AC24.cz

AC24.czZe světaJe teď papež František už i novým mezinárodním finančním guru? Vše tomu nasvědčuje

Sociální sítě

Reklama

/* VRTZ JS 300 x 250 pagead DO NOT MODIFY */ document.write('');

Je teď papež František už i novým mezinárodním finančním guru? Vše tomu nasvědčuje

S tím, jak se rozbíhá nový rok, tak to vypadá, že současný okupant Svatopetrské stolice zaujme i novou funkci, která je poněkud mimo působnost tohoto úřadu, k níž jej božský zakladatel jeho instituce jasně pověřil. Kromě toho, že je „papež“ František samozvaným expertem na globální oteplování a zaníceným zastáncem společnost bořící masové imigrace, tak to vypadá, jako by vstoupil i do hájemství globální ekonomiky, konkrétně do mezinárodní monetární politiky. Bergoglio v 18-stránkovém dokumentu vydaném prostřednictvím vatikánské Kanceláře spravedlnosti a míru volá kromě dalších represivních a bohatství ničících opatření i po zřízení „nadnárodního (monetárního) úřadu“, co bude dohlížet na mezinárodní monetární záležitosti.

Ve skutečnosti vidíme vynořující se požadavky na orgán, který bude zastávat funkci něčeho na způsob ‚centrální banky světa‘, co bude regulovat toky monetárních směn a jejich systém stejně, jako to činí národní centrální banky.

Tento spis „Za reformu mezinárodního finančního a monetárního systému v kontextu globálního veřejného úřadu,“ tvrdí, že je zapotřebí světové centrální banky, protože instituce jako MMF při „stabilizaci světových financí“ selhaly a nezregulovaly účinně „množství úvěrových rizik zatěžujících systém.“

Towards Reforming the International Financial and Monetary Systems in the Context of a Global Public Author... by john7451 on Scribd

Přirozeně, že Bergoglio jako jeden z nejpřednějších bojovníků za sociální spravedlnost na planetě, tvrdí, že když nebude světová centrální banka zprovozněna, takže se bude rozestup mezi bohatými a chudými ještě více zhoršovat.

Nebudou-li přijata žádná opatření, tak různé formy nespravedlnosti a negativních dopadů, které s sebou ponesou sociální, politické a ekonomické zásahy budou zákonitě vytvářet klima rostoucího nepřátelství a dokonce násilí a nakonec podvrátí samotné základy demokratických institucí, a to i těch, které jsou považovány za ty nejsolidnější.

Bergoglio ovšem uznává, že bude-li zřízen centrální monetární úřad, tak to bude znamenat ztrátu suverenity a nezávislosti národů, ale za tuto „cenu“ to opravdu hodně stojí, když to přinese celkové společenské a ekonomické přínosy:

Samozřejmě, že tato transformace bude za cenu postupného, vyváženého převodu části pravomocí všech národů směrem ke světovému úřadu a k nadstátně regionálním úřadům, je to ale nezbytné v době, kdy dynamika lidské společnosti a ekonomiky a pokroku technologií přesahuje hranice, když ty hranice jsou navíc ve skutečnosti už v globalizovaném světě stejně erodované.

Ač tento dokument předvádí, že Bergoglio nemá ani ponětí o základech monetární teorie, tak ale zase ukazuje, že tento „papež“ je radikální socialista, který má daleko více společného s šílenými představami Karla Marxe, než s římským katolicismem.

Probíhající a prohlubující se finanční krize, kterou chce Bergoglio řešit, není, protože chybí globální centrální banka, která by efektivněji regulovala toky peněz a úvěrů různých národních států, nýbrž právě kvůli machinacím centrálního bankovnictví. To centrální bankovnictví prostřednictvím podvodných praktik bankovnictví částečných rezerv je pachatelem téměř všech finančních kalamit, které dolehly na Západní svět od té doby, kdy byla takováto instituce poprvé vytvořena.

Kdyby měl „papež“ František opravdu zájem na řešení finanční krize a na pomoci ke snížení propastného rozestupu v příjmech bohatých a chudých, tak by volal po zrušení takovéto zlonosné instituce a prosazoval by obnovu poctivého mezinárodního monetárního řádu založeného na zlatě a stříbře jakožto penězích. Františka jako dobrého neo-marxistu ale více zajímá redistribuce bohatství od bohatých k chudým.

Ovšem, jak ukazují zdravé ekonomické teorie, tyto levicové představy jsou blud. Redistribuce příjmů nikdy nezlepší podmínky chudých, ale místo toho obohatí elitu s politickými konexemi a ožebračí střední třídu.

V rozporu s tím, v co věří Bergoglio, a co se učí na téměř všech vysokých školách a univerzitách, bohatství lze vytvořit jedině přes reálné úspory (odložením spotřeby) a investicemi těchto úspor do produkce kapitálového zboží, které za čas vytvoří spotřební zboží. Avšak aby takovéto prostředí prospívalo, tak musí fungovat zdravý monetární řád a ne otevřené manipulace prostřednictvím inflace a expanze úvěrů způsobené centrálními bankami.

Stejně jako byl několika svými kardinály obviněn, že dští různé kacířské názory na opakované sňatky a přijímání svátostí, tak postoj „papeže“ Františka k mezinárodním peněžním a bankovním záležitostem je stejně bludný. „Pontifikát“ Jorge Bergoglia byl zatím nepřerušený příval katastrof a zamořený neustálými skandály, takže by od něj bylo moudré, než bude příliš pozdě, aby si vzpomenul na zlověstná slova Zakladatele této instituce, neboť je to on, kdo teď směřuje k těm chmurným důsledkům, které čekají na ty, co takovéto skandály přináší.

Zdroj: zerohedge.com

Komentáře   

+27 # .lak 2017-01-10 12:43
Poslouchejte, že vy nechcete sociopatovat jako budulínci trhu trhů. Co vás léta létoucí, roky a roky konkunčně podkonkurovával i na vykonkurování se z konkurence podstaty a pedagogovali safra?
www.youtube.com/.../
tadesco.cz/.../
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # omyl 2017-01-10 15:37
www.youtube.com/.../
kdo chce, tak si čas udělá..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # karolína 2017-01-10 18:15
super, tak se nám to hezky vyvíjí
Jak řekl Pjakin - NA NEJVYŠŠÍM STUPNI ŘÍZENÍ NENÍ ŽÁDNÝ ROZPOR
akorát ti kluci židovští nepochopili, že ten nejvyšší stupeň řízení je vysoko, vysoko nad tím jejich páníčkem ďáblem Jehovou.
No nic i ve Slovanských Védách je psáno, že zlo z pohledu Vesmíru neexistuje, ale je na něj pohlíženo jako na nepochopení vzhledem k nízkému stupni vývoje. Takže židáci z pohledu Vesmíru nejsou zlí, jen na velmi, velmi nízkém stupni vývoje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # .lak 2017-01-10 18:51
To je pochopení na velmi nízkém stupni vývoje.
Tam spíš platí bože odpust jim, jsou nevědomí a neví co činí. Karma si je najde v rámce akce a reakce i když si myslí že se jich jakoby chytrých zkorumpovaných mocí a arogancí zpupností nabubřelostí nóblés netýká trubky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # lubinen 2017-01-10 12:49
Satánkovi vyšla nová sbírka pohádek pro jeho svedené ovečky a slibuje Vám ráj na zemi , bez práce téměř zadarmo,jen takový malý podpisek tady dole teď to trochu píchne ,no to je křiku pro trochu krve a je to , seš náš-Albert
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # Historik 2017-01-10 14:59
Franta Bergoglio je obyčejný poskok NWO. Prakticky úplně všechno, co zatím udělal, nebo řekl, podporuje jejich zájmy a projekty. No a tohle vypadá na podporu celosvětového FEDu. Není to Papež, ale střední řídící struktura NWO. Kdybych byl věřící, nazvu ho dábelským lejnem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # Richard 2017-01-10 16:17
Někdy přemýšlím jestli MÁ vůbec cenu to komentovat..........
A k tomu:
Umírněná klimatoložka Judith Curry resignuje www.antimeloun.cz/?p=6444
a citace:
Rozhodujícím faktorem v rozhodnutí rezignovat byla skutečnost, že už nevím, co mám studentům a doktorandům říkat. Co jim poradit, aby přežili v ŠÍLENSTVÍ současné klimatologie. Výzkumné aktivity jsou dnes odborně oceňovány jen potud, pokud se ubírají směrem, který schválily zpolitizované akademické kruhy – odměnou je financování, snadné publikování článků, prestižní funkce, jmenování do prestižních komisí, odborné ceny atd…

A třeba:
Letadla koalice vedené Saúdskou Arábií zaútočila na školu na východě hlavního města Jemenu Sanná, zahynulo osm civilních obyvatel, dalších 15 bylo zraněno, informuje televizní stanice Al-Majadín.
cz.sputniknews.com/.../...
. a ticho...... ale odrazy ÚDAJNÉHO bombardování NEEXISTUJÍCÍCH nemocnic RF jsou tu stále....

Nebo:
Náčelník Generálního štábu Ruska, generál Valerij Gerasimov během porady prohlásil, že bombardér B-52 USA bez toho, aniž by informoval ruskou stranu, zaútočil 3. ledna na provincii Idlib. O tom informuje RIA Novosti.

Dodal, že útok byl proveden proti obci Sarmada v oblasti, na kterou se vztahuje režim zastavení palby. Podle jeho slov zemřelo ve výsledku více než 20 civilistů.
cz.sputniknews.com/.../...

Na místech kde se dohodli a OPRAVDU zavládne příměří se bombarduje.... neohlášeně a hlavně civilové .( nebo bylo třeba zlikvidovat důkazy? )
A kdyby náhodou ,,někdo " nevydržel a bombardér sunal...... ještě lepší..... To by byl mazec ( ty možnosti ) a odvedení pozornosti..... a těch zlejch Rusů co by se v tisku vyrojilo.

A tohle je vrchol......... ...

Ministerstvo zahraničí USA nevidí žádný problém v tom, že zpráva amerických tajných služeb neobsahuje žádné důkazy „vměšování Ruska do voleb“, a vysvětluje to specifikou činnosti tajných služeb, řekl novinářům mluvčí ministerstva zahraničí John Kirby. cz.sputniknews.com/.../...
Takže .......... dotčené počítače ŽÁDNÁ vládní struktura neviděla, naopak, demokraté odmítli dotčené zpřístupnit.... ..... .
Možná jediné jakési zkoumání provedla soukromá firma kterí má jasné personální a majetkové vazby na tu svóloč.......

A když se zeptají na :
Mluvčímu ministerstva zahraničí připomněli, že USA zahájily válku v Iráku na základě falešných závěrů rozvědky o existenci v této zemi zbraní hromadného ničení.
což je zjevné připomenutí toho že USA se stali státem jenž ,,hrdě" nese označení válečný zločinec protože na základě ÚMYSLNÉ a VĚDOMÉ lži ( oni tvrdí omylu ) přímo zavraždila nebo se nepřímo podílela na smrti neskutečného množství lidí odpoví toto:
„Nikdo si nemyslí, že v letech 2000 a 2001 nedocházelo k omylům, to ale přece bylo před 15 lety, od té doby se mnohé změnilo…postoup ili jsme dál, mnohému jsme se naučili, vzali jsme si ponaučení z těchto omylů.,"

To snad ne??????? Naprosto neuvěřitelné......

Tak si to sečtěme.
Wahabista Babrák Obamovič odchází od válu. Je jasné že to neustojí a Trump nastoupí.
... smrt vyslance RF v Turecku ...
....padá letadlo s Aexandrovci, známou lékařkou a novináři. ( díky tomu nebyly oslavy v Aleppu, nebyl přenos do celého světa .... nebyli to vánoce tak jak se měli v Aleppu odehrát )
....... na střídačku bombardují koho se dá a vrcholem je SNADNO sestřelitelný bombardér který bombarduje území kde bylo dosažené dohody o míru bez toho aby kdokoli předem ohlásil jeho přítomnost obsluze PVO...................
(Nebudu psát všechno protože bych se upsal. Třeba vyhoštění diplomatů bez jakýchkoli důkazů je bráno jako válečný akt )

Tato situace nese naprosto stejné znaky jako sestřelení ( hromadná vražda ) civilního letadla nad Ukrajinou. Stejná motivace, stejné cíle a hlavně nepřipravenost na to že situace nepovede velice rychle ke kýženému.
Teď po tom co zveřejnili o sestřelení letadla od videa až po zprávu profíků z RF mlčí a raději ani stínem nechtějí připomenout...
Čekali že na základě oné vraždy situaci zvládnou maximálně do půl roku a že vítěze se nikdo neptá.
A to co se děje teď je stejné.


Když sečtu co všechno tahle sebranka vyvedla po světě a co vyvedla RF tak je jisté že očekávala že vy eskaluje konflikt alespoň do podoby kdy se uzavřou hranice, zpřetrhá se bankovnictví, přeruší se datový tok a hlavně.... cokoli z ,,druhé strany" budou cenzurovat...
Čínu by spláchli též jako spojence RF...... žádné splácení, žádné vracení peněz ...... k tomu vyjmečný stav.....
A to je ještěc OPTIMISTICKÝ scénář.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Tenkterýví 2017-01-10 16:35
stokrát plus je málo.
Vystižné.
Ale kdo z těch zbabělých zmrdů odpoví?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # Popo 2017-01-10 16:57
Priatelu v každej normálnej spoločnosti je celkom samozrejme že na trollov sa v nej nereaguje a to čo Riško splieta s temou vlákna nesúvysí. Kontrolná otázka, čo tu s tým kadrováčik Riško predvádza? No predsa ukážkový jak z učebnice vyšitý príklad T R O L L I N G U...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # smrťák 2017-01-10 17:16
Nereaguju na tebe, jako na trolla, jen mi posloužíš, jako háček k Richardovi. Aby se netrhala mikrodiskuze. Ty jsi naprosto bezcenný plantala.

