Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaPutin se pohádal kvůli svobodné lásce v SSSR

Sociální sítě

Reklama

loading...

Putin se pohádal kvůli svobodné lásce v SSSR

Ruský prezident Vladimir Putin nesouhlasil s názorem senátorky Jeleny Mizulinové, která uvedla, že činnost sovětského státu byla prvotně zaměřena na zničení tradičního obrazu rodiny a pohádal se s ní o svobodné lásce v SSSR.

„Ohledně toho, že byla prvotně po roce 1917 veškerá činnost státu zaměřena na zničení rodiny, není to tak úplně," poznamenal Putin na zasedání Koordinační rady při prezidentovi pro realizaci národní strategie činů v zájmu dětí pro období roků 2012-2017, když komentoval slova Mizulinové.

Předtím se senátorka vyjádřila o nutnosti podstatné reformy Rodinného zákoníku a oznámila, že obraz tradiční rodiny v Rusku byl zničen už v roce 1917.

Podle prezidentových slov původně „svobodná láska" byla deklarována jako zespolečenštění žen. „Ale to u lidí s primitivním myšlením, se socialistickým, ale u elity zcela odlišně. U elity to bylo založeno na myšlenkách Marxe a Engelse včetně Engelsovy práce o rodině, soukromém majetku a státu," vysvětlil Putin.

Také připomněl, že Engels pochyboval o tom, že je přísná monogamie vrcholkem ctnosti a uvedl citát z díla německého filosofa, ve které nazval ideálem přísné monogamie tasemnici, která v průběhu celého života vede pohlavní styk sama se sebou.

Zdroj: snews.com

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

-11 # samo war 2017-11-29 07:48
+26 # Piovarči 2017-11-29 11:36
I ekonomická štátna podpora rodiny ako takej viazne hlavne v bývalom východnom bloku čo je cieľom sťažiť pozíciu hlavne mladých rodín, alebo sťažiť maldým ľuďoch rodinu si vôbec založiť.
Sýria

DSP a NDF oslobodili dediny Rasem al-Kabbara, Rashadryan, Ramlah, Rasm al-Abyad, Aziziyah, Abisoh, Abu Miyal, Mrayjeb, Jubb al-Abyad, Khirbat Rasm al-Ahmor, Abu Laffah, Hasrat, Rasm al-Ahmer, Rasm Sawan, Dush, Sarha a Abu al-Gher.
Teda, vládne sily výrazne rozšírili nárazníkovú zónu, v blízkosti strategických diaľnice a nastavili oporný bod pre ďalšie operácie proti militantom v západnej Sýrii. Strednodobým cieľom DSP v oblasti je mesto Abu al-Dhuhur.

4. Pancierová Divízia Sýrskej Arabskej Armády pokračuje v postupe na pozície Hayat Tahrir al-Sham (predtým Jabhat al-Nusra, Sýrsky vetva al-Kájda) v strategickej oblasti Bardaya Vrchov v západných Damasku countryisde, pri Golanských Výšinách.
translate.yandex.com/translate.

V stredu, Sýrska Arabská Armády (DSP) a jej spojenci obsadili obce Mazra ' a a Aziza Abisan nachádzajúce sa juhozápadne od mesta Khanasir v juhozápadne od mesta Aleppo.

aragonit9.blogspot.sk/.../...
+20 # Jarin G. 2017-11-29 12:02
Dík za aktuální info, Pio!
Mám také pěkné čtení ke včerejšímu incidentu a pěkně popsané, jak si uSSáci naložili do gatí.
Ukázka z článku:
.....Ruský pilot preletel v tesnej blízkosti pred americkým lietadlom, čím zapríčinil, že americké lietadlo sa dostalo do turbulencií a prudko sa prepadlo z letovej hladiny. Pri ťažkých a pomalých Poseidonoch takýto prepad môže skončiť aj pádom na morskú hladinu. Zhysterizovaní Američania mali plné ruky práce, aby pád lietadla zastavili, stratili koridor, v ktorom mienili vykonávať svoje špionážne úlohy a museli prudko zmeniť kurz.....
Stiahni sa z kurzu: ruský pilot prinútil “nebezpečným manévrom” americké špionážne lietadlo zmeniť kurz
hlavnespravy.sk/.../1222452

a k tématu:
kousek z článku:
.....proamerickí Kurdi uzavreli prímerie s teroristickou skupinou ISIS. Bandy ISIS odovzdali Kurdom územia pod svojou kontrolou na severovýchode Sýrie. Je zrejmé, že tento plán odovzdania území sa uskutočnil pod americkou kuratelou a je jednoznačne potvrdením slov ruských analytikov, ktorí už dlho tvrdia, že ISIS je americkou zástupnou armádou a na jeho vzniku participovali USA a Izrael....
ISIS prepustil svojich kurdských zajatcov a podľa ruských informácii jeho členovia už doplnili rady Kurdov.
Američania sa snažia v Sýrii realizovať lýbijský scenár
hlavnespravy.sk/.../1222474
+15 # Piovarči 2017-11-29 15:50
Dobrý článok. Kurdi sa budú musieť vzdať americkej kurately. USA zrejme nebudú mať v tejto veci žiadne tromfy v rukáve.
+4 # Jarin G. 2017-11-29 20:59
No nebyl bych si tak jistý, příteli.
RF je proti plánům USA na získání vzdušné nadvlády v Sýrii, oznámil bývalý velitel VKS RF
cituji z článku: "„Všichni dobře chápou, že s naším odchodem Američané získají kompletní leteckou nadvládu nejen nad územím Sýrie, ale také nad územím Iráku, Jordánska a Turecka (protože je to země NATO), aniž by vykonali let nebo absolvovali vzdušný boj. Navíc tam patří také Saúdská Arábie a dále pobřeží Arabského poloostrova," oznámil Bondarev.:
„Dobře chápeme, že jestli bude syrská armáda nadále úspěšně bojovat s terorismem, ale už bez podpory ruského letectva a ruských jednotek, tak Američané vymyslí milion způsobů, jak zaútočit na syrská vojska pod záminkou, že používají chemické zbraně proti civilnímu obyvatelstvu, umírněné opozici, což znamená, že proti těm, koho Státy podporují. Přirozeně jim syrské vzdušné síly nemohou v žádném případě vzdorovat," vysvětlil poslanec."
cz.sputniknews.com/.../...
+5 # chromolibden 2017-11-29 13:36
"tradičního obrazu rodiny" Ha,co to je? To snad zničilo už křesťanství...
+52 # LubinenKremlBot 2017-11-29 07:57
To že fungování tradiční rodiny má čím dál menší podporu ,to je známo ale bez funkčnich rodinných vztahů nemůže fungovat žádný národ a už vůbec ne národní stát a proto židochazar velice úspěšně pracuje na rozbití rodiny a ví, že tak rozbíjí i národní státy ,je zjevné toto úsilí a doplněné poslední ranou multikulti invazí .
+27 # John Maxwell 2017-11-29 10:41
Přesně ....
Pokud se podaří židochazarovi (EU) rozbít základ tak lidi ztratí nutkání se bránit a o to jde ... vše bude řízeno z Bruselu ...Soudy ... Zákony ...
Škůdce českého národa, co se snaží zavděčit Bruselu a na občany kašle. Sobotka na poslední chvíli prosazuje rychlé přijetí eura u nás a toto nám řekli Babiš, Kalousek, Keller či Okamura
ANKETA Server iHNed.cz informoval, že premiér Bohuslav Sobotka chce pojistit členství Česka v Evropské unii co nejrychlejším přijetím eura. „Přijetí eura je pojistkou pevného ukotvení země v EU,“ uvádí analýza Úřadu vlády, kterou Sobotka dnes předloží vládě. Analýza tvrdí, že pokud Česko euro nepřijme, hrozí mu „riziko posunu do pozice politického a hospodářského satelitu eurozóny“, a že přijetí eura by nás rychleji přiblížilo k bohatším zemím EU a jednoznačně by bylo ekonomicky výhodné.
parlamentnilisty.cz/.../...
+15 # Vladimír57 2017-11-29 16:27
Stejně výhodné bylo snižování kurzu koruny. ŠMEJDI ZASRANÍ!
+3 # Pepa 2017-11-29 18:33
ano i ne. Jde i nejde od Sobotky o to zavdecit se Bruselu.
Hlavne jde o ekonomicke zajmy Nemecka ktere nechce aby jeho fabrikanti po prevodu koruny na Euro, platili vic nez chteji.
Jako priklad si vemte Slovensko kde se jim to povedlo vcas zastavit a prevadelo se kurzem 30:1.
V Cechach nastava problem, ze je obrovsky tlak na pad kurzu Eura proti korune a proto lokajove dostali pokyn s tim neco rychle, ale hodne rychle udelat.
Dam priklad: po prijeti Eura v nejblizsi dobe muzete dostat za svoji mzdu 25000 v korunach, 950 v Eurech pri dnesnim kurzu 26,3:1, nebo za nejaky cas 1700€ pri kurzu treba 15:1.
A to je oc tu bezi, tlaci je cas protoze Nemecky podnikatel v tomto pripade zaplati o 700€ vic nez by musel.
+38 # Monika 2017-11-29 08:13
Rodina by měla být ve všech státech na prvním místě !Náboženstvi by se nemělo mýchat zvyky tradice by jsi měli lidé a národy předávat z jednoho na druhého !
+29 # LubinenKremlBot 2017-11-29 08:17
Ahoj Moni ,máš pravdu jinak z toho udělají jeden obrovskej fašounskej eintopf chaotickej a užitečnej pouze pro parazita.
+38 # olinka215 2017-11-29 08:30
Ahoj Moni a Lubi:-)))
Oba máte a pravdu a obávám se, že přesně o to jim jde. Hlavním cílem je zničit národní státy a jdou na to přes rodinu, coby základní stavební jednotku. Rusko je jedinou zemí, kde má rodina skutečnou podporu, kde se ještě pořád nosí úcta ke stáří a kde je dětem vštěpována láska k vlasti.
Všechna ta podpora a propaganda LGBT a jiných úchylných skupin je vlastně nástrojem v rukou systému, kterým se snižuje porodnost a tím klesá populace. To je zase záminkou k tomu,aby mocipáni tvrdili, že vymíráme a že je životně důležité přijímat nájezdníky, kteří se množí jako krysy a brzy nás přečíslí. Zajímalo by mě, jestli i jim bude doporučováno mít méně dětí...
cz.sputniknews.com/.../...
+25 # Jarin G. 2017-11-29 12:11
Ahoj všichni. Nabízím porovnání typů rodin:
Klasická rodina, tak jak ji chápeme my, hetero. Např.:

Možnost "rodiny" dle LGBT:

a také možnost muslimská:
Syřan se 4 manželkami a 23 dětmi na dávkách v Německu bere 9,5 milionu korun

expres.cz/.../...

Jo, jo!! To se nám to množí, když nás to živí! A když nás "někdo" živí. A jak! Zkuste si to poctivě vydělat! I naši cigáni žasnou, jaký to může být kšeft!
A to jsem si myslel, že polygamie je v Evropě trestná!
+24 # olinka215 2017-11-29 12:38
Ahoj Járo, já jsem taky konzerva a myslím, že minimálně 90% populace je nastaveno stejně. Zbytek budou ti, kteří se narodili jiní a ještě víc je těch, kteří si z jejich podpory udělali dobře placený kšeft. Obecně by se dalo říct, že čím větší aglomerace, tím větší koncentrace poťapaných městských liberálů, podporujících každou úchylnost.
K té trestnosti polygamie bych řekla, že evidentně záleží na rase, která ji vyznává. Pro někoho trestná je a pro někoho ne. To samé platí o dětských nevěstách...
Tak tohle opravdu stojí za přečtení, byť nad tím zůstává rozum stát
parlamentnilisty.cz/.../...
+18 # Jarin G. 2017-11-29 12:49
Jen doplním, Olinko:
Já když neustále slyším , jak se používá, snad na vše, dvojí metr, tak skáču dva metry vysoko! Bohužel pro mě, jsem už skoro pořád ve vzduchu!

zatím: Jarda
+10 # Piovarči 2017-11-29 17:44
Tak naše rodiny nepodporia aby mali viac detí ale moslimov za to vyvážia zlatom a nechajú ich tu premnožiť sa a to nemusia ani pracovať. Kde sme sa to ocitli. Ten kto pracuje ledva vyžije a takýto privandrovalci si žijú vysoko nad pomery bez toho aby niečo tvorili.
+20 # .lak 2017-11-29 08:42
Hmmm a co 63. pohlaví či orientovaných dle bruselon?
zpravy.idnes.cz/.../...
bleskove.cz/.../...
-3 # Elen 2017-11-29 09:20
To je ta degenerace oné tasemnice, která už je úplně pomatená.
No, a podle reakcí na těch 63 pohlaví a podobné jiné úchylné blbosti
MŮŽEME "VIDĚT V PŘÍMÉM PŘENOSU" KDO JE KDO A CO JE CO (ti vyhlašovatelé jsou už jen to CO).
+3 # Elen 2017-11-29 09:04
Co to zase je?
1) Putin se nehádá, "páč je voják ve válce" - má velikou sebekázeň
a bez ní by nebyl tím, čím je (není žádná pavlačová, ani západní papoušek - politik bez mozku).

2) Co je to volná láska? To je o nejnižších pudech člověka, zvířete bez jakékoliv odpovědnosti?
Láska je snad cit k patrnerovi, dětem rodině, vlasti a pod. Cit, kde svým, které milujeme (nebo tomu, čemu, co milujeme, přejejeme to nejlepší (ne pro sebe, ale pro toho (co) milovaného).
Láska totiž (pokud je to láska) rozpouští ego, jinak je to sebeláska, upřednostňjící já a moje - tedy růst ega,
proto je třeba rozlišovat lásku a sebelásku.

3) Tou tasemnicí to vážně rozsek!
To jako myslí tu černou šlechtu, která v průběhu celého života vede pohlavní styk sama se sebou. a po jejímž vzoru konají všichni ostatní paraziti od vrchu až dolů - rodinné klany a různé tzv. kasty, co se domnívají, že jsou nadlidi ... ti v podstatě ve své nadřazenosti pilně pracují na své degeneraci.
Tak to nemá chybu. (jen si nejsem jistá, jestli tomu s kým mluvil vůbec došlo, co říká)
Pěkný den
+23 # ing. Pejčoch 2017-11-29 10:04
Základní cíl bolševiků (resp. židobolševiků, protože vedení státu, bezpečnosti, bank atd. bylo jednoznačně v rukou Židů) spočíval ve zničení morálky a zakořeněných hodnot tamní společnosti. Ihned po převzetí moci vyhlásili sexuální volnost a organizovali nahé pochody (srov. analogii s Francouzskou revolucí). Brzo se tradiční a rodinně orientovaní Rusové stali obětí zničených tradic. Potraty došly legalizace, znásilnění se objevovalo čím dál častěji. Je na posouzení, do jaké míry se tato praxe shoduje se soudobým rozleptáváním hodnot v materialismem nasáklé demokracii…
Už v roce 1934, jakmile opatření splnila svůj účel, režim přitáhl otěže: zakázal homosexualitu (dnes zákonem stíhané propagování homosexuality), potraty a liberalizované manželské zákony opět zpřísnil. Každá žena nad 18 let, která nebyla provdána, se ze zákona stala majetkem státu. Musely se registrovat u tzv. Úřadu volné lásky. Každá taková žena byla nucena si vybrat muže mezi 19 a 50 rokem věku. Těmito mužskými protějšky se mohly stát pouze členové proletariátu (proto Puťka tvrdí, že jiná pravidla platila pro elity). Děti zplozené z těchto státem kontrolovaných svazků se staly majetkem republiky...
-11 # Elen 2017-11-29 10:42
Pane ing. Pejčoch,
podáváte tu informace, které jste v z mého pohledu zdegradoval následujícím:
"Základní cíl bolševiků (resp. židobolševiků, ..."
a
" ... Puťka tvrdí, ..."
To mi stačí na to, abych příště šetřila čas a Vaše příspěvky nečetla.
Z mé strany to není výzva k diskuzi, jen upozornění (na koho, co - nechť každý uváží sám).

Na vysvětlenou (spíše pro ostatní) příklad:
"Německo rozpoutalo II. sv. válku ..."
Tak se podíváme na mapu, na to Německo, jeho velikost a zdrojovou základnu, kterou mělo - pro přípravu rozpoutání a vedení války! "A jsme doma!". tady není o čem diskutovat.

Někdy mne napadá, že někteří asi to právo "šarija" potřebují, protože do slušné společnosti nepatří
a navíc dělají všechno proto, aby je dostihlo.
Nejspíš je to kacířská myšlenka, ale "každému co jeho jest".
Jisté je, že už dnes a v tomto životě začínáme žít ve dvou paralelních světech,
ale posmrti dojdeme každý bezpardonu tam, na jakou hmotnou úroveň jsme se sami dopracovali.
+16 # Elen 2017-11-29 12:10
A ještě si "přisolím" (k mínusovačům):
Mapa je taková užitečná věc a je dobré míti o ní zběžnou povědomost.
Také paměť je velice užitečná, pokud slouží.
A máme II. sv. válku, kdy nás Rus zachránil před likvidací pomocí pacholků (Němců) ve jménu III. Říše.
Pamětníci a jejich děti ještě nevymřeli.

Dnes tu máme IV. Říši na likvidaci Evropy, zvanou EU, která k nám žene pacholky (muslimy invazisty) za účelem rozpoutání války v EU a nástupu na Rusko.
Teď nám přijde vhod i mapa + obyč. ofic. zprávy, kde zjistíme stav "věcí lidských" u našich západních sousedů (netřeba rozvádět).
K tomu se podíváme na stav zemí, jejich rozdíl, do nichž vstoupilo baganče USANATO
a do nichž vstoupilo to Ruské baganče.
Takže Rusko na BV zarazilo proud běženců (i přez Turka) a VI. Říše urychleně vymýšlí nábor pacholků rovnou v Africe, kterou před tím rozvrátili a rozkradli - zdebilizovali a připravili pro masomlýnek.
A k čemu má sloužit masomlýnek?
No přece na likvidaci bílé Evropy
a první na řadě jsou všichni, kteří se svou blbostí podílejí na tomto jejich projektu:
BUDOU POUŽITI JAKO OBĚTINA pro uklidnění davů a hlavně islám se s těmi 63 pohlavími nemazlí.
Až neuvěřitelné je to, že ti pomahači a poskoci VI. Říše dobrovolně a rádi "dávají hlavu na špalek"
a ještě k tomu jsou sprostí na toho, kdoby jim v tom chtěl bránit.
Však i to je přirozená selekce v které zvítězí ten schopnější, že e

Slušní lidé, kteří se ocitnou v nouzi
SI POMOCI VÁŽÍ A SLUŠNĚ PODĚKUJÍ (rozhodně neplivou na toho, kdo jim pomocnou ruku podává - což ovšem vyžaduje rozum a cit, ale "kde nic není. ani smrt nebere".)
Vše výše uvedené jsou jen holá, snadno ověřitelná fakta.
Asi tak nějak.
+9 # Jarin G. 2017-11-29 12:24
Ahoj Elen. Z mínusů si ni nedělejte. Bývají tu různí exoti.
Za mě máte obrovitánské plus!!!
+++++++++++++++ +++++++++++++++ +++++++
Pro mě je zase nepochopitelné, jak Pejčoch za to zesměšňování Putina mohl dostat tolik lajků.
Já smekám klobouček, vážená Elen:
+8 # olinka215 2017-11-29 12:44
Ahoj Elen, napsala jste to výborně, jako vždycky a abych byla upřímná, tak mám podivný pocit, že každý, kdo se tu honosi titulem, je z jiného světa než my.
Skoro to vypadá, jako by byli z jednoho hnízda a je naprosto zřejmé, z jakého :-))
prvnizpravy.cz/.../...
+30 # Jarin G. 2017-11-29 12:58
.
tak alespoň obr.
+10 # olinka215 2017-11-29 13:08
Děkujuuuu a to nejsem ani po noční :-))))))
+6 # Elen 2017-11-29 14:48
Ahoj,
vysvětlím Vám to:
Nelíbil se mi článek, tak jsem ho (až trošku jedovatě) uvedla na pravou míru. (9.04)
Pak se objevil pan .lak a k němu jsem si přihodila "polínko". (9.20)
Poté nastoupil ing. Pejčoch ...
a přihodila jsem další "polínko". (10.42)
Následně nastoupila "četa mínusovačů"
a poté jsem přihodila další "polínko". (12.10)

=> že to nebyla z mé strany sebeobrana (ani lítost nad mínusy, protože jsem s nimi počítala)

Z PL mne rovnou vykopli, před volbou prezidenta.
Viděla jsem v TV diskuzi Kárla a Zemana
a následně jsem na PL, do diskuze o prezidentovi + do všech ostatních vylípla odkaz:
www.youtube.com/.../
Nelíbilo se mi, že ČT si dovoluje vysílat Kárlovo žblekotání o obviňování čechů za odsun Němců
a drze se nazývá Česká.
(a pak už jsem měla samý error a nedalo se přihlásit)
Neuvádím to ze sebelítosti a už vůbec mne to nemrzí. To jen, že také nejsem andílek, ale nic není ztraceno, stále mne bolí mezi lopatkama, jak mi pučí křídla.
(takto jsme všude pod dohledem, páč velká bratr niky nespí, roboti nespí, jen jejich pomocní biorobůtci)
+4 # olinka215 2017-11-29 15:00
Já to sledovala a nestačila jsem se divit. Nejprve jsem byla zaskočena + pro p. ing a pak ještě víc - pro Vás.
Evidentně to byl opravdu cílený útok, ale z mého úhlu pohledu, naprosto nepochopitelný. Vždyť jste jasně a věcně popsala to, co se reálně děje a o čem tady dlouhodobě diskutujeme.
Vždycky, když dojde k takové neočekávané reakci, mě napadne, kdopak za tím asi stojí..
+4 # John Maxwell 2017-11-29 17:20
Ahoj Olinko :)
Vytrvalci se vracejí já to Jarinovi psal :)))
+2 # Dědouch11 2017-11-29 17:29
Patologičtí magoři, se vracejí.
+4 # Jarin G. 2017-11-29 15:06
Elen! Já Vás nelituji!!! Ani náhodou.
Já jen jsem s Vámi na jedné vlně! A prostě se mi Vaše příspěvky líbily a proto jsem Vás podpořil!
A protože třeba mě, víc než nějaká pluska, potěší souhlasná odpověď nebo i kritická odpověď, ale neurážející, tak mě hodnocení +/- nějak neberou.
Už tu nepatřím pro "globálně" oblíbené autory se stovkami lajků a dostat se s plusy přes 20 je skoro zázrak. A o to víc mě potěší odpověď! Proto sem chodím především. Podiskutovat, pokecat a něco i třeba podotknout, či "připíchnout" fotku či vtípek, a ne se jen prezentovat skvělými, líbivými příspěvky!
P.S.: dík za to video! Pořád, když slyším ten "chorál" tak mi naskakuje husina a cítím z toho tu obrovskou sílu!
+8 # Vladimír57 2017-11-29 19:55
"Pořád, když slyším ten "chorál" tak mi naskakuje husina a cítím z toho tu obrovskou sílu!"
Mi taky naskakují zimomravky. A ta síla v tom opravdu je. Neskutečná skladba.
+5 # Jarin G. 2017-11-29 21:09
Ahoj Vládíku!
A neskuteční Alexandrovci a to už po celé generace!
Úroveň mají stále stejně kvalitní a to i po té záhadné havárii.
A to říká, duší, rocker!

P.S.: ale takhle sešle nevypadám ani náhodou!
+4 # Dědouch11 2017-11-29 22:27
"ale takhle sešle nevypadám ani náhodou!"
Alibisto! :D
(kkkk)
+12 # John Maxwell 2017-11-29 15:24
Zdravim , chce to klid , on pan ing asi nechápe odpověď Putina pač ona paní které to bylo adresováno utekly některé věci z historie a hlavně nestranný nadhled na historii... a s vašim komentářem souhlasím.

mam tu jeden odkaz docela podnětný ....i v komentářích
thesaker.is/.../
+7 # Dědouch11 2017-11-29 17:34
+++
+12 # Janinna 2017-11-29 19:19
Promiňte všichni, jaksi nechápu vaše "spravedlivé" rozhořčení, já s tím co napsal pan Pejčoch vlastně souhlasím. Možná mohl lépe volit slova, respektive srozumitelněji vysvětlit.
On přeci nehaní bolševiky = většinu národa. Mluví o židobolševicích , kteří chtěli ruský národ zaříznout.

Musíme si ujasnit, že žádná revoluce bez kolosálního přílivu peněz neproběhne. Za všech sociálních kataklyzmat se tupě a cynicky podplácí, stejně jako se kupují prostředky masové dezinformace a špičky tajných služeb.
K tomu jsou potřebné peníze a ne malé - odkud se mohou vzít takové prostředky?
Pochopitelně, že z kapes židovských bankéřů.
Ruskou revoluci financovalo prostřednictvím zednářských lóží právě toto publikum.
Ale nebylo by spravedlivé kdybychom zapomněli uvést ještě jednoho finančníka ruské revoluce. A to císaře Německé říše Wilhelma II.
Na jeho příkaz v roce 1915 německý finanční úřad vyčlenil na revoluční hnutí v Rusku 2 milióny marek, potom během dvou let k nim přidalo ještě 40 miliónů. Převodem německých peněz „plamenným revolucionářům“ se zabýval německý agent Žid Parvus.

A vůbec, i když všechny tyto prostředky přicházely z Německa, ve skutečnosti byly židovské jako finanční vklady do ruské revoluce od:
Rotschildů, Kuhnů, Openheimerů, Friedmanů a mnoha jiných, jejichž peníze přicházely na účty Lenina, Trockého, Ofeldbauma, Rozenfelda, Rakovského a dalších známých plamenných revolucionářů přes banku švédského bankéře Schiffa.
Tyto peníze ne na ruskou, ale na židovskou revoluci v Ruské říši stačily.
Židé pak, většinou druhořadí zednáři, prostřednictvím chaosu, vytvořeného v ruské společnosti, se usilovně drali k moci.

V cestě této skupině vyvrhelů, tančící na ruské krvi, do roku 1911 úspěšně stál velký člověk, ministerský předseda ruské vlády P. A. Stolypin.
Tento strážce pořádku a zákonitosti byl v září roku 1911 dvěma výstřely smrtelně raněn.
Přirozeně, zavraždil ho fanatický Žid Mordcha Bogrov.
Po smrti Stolypina byla cesta k moci Židům otevřena.
A všichni tito „plamenní“ za 6 let tuto moc nad Ruskem uchvátili.

Na světě existují dva druhy zednářství.
Jeden revoluční - nazývá se „Memphis microim“.
Druhý je administrativní - zvaný skotský obřad.
Dočasná vláda Ruska v čele se zednářem Kerenským představovala skotský obřad.
Tito zednářští administrátoři potichu svrhli cara, a pak na příkaz shora předali moc do rukou "bolševiků", v podstatě revolučních zednářů.
A tehdy se začala prolévat krev ruského národa.
Nejdříve byl rudý teror, pak občanská válka a nakonec kurs na světovou revoluci…
V jejím pekle se měli ocitnout podle jejich zámyslu všichni Rusové.
To by už byla smrt národa.

Zajímavé je, že všichni tito „géniové“ pochopili, teprve na procesu v roce 1937, kdy je, jednoho za druhým, stříleli.
Stalin nikdy nikomu neukazoval svou chytrost. Vždycky byl ve stínu. Nepředváděl se, nekřičel, ale vždy věděl, co chce…
Byl to vojenský stratég a žrec v jedné osobě. Samozřejmě, využívaje U.K. Krupskou, pomohl na onen svět Blankovi – Leninovi.
Měl po krk stížností nemocného vůdce Felixi Edmundoviči na to, že Stalin zastavil rudý teror, že nepodepisuje dokumenty o mnohatisícových popravách ruských kozáků a rolníků, kteří se vzbouřili proti zvůli "rudých teroristů".
Lenin žádal ruskou krev.
Stalin ho neposlouchal.
Dopisy Lenina Dzeržinskému se stížnostmi na Stalina se dochovaly. Nejsou žádným tajemstvím. Při vší své nelásce k Josifu Vissarionoviči se o nich zmiňuje ve svých knihách dokonce G. Klimov.
P.S.
Neberte to, že se chci prezentovat skvělými, líbivými příspěvky, ale nelze přehlížet a překrucovat historické procesy - židé vládli Rusku a chtěli všemi prostředky zničit ruský národ - do příchodu vůdce Stalina.
+2 # Jarin G. 2017-11-29 19:58
Ahoj Jani. Ale kvůli tomuhle se přece nikdo s Ing. nepře!
Kousek nad Vámi si přečtěte, co k tomu tématu píše třeba John a dole "eli"!
A navíc to zesměšnění: " ..proto Puťka tvrdí,....?!
Tím to zabil, třeba pro mě, celé.
Možná, že to nemyslel zle, ale mně Puťka nepřijde nijak lichotivé a asi ne jenom mě.
+7 # Janinna 2017-11-29 20:09
Ale ano, pře, celé tohle vlákno je podle mě o nedorozumění protože to co popsal více či méně židobolševici v Rusku prováděli.
A ten Puťka? Promiňte, ale já (nejen) jsem také to oslovení v diskusi použila. A určitě jsem tím nemyslela nic hanlivého.
Nehledě na to, všimla jsem si toho až teď - pan Pejčoch níže vysvětluje jak to myslel a přesně tak jsem to také pochopila.
+2 # Jarin G. 2017-11-29 21:22
Asi fakt došlo k nedorozumění. Beru! Taky jsem to dole četl! A za mě omluva Ing., i když já spíš jen hájil kolegyni a s ním a jeho názorem se přímo nepřel!
Vás tu (skoro) všichni známe a pokud jste i použila slovo "Puťka", tak dobře víme, jaký je Váš vztah k němu. Ale názory pana inženýra zas tak dobře neznám a asi nejen já. I proto ty reakce. Třeba Kotov tak Putinovi říkal stále!!!
A všimla jste si, že titulování se v nicku je tu krajně neoblíbené? (řečnická)
Navrhuji obrátit list! Vše se odkazem Ing. níže osvětlilo!
Jiné téma. Všimla jste si, že tu začínají převažovat nekonfliktní články o senzacích, záhadách, vesmíru apod.?
A kontraverzních článků o politice, politicích, válkách, uSSácích, ruských zájmech atd., je tu čím dál méně?
+4 # John Maxwell 2017-11-30 01:41
Zdravím Jannino :)
No když se člověk zamyslí nebít Stalina tak se trockistům(bolš evikům) záměr podařil jedna z věcí bylo defako vybíjení "Ruské" inteligence když to tak napíšu , jde o to jak je ono "bolševik" vnímáno v historickém kontextu a jak je vnímáno v povědomí lidi na kterém propaganda zapracovala a tohle je kámen úrazu ,když se někoho na ulici zeptáš na to kdo to byli bolševici automaticky odpoví Rusové a to je to s čím ona dáma chtěla operovat a nasadit psí hlavu za vše Rusku.
Uvolnění morálky vnímá každý jedinec jinak a čím menší inteligence tím větší anarchie vznikne a to je to co trockisté potřebovali ...tak to vidim ja ...bylo by toho víc co k tomu napsat ...
Vytrhnout něco z dějin bez souvislostí vede k nedorozuměním.
+9 # Dědouch11 2017-11-29 14:36
+++++++
+12 # ing. Pejčoch 2017-11-29 17:49
Vážení pochybovači, k upřesnění:
1. Přezdívka "Puťka" není myšlena hanlivě, jde o zdobělinu, a to v pozitivním slova smyslu. Proti Putinovi nic nemám, považuji jej za obroditele Ruské federace po zpustlíkovi Jeltzmanovi (Jelcinovi), který se obklopil židovskými poradci (pokolikáté už...).

2. K pojmu židobolševismus . Termín byl (a je) požíván zejména v 1. polovině 20. století ze zřejmých důvodů, viz dále.
První komunistická vláda (Rada lidových komisařů) v Rusku po říjnové revoluci se skládala ze 17 členů, z nichž 11 bylo hebrejského původu a dva z poloviny. Sám V.I. Lenin byl poue čtvrtinového židovského původu. Prvním předsedou Ústředního výkonného výboru byl svobodozednář Leon Kameněv (Leiba Rosenfeld). Brzo ho vystřídal Jakov Sverdlov (Yankel Aaron Solomon). Dokonce i předsedy jiných stran ještě před „volbami“ bezprostředně po převratu byli Židé. V Petrohradě starostoval Schreider. Židé kontrolovali také tisk. V čele významných novin Izvestija byli Jurij Steklov (Nachamkis), Ziperovič, Goldenberg a další. Časopis Komunist řídil Vilhelm Knorin, Znamju trudu zase Karl Lander, Levin a Davidson. Židé - sionisté si odpočátku uvědomovali klíčové postavené médií a propagandy v ovládání mas, a to platí do současnosti.
Vedoucí roli získali i v milici a represivních orgánech (Mojsej Charitonov). Polský Žid Jakub Hanecky (Fürstenberg) se stal šéfem ruské Národní banky. Georgij Čičerin (Ornacky), syn Meierdorfové, se stal komisařem pro zahraniční věci. Čeku založil z Leninova popudu polský Žid Džeržinskuij, 85% velitelských kádrů Čeky byli Židé,... atd.
I přes falešná (poruštěná) jména protagonistů režimu si v prvních letech komunismu běžní Rusové dobře uvědomovali, kdo ovládl a terorizoval jejich zemi. Je příznačné, že ačkoliv došlo záhy ke zrušení všech konkurečních stran, těm čistě židovským jako Bund nebo Po´alei Zion se nic nestalo. Zatímco destrukce všech 60.000 pravoslavných kostelů probíhala systematicky (z některých se staly veřejné toalety nebo sklady), synagogy zůstaly netknuté.
Victor Marsden, korespondent britských novin Morning Post, v roce 1922 uvádí jména všech 545 činovníků vládní správy. 477 z nich mělo židovský původ. Kolem roku 1920 bylo zaměstnáno na půl milionu Židů na nejrůznějších státních postech, od administrativy po šéfy zestátněných podniků.
Roku 1919 M. Kohan v listu Komunist píše: „Bolševická revoluce byla přinesena a spočívala v rukou Židů.“ Historik Lina cituje dokument a výňatek z Jewish Communist Batallion Commander publikovaný v estonských novinách 31. prosince 1919: „Synové Izraele! Okamžik našeho konečného vítězství je blízko. Stojíme na počátku naší světové vlády… Přeměnili jsme Rusko na hospodářské otrokářství a zmocnili se téměř všeho jeho bohatství… Musíme zničit nejlepší a nejtalentovaněj ší osobnosti. Musíme vyprovokovat třídní válku a rozpory mezi slepými rolníky a dělníky a zničit kulturní hodnoty, které křesťané vyznávají… Věrní synové Izraele drží nejvyšší posty a vládnou zotročeným Slovanům.“
Vládnoucí třída se pochopitelně snažila povědomí o těchto plánech a o spojení mezi bolševismem a sionismem vymýtit všemi prostředky. proto uzákonili projevy „antisemitismu“ pod hrozbou trestu smrti. V prvních letech jejich vlády docházelo k hromadnému zabíjení ruských vlastenců jako antisemitů. Přechovávání Protokolů sionských mudrců, později vydávaných za podvrh, vedlo k trestání smrtí na místě. Jen mezi lednem 1920 a dubnem 1922 došlo k popravě 700000 příslušníků elity ruského národa- profesorů, biskupů, spisovatelů, lékařů… V této souvislosti se zmiňují jako ideologický základ tohoto barbarismu starozákonní knihy Izaiáše a Deuteronomium, dle kterých Jahve přikazuje Hebrejcům masakrovat a zotročovat gojim (hebrejský hanlivý název pro nežidy).
To ovšem není zdalekko všechno, nicméně to zcela dobře charakterizuje skutečnost, proč byl termín židobolševismus používán. Je historiskou skutečností, že to byli právě Židé (zde na fóru se používá rovněž pojem Chazaři), kteří ve 20. letech zcela ovládali tehdejší SSSR, a to do doby, než jim Stalin vládu v SSSR definitivně "ukradl" a naprostou většinu jich nechal popravit. Teď se uvedený termín moc nepoužívá, proč asi?
+8 # Elen 2017-11-29 19:57
1) Informace, které uvádíte většina z nás už četla a v několika verzích.

2) Nejednalo se o židobolševiky, ale o židotrockisty - když už máte rád slovní složeniny.

3) Nešlo mi ani tak o Vámi prezentované informace, ale spíše o slušnost:
Pan Putin, pan Lavrov, paní Zacharovová a pod., protože to jsou úctyhodní lidé a opět dnes, podobně jako za II. sv války bojovali a bojují i za nás (žádný kult osobnosti, jen prostá slušnost).

Vadí mi neúcta, sporostota i našich samozvaných tupých (j)elit a pisálků. Vadí mi i chování k našemu prezidentovi (i když ho zrovna nemiluji), ale je snad jediný, který se o něco pozitivního snaží pro náš stát (v rámci daných možností).
Vadí mi chování kdejaké špíny vylezlé z kanálů u nás po r. 98, otírající si své neschopné (všehoschopné) huby o kdekoho, čímž se mylně domnívají, že jsou lepší - opak je pravdou.

