Následující video ukazuje pokročilou technologii, která byla poprvé testována v roce 1999. Bylo by zajímavé vědět, co dalšího testují mimo zraky veřejnosti. Ostatně, bývalý šéf Lockheed Martin's Skunk uvedl pro některé možná znepokojivé informace, těsně před svou smrtí, v lednu roku 1995. Jeho výpověď pomohla dodat důvěryhodnost zprávám o tom, že armáda USA má létající plavidlo, které napodobuje mimozemskou loď. Zmíněný článek napsal Tom Koller, letecký inženýr, který pracoval jako analytik počítačových systémů pro laboratoř tryskových pohonů NASA.
- 1. „Uvnitř Skunk Works ( tajný výzkum a vývoj entit společnosti Lockheed ), byla malá úzce semknutá skupina, která se skládala asi z pěti inženýrů a designerů a asi ze stovky mechaniků a pracovníků v dílenské výrobě. Naší silnou stránkou bylo stavět technologicky vyspělá letadla malého počtu a té nejvyšší třídy pro přísně tajné mise.“
- 2. „Měli jsme již prostředky na cesty mezi hvězdami, ale tyto technologie jsou uzamčené v černých projektech a bylo jen na vyšší moci, aby z nich mělo prospěch lidstvo. Cokoli jste si dokázali představit, tak jsme již věděli, jak na to.“
- 3. „Nyní máme technologie na to, vzít nějakého mimozemšťana domů. A netrvalo by to někomu celý život, aby takovou dálku urazil. Existuje jakási chyba v rovnicích. My víme, jaké to je. Máme již schopnosti cestovat ke hvězdám. Zaprvé musíte pochopit, že se nedostanete ke hvězdám, když budete používat chemický pohon. To, co musíte udělat, je najít místo, kde se Einstein mýlil.“
- 4. Když se Riche zeptali, jak funguje pohon UFO, řekl: „Jsou spojeny všechny body v čase a prostoru. Tak to funguje.“
Ben Rich věděl, že roswellské UFO ovlivnilo designy modelů výstroje společnosti Testor Corp. a to podle tvaru zříceného UFO a že z toho byl přísně tajný letoun USA.
Podle CNI News, zprávu obyvatele Koloráda, Michaela Lindemanna o tom, že informace o designu pochází z forenzních ilustrací a nesčetných svědeckých výpovědí o roswellském UFO poskytl Williamu L. „Bill“ McDonaldu.
V e-mailu z 29. 7. 1999 adresovaném Lindemannovi se McDonald odvolával na výňatek z diskuze s Haroldem Puthoffem, zakladatelem vysoce tajného amerického programu „dálkového nazírání.“ McDonald říká: „Harolde, tento legendární inženýr spol. Lockheed a šéf vybavení a designu pro společnost Testor Corp., John Andrews je mrtev a já mohu oznámit, že on osobně potvrdil, že design je spojen s roswellskou lodí a spol. Lockheed Martin s bezpilotními bojovými vzdušnými plavidly, špionážními letouny, také s programem společných útočných stíhačů (F-35) a s vesmírnými shuttly.
Andrews byl blízký osobní přítel Bena Riche, následníka zakladatele Skunk Works, Kellyho Johnsona a muže slavného svou stíhačkou F-117 Nighthawk „Stealth“ a také přísně tajné stíhačky F-19 Stealth. Předtím, než Ben Rich zemřel na rakovinu, Andrews mu předal mé otázky. Ben Rich odpověděl:
1. Existují dva typy UFO. Ty, které jsme postavili my a ty, které postavili „oni“. Naučili jsme se je stavět jednak na základě obnovovacích prací havarovaných objektů a z aktuálních věcí, které jsme zdědili. Vláda to věděla a do roku 1969 podnikala aktivní činnost ve zpravování těchto informací. Po „očištění“ Nixona byla administrativa řízena mezinárodní radou předsedů v privátním sektoru.
2. Téměř všechny „biomorfické“ vzdušní designy byly inspirovány plavidlem z Roswellu – od Kellyho SR-71 Blackbird až do dnešních typů bezpilotních bojových stíhaček a letadel. 3. Názor Bena Riche byl ten, že by se veřejnosti nemělo říkat o UFO a mimozemšťanech. Věřil, že by neunesla pravdu. Pouze za poslední měsíce svého oslabení začal cítit, že „mezinárodní korporativní rada ředitelů“ jednající se „subjektem“ by mohla znamenat větší problém vůči občanské osobní svobodě na základě ústavy Spojených států než přítomnost mimoplanetárních návštěvníků samotných.
Lindemann dodal, že „Bill McDonald dostával zmíněné informace od Andrewse již v roce 1994, až do vánoc roku 1998, kdy proběhl jejich poslední telefonát. Lindemann také zmínil, že je rovněž známo, že se Ben Rich zůčastnil konference, kde byli letečtí inženýři a designéři v roce 1993, předtím, než jej nakonec překonala jeho nemoc. Na konferenci uvedl v přítomnosti sekčního ředitele MUFON Orange city, Jana Harzana: „My (to jest letecká komunita USA a armádní průmyslový komplex) jsme vlastnili technologie, kterými můžeme letět ke hvězdám.“
Inženýr Air Force spol. Lockheed Skunk Works a smluvní partner CIA
Don Phillips: „Tato UFO jsou obrovská a mohou se zastavit a rozjet a udělat otočku o 60°, 45°, 10° a pak okamžitě dát zpětný chod.“ Během přistání Apolla, řekl Niel Amstrong: „Jsou zde... Jsou přímo tu a dívám se na velikost těch lodí. Je jasné, že se jim nelíbí, že jsme tu.“ Když jsem pracoval na Skunk Works s Kellym Johnsonem, podepsali jsme dohodu s vládou, že o tom budeme mlčet.
Antigravitační výzkum pokračuje. Víme, že v Roswellu byla v roce 1947 ukořistěna nějaká loď a ta byla skutečná. Získali jsme od nich nějakou technologii a tu jsme zprovoznili. Věděli jsme, že se tomu začalo říkat neviditelný průmysl. Můžeme také použít slovo temný nebo hluboce skrytý průmysl.
Vědomosti, které o těchto technologiích máme, pocházejí z plavidla, které jsme tam zadrželi. Já jsem to plavidlo neviděl, ani jsem neviděl žádná těla, ale vím jistě, že někteří lidé to viděli. Nebylo pochyb, že to byly bytosti z jiné planety.
Jsou tito mimozemšťané nepřátelští? Kdyby byly nepřátelští, mohli by nás již dávno svými zbraňovými systémy zničit. Získali jsme od nich věci, jako jsou ruční scanner, který může oskenovat tělo a určit, v jaké je kondici. Může také stejným scannerem léčit. Osobně mohu říci, že jsme na tom pracovali. A máme lidi, kteří mohou diagnostikovat a léčit rakovinu. Důvod, který jsem měl při hledání technologií v roce 1998, byl vyrobit technologie, které mohou čistit vzduch a mohou pomoci zbavit se toxinů a pomoci snížit potřebu fosilních paliv. Mohu říci, že to již začalo.