AC24.cz

AC24.czZe světaNová kvantová teorie potvrzuje, že se vědomí po smrti přesouvá do jiné dimenze

Sociální sítě

Reklama

Nová kvantová teorie potvrzuje, že se vědomí po smrti přesouvá do jiné dimenze

Koncept posmrtného života je základem většiny světových náboženství. Ale zatímco teologové se o existenci duše a posmrtného života baví s naprostou samozřejmostí, tak vědecké teorie o posmrtném životě jsou mnohem méně obvyklé. 

To je přesně důvod proč nová kniha uznávaného vědce Dr. Roberta Lanza: „Biocentrism: How Life and Consciousness are the Keys to Understanding the Universe“ (Biocentrismus: Jak jsou život a vědomí klíčové pro pochopení vesmíru) způsobuje takový rozruch. 

Dr. Lanza se jmenoval šéfem Advanced Cell Technology Company, která se zabývá experimentováním s kmenovými buňkami. Dr. Lanza používá své znalosti kmenových buněk k rozvíjení základů technologie, u které doufá, že pomůže zabránit vyhynutí ohrožených druhů. 

Ale zde úspěchy Dr. Lanza nekončí. Další zápis má také v podobě jeho mimořádné práce v oblasti kvantové mechaniky a astrofyziky. Jednou z hlavních teorií, které jsou základem kvantové fyziky je představa o biocentrismu. To v podstatě znamená, že vědomí pouze nereaguje na rozmary vesmíru, ale spíše vytváří a kontroluje hmotný svět. Dr. Lanza vysvětluje, že pokud se budeme držet tohoto předpokladu jako pravdivého, pak to znamená, že prostor a čas nejsou skutečnými entitami.

Podobně jako představy, že lidské bytosti jsou něco jako „želvy s krunýřem“, který jim pomáhá porozumět světu kolem sebe, tak fyzické tělo je konstrukce, která se používá k orientaci v tomto světě, ale není to skutečná entita. 

Fyzické tělo je důležité pro pochopení lidské zkušenosti, a tak je přirozené předpokládat, že vše přestává existovat, jakmile je zničeno. Avšak Dr. Lanza naznačuje, že to tak úplně nemusí být. Zatímco tělo je lokální, tak neexistuje žádný důkaz o tom, že s vědomím je to stejně. To znamená, že vědomí jednotlivých lidí je pravděpodobně pravděpodobně může existovat i po smrti fyzického těla. Takže pokud vědomí žije po smrt fyzické těla, tak co se s ním stane? Odpověď na tuto otázku navazuje na jiný vrcholný princip kvantové fyziky.

V hmotném světě se atomy chovají spíše předvídatelným způsobem ulpívajícím na Einsteinově teorii relativity. Nicméně na sub-atomární úrovni se tyto zákony nedají aplikovat a částice se náhle objevují na více než jednom místě, což naznačuje existenci alternativních vesmírů.

Dr. Lanza naznačuje, že to může znamenat, že se vědomí, po zničení fyzického těla, přemisťuje do jiného vesmíru (nebo dimenze). Popis vědomí Dr. Lanzy, které se pohybuje mezi různými dimenzemi a žije skrze celou věčnost naznačuje, že pojem, který teologové označují jako „duše“ by mohlo mít nějaké přesvědčivé základy v teoretické fyzice. Vskutku, po práci Dr. Lanza se zdá, že pojmy a diskuze o věčném životě nezůstanou ležet pouze v náboženském světě.

Loading...

Komentáře   

+59 # Ondra 2017-02-14 19:38
az se soucasna veda.. resp. vedci typu Hawking, Kaku a ostatni mainstremovy maseri.. prestane zabejvat materialisticko u casti vesmiru (hmotou) a obrati se na zkoumani Vedomi jako to udelal dr. Amit Goswami tak se teprv zacnou dit veci.. Bohuzel lidstvo je uvezneno v paradigmatech ktere je potreba zbourat a zacit prijmat to co opravdu "vidime".

na pocatku veku se potkala mysl s hmotou = "velky tresk"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-28 # Popo 2017-02-14 20:29
V súvyslosti s témou dovolím si porušiť jedno nepísané pravidlo, i keď sa to nemá hodím vám sem ako sviňkam jednu perlu - www.pozoruhodneknihy.cz/.../ Je naozaj dosť velká takže bacha nech sa poniektorý z vás pri jej chrochtaní s ňou nezadrhnú...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Piovarči 2017-02-14 23:57
Popo díky za informáciu

a Tvoj názor je aký? Autori ako Holger Kalweit len dokazujú to čo mnohí už dávno vedia. Doteraz sme boli materialistami skôr vysmievaní, ale postupne sa to mení. Pridávajú sa nielen lekári ale aj vedci. Aj teoretická fyzika pripúšťa viacdimenzionál nu realitu. DMT- dimetiltriptamí n je to čo ťa tam dokáže dopravť



Can DMT Connect The Human Brain To A Parallel
wakinggiant.wordpress.com/.../ ...
Každý si někdy položil otázku, kdo jsme, odkud přicházíme a kam kráčíme. Mnozí mají jasno v tom, že po smrti z nás něco přežívá, a říkají tomu například duše nebo Já. Avšak co to přesně je, co očekává duši po oddělení od těla a jaké jsou její další osudy? Jaký je vůbec rozdíl mezi duší a duchem? To jsou některé ze znepokojivých otázek, na něž odpovídá Holger Kalweit v této knize. V této fundované analýze starých mýtů, tajných učení, alchymie a moderních esoterických spisů upozorňuje na úžasnou věc: Látka, ze které je utkána duše, tak zvaná duševní dimenze, je současně „říší mrtvých“, jakož i základem světa.

Všechny staré kultury pátraly po původu kosmu a života, po pralátce a univerzální energii. V Indii ji nazývali prána nebo hadí síla, v Číně čchi, v Řecku éter, chaos nebo plazma. Holger Kalweit ukazuje, jak mýty a tradice starých kultur korespondují s objevy západních esoterických badatelů (například Paracelsa, Reichenbacha nebo Reicha). Opíraje se o vlastní poznatky, které získal při výzkumu šamanismu a posmrtných stavů, předestírá úchvatný a živoucí obraz oné duševní neboli plazmatické dimenze, ze které všechny hmotné formy a duše povstávají a do níž se zase navracejí.
aragonit9.blogspot.sk/.../...

translate.google.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Popo 2017-02-15 02:27
Cituji Piovarči:
Tvoj názor je aký?
Život ma naučil že len v jednoduchosti sa dá nájsť dokonalosť a tak i moj názor na to je jednoduchý - Všetko jedno jest. Prosím bez urážky, ľudom ktorým je dané pochopiť to pochopia všetko...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-02-15 04:39
Všetko jedno jest - To pravda je. K tomu skutočne niet čo dodať. Sme v zhode. Vďaka za odpoveď.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Popo 2017-02-15 11:35
Cituji Piovarči:
Sme v zhode.
Ano ano a zjavne nie len v tomto. Nie náhodou je to že i ja sa velmi rád túlam po jaskyniach a rôznych opustených banských štôlňach no na rozdiel od teba a tvojej partii to ja rád robím sám a som v ních len po tme. Evidentne ti v súvyslosti s dlhodobým pobytom v absolutnej tme netreba objasňovať tie veci okolo šišinky, melatonínu alebo výronov DMT v mozgovom koreni...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-02-15 13:50
Presne došiel som k tomu zatiaľ len teoreticky. Pri dlhodobom pobyte v tme sa vytvára v šišinke DMT. A ako je to s tým melatonínom? Samozrejme ja som ešte stále len na pomedzí tmy a svetla ako fotograf rád tvorím a tma ma donedávna dosť desila:-))
Ale niekde som počúl že musí isť minimálne o trojdňový pobyt v tme a starí zasvätenci vraj jaskyne k tomuto účelu využívali. Traduje sa to aj o Ježišovi.
Tie jaskyne to je dosť adrenalínová záležitosť hlavne v takých kde je veľmi tesné a obtiažne preliezanie....

Takéto fleky hlavne keď ide o dlhšie úseky sú desivé:-))
Tak som rád že tu je niekto kto sa venuje tejto záľube a ešte k tomu rozumie hlbšiemu zmyslu existencie bytostí i duchovnej ceste...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Popo 2017-02-16 02:00
Cituji Piovarči:
Pri dlhodobom pobyte v tme sa vytvára v šišinke DMT... ... Ale niekde som počúl že musí isť minimálne o trojdňový pobyt v tme...
Tak tak ale pravdou tiež je že tých zhruba 72 hodín sa týka len tých ktorý konzumujú fyzickú potravu. Ak si sa niekedy pôstil určite ti neušlo že ten tretí deň (tiež zhruba 72 hodín) býva pre organizmus dosť kritický. Ani v tomto náhody neexistujú. U tých čo sú na práne (v mojom prípade je to už cez tri roky) je priebeh toho nie len "trošku" iný ale aj ten nábeh je podstatne rychlejší... Cituji Piovarči:
A ako je to s tým melatonínom?
Priatelu s tým melatoninom to nie je len o melatoníne ale aj o serotoníne a to je už debata na dlhšie. Ak ťa to naozaj vážne zaujímá, skús si niekde zohnať (dá sa aj z niektorých knižníc zapožičiať) túto knižku - databazeknih.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jan lavicka 2017-02-15 07:05
Ano, proto vše je jen jedna mysl, která sama sebe jen na oko roztříštila, aby se zabavila:
www.suenee.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-02-15 15:17
Jan lavička díky za odkaz prečítal som si úvod k tej knihe. Fakt je v tom poriadny chaos. Preto stiahnem aj tú knihu pre prehľad. Ale príde mi dosť logické považovať to sčasti za účelovo živenú dezinformáciu, kryjúcu mnohé megapodvody USA. Ak s niekym USA spolupracujú tak sú to potom fakt démonické bytosti z iných dimenzíí, prezlečené do patričného hávu zodpovedajúceho predstavám modernej technickej civilizácie. A klasické barokové a staroveké anielské bytosti sa dnes pretavili do moderného hávu bytostí z iných dimenzií na lietajúcich lodiach bojujúcich na strane dobra....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin 2017-02-15 22:32
oni to zbytečně komplikují....

v téhle diskuzi se zbytečně mate... jedna věc je jistá: vše je energie, jak podle jogínů, tak podle kvantových fyziků...

stejně tak je jisté že naše vědomí existuje nezávisle na těle... a bylo to mockráte dokázáno...

každý myslící si může odvodit co z toho plyne:

Duše existuje nezávisle na těle: Neurochirurg Eben Alexander potvrzuje existenci lidského vědomí nezávisle na mozku

Vědecké (materialistick é) vysvětlení neexistuje: Podle materialistů je totiž absolutně nemožné během kómatu zažít jakékoliv vědomí sama sebe

Všechny hlavní argumenty proti tzv. zážitkům v blízkosti smrti (NDE) uvádějí, že zdokumentované zážitky vznikají jako důsledek dočasně či částečně chybného fungování kortexu (část mozkové kůry). A nejraději se materialisté vymlouvají na náhodu — snaží se nám nakukat, že všechny ty zážitky, obrazy a myšlenky vznikly jen náhodnými procesy v mozku.

„K mé předsmrtné zkušenosti NDE došlo v situaci, kdy tomu nebylo tak, že by můj kortex špatně fungoval, tato část mozku byla prostě stoprocentně vypnutá. Což bylo zdokumentováno také CT skeny mého mozku a neurologickými vyšetřeními. Na základě dnešního lékařského porozumění mozku je absolutně nemožné, abych během svého kómatu zažil jakékoliv, třeba jen omezené vědomí,“ vysvětluje doktor Alexander.

www.ragauian.cz/.../

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # jan lavicka 2017-02-16 06:25
Nejde o to, jestli je to pravda, nebo ne. Každopádně není v té knize nic, co by obhajovalo zlo, naopak propaguje jen a pouze dobro, tedy je logické, že pravdu lidé naleznou v dobru, ne v jakékoliv byť sebemenší obhajobě zla. Navíc Ta kniha naprosto potvrzuje nejmodernější vědecké poznatky ohledně "double slit experiment" a nejnovější německé vědce ohledně důkazů o posmrtném životě.

Stačí jen umět pozorovat a sám už pochopíš, co je skutečná pravda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # blu 2017-02-15 11:58
podla pdf obsahu tej knihy
knihy.abz.cz/.../...
,citam ze velka cast knihy je standarndne ezotericky orientovana , nieco navyse je tam ,napr. "plasma mythology" , ale vsetko sa da najist v cz clankoch na google. Podla mna kniha je standardna ezoterika domrvena so sucastnou fyzikou, jej pojmami redukovanymi pre pochopenie aj menej intelektom obdaremym ludom.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Popo 2017-02-15 12:17
Priatelu ešte si sa jej ani nedotkol a už vieš? Hmm, vy mysliaci to máte naozaj ťažké...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # blu 2017-02-15 14:45
bratu ,až by bol pdf,mobi format tejto knihy, rád si ju prečitam , ale podla obsahu kniha nič nové vo svete ezoteriky neobsahuje. nie som new age positive , stači kritiky mysliet , a porovnávať experimentálne overerené s neovereným.
blu.szm.com
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Popo 2017-02-16 02:42
Priatelu predstav si že stojíš pred neakým autom a píšeš si na kúsok papiera popis toho čo pred sebou vidíš. Skús si potom predstaviť že si požiadať neakého kamaráda nech spraví to iste. Prestovšetko že ste obaja popisovali to isté, veríš aj tomu že oba tie popísi budú obsahovo v detajloch rovnaké? Nie náhodou sa vraví "Ak dvaja robia to iste, nikdy to nie je to iste."...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-02-15 14:54
Naozaj tieto veci treba doslovne študovať a po zrovnávaní príde človek k tej veľkej jednotiacej idei, ale cesty k nej sú rôzne krátke i dlhé podľa toho ako na tom kto pracujeme a či.... Popo tú knihu idem zháňať po knihkupectvách.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Richard 2017-02-14 21:37
Nechci nikoho urazi a ani nechci nikterak zpochybňovat že naše vědomí je velice zajímavá věc. Mne na rozdíl od jiných zaujala interakce čehokoliv živého s čímkoli živým. Myslím že je to velmi nedoceněné téma . I rostliny mezi sebou vedou líté boje nebo excelentně spolupracují při výměně informaci.A pozor I mezidruhově.

Nicméně ............To co dokazuje v poslední době novinářská žumpa která je plná sraček po celém světě:
Vnucují nám jakýsi pohled na vědomí, duši a vnímání. Nebál bych se říci že něco jako nové náboženství.

Vnucují nám kdejaké ufouny a to od těch kteří jsou milióny let daleko až po ty kteří žijí v paralelní dimenzi.

A v poslední době k tomu přidávají jakési spolky a to od iluminátů až po satanisty.. ( v tomhle Google v posledních týdnech výrazně přidal. Komu společnost Google slouží, jaké technologie propaguje a vyvýjí? )

Tohle mne zaujalo naprosto nejvíce. Ty štětky zadarmo nehnou ani prstem. Opravdovým novinářem je jeden z tisíce. Většinou JEN přeberou cosi od jedné ze dvou agentur a pokud máme štěstí i dopíšou několik vět.

KDO a PROČ to najednou tak tlačí?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # contumax 2017-02-14 21:45
Richard

Velmi moudrá úvaha Richarde...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # josh (xy) 2017-02-14 23:21
Contumaxi, jen jednu otázku,..hypote ticky. Je Bůh všemohoucí?
Odpovím, tak jak vím, že bys mi odpověděla,.."A no, Bůh je všemocný.
Dobře, tedy. Jestliže tedy je všemohoucí, tak musí umět stvořit tak velký balvan, který neunese,....... . Ale jak to, že jej neunese, když je všemocný ;)
Doporučuji špičkový hudební film
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # jan lavicka 2017-02-15 07:07
Důvod je jednoduchý, chtějí, abychom se báli o svůj život, což po pochopení všeho kolem budeme všichni hrdinové, ale pak nás už ovládat nebudou moci, stačí jen nebýt zbabělí.
Neříkám, že tomuto věřím, ale je tam vlastně jednoduše vysvětleno vše, co se na tomto světě dělo a děje, dává to smysl:
www.suenee.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaroslav Kukla 2017-02-15 00:03
Cely anticky svet poznal dve galakticke( " kozmicke")
brany, a " ako hore tak aj dolu".Vsetky nabozenstva su zamerane na centro nasej Galaxie( kozmicka Maternica), do ktorej vedu obe kozmicke brany, muza a zeny.Falicky Pas Oriona a yonicka Cierna diera, cez ktore putuju duse zosnulich do Maternice( galakticke centrum) k Ocistcu a Znovuzrodeniu-V zkrieseniu k dalsiemu, novemu cyklu zivota na Zemi! Clovek nezije iba jeden zivot na Zemi! Preto anticky Egyptania otvarali usta zisnulym faraonom, aby ich dusa vystupila do falickeho Pasu Oriona( galakticke anticentrum,pro tajsok Ciernej diery v oblasti Oriona) a zostupila po Ocistci cez Ciernu dieru( ktora je aj Cervou dierou ci Bielym Tunelom) do tela novorodenca...N ebesia, Novy Jeruzalem,Raj,V allhala, Nava, Bujan,atd.,je galakticke centro-Maternic a, do ktorej vedie yonicka Cierna diera( vagina), ktora sa nachadza v Mezopotamii-Cie rnej rokline Mliecnej drahy-na Vychode Mliecnej drahy, kde je Raj a vsetko Zlato-vid 1.Mojzisa 2: 10-14! Toto zenske lono Mliecnej drahy-nebeskej bohyne a krakovnej, jasne ohranicuju dve nohy-rieky, Pishon a Gihon!Mliecna draha je zena ohnuta cez nebesku klenbu v tvare Y-psilonu,a v jej rozkroku je Mezopotamia, a v nej Cierna diera-vagina!

Clovek je na podobu nasej galaxie.Spomeni em iba to najdolezitejsie : Aj my mame Ciernu dieru-Cerviu fieru a Biely Tunel v centralnej casti nasho mozgu v tvare SISKY( najposvatnejsi symbol Vatikanu), do ktorej ukladame znalosti,ale aj pre siahame! Je to nase duchovne centrum nasho bytia-existenci e, nasa minulost-pritom nost-ale aj buducnost! Cierna diera v nasom mozgu je singularita a Boh v nas,v nasom tele-chrame!!!P ri zomierani, ked sa ruca elektromagnetic ke pole tela,paska zivota sa narychlo pretaca do zaciatku,detstv a, potom sa paska vymaze, myslene a dokazane, nasa pamat je vymazana( Ocistec)...Cier na fiera sa zruti na seba a stava sa Cervou dierou-Bielym Tunelom, cez ktory zvycajne spiralovite putujeme k nasmu zdroju POKOJNEMU-MIERO VEMU SVETLU( STVORITELA) DO CENTRALNEHO " SLNKA"! Existuju ludia ktory zazili NED( aj ja), no nepresli cez branu do Maternice, a vratili sa do tohoto sveta,co zvycajne aj " lutuju" ked opisuju ten nedokonceny prechod a pokoj co pri tom zazivali! Potom su aj jedinci ktorich pamat nebola uplne vymazana, a pamataju si state-casti ci udalosti z minuleho zivota ci zivotov! Vatikan jasne chape ze kazdym potratom je vzdy zmareny navrat duse z Ocistca a Maternice do tohoto sveta a novorodenca!!!

Aj preto na starost nam vypadavaju vlasy, zuby, mnohi nosia plienky, stracaju pamat a rozum( demencia), a chladne nam telo pre studenu zem...Vraciame sa aj v tele do kojeneckeho stavu, pred dalsim cyklom noveho zivota po Ocistci!!!

Preto, kto sa venuje dlhodobo antickym ARCHEO-ASTRONOM IAM vsetkych starych kultur, od Egypta cez Mezoameriku,Mez opotamiu,Grecko ,Perziu,Indiu,C inu a Tibet az po Chimu,Mochi a Inkov, jasne dospeje k obrovskej spuste dokazov o cyklickom svete a zivote v nasej Galaxii!!! Komparativnym porovnavanim vsetkych kultur, nabozenstiev a mytologii sveta,clovek ihned pochopi ze sa v nich opakuju tie iste CISLA PRECESIE VELKEHO ROKU( Anno Magnus),cyklov nasej Galaxie,Slnka i Zeme! Vsetky cykle( kalendare) su zakodovane do architektury,as tronomickeho zoradenia, ako aj rizmerov, uhlov, chramov a pyramid!!! CISLA SU KLUCOM K ROZLUSTENIU " TAJONSTIEV" CIRKVI,NABOZENS TIEV,ako aj SLOBODOMURARSKY CH LOZI,pretoze vsetkych spaja ta ista Precesia Zemskej
osi,posvatna GEOMETRIA,ASTRO NOMIA-vzdy zamerana na dve kozmicke brany a Dvojcentro nasej galaxie- Novy Jeruzalem,ci KOCKA,STVOREC, alebo KRCAH-KALICH,je dno a to iste v mnohych symboloch!!! MATEMATIKA JE JEDINYM UNIVERZALNYM JAZYKOM CO NEKLAME!!! Takze kvantova fyzika vyjadruje tiez to iste, v nasom DUALNOM SVETE( DUALNY= DUCHOVNY A FYZICKY SVET), ako aj Dvojpolarny,Vyc hod-Zapad, ci Sever-Juh! Styri svetove strany,plus stred...

Navstiv google- Krvave slobodomurarske odtlacky prstov zanechane na 9/11 utokoch, v Slovencine!yp7u q
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Popo 2017-02-15 02:02
Cituji Jaroslav Kukla:
MATEMATIKA JE JEDINYM UNIVERZALNYM JAZYKOM CO NEKLAME!!!
Omyl priatelu. V tomto vlákne som už síce krmil sviňky perlami ale vieš ty čo, čert to ber mám ich dosť - www.pozoruhodneknihy.cz/.../ Všetko je ináč...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-02-15 04:57
Popo samé dobré typy vďaka
V podstate Kukla všetko celkom pekne zhrnul. Všetko je v symbolike všetky tie tajomstvá a zasvätenci sa poznali aj podľa znalosti čísel Platónskeho roku.
Jaroslave niečo z toho hraničného stavu v klinickej smrti čo si prežil by sa nedalo zverejniť, alebo zdielať?

No a dalsim “tajomstvom” je kopia Ciernej diery a dvojcentra nasej Galaxie v cetre nasho mozgu,ako
tzv.”Tretie OKO”(Sivu)-nase duchovne centrum existencie a bytia,kde vladnu ine ako fyzicke zakony.Je to
aj centrum nasej pamate a znalosti,ako aj nasa minulost,pritom nost a buducnost. Je to vlastne nasa vlastna
'singularita', na vzor Stvoritela. Je v centre mozgu(pineal gland) v tvare sisky,co je znamy symbol
slobodomurarstva. Ked ludske telo zomiera a elektromagnetic ke pole sa zruti,tak sa zruti aj tato Cierna
diera a stava sa Bielou ci Cerviou dierou-Tunelom, cez ktory nasa dusa-duch spiraluje smerom do
CENTRALNEHO SLNKA-SVETLA! No vladnu tam ine zakony “presunu” do tohoto centralneho SlnkaSvetla!
Tak ako v duchovnom svete-cestuju sa obrovske vzdialenosti vo frakcii sekundy ci za sekundu,tak
ako v sne...A tomto svedcia aj mnohe anticke texty,od Ciny cez Egypt az po Mayov a Inkov...Duch putuje
do Centralneho Slnka v nasej Galaxii,co je aj KOZMICKA MATERNICA,k “ocistcu” a k znovuzrodeniuvzkrieseniu...
Vyberám s práce na ktorú odkázal Kukla. Doporučujem preštudovať...
.../krvave-odtlacky-prstov.pdf
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # jan lavicka 2017-02-15 07:03
Ano, jen jedno máš nesprávné, na počátku mysl vytvořila hmotu sama ze sebe, nikoliv se setkali, důkaz je "double slit experiment", který byl mnohokrát potvrzen, hmota je určena myslí:
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-02-14 20:09
Ondra

Na počátku bylo slovo a to slovo byl Bůh...

Žádný velký třesk, leda v hlavě nemocných pavědců...

Celý vesmír prý vzniknul z kuličky velikosti golfového míčku... a kdo mu řekl, nebo zapříčinil aby se roztrhl a rozšířil na obrovský a nekonečný vesmír...

To co není možné u lidí, je možné u Boha...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Ondra 2017-02-14 20:35
ted uz zaleti na tvem uhlu pohledu na to co je to Buh.. ja to vyjadruji tak ze kazdy ma v sobe boha a je soucasti neceho obrovskeho.. nekdo tomu rika Vedomi

nekdo by zase slovem buh myslel nejakou nadprirozenou bytost, jako jednotlivce

To co není možné u lidí, je možné u Boha...
ja verim ze mozne je vsechno.. jak pro boha tak i pro cloveka
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # contumax 2017-02-14 22:04
Ondra

Člověk je jen z masa, je omezený, může tvořit jen ve svých možnostech, člověk se nemůže s Pánem Bohem porovnávat...

Jsme Bohem stvořený ať chceme nebo ne...

Nikdo si neřekne, ták a zítra se jdu narodit... všechno má Bůh ve svý neomezené moci...

Bůh, že je v nás...???

Je i není, někdo je vznešený, ctihodný a někdo už vůbec ne...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dhanvan tari 2017-02-14 22:22
Nikdo neví co je buh :) to že ty si myslíš tohle nebo máš tohle naučeno není dukaz že to tak je :) nikdo nic neví :)Zeptat se člověka co je buh je zeptat se ryby co je voda ve které žije :) tvuj nazor moc smrdí náboženstvím ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # contumax 2017-02-14 22:29
Dhanvan tari

Tak se podívej na Boží dílo kolem sebe... to všechno musela stvořit inteligentní bytost - Bůh...

Takže nemáš výmluvu...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Kristýna 2017-02-14 22:47
A co je to Bůh?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-02-15 00:11
Kristýna

Bůh je především Duch...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-02-15 01:31
No to je nevysloviteľné a nepopísateľné.. .. je to Absolútno je to Láska
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # 8569852 2017-02-16 10:01
a co na tento tvoj "dusevny vyplod" hovori tvoj psychiater? nezvysil ti davky liekov?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Kuba 2017-02-14 23:16
To ze ty v Boha neveris a jsi uz od pohledu proti cemukoli co je krestanske je tvuj problem. Buh byl, je a bude at chces nebo ne. Po smrti se s nim setka kazdy i ty. Chapu ze ti to moc neleze do kramu jelikoz Buh znamena urcite veci v zivote a nechces se podvedome vzdat sveho zivota kde jsi bohem ty clovek. Rika se tomu pycha. Lidi radeji veri ze jsou opice jelikou je to NESVAZUJE. ne nejsme z opic mame Bozi puvod. Kde po smrti kazdy nalezne to na co zivotem zaslouzil. Blahovy kdo mysli ze pozemskym soudum utekl a muze si zit jak chce az do smrti.... Buh, Otec, Stvoritel vseho viditelneho i neviditelneho. Alfa & Omega. Prijde den kdy pochopi kazdy. A opice ti v tom nepomuzou ani velky tresk. Mej se
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # contumax 2017-02-15 00:08
Kuba

1 ***

Lidi, který si myslí, že jsou z opice se podle toho i tak chovají...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Ondra 2017-02-15 05:01
zkus se na to podivat i z jine stranky a vzit v uvahu vic moznosti.. podle kvantove teorie muze byt jedna castice na jednom i vice mistech zaroven viz sterbinovy experiment.. v podstate veskera hmota je tvorena z castic i MY..

kym jsme stvoreni je zatim nezodpovezena otazka ale kazdy ma svuj nazor..

Nikdo si neřekne, ták a zítra se jdu narodit... všechno má Bůh ve svý neomezené moci... - pravda nikdo si to nerekne VEDOME.. kdyz rikam ze Buh je kazdy z nas tak potom mame kazdy neomezenou moc jen o ni nevime je v nasem nevedomi..

presne tvuj pohled na tuhle vec je priklad globalniho paradigmatu.. nechci tu nikomu rikat v co ma verit ale zkuzte se na to podivat z vice uhlu pohledu..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Che 2017-02-14 21:33
Citace:
# contumax 2017-02-14 19:09
Na počátku bylo slovo a to slovo byl Bůh...
Co kdyz ale Allah nebo Budha ci Manitou? Kdyz ale nebyl zivot kdo to slovo vymyslel?

Vesmir expanduje a to je experimentalne dokazano. Dokonce se ta expanze ma zrychlovat. Ta expanze Vesmiru je charakterisovan a Hubblovou konstantou a je mozne spocitat, ze asi pred 13.7 miliardami let vesmir vznikl "velkym treskem" ze singularity a puvodni velikost mela byt mensi nez atom a ne ve velikosti golfoveho micku. Osobne mam jiny nicotny nazor ale teorii tresku povazuji za realnou, nebot je experimentalne dolozena.

Jo, a vesmir neni nekonecny, podle Einsteina je nekonecna jen lidska blbost, u nekonecnosti vesmiru si nebyl jisty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # contumax 2017-02-14 21:49
Che

Až si přečteš pár řádků z Bible, pochopíš i malý děti chápou i křováci, protože Písmo má hlavu a patu a dokazuje Boží Stvořitelský veledílo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Dhanvan tari 2017-02-14 22:29
Zalez ty panbíčkařu :) pošahanej přestan tu vnucovat svoji víru nikoho to nezajímá není potřeba číst bibli a oddat život tisíce let staré knize a věřit všemu co tam je to bych musel bejt velkej primitiv abych takhle dopadl a nebo by mě musela máma jako male ditě vymýt mozek abych to bral vážně tak se náboženství předává ..... a co kniha bhagavadgíta a mahabharata ? Tam není pravda? je v Bibli a co v Koranu ? Tak kterou si vybrat? pošahanče pošahanej
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # contumax 2017-02-14 22:48
No jo už vím odkud vítr vane, podle Tvé přezdívky, mě to mělo dojít, že jsi pomatenec, dal jsi se na špatnou cestu...

Na východní náboženství, který nemá Ježíše Krista...

Nemá vykupitele...

Je to mrtví a bezduchý...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # cacas 2017-02-14 22:52
Cituji Sibylu Kumanu, královnu ze Sáby:
Na východě již světlo bylo v té době, kdy v Evropě byla ještě tma. Východ zůstane věrným čisté pravdě, ale západ (Evropa) si pravdu upraví podle své potřeby. Což srovnává se s myslí opravdově věřícího, aby tato znetvořená pravda byla násilím vyvážena na východ? Budou snad říkat, že východ nepřevzal víru v Mesiáše. Dobrá. Ale i když nebudou věřit v Mesiáše, přece budou mít víru v něco, co bude stejně čistým a posvátným, jako Mesiáš sám.
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Piovarči 2017-02-15 01:45
Zhoda - veľký tresk je v pohode - Boh tiež - len náboženská neznášanlivosť nie je v pohode. Boh je jednota a nechce rozdelenie ale naopak porozumenie. Všetky bytosti majú veľkú cenu a všetkých ľudí bez rozdielu Boh miluje nech sú akýkoľvek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Kuba 2017-02-14 23:24
Presne je to silenec ktery si mysli ze urazet druheho je jeho denni chleba, norma a je v poradku. Co bys cekal od cloveka vychovaneho ve vire ze jen on ma cenu a vsechno kolem je odpad a jeho nenavist mu zaslepila mozek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Kuba 2017-02-14 23:22
Typicka reakce cloveka ktery nesnasi Boha jen proto ze by to znamenalo nezit podle sebe ale podle Boha. Typicky zamindrakovany clovek ihned urazejici druhe. To ze ty jsi skoncil u opic je tvuj problem. Lidi co maji mozek nepotrebuji dlouheho uvazovani aby zjistili ze nejsou zhluk nahodnych bunek poskladanych v dokonaly stroj jako celek... je mi te lito. Never v opice. Ony ti taky neveri. A uz vubec never v sebe. Jsi moc zpysnely a spadnes na hubu driv nebo pozdeji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Quercus 2017-02-15 09:13
Jeho víra je jeho a tvoje je tvoje, tak kde bereš jistotu, že ta tvoje je ta jediná správná?
Jestli nějaký bůh je, tak rozhodně né na této planetě.
Jsou jen dva, co by pro tenhle bordel připadali v úvahu - Satan, nebo čínský bůh srandy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-02-15 15:19
Je to aj v Novom zákone Pánom tohoto sveta je Satan to je viac ako zrejmé
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Standa 2017-02-16 03:29
Můžu se do toho vložit? A proč by člověk neměl žít podle sebe ale podle boha který něco přikazuje a zakazuje? Hm? Viz desatero přikázání.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dhanvan tari 2017-02-14 22:33
Papouškuješ tu jen náboženské hovna které máš vštěpené od malička v mozku nedáš se brát vážne chtěl bych mít tak jednoduchej život a prostě bejt křestan a mít bibli a svůj klid a znát tajemství světa a života :) a žít vlastně v uplné nevědomosti :) jsem rád že to tak nemám
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # contumax 2017-02-14 22:44
Dvahan tari

Ty žiješ ve tmě, ty máš mysl zastřenou...

