Ve filmech, v televizi a muzice docházelo k řadě strašidelných narážek na 11.9 ještě, než k těmto útokům opravdu došlo. Mezi nimi byl i pas pro postavu Neo ve filmu Matrix vydaném v roce 1999. Pas filmového Nea jasně ukazuje, že má datum vypršení 11. září 2001 – což je pochmurná shoda okolností, z doby asi dva roky před útoky z 11.9. Jonesreport.com hlásí:

Dále tento 10 letý pas ukazuje vydání dne 12. září 1991 – jen den poté, co se George H. W. Bush 11. září 1991vnutil Kongresu s projevem, kde volal po zavedení Nového světového řádu (New World Order) v neurčené budoucnosti (a před tím to už provedl 11. září 1990). Opravdu to vypadá tak, že u elit je 11. září důležitým datem.

Ať už je to shoda náhod, nebo ne, bratři Wachowski, režiséři filmu, už předvedli, že jsou opravdu znalí četných ezoterických významů – nejen v obou trilogiích Matrixu a ve V jako Vendetta obsahujícím zápletky protkané okultním symbolismem, ale i jejich zobrazováním jsou všechny tyto filmy propletené.

Takových shod náhod předcházejících 11.9 je ale plno i jinde v médiích. Např. epizoda ze Simpsonů z roku 1997 ukazuje Lisu, jak drží lístek na autobusový zájezd za 9$ do New Yorku tak, že ty dvě věže se zajímavě tyčí hned vedle 9, takže zobrazují 9/11.

Pilotská epizoda pro ‚Osamělé střelce‘ (překroucená Akta X) zobrazuje velice příšerné spiknutí, kde frakce ve vládě předstírá teroristický útok Boeingu 727 pomocí dálkového ovládání a pokouší se vletět do Světového obchodního centra – kdy tato epizoda byla vysílána 4. března 2001 – asi 6 měsíců před útoky z 11.9.

Seriálová hvězda Dean Haglund se před tím objevil v Show Alexe Jonese, aby tu diskutoval o divných shodách okolností.

„Součástí tohoto spiknutí, jak už bylo uvedeno ve scénáři, je, že ta událost se má využít k zahájení mezinárodní války proti terorismu,“ okomentoval to Haglund.

Hagludn rovněž zajímavě odhalil, že zástupci FBI a NASA často oslovovali tvůrce seriálu Akta X Chrise Cartera se zápletkami pro příběhy a uváděl, že i CIA a další vládní činitelé se často účastnili hollywoodských večírků k plánování námětů pro scénáře.

Je dobře známo, že Pentagon má značný vliv na většinu vojenských filmů s velkým rozpočtem – vyměňuje ho i za přístup na vojenské základny, do letadel a dalších zařízení, aby pak měl značný vliv a kontrolu nad poselstvím ve scénářích – a je jasné, že takto se vládní síly vměšují i do ostatních oblastí médií.