Tak dobrá. "Tenkterýví", jsem já. Ani se mi totiž už nechce přihlašovat se pod "smrťákem".
Pokud se mnou byla sranda, tak už nebude. Je mi líto, že trton odešel, jak říkal a plný křivdy se usadí nějak jinak. Reagoval jsem na jeho "neomylné" cholerické projevy už poněkolikáté. Jako rovný chlap, jak jsem byl vychován, si nenechám líbit urážení mého Já. A jak vidno, jsme na úplně opačných koncích názorového spektra. Nebudu rozvádět proč. Tady to je dálnice jednoho směru. A názorově se to rozbíhá do vedlejších cest, cestiček, pěšin, pěšinek a stezek. Nikdy se nelze shodnout v jeden šik. Pouze při apokalypse.
Tady jsme na webu, který je pro kavárnu na indexu mezi prvními. Proč to? Žeby ubylo svobody projevu?
A přesto se názorově tříštíme. Momentálně to tady obsazují, jak si všímám, katolíci.
Proto chci vyzvat Trtona, ať přehodnotí své rozhodnutí a vrátí se. Já si dám ovšem pauzu. Bez srandy a nadsázky to už pro mě nemá význam.
Pokud se Vám to nelíbí, tak "si vytrite rit kosu".:o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Dědouch1 2017-01-10 17:26
I ty, Brute???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Popo 2017-01-10 17:31
Cituji smrťák:
Ty jsi naprosto bezcenný plantala.
A tomu zas som úprimne rád bo nie náhodou je to "Prvý budú posledný..."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Richard 2017-01-10 17:41
trton se vrátí. Uvidíš. On si přešlápne, rozmyslí a přijde.
On pak velice rychle pochopil co jsem se mu snažil říci. ( formulace toho co jsi sděloval Ty je jen Tvá )
Počká až to opadne a vmísí se velmi neutrálně do debaty.
Já trtona nijak napadat nebudu. Jednak není hlupák a jednak mne některé jeho postřehy zaujali.
Mě nejde o to abych debatu vyhrál. Mě stačí když lidé začnou myslet, hledat a dosazovat do souvislostí.
Když udělají toto tak jsem vyhrál vždy.
A to že to vidí trošku jinak? To je o životě a to co daný jedinec zažil se musí nutně odrazit na jeho chápání světa.

Pokud vidím v dálce modré kolečko tak budu zvažovat názory ostatních kteří budou třeba tvrdit :
Je to namodralé. světle modré, mě to přijde spíše trošku oválné ........... tedy cokoli co se alespoň trochu blíží tomu co vidím.......

Je i možné ( a je to i žádoucí ) si vyslechnout a zvážit.....
Hele, já se na to dívám z druhé strany ........ a ono to vypadá naprosto jinak........ a když mi řekne s které strany tak pokud to jen trochu jde tak jdu.

A tenhle klíč používám i zde.
Velmi si přeji aby trton debatoval, argumentoval a dával odkazy. Ale pokud chce NEVYSVĚTLOVAT, direktivně nařizovat co si mám myslet a k tomu nadávat........ ať nechodí. Těhle je ve vedení EU, neziskovkách a v úřadech dost.
ALL
Mnoho z Vás ( včetně ,,našeho" ) trolidla jste mne ČASTĚJI než by jste si mysleli donutili tu cestu ujít, podívat se ještě jednou. dvakrát ...... třikrát ....... a podívat se ze spodu, vrchu .

Někdo tomu říká změna názoru. Ale to není pravda. Názor a reakce zůstává stejná jen díky změně vstupní informace dojde ke změně na výstupu.

Je mi to jedno, ale nějak nechápu proč měnit nik......
Nik jako nik. To co představuje tvoří texty které pod tímto nikem jsou.
Nik není ani vulgární a ani urážlivý.....

