nechce raději slyšet žádný milovník kávy. Prostě na to není čas,“ dodala.