Katolický kněz vyzývá k zabití italského ministra Salviniho, aby se zachránila demokracie
1. July 2019 Redakce AC24 Ze světa 100983 5
V rozhlasovém interview katolický kněz Don Giorgio De Capitani vyzval k zabití italského vicepremiéra a ministra vnitra Mattea Salviniho. (Foto: lafedequotidiana.it)
 

 
Loading...

Kněz se cítí Ohrožen Salvinim, protože ukradl „demokracii“. Tvrdil, že pouze uplatňuje  své právo na sebeobranu.

Důvodem pro toto de facto zavraždění je podle kněze zákon, který prosazuje Salvini, kde je  právo na sebeobranu. V Itálii se v uplynulých letech opakovaně objevovala groteskní soudní rozhodnutí, protože ti, kteří se podíleli na noční krádeži v domech nebo podnicích a při útocích zlodějů, se také bránili zbraněmi. V jednom případě byl zastřelen zloděj. Italští soudci z oběti udělali pachatele a odsoudili jej do vězení za nepřiměřenou sebeobranu. Na Twitteru Matteo Salvini tyto případy pravidelně uváděl a slíbil nový zákon.

„Vzteklý“  kněz ospravedlňoval své vražedné touhy tak hrozně, že komentátor novin Il Giornale měl podezření, že kněz mluví v deliriu. V každém případě De Capitani řekl na Radio 24, La Zanzara, kdyby člověk mohl zabít zloděje v sebeobraně, tak by to šlo použít  pro ministra vnitra, který ukradl demokracii. Salvini je nebezpečím pro demokracii, několikrát ho nazval jako "kus Scheisse ...". A voliči prokletého Salviniho jako „masu idiotů", kteří myslí, břichem, nemohou  pochopit jeho logiku a neumí číst mezi řádky.

Nebyla to první nenávistná bouře věčného levicového voliče. Na veřejnosti kněz přál srdeční infarkt bývalému italskému premiérovi Silvio Berlusconimu. Označil  italské vojáky zabité v misích v Afghánistánu  jako “žoldáci, darebáci a zločinci” kteří nemohou být označeni jako  obránci vlasti. Salviniho stranu Lega (Severní) nazval "prasata a bastardy ...", které je třeba držet dál od církve.

Kontroverzní kněz, který chápe dobročinnost velmi dobře, má své vlastní internetové stránky. Kvůli mnoha stížnostem a proto, že odmítl zavřít své webové stránky, musel v roce 2013 ukončit svou bohoslužbu v Sant'Abrogiu v Monte. Nyní žije v La Vallettě Brianza a každou neděli slaví večerní mši v obci Dolzago v Lombardii. Samozřejně.

Zdroj: pz.czwochenblick.at

 

 
 
Loading...
loading...
sdílet na Facebooku sdílet na Twitteru sdílet na Google Plus sdílet na VKontakte

Hello World

Facebook komentáře
Disqus komentáře
Komentáře registrovaných uživatelů

Napište vlastní názor


AZ
Antonín Zelenka
1. July 2019

Vyjasní se zákonitosti, kterými se řídí naše myšlenky, pocity, úsudky a vjemy – vidět věci takové, jaké ve skutečnosti jsou. Přímým prožitkem porozumíme tomu, jak rosteme nebo naopak upadáme, jak utrpení vytváříme nebo se od něj osvobozujeme. V našem životě začne nabývat na významu uvědomělá pozornost, pravdivost k sobě samému, sebeovládání a klid.

 

Cesta transformace sebe samého prostřednictvím sebepozorování. Zaměřuje se na hlubinné propojení mezi myslí a tělem, které můžeme přímo zažívat pomocí ukázněné pozornosti zkoncentrované na fyzické pocity. Ty utvářejí život těla a jsou zároveň v neustálém propojení s myslí a podmiňují její život. Tato cesta ke společným kořenům mysli a těla, založená na pozorování a sebe-prozkoumávání, rozpouští mentální nečistoty a vede k vyrovnané mysli plné lásky a soucitu.

 

Toto řešení pomáhalo, fungovalo. Stále funguje. Pokud se takto zachováte, mysl se cítí vysvobozená z rozčilení. Toto řešení funguje nicméně jen na vědomé úrovni. Odvrácením pozornosti ve skutečnosti zatlačíte negativitu hluboko do nevědomí a na této úrovni dál pokračujete ve vytváření a násobení stejných mentálních nečistot. Na povrchu je vrstva klidu a harmonie, ale v hlubinách mysli je spící sopka potlačené negativity, která může dříve nebo později vybuchnout mohutnou erupcí.

 

Další průzkumníci vnitřní pravdy šli ve svém hledání ještě dál, poznali podstatu mysli a hmoty uvnitř sebe samých a pochopili, že odvádění pozornosti je jen útěkem od problému. Útěk není řešením: člověk musí problému čelit. Kdykoli v mysli vyvstane negativita, prostě ji pozorujte, postavte se jí. Jakmile začnete nějaké mentální znečištění pozorovat, začne ztrácet svoji sílu a pomalu zmizí docela.

 

To je dobré řešení: vyhýbá se oběma extrémům — potlačení i plnému vyjádření. Zatlačením negativit do nevědomí se jich člověk nezbaví; a tím, že je volně vyjádří na slovní nebo fyzické úrovni, jen způsobí další problémy. Ale když je jen pozorujete, pak nečistota zmizí a vy se jí tak zbavíte.

 

Zní to skvěle, ale je to vůbec možné? Není vůbec jednoduché postavit se tváří v tvář vlastním mentálním nečistotám. Když se objeví hněv, ovládne nás tak rychle, že si toho ani nevšimneme. A ovládnuti hněvem se dopouštíme na tělesné nebo slovní úrovni činů, které ubližují nám i ostatním. Později, když vztek pomine, začneme plakat a litovat, prosíme za prominutí tu nebo tamtu osobu nebo boha: “Udělal jsem chybu, odpusť mi prosím!” Ale až se příště dostaneme do podobné situace, zareagujeme úplně stejně. Všechno to neustálé litování je k ničemu.

 

Potíž je v tom, že si to neuvědomujeme, když se mentální nečistota spustí. Začíná hluboko v nevědomé mysli a než dosáhne vědomé úrovně, už získá takovou sílu, že nás ovládne a my ji nemůžeme pozorovat.

 

Dejme tomu, že si najmu soukromého tajemníka, aby mi kdykoli, když se objeví hněv, řekl, ´Pozor, začínáte se zlobit!‘ Protože nevím, kdy takový hněv přijde, musím najmout tři soukromé tajemníky na tři směny po celý den! Dejme tomu, že si to mohu dovolit a hněv se začne objevovat. Můj tajemník řekne, ´Pozor — objevil se hněv!‘ První co udělám, že mu začnu nadávat: ‚Myslíš si, že tě platím, abys mě poučoval?‘ Žádná dobrá rada nezabere, jsem ovládán hněvem.

 

Předpokládejme, že zvítězí má moudrost a nevynadám mu. Místo toho řeknu, ´Děkuji mockrát. Teď si musím sednout a pozorovat svůj hněv.‘ Je to ale možné? Jakmile zavřu oči a pokusím se pozorovat hněv, na mysl mi přijde předmět mého hněvu — osoba nebo událost, kvůli které jsem se rozzlobil. Potom nepozoruji hněv jako takový. Pozoruji vnější podnět mé emoce. A to také není řešením, tím svůj hněv jen dále násobím. Je nesmírně obtížné pozorovat abstraktní negativitu, abstraktní emoci, oddělenou od vnějšího předmětu, který ji vyvolal.

 

Nicméně někdo, kdo dosáhl konečné pravdy, našel skutečné řešení. Objevil, že kdykoliv v mysli vyvstane nějaká nečistota, stanou se současně dvě věci na fyzické úrovni. První je, že dech ztratí svůj normální rytmus. Když se v mysli objeví negativita, náš dech ztratí svůj normální rytmus. Kdykoli se vynoří nějaká negativita, náš dech se zrychlí. To se dá pozorovat celkem snadno. A na jemnější úrovni se někde v našem těle spustí biochemická reakce – a vyvolá nějaký pocit. Každá mentální nečistota vyvolá nějaký pocit někde po těle.

 

To nabízí praktické řešení. Obyčejný člověk nedokáže pozorovat abstraktní mentální nečistoty mysli — abstraktní hněv, strach nebo vášeň. Ale se správným cvičením a praktikováním je poměrně snadné pozorovat dech a tělesné pocity, které jsou přímo spojené s mentálními nečistotami.

 

Dýchání a pocity nám pomohou dvěma způsoby. Zaprvé, stanou se našimi soukromými tajemníky. Jakmile v mysli vyvstane nějaká nečistota, dech ztratí svou běžnou podobu a začne volat: „Pozor, něco se stalo!“ Dechu nemůžeme nadávat; musíme přijmout jeho varování. Podobně nám naše tělesné pocity řeknou, že je něco špatně. A poté, co jsme byli varováni, začneme pozorovat svůj dech, své pocity, a velice rychle zjistíme, že nečistota pominula.

 

Tento mentálně-fyzický jev je jako dvě strany jedné mince. Na jedné straně jsou myšlenky a emoce, které vyvstávají v mysli. Na druhé straně je dech a tělesné pocity. Jakákoliv myšlenka nebo emoce, jakákoliv mentální nečistota, se projeví na dechu a tělesných pocitech. Proto, když pozorujeme dech nebo pocity, ve skutečnosti pozorujeme mentální znečištění. Namísto útěku před problémem se stavíme skutečnosti takové, jaká je. Zjistíme, že důsledkem toho mentální nečistoty ztrácejí svou sílu: už nás nemohou přemoci tak, jak tomu bylo v minulosti. Pokud vytrváme, nečistoty se nakonec vytratí docela a my začneme žít klidný a spokojený život, život čím dál více osvobozený od mentálních negativit.

 

Tímto způsobem nám technika sebepozorování ukazuje skutečnost v jejích dvou aspektech, vnitřním a vnějším. Dříve jsme se dívali jen ven a unikala nám vnitřní skutečnost. Vždy jsme příčinu svého neštěstí hledali ve světě okolo nás; vždy jsme obviňovali vnější okolnosti a pokoušeli se změnit vnější realitu. Protože jsme neznali vnitřní realitu, nikdy jsme nechápali, že příčina utrpení leží uvnitř, v našich vlastních slepých reakcích na příjemné a nepříjemné pocity.

 

Nyní se můžeme díky tomuto cvičení podívat na druhou stranu mince. Můžeme si být vědomi svého dechu a zároveň toho, co se odehrává uvnitř. Ať je to cokoliv, dech nebo pocit, učíme se to jen pozorovat, aniž bychom ztráceli rovnováhu mysli. Přestáváme reagovat a násobit své utrpení. Místo toho necháme mentální nečistoty, aby se projevily a zmizely.

 

Čím více člověk praktikuje tuto techniku, tím rychleji se negativity rozpouštějí. Postupně se jeho mysl očistí od nánosů; bude čistá. A čistá mysl je vždy plná lásky — nesobecké lásky k ostatním; plná soucítění s chybami a utrpením druhých; plná radosti z jejich úspěchu a štěstí; plná vyrovnanosti za jakékoliv situace.

 

Když člověk dosáhne této úrovně, změní se celý vzorec jeho života. Už není dál možné, aby na slovní nebo fyzické úrovni dělal cokoliv, co by rušilo klid a štěstí druhých. Namísto toho nejenže je vyrovnaná mysl pokojná, ale navíc atmosféra obklopující takového člověka bude prostoupena mírem a harmonií. To začne ovlivňovat ostatní a pomáhat jim.

 

Tím, že se člověk naučí, jak zůstat vyrovnaný tváří v tvář všemu, co prožívá uvnitř, si osvojí také nestrannost ke všemu, s čím se setkává ve vnějším světě. V žádném případě však není tato nestrannost únikem nebo lhostejností k problémům světa.

 

Podívejte se na dokument: Supporting Conditions.pdf

 

Tady:

https://ac24.cz/-/dalajlama-sokoval-evropa-patri-evropanum-vracejte-migrantu-zpet-protoze-se-z-vas-stane-muslimska-nebo-africka-zeme

 


00
V2
Vaclav 2
1. July 2019

umíte dobře filosofovat...co to ale znamená prakticky? nic, ten farář vám zvysoka s..e na filosofické úvahy a údaje

tady se jedná o politika, který má vypláchlou hlavu penízkama, nejradši by, jako celá církev vždy a všude v dějinách všechny silou moci znásilnil a  pozabíjel, aby mu ovečky věřily...je to politik, který dostává zaplaceno aby blil...


20
EP
Eduard Piovarči
1. July 2019
Tak právo na odbranu by malo byť zakotvené v zákone a zlodej si musí byť vedomí toho že riskuje vlastní život ak chce niekoho okradnúť, ale zároveň by tam mala byť použitá primeraná obrana. Je to zložité, ale malo by sa vychádzať z toho že ľudia by sa nemali uchilovať ku krádežiam aj pod totuto hrozbou.
10
glossy diamond
2. July 2019
Miluj bližního svého - nebo co to mají za heslo v tomto černoprdelnickém spolku z Vatikánu? sad
10
AZ
Antonín Zelenka
2. July 2019

To co jsem uvedl není filozofie. To co jsem uvedl, je diagnóza a recept, tak je příčina, tak je následek, tak je řešení. A pro koho jsem to uvedl? Je to pro každého, bez výjimky. Dovolte mi uvést další vysvětlení, protože stále někomu nemusí být problematika jasná. Udělám to zajímavějším, aby možná taky lidi, které to nezajímá, měli představu o tom, co je nezajímá.

 

VŠEOBECNÉ PODROBNÉ VYSVETLENIE O SPÔSOBE PROCESU SMRTI.

 

Nasledovné dva body platia pre jogínov nižšej úrovne a bežných ľudí:

 

1. Vysvetlenie, ako sa rozpúšťajú vonkajšie elementy, schopnosti a základy zmyslov.

 

2. Vysvetlenie, ako sa rozpúšťajú vnútorné hrubé a jemné myšlienky.

 

AKO SA ROZPÚŠŤAJÚ VONKAJŠIE ELEMENTY.

 

Vo všeobecnosti, telo bytostí sa vytvorí skrz piatich elementov. Neskôr aj skrz nich sa udržuje a nakoniec skrz piatich elementov sa aj ruší.

 

Podľa vysvetlenia:

 

„Svet javu: javy vonkajšieho prostredia, naše telo a vnútorné duchovne duševné javy vytvára hra piatich elementov. Sú to zem, voda, oheň, vzduch a priestor.

 

V našom tele je elementom zeme kosť, koža, mäso atď.; elementom vody krv, šťavy atď.; elementom ohňa je teplota tela; elementom vzduchu je dýchanie a pohyb; elementom priestoru sú prázdne priestory a potrubia v tele.

 

Elementom zeme je v duchu kvalita úrodnosti. Zo zeme sa rodia rastliny; tak isto z mútneho stavu ducha sa rodia myšlienky, pocity; pričom z čistého stavu ducha sa rodia cesty a úrovne vedúce k osvieteniu. Týchto všetkých je základom duch, preto je v duchu toho prejavom element zeme. Element vody je prejavom neustálosti ducha /kontinuum/; duch je slobodný od narodenia a smrti. Jas ducha je elementom ohňa; duch vie jasne rozpoznať a pochopiť veci. Pohybom ducha je element vzduchu; v duchu sa odohrávajú šťastie, nešťastie a všetky rôzne myšlienky a pocity. Element priestoru je otvorená, prázdna, nechytiteľná prirodzená podstata ducha; duch nemá formu, farbu, hranice atď.

 

Podľa špecifického výskumno-vývojového kolektívu, v živom tele prúdiaca životná energia prúdi v kanálikoch. Hlavný kanálik sa nachádza v osi tela. Na ňom sú čakry. Počas procesu smrti sa toto všetko rozpadne.“

 

Po príchode smrti sa vietor karmy obráti smerom hore a ako vietor vládne nad všetkými vetrami, päť uzlov čakier sa rozpadne a päť vetrov sa začne vytrácať. Skrz toho sa vonkajšie, vnútorné a skryté elementy v sebe rozpustia.

 

Zo zmiznutím jediným-ostávajúcim vetrom sa zruší schopnosť trávenia a vychádzajúc z končatín sa teplo začína z tela vytrácať. Skrz zmiznutia vetra udržujúceho život sa vedomie zahmlí a stane rušivým. Zmiznutím dole-čistiaceho vetra sa staneš neschopným vyprázdňovania stolice. Zmiznutím hore-pohybujúceho sa vetra budeš neschopný prehĺtať jedlo a pitie a budeš cítiť, že sa stráca vzduch. Zmiznutím pretínajúceho vetra úplne stratíš schopnosť použitia končatín a začnú sa ti sťahovať žili.

