Hluboká pravda z úst lékaře vojenské nemocnice. Z tohoto vyjádření nebudou politici nadšení
2. prosince 2018 Redakce AC24 Z domova 58769 18
Události posledních dnů mne přiměly k napsání těchto řádků. Už to v těch novinách nemůžu jen tak číst. Jako lékař vojenské nemocnice nutně přicházím v ambulanci osobně do kontaktu s vojáky odjíždějícími na zahraniční mise. Za ty roky jsem se ještě nikdy nesetkal s vojákem, který by se upřímně domníval, že přiváží obyvatelům např. Afghánistánu nebo Iráku demokracii. Proč o těchto věcech píší stále dokola zcela nezasvěcení novináři opak??

 

 

No asi jde o nějakou placenou propagandu, jinak si to soudný člověk nemůže vysvětlit. Proč se nezeptají přímo těch prostých vojáků? Proč se ptají výhradně pomýlených nevědomých a mnohdy vysloveně hloupých a neinformovaných politiků? Já se s těmi obyčejnými "pěšáky" občas do řeči dám. Ve světle posledních nešťastných opakovaných úmrtí našich bojovníků v Afghánistánu jsem se rozhodl o tom napsat.

Za ty roky mi postupně mnohokrát potvrdili to, co jsem si začal myslet už dávno - zahraniční mise prostě NIC neřeší. Uvedu příklady. Tak třeba: pilot vrtulníku v Afghánistánu o výcviku a úrovni Afghánců (jméno znám, ale neuvedu ho) - pane doktore, představte si, že máte za úkol naučit skupinu šimpanzů řídit vrtulník Technik vrtulníku v Afghánistánu o výcviku Afghánců (jméno znám, ale neuvedu ho) - pane doktore, představte si, že když jsme odešli, nebyli Afghánci schopni se o technickou údržbu vrtulníků postarat, přestalo se létat. Vojenský lékař od vojenské policie v Iráku (jméno znám, ale neuvedu ho) - vycvičíme vojenského policistu včetně základů čtení a psaní, v tu ránu jde o nejvzdělanějšího člověka v rodné vesnici. Po slavnostním vyřazení a nafasování vlastní zbraně okamžité zběhnutí k těm, proti kterým jsme jej cvičili voják- ženista-člen několika misí v Afghánistánu a Kosovu (jméno znám, ale neuvedu ho) - mnozí Američani jsou zbabělci, kolikrát nechali v ohni naše vojáky, sami se schovali. Zvláště Hispánci chtějí jen přežit misi, mají slíbené občanství USA po návratu, o nic jiného jim nejde politolog - mocnosti - spojenci chtějí odejít, ale chtějí si zachovat tvář (a to je hlavní důvod, proč obyčejní vojáci umírají!)

ABY SI POLITICI ZACHOVALI TVÁŘ, UMÍRAJÍ NEJEN NAŠI VOJÁCI, CHÁPETE TO? To jsou ale hovada, ti politici, říkám si v duchu. Druhdy mne to donutilo trochu studovat korán a alespoň orientačně si udělat jasno stran islámu, šíitů, sunnitů apod. Myslíte si, že většina politiků včetně těch, co zastávají vysoké posty v Evropě, umí definovat islám a alespoň zběžně četla korán, zná rozdíl mezi šíitským a sunnitským islámem ví, které státy jsou převážně sunnitské a které šíitské atd.? Jsem přesvědčen, že je jich jen několik málo.

Hodně se jich však k těmto věcem v médiích "zasvěceně" vyjadřuje. Stejně smutné je i to, že úplně stejně je na tom většina novinářů - to poznáte podle toho, že se ptají politiků tak naivně a nezasvěceně, že hned na začátku rozhovoru poznáte, že už nemá smysl čist dál proto, že další otázky jsou zcela irelevantní. Korán přikazuje bránit své území proti vetřelcům, jinak vám prostě hrozí, že se nedostanete do ráje. Když vám tohle budou do hlavy vtloukat od školky, tak to prostě tak budete brát bez velkého uvažování. Tak to prostě je, jako do nás vtloukali, že jsme ateisté. Jak se má někdo integrovat, když se opravdu bytostně bojí, že integrace bude znamenat věčné zatracení!? Korán přeci přikazuje, že tam, kde už někdy vládl islám, je území islámské. Muslimové jsou prostě povinni toto území získat zpět, ne se na takovém území integrovat. Oni jsou frustrováni naší životní úrovní, když jsme vlastně neznabozi, kteří si ji nezaslouží. Proto námi v té závisti bytostně pohrdají. První Afghánci, kteří v Německu znásilňovali se ani neskrývali před policií, vůbec nechápali, že znásilnění ne muslimky je něco špatného! Nevěřící občané Evropy jsou pro ně nikdo. Prostě nic Na internetu se lze dočíst, které státy jsou sunnitské a které šíitské nebo smíšené. Ale pro hrubou orientaci je třeba vědět, že wahábistickou Saudskou Arábii a další sunnitské země obývá až 85% všech muslimů, zatímco z 98% šíitský Irán (obývaný hlavně Peršany, nikoli Araby) spolu s ostatními šíity představuje jen cca 15% z celkového počtu cca 2-2,5 mld. všech světových muslimů.

Ale třeba v Libanonu žije krom muslimů až 30% křesťanů, z nichž někteří pěstují vinnou révu, produkují vynikající víno apod. Kdo z novinářů a politiků ví a chápe, že v Sýrii byla před její destrukcí prakticky vymýcena negramotnost, děti dostávaly ve škole pomůcky zdarma, a když byla delší zima, dostávaly potřebné rodiny topnou naftu od státu také zdarma?? Co např. právě Sýrii vývoz naší "demokracie" přinesl? Přeci nebudu sprostý, že… A ta syrská "opozice" se v podstatě rozpadla, ještě než se dala dohromady. A dohromady se nebyla schopna dát. Jen když přiteklo trochu peněz ze Západu, zahrála krátké divadýlko a zase se rozpadla (po nedohledatelném rozpuštění finanční injekce).

Kdo z novinářů a politiků ví a chápe, že v Afghánistánu žije více národností a společnost je rozkastovaná na Paštúny, kteří se cítí nadřazeni jiným, jako jsou třeba Uzbeci, Tádžikové, Turkmeni, Hazárové (vyznávající šíitský islám) apod. I kdybychom tam nebyli, mají tu hierarchii dost složitou a okamžitě po našem odchodu se do sebe pustí stejně jako po skončení někdejší sovětské okupace. Tak to prostě bude a nedá se tomu uniknout Myslím, že toto povědomí má z novinářů jen hrstka. Chytří jsou však, jak se říká, jak rádio. Je naivní lež, že v Afghánistánu se bojuje za Prahu. Když si člověk uvědomí výše uvedené souvislosti, musí dojít k závěru, že je třeba naše vojáky stáhnout. Tvář přeci už dávno USA a NATO v Afghánistánu ztratily. Buďme tedy alespoň první, kteří najdou odvahu k odchodu a buďme tak ostatním příkladem. Historie by tento krok jednou ocenila jako opravdové hrdinství!

Soukromý názor MUDr. Romana Veselého k nedávné tragické události.

 
sdílet na Facebooku sdílet na Twitteru sdílet na Google Plus sdílet na VKontakte

Facebook komentáře
Komentáře registrovaných uživatelů

Napište vlastní názor


Ares Mlok
2. prosince 2018

Ano, pane doktore, máte pravdu.

Můj primář dokonce tvrdí, že ti malí muslimové, jsou skvělí. Potíž je pouze v tom, co z nich vyroste. Otázka ale zní: "Mají šanci na jinou budoucnost?" Odpověď: "Nikoli."

Jeden příklad za všechny - zkušenost primáře (ano, kterého nebudu jmenovat)

Přivezli k nám ženu popálenou od žhavého oleje na hlavě, obličeji, celé paži, půlce zad a jednom stehni. Děvčátko řeklo manželovi: "Ne."

Pokud byste snad usoudili, že to je nelidské, nevěšte hlavu. Přivezli ji k nám jen proto, že to byla tlumočnice...

 

No a jo, zachránili jsme ji.


20
EB
Eda Beda
3. prosince 2018

AC24.cz = ruský dezinformační web.

 

 


03
JJ
Janaz Janaz
3. prosince 2018
Slabé, blbeček trolíček.
40
PP
paja paja
3. prosince 2018
Ty blbečku, tebe vůbec nepotřebuju abych věděl který web je desinformační.
40
EB
Eda Beda
4. prosince 2018
Desinformační nic neznamená, dezinformační je tenhle web záměrně uvěřejňující nepravdy a polopravdy.
00
PA
Piovarči Aragonit
3. prosince 2018

Eda Beda sklapni

Si slepí a blbí ako patron tak sa tu ani nemotaj.

Tento Islám by mal byť zakázaný ako smrteľne nebezpečná sekta, ktorá je schopná vraždiť všetkých čo neveria ako oni.

Eda keď dostaneš kudlu od nejakého islamistu do rebier tak sa nesťažuj na AC 24 sme Ťa vystríhali. Tú záplavu muslimských fanatikov tu nechceme v žiadnom prípade

Preto sa aj Slovenský parlament jednoznačne postavil proti Marakéšskej dohode.

Je len otázkou času kedy sa stiahnú z Auganistanu aj Slováci. A dúfam že nenakúpime ani tie USA stíhačky.

A ty radšej utekaj ku svojim páničkom do Ameriky.....

https://aragonit11.blogspot.com/2018/11/blog-post_21.html

Syrská armáda

Syrská armáda zlikvidovala v provincii Suvajda přes 270 bojovníků IS

Mikhail Alaeddin

11:41 03.12.2018Získat krátkou URL

Syrská armáda zlikvidovala přes 270 příslušníků teroristické fronty Islámský stát (zakázaná v RF) v provincii Suvajda na jihu země. Informoval o tom mluvčí velení ruské skupiny vojsk v arabské republice Oleg Makarevič.

Mikhail Voskresenskiy

Média: americké rakety TOW byly objeveny v Sýrii

Sdělil, že se útočná operace konala za složitých klimatických podmínek v terénu s hlubokými kaňony a širokými jeskyněmi, s různými vertikálními výběžky a širokými rozsedlinami. „V tomto terénu vytvořil nepřítel dobře členěnou obranu s množstvím protitankových a odstřelovačských úkrytů, minových polí a cest pro manévry. Na všech úsecích obrany měl nepřítel muniční a potravinové sklady," poznamenal mluvčí velení ruské skupiny vojsk. Operace byla podle Makareviče zkomplikována také tím, že tanky a těžká technika byly v tomto terénu omezeny v pohybu a manévrech, kdežto teroristé měli velký počet granátometů, protitankových střel a minometů ráže 82 mm. Nehledě na to se syrským vojákům podařilo zabavit velké množství zbraní, včetně 12 amerických protitankových řízených střel TOW. Makarevič sdělil, že většina teroristů přišla do Suvajdy z Jarmuku, Damašku a také z oblasti At Tanf, která je kontrolována mezinárodní koalicí v čele s USA.


40
EB
Eda Beda
3. prosince 2018

Já tu zas nechci záplavu lidí co mají vytřeštěné oči strachem. EU má cca 500mil lidí a kolik sem jde uprchlíků?

PS: Třeba v rusku je 10% obyvatel vyznávajícíh islám.


00
PA
Piovarči Aragonit
4. prosince 2018
Eda a to nevieš akú majú vysokú pôrodnosť? A akú nízku ju máme my? Rusko je niečo celkom odlišné.

Aj Sýria bola sekulárnym štátom kým ju nezaplavili hory Islamského štátu. Rusko chce tú sekularitu zachovať. Zachovať náboženskú znášanlivosť v tejto zemi. Západ ale podporoval Islamský štát - bezohladne vraždiaci aj malé deti.


20
EB
Eda Beda
4. prosince 2018

V rusku je 10% obyvatel muslimů. Není to nic jiného, prostě 10%. Když by jsi nečetl tyhle nesmysle tady a jel do světa s otevřenýma očima zjistíš že v 99% jsou to lidi jako my. Žádní zrůdy. Ale čeho by jsi se pak bál, že?

Slovensko potřebuje uplně jiné věci než co činí. Jeho úroveň je slabá a proto je i slabá jeho pozice celkově. Utíkají mladí lidé, služby jsou na otřesné úrovni. Infrastruktůra zastaralá..


00
JJ
Jaroslav Jaroslav
4. prosince 2018
Rozdiel je v tom ten, že Tí moslimi sú ruskí patrioti
20
Ares Mlok
4. prosince 2018

Ano, máš pravdu, je tam dokonce možná 15% obyvatel muslimů. A chovají se normálně. Dokonce proto, protože jim Rusko umožnilo přežít. Jenže to je Rusko. To je jinej svět. Tam to prostě funguje normálně v rámci národnostních menšin. Pokud menšina fungovat nechce, tak jí dají za uši a hotovo. Přizpůsobí se nebo zmizí z ruské reality. Vždy však dostane na výběr. Chcete nechcete.

Borec, co byl na motorce v Kazachstánu po ose napsal: "Jedu po vesnici a mám žízeň jako prase. Venku vedro, já na suchu. Otevřenej blembák a slyším za plotem nějakej rachot. Muzika. Zastavím, zabouchám na na vrata. Otevřou mi fousatý týpci. Je po mě - muslimové. Já ďaur. Najednou se začali chechtat a pozvali mě dál. Asi mě zaříznou za plotem. Nezařízli. Dostal jsem se na jejich svatbu. Napojili mě, nakrmili, nalili plnou nádrž, nechali zatancovat s nevěstou, dokonce mi odhalila svoji tvář. Poplácali mě po zádech a popřáli šťastnou cestu."

Stačí se nechovat jako kokot...

Je to ovšem ruské teritorium...


10
EB
Eda Beda
4. prosince 2018

Takže když by ten příběh byl z jiné země tak by ho zabili?.) Ne, muslimové jsou to uplně normální lidé jako každý, někteří dobří a někteří špatní. A když je poznáte osobně zjistíte to.

Vzbuzování nenávisti je laciný trik manipulaci s davem.


00
Ares Mlok
7. prosince 2018

Jestli ono není vytváření falešných zpráv o utrpení lidí taky laciný trik pro manipulování s davem...

Ano, v jiné zemi by ho klidně zabili. Já nemám problém pomoct lidem, kteří utíkají před válkou. Mám problém pomoct lidem, kteří ojebávají, lžou a nerespektují zákony. Když do Německa dorazí statisíce 15-ti letých Mohamedů, tak jim prostě nevěřím. To totiž není možný a je mi to předkládáno nejen jako fakt, ale dokonce jako výhra a absolutně nejlepší možnost, která mě potkala.

Mě bohatě stačej český zmrdi, se kterýma jsem nucen spolupracovat a to rozumím tomu, co melou za sračky. Mohameda za plotem nechci.

Fakt ne.


00
EB
Eda Beda
7. prosince 2018
Ty se bojíš a jsi vystrašený a budeš uctívat každého kdo řekne:"Já tě uchráním té hrůzy"?
00
JN
Jeffrey Nickel
3. prosince 2018
Druhdy mne to donutilo trochu studovat korán a alespoň orientačně si udělat jasno stran islámu, šíitů, sunnitů apod. Myslíte si, že většina politiků včetně těch, co zastávají vysoké posty v Evropě (Run 3 online), umí definovat islám a alespoň zběžně četla korán, zná rozdíl mezi šíitským a sunnitským islámem ví, které státy jsou převážně sunnitské a které šíitské atd.? Jsem přesvědčen, že je jich jen několik málo.
30
glossy diamond
4. prosince 2018

Beďare, jsi naivní. Procenta sice můžou něco ukazovat, jistě, ale jde o to, co si může tato menšina "dovolit" vůči majoritní společnosti, státu a jeho mocenskému aparátu. Kolik procent obyvatelstva tvoří slimoši např. ve Skopčácku a co vše si tam mohou dovolit? Jak dopadaía všechny tzv. hnutí za svobodu a sebeurčení muslimáctva např. v Rusku nebo Číně? Utnuto v počátku a rozehnáno do ztracena. Samozřejmě za šíleného kvikotu tzv. demokratického západu. Aspoň v některých zemích fungují represívní orgány tak, jak mají, tzn. nebojí se zakročit proti komukoliv, kdo páchá násilí, rabuje, ničí, terorizuje. Lidská práva jsou hezká věc, ale cenu mají jen v tom případě, že se jimi řídí všichni. To ovšem neplatí. protože to, co sem leze z Afriky a Arábie je prachsprostá invazní armáda šmejdů, kriminálníků a psychopatů, kterých se jejich země rády a ochotně zbavily. Proto má evropské obyvatelstvo právo a povinnost se proti této fanatické zvěři bránit a vyžadovat svou ochranu od těch, kteří se chlubí, že řídí jejich stát - od politiků, orgánů EU, od policie, armády. Pokud tyto instituce neplní své poslání, za které jsou placeny z daní občanů, musí být nahrazeny, svrženy a potrestány. Snaha některých zemí EU zabránit rozkladu svého politického, sociálního, bezpečnostního, školského, komunálního atd. systému je tedy legitimní a zde jsou nějaká lidská práva až na dalším místě. Abys to pochopil - za dělání bordelu nebude nikdo nikoho lynčovat (na rozdíl od zradikalizovaných islámských dárečků), ale za své chování může fanatik dostat od policajtů nakládačku, bude zavřen a ve zkráceném soudním jednání bez milosti vyhoštěn s razítkem návrat nežádoucí.

Nezapomínej taky na to, že při dosažení určité koncentrace cizorodého obyvatelstva bude nutno řešit další "lidská práva" - svobodu spolčovací a volební právo. Jak asi může dopadnout tento proces není nutné rozepisovat, stačí se podívat na západ od Chebu. A to je to, oč tu běží.

wink


00
Ares Mlok
4. prosince 2018

Jo, tuším v Maroku otevřeli věznice a pustili vrahy do Evropy. Výsledek? Obrovská popularita generality. Proč?

Odpadly tradiční středeční popravy...

No nekupto!

Lidumilové...


00
EB
Eda Beda
4. prosince 2018

Takže souhlasíš, že o muslimech to není. Takže  90% nenávisti tady je nesmysl založený na rasismu.

Represivní orgány snad nepůsobí na základě barvy pleti takže v tom nemají země jak ČR problém.

Takže není důvod nepomoc lidem prchajícím před válkou.

 

 


00
JJ
Janaz Janaz
3. prosince 2018
Slabé, blbeček trolíček.
+ 4

EB
Eda Beda
3. prosince 2018

AC24.cz = ruský dezinformační web.

 

 

- 3