Federální letecký úřad nedávno rozšířil přijatelné rozmezí srdečního rytmu pro komerční piloty na základě „nových vědeckých důkazů“, které nechce zveřejnit, uvedl server Just the News, který se na úřad obrátil s žádostí o komentář.
Konkrétně agentura zvýšila maximální interval „PR“ pro atrioventrikulární blokádu prvního stupně na 300 milisekund pro piloty všech věkových kategorií. U intervalů delších než 300 ms bude FAA rozhodovat o způsobilosti pilota případ od případu. Dříve byl maximální interval PR 210 milisekund, avšak pouze pro piloty mladší 51 let.
Pokud nejste v obraze, podívejte se níže:
Click bait journalism is a scourge. I never said that the WEF/Davos has reached out looking for unvaccinated pilots. What I did say was that wealthy businessmen have reached out to me for that purpose. Unfollow anyone spreading this garbage.@USFreedomFlyers @TuckerCarlson
— Josh Yoder (@JoshYoder) January 15, 2023
Zmínili jsme se, že letecké společnosti lobbují v Kongresu, aby komerční letadla mohl řídit jen jeden pilot?
Jak píše Just the News,
mluvčí FAA Ian Gregor poskytl upravenou verzi prohlášení, které agentura vydala loni na jaře poté, co pilot American Airlines Robert Snow obvinil ze zástavy srdce během letu vynucené očkování.
Federální letecká lékařka Susan Northrupová označila všechny vakcíny COVID schválené v USA za bezpečné pro piloty, uvedl FAA a prohlásil, že „nezaznamenal žádné důkazy“ o komplikacích souvisejících s očkováním, které by způsobily „nehody letadel nebo neschopnost pilotů“.
Agentura postupovala podle „standardních postupů založených na údajích a vědeckých poznatcích“, aby zjistila, že může „bezpečně zvýšit toleranci používanou pro screening určitého srdečního onemocnění“, a oznámila tuto změnu AME.
Až na to, že „Gregor na dotazy ohledně konkrétních důkazů neodpověděl“.
Podle agentury Associated Press „FAA vysvětlila, že tato změna byla provedena v reakci na nové vědecké důkazy o tomto stavu od jejích kardiologických konzultantů, nikoli na nežádoucí reakce na vakcíny COVID-19“, nicméně AP nedokáže říci, co bylo důvodem této změny.
„Při provádění změn zdravotních požadavků a pokynů se FAA řídí standardními postupy založenými na údajích a vědeckých poznatcích,“ uvedla agentura AP v prohlášení zaslaném e-mailem. „Naši kardiologičtí konzultanti poskytli informace, že cokoli pod 300 ms nevyžaduje žádné další testování a nepředstavuje riziko náhlé nebo nenápadné neschopnosti.“
Podle Joshuy Yodera, který stojí v čele US Freedom Flyers – skupiny, která shromažďuje a analyzuje zprávy o nežádoucích událostech od pilotů, řekl, že ho kontaktovali bohatí podnikatelé, aby našel neočkované piloty.
„Sám jsem mluvil s více než 30 osobami a nedávno se mi ozval také jeden zprostředkovatel letadel, který mi řekl, že dostává podobné žádosti,“ řekl Yoder v rozhovoru pro Just the News.
Tucker Carlson:
— Citizen Free Press (@CitizenFreePres) January 19, 2023
“The FAA made a major change in the health requirement for pilots with heart damage… The change allows people with injured hearts to fly. The FAA made this change just after the Vaccines were rolled out and made mandatory. Why?”pic.twitter.com/NLDxkH5eqN
Podle kardiologa Thomase Levyho je změna pravidel FAA „pravděpodobně šokující, protože mnoho pilotů je ve věkovém rozmezí, kdy k infarktu dochází bez jakýchkoli časných příznaků, ale s normálním EKG, přičemž EKG je jediným povinným vyšetřením souvisejícím se srdcem,“ a dodává: „Smrtelný infarkt z velmi pokročilé ischemické choroby srdeční může nastat 10 minut po zaznamenání normálního EKG.“
Zdroj: justthenews.com