AC24.czZe světaDávní alchymisté měli pravdu? Byly objeveny produkující zlato bakterie

Dávní alchymisté měli pravdu? Byly objeveny produkující zlato bakterie

Mezinárodní skupina vědců objevila bakterii, která během svého života produkuje čisté zlato. Uvádí to vědecký portál ScienceAlert.

Bakterie dostala název Cupriavidus metallidurans.

Ukázalo se, že mikroorganismus sídlí v půdě s vysokým obsahem mědi a těžkých kovů.

​Mikroorganismus „se živí" mědí, ale její množství musí být přesně omezeno. Mechanismus rozkladu solí mědi a zlata se spouští na vnější straně membrány. Rozklad jde na sloučeniny schopné proniknout skrz buněčnou stěnu.

Jakmile dojde k nasycení mědí, její zbytek začíná být vylučován z bakterie. Této biochemické reakce pod působením určitého enzymu se účastní i sloučeniny zlata.

Výsledkem tohoto procesu je vznik částic kovového zlata o rozměru maximálně několik nanometrů. Usazují se na vnější straně buněčné stěny bakterie. Podle názoru vědců právě tento proces je základem zlatých nuggetů vyskytujících se ve zlatonosné rudě.

Zdroj: breitbart.com

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA

+18 # josh (xy) 2018-02-10 17:45
Jak ty bakterie uchráníme před Amíky?...nebo, že by to byl konec válek po hladu po zlatě?
To ještě nikoho nenapadlo dělat zlato ze švestek.
Žaboto, vysvětli tady magistru Kellymu..www.youtube.com/.../ - parodie

Rudolf II.: Také výroba zlata, ovšem mechanickou cestou. Řekni, jak to děláš?
Alchymista: Rozbíjím atom olova.
Kelly: A daří se vám to?
Alchymista: Nedaří... Víte, ono záleží na tom, jak se do toho třískne, ale já na to jednou přijdu.
Rudolf II.: No prosím, my zde máme jenom odborníky.
+9 # Che 2018-02-10 19:39
Asi ta bakterie umi do medi poradne trisknout ze vznikne zlato. Asi to bude nejake dvacetikilove kladivo. Jak to kladivo ta bakterie asi zvedne! Asi budou mit v SSA trenovane Arno bakterie. Z tak silne bakterie pujde strach.
+6 # Popo 2018-02-11 08:58
Priatelia prezradím vám, celá alchýmia je len o dodržiavaní zákonov prírody a tie sú rovnako ako pravda vždy len jednoduché - "Cestou najmenšieho odporu.". Naozaj, len tak jednoduché je to...
+10 # Janinna 2018-02-10 19:41
Ahoj johsi:) "Pověstná sběratelská vášeň císaře Rudolfa byla velice nákladná. Větší část prostředků pocházela z alchymického zlata vyrobeného francouzským alchymistou D. Zachairem, pobývajícím po jistou dobu na dvoře Rudolfa II.
Po císařově smrti byl zbytek tohoto alchymického zlata nalezen v císařské pokladnici, a to v úhrnném množství 84 centýřů ryzího zlata a 60 centýřů ryzího stříbra".
(Ivo Wiesner)

Je fakt, že o alchymii nevíme vlastně nic.
Jenže...přistoupíme-li k dnešním přírodním vědám bez vědeckého konformismu, uvidíme, že vedou dialog se starými mágy, alchymisty a thaumaturgy.
Alchymie by mohla byt jedním z nejdůležitějšíc h pozůstatků vědy, techniky a filosofie nějaké dávno zmizelé civilizace.
Tajemství energie a hmoty je klíč k mechanice vesmíru.
(Jitro kouzelníků)

"Alchymisté dneška si musejí připomenout statuty svých středověkých předchůdců, statuty zachované v jedné pařížské knihovně, jež prohlašují, že alchymii se mohou zasvětit jen lidé čistého srdce a vznešených záměrů."
(Vladimír Orlov)

Newton věřil v existenci řetězu zasvěcenců, jenž se táhne časem až do velmi vzdálené minulosti. A tito zasvěcenci prý znali tajemství přeměn a rozpadu hmoty.
"Existují jiná velká tajemství, významnější, než je transmutace kovů, a tato tajemství jsou známa jenom Velkým Mistrům."
(Isaac Newton)
+3 # cacas 2018-02-11 02:11
"Oddělíš zemi od ohně, jemné od hrubého, opatrně a nanejvýš moudře" [...] "tu sídlí síla, ze všech sil nejmocnější, která překoná každou jemnou věc a pronikne každou věcí pevnou."
(Smaragdová deska)
+10 # Dědouch11 2018-02-10 19:53
"Jak ty bakterie uchráníme před Amíky?"
Už je mají patentované - všechny jsou jejich.
+3 # Piovarči 2018-02-11 00:50
Už teraz zakladajú biofarmy na zlato a rozmnožujú tieto baktérie:-)
+6 # acidjoe 2018-02-10 19:46
Přeměna jiných prvků, nejčastěji olova ve zlato, nebyla nikdy hlavním důvodem provozování alchymie. Hlavním smyslem "Velkého díla" jest duchovní transformace alchymisty jako takového.

Překrásná kniha "Jitro kouzelníků" se tomuto tématu mimojiné věnuje a zmiňuje zde i Fulcanelliho, který byl velmi pravděpodobně později hrabětem Saint Germain.

Jedním z prvků transmutace alchymisty je také dlouhověkost.
+6 # Janinna 2018-02-10 20:51
:)) vidím, že skoro současně odkazujeme na stejnou knihu. Opravdu překrásná kniha.
+2 # acidjoe 2018-02-10 23:52
:-D
+3 # Piovarči 2018-02-11 01:02
acodjou potvrdzujem
ale aj o tomto hovorili alchymisti
Monatomické zlato – je bezpečné
pro naše zdraví?

Mnoho lidí tvrdí, že monatomické zlato, známé také jako bílý zlatý prášek, je klíčem ke zdraví, energii a dlouhé životnosti. Ale je toto jednoatomové zlato reálné?
Podle některých archeologů a vědců je tento exotický bílý prášek zlata skutečný a byl používán určitou třídou vládnoucích Egypťanů, Sumerů, Babyloňanů a tajnými společnostmi pro esoterické rituály ke zvýšení vitality a dlouhověkosti.M noho výzkumníků okultismu věří, že jednoatomové zlato je dodnes stále používáno v esoterických obřadech tajných společností.

Bílé práškové zlato (monatomické zlato) objevené Davidem Hudsonem a zpopularizované Laurencem Gardnerem bylo kupodivu známo a používáno na této planetě věky, aby značně urychlilo možný proces vzestupu. Tuto málo známou biochemii používaly Lemurie, Egypt a další posvátné civilizace a spirituální sekty. Bílé práškové zlato, stejně jako monatomické rhodium a iridium, je jedinečné formou a funkcí. David Hudson předložil, že podlouhlé jádro (poměr výška/šířka 2:1) m-prvky umožňují stav vysoké rotace a spolu s „párovými“ elektrony je činí biosupravodiči. Bílé práškové zlato spolu s bílým práškovým rhodiem/iridiem usnadňuje tok energie tělem jen s malým odporem nebo bez odporu, světlo proudí dokonce bez vnějšího dodatečného potenciálu. Když se přeměníte ze tří až čtyřdimenzionál ní na pětidimenzionál ní bytost světla, vrozený odpor (někteří to nazývají karma) vůči vyšším dimenzionálním frekvencím může způsobit potíže, nerovnováhu, ba dokonce nemoc. Tento odpor se odráží na mnoha úrovních: jako fyzické tření a organické poruchy, jako pokroucení základní víry a emocionální nerovnováhy, jako sambary nebo semenné bloky v čakrách, jako bludná DNA. Bílé práškové zlato spolu s bílým práškovým rhodiem a iridiem může tento odpor překonat tím, že umožní nepřetržitý tok světla, který nakonec vyplaví a uzdraví tělo až na subatomární úroveň.
Monatomické zlato (m-zlato) je ve vyšší formě své existence bílým práškem, který má svou atomovou strukturu v jednotě, nikoliv v dualitě. Z toho důvodu takovýto prvek nejen otevírá brány do beztvarého bytí a spojuje nás s duchovní, antihmotnou podstatou čili s frekvencemi světla polarizovaného na Jang (čímž aktivuje náš podvěsek mozkový a šišinku), ale zároveň i přepisuje DNA na vyšší formu existence a tím nás může učinit jednak naprosto zdravými, ale - i když tomu neuvěříte - dokonce i nesmrtelnými, neboť energetická podstata těla má možnost se tímto způsobem donekonečna revitalizovat a regenerovat.
Nedávno jsem četl článek jednoho vědce, který tvrdil, že lidská DNA není zformována a vytvořena, tedy nemá ani předpoklady pro delší věk, než jaký se v současné době vyskytuje. Měl by vrátit diplom. Jak je vidět, moderní poznatky kvantové fyziky mohou dokázat naprostý opak.
V současné době probíhají minimálně na dvou místech světa intenzivní výzkumy monatomického zlata s velmi překvapujícími závěry. Jde o "Ústav pro pokročilá studia" (Austin, Texas, USA) a "Centrum pro pokročilá studia" (Univerzita v Illinois, USA).
Když Hudson oficiálně podal žádost o patenty v souvislosti s předmětnou látkou a jevy s ní souvisejícími, byla substance označena jako "Orbitally Rearranged Monatomic Elements" (ORMEs) a vědecká terminologie popisující monatomické jevy se začala nazývat "asymmetrical defORMEd high-spin".
ormeos.cz/.../...
0 # Jaris 2018-02-12 04:49
Pio, to praskove bile zlato, to myslis jako kokain?:-)
Tak to urcite zdrave nejni, ale po financni strace to zlato je.
+5 # Piovarči 2018-02-11 01:48
ORMEOS – Tajemná esence zdraví po tisíciletí skrytá před veřejností odhalena!

Nabízené produkty ORMEOS nejsou léčebnou pomůckou. Tato esence neléčí rakovinu a jiné vážné nemoci. Tento materiál pouze zdokonaluje vaše tělo. Vnitřním procesem uvádí organismus do stavu, v jakém má správně být. Je to náš vlastní imunitní systém, který bojuje a léčí nemoci, pokud můžete opravit svá DNA světelnou energií v každé buňce vašeho těla. Vrátíte se zpět do původního stavu zdraví v jakém chcete a měli byste být. Tedy zdravý!
Imunitní systém je klíčem ke zdraví a dlouhému životu

Na základě syntézy dalších historických, filozofických, mytologických a vědeckých důkazů, David Hudson zjistil, že ORME je skutečně „Strom života“. Hudson uvedl ve vědecké literatuře, že ORME je základem pro lidské buňky a lze je moci vystavovat supravodivosti, rozsáhlému množství výzkumů, které se provádí na léčbu rakoviny a dalších nemocí drahými kovy. Zdá se, že opravená DNA, doslova „teče světlem života“ v těle a její schopnosti a vlastnosti nejsme schopni si ani představit. Tato nová zjištění stojí u blížících se revolučních změn v medicíně, genetice a elementární biologii včetně léčení takových onemocnění jakým je rakovina, HIV s progresí do AIDS.
www.cestyksobe.cz/.../17061
V celku zaujímavé
0 # Jarin G. 2018-02-17 17:32 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás