Mám důkaz, že profesor a vakcinolog Prymula lhal veřejnosti v přímém přenosu, říká Rudolf Vondřich
6. března 2016 Redakce AC24 Z domova 17501 0
thumbnail
V pořadu MÁTE SLOVO S MICHAELOU JÍLKOVOU O OČKOVÁNÍ 3. 3. 2016 jsem jako účastník pořadu, zveřejnil skutečnost, že ČVS si objednala u PR agentury AMI Communication projekt PR kampaně s názvem „VZDĚLÁVACÍ AKADEMIE PRO NOVINÁŘE O OČKOVÁNÍ“ k jednostrannému ovlivňování veřejného mínění o očkování. Na opakovaný dotaz moderátorky paní Jílkové, zda to je pravda, prof. Prymula - předseda ČESKÉ VAKCINOLOGICKÉ SPOLEČNOSTI ČLS JEP (ČVS) tuto skutečnost dvakrát popřel, ačkoliv důkazy, které uvádím níže, jednoznačně potvrzují, že skutečnost taková opravdu je. Tedy lhal v přímém přenosu.

 

 

Celý pořad zde.

Při rešerši zdrojů a informací o očkování jsem objevil výše zmíněný Projekt PR kampaně ve zveřejněných výsledcích 10. ročníku soutěže Česká cena Public Relations za rok 2014, kterou od roku 2006 každoročně pořádá a cenu vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA) a který do soutěže přihlásila firma AMI Communications. Získal první cenu v kategorii II.3. Farmacie, zdravotnický sektor.

Zveřejněný seznam přihlášených případových studií projektů dokumentuje a odhaluje zadavatele a dodavatele zmiňovaného projektu následovně:

Odkaz na studii: Vzdělávací akademie pro novináře o očkování

Pro: Česká vakcinologická společnost ČLS JEP
Firma/organizace: AMI Communications
Navrhovatel: Lenka Dudková

Jak vyplývá z názvu i obsahu studie projektu PR kampaně, byla cílena na manipulativní jednostranné ovlivnění novinářů zejména z médií hlavního proudu.

Speciální „Vzdělávací akademie pro novináře“ se v roce 2014 zúčastnilo a bylo proškoleno, cituji ze studie:“ 16 klíčových novinářů (lifestyle, deníky, ČTK, TV); kompletní účast – např. vytížená redaktorka hlavních Událostí ČT“.

Studie má následující strukturu:

Shrnutí projektu a důvody, proč si projekt zaslouží ocenění *Popis komunikačních příležitostí nebo rizik, které projekt řešil*

[quote align="center" color="#999999"]

[/quote]

Informace o výzkumech provedených před samotnou realizací či v průběhu projektu * Vysvětlení zvoleného strategického postupu * Popis realizovaných fází a aktivit projektu* Přehled dosažených výsledků s důrazem na dopad projektu na podnikání, obchodní výsledky a reputaci zadavatele.

Reprezentantem kampaně byl ustanoven vědecký sekretář ČVS plk. prof. MUDr. Roman Chlíbek, PhD

Tyto a další skutečnosti potvrzuje případová studie uvedená níže (též dostupná zde: http://www.cenapr.cz/category/get-pdf/806/), záloha zde: studie-CVS-media

 

Na základě výše uvedených a dalších informací, získaných hlubším studiem výsledků soutěže Česká cena Public Relations v předchozích ročnících, jsem pak 7.2.2016 vypracoval příspěvek do diskuse odborníků i zástupců nevládních organizací a informované veřejnosti o očkování s názvem

„UTAJOVANÉ JEDNOSTRANNÉ OVLIVŇOVÁNÍ MÍNĚNÍ VEŘEJNOSTI O OČKOVÁNÍ V ČR„

Cílem příspěvku bylo podrobně odhalit a zdokumentovat zjištěné dlouhodobě používané metody utajovaného jednostranného ovlivňování mínění veřejnosti o očkování, o kterých vypovídají zveřejněné projekty PR kampaní k jednostrannému ovlivnění veřejného mínění veřejnosti o očkování.

Navíc tyto projekty odhalují a dokumentují mimo jiné také i dlouhodobou utajovanou spolupráci pobočky britského výrobce a prodejce vakcín GlaxoSmithKline, spol. s r.o. a České vakcinologické společnosti ČLS JEP (ČVS).

Obsah mého příspěvku:

  • 1. Kapitola - Co JE PR (Public relations)?
  • 2. Kapitola - ČESKÁ CENA PUBLIC RELATIONS
  • 3. Kapitola - CHARAKTERISTIKA ZADAVATELŮ A DODAVATELE UVÁDĚNÝCH PR PROJEKTŮ NA PODPORU OČKOVÁNÍ
  • 4. Kapitola - PŘÍPADOVÁ STUDIE PR KAMPANĚ “ EDUKATIVNÍ KAMPAŇ NA PODPORU OČKOVÁNÍ
  • 5. Kapitola - PŘÍPADOVÁ STUDIE PR KAMPANĚ “ VZDĚLÁVACÍ AKADEMIE PRO NOVINÁŘE O OČKOVÁNÍ
  • 6. Kapitola – ZÁVĚR
  • 6. 1. Manipulace názorů pomocí PR projektů zakládá skrytou vládu
  • 6. 2. Programové odmítání veřejné odborné diskuse
  • 6. 3. Nerespektování mezinárodní Úmluvy o lidských právech a biomedicíně
  • 6. 4. Manipulativní ideologie očkování v podání výrobců a prodejců vakcín a vakcinologů.
  • 6. 5. Porušení povinnosti a poslání poskytovat objektivní, ověřené a všestranné informace pro svobodné vytváření názorů o očkování veřejnoprávními institucemi.
  • 6. 6. Dlouhodobá spolupráce mezi výrobcem a prodejcem vakcín a ČVS odhalena
  • 6. 7. Jak zajistit nápravu a změnu současné situace ve prospěch občanů.

Můj příspěvek inspiroval blogera Martina Rottera k napsání článků publikovaného 22.2. 2016 a 27.2.2016.

Kampaň k jednostrannému ovlivňování veřejného mínění o očkování podle PR projektu objednaného ČVS byla spuštěna v roce 2014, probíhala 2015 a probíhá doposud. Novou vlnu kampaně ČVS znovu odstartovala např. přes ČTK 23.2.2016 článkem Profesor: Očkování z dětství v dospělosti už nechrání – ČeskéNoviny.cz s uvedením zdroje ČVS! Mutace pak následovaly lavinovitě v dalších mediích hlavního proudu…. přes ČT v pořadu SAMA DOMA 8. -12.2.2016

Jelikož jsem pravdivými důkazy prokázal oprávněnost v pořadu zveřejněných skutečností, spolu s čtenáři Vás pane prof. Prymulo vyzývám:

Omluvte se veřejně za klamání veřejnosti v přímém přenosu!

Ing. Rudolf Vondřich

 
sdílet na Facebooku sdílet na Twitteru sdílet na Google Plus sdílet na VKontakte

Facebook komentáře
Komentáře registrovaných uživatelů

Napište vlastní názor