A na popo seru. Má své starosti a svou hlavu. Myslím že posral jako člověk co mohl ( teď nepíši o AC24 ) a je to zakomplexovaný maličký přizdisráček který se snaží přiživit se na všem .... Ideální materiál pro vytvoření mrvy národa Českého. ( že je slovák tak tomu věří již jen debil )
Jak jsem koukal tak se stále ověšuje tituly které mu nepatří a stále chce budit dojem chytrého, vzdělaného a hlavně uznávaného odborníka na všechno.

Co jsem chtěl napsat tak jsem napsal......

Doplnění.
Ještě jsem zapomněl Cituji Tě:
Ale kdo z těch zbabělých zmrdů odpoví?
A Popo nezaváhal ani vteřinu.
Je krásné jak sám sebe vnímá.......
....... Freude, Freude ............ a mocná sílo podvědomí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # smrťák 2017-01-10 18:09
Souhlasím. Chlape.:o)
Aby taky né. Jsem ročník 1954 a pamatuju Napolióna.
P.S. ...ale zdá se mi Ivánku, že ti na tváři znovu raší medvědí srst...:o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Dědouch1 2017-01-10 18:26
Smrťáku, ještě napiš duben a se picnu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # smrťák 2017-01-10 18:34
Květen. Ty starý cype...:o)


Doufám, že ses neurazil.:o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Dědouch1 2017-01-10 19:15
Budeš kmitat pro pivo a panáky. Piju zásadně dětské, tak se naběháš!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Popo 2017-01-10 22:34
Cituji Richard:
Doplnění.
Ještě jsem zapomněl Cituji Tě:
Ale kdo z těch zbabělých zmrdů odpoví?
A Popo nezaváhal ani vteřinu.
Je krásné jak sám sebe vnímá.......
....... Freude, Freude ............ a mocná sílo podvědomí.
Priatelu, ak je u teba 22 minút ani vteřina je docela ťažke si vobec predstaviť o akom časovom horizonte vlastne hovoríš keď povieš npr. "o minútu som tam". Riško Riško márno sa ty snažíš, táraja ty v sebe nezapreš...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vladimír57 2017-01-10 21:22
Jsem sice o chlup mladší, ale vyhrazuju si, abys nám smrťáku vyhrožoval nějakou výpovědí. Navíc mám dojem, že jsme z jednoho kraje.
Apropos, zůstaň kým jsi. Dík.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-01-11 13:23
Tak. Smrťáka by omluvilo pouze enormní pracovní vytížení způsobené chazarskou pandemickou chřipkou, kdy se vybíjejí celé chovy. (V tomto případě bude možná vybít celý druh)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Richard 2017-01-10 18:35
P.S. ...ale zdá se mi Ivánku, že ti na tváři znovu raší medvědí srst...:o)
Cheche ..........
Jojo........... . srstím...........
jen maličkost. Snažím se tu rozepisovat často co dělám, jak to dělám a jaký je výsledek.
Proto používám často psaní o sobě. Těžko mohu ostatním nařizovat co mají číst, jak vnímat, jak to hodnotit a co kontrolovat. Prostě se to neslučuje se svobodou.

Ale o COSI se snažím. Jestli dobře nebo špatně to nechám na VÁS. Mě stačí když se čtenář zamyslí a to co jsem já nebo si myslím není důležité.
Jakmile začne čtoucí jedinec mysle a shánět informace sám tak mne přestane až tolik zajímat protože vím rámcově k čemu přibližně dojde.

Tahle debata mne potěšila. A děkuji za srst. Opravdu ji mám. Již dlouhá léta.
PS
chodíš již tak dlouho že jsi si musel všimnout jak mnozí ,,vyrostli" a jak se rozvinuli do šířky a dálky. Tuto cestu jsem ušel i já.
Je velice potěšující sledovat různé lidi jak různě hodnotí realitu a přesto se dokáží shodnout alespoň rámcově na tom co,,vidí"
( pro blby...... tohle není o názorech na juesej ale o myšlení, kontextu a hledání )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # smrťák 2017-01-10 18:44
Hej kamaráde, jednou si ve výzbroji pravdy podáme ruce nad zákopy mrtvých nepřátel logiky.
Opatruj se synku drahý.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # .lak 2017-01-10 20:37
Pro pekelníky je studená sprcha gril. A vomejvání špíny je děsí absurdně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Vítězslav Crha 2017-01-10 19:43
Richarde opět jsi mě mile potěšil. Ano jsme tu pro to,že zde sloužíme ostatním i když mnohdy ani nevíme jak. Hoši patříte do mé skupiny narozených mezi 50 a 60.léty a to je dostatečné období pro získání nevratných zkušeností. Je naší nejvyšší povinností podávat svědectví a podporovat pravdu,která tolik pod slovy demokracie trpí. To je tak-pokud blb a fašoun začne mluvit o demokracii,je třeba rychle hledat bezpečné útočiště. Tempo znásobují evropské hodnoty,které ještě nikoho nepovýšili jak rozumově,tak morálně. Každý moc dobře ví,koho,či co má morálně odsoudit a pokud to neučiní odsuzuje sám sebe. Z toho vylívá,že kdo opomíjí minulost,není schopen budovat budoucnost. To není z mé hlavy,to v jiné souvislosti vyhlásil Vladimír Putin k barnevernetu v Dánsku ve spojitosti nad ztrátou našich dětí,kdy cz vláda nepomohla a pohřbila zaživa dva sourozence.Plně s ním souhlasím a vrylo se mi to do paměti. Zajímalo by mě kolik dětí takto unesli američanům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Historik 2017-01-10 18:43
Nazdar chlape. Katolická lobby tady je, to máš pravdu. Stejně tak i v tom, že AC je na indexu vysoko. Ale myslím, že Aeronet nenávidí ještě víc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Dědouch1 2017-01-10 18:24
Není co dodat, nebo s čím nesouhlasit. Sakra, jako vždycky!
:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Popo 2017-01-10 18:40
Cituji Richard:
Mnoho z Vás ( včetně ,,našeho" ) trolidla jste mne ČASTĚJI než by jste si mysleli donutili tu cestu ujít, podívat se ještě jednou. dvakrát ...... třikrát ....... a podívat se ze spodu, vrchu .

Někdo tomu říká změna názoru. Ale to není pravda. Názor a reakce zůstává stejná jen díky změně vstupní informace dojde ke změně na výstupu.
Riško zjavne "tvoja pravá ruka nevie čo robí lavá". Neboj, aj s tým sa dá žiť...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # John Maxwell 2017-01-10 21:33
Jasný souhlas s posty a v kontextu dění vše se vším souvisí ,nic se neděje bez záměru či příčiny jen je to na úhlu pohledu a hledání informací.
Našel jsem slovník "pravého" demokratického smýšlení a jak dešifrovat zprávy :)
Terminologie pro paní Romancovovou a její partu
vlkovobloguje.wordpress.com/.. ./...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # nanopile 2017-01-10 19:04
Hanbím sa, že si slovák, naschvál s malým s. Prac sa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch1 2017-01-10 19:19
To není ani Slovák, ani Čech, jen trtko jakýsi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Popo 2017-01-10 20:49
Cituji nanopile:
Hanbím sa, že si slovák, naschvál s malým s. Prac sa.
Ano ano dobre robíš čo robíš. Ale že ty to rob poriadne nech sa i nám netreba za teba hanbiť...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # cawes 2017-01-10 20:53
...asi je "náš" čím ďalej tým viac mi pripomína štýl "nášho občana". je to asi ten z poradcov, čo mu píše prejavy aj novoročný k národu, ten druhý mu radí, ten je úplne dementný

trton mi chýba
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Popo 2017-01-10 21:58
Cituji cawes:
trton mi chýba
Súdruhovia súdružky aj mne chýba trtko, aj mne. Pravdou je a to nekecám že keď vždy som videl ten jeho nick, neviem prečo ale vždy som si spomenul na českého premiéra Bohuslava Sobotku. Hmm, žeby jeho avatar...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Historik 2017-01-10 17:01
Ahoj Richarde, máš pravdu, někdy už ty "sračky" ani nemá cenu komentovat, protože je to pořád dokola.
Podíváš se do médií a už po pár řádcích tušíš o co jde a co je účelem.
Ale někdy se člověk pobaví. Posledních pár dnů sleduju, jak tante Merkel otáčí kormidlem.
Nebo stokrát opakovaná kauza ruského hackingu amer. voleb už musí nudit i grafické procesory.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Richard 2017-01-10 17:53
Ahoj.
Již jak koukám fasuješ mínus i za souhlas se mnou......

Podle počtu přístupu a množství hlasujících by měli počítadla ukazovat naprosto něco jiného.
Ale všimni si jak to vypadá. Jako mírný souhlas ale s klesajícím počtem diskutujících nebo čtenářů sledujících debatu.

Též je to o tom co je většinový názor...
Ať se třeba poserou........ připosraní již jsou.

Je mnoho způsobů jak vzbudit medvěda a vyhnat ho z nory......
........ ale žádný jak ho zahnat zpět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Historik 2017-01-10 18:37
Já fasuju mínusy, sotva sem něco plácnu. Trolíci mě mají v merku, ale nediskutují se mnou. Pozoruju to už delší dobu. Ale Ty jsi na tom stejně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Richard 2017-01-10 19:09
Seru na ně........ teď již odpovídám jen když se mi to hodí abych cosi demonstroval.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Věra Štimová 2017-01-10 13:02
Nechci návrat komunismu, byť jeho návrat předpověděla ve Fatimě jistá Panna. Církev však nahradila i tu Lucii, která ta tajemství církvi dala, jinou Lucií. Viz lumen de lumine. Pak jenom to, že není katolická církev katolickou církví, je jasné všem, kteří zkoumají fakta a ne Františkovy výklady jak nehřešit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Dost3 2017-01-10 14:00
Komunis mus se nemůže vrátit, neboť ještě nikde a nikdy jako zřízení nebyl!!!!!!!
Chce to trochu myslet samostatně, hledat info a nebrat vše, co vyblijí zaprodaná media, za svatou pravdu.

Příklad ze současnosti:

Novinky: Dnes 13:42 - Bagdád

Džihádisté v Mosulu používají civilisty jako štíty, uprchlíci mají silné trauma.

Takže v Mosulu jsou to džihádisté a když to samé se dělo v Allepu, tak to byla umírněná opozice a povstalečtí bojovníci.

Jak roztomilé. - No, není to báječné????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Audit 2017-01-10 14:20
Za II WW byli pro Němce partyzáni bandité a teroristi a to na jejich území.
Pořád je to stejné - okupant si musí zdůvodnit před ovcemi, proč okupuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # MIVAS 2017-01-10 14:24
Pletete pojmy s dojmy. Nejde o praxi, ale o ideologii a o té hovořila Panna Maria ve Fatimě. Zabýváte se prkotinami a podstata je vám zřejmě cizí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Dost3 2017-01-10 14:32
Jde o princip.
Právě z prkotin, jak tomu říkáte, vznikají všechny zrůdné omyly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Věra Štimová 2017-01-10 14:44
Ideologie není Pravda, ať ...KSČ. Co je to komunismus ? Sdílení výdobytků naší socialistické práce, viz délka doby, kterou pracujeme pro stát, s pozvanými. Papež František přesně ví o čem mluví. Nakrmte chudé a opovažte se myslet tím vaše děti !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Dost3 2017-01-10 15:05
Papež možná ví o čem mluví ale Vy se(bez urážky) mýlíte.
Pokud si zjistíte, jaká je podstata komunismu, jaké jsou jeho rysy(i když je to utopie), tak zjistíte, že na něm není nic zrůdného, jak neustále někdo vykřikuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # DirkLarien 2017-01-10 14:38
Komunismus nikdy nikde nebyl.
Použijte mozek a něco si přečtěte(krom bible). To co vám servírovali za minulého režimu nebyl komunismus. Rádi to tím nazývali, ale nemělo to s ním moc společného.
Zase jim chcete skočit na špek.

vaše náboženství je snadný nástroj manipulace a vždy byl. Říkají vám líbivé věty a nařízení, kterými se ale řídit oni nemusí.
Na koho nefungovalo náboženství fungují peníze a moc.
Vždy se ptejte, co čím kdo může získat a ztratit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Dost3 2017-01-10 14:57
Když chce někdo něčemu věřit, těžko ho přesvědčíte o opaku.
Vždyť, podle příspěvků, nemají ani páru, co je to komunismus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # MIVAS 2017-01-10 15:22
No vidíte, druhým radíte a sám máte onoho komunistického špeku plné ne břicho, ale hlavu.
Špekem se špatně myslí.
Takže cituji: "Použijte mozek a něco si přečtěte (kromě bible) ...." Nechte komunismus komunismem a především, jak sám radíte, ale nečiníte - použijte ROZUM, proto vám byl dán. Ne na odmítnutí šmahem něčeho, proti čemu se stavíte z podivného principu, protože o tom evidentně nemáte ani páru. Nejde přece o to, co určití pánové v klerikách učí, ale zda se tím i řídí. Pravda je totiž skutečně jen JEDNA. Takže pokud ji někdo učí a neřídí se jí, jde o falešného proroka. Neznamená to ale, že pravda je falešná, protože je dána vyšší mocí. Viz příklad Bergoglio. Pravdu drolí a převrací, aby na konci překrucování vyšel výsledek zcela opačný.
A ta pravda je dána právě v Bibli, která je živým Božím Slovem.
Takže máváte-li pravdou a popíráte Boží Slovo, jste ve lži a není ve vás pravdy jako v oněch falešných prorocích. Jste na jedné lodi. Lžete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Věra Štimová 2017-01-10 15:54
Ten izmus přece žijete !!! Ať žije přerozdělování ve jménu..., KSČ promine ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Věra Štimová 2017-01-10 16:31
Jinak ještě je tu jistá zpráva na varovani.org
011. Poselství Ježíše ze dne 16. listopadu 2010 v 09:55.

VAROVÁNÍ PRO DUCHOVENSTVO
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # co to je 2017-01-10 13:07
co ma znamenat ten clanok s tymi hrami? raz tu date ze ludia sa nevenuju podstate lebo mrhaju casom na somariny a teraz tu je clanok za hry
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # DirkLarien 2017-01-10 13:31
Hmm.
To zní jako ta plánovací instituce o které referuje Fulford už pár let.
Poslední dobou vůbec fulfordovi předpovědi sedí. A k mému překvapení i data.

Ať se nám to líbí nebo ne. Venus project/zitegei st a podobné jsou na talíři už roky.

Když už má něco globálního být, tak ať je to alespoň něco dobrého pro nás.

Hádám právě graduje boj o to, která varianta bude vítězná. Když už se debatuje tak otevřeně, jde o získání zájmu veřejnosti - což bych považoval ze finále.
Yay no konečně.

...už slyším ty trubky, že je to NWO
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Vasiľ 2017-01-10 13:47
Šelma práve ukazuje túžbu po moci je to tak tento pápež je ten čierny pápež nie farbou kože ale dušou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # cocoa darriba 2017-01-10 14:34
Fanda ukazuje, že yes, we can ! Z katolíků budou brzy už jen _olíci. Chce to nový vítr, svěží Fantozziho krev :
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Historik 2017-01-10 14:50
Fantozziho dcerunka? Já myslel, že to je Marxová v pubertě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # cocoa darriba 2017-01-10 18:39
Byla by tu ještě jedna kandidátka z Finska :-)

expres.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Historik 2017-01-10 20:18
:-)) Jo, ta je taky dobrá. Finská veřejnoprávní TV má z ostudy kabát. Tahle zpráva plní alternativní média.
Po "černochovi z Lídlu", další multikulturní průser.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Vladimír57 2017-01-10 21:32
Možná se pletu, ale ta čokoláda je typická Finka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Dědouch1 2017-01-10 14:56
Neměl by se Franta zajímat o kostelní kasičky?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Historik 2017-01-10 16:51
To je přežitek, nějaký drobáky v pokladničce. Dnes se to dělá jinak, říká se tomu financování církví státem a církevní restituce. A miliardy tečou samy.
Dnes už mají kněží více času na hraní si s dětmi a školení ministrantů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pokémon 2017-01-10 15:38
Možná to zní hodně divně, ale Ježíš Kristus byl první komunista.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # vipr 2017-01-10 15:52
"Pokémon"]Možná to zní hodně divně, ale Ježíš Kristus byl první komunista. A asi bohužel i jeden z posledních....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Věra Štimová 2017-01-10 16:08
A kterej Ježíš ? Oni, co se dnes za něj vydávají, je povícero. Viz ten v bílém. Jestlipak proměňuje hostii v Jeho Ducha Svatého ? Mnozí tomu věří a ti, co jdou za Františkem, proměňují tu oplatku ? Obávám se, že je v ní zas jiný Ježíš, dle Vatikánu jistě ten pravý. Je ale ještě jiný chrám, je to v Písmu, ten, co byl ve třech dnech vzkříšen a v něm, živém byl kdo ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # lubinen 2017-01-10 17:15
Jsem alfa a omega , jsem cesta i život, jen skrze mne předstoupìš před svého nebezkého Otce. Nevíte jakým silám budete muset odolávat a Kristus Vám nabízí svoji pomocnou ruku, volba je na každým z Vás , nikdo nedal větší a bolestivější oběť než právě On.Všechny hříchy světa z Vás sňal a je Vám to pořád málo. Přijde doba, kdy nebude výběru , vybírejte podle svého srdce.Hodně štěstí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # contumax 2017-01-10 18:41
Papežové jsou nejhorší svinstvo který se na zemi objevilo...!!!

Vatikán je nejzločinější instituce na světě...!!!

Nikdo se jim nevyrovná, katolická církev je prohnaná stará kurva...!!!

Ta děvka má stáří 1 500 let, a je jí jedno ským spí...

Staré jezuitské heslo : Účel světí prostředky...!! !

Přeloženo, i milióny mrtvých,prolitá krev nevinných milionů obětí...

Papež je satanův slouha....!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.