Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaEU poučuje žurnalisty jak správně informovat o islámu a migrantech

Sociální sítě

Reklama

EU poučuje žurnalisty jak správně informovat o islámu a migrantech

Je nám řečeno, abychom nespájeli pojmy jako "muslimský" nebo "islám" s určitými činy, protože to znamená "stigmatizaci".

Co přesně to tedy znamená? Že když člověk křičí "Allahu Akbar" poté, co někoho zastřelil, srazil s kamionem desítky nevinných chodců nebo vyhodil do vzduchu spoustu lidí na koncertě, měli bychom ignorovat ten maličký detail?

Právě o tom je však tento dokument: radit novinářům, jak zkreslovat skutečnost a nahrazovat ji tou schválenou EU.

Je zajímavé poznamenat, že ačkoli mnoho lidí ostře kritizuje stížnosti prezidenta Trumpa ohledně "falešných zpráv (fake news)", mlčí, když superstát EU říká médiím přesně, jaký jazyk by měl a neměl být používán při podávání zpráv o nejdůležitějším tématu dneška.

"Slova respektu: Etická žurnalistika proti hate speech" je společný projekt, který uskutečnili mediální organizace v osmi evropských zemích - Rakousko, Německo, Řecko, Maďarsko, Irsko, Itálie, Slovinsko a Španělsko. S podporou Programu právo a občanství Evropské unie se podle svých internetových stránek snaží pomoci novinářům, aby v této době rostoucí "islámofobie" "přehodnotili" způsob, jakým řeší "otázky související s migračními procesy a etnickými náboženskými menšinami." Zní to dost nevinně: "přehodnoťte." Ale nenechte se zmýlit: když tito aktivisté financovaní penězi EU vyzývají k "přehodnocení", to, co skutečně dělají, je podpora cenzurování sebe sama.

V září byly vydány "Slova respektu" jako 39 stránkový dokument nazvaný "Reportovaní o migraci a menšinách: postupy a doporučení (Reporting on Migration & Minorities: Approach and Guidelines)". Poučuje média o tom, jak "by neměly dát extrémistickým názorům čas nebo prostor jenom kvůli tomu, aby ukázaly názory druhé strany." Ale jaké názory se považují za "extrémistické"? To zpráva explicitně neříká, každopádně, "senzační nebo příliš zjednodušující hlášení o migraci," můžeme se dočíst, "mohou podpořit stávající společenské předsudky" a "ohrozit bezpečnost migrantů". Co se ale počítá jako "senzační" nebo "příliš zjednodušující"? Ani to není řečeno. Není nám řečeno, jestli bychom měli spájet pojmy jako "muslimský" nebo "islám" se zvláštními činy, protože to znamená "stigmatizaci". Co přesně to tedy znamená? Že když člověk křičí "Allahu Akbar" poté, co někoho zastřelil, srazil s kamionem desítky nevinných chodců nebo vyhodil do vzduchu spoustu lidí na koncertě, měli bychom ignorovat tento maličký detail?

Nebo bychom se měli zcela vyhnout tomu, abychom takovou akci mediálně pokryli? Koneckonců, dokument nás vyzývá, abychom příliš nepsali o "senzačních incidentech týkajících se migrantů", neboť "násilní lidé se nacházejí v každé velké skupině obyvatel". Pokud však budeme muset o těchto incidentech informovat, nesmíme nikdy přestat připomínat, že "hlavní příčiny" těchto incidentů "často nemají nic společného s etnickou či náboženskou příslušností člověka". Jaké jsou tedy tyto příčiny? Zpráva nám naznačuje, že příčiny mohou být "kolonialismus, rasismus a obecná sociální nerovnost." Také nesmíme zapomenout na to, že "mezi migrací a terorismem neexistuje žádné strukturální spojení."

Když aktivisté placení z fondů EU, kteří zpracovali dokument "Reportovaní o migraci a menšinách: postupy a doporučení", vyzývají k "přehodnocení", tak ve skutečnosti vyzývají k sebe-cenzuře.

Když aktivisté placení z fondů EU, kteří zpracovali dokument "Reportovaní o migraci a menšinách: postupy a doporučení", vyzývají k "přehodnocení", tak ve skutečnosti vyzývají k sebe-cenzuře.

