Facebook po letech bude vypadat jinak, než jsme byli dosud zvyklí. Nový redesign bude za pár dní trvalou součástí našich životů bez možnosti návratu ke klasickému režimu. (Foto: Flickr)
Podle nejnovějších informací však bude nový redesign od září trvalou součástí Facebooku, informuje americký portál The Verge.
Doposud si mohli uživatelé přepínat mezi starým a novým designem sociální síti Facebook. Teď už i centrum pomoci , kde se dosud objevoval jen návod jako nový režim přepnout zpět na starý informuje, že tato funkce nebude od září dále možná.
Dá se tak předpokládat, že od nejbližšího měsíce budou všichni uživatelé Facebooku už i nedobrovolně postupně přecházet na nový redesign sociální sítě.
Nový vzhled sociální sítě Facebook se na první pohled zdá výrazně odlišný od toho starého pravdou je však spíše opak. Tvary jednotlivých oken jsou oblejší, zdají se větší, z hlediska funkčnosti však nový redesign revoluci nepřináší.
Podle The Verge se nový design snaží zaměřit obsah zejména na skupiny, jejichž jste na Facebooku součástí. V horním panelu je také do pozornosti prezentovaná nabídka služeb Stránky, Marketplace či Watch. Snad nejvýraznější novinkou nového redesignu je možnost zvolit si tmavý režim prostředí.
Zdroj: theverge.com