 

Rozpadom pupočnej čakry /hara/ sa začne deštrukcia čakier. Potom krok za krokom, skrz zmiznutia podporného vetra sa element zeme rozpustí v elemente vody. Toho je vonkajším znakom je opustenie sily tela; krk neudrží hlavu, nohy neudržia telo, ruka nevie udržať jeden tanier jedla, tvár nadobudne škaredú textúru, na zuboch vznikne tmavý povlak a nevieš zadržať sliny a hlieny z nosa. Po vonkajších znakoch sú vnútorné znaky tie, že vedomie, ktoré je mimoriadne tupé a rušivé, upadne do úplnej depresie. Rukami sa zachytávajúc, svoje šaty trhajúc, kričíš : „ Zdvihnite ma!„ a pokúsiš sa pozrieť hore. Pri tomto bode sa jas skrytých znakov začne slabučko nejasne ako fatamorgána ukazovať. To nasledujúc, ak sa srdcová čakra rozpadne, skrz zmiznutia vetra tvoriaceho trblietanie sa element vody rozpustí v elemente ohňa. Vonkajšími znakmi toho je, že ústa a jazyk vyschnú, nosné dierky sa z úžia, jazyk bude stočený a strnulý. Vnútorné znaky sú tie, že skúsenosť bude hmlistá, zadymená.

 

Potom sa rozpadne čakra nachádzajúca sa v krku a zmiznutie zjemňujúceho vetra zabezpečí rozpustenie elementu ohňa do elementu vzduchu. Toho vonkajšie znaky sú tie, že od dýchania vychladnú ústa a nos, teplota telo opustí, za sprievodu pary a teplo opustí končatiny. Vnútorný znak je ten, že svoje vedomie budeš striedavo cítiť svetlým a potom tmavým. Ledva vieš niečo rozpoznať a nevieš čisto vnímať vonkajšie javy. Skrytý znak sa podobá svetielkujúcim muškám s prejavom iskriaceho červeného svetla.

 

Potom rozpadom skrytej čakry a následkom zmiznutia vetra karmickej kalpi, element vzduchu sa rozpustí vo vedomí. Vonkajšie znaky toho, sú, že dych sa zmení v chrapot, z dlhými výdychmi a ťažkými nádychmi a oči sa prevrátia nahor. Vnútorné znaky sú tie, že sa zamútiš a máš rozličné vidiny. Zloduchovia vidia Pána Smrti. V strašnej, hlbokej panike, si od strachu pokryvenou tvárou kričia. Bytosti s dobrou karmou – hovoria – vidia oproti prichádzať dákov a dákine /anielov, zázračné a nadzázračné bytosti/, uprostred mnohých iných pozitívnych vidín. Skrytý znak sa podobá tlejúcej fakle.

 

Ak sa päť elementov a päť prvotných vetrov takto rozpustilo, aj päť pomocných vetrov automaticky zmizne a skrz toho všetka schopnosť vnímania zmyslov a základných pocitov sa postupne rozpustí.

 

Tak sa teda oči, uši, nos, jazyk a telo – ich sila schopná vnímať zničí a rozpustí. Toho výsledkom sa staneš neschopným vnímať formy, zvuky, vône, chute a textúry. Neporozumieš im, alebo nevieš rozlíšiť ich povahu.

 

Potom, popri-čom sa vedomie rozpustí v priestore, vonkajší dych ustane. Pri tomto bode tvoja farba tela zbelie, zbledne a už len pri srdci ostane ešte trocha ledva citeľného tepla. V takých výskumno-vývojových prácach ako „Oslobodenie od nebezpečných ciest z medzi-bytia“, celkom až po tento bod opisujú veci a záležitosti ako „všeobecné znaky smrti“. Tu pri tomto oddelovacom bode, hovoria, že určitý ľudia sa môžu ešte oživiť, ak ich následok smrti je choroba alebo zlé zavinenie.

 

AKO SA ROZPÚŠŤAJÚ VNÚTORNÉ MYŠLIENKY.

 

Za týmto bodom sa už nemôže vrátiť nikto, kto sa stretol „zo zvláštnymi znakmi smrti“, s fázami rozpustenia hrubých a jemných myšlienok. V špeciálnych šifrovaných spisoch ich opisujú takto:

 

Cesta bytia tela, ak smrť zastihne,

Nektár mesiaca klesne.

Prach-slnka hore, Ráhu

Podstata bytia je spoločné bytie.

 

Podľa tohto, ak zmizne osemdesiat myšlienok pochádzajúcich z troch jedov, rozpustením objavenia, rastu a dokonania sa prejaví beloba atď. Teraz ešte nie je isté, že z dvoch ktoré sa objaví ako prvé, či beloba alebo červeň. Tu to ovšem vysvetlím podľa učení špeciálnych šifrovaných spisov.

 

Teda, všetky bytosti disponujúce telom, ich stredný kanál na vrchnej strane, v temene, sa nachádza od otca dostatý element, relatívna a kauzálna podstata, vo forme bieleho písmena HANG. Zmiznutie vrchného vetra núti tento element ku klesnutiu cez stredný kanál. V mojej osobnej skúsenosti sa objaví beloba mesačného svetla a s týmto súčasne zmizne stav 33 myšlienok pochádzajúcich z hnevu.

 

Toto nasledujúc, zmiznutie spodného vetra núti červenú podstatu k stúpaniu od pupku v dolnej časti stredného kanála, tento element dostatý od matky, ktorý má formu A-čiarka. Pri tomto bode máš skúsenosť červena a s týmto súčasne zmizne aj stav 40 myšlienok pochádzajúcich z túžby.

 

To nasledujúc, od pretínajúceho vetra hnané vedomie sa rozpustí v stretnutí bielej a červenej základnej podstaty intelektu a pri tomto bode máš skúsenosť čierna. Vtedy zmizne aj 7 myšlienkových stavov pochádzajúcich z nevedomosti.

 

Hovoria, že niektorí v tomto bode prežívajú z pretrhnutia života intenzívne utrpenie. Druhí, v tomto istom bode, s ukončením fáz rozpúšťania prežívajú to, čo sa volá, že rozpustenie priestoru v jase. Je to vďaka tomu, že kanáli, vetry, elementy a čistá podstata ducha sa spojili v srdečnej čakre. Tak teda prvého dejstva /medzi-bytie/základný-jas/skutočná podstata ducha/ sa objaví aj tomu najmenšiemu hmyzu.

 

Teraz poviem, čo je príčina, kvôli ktorej sa ti v tomto bode objaví základný jas týmto spôsobom. Skutočná nezničiteľná podstata je v každej bytosti a od začiatku ich pretína. Tým, že ju zamúti spolu-rodiaca nevedomosť – t.j. všetok-základ /základná podstata ducha/ aspekt nevedomosti – v nás nachádzajúca transcendentálna Múdrosť ostane nespoznaná, preto sa každá bytosť postupne ponorí do zamútenia. Pri príležitosti zahmlievania fázy rozpúšťania sa na krátky čas zruší /tá zamútenosť/ – rozpustí sa v sebe – a vtedy sa transcendentálna Múdrosť prejaví úplne nahá, objaví sa ešte aj pre úplne bežných ľudí. Oni ju ovšem nevedia spoznať, tak sa proces zahmlenia zopakuje. Znova a znova. Bytosti pokračujú vo svojom putovaní k nasledovnému znovuzrodeniu a zostane ako nepretrhnutá reťaz vo vnútornom bytí kolese bytia.

 

Avšak pre takých praktikujúcich, ktorí týmto učeniam poznajú ich hlavné body, jas-matky, ktorá je seba-prejavom pôvodnej podstaty a jas-dieťaťa, ktorý ako cestu praktikovali, sa spolu neoddeliteľne pomieša. Stretnú sa ako starí priatelia, alebo ako sa rieka vleje do oceána. Pri tejto príčine je pre týchto praktikujúcich oslobodenie jednoduché.


00
V2
Vaclav 2
1. July 2019

umíte dobře filosofovat...co to ale znamená prakticky? nic, ten farář vám zvysoka s..e na filosofické úvahy a údaje

tady se jedná o politika, který má vypláchlou hlavu penízkama, nejradši by, jako celá církev vždy a všude v dějinách všechny silou moci znásilnil a  pozabíjel, aby mu ovečky věřily...je to politik, který dostává zaplaceno aby blil...

+ 2