Alespoň, že autoři zprávy nemají touhu tvrdit, že neexistuje žádná souvislost mezi islámem a terorismem. Ale naléhají na nás, abychom si pamatovali, že islám je "různorodý". Představa, že islám je ve své podstatě násilný, je - co jiného? - "stereotyp". Takže je stereotypní zobrazovat islám jako "zakotvený v jiné realitě, která není kompatibilní s jinými kulturami" nebo zobrazování muslimských přistěhovalců jako "zásadně se lišících od občanů hostitelské země". A je prostě špatné říkat, že tady existuje "kulturní konflikt mezi islámem a západem s náboženstvím v srdci tohoto konfliktu." (Naopak: islám, jak nám zpráva říká je "systém víry, který může existovat vedle druhých".) A neodvažujte se naznačovat, že islámská kultura je nějakým způsobem "horší než západní kultura". Nebo že muslimští muži jsou "vysoce patriarchální". (Říkejte to takhle: "Mnoho společností na celém světě zůstává vysoce patriarchální, nezávisle na náboženství.") A nezaměřujte se příliš na "styl oblékání" muslimských žen. Proč? Protože to má tendenci je "homogenizovat". (Zbavte se myšlenky, že to je samotné oblečení, které je homogenizuje.)

Během posledních několika let zaznamenalo mnoho zemí v Evropě skutečné tsunami islámské migrace. Zodpovědní novináři by to však podle "Slov respektu" nikdy neměli takto popisovat: "Při popisu migrace nepoužívejte fráze jako "příliv", "vlna" a "povodeň" "(nebo jiné jako "horda" nebo "příval"), protože takový jazyk může "vyvolat pocit masové invaze". "Dehumanizuje to migranty" a "vytváří falešný obraz", že migranti jsou "nepřítelem", který musí být odražen. Samozřejmě, ve skutečnosti je velká část Evropy teď "v obležení". Tato skutečnost se stává jasnější každý den. Používat mírnější termíny při diskutování o tomto tématu neznamená nic jiného než zkreslovat realitu. Právě o tom je však tento dokument: radit novinářům, jak zkreslovat skutečnost a nahrazovat ji tou schválenou EU.

"Informujte své publikum," píše zpráva novinářům, "o důvodech, proč se lidé cítí být nuceni opustit své domovy, a zkoumejte, jaké to může mít souvislosti s politikami a postupy evropských států." Asi tím ale nemysleli to, že masivní procento muslimů, které proudí do evropských států, tak dělá z důvodu sociálních politik těchto států - totiž připravenosti těchto států začít rozdávat rodinám přistěhovalců velké částky hotovosti v okamžiku, kdy dorazí a poskytnout jim bezplatné ubytování, ošacení atd. a umožnit jim zůstat na podpoře po zbytek svého života. Mnohé z těchto zemí jsou k muslimským přistěhovalcům štědřejší než k jejich vlastním občanům, kterým se přihodilo něco špatného. Přistěhovalci jsou často upřednostňovaní, zatímco starší občané některých z těchto zemí - lidé, kteří tvrdě pracovali a platili do systému sociálního zabezpečení celý svůj život - byli odvlečeni z jejich domovů, aby se tam mohli ubytovat nově příchozí muslimské rodiny.

Ale to samozřejmě nejsou "politiky a postupy", na které odkazuje dokument "Slova respektu". Naopak. Příčiny zde spočívají v tom, že muslimští uprchlíci a žadatelé o azyl uprchli před špatnými podmínkami ve svých zemích, za něž oni a jejich spoluobčané nijak nezodpovídají, a za které ve skutečnosti může Západ, ať už to způsobil v poslední generaci nebo mnoho staletí před tím. Nezáleží na tom, že muslimové dobyli Persii, Byzantskou říši, celou severní Afriku a Blízký východ, Řecko, severní Kypr, hodně z východní Evropy a jižní Španělsko. Nakonec za všechno, co je špatně v muslimském světě může Západ, takže Evropané dluží všem příchozím právo na nový život - a možná dokonce i na novou zemi – aby zde mohli pokojně dovést právo šaría?

Ne, zpráva nejde tak daleko, aby se dalo takto argumentovat. Zpráva ale varuje, že dokonce ani otázka "zda nároky žadatelů o azyl jsou oprávněné" nebo "zda mají migranti právo být v zemi" je zcela nevhodná: měli bychom se zaměřit na "právo a pořádek" než polemizovat o takových věcech jako "základní právo na azyl". Ano, správně jste si to přečetli: "základní právo na azyl". Nezapomínejte, že podle mezinárodního práva ne každý má nárok na azyl - a že velká část žadatelů o azyl v Evropě dnes nemá oprávněné důvody o něj žádat, ale mnoho z nich pouze hledá lepší ekonomické příležitosti.

