Bývalý pracovník britského Tesca promluvil o tom, že existuje několik vět, které chtěl v průběhu let říct zákazníkům a které by usnadnily jeho práci. Píše o tom časopis Mirror. (Foto: Wikimedia)
Když budeme upřímní, práce v supermarketu není zrovna ta nejlepší práce na světě, píše The Mirror. Zaplňování polic, vytírání vysypaných a vylitých výrobků, práce na pokladně, a hlavně vypořádávání se zákazníky, kteří spěchají naskrz rušnými obchody, to není zrovna jednoduchá práce.
I když doufáme, že by k nám zaměstnanci chtěli být zdvořilí, laskaví a rozumní, ve skutečnosti to tak není.
Poté, co pracovník Tesca strávil několik let svého života v tomto obchodě, sepsal věci, které by nejradši zaměstnanci nakupujícím rádi řekli, ale nemůžou.
Některé z nich jsou vtipné a zajímavé, ale jiné jsou docela překvapivé:
- Vím, že otevíráme už za tři minuty, ale nemůžu dveře odemknout jen proto, že tam stojíš.
- Rozčílení a vzdechy nepomůžou k tomu, aby pokladny pracovaly rychleji.
- Musím se tě zeptat, abys mi ukázal občanku, nedělám to ze srandy.
- Ano, flísové bundy z Tesca vypadají sice hrozně, ale jsou opravdu pohodlné a teplé v chladných zimních měsících.
- Nemůžu za to, že mi právě spadlo 30 balíků mletého masa.
- Můj oběd neznamená dostat jídlo z Tesca zdarma
- Když mě prosíš o slevu, nejradši bych ti ji dal, protože chci mít klid, ale nemůžu.
- Poplatek za vozík rozhodně není moje chyba.
- Rutiny věrných zákazníků… Ano, vím, že se tu potkáváme každý týden ve stejnou hodinu už několik týdnů, nemusíš to opakovat.
- Nenávidím samoobslužné desky víc než ty. Bez nepochopitelného mávání před scannerem by byl můj život mnohem snadnější.