AC24.czZe světaŠílený vědec si dal injekci s miliony let starými bakteriemi z permafrostu a výsledky jsou mimo chápání

Během toho, co zní jako příběh pro comics od Marvela, si dal kontroverzní ruský vědec Anatolij Broučkov injekci 3,5 milionu let starých bakterií a co je ještě více ohromující, pak konstatoval, že to je ten nedostižný klíč k „věčnému životu“.

Tento vedoucí katedry geo-kryologie na Moskevské státní univerzitě profesor Anatolij Broučkov už dva roky, od té doby, kdy začal s těmito pokusy sám na sobě, nedostal podle ruských médií žádnou nemoc.

O této 3,5 milionu let staré bakterii označované jako „Bacillus F“ se věří, že je jednou z klíčových složek zlepšujících délku dožití u lidí. Jakmile ruští výzkumníci pronikli do její DNA, otestovali ji jak na myších, tak na lidských buňkách. Avšak Broučkov se rozhodl, že se stane lidským morčetem, a vyzkoušel to sám na sobě. O výsledku tohoto tvrdí, že je: Silné a zdravé tělo, které odolává času lépe, než kdy předtím.

Tak co je tajemstvím této bakterie? No, Bacillus F dokázal přežít miliony let v arktické tundře na Sibiři, na místě, které patří k nejextrémnějším na Zemi.

Po Sibiři se rozšířilo globální oteplování, permafrost začal tát a to, jak Broučkov věří, způsobilo infiltraci těchto bakterií do přirozeného životního prostředí, když se dostávaly do vodních zdrojů místní populace. Věří, že když experimentuje sám se sebou, tak se nevystavuje žádnému nebezpečí, když tvrdí, Jakutové tuto bakterii přirozeně už dost dlouho vstřebávají, a tahle rasa vypadá, že má nadstandardní délku dožití, i když žijí v drsných životních podmínkách. ‚Začal jsem pracovat déle, už jsem dva roky nedostal chřipku,‘ řekl The Siberian Times.

Jako u mnoha vědeckých objevů, často není snadné určit, jak to vlastně funguje, a v tomto případě u Bacilu F tvrdí Broučkov, že je to to samé. On však bude v těchto experimentech pokračovat za vědeckých podmínek, aby odhalil dopad a samozřejmě, aby zjistil i potenciální vedlejší účinky.

‚Kdyby se nám povedlo zjistit, jak tyto bakterie zůstanou naživu, tak bychom byli nejspíš schopni přijít i na to, jak prodloužit i své životy,‘ vysvětlil v interview.

Tahle jurská bakterie by rovněž mohla být i integrálním faktorem jak plodnosti, tak dlouhověkosti lidí. Staré myší samičky, které přestaly být reprodukce schopné, po injekcích Bacillus F zase reprodukce schopné byly. Bacillus F rovněž může uzdravovat i rostliny.

Epidemiolog z Jakutska Dr. Viktor Čerňjavskij tvrdí, že se to rovná objevu Svatého grálu, když říká: ‚Tato bakterie během svého života poskytuje nějaké biologicky aktivní substance, které aktivují stav imunity u pokusných zvířat.‘

Zdroj: cbsnews.com

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit

Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA

+108 # josh (xy) 2017-12-14 09:09
No, jestli výsledky budou ok, tak první v řadě za sebou budou stát Soros (ten už se rozpadá;) , který tu s námi hraje nekonečné šachy, Rothschildové a další vládci peněz....nemůžo u opustit své staky a jsou vyvolení škodit na tisíciletí....t edy, nic pro normální lidi. Takže spíše jak interní oběžník NWO.
+26 # .lak 2017-12-14 09:20
Jen ěstli to není z ranku přání (je otcem myšlenky, další očkovací retardér?) že sud je dutý i z venku a potřebuje být naplněn.
www.youtube.com/.../
+61 # LubinenKremlBot 2017-12-14 09:50
Další kdo by si to napíchal by byly veškeří smradlavý psychopati kolem rotschidovských sionistů a to jsou přesně ti , kterých je se potřeba zbavit a ne aby jim prodloužili jejich parazitující pobyt.Už teď mají k dispozici nekonečné množství ''náhradních''d ílů a čerstvé krve ,je to satanistický hnus.
+60 # josh (xy) 2017-12-14 10:57
Jak jsem psal, hrají s námi kurevskou hru,....Ten ksindl sedí na paletách zlata, které postupně zkoupili za natisknuté, barevné, bezcenné papírky, které zbavili pokrytí a my za ty papírky děláme, cokoli libo,...okrádám e jeden druhého, podrážíme jeden druhého, vraždíme jeden druhého,...a dokonce jdme kvůli nim i pracovat;)
Ta hra není dohraná,...ve hře je moc obyčejných a bezvýznamných figur, které už do hry nemají co dát, a jsou tedy nepoužitelné.
+27 # LubinenKremlBot 2017-12-14 11:10
Joshi máš pravdu v tom si libují a to jejich rozděluj a panuj ,lze doplnit fascinuj papírky za které budou cizopasit bratr na bratru ale o proti nim jsou v této hnusné dosciplíně směšnými amatéry budou jim jenom k smíchu.
+18 # josh (xy) 2017-12-14 14:47
Jen stále nevím, proč má Makrela tolik černých pěšáků. On každý ten pěšák má svoji hodnotu ve hře, nechá se s nimi i vyhrát, ale....stále nevidím další logické kroky hry.
+18 # Vladimír57 2017-12-14 11:30
Reakce na LubinenKremlBot.
Povoláváky mají určitě vystavené, ale ta pošta.
+26 # Piovarči 2017-12-14 13:36
Chlapi ale nesmie vám uniknúť že tento objav je báječná správa nielen pre Rusko kde sa čoskoro zvýši dĺžka dožitia ale aj pre svet ako taký. Podobné účinky sa dajú dosiahnúť aj otužovoním len tá plodnosť už nie. Tak že fantastický objav

Stav imunity aktivuje aj to otužovanie, ale ten bacilus F je ešte jednoduchšia cesta stačí ho pridávať do vody ktorú pijeme.
Takáto správa sa ale nehodí Globalistom ktorí potrebujú degenerovať ľudskú populáciu a hlavne tú Ruskú.
Je to fakt prevratný objav Ruskej vedy. Populácia v Rusku sa bude môcť navýšiť. A ruský človek vydrží ešte viac.....
aragonit9.blogspot.sk/.../...
Situácia v Sýrii

USA-cúval Sýrskej Demokratických Síl majú oficiálne oznámila kontrolu nad mestom Suwaydan v provincii Deir Ezzor;
ISIS pokročil proti Sýrskej Arabskej Armády (DSP) na juh al Mayadin, na západnom brehu Euphrates. Zrážky, ktoré prebiehajú v obciach Kashma, al-Jalaa, Saiyal, Salihiyah, Mujawda, Abbas a al-Harsa;
DSP sa odrazil ISIS útok na sever od Yarmouk utečeneckého tábora v southrn Damasku;
DSP a jeho spojenci obnovili operácie proti Hayat Tahrir al-Sham (predtým Jabhat al-Nusra, Sýrsky vetva al-Kájda) v južnej Aleppo. Zrážky, ktoré prebiehajú v oblasti Rsm al-Kabarah.

Dňa 13. decembra vládne sily obnovili svoje vojenské operácie v juhozápadnej Aleppo vidieku a oslobodil Syriatel Hill a obec Rsm al-Kabarah z Hayat Tahrir al-Sham (predtým Jabhat al-Nusra, Sýrsky vetva al-Kájda). Vládne vojská tiež rozšírené o Rsm Sayala a Ramlah. Podľa správ, stanovísk Hayat Tahrir al-Sham (HTS) v Tell al-Daman a Umm al-Amad boli zasiahnuté ruskej nálety. V HTS-spojené agentúra Vvú ' a tvrdí, že 5 SAD vojakov bolo zabitých počas stretov v Syriatel Hill.
translate.yandex.com/translate
+5 # Piovarči 2017-12-14 19:02

Milióny rokov stará baktéria zvyšuje imunitu a omladzuje
Baktéria Bacillus F je stará 3,5 milióna rokov
Experimenty s ľudskými červenými a bielymi krvinkami sa ukázali ako veľmi optimistické, prehlásil vedúci výskumník z Vedeckého centra v Ťumene Sergej Petrov.
V skutočnosti nevieme presne, ani ako pôsobí aspirín, ale skratka účinkuje.To platí aj tu : nerozumieme mechanizmu, ale vidíme jeho účinok.” Ten sa podľa Viktora Černjavského prejavil napríklad v tom, že skúmané staršie myši nie len že začali pobehovať ako za mlada, ale dokonca rodili nové potomstvo. ,, Keby sa rovnaká látka podarila luďom, mohlo by to významne zlepšiť ich zdravie a viesť k objaveniu elixíru života”.
Zatiaľ sa vedcom podarilo dekódovať DNA tejto baktérie a kompletne zreštaurovať sekvencie ich génov. ,, Teraz stojíme pred zložitejším problémom - snažíme sa zistiť, ktoré gény poskytujú baktérii dlhovekosť a ktoré proteíny chránia štruktúru jej DNA pred poškodením”, vysvetlil Broučkov denníku The Siberian Times. Ako ďalej uviedol, staršia baktéria objavená v hlboko v sibirskom ľade sa nedá presne určiť, alebo neexistujú zatiaľ metódy ako dátovať permafrost. Vedci sa domnievajú, že permafrost sa utvoril pred 3 a pol miliónmi rokov a po celú tú dobu v ňom baktéria prežívala.
Milióny rokov stará baktéria zvyšuje imunitu a omladzuje

Za vedeckú senzáciu označujú ruský mikrobilógovia objav 3 a pol miliónov rokov starú baktériu vo večne zmrznutej pôde na Sibíri. Pretože keď baktériu dostali do tela starých myší, tie akoby zázrakom omladli a začali sa čulo oplodňovať.Tera z sa vedci snažia prísť na koreň génom, ktoré živým bunkám prepožičiavajú výnimočnú dlhovekosť.

Sibiř vydala "bacil nesmrtelnosti", který by lidem mohl prodloužit život
zahranicni.ihned.cz/.../...
Vědci se nyní podle agentury Interfax snaží proniknout do genetického kódu bacilu, aby odhalili jeho tajemství. Podle prvních analýz organismus svou bílkovinnou skladbou "zaostává" za dnešními baktériemi o tři miliony let. Mimořádnou odolnost podle expertů vyvolala potřeba přežít v extrémně náročných podmínkách věčného ledu.

Bacil byl nalezen v podloží Mamutí hory ve východním Jakutsku. Oblast patří k nejchladnějším regionům světa, v zimním období se tam mrazy nezřídka pohybují kolem minus 60 stupňů Celsia. Nově objevený bacil se prý rozmnožuje jen v teplotách do pěti stupňů nad nulou.
+7 # Piovarči 2017-12-14 19:04

Zázračná baktéria Bacillus F bola objavená už v roku 2009 na Mamutej hore v Jakutsku. Ruský vedci sňou vykonali zopár experimentov na živých organizmoch a obilí a nestačili sa čudovať. Vo všetkých experimentoch baktéria F stimulovala rast a hneď aj posilňovala imunitný systém. Tak isto experimenty s ľudskými červenými a bielymi krvinkami sa ukázali ako veľmi optimistické, prehlásil vedúci výskumník z Vedeckého centra v Ťumene Sergej Petrov.

To by nebolo až tak zvláštne. Je známe, že niektoré baktérie sa našli v jantári a jedna baktéria stará pól miliardy rokov bola izolovaná v kamennej soli.,, Povedal by som, že na svete existujú nesmrteľné baktérie, nesmrteľné bytosti. Neumierajú lepšie povedané, vedia sa ochrániť”, poznamenal Broučkov. “Naše bunky sa nevedia ochrániť pred poškodením, no bunky tejto baktérie to dokážu. Bolo by skvelé nájsť mechanizmus ochrany pred starnutím, poškodením, a využiť ho v boji proti nášmu starnutiu. Je to hlavná hádanka, pred ktoru ľudstvo stojí, a ja verím, že ju rozlúštime ,” dodal optimisticky.
Baktéria F v sebe skrýva i ďalší potenciál, z čoho by mohlo ľudstvo raz profitovať. Stimuluje totiž rast obilia a zvyšuje tak jeho produktivitu. Rovnako zvyšuje odolnosť rastlín proti chladu a posilňuje fotosyntézu. S jej pomocou semená rastlín vyklíčili i pri teplotách piatich stupňov nad nulou.
www.svetmobility.sk/.../591
Takže veľmi úrodnou by sa mohla stať aj Sibír.
V tejto baktérii je obrovský potenciál
-8 # Vít Henoch 2017-12-14 12:25
Protože bakterie v permafrostu přežily, nemusí zákonitě přežít ten, který si je píchá. To, co je však podstatné, je že člověk má život nastaven maximálně na 120 let. Proto tyto experimenty jsou z tohoto hlediska směšné. Ti, co vyvolávaj chaos, však chtějí být nesmrtelnými. Dobře vědí, že po jejich smrti, jejich duše, zvířecí duše, půjdou vlivem gravitace do toho ohně černé díry, čili černého Slunce, které vzývají. Gravitace je mocná čarodějka a zaprasené duše zvířat nacpaných v lidských tělech začínají tušit, že posedávat lidi se nevyplácí. Uvnitř těl nejvíce postižených lidí se tísní zcela zajatá Dušička člověka a kolem ní řádí duše prasat, volů, kozlů nebo škorpiónů, ti jsou nejhorší. Tato zvířata byla po smrti svázána gravitací a nábojem na Zemi, proto se nedostala mimo Zemi. To, co jim otvírá cestu do lidských těl, je podobné chování lidí. Pokud tedy se člověk chová jako zvíře, nahrne se mu do těla tolik vepřů, kolik jen unese. Proč asi na Středním východě je zakázáno jíst prasata ? Proč v Indii je posvátná kráva ? Proč Cern má ve znaku štíra a zaměstnanci rozbíjejí atom ? Co je to posednutí, je právě toto. Zvířata, která zotročila Mé děti v jejich vlastních tělech, chtějí nesmrtelnost toho posedlého těla. Došlo jim totiž, že jejich duše se i se Zeměkoulí přibližují ke Gógu a gravitace Gógu by jejich duše obtížené špínou z ponížení svých duší po smrti zoufalého člověka, odletěly velkou rychlostí do této centrální černé díry. Pak jim nezbývá, než se obrátit na Natana, kterého zradila a který je pak nemohl vést. Síla gravitace Gógu každým dnem stoupá tak, jak se Země opět po uplynulých věkách věků, to znamená po všech cyklech, které trvají z hlediska Země 24000 let, dostává do míst, kde vždy docházelo k vrásnění a geologické aktivitě Země. Tehdy byla tvářnost Země uzpůsobena tomu, co jsem potřeboval. Se silou Gógu jsem mohl vytvořit nebo obnovit ten Ráj na Zemi, který byl původně na Zemi vytvořen. Moje plány na to, jak má vypadat zemský povrch, se nyní naplní. protože to, co považujete za zázrak, vlastně není zázrakem pro lidstvo, ale pro hloupá zvířátka, proběhne tento děj pro lidi a jejich Duše, pokud zemře jejich tělo v poklidu. Zvířata v posedlých se ale budou bát jak nikdo. Pokud se nevrátí zpět k Natanovi, který je vedl a od kterého utekla, pak je vtáhne Góg a jejich nečisté Duše rozerve na kousky. Toto zvířata udělala Mému Synu, když ho pověsila na kříž. Každý voják, který se účastnil ukřižování Ježíše, byl posedlý několika zvířaty, která jeho ústy řvala na něj svoje oplzlosti po celou dobu mučení. Když zemřel, zůstala na kříži Jeho žena, anděl, který Ho doprovázel po celou dobu, si s ním vyměnila místo. Duše Mého Syna odletěla ke Mně, ona se zhmotnila na kříži. Proto jsem pak probouzel ji, ne svého Syna. Sundal jsem ji z kříže a prostřednictvím jednoho z Mých věrných, který přinesl plátno, jsem ji na něj položil. Ježíš do ní vstoupil jako Duše a oživil ji. Plátno zachytilo jeho zbídačené tělo v hologramu nad ním. Eucharistie znamená vlastně, že toto tělo vám pomáhá pocítit pokoj Mého Syna, zároveň to, že On o své tělo ztratil, a proto nemůže přijít ve svém původním těle na zem a znamená to rovněž to, že Jeho žena Mu vytvořila s pomocí Mne a Mé Ženy nové tělo, které bude vypadat, až ho uvidíte, jako tělo Evropana. Bude stejný, jako dnešní mladí lidé, avšak On a Jeho žena budou velmi krásní lidé jak v těle, tak v Duši. Přijdou se vými dětmi, které ona porodila v Jeho Duchu Svatém, podobně, jako Ho porodila před dvěma tisíci lety Jeho Matka.

Váš Henoch s rodinou
+13 # Piovarči 2017-12-14 14:08
Kde je ten Góg
.
Obiehame okolo stredu galaxie skoro stále v rovnakej vzdialenosti. Nepribližujeme sa ani ku galaktickej priečke skôr sa od nej vzďaľujeme.
+9 # acidjoe 2017-12-14 16:24
ještě trošku vlevo :D
+11 # acidjoe 2017-12-14 16:04
Hele, hejsku, na co si tu zase hraješ? Maximální délka života 120 let?

Jak to, že když jsi tak Veliký a vševidoucí(a my tady dole jsme z tebe úplně na větvi), si nejsi vědom existence pana Fulcanelliho alias hraběte Saint-German?

Ten totiž tvé tvrzení popírá.

A co Metuzalem and friends?

Víš co je pravý důvod existence alchymie?

Jsi trapák bez kousku Pokory.
+1 # Jaris 2017-12-15 12:43
acidjoe, podle Bible, zili lide pred Potopou stovky let. Metuzalem je znam jako vubec nejstarsi clovek, ktery zil (nechce se mi hledat presny pocet) pres 900let. Po Potope se zmenilo uplne vse od pocasi az po geograficke zmeny pevniny. Zda se, ze teplota vyrazne spadla a Buh rekl lidem, ze mohou jist maso, Take jim oznamil, ze se jejich zivot zkrati na 'pouhych' 120 let.
(Genesis 6:3)
Vyjimecne se tohoto veku +- dozivaji nekteri jedinci.
+3 # acidjoe 2017-12-15 13:31
Metuzalem and friends- tím myslím zhruba to, o čem píšeš ty. Nevím, proč mě poučuješ.

Jinak děkuji za výklad, nicméně doporučuji si něco nastudovat o alchymii. Co bylo skutečnou podstatou "Velkého díla". Trochu napovím určitě to nebyla transmutace rúzných prvků ve zlato. To si dnes myslí většina lidí.
-4 # samo war 2017-12-14 14:52 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Miki 2017-12-14 23:24
Jenom technická.
"už jsem dva roky nedostal chřipku".
Tak to není nic moc, vzhledem k tomu, že člověk s nenarušeným imunitním systémem zpravidla může onemocnět chřipkou typu B či C jen jednou za život.
Já jsem poslední chřipku prodělal asi tak před 30 lety :-)
To čemu člověk říká chřipka, je většinou jen nějaká rýmečka :-) Když člověk dostane chřipku, tak se klepe zimnicí a má min. 39°. Bolej ho všechny svaly a rozhodně to nepřechodí někde v práci.
Pokud jste prodělali oba typy chřipky, tak je vám očkování proti chřipce na nic, protože protilátky už máte. Naopak vám to může rozhodit imunitu. Máma si nechala loni i přes mé varování píchnout vakcínu a tři týdny pak nevylezla z postele.
+2 # Vladimír57 2017-12-16 06:49
Tak jest, měl jsem chřipku před padesáti roky a dodnes si to pamatuju. Prvních pár dnů jsem neměl sílu vylézt z postele.

Podpořte nás

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet, nebo v kryptoměnách BTC, BCH, ETH a LTC, či přes PayPal.

Převodem na účet

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet.

V kryptoměnách

Podpořit nás můžete pomocí BTC, BCH, ETH a LTC.

Přes PayPal