AC24.cz

AC24.czZe světaKanadští doktoři zaznamenali vůbec první důkaz života po smrti

Sociální sítě

Reklama

Kanadští doktoři zaznamenali vůbec první důkaz života po smrti

Doktoři v Kanadě zaznamenali první kdy zaznamenaný vědecký důkaz o životě po smrti, když tvrdí, že lidský mozek funguje nadále i poté, co byl prohlášen za klinicky mrtvý. 

Výzkumníci z University of Western Ontario monitorovali aktivitu mozku a tlukot srdce čtyř lidí, kteří byli na intenzivní péči poté, co jim byla vypnuta zařízení podpory života. 

Podle doktorů z kanadské jednotky intenzivní péče jeden pacient nadále vykazoval trvající mozkovou aktivitu i deset minut poté, co se zastavil tlukot jeho srdce. 

Dailymail.co.uk hlásí

Zastavení činnosti mozku předcházelo zastavení srdce ve třech ze čtyř případů. 

Avšak v jednom z těchto případů pokračoval pacientův mozek v práci i poté, co se mu zastavilo srdce. 

‚U jednoho pacienta jedna delta vlna trvale pokračovala i po ukončení jak srdečního rytmu, tak tlaku krve v arteriích,‘ uvedli výzkumníci. 

Mezi elektrickými aktivitami mozku v období 30 minut před a 5 poté, co se srdce zastavilo, byly významné rozdíly. 

‚Je těžké stanovit fyziologickou základu pro tuto EEG mozkovou aktivitu, když k ní docházelo i po dlouhé ztrátě krevního oběhu,‘ uvádí článek, který byl publikován v National Centre for Biotechnology Information. 

Mezi těmi čtyřmi pacienty byly záznamy jejich mozků velice odlišné – což naznačuje, že smrt u nás všech probíhá velice unikátně. 

Tento experiment vyvolává těžké otázky ohledně toho, kdy je vlastně někdo mrtvý, a tudíž, kdy je medicínsky a eticky korektní ho použít jako dárce orgánů. 

Až pětina lidí, kteří přežili srdeční zástavu, měla údajně během své ‚klinické‘ smrti zážitky z jiného světa. 

Avšak vědci říkají, že je příliš brzy mluvit o tom, co by to mohlo znamenat pro posmrtné zážitky – zvláště uvážíme-li, že to bylo pozorováno jen u jednoho pacienta, uvádí Science Alert

V roce 2013 byl vyšetřován podobný jev při experimentech s potkany, kterým se zastavilo srdce. 

Tento výzkum, který byl publikován v žurnálu Proceedings of the National Academy of Sciences, odhalil, že u potkanů docházelo k projevům mozkové aktivity i minutu po useknutí hlavy. 

Vzor této aktivity byl podobný tomu, jaký byl pozorován, když ta zvířata byla plně při vědomí – až na to, že ty signály byla až osmkrát silnější. 

Výzkumníci prohlásili, že objev, že mozek je sekundy po zastavení srdce, vysoce aktivní, naznačuje, že tento jev má spíše fyzickou než spirituální povahu. 

Tvrdívalo se, že umírající mozek není schopen takto složité aktivity, a tak zážitky blízkosti smrti musí mít svůj původ v duši. 

Toto naznačuje, že na pokraji smrti se děje něco, co žene vědomý mozek do vysokého nabuzení, které potenciálně spouští ty vize a pocity spojované se zážitky blízkosti smrti (NDE). 

Až pětina lidí, kteří zažili zástavu srdce, hlásí, že měli zážitky z jiného světa, z doby, kdy byli ‚klinicky‘ mrtví. 

K zážitkům NDE typicky patří cestování tunelem směrem k intenzivnímu světlu, oddělení od těla, setkání s milovanými, co dávno odešli, nebo s anděly a podstupování nějakého druhu soudu s ‚revizí života‘. 

Někteří se z NDE probudí jako přetvoření lidé s úplně změněným náhledem na život nebo s obnovenou náboženskou vírou. 

Avšak mnozí vědci věří, že zážitky blízkosti smrti nejsou nic více než halucinace vyvolané účinkem vypínání mozku. 

Loading...

Komentáře   

+68 # Popo 2017-03-09 11:36
Dajme im čas, nech aj oni na to dojdu že telo a duša nie je jedno a to samé...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # jan lavicka 2017-03-09 12:02
Hlavně dnešní pedofilní a psychopatické "elity" chtějí, abychom neznali pravdu a báli se smrti, tedy byli jen zbabělým stádem (pedofilní systém katolictví je v tom mistrem), což se jim daří, přitom opak je pravdou, nemusíme se vůbec ničeho bát, můžeme bojovat za lepší svět, ale skutečně bojovat, ne jen zbaběle čumět do TV nebo internetu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Piovarči 2017-03-09 14:06
Veda si to vždy vyrieši po svojom. skrátka tie zýžitky sú len dôsledkom zvýšenej aktivity mozgu pár minút po smrti. Bodka hotovo. A čo javy ktoré sa odohrávajú celé hodiny po tom ako bol človek vyhlásený za mŕtveho. Spomínal som tu jeden takýto prípad zachytený francúzskym hvezdárom Camilom Flamariónom už dva krát. duša ako zjavenie oznamuje svoju smrť inému človeku 12 hodín po svojej smrti a nechce veriť tomu že zomrela. Má to byť len dôkaz toho že mozog dokáže pracovať aj 12 hodín po zástave srdca?
Tento zberateľ a dokumentarsita záhad vo svojej knihe úvádza viac podobných pozoruhodných prípadov

Stuart Hamerhoff je autorom teórie kvantového vedomia, podľa ktorej naša duša žije naveky. Tvrdí, že objavil proces reinkarnácie, ktorý je možné vedecky podložiť. Ako to teda funguje?
V našom mozgu sa nachádzajú časti nazývané mikrotubuly, ktoré po smrti človeka síce strácajú energiu, ale nie informácie. Hamerhoff tvrdí, že práve tieto informácie sa po smrti fyzického tela rozptýlia do vesmíru, kde sa následne opäť zoskupujú a v tomto štádiu sú pripravené na reinkarnáciu.
pluska.sk/.../...

Dosud největší a také nejnovější výzkum, který se zážitky při klinické smrti zabýval, zkoumal případy celkem 2000 pacientů se srdeční zástavou. Nashromážděná data z nemocnic v Anglii, Americe a Rakousku ukázala, že vědomí nemusí opustit náš mozek tak brzo, jak se vědci doposud domnívali.
Místo předpokládaných 30 vteřin může naše vědomí nějakým způsobem přetrvávat i několik minut.
Jako příklad uvádějí vědci svědectví 57letého anglického pacienta, který svým lékařům po resuscitaci přesně popsal, co se s ním na sále dělo. Prý mohl všechno sledovat, protože vědomí opustilo jeho tělo.
„Víme, že když nebije srdce, nemůže fungovat ani mozek,“ popsal ve studii Dr. Sam Parnia, který výzkum vedl, „ale tento muž zemřel na 3 minuty a víme jistě, že nějakým způsobem vnímal své okolí.“
Čo sa ale ukázalo že nie je celkom pravda mozog dokáže fungovať aj po zástave srdca, teda vykazuje neobviklú aktivitu ešte niekoľko minút.


Z výpovědí pacientů vyplývá, že 40 procent lidí, kteří přežili zástavu srdce, si zapamatovalo zážitky z doby, kdy byli klinicky mrtví. (Teda v tomto výskume nejde len o 1 percento ľudí ale celých 40 percent!!!) Jejich vzpomínky ale nepopisují vždy totéž. Kromě takzvané mimotělní zkušenosti mluvili také o jasném světle, změnách běhu času či třeba cestě tunelem. „Něco takového mohou prožívat miliony lidí, vědecké důkazy však byly doposud mlhavé.
Je proto důležité pokračovat ve výzkumu,“ dodává Parnia.
Na potkanoch sa však zistilo že po zástavě srdce mozek vysílá mimořádně silné impulzy, které jsou až osminásobně silnější než běžná aktivita. Vědci však tvrdí, že nejde o důkaz posmrtného života. Jen osvětlení toho, co se v okamžiku smrti děje s naším tělem.
„Naše výsledky ukazují, že tyto impulzy by mohly být vysvětlením zkušeností z klinické smrti,“ tvrdí šéfka týmu michiganské univerzity Jimo Borjigin.
epochaplus.cz/?p=3501
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # josh (xy) 2017-03-09 14:48
Od pradávna, bylo také zvykem neboštíka dát do márnice, ale ne jen proto, kdy by se náhodou probudil, ale domněle také pro to, aby duše mohla v poklidu opustit tělesnou schánku.
Mj. pro případ, že by se stalo, že se neboštík nahodou probudí i v rakvi pod zemí, k tomu se špekulovalo s trubkou, provázkem a zvonečkem,..ale jestli se to někde chytlo;)...
nedalo mi, a zde je důkaz:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Historik 2017-03-09 16:34
Zvyk pohřbívat mrtvé je asi 350 000 let starý. Ale dávám sem ten odkaz, kvůli tzv. 21 gramům.
Určitě spousta lidí ví, o co se jedná a co to znamená, přestože to "vjedci" neustále vyvrací.

g.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Josef Švejk 2017-03-09 15:00
Stuart Hameroff a Sir Roger Penrose. Bez fyzika a matematika Rogera by to Stuart nedal dohromady.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-03-09 15:55
Neviem či nešlo o ľudí postihnutých nejakou špecifickou chorobou keď mohli upadnúť do zdanlivej smrti na dlhšou dobu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Josef Švejk 2017-03-09 16:12
Zážitky blízké smrti jsou zdokumentovány i u lidí zdravých, při jejich plném vědomí, pouze vystavených velkému duševnímu stresu! Dost možná bude jednou termín "Zážitek blízké smrti" nahrazen něčím vhodnějším, neboť ne vždy byla poblíž reálně smrt. Stačil pocit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-09 17:04
Áno to je pravda stačí intenzívny pocit ohrozenia ale tiež to takto nefunguje u každého.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Hanu Man 2017-03-09 20:44
ano zážitky jsou i u uplně zdravých lidí například při meditaci tyhle stavy člověk zažije taky takže názor že se jedná jen o halucinace vyvolané účinkem vypínání mozku může říct jen absolutní neznalec a hlupák a většinou jsou to názory vzdělaných doktorů :) to jen ukazuje jak vzdělaný člověk může být omezený hlupák :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # tora 2017-03-09 15:43
Souhlas. Kanadsti doktori vyvodili dukaz ze 4 pripadu kdy se toto stalo jednomu? Vzdyt na netu jsou popravy useknutim hlavy. Tu hlavu drzi po oddeleni od tela a ona jeste nekolik vterin bloudi ocima po okoli. Toto bylo dokumentovano i pri stinani pocas francouzske revoluce.
A jak by chteli vysvetlit kanadsti doktori treba fenomen slepych lidi, kteri prezili klinickou smrt a kdyz se probrali, detailne popisovali vse co mimo telo videli. Jak to mohlo byt? Vzdyt byly uplne slepy a nikdo jim nemohl dat takove vizualni detaily a navic pocas klinicke smrti. Ano. Aktivita mozku muze ustavat ruzne. Ale to nic nemeni na tom, ze je tolik pripadu, kdy proste mozek nevedel o blizici se smrti a teda tezko mohl byt vybuzen. Presto tam zazitky jsou. A naopak spousta lidi, kteri vedeli ze jsou umrit, zadne afterlife zazitky nemela.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Josef Švejk 2017-03-09 16:04
Váš problém je, že nadáváte Kanadským lékařům na základě formulací posbíraných novináři a otištěných na AC24. Měl byste blíže studovat výroky prezidenta Zemena:
„Lidé nejsou idioti, s výjimkou některých novinářů a některých politiků."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # tora 2017-03-09 18:27
Ctu uvedene odkazy v anglictine. CLanek na ac24 nepopisuje nic vic, nez co popisuji originaly. Takze nevim co ted resite. Si to prectete v originale, nez neco vypotite.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Josef Švejk 2017-03-09 20:39
Ach ano, promiňte, neuvědomil jsem si že originální novinář je u zvídavého (nebo též originálního?) čtenáře pochopitelně mnohem inteligentnější .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Piovarči 2017-03-09 18:31
To máš pravdu berieme to často moc osobne:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Jan Pavelka 2017-03-09 21:41
hele piovarči, zas*ral jsi to tady reklamou na mejnstrím! Když chceme, najdeme si to sami, blboune!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-03-10 00:09
Ja som to nemyslel zle:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jan lavicka 2017-03-10 07:05
nez*sírej, většina to ocení
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2017-03-11 11:54
Nepresvedčil si
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Kurt Kolibka 2017-03-09 19:11
Katolicismus na to šel jinak. Strašení peklem, když nebudeš dělat to, co ti církev řekla. Máš jen jednu šanci být dobrým teď a tady a když ne, tak skončíš pro své hříchy buď v pekle nebo minimálně v očistci. Ale Bůh tě miluje. Náš Otec jako každý rodič nás miluje bezpodmínečně a všechny nás přijme po smrti u sebe. A pokud chce, abychom se zlepšili, tak mi připadá mnohem logičtější, že nám dá další šanci neboli reinkarnace. Osobně mám jednu velmi silnou zkušenost s reinkarnací u své mladší dcery, která ve věku 2 let dokázala velmi odborným způsobem lézt na skalky (což mohly být třeba 3 metrové balvany). Museli byste ji vidět, vypadala u toho jako zkušený lezec. No a jednou jsem se jí zeptal, odkud to umí a její odpověď byla: "Když jsem byla velká, tak jsem lezla na mnohem větší skály." A o rok později neuměla vylézt ani na metrovou zídku. Zkrátka vzpomínka na minulý život.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # JJ49 2017-03-09 14:08
Ano, doporučuji poslechnout si ohledně tohoto problému pana Chvátala na Svobodném vysílači - každé pondělí ve 21:00 hod
www.svobodny-vysilac.cz
Myslím, že o tom ví mnohem víc než všichni tihle "výzkumníci" sekající hlavy potkanům!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # jan tak 2017-03-09 12:02
No ja zase zaznamenávám mnoho lidí kterým již za biologického života mozek odumřel a nedělám z toho objev,ale pouhou smutnou realitu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Popo 2017-03-09 12:40
Cituji jan tak:
zaznamenávám mnoho lidí kterým již za biologického života mozek odumřel
Osobné skúsenosti s tým mám skôr celkom opačné. Keď sa občas objavím v spoločnosti ludí, mám naozaj dosť velký problém nájsť medzi nimi pár takých ktorým by sa ich mozok sústavne nezacykloval v myšlienkach pochodoch riešiacich nezmysli nepotrebné k ich životu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # vlk samotář 2017-03-09 13:09
To je pochopitelné, že si i tady s málo kým rozumíš.
Patrně máš vysoké IQ a nezapadáš mezi náš průměr!
Máme tady taky podle tebe odumřelý mozek, nebo všechno?...:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Popo 2017-03-09 13:21
Priatelu máš v tom nie malý zmätok bo pravdou je že s mozkom vždy odumiera aj telo. Naopak to nie vždy platí. Za iných ty radšej menej mysli, nezacyklí sa ti mozok v nezmysloch tak ako je tomu tu terazky... :-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # vlk samotář 2017-03-09 13:26
To se tobě stát nemůže, že se zacyklíš, protože jsi génius!:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Popo 2017-03-09 13:46
Cituji vlk samotář:
To se tobě stát nemůže, že se zacyklíš, protože jsi génius!:-))
Zamýšlaním sa nad sprostosťami ktoré nemajú s vlastným životom nič spoločné je predsa tvoja parketa, sebe nadávaj do géniov. Já som len celkom obyčajný pozorovatel nezaoberajúcí sa nezmyslami...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # vlk samotář 2017-03-09 13:49
Já vím!:-)))

Děkuji za radu.
Tvá doporučení jsou velmi poučné.
A co ty tvoje perverzní praktiky?
Už jsi se s tím narodil, nebo to máš naučené?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Popo 2017-03-09 14:01
Cituji vlk samotář:
Já vím!:-)))

Děkuji za radu.
Tvá doporučení jsou velmi poučné.
To som rád a v pohode, nemáš zač. Sám na sebe to vidíš aký obrovský rozdiel je to medzi tým vedieť a myslieť si...
Cituji vlk samotář:
A co ty tvoje perverzní praktiky?
Už jsi se s tím narodil, nebo to máš naučené?

Priatelu tak v tomto máš nie malý zmätok, perverzne praktiky niesú moja parketa...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # vlk samotář 2017-03-09 18:54
Nepovídej?!

A kde jsi se to naučil?:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Popo 2017-03-09 20:52
Cituji vlk samotář:
Nepovídej?!

A kde jsi se to naučil?:-)
O čom akože teraz točíš?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # vlk samotář 2017-03-09 21:37
Ale nepovídej?!
Já točím?
To sotva! Mne může vytočit jen inteligent, a to se tobě nikdy nepodaří....:-)

Kdybys mi tady ty trpaslíku stále neokopával kotníky, aby si tě tady alespoň někdo všiml, tak ani nevím, že tady jsi...:-))

A jak je to tedy s tou "nevrozenou perverzí", jak jsi to smazal z textu? :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Popo 2017-03-09 22:01
Cituji vlk samotář:
Ale nepovídej?!
Já točím?
To sotva! Mne může vytočit jen inteligent, a to se tobě nikdy nepodaří....:-)
Poznáme mi tých inteligentov poznáme, plná huba rečí a keď mu dá človek do ruky skrutkovač vypichne si oko...Cituji vlk samotář:
Kdybys mi tady ty trpaslíku stále neokopával kotníky, aby si tě tady alespoň někdo všiml, tak ani nevím, že tady jsi...:-))
Ale anóóó, aj Titanik bol svojho času največi a pozri ako dopadol...Cituji vlk samotář:
A jak je to tedy s tou "nevrozenou perverzí", jak jsi to smazal z textu? :-)
Mýliť sa je ludské, vedz že ako mysliacemu človiečikovi ti odpúšťam...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # vlk samotář 2017-03-09 22:25
Teď o tobě mluví náš pan prezident Zeman v TV v záznamu.

Taky říká, že lidé jako ty, používají jen fráze, nemají na nic vlastní názor a říkají jen to, co chtějí slyšet jiní, aby se zalíbili .. celý TY!:-))

Zkrátka vás - ideově pomýlené sračky, popsal celkem přesně!:-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # vlk samotář 2017-03-09 22:13
Priatelu..... Priatelu....???

Co máš furt s tím "jetelem"?
Nemůžeš stát například "přiřepě", nebo "přistěně"?

To je nějaká tvoje "mantra", že stojíš stále někde v poli plného jetele, protože jak jsem psal už dříve - "nerozumím řeči tvého kmene",... a ani nevím, jak u tebe ve vašem kmeni ten "jatel", nebo "atel" píšete, protože to tvoje hutorení ani Google nebere...:-)

U nás říkáme taky, že si "stojím za svým", ale abych v každém příspěvku psal, že "stojím u jetele", to mi přijde vadné.
Nejsi naslopaný, když musíš pořád stát u pole, abys mohl hodit do "jatele" šavlu?:-)

P.S.:
Prosím o shovívavost a pochopení ostatní bratry Slováky v mé komunikaci s Popem...:-))

Není to nic osobního proti Vám, protože Vás mám rád,... jen si dělám prdel z toho Maďara Popa...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # vlk samotář 2017-03-09 19:57
Zeptám se tě ale taky a využiji k tomu tvoji citaci...:

Cituji Popo:
Priatelu máš v tom nie malý zmätok bo pravdou je že s mozkom vždy odumiera aj telo. Naopak to nie vždy platí. Za iných ty radšej menej mysli, nezacyklí sa ti mozok v nezmysloch tak ako je tomu tu terazky... :-)))


Takže podle tebe "s mozkem odumírá i tělo" a naopak to ne vždy platí?
To podle tebe znamená, že "když zemře tělo, tak mozek dál žije"?

Myslím, že víc myslet bys měl především ty, protože jsi se tak zacyklil do vlastních kokotin, že už nevíš jak z toho ven!.... :-))))))

Já co vím, tak lékaři dokáží držet na přístrojích s podpůrnými funkcemi tělo i několik let, i když mozek je už dávno klinicky mrtvý - nebo-li odumřelý!

Ale mohu se mýlit - protože nejsem zacyklovaný Slovák - Popo!:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Popo 2017-03-09 21:12
Cituji vlk samotář:
Zeptám se tě ale taky a využiji k tomu tvoji citaci...:

Cituji Popo:
Priatelu máš v tom nie malý zmätok bo pravdou je že s mozkom vždy odumiera aj telo. Naopak to nie vždy platí. Za iných ty radšej menej mysli, nezacyklí sa ti mozok v nezmysloch tak ako je tomu tu terazky... :-)))


Takže podle tebe "s mozkem odumírá i tělo" a naopak to ne vždy platí?
To podle tebe znamená, že "když zemře tělo, tak mozek dál žije"?

Myslím, že víc myslet bys měl především ty, protože jsi se tak zacyklil do vlastních kokotin, že už nevíš jak z toho ven!.... :-))))))

Já co vím, tak lékaři dokáží držet na přístrojích s podpůrnými funkcemi tělo i několik let, i když mozek je už dávno klinicky mrtvý - nebo-li odumřelý!

Ale mohu se mýlit - protože nejsem zacyklovaný Slovák - Popo!:-)
Priatelu jak vravím, máš v tom naozaj nie malý zmätok. Vec sa má tak že ten mozok čo máš v hlave tam nemáš medzi iným len na to zacyklovávanie sa do tých k tvojmu životu nepotrebných sprostostí ale aj na riadenie funkcii jednotlivých častí tvojho tela. Bez mozgu si telo pomali ani neprdne, s nepoškodeným mozkom sa aj po oddelení hlavi od tela dá ešte dosť dlhý čas "pokecať"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # vlk samotář 2017-03-09 21:53
Ty vole, to byl ale dobrý tah na branku, že jsem tu tvoji citaci sem zkopíroval, že?:-)))))

Ty v ní ale "trepeš kokotiny"!
Asi tě zde budu citovat častěji, když jsem tě tak pěkně chytil do vlastní pasti...

Mozek má každý a ten můj tě nemusí vůbec zajímat, protože bys nedokázal vstřebat ani desetinu informací, které obsahuje a už v polovině stahování bys dopadl jak Kryton ...

www.youtube.com/.../



Mne by spíš zajímalo, jestli ho máš ty, protože i podle tohoto, co jsi napsal je vidět, že tam máš místo mozku jen natažený drát ze záznamového zařízení v černé skříňce v letadle, jak Bohouš Sobotka, a ten máte jen proto, aby vám neupadly uši, kdyby ho někdo přestřihl, a aby jste se naučili na každý den několik frází, než vám je někdo přemaže..:-)))
U tebe to bylo posledně slovo "Ryško"...:-)


Cituji Popo:
-------------------------------------------------------------------------
Priatelu aj v tomto máš naozaj nie malý zmätok. Vec sa má tak že ten mozok čo máš v hlave tam nemáš len medzi iným na zacyklovávanie sa do tých k tvojmu životu nepotrebných sprostostí ale aj na riadenie funkcii jednotlivých častí tvojho tela. Bez mozgu si telo pomali ani neprdne, s nepoškodeným mozkom sa aj po oddelení hlavi od tela dá ešte dosť dlhý čas "pokecať"...
-------------------------------------------------------------------------


Jestli znáš nějakého doktora, tak se ho zeptej na klinickou smrt, ať ti to pořádně vysvětlí a nevypadáš tady před ostatními jako debil...., když umíš hovořit jen se samotným mozkem bez těla.
To ještě neuměl ani Fantomas!....:- )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Michael1 2017-03-09 12:02
Věřím v existenci jakési formy vědomí (kvantové) i po smrti. Člověkem nás dělá naše tělo a náš mozek, jaká forma existence je ta kvantová to těžko říct:-/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # JJ49 2017-03-09 12:19
Je to jako ty pokusy s blechou. Výzkumníci utrhli bleše všecky nohy a pak jí poručili "blecho skoč!" a blecha nic! Tak zapsali do výzkumné zprávy "utrhneme-li bleše nohy, blecha ohluchne"!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # vlk samotář 2017-03-09 13:52
Ano!
Taky vědci za války v německém koncentráku zjistili, že oční nerv se propojený se svěračem.
Pokaždé když pokusnému pacientovi vypíchli oko, tak se posral...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Che 2017-03-09 16:10
Mozne je vse, ja jsem sam videl, jak zemedelec useknul kohoutovi hlavu a on odletel na strechu stodoly. On se ani nedivil, pry nejaky utek je normalni. Ale musel vylezt na stodolu, jinak by slepici polevka nebyla.

Neni to tak dlouho co se tu psalo, ze Ukrousi dostavaji pilulky aby necitili bolest a ze bojuji prostreleni (i do hlavy) dal.

Tez jsem cetl, ze po poprave gilotinou ve Francii popravčí useknutou hlavu fackoval a hlava vzdy zavzela oci.

Snad pred 2 lety byla zverejnena zprava, ze nejaky trestanec v Asii byl povesen na sibenici ctvt hodiny a druhy den se probral a zil. Snad nekdo bude vedet presnejsi data.

Citace:
Doktoři v Kanadě zaznamenali první kdy zaznamenaný vědecký důkaz o životě po smrti, když tvrdí, že lidský mozek funguje nadále i poté, co byl prohlášen za klinicky mrtvý.


Zhrnuto: Kanadsti vedci objevili kolo od vozu. Kdyby se zeptali a udelali literarni reserze, zjistili by, ze nic noveho neobjevili.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-09 18:35
Oni len potvrdili že sa s vedomím človeka skutočne ničo deje preto že činnosť mozgu neustala ani po zástave srdca a že tam prebieha nejaký nepoznaný intenzívny proces
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # vlk samotář 2017-03-09 22:42
Jak pro koho "nepoznaný"....:

www.youtube.com/.../



Proto se například nesmí v civilizovaných zemích s mrtvým dvě hodiny hýbat.
Islámský stát to porušil a taky si to ti uřezávači hlav po smrti pěkně odserou!
Nechtěl bych být v jejich "duši"!:-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-03-10 00:34
Pre vedcou a lekárou ešte nepoznaný.
Inak je to s ľuďmi ktorí vedia a zažili ako ten chlapík v tom videu. Ďakujem za odkaz má to silu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jan Kadlec 2017-03-09 13:32
svetkolemnas.info/.../...

13.5.2015, jeden z prvních odkazů na googlu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-09 14:20
Kadlec vďaka za odkaz vyťahujem záverečnú časť možno zaujme:
Uznání vědecké komunity
Dr. Stevenson sesbíral 20 nejzajímavějšíc h příběhů a publikoval je v knize Twenty Cases Suggestive of Reincarnation. American Journal of Psychiatry tuto knihu zhodnotil jako dostatečně detailní a důvěryhodnou, aby reinkarnace vysvětlila jejich příběhy.
Kniha měly pozitivní recenze i ze strany Journal of Nervous and Mental Disease a International Journal of Comparative Sociology.
Výzkum Dr. Stevense je pouze zlomek důkazů, které o reinkarnaci existují. Jaké je nejlepší vysvětlení těchto případů? Jak je možné, že si děti pamatují jména a vzájemné vztahy s lidmi, které v současném životě nepotkaly? Proč máme mateřská znaménka a fobie z nejrůznějších věcí, i když jsme s nimi žádnou špatnou zkušenost nezažili? Jak jinak než reinkarnací si lze tyto jevy vysvětlit?

Už bychom měli přestat brát reinkarnaci na lehkou váhu a uvědomit si, že duše existuje, a že sbírá naše data. Musí být nějaká nefyzická část nás samotných, která si zachovává všechny vzpomínky, když vchází do nového těla.

Tato hypotéza si konečně získala pozornost mainstreamu a stále je podrobována dalšímu poznávání. Pokud se podíváme na reinkarnaci bez jakéhokoli náboženského či kulturního kontextu, vysvětlí mnohé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Josef Švejk 2017-03-09 14:52
:))))
Opatrně Pio, začínáš mít rozdvojenou osobnost! "Veda si to vždy vyrieši po svojom." a najednou tu prezentuješ "uznání vědecké komunity".
Možná jsi na dobré cestě a objevil jsi staré moudro Římanů: Audiatur et altera pars.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-09 15:44
No samozrejme oni namerali čo namerali a to im stačí pre vysvetlenie toho fenoménu, ale zrejme nie všetkým, preto že je to komplexsnejšia záležitosť, ktorú jednoducho nemožno odbiť halucináciami odumierajúceho mozgu
Švejku ale toto si naozaj pozri
www.youtube.com/.../
Ale celé. Pozoruhodné je že ten černoch sa prebral po troch dňoch čo bol prehlásený za mŕtveho a v márnici mu už napichali do rúk tekutiny proti rozkladu tela. Toto je pozoruhodný prípad aj zo štúdijného hľadiska.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Josef Švejk 2017-03-09 15:56
Nestačí, Pio! Něco zjistili a skepticky to posoudili (Occamova břitva) a ..... budou pokračovat ve svých výzkumech. Takže nikdo nic neodbývá, to jen ty se domníváš, že je tomu tak. Výzkum v tomto směru probíhá už více let a na mnoha pracovištích, takže klídek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-03-09 18:26
Tak povedal som to z pohľadu zarytého materialistu že to tak vždy interpretujú:-) ) Inak rovnako v poho....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jan lavicka 2017-03-10 07:17
A výzkum je placen těmi psychopaty, kdo chtějí, aby ses cítil mizerně (pak tě snadněji ovládají jako člena tupého stáda), proto téměř veškerý výzkum nemá smyl krom některých diamantů - stačí sledovat prohlášení tzv. "světových" fyziků, jen aby z tebe udělali ještě tupějšího otroka:

"Without a ‘world government’ technology will destroy us, says Stephen Hawking"

A když nejsi dostatečně vzdělaný, nerozpoznáš je, ty určitě ne, dle tvých příspěvků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2017-03-10 16:48
Ale snažím sa:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Hanu Man 2017-03-09 21:26
Pivo
Moc to tady lidem vnucuješ .....
Budou si z tebe dělat jen srandu a nebrat tě vážně ja s tím co jsi sem dal souhlasím většinou ale někdy je to asi moc pro většinu protože většina s tebou asi nesouhlasí ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-03-10 00:20
Však ja netvrdím že somnou musí niekto súhlasiť. Preto sa tu diskutuje že máme rôzne názory na rôzne veci. Ja som rád že si povedal svoj názor. Vďaka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-03-10 07:20
Diskuse je vnucování? Lidi jako ty takto začínají cenzuru "vnucování". Tak to neposlouchej, vypadni ;)
Ale evidentně jsi v menšině.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Pokémon 2017-03-09 14:00
Citace:
Tento výzkum, který byl publikován v žurnálu Proceedings of the National Academy of Sciences, odhalil, že u potkanů docházelo k projevům mozkové aktivity i minutu po useknutí hlavy.
Tak, to se mi ulevilo, když teď vím, že těm islamistům mohu ještě minutu po stětí nadávat do zasraných sviní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Anunaki 2017-03-09 15:15
Je sranda jak lidi lpí na životu, pravda je taková že všichni chcípnete, tělo shnije nebo se spálí a duše přestane existovat, bude jen nekonečné nic, které bylo než jste se narodili. Pamatuje si snad někdo minulý život? Jaký má tedy význam reinkarnace když si nepamatuju minulý život, když umřu a znovu se narodím a nebudu si to pamatovat už to přeci nebudu já ale někdo jiný. Tedy mé původní zemřelé já bude stejně pryč. Všechno je to nesmysl. Naše životy se točí kolem uspokojování našich potřeb, pokud se dostaneme do nějakého nebíčka, kde nebudeme mít potřeby, naše životy nebudou mít smysl. Všechno je to jenom blábol pro zoufalce co se bojí umřít a doufají že ještě něco bude, nebude nic. Jedinou útěchou je, že život umí bejt pěkná svině a náš svět je dostatečně zkaženej na to, aby se člověk za života na smrt připravil a nebál se nicoty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-03-09 15:47
Anunaky tvoj názor rešpektujem, ale možno ti len poradiť viac sa vzdelávaj. Aj keby to bolo tak ako hovoríš ty, moja cesta by i tak ostala cestou srdca. Tento život rozhodne nie je len o hedonizme a naplňaní našich materiálnych potrieb. Aj preto existuje peklo na Zemi
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Anunaki 2017-03-09 16:07
Myslím že jsem hodně nad průměr vzdělaný člověk a o těchto věcech jsem hodně přemýšlel, dám vám tedy také jednu radu:

Zkuste být více kritický, nejen k ostatním, ale především ke svému vlastnímu myšlení, ono nás totiž občas dokáže zrazovat. Jak se říká, přání otcem myšlenky..

Pokud se zbavíte svého přání žít věčně, možná budete na věc pohlížet jinak. Možná pak věci budou do sebe lépe zapadat a celá věc se bude jevit mnohem jednodužší
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-03-09 17:59
Beriem a poviem zodpovedne že sa o to snažím
Aj tieto zážitky sú v mnohom aj dosť rozporuplné to si uvedomujem napriek tomu sú tu nepriame dôkazy toho či sa nám to páči alebo nie, že duch človeka po smrti dokáže interagovať aj po dlhšej dobe celkom dokázateľne i so živými ľuďmi ktorí napríklad nevedia celkom nič o smrti iného človeka, skrátka nič netušia a dotyčný sa im zjaví a hovorí k ním o tom že zomrel ale predsa sa cíti celkom normálne a živý...
Vieš o tomto fenoméne sme diskutovali ešte keď sme boli mladí chlapci. U nás v rodine sa stal taký prípad keď sa starý otec dohodol s jedným človekom s ktorým dlhodobo hrával šachy a ktorý takým veciam neveril že, že keď jeden z nich zomrie skôr dá vedieť tomu druhému či po smrti niečo je alebo nie. Tento chlapík padol v povstaní neďaleko bydliska môjho starého otca pri obrane Strečianskej užiny, o čom sa ale ľudia na druhom brehu Váhu dozvedeli až týždeň potom čo sa to stalo, ale vtedy v tú noc keď sa to stalo prišiel tento dotyčný ako duch z veľkým lomozom do nášho rodného domu bol to podľa jeho rozprávania strašideľný vývýjav, pri ktorom ho počuli kričať.
Spoznali ho po hlase, nič síce nevideli len počuli ako sa so strašným hrmotom približuje po schodisku ku spálni starých rodičov. A v izbe im potom vylietali zo skriní šuflíky a z nich vyletovalo do vzduchu poukladané prádlo. Pôsobilo to ako poltergaist.
Bol to najhroznejší zážitok aký sa v našej rodine kedy udial, nepíšem tu všetko do podrobna, ani to čo dotyčný kričal. Ale tento príbeh mal pokračovanie keď som vyrástol ďalšou podivnou udalosťou, ale o tom tu teraz nebudem písať. O tom všetkom som rozprával svojmu priateľovi. Môj dobrý kamarát nebol veriaci a neveril tomu, ale pripustil že možné by to aj mohlo byť a sám odvážne navrhol že ten kto z nás prv zomrie dá teda tomu druhému vedieť či to tak je alebo nie. Ja sám by som nemal odvahu také niečo navrhnúť, hlavne po tom čo som už sám s týmto fenoménom zažil.
Po rokoch sme stratili na seba kontakt. Žili sme každy niekde celkom inde a roky sme sa nevideli a dávno sme na všetko zabudli až sa mi jednu noc stala čudná vec. V noci praskol vysoký prázdny sklenený pohár s ktorého dlhé roky popíjam pivo bez zjavnej príčiny v pokojovej teplote stojaci uprostred stola.
A praskol celkom atypicky zaujímavo. Bolo mi to divné stalo sa snáď niekomu niečo? Zavolal som hneď ráno domov otcovi všetko ale bolo Ok. bol v poriadku. A v priebehu dňa to prikryli všedné udalosti až večer v obchode mi jedna známa z ktorou sa poznám len z videnia povedala že včera v mojej rodnej obci pochovali toho a toho či som ho náhodou nepoznal.
To ma priam obarilo preto že som si ihneď spomenul. Bol to on!!! Zomrel v Čechách ale pochovali ho podľa jeho želania v rodnej obci. Viem že to bol on a že to bolo to znamenie, ktorým mi dal jasne vedieť že je to všetko tak ako sme sa o tom bavili, teda ako som mu o tom rozprával lebo sme sa bavili aj o tom ako dokážu pukať vázy zo skla pri náhlych úmrtiach. Čo sa udialo v mnohých rodinách ktoré som poznal.
Skrátka v mojom rodisku umierajú ludia s ktorými som sa dlho poznal bežne a ja sa o tom dozvedám vždy veľmi oneskorene lebo tam nechodím tak často, ale táto správa si ku mne našla cestu práve preto aby som mohol udalosť so záhadne prasknutým pohárom vyhodnotiť.
A pohár praskol medzi jednou hodinou v noci a šiestou hodinou ráno keď som vstal. Priateľa pochovali v nedeľu poobede tri dni po tom čo zomrel.
Samozrejme toto nie je žiadny dôkaz, a ak tak len veľmi nepriamy ale mne stačí, preto že takýchto príbehov som v živote vypočul mnoho, preto že ma tieto veci vždy zaujímali. Ja to teda na ľahkú váhu ani za náhodu nemôžem považovať.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jan lavicka 2017-03-10 07:22
tebe je mi líto, budeš navždy jen agresivní a nevzdělaná bytost, opravdu líto :(
tvá nevzdělanost z omezené uzavřenosti to způosbuje
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Josef Švejk 2017-03-09 15:47
Může tomu tak být, Anunaky, ale to, že Vám občas něco nedojde, nemusí být ještě chyba České pošty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Anunaki 2017-03-09 16:15
Já mám také svou posmrtnou zkušenost a to co jsem zažil nemá s reinkarnací nic společného, naopak to spíše nahrává tomu že naše vědomí zanikne. Abych byl přesnější, ikdyž je to na dlouhé vyprávění. Zanikne naše ego, zanikne podstata naší jedinečnosti, zaniknou naše vzpomínky a vše co nás dělá individuem, Ale něco přece zůstane. Vše se obnaží až na jádro podstaty duše, jakýsi univerzální životní princip, ten přetrvá, ten bude existovat dále, ale v tomto stádiu existence poznáte že není rozdíl mezi Vámi a žížalou. V tomto stavu si je vše živé rovno. Ale pochopíte že vaše malost je jen bezvýznamný odpad, že Vaše nabubřelé ego je jen nepotřebná šlupka a že vaše Já sídlí úplně jinde než Vaše duše o které zatím nevíte nic, protože se s ní za života prakticky nesetkáme..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-03-09 18:23
OK beriem do úvahy. To Ego je ten náš problém....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # jan lavicka 2017-03-10 07:27
Popisuješ jen poznání, které je jádrem naší existence v pekle na zemi, které nám dává EGO. Po odstranění Země pak logicky většinou vše špatné zmizí (EGO), kdo je založen na dobrotě. A právě ta dobrota ti dá poznání "miluj vše". Život na zemi je jen kruté odstranění vzpomínek na své minulé zkušenosti, peklo:
www.suenee.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Hanu Man 2017-03-09 20:51
ANUNAKI Tvuj názor je stejný jako mého vzdělaného hloupého otce pro kterého je smrt koncem je tma vypneš se a je nicota nechci tě urazita ale jaktože jsi v dnešní době tak strašne hloupej a neinformovanej na světě je miliony informací :) pokud máš tenhle názor je mi tě líto a jsi hlupák neříkám že jsem něco víc ale tenhle názor má uroven nazoru hospodského povaleče konzumenta sledujícího TV Zpravy a Ulici nic horšiho jsem nikdy v životě nečetl já jsem zažil stav opuštění těla vlastní meditací a to nejsem žádnej duchovní člověk ale to co jsi tu napsal je tak smutné a žalostné je plno knih na tohle téma výpovědí lidí při klinické smrti tak i duchovních lidí kteří tenhle zážitek zažívají při každé meditaci jsem v šoku jaký názor na to máš snad jsem tě neurazil ale víc to asi tě urazit nejde než si to udělal sám ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Pokémon 2017-03-10 00:04
Hanu Man, to, že někoho osočuješ, že je neinformovaný hlupák a hospodský povaleč kvůli jeho názoru a v zápětí se ho neohrabaně zeptáš, jestli ho to náhodou neurazilo mne utvrzuje, že jsi hlupákem právě ty a navíc absolutně odmítáš, že může mít někdo, třeba Anunaki, jiný názor, než je ten tvůj. Jsi arogantní, netolerantní člověk, který si myslí, že sežral všechnu moudrost světa. Kde tu jistotu v těch tvých názorech bereš? Bylo to od tebe velmi domýšlivé.
Jo a doufám, že jsem tě neurazil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-03-10 07:28
Nazvat někoho hlupákem může být jen objektivní zhodnocení reality, pokud je to bez emocí, navíc s ním plně souhlasím, přirovnání je trefné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # Věra Štimová 2017-03-09 17:25
Když se člověk narodí, narodí se jak se svou Duší, tak s Duší anděla strážného podle principu: " Jako muže a ženu jsem vás stvořil". Obě drahé polovičky o sobě vědí do bodu, kdy anděl strážný tělo musí opustit, protože z dospívající dívky nebo chlapce se stal puberťák a podlosti jsou na denním pořádku. Ten druhý má paměť Duše i toho prvního, který neví nic. Přestože je puberťák sám, a proto se tak špatně cítí, je s ním jeho Matka, a to v každé buňce. Jinak by život neměl žádný. V tomto je ukryto tajemství života jak v těle, tak v Duši. Dnes není problém přečíst DNA tvora a vyrobit ho. Problém je ho oživit. Tělo je tak fakticky tou prázdnou nádobou, která je naplněna Dušemi muže a ženy. Po smrti by měli být manžely pro celý nekonečný život Duší, pokud navzájem sebe nezradí. Proto je tak silná právě platonická láska, protože v té době se obě Duše mohou obejmout, přestože si Duše, která nemá paměť, představuje někoho jiného, protože vůbec netuší o existenci své druhé polovičky přímo ve svém těle. Ta, která to věděla, takhle porodila Ježíše Krista - z Ducha Svatého svého anděla strážného. Duch Svatý - živý dává život neviditelný se schopností se zviditelnit. Přesně tak, jak je dokázáno v eucharistických zázracích, kdy se hostie proměnila na část srdce i s nervy. Nikdo tomu nerozumí a ty, které jsou schopny mít děti z Ducha Svatého, čili od vlastního anděla strážného, jsou jenom dvě ženy. Matka Ježíše Krista a žena Ježíše Krista, Marie z Magdaly. Nikdo jiný dosud nepřišel na to, co to znamená narodit se z Ducha Svatého svého anděla strážného. Marie z Magdaly byla tím andělem, který byl s Ježíšem v Getsemanské zahradě. Prožila s ním ukřižování a vskřísila Ho, potom On jí dal tělo a byla tak tou první, která Ho viděla živého. Toto je celá pravda, která není v novodobých Biblích, ale v pravé Svaté Bibli. Jenže pravda se církevním otrokářům nikdy nehodila. Nemohli by věřící ovládat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Josef Švejk 2017-03-09 17:46
Někteří se nenarodí, některé jen vytáhlo sluníčko z pařezu. Možná nemají ani DNA ale jen letokruhy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pokémon 2017-03-10 10:01
Většina z vás se zde zmiňujete pořád o nějakém vzdělání. To s tím nemá ale vůbec nic společného, tedy kromě toho samovzdělávání, kterým se stále vzděláváme díky samotnému žití našich životů. Znám docela dost "obyčejných" lidí, se základním vzděláním, kteří jsou velmi inteligentní a jsou schopni se velmi kultivovaně bavit s kýmkoliv a o všem, naopak někteří "vzdělanci" s různými diplomy nejsou použitelní k téměř žádné rozumnější debatě a to i když spolu mluvíte zběžně a všeobecně. A jestli si někteří myslíte, že když má někdo jiný názor než zrovna vy, že je nevzdělanec a hlupák, tak jste nesoudní a i zřejmě dost arogantní. Čemu věřím, nebo nevěřím, není vůbec o vzdělání. Můžete mne všichni vesele omínusovat, jak je libo, ale každý, ať se také vnitřně ohodnotí sám u sebe.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # JerykoOo 2017-03-10 10:58
k některým komentům tady...Duše zanikne ? Jak ? přece nic nikdy nezanikne uplně... všechno je energie,světlo, frekvence.. ja,vy,vše co kolem vidíte je světlo na určíte vlnové delce ,které dokážeme vnímat.. (zjednodušeně)

I pokud jste člověk vědy (te ortodoxní) tak víte od Einsteina, že energie nikdy nevzniká a nezaniká pouze se transformuje do jiné energie..

Můj skromný názor je ,že nejsme tělo co ma duši.. ale duše co má tělo...

Jen pořád nevím jaky je účel,smysl.. (mužu hadat ale s jistotou nevím)

jsme tady abychom se učili ? je toto škola směrem k "osvícení" ,kdy se musíme naučit určité lekce abychom pochopili a dostatečně ocenili vše živé? naučili se milovat neb vše je jednota ? Jak se píše v zákonů jednoty...


A nebo je to jak říkával Osho.. že všichni už osvícení jsme a nemá smysl se za osvícením hnát?

Tak proč pak tady jsme ? z nudy ? protože vše víme tak chodíme sem abychom hráli hru bez cheatů?

nebo je toto celé forma vězení?(Yadalbo ath) A celý vědomy komplex lidstva je tady z nějaké důvodu držen ,proti své vůli ..

jsme snad jen experiment jiných vyspělých ras ?

kež bych na tyto otazky znal odpovědi :)

někdo tady zmiňoval pořad pana Chvátala... skvěly člověk,s obrovským přehledem ... jde na něm vidět, že si je určitými věcmi jistý... nemusíte s ním ve všem souhlasit ,ale přesto musíte ocenit jeho obrovský přínos a přehled...

zavidím mu jeho pevné zaklady... hold si asi něco prožil co ho dostatečně přesvědčilo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pokémon 2017-03-10 14:14
To je právě to, víme úplný hovno, tak bych to nerozpatlával. Proč jsme zde, jak funguje Vesmír a podobné věci se nikdy nedozvíme, protože je to prostě nemožné. Vše ostatní jsou pouze přiblblé spekulace lidstva.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2017-03-10 17:05
Jeriko pekný postreh +++++++++++++++++++++++
Pokemon od toho sme tu aby sme sa snažili vedieť viac.
Jeriko všetko čo píšeš o tom prečo sme tu bude tak trochu pravdou...
Je to ako Božská komédia a zároveň aj to väzenie z ktorého nevídeme kým nezaplatíme do posledného haliera. Úlohou ľudstva je zrejme dospieť a dozrieť k Zlatému veku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pokémon 2017-03-10 17:42
[quote name="Piovarči" ]
od toho sme tu aby sme sa snažili vedieť viac.

Nechápu smysl, jako proč a co pak s tím?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2017-03-11 11:56
Co pak s tím?
Od toho sa predsa odvíja správna životná stratégia.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Brunero 2017-03-10 14:58
Ja si radšej počkám na svoje videnie onoho sveta. Preberieme to až tam. Ale neponáhľam sa!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.