Bible se píše s velkým B...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Standa 2017-02-16 03:24
Opravdu žiješ podle bible? Podle bible ve které je třeba desatero přikázání? Už jen to "přikázání". Každý náboženství který něco přikazuje nebo dokonce zakazuje je špatný. Protože pak je to jen manipulace a hypnóza. Nutí tě to jednat podle nějakého určitého řádu a nikdy jinak (např.přikázání : nebudeš uznávat jiného boha) proto se tak rozčiluješ, proto nemůžeš uznat jiný názor že to může být jinak. Tvé náboženství ti to zakazuje. Náboženství sice sjednocuje lidi , ale zároveň je poštvává proti jiným lidem , jiné skupině která má jiné náboženství ,a obě skupiny křičí: "To jen to naše náboženství je správné" ve finále z toho jsou války atd. Je dobré mít víru ale ne náboženství. Taky věřím že mé vědomí bude po smrti mé tělesné schránky žít dál, ale nepotřebuji kvůli tomu nějakou knížku a už vůbec ne nějaké přikázání. Žiju podle sebe a podle svého selského rozumu. Nechci ti tvé náboženství brát. Jen se zamysli nad tím , kdo a proč bibli napsal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Croix 2017-02-15 13:13
Jen podotýkám, to slovo v řecké redakci NZ je "Logos," což má víc významů, nejen "slovo", ale i myšlenka, rozum atd. - Agrippa z Nettesheimu to vykládá jako "projevený rozum", protože řečí člověk projevuje rozum narozdíl od zvířat; takže NZ se na tom místě (Jan, 1,1) dá vykládat: "Na počátku byl projevený Rozum, a ten projevený Rozum byl u Boha a ten projevený Rozum byl Bůh."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Bohemian Anonym 2017-02-16 00:13 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # petr001 2017-02-14 20:10
To zase někdo objevil Ameriku:)

www.proc-krestanstvi.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # contumax 2017-02-14 20:21
petr001

Zajímavý stránky, díky Ti...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # josh (xy) 2017-02-14 20:11
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marvanec 2017-02-14 21:08
Velká změna! Je to celkem normální čeština. Jinak článek fundovaný a mnoha důkazy podložený. Jak je zde zvykem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Che 2017-02-14 21:15
Citace:
...........To v podstatě znamená, že vědomí pouze nereaguje na rozmary vesmíru, ale spíše vytváří a kontroluje hmotný svět. Dr. Lanza vysvětluje, že pokud se budeme držet tohoto předpokladu jako pravdivého, pak to znamená, že prostor a čas nejsou skutečnými entitami..........
To uz nejaky filozof pred vice nez 1000 lety rekl, ze svet neni skutecny a vsechno se nam jen zda. Snad nekdo vi, ktery filozof to rekl.
Kdyz pan Lanza rekl, ze vedomi vytvari hmotny svet aniz by mel nejaky dukaz, tak ja reknu, ze to je nesmysl, pricemz mohu alespon dolozit, ze kdo ma mozek, tak az na vyjimky (Erika, Bures, Sralbotka a dalsi (j)elita) umi myslet a ma vedomi (i muj pes).
Jeden z problemu kvantove mechaniky je myslenkovy experiment popsany jako Schrödiger Katze (kocka). Ta kocka by mela soucasne zit a byt mrtva. Kdyby vedomi vytvarelo hmotny svet, byl by problem kocky vyresen. Ale kazdy si muze vymyslet nejake imaginarni reseni, kdyz to reseni ale basiruje jen na nepodlozenych uvahach bez experimentalni verifikace, je jednoduse k nicemu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # cacas 2017-02-14 23:05
Cituji utf.mff.cuni.cz/.../... :
Snad nejznámějším a nejpřekvapivějším projevem komplementarity v mikrosvětě je tzv. vlnově-částicový dualismus. Experimentálně bylo již mnohokrát prokázáno, že tentýž mikroobjekt (například elektron, foton, neutron, atom atd.) se za jistých okolností chová jako částice, zatímco jindy se projevuje jako vlnění. (...) Je skutečností, že jakmile se začneme měřením dotazovat mikroobjektu na nějakou vlastnost typickou pro klasickou částici (například: Kterou ze dvou možných drah objekt proletěl ?), přestane se chovat jako vlna a ihned se začne projevovat jako částice. Nezáleží přitom vůbec na tom, zda si odpověď na námi položený "částicový'' dotaz opravdu přečteme, stačí pouhá principiální možnost jejího získání.
Jinými slovy, hmota je hmotná pouze v případě, že je pozorována, ještě jinak, vlna je schopna se zhmotnit (nebo jevit jako hmotná) pouze v interakci s pozorovatelem (s vědomím). Jestli toto není experimentální verifikace, tak co potom teda?

EDIT: www.osel.cz/.../ - Žijeme v holografickém vesmíru? Podle nové studie to není vyloučeno
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-02-15 01:55
Sú predsa veci ktoré nikto nemôže priamo pozorovať a predsa existujú ako napr. odvrátená strana Mesiaca, či zemské jadro:-) Vesmír musel existovať aj predtým ako sa na zemi vyskytol život.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # cacas 2017-02-15 18:02
Vycházíš z předpokladu, že vědomí je důsledkem života na Zemi. Já jsem došel k přesvědčení, že je spíše jeho příčinou. Že vědomí tu zkrátka je (bylo, bude) a my jsme jeho očima a ušima, že jsme tu právě kvůli pozorování. Jsme průzkumníci od nátury, zkoumáme planetu, zkoumáme vesmír, zkoumáme sebe sama, zkoumáme vše od subatomárního světa až po vzdálené galaxie.

Vůbec nevyvracím, že vesmír (nebo odvrácená strana měsíce) je tu odedávna, pouze pochybuji o formě. Skutečně mnohé nasvědčuje tomu, že vesmír je jakási supersložitá vlnová interference (podobně, jako holografický záznam) a jeho třírozměrná, hmotná podoba, jak ji známe, je spíše naší interpretací, jakýmsi překladem. Tak nějak to vidím já a výše uvedené experimenty mě v tom pouze utvrzují.

EDIT: Ostatně, naše oči a uši nepřijímají nic jiného, než vlny (světelné, zvukové), objekty se z nich sestavují až v naší hlavě skrze vědomí.

www.youtube.com/.../ :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-02-15 21:55
No ok je to MATRIX ale je skutočný. Je to dajme tomu hologram ale skutočný nabiješ si v ňom poriadne hlavu keď narazíš do prekážky:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # cacas 2017-02-15 22:28
To i ve snu. Takový sen dovede být zatraceně přesvědčivě hmatatelný ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Che 2017-02-15 15:47
Citace:
# cacas 2017-02-14 22:05
.......Jinými slovy, hmota je hmotná pouze v případě, že je pozorována,..........
Tak asi umis premenit svou zenu ci pritelkyni na vlneni a kdyz ji budes pozorovat, tak se zhmotni.

Pro mne to zadny dukaz neni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Vjednom 2017-02-14 22:03
V jednom mu/jim nutno dát za pravdu.
Střízlivě a bez emotivních a jiných zábran řečeno, není tělo nic jiného než přijímač vnějších vjemů, které jsou
poté fyzicky zpracovávány výše organizovanou
hmotou - mozkem. A to je vše? Těžko, dobře víme, že to co my lidé postihujeme prostřednictvím /pomocí těla je vskutku nicotné. Malý, ale přesvědčivý důkaz, který nemůže nikdo zpochybnit : Kolik toho vidí naše oči, kupř. v porovnání s očima zvířat či ptáků?
Kolik toho cítí naše čichové ústrojí v porovnání třeba se psy? Totéž se dá říci o sluchu, hmatu/citlivost i pokožky....., a to jsme se srovnávali pouze s živočichy/bytos tmi, kteří jsou - dle našich měřítek - na mnohem nižším stupni vývoje než my!
Tak, a teď si to "můžete nalámat do kafe".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # contumax 2017-02-14 22:42
Vědomí neboli duše, o duši se skoro nikde cíleně nepíše, podle kvantové fyziky se přesouvá do vodnického hrníčku...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Kuba 2017-02-14 23:32
Zeptam se zastancu ateismu vysmivajicich se Bohu... Jak to ze opice zustaly na svem vyvojovem stupni a clovek jako jediny primat lita do kosmu? Jak to ze clovek jako jediny ma pomerne maly mozek neskutecne vykonny a z opic jsme v uzasu kdyz se za statisice let naucila triskat kamenem do neceho aby se nazrala? Jak je mozne tak dokonale sestrojene telo? Proc nema clovek jedno oko na brise, nos na prdeli, ucho na noze? 5 prstu na nohach 5 na rukach, presne delky podle potreb jemneho uchopeni predmetu.... Vse presne vymereno, usazeno, dokonale vytvoreno. Bezte do haje s nahodnym vyvojem, rikejte si tomu jak chcete zapnete mozek Buh existuje. vase nahoda je horsi nesmysl jak vyhrat sportku 10x do tydne
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Quercus 2017-02-15 09:47
Protože někdo si libuje v biodiverzitě. Pro tebe to je bůh, pro nás to je příroda, či spíš energie co se v té přírodě svobodně uvolňuje. Ty si nech svou víru v boha a my si necháme svou víru v energii. My si necháme svojí svobodu vlastní vůle nad svým svědomí a ty si nech svoje pravidla určená dogmatem shůry. Nikdo se tu tvému bohu nevysmívá, jestli tomu věříš, je to tvoje věc, co sere nás ateisty, je skutečnost, že po tisíce let pořád někdo někomu nutí, jak má přemýšlet. Takže laskavě napřed zapni vlastní mozek ty jeden kazateli osvícená!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Lucif 2017-02-15 14:57
Pretože človek nepochádza z opice :). A pretože žiadny "náhodný vývoj" samozrejme neexistuje. V najjemnejšej štruktúre vesmíru je inteligentný dizajn, ktorý diktuje hmote ako sa má usporiadať a "entropická smrť vesmíru" je rovnaký nezmysel ako "náhodný vývoj". Kľudne tomuto dizajnu môžete hovoriť Boh. A kľudne sa mu môžte aj klaňať a nazývať ho svojim pánom a seba jeho otrokom. Horšie už je ak k tomu nútite aj ostatných, v jeho mene vediete križiacke výpravy, alebo seba prehlásite za jeho zástupcu na Zemi..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Pokémon 2017-02-15 01:03
Nikdo nikdy na této Zemi nevěděl, neví a nebude vědět, proč a jak vznikl Vesmír. Všechno tyto věci okolo života a smrti jsou jen naše ubohé spekulace, nic vic nejsme schopni dokazovat už jen z hlediska toho, že veškerá schopnost vnímání lidského mozku a všech smyslů jsou absolutně nedostačující k tomu, abychom se dopátrali skutečnosti, pokud vůbec nějaká existuje. Nemusíte se mnou souhlasit, nikomu to nevnucuji, je to pouze můj osobní názor..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Lucif 2017-02-15 14:40
Ejha, už zase? Nikto, nikdy...nebude vedieť..
Tak znova:
Citace:
"heavier-than-air flying machines are impossible" - lietajúce stroje ťažšie ako vzduch sú nemožné
Lord Kelvin, 1895

Citace:
"Up until the mid-1800's it was thought the Sun was made of Coal. At the time it was the only substance known that could provide a continual source of heat and light" - Pred polovicou 19. storočia vedci verili že Slnko je horiaca guľa uhlia. V tom čase to bola jediná známa substancia, ktorá mohla kontinuálne produkovať toľko tepla a svetla
A presne tak aj naše súčasné neomylné, ultimátne teórie, budú pre našich potomkov o niekoľko stoviek rokov smiešne. No vedieť prečo a ako vznikol Vesmír, a čo je účel tejto existencie, myslím že nato mnohí už intuitívne odpoveď poznajú aj dnes - účelom je zistiť ten účel :). Takže až to budete presne vedieť, už nebude dôvod nato niečo ďalej riešiť tu v tejto existencii...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Lefitu 2017-02-15 04:24
Ty lidé co se ohání Bohem a Biblí jsou nejhorší!
Zhřeší a pak jdou do zpovědnice kde řeknou sluhovi Božímu zhřešil jsem a jsou zase čistý. Jdou a hřeší dál a je to podle nich v pořádku?
Proč se vedli války ve jménu Boha a proč trpělo mnoho lidí jen protože je nějaký pomatenec obvinil s čarodějnictví a Církev jim zabavila majetek, takový špíny je víc ve jménu Boha !!! Nechte to na něm ať si vás srovná sám ovečky .Lepší být opice než blbá ovce .To když někdo nevěří v Boha neznamená ,že je špatný ,možná žije slušnější život než ty věřící ovce ,které neustále hřeší !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Cyril 2017-02-15 08:36
Jsi zaslepený nenávistí. S Tebou se nemá cenu bavit. Jsi sám špínou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # 8569852 2017-02-16 10:03
no a ty si zaslepeny hlupostou. a spina je to co vidis v zrkadle.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # edurard 2017-02-15 06:08
Oni nejak vedci prichazeji stale na neco co vsichni okolo vedi uz od narozeni. Slovo narodit oznacuje fyzicky prichod mladete-ditete Ale jiz predtim dochazi k vstupu do plodu. Ja tam prisel a az umru telo se rozlozi ci bude spaleno ale duse pri smrti zase odejne. Slovo duse neni presny termin nebot jde o jakousi energii s danou frekvenci. Az na tuto vyjimku to nikomu nevnucuji. At si kazdy veri co mu dela dobre.

Prosim pokud by mel nahodou nekdo informace o irene jenz jsme tu asi pred pul rokem stale cet nebo se sem diva prosim napiste nasel jsem

drbylinka.cz/.../...

A potrebuji nejake informace ci zkusenosti nez to pouziji ory to je vyborne na rakovinu mozku kteoru mam.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # John.malik 2017-02-15 08:40
Křesťanství stejně jako judaismus a islam vymysleli źidi, je to trojhlavá saň, kterou je potřeba zabít. Se podívej ježíš a všichni apoštolové byli židi, je to všechno jeden velký trik źidů na ovladnutí lidí. My jsme slovani, spjatí s pŕírodou a zemí. My źádné zidovské texty nechcem a nepotřebujem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lucif 2017-02-15 14:30
Náboženstvá, Iz-Tory-Ja namiesto našich dejín, atď atď, majú toho dosť na rováši.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Petr Ježek 2017-02-15 09:15
Tohle vědí lidé s rozšířeným vnímáním již dávno a kvantovou fyziku k tomu jaksi nepotřebují. Ta je ale dobrým nástrojem ověření pravdivosti Lanzovy teorie a umožňuje proniknout jako zpětná vazba k lidskému vědomí obecně, nikoli pouze jednotlivě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # cocoa darriba 2017-02-15 09:16
Jenom pro pořádek k hloupému titulku : teorie nic nepotvrzuje , teorie předpokládá a tvoří modely, praxe potvrzuje. A praxe potvrzuje, že úpadek školství není teorie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Ave 2017-02-15 11:41
Díky za zajímavé info, rád něco přidám k tématu:

Astrální cestování, praktický návod jak opustit tělo a cestovat po zemi jako "Duch" aniž by jsme "zemřely". :) uloz.to/.../...

Mějme pěkný den : ) Ave
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Kurt Kolibka 2017-02-15 12:32
Cituji Ondra:
az se soucasna veda.. resp. vedci typu Hawking, Kaku a ostatni mainstremovy maseri.. prestane zabejvat materialistickou casti vesmiru (hmotou) a obrati se na zkoumani Vedomi jako to udelal dr. Amit Goswami tak se teprv zacnou dit veci.. Bohuzel lidstvo je uvezneno v paradigmatech ktere je potreba zbourat a zacit prijmat to co opravdu "vidime".

na pocatku veku se potkala mysl s hmotou = "velky tresk"

Ano, souhlas
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Lucif 2017-02-15 14:26
Lanza dospel (alebo použil) zaujímavé závery, pričom s mnohými z nich sa ztotožňujem. Ale prečo do toho preboha mieša kvantovú teóriu, platí mu zato niekto? Kvantová fyzika pojednáva o časticiach, ale nevie vysvetliť ich pôvod a preto ich musí postulovať (proste sú a ideme ďalej odtiaľ). Kvantová fyzika nedokáže vysvetliť gravitáciu, a tvrdí nám že svetlo je aj vlna aj častica, podľa toho ako sa nám to práve hodí, resp. zmení sa to keď sa nepozeráme :). A už keď je aj častica, tak nevieme určiť kde presne je :). Vážne si niekto normálny myslí, že to je správna a ultimátna teória všetkého? Prinajmenšom vieme čo si o týchto kvantových hlúpostiach myslel Tesla.

Inak to že vedomie vytvára hmotný svet nie je nič nové. Vedomie jednotlivca samozrejme iba v malej miere - to je nato (zatiaľ, alebo znova?) príliš slabé. Ale kolektívne vedomie väčšiny, to už je iná. Tohoto sú si jelity dobre vedomé. A preto nám každý deň v mainstríme servírujú prídel strachu a katastrof. Preto sa nás snažia rozdeliť. Preto nám dávajú vedieť svoje NWO plány, aby sme si ich sami aj zrealizovali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin 2017-02-15 22:26
v téhle diskuzi se zbytečně mate a komplikuje... jedna věc je jistá: vše je energie, jak podle jogínů, tak podle kvantových fyziků...

stejně tak je jisté že naše vědomí existuje nezávisle na těle... a bylo to mockráte dokázáno...

každý myslící si může odvodit co z toho plyne:

Duše existuje nezávisle na těle: Neurochirurg Eben Alexander potvrzuje existenci lidského vědomí nezávisle na mozku

Vědecké (materialistick é) vysvětlení neexistuje: Podle materialistů je totiž absolutně nemožné během kómatu zažít jakékoliv vědomí sama sebe

Všechny hlavní argumenty proti tzv. zážitkům v blízkosti smrti (NDE) uvádějí, že zdokumentované zážitky vznikají jako důsledek dočasně či částečně chybného fungování kortexu (část mozkové kůry). A nejraději se materialisté vymlouvají na náhodu — snaží se nám nakukat, že všechny ty zážitky, obrazy a myšlenky vznikly jen náhodnými procesy v mozku.

„K mé předsmrtné zkušenosti NDE došlo v situaci, kdy tomu nebylo tak, že by můj kortex špatně fungoval, tato část mozku byla prostě stoprocentně vypnutá. Což bylo zdokumentováno také CT skeny mého mozku a neurologickými vyšetřeními. Na základě dnešního lékařského porozumění mozku je absolutně nemožné, abych během svého kómatu zažil jakékoliv, třeba jen omezené vědomí,“ vysvětluje doktor Alexander.

www.ragauian.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lucif 2017-02-16 11:19
Áno, hľadať vedomie fyzicky v mozgu, je ako hľadať hlasateľa fyzicky v rádiu/v repráku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Bohemian Anonym 2017-02-15 23:51 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.