Když vidíme jen u nás, co za špínu (neschopů, primitivních pažravců) se po r. 98 vydrápalo k moci, jejich tupé nenažrané tlamy
a přínos společnosti je její drancování a všudy přítomná sprostota ... (jak to asi muselo být v Rusku v roce 1917)
VÁŽNĚ, NAPROSTO VÁŽNĚ toho máme dost!

Vy si tady píšete ing., tak prosím se podle toho chovejte.
Všechno má své meze, a jestliže se budeme podřizovat sprostotě médií hlavního proudu, kam až to zajde?
Od toho, co si říká elita národa toho očekávat moc nemůžeme - to předvádí v parlamentu už ZASE,
ne, jim hanba určitě není, nevědí co to je.

Nejsem "křehká skleníková" a pro ostré slovo nejdu daleko, ale jen tam, kde je třeba
a tam kde je třeba (i úcty, protože se kupodivu v dnešním blázinci najdou i úctyhodní)
JE PRO MNE PAN PUTIN! a pod.

Výše uvedené bylo "jádro pudla", nikolivě, jak se domníváte "text informační".

Naprosto nemám potřebu se Vám omlouvat, teď, ani zítra.
Nerada jsem udělala ústupek, že jsem podala vysvětlení, které by nebylo nutné, kdybyste pochopil sám. (vysvětlení je spíše pro ostatní, protože k nim bych mohla mít pocit dluhu)

Dodatek:
Jedno je jisté - svět je naším zrcadlem.
A jestliže přistoupíme na nám vnucovanou hrubost a sprostotu + další chuťovky (neplést s dobrým humorem, ironií, nadsázkou). Stáváme se přesně takovými, jaké vzory nám dodali a jaké nás chtějí mít.
Naprosto na tomto faktu nezmění nic plusy nebo mínusy. Změnit se může jenom to, že si to uvědomíme a nepřistoupíme na to.
+8 # Janinna 2017-11-29 20:58
Ahoj Elen,
souhlasím ve většině i s vámi.
Také se téměř vždy vyjadřuji slušně. A také mi vadí neúcta a sprostota, ale omlouvám se - myslím, že pan Pejčoch se až tak neprovinil, aby tady byl pranýřován za "slušnost" či neslušnost.
Připadá mi, že dnes všichni diskutující utrpěli "ztrátu paměti", jak rychle zapomněli na slovní zvratky, které si zde mohli přečíst na adresu ruského vůdce. Puťka všechny rozzuřil do běla?
Uznávám Putina nejenom jako politika, ale i jako člověka, vážím si ho a považuji ho za nejlepšího státníka světa.
Ale proboha nebudujme "kult osobnosti" - stačí, že na tom pracuje 5. kolona v Rusku.
To je to poslední o co by Putin stál.

Sice píšete - "Informace, které uvádíte většina z nás už četla a v několika verzích" (pro mě některé informace, co se týče jmen těch kteří stáli v čele novin + některé citáty byly novinkou) - ale s bodem 2. pravdu nemáte, jednalo se i o židobolševiky a nebyla to žádná populistická slovní složenina, ale běžně používaný výraz.
+5 # Elen 2017-11-29 21:37
Ahoj Jani,
Vy jste tu nebyla od rána, byla tu Olinka, ketrá píše, že se nestačila divit.
Celé to vzniklo po mé kritice ing. Pejčocha, kdy se najednou vyrojili klikači.
Naprosto se mi nejedná o žádný kult osobnosti, či něco podobného - pochybných bohočlověků máme dost a netřba dalších.
Je pravdou, že se automaticky řídím intuicí (ve velké většině neklame) a co hůř každý člověk má svou specifickou energii, která je i v jeho psaném projevu - nechci to rozebírat, je to můj problém.
Jenomže pak jsem v průšvihu a reaguji "jaksi nepřiměřeně" ... omlouvám se, nechci to rozvádět.
Mohlo by to působit jako nějaký souboj mezi mnou a ing. Pajčochem, ale tak to opravdu není, nechtěla bych mu svým vysvětlování škodit, protože každý je jaký je. (přesně tak, vykrucuji se jako žížala, ale ne ve svém zájmu a trvám na tom, že se omlouvat nebudu)
Také stojím za tím, že je v médiích i v politice hrozné chování, až tak, že naši popeláři jsou slušnější. Fakt mně to štve a nejsem zdaleka sama. Když budu na vesnici, tak tam by se měli chodit politici i média učit slušnosti a ani ve městě není mezi tzv. obyč. lidmi tak zoufalá žumpa (až na pár posižených, či opilců).
V bodu 2 nejsme ve shodě patrně vliven nevyjasněné terminologie.
Všem ostatním se omlouvám
a pěkný večer
+5 # smrťák 2017-11-29 22:28
.
+5 # Elen 2017-11-29 22:40
+8 # Janinna 2017-11-29 22:51
Ahoj, chi chi, hned dvě cigarety? ty máš ale vývěvu:)) Jinak - ani ryba ani rak?:)
Sice Elen byla rychlejší, tak aby to nevypadalo, že se opičím, tahle je pro "Puťku", moje oblíbená - a nikam neběžím:)))
www.youtube.com/.../
-3 # Jarin G. 2017-11-30 00:12
Ahoj. Sparťan nejsem. Proto podpořím tvůj klub klasickým zvoláním:
"Banikpičo".
(dámy prominou, typický pokřik fanoušku Baníku Ostrava na stadionu).

+7 # Janinna 2017-11-29 23:19
Ahoj Elen, klikače jsem nikdy neřešila, neřeším ani řešit nebudu.
Drobátko jsem se v tom co píšete teď ztratila - unikla mi nit.
Máte pravdu, nebyla jsem tu od rána, vycházím jenom z teď přečteného.
Nepůsobilo to na mě jako souboj mezi vámi dvěma, a také nevím proč byste měla mít potřebu se mu omlouvat jak píšete.
On napsal příspěvek a vy svůj názor.
Jde o to, že (podle mého) jste na něj, na ta dvě slova, reagovala "jaksi nepřiměřeně"
+4 # Elen 2017-11-30 00:43
Bylo to vcelku poklidné dopoledne a pak se to ňák zvrtlo.
Příjemnou dobrou noc
-3 # Juraj Václavík 2017-11-29 15:45
Chlape, vy jste ...píp!
+4 # eli 2017-11-29 16:35
Mas skutocne velmi silny zazivaci trakt Pejcochu, ked ti dovoli zverejnit takuto podlost pod vlastnym menom a s akademickym titulom pred nim. Vyjadrim sa k tomu len heslovite, pretoze
v podrobnejsom podani, by som musel prekrocit hranicu slusnej komunikacie.
Zacal by som s tou vladou bolsevikov, mozno si uz niekedy pocul, ze zidovska odnoz vedena Trotskym, bola z porevolucnej vlady bolsevikov vylucena, doporucujem ti o tejto dobe nieco precitat. Potom nieco o tej znicenej moralke a zakorenenych hodnotach v tedajsej ruskej spolocnosti. Co myslis, preco bola vobec nejaka ta sexualna volnost vyhlasena? Ake spolocenske postavenie zastavala zena v predrevolucnej dobe? V tej dobe ziadnu slobodu v tomto smere nemala. Bola subjektom v obchodnych transakciach svojej rodiny, majetky v manzelskych zvazkoch hrali prvoradu ulohu, zena bola v tej dobe, len obchodnym artiklom. Bola to prave bolsevicka vlada, ktora zenu oslobodila, dala jej slobodu vo volbe sexualneho, ci zivotneho partnera. Znasilnovanie nebolo nikdy legalizovane a nebolo ani castejsie, ako v predoslej dobe. Ano, potraty boli legalizovane a napadlo ta vobec niekedy preco? Za prve, dali zene slobodu rozhodovania, ci si dieta ponechat, alebo nie a za druhe, chranilo zdravie zeny samotnej, tymto aktom sa zabranovalo nebezpecnym, neodbornym, pokutnym potratom. Potraty zakazane nikdy neboli, neskor boli sice znacne obmedzene kvoli politike zvysenia populacie, slobodnym dievcatam nad 18, bolo doporucovane zalozit rodinu z tych istych dovodov, nikdy neboli do manzelstva nutene. Deti o ktore sa z roznych dovodov rodiny nedokazali patricne postarat, boli prevzate do opatery a vychovy statom zriadenych instituciach, kde sa im dostalo nalezitej starostlivosti a vzdelania. Po dosiahnuti dospeleho veku, boli slobodne a nezavisle, nikdy neboli majetkom statu. Propagujete tento kapitalisticky svrab, len preto, aby ste si ochranili nejaky ten kus vytunelovaneho zvanca o nieco dlhsie. Ste nervozni a podrazdeni, urcite vam uz dochadza, ze koniec sa blizi.
+14 # pozorovatel 2017-11-29 15:24
Bolševici (presnejšie židovskí bolševickí revolucionári) sa po revolúcii okamžite pustili do demontáže pôvodného ruského spoločenského systému:

1. Zákaz kresťanstva

2. Povolenie rozvodov (zrušili sa sobáše v kostole a nahradili úradnými sobášmi a rozvodmi na počkanie)

3. Ako prvá krajina na svete uzákonil ZSSR umelé potraty: sk.wikipedia.org/.../... . "Prvým štátom sveta, ktorý uzákonil umelé potraty, bolo 18.novembra 1920 sovietske Rusko. Potraty vykonávané v masovej miere spôsobili rýchle zníženie demografickej krivky. To viedlo J.V.Stalina k tomu, že v roku 1936 presadil v ZSSR úplný zákaz potratov, ktorý trval až do roku 1955, kedy bola obnovená ich legalizácia."

4. Zriaďovali sa výchovné zariadenia pre deti, kde mali byť deti vychovávané "uchránené" vplyvu rodičov. Zvažovalo sa úplné zoštátnenie detí (deti sú majetkom štátu a nie rodičov)

5. Pripravovali sa plány na "zoštátnenie" žien, ktoré by boli následne úradníckymi komisiami prideľované za poplatok mužom na "dočasné používanie". Narodené deti by automaticky boli ženám odoberané a dávané do štátnej výchovy. Veľmi drsný článok: tvojoponent.blogspot.cz/.../.. .

Väčšina týchto bolševických sociálnych "noviniek" bola zrušená za vlády Stalina, kedy zrušil zákony povoľujúce potraty, rozvody, vrátili sa pôvodné role pre mužov a ženy a začal sa znovu klásť dôraz na rodinu a vlastnectvo (okrem iného aj pod vplyvom blížiacej sa vojny s Hitlerom)
+12 # John Maxwell 2017-11-29 15:52
Bylo by z historického pohledu dobré uvést ten čarovný proutek který zplodil "Bolševici (presnejšie židovskí bolševickí revolucionári)"
Na wiki to určitě neni to je jen verze která je pro ovčany .
dopl.
Lenin a Trockij byli vysoce postavenými zednáři. Lenin byl poslán do Ruska ze Švýcarska,Trock ij žil v New Yorku, když byl poslán do Ruska, vzal s sebou 500 gangsterů z New Yorku, kteří se přes noc stali "bolševiky". New York banksteři financovali jak Lenina tak Trockého 20 milionů dolarů ve zlatě.

1917
1. Politické strany v Rusku
- konstituční demokrati (kadeti)
- eseři (socialisté)
- sociální demokraté: bolševici (Lenin) a menševici

2. Bolševici
- vůdcem Vladimír Iljič Uljanov (Lenin), rozvinul a zjednodušil Marxovo učení
- strana pevné organizace a tuhé disciplíny
- vize svržení režimu revolucí (násilně) a vlády tvrdé ruky x menševici snili o svobodném demokratickém státě

3. Únorová revoluce
= ozbrojené povstání v Petrohradě
- car odstoupil, zřízena prozatímní vláda v čele s knížetem Lvovem + sověty (= výbory
dělnických, rolnických a vojenských zástupců)

4. Říjnová revoluce
- nespokojenost s prozatímní vládou, chce pokračovat ve válce x bolševici
- 7. listopadu (= 25. října podle ruského kalendáře) zaútočily oddíly bolševiků na sídlo
prozatímní vlády – Zimní palác v Petrohradě => počátek revoluce (VŘSR)
- vydán dekret o půdě (rolník obdělává půdu sám)
- vydán dekret o míru => mírová jednání v Brestu Litevském s Německem, Rusko
vystupuje z válečného konfliktu (= Leninův cíl, může v klidu dokončit revoluci v Rusku)
+11 # Dědouch11 2017-11-29 17:43
+++
0 # dastin 2017-12-04 00:40
Noro Lichtner a jeho host vysvetluji, co to jsou chazarsti zmetci.....
Chazari=sionisti
www.youtube.com/.../

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás