Daily Mail smazal článek z roku 2013 o plánu USA organizovat chemický útok v Sýrii pomocí falešné vlajky
8. dubna 2017 Redakce AC24 Ze světa 16206 0
thumbnail
Britské noviny Daily Mail smazaly článek ze svých stránek s nadpisem „USA podpořily plán vykonat chemický útok na Sýrii a dát za to vinu režimu Asada“ z 29. ledna roku 2013. Autor článku Lewis Boyle informuje, že chemický útok měl podle plánu USA sloužit jako záminka pro zesílení vojenských akcí mezinárodní koalice v Sýrii. ...
 

 

„Elektronické dopisy, které se dostaly na veřejnost, podle předpokladu dokazují, že Bílý dům dal zelenou vykonání chemického útoku na Sýrii, z něhož bude možné obvinit Asadův režim a zesílit mezinárodní bojové činnosti v této vysílené zemi. V publikované zprávě se nachází korespondence vysocepostavených lidí dodavatelské společnosti Britam Defence, která se nachází v Británii, kde se říká, že „Washingtonem schválený" plán předpokládá, že Katar zaplatí použití chemických zbraní povstaleckými silami v Sýrii," stojí v článku.

Autor publikace ukazuje, že korespondenci objevil malajský hacker, který se také přes nechráněný server dostal k resumé a kopiím pasů vedení společnosti.

RIA Novosti zatím od Daily Mail čeká na odpovědi na otázky, proč a kdy přesně byl daný článek smazán ze stránek Daily Mail.

Loading...
 

 
 
Loading...
loading...
sdílet na Facebooku sdílet na Twitteru sdílet na Google Plus sdílet na VKontakte

Hello World

Facebook komentáře
Disqus komentáře
Komentáře registrovaných uživatelů

Napište vlastní názor