Taková fakta jsou však pro autory dokumentu "Slova respektu" nepřátelská. Podle jejich názoru žádná lidská bytost nemůže být "ilegální". Proto slovo "ilegální", na které upozorňují, by mělo být použito k popisu akcí, nikoliv lidí.

Jediná překvapivá věc ohledně tohoto dokumentu spočívá v tom, že ve skutečnosti obsahuje stručnou sekci o antisemitismu, v níž navrhuje - věřte tomu nebo ne -, že srovnávání Izraele s nacistickým Německem nemusí být dobrý nápad. Zpráva je však z větší části jeden dlouhý katalog politicky korektních frází financovaných daňovými poplatníky. V případě, že by protokol dodržoval každý, kdo se v Evropě profesionálně věnuje podávání zpráv o událostech týkajících se islámu a přistěhovalectví, tak to zaručí, že veřejnost nebude vědět nic o tom, co v současnosti probíhá na tomto nešťastném kontinentu. Je zajímavé poznamenat, že ačkoli mnoho lidí ostře kritizuje stížnosti prezidenta Trumpa ohledně "falešných zpráv (fake news)", mlčí, když superstát EU říká médiím přesně, jaký jazyk by měl a neměl být používán při podávání zpráv o nejdůležitějším tématu dneška.

Bruce Bawer je autorem nového románu The Alhambra (Swamp Fox Editions). Jeho kniha Zatímco Evropa spala (2006) se stala bestsellerem New York Times a finalistou ceny National Book Critics Circle.

Zdroj: ngatestoneinstitute.org

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+58 # LubinenKremlBot 2017-11-01 07:53
Ućí je lhát ,vždyť to už dávno uměj ale zřejmě ještě víc neż doposavad .Jestli doteď se dalo hovořit o presstitutech a prostitutkách tak teď budou echt aneb korunovaný kurwy placený eurem.Jen tak dál , čím většímu počtu lidí to dojde ,tïm lépe.
+20 # Popo 2017-11-01 10:10
Cituji LubinenKremlBot:
Ućí je lhát ,vždyť to už dávno uměj ale zřejmě ještě víc neż doposavad .
Preboha načo by to robili? Je to už i všeobecne známe že len blbec sa riadi tým čo si myslí (domnienkou - sebeklamom) na rozdiel od praktika ktorý sa riadi len tým čo vie v preklade obrazne povedané len tým na čo si on sám svojou vlastnou rukou aj fizycky siahol. Už dávno sa to vie a patrične sa táto znalosť na ovládanie davu aj dosť dlhú dobu využíva (filmi, reklami ale aj politické "kortešačky" atď.) že stači človeka len nabádať ("postrkovať") a čo najviac ho podprovať v tom aby si ku všetkému s čím sa vo svojom živote stretne niečo aj sám domyslel. Len takýto k životu nepoctatnými i ním samotným vymysleními sprostosťami zaneprázdnený človek sa bez večích problémov dá vždy "postaviť" tam kde ho v tejktoréj chvýli "operativci" potrebuju - viď krásnym príkladom toho jak to cele funguje sú aj tie posledné volby v Čechách. Namiesto toho celkom prirodzeného užívania si vlastneho života tak ako to robí veškerí život v prírode len ten tak hlboko a nad každou sprostosťou sa vážne zamýšlajúci užitočný idiot stále a všade niekde niekomu niečo "musí". Bobani od slovičok báť sa žiť svoj vlastný život - biť "sráč" len tak jednoduché je to. Nááá pi-pi-pi-pi-pi. ..
+20 # olinka215 2017-11-01 11:28
Ahoj Lubi,
už je to nějaký měsíc zpátky, co na PL vyšel článek, kde jakýsi poslanec veřejně připustil, že "jedou podle not EU." Sice se to později snažil všelijak vysvětlit a své tvrzení překroutit,ale pravda už byla, omylem, vyřčena. Takže to, že se, přes vehementně spolupracující média, snaží otupovat, ohlupovat a lhát je vlastně standard, povýšený prolhanou EU na pravdu.

Takto o nás referují Němci
svetkolemnas.info/.../...
A ještě jedna "lahůdka" z EU
aeronet.cz/.../...
www.youtube.com/.../
+10 # .lak 2017-11-01 18:18
Příprava přípravy na přípravu příprav přIpravené DYDLACE.
+9 # LubinenKremlBot 2017-11-01 19:52
Ahoj Oli němcům už jen chybí vytvořit ministerstvo propagandy juniora Goebelse a dílko bude dokonalý.
0 # Petko Kotov 2017-11-01 13:44
uci je informovat objektivne, troubo. Aby zpravodajstvi serioznich medii nevypadalo jako zdejsi diskuze kde si par primitivnich xenofobu vymenuje nejake zoufale steky a predhani se kdo ma vetsi deprese.
EU by uz mela jasne povedet - Cesi nas nemaji radi, pomohli jsme jim uz dost a NEBUDEME jim uz posilat zadne penize. Jsou na svete potrebnejsi a VDECNEJSI tvorove nez Cesi- kteri si zadnou pomoc od Zapadu nezaslouzi.
+13 # maximon 2017-11-01 16:15
Flusl xenofobní trol a utřel si slinu od huby.
+12 # maximon 2017-11-01 16:54
Dokážeš rozlišit odmítání rasistické a nesnášenlivé kultury od nesnášenlivosti barev? Zdá se, že ne. Proto je tvůj příspěvek jen hlodem trola s nulovým názorem.
0 # Petko Kotov 2017-11-01 19:05
zdejsi troubove nesnasi kulturu USA, Zidu, zapadni Evropy, nekterych Cechu ( vetsiny ) ....oni vlastne ti blbveckove nesnasi nikoho s vyjimkou Rusu ( ale jen tech krveziznivych okupantu, Rusy kteri nemusi Putina nasi blbeckove take nesnasi)
Ted uz muzes vyuzit svych novych znalosti a skocit do zdi tak aby od tebe byl klid, troubo.
+1 # Petko Kotov 2017-11-01 21:16
to jsem ja Janduv orezprut

+45 # Dost3 2017-11-01 07:54
TI správně poučení předávají informace, jak správně
poučovat nepoučené, samostatně přemýšlející jednotlivce, kteří dosud nepochopili, že myslet nemají v popisu práce.
Není třeba konstruovat roboty, neboť se jimi lidé stávají sami.
Moderní otrokářský řád se úspěšně a bez odporu otroků šíří světem.
+40 # LubinenKremlBot 2017-11-01 07:59
Však vono to svinstvo narazí.
+25 # Dost3 2017-11-01 08:53
To asi ano, ale kdy?????
+9 # MIVAS 2017-11-01 09:39
Velmi brzo, pane. Velmi brzo. Nahlédněte sem a nemáte-li vymeteno, pochopíte velmi jasně:
wingsofprophecy.blogspot.cz
www.johnleary.com/.../
revelacionesmarianas.com/.../
iamcallingyounow.blogspot.cz
www.varovani.org
Celý ten jejich "dokument" je výrazem jasné vize, že se jim nedaří. Takže to chce jen už kratší trpělivost a klid a hlavně být na to patřičně připraven. Vše co přichází překoná ve všech směrech lidskou představivost. V Písmu se hovoří, Dan 12,1:
„V tom čase povstane Michael,
veliký kníže a tvého lidu ochránce.
Čas soužení tehdy nastane,
jaké dosud nebylo od chvíle,
kdy se stali národem.
V tom čase bude tvůj lid zachráněn –
každý, kdo je zapsán ve knize."
Matouš 24.
Ten čas je teď. TEĎ !!!!
+12 # karel77 2017-11-01 10:30
no jo no, nekdo jim obcas kurvi plany :D nekdo hodne skodoliby, protoze zcela chape jjich plan a presto jim nedopreje ;)
+28 # scipio 2017-11-01 08:17
Ó tempora, ó mórés! Kde berou překladatelé ty výrazy! Spáje nebo spojovat, nakonec, když něco spájíme, třeba dva dráty dohromady, tak je to vlastně spojené. Vypadá to děsivě. Když se strefuje autor do výběru slov, měl by si nejprve udělat pořádek ve svých výrazech. A i když v rámci politické korektnosti budeme džihádu říkat migrace kvůli válce, pořád to bude džihád. Eufemismus neznamená, že se podstata události změní.
+20 # Dost3 2017-11-01 08:54
Tak jest!!
+14 # Jarin G. 2017-11-01 09:17
Scipio, no, no, no! Teď jsi šlápl sakra vedle! Všiml jsem si, že rád opravuješ druhé, ale sám máš velké mezery v pravopise!
" Když se strefuje autor do výběru slov, měl by si nejprve udělat pořádek ve svých výrazech. "

Nakonec × na konec
V tomto případě jsou obě varianty pravopisně správné. Lze napsat nakonec i na konec, musíme však rozlišovat různé významy slov i rozdílnost slovních druhů.

Podoba slova nakonec, která je psána dohromady, je řazena mezi příslovce a užíváme ji ve smyslu konečně, v závěrečné fázi – vyjadřuje tedy časové určení při posloupnosti nějakého děje. Může být použit i s významem vyjádření obavy, pochybnosti nebo ve smyslu koneckonců.

Oproti tomu výraz na konec je složen z podstatného jména konec a předložky, proto se píše zvlášť jako dvě slova. Toto spojení užíváme nejen v souvislosti s časovými okolnostmi (na konec dne / školního roku), ale i v jiných spojeních (na konec stolu / ulice atp.).
Dál jsem tě už nečetl!
+13 # Dědouch11 2017-11-01 10:35
Rypáku, hnidopichu.
(kkkk)
+16 # Jarin G. 2017-11-01 10:49
;o)
Možná, že jsi si nevšiml, "bývalý" kamaráde (kk), že mně je úplně jedno, i když někdo udělá hrubku typu i/y. Pokud je to někdo z nás registrovaných, upozorním ho a pak ten příspěvek smažu. Neznámé nicky nechávám zásadně být. Trolly nečtu, tak ani nereaguji. Celou dobu, co jsem na AC24, tak se nikdo nikomu kvůli pravopisu nevysmíval! A nejhorší je, že Scipio dělá těch chyb skutečně dost! I ty čárky mezi větami.
Podstata mého problému je ta, že nemám rád, když se někdo nad někoho povyšuje a to i, například, znalostmi češtiny, kterými zrovna moc nevládne.
Richard byl nějaký borec a chyb dělal jak na běžícím pásu. Vadilo to snad někomu?
Tečka (kkkkk)!
P.S.: stejně jsem ti dal +
P.S.S.: pokud to má být pošťuchování či legrace, pak jsem ztratil smysl pro humor! ;o(
Dědouchu NESER! (kkkkkkkkkkkkkk kkkkkkkkkkkk)
+14 # Dědouch11 2017-11-01 12:50
"Tečka (kkkkk)!" 5k, bohajeho!!!!
Jardo, taky mě nechávají chyby (i hrubky) v klidu, pokud dotyčný nemachruje, nedělá blbě chytrého, přičemž má bláboly narvaný zkratkami typu lol, omg, wtf a pod...
"Pokud je to někdo z nás registrovaných, upozorním ho a pak ten příspěvek smažu."
To jsi zase okopčil z mojí myslivny. Udělal jsem to snad dvakrát a to proto, že chyba dávala slovu jiný význam. (něco jako pij/pyj :D)
Na základce, jsem patřil v češtině spíše k prolézajícím, ale co je moc, to je příliš.
+19 # Vladimír57 2017-11-01 13:05
Lingvisti, kourva, kdy bude nějaký souboj? Nemyslím elektronický tady na netu, ale opravdový na pistole, šable, nebo aspoň na klacky.
Jo a pro Jarina. Smyk je u nás ve Slezsku někdo, kdo se smyká a doma se moc neukáže.
+15 # Jarin G. 2017-11-01 13:26
Čau Vládíku! Já to tu nezačal. Chvíli jsem tu nebyl, ale bedlivě sledoval!!! A až s objevením dotyčného "scipio" se to tu začalo poučovat. Jak neumíte česky! Jak mu rvou uši vaše zkomoleniny a slang!
Tak to chci zastavit. Chyba nechyba a to včetně mých. Komentujeme, kecáme, diskutujeme, hádáme se. Ale hlavně se netrefujeme do vlastních řad. Trollů je tu i tak víc než dost! Každý má právo se seknout a nikdo ho kvůli tomu nemusí poučovat a jeho chybu zviditelňovat!
A zbraně na souboj? To bude problém. Já jsem pivař, Vláďa je spíš abstinent. Takže se asi neuchlastáme. Meče nebo šable už bychom (měl jsem nutkání napsat schválně "bysme") těžko efektivně zvládali. Klacky nejsou, topím s nimi. Tak snad šipky? Ty bych tak na 1,5 metrů dohodil. ;o))
A taky díky za vysvětlení smyka! To jsem fakt neznal.
+16 # Vladimír57 2017-11-01 14:33
Já si dokoce pořídil pravidla českého pravopisu, ale stejně to flákám. Starého psa novým kouskům nenaučíš. Navíc jsem byl lepší v ruštině, o stupeň. Táta mě za to drbal.
+13 # Jarin G. 2017-11-01 14:38
Hele Vládíku, jenom mě napadlo, že bychom měli mít na ten souboj sekundanty! To je důležité! Je mi jedno, koho si vybere Vláďa, jenom vetuji "Smrťáka"! ;o) To bych to měl dopředu prohrané!
Dal jsem ti + a je fuč? Nechápu!
+12 # Dědouch11 2017-11-01 18:45
Já odstupuji, nechci ti uříznout ostudu. :D
(kkkk)
+8 # Jarin G. 2017-11-01 22:35
Děkuji sire. Gentlemani ještě nevymřeli! Ale nevím, nevím. Já jsem malý, ale sporý. V ramenou širší než na výšku vysoký. Takový malý bizon. Tak bych tě podběhl a zezadu pak ulechtal!
+6 # Dědouch11 2017-11-01 22:45
No vidíš, na férovku, zezadu. A to by byla ta ostuda. (kkkk)
Připomněl se mi ftip ("f", jako fakt blbej)
Víš, co je pro chlapa nejhorší, při souloži zezadu?
Když je vepředu...
:D
+4 # Jarin G. 2017-11-01 23:21
Starej, ale dobrej! Tady fakt nejde použít: starý, ale dobrý!
+12 # Dědouch11 2017-11-01 18:31
Zobák nás chce vidět krvácet!
Abstinent, nebo spíše abstinent? ccc, to bych zrovna neřekl. Kdysi (než jsem si svůj rybník vychlastal), jsem provolával s kolektivem: "nejsme žádný chlastáčkové, ale velký píči!" No, teď jsem hezkých pár let, jen ten chlastáček a vám to zůstalo... :D
Ale nemysli, že neumím! Sedmičku čtyřicetivoltov ého, desetiletého Araratu, jsem nedávno s kámoškou vychrupnul za večer a to bez nároku na šrotovné...
Smykem, jste mi připomněli dávného přítele. V době předhadrákové. Stanislav Smyk. Rus, sovětský novinář, vystudovaný v Paříži, působící a ženatý v Praze. (jeho otec, působil za VVV, jako válečný dopisovatel) Věděl a "pustil" něco, co neměl. Soudruzi z STB, ho pár měsíců "dusila" v ruzyňské vazební věznici a nakonec dostal vyhoštění. Byli milosrdní a dali mu vybrat. SSSR, nebo Francii. Protože sověti, by ho hned natáhli na skřipec, zvolil Francii. Původně to byl problém, ale nakonec dovolili, že manželka po prodeji domu a majetku, bude moci za ním.
Tušil zradu. Byli jsme domluveni, že jakmile dosedne v Orly, pošle mi čumkartu. Nepřišla čumkarta, neměla za kým odcestovat jeho manželka s dítětem...
Určitě mozková příhoda.
P. S. Jsem to natáhnul, jak Štimová něčím, co sotva někoho zajímá. Ale vykecal jsem se a chvíli bude klid. ;o)
+6 # Vladimír57 2017-11-01 19:26
Zobák vás nechce vidět krvácet, zobák jen pohecoval, neb je mu to vlastní a ač nemá nárok, má vás za kamarády. Na krvácení tu jsou jiní adepti a rozhodně bych jim nesekundoval, ale ............... ...
+5 # Dědouch11 2017-11-01 22:08
Zapomněl jsem uvozovky, nebo (kkkk), no.
:D
+6 # Jarin G. 2017-11-01 22:50
Já bych taky kolikrát i sekundoval nějaké cizí ženě. Ale žena si mě hlídá!!!
+2 # Vladimír57 2017-11-02 08:25
Hlídá nehlídá, musíš zmizet po křídle. Jako stará máza bys měl mít dávno vypracovanou techniku pro "odklon".
Víc Tě poučovat nebudu, ať si nevysloužím ZPÚ.
+2 # Dědouch11 2017-11-02 08:54
Kiš kiš
"sekundoval", není to něco sprostýho? :D
+5 # Jarin G. 2017-11-01 22:47
Náhodou velmi zajímavé! Pokecej častěji. No a s tím Araratem, což je pro mě něco extra super, to bylo ve dvou a určitě ne za půl hodiny, přiměřené na dobrou náladičku a jako takový povzbuzovač (afrodiziakum). Fungoval tak? Náš kámo "Smrťák" by jistě požil mnohem a mnohem víc. No a já taky nejsem žádný rekordman a když se napiji, tak protože mi to chutná a i vylepší náladu, ale ne proto, aby mi bylo 2. den blbě. Tak asi tak!
+3 # Dědouch11 2017-11-02 09:02
"Fungoval tak?"
Není ta otázka impertinentní? :D
Ale prozradím, že nakonec jsme se (asi) spolu vyspali.
Ale nic moc. Jen asi hodinu. Já na pravém a ona na levém boku, zády k sobě. :D
Za afrodiziakum, jsem zamlada považoval vodku. První manželka, když viděla, že si v hospodě dávám panáka, nechtěla se mnou do postele. Zhruba po roce, mě ale při závěrečné v hospodě naváděla (šeptem do ovaru), abych si panáka dal, nebo mi ho rovnou objednala... :D
+5 # LubinenKremlBot 2017-11-01 18:14
Chlapcy co sy tah dát nejakí dyktátek z šeštyni třeba na vijmenovaní slova to bi bila bomba vyď Scypyo.
+2 # Jarin G. 2017-11-01 23:01
Co třeba, milí Luby, ten proslulí dyktat profesóra Hrbolky.
Sveřepý šakaly zavyle vily na měsýc. (nebo tak nějak to bylo?)
Tady se musím scipia zastat. V i/y chyby nedělá. Tam to má zmáknuté!
+9 # Jarin G. 2017-11-01 13:20
Čau Vláďo, psaní ps, P.S. a co následuje, jsem hledal v pravidlech.
V podstatě to není jednoznačně ošetřeno. Dokonce ani jak má text za P.S. vypadat! Jestli dvojtečka, pak malé písmeno, uvozovky. Takže tady do sporu s tebou nepůjdu. Umíš-li to, rád se to doučím! Fakt! Já se ještě pořád rád nechám poučit.
No a těch 5k svádí k určité asociaci. To jsem si nevšiml. Tak radši 2x?
A teď bez P.S. Radši. Souhlasím s částí jedné tvé věty. Cituji: "..pokud dotyčný nemachr uje, nedělá blbě chytrého...". A je jen dodám, že zejména když sám není svatý.
Vím, že jsi to myslel kapánek jinak!
+7 # Dědouch11 2017-11-01 14:49
Kašleme na gramatiku, i P. S.
"Někomu" se ta naše rozprava silně nelíbí a mám škodolibou radost. :D
Z čeho ale radost nemám, je to, jak se daří debilovi zde nejvyššímu, jak ho tady někteří udržují a mnozí živí. Ale to už se tady ví, takže nic.
Souhlasíš, jen s částí té věty... Pro mě mají význam, i ty angl. zkratky. Užívají je zpravidla puboši a postpuboši. Ti, co sem lezou, mají obvykle "MiMoNas" a přebujelé sebevědomí... Čest výjimkám. Třeba zdejší "mladej" (nemyslím našeho zobáka, ale nick), ten má funkční mozek, pokoru...
+6 # Jarin G. 2017-11-01 14:56
Souhlas! Konec rozporům. Mír a lásku všem!
Ale jak jsi to napsal o tom "mladým", tak to vyznělo vůči Vládíkovi podivně. Já myslím, že i "náš" mladej má funkční mozek. Chichi.
Přečti si, prosím tu moji poznámku o souboji pod Vládíkem!
+6 # Dědouch11 2017-11-01 18:39
Kdyby měl zobák pochybný mozek, nebyl by to náš zobák. A pochybuji, že on by si to na sebe vztáhnul.
+4 # olinka215 2017-11-01 20:50
NO PROTO, VY DVA! :-)))) ( i když musím říct, že jste mě pobavili)
+3 # Jarin G. 2017-11-01 23:06
Milá Oli, ten souboj byl fiktivní! Válka hubou. Jak by bylo krásné, kdyby se veškeré rozpory ve světě řešili tak nějak. A ani chvilku jsem nebyl na Vláďu skutečně naštvaný. A jak je v příspěvku od jednoho "k" až po mnoho "k", tak to nemyslíme zle. My jsme v podstatě spřízněné duše. Bylo to jen takové pošťuchování, hecování a to kamarádi, čas od času, dělají!
+3 # olinka215 2017-11-02 20:04
Milý Járo, já to vím, jen jsem se neudržela a prostě jsem musela=)))))
0 # scipio 2017-11-01 18:46
Jsi si jistý, že neblbneš?
-2 # scipio 2017-11-01 19:00
Mimochodem, psal jsem to tady Dědouchovi. Když někdo napíše e=mc3, taky to budeš bagatelizovat ? Nebo, až ti bude někdo platit za práci, spolkneš 2x15=19 ? Popřípadě, byl jsi v bytě nebo jsi bil v bitě? Na vojně jeden lampasák na chemické přípravě maloval vzorce bojových plynů a namaloval 5 mocný uhlík. Na dotaz, jak se takový pětivazný uhlík připraví odpověděl geniální větou. Velmi obtížně a v tom je ta záludnost! Tvůj přístup je obdobný.
+14 # r.m. 2017-11-01 11:12
PŠM, politický školení mužstva. Cílem je vymydlit je do selektivní slepoty.
-
"Při popisu migrace nepoužívejte fráze jako "příliv", "vlna" a "povodeň"
Co termín prosakování soudruzi, jak ten si stojí?
+23 # prasoallahpes 2017-11-01 11:14


+9 # Dědouch11 2017-11-01 12:53
+++
+8 # prasoallahpes 2017-11-01 16:25
- Jen vítejte a jásejte. Těšte se na multikulturní "obohacení".
- Tradičně fašistická lůza opět v Německu.
- Načež Herman a KDU-ČSL tvrdí, že Čech je to samé jako sudeťák!!! Asi KDU-ČSL platí sudeťáci.

Nejméně osm lidí zabil a dalších více než dvanáct zranil na jihozápadě Manhattanu řidič nákladní dodávky, který vjel do chodců a cyklistů. Počet obětí upřesnil starosta New Yorku Bill de Blasio.
Zdroj: zpravy.idnes.cz/.../...

Migranti v Aténách drží hladovku, chtějí si vymoci přesun do Německa
Zdroj: zpravy.idnes.cz/.../...
-4 # peto8 2017-11-01 11:58
+11 # julius 2017-11-01 12:58
Ja bych tu uvedl jen takovou drobnost. protoze tohle komentovat by bylo na stovky stran. Tedy je nam receno ze cesi jsou xenofobove a rasisti. No pokud to pomuze odradit prichozi pak to asi nema smysl nejak komentovat. Ale zapomina se ze cesi jsou zde zrejme umyslne spleteny dve dulezite okolnosti a to ze cesi jsou patrioti. Maji radi sve hodnoty, sve zvyklosti, sve kulturni bohatstvi a svoji zem.
+8 # Petko Kotov 2017-11-01 13:46
Cesi se nenavidi navzajem. Jedine co je sjednoti je nenavist k nekomu jinemu, troubo.
Politikum staci slibit ze uskodi casti Cechu a ma u druhych hlasy jiste. Nevolite podle programu vyhodneho pro stat, volite podle toho kdo dokaze nahnevat vice lidi.
+5 # Popo 2017-11-01 14:27
Cituji Petko Kotov:
Cesi se nenavidi navzajem...

+1. Absolutný súhlas, prasne tak to je. Mimochodom tipická vlasnosť to mysliaceho človeka - vždy a všade sa staráť len do iných a do iného namiesto o to svoje a o seba. Nie náhodou je tomu tak bez rozdielu na to či ide o východ alebo o západ všade vo svete sú mudrlanti vnímaní a braní len za užitočných idiotov. Bobani, hajde na panské...
+2 # julius 2017-11-01 18:53
Ja hovoril o inteligentnich ceskych obyvatel hetero. Aby bylo uplne jasno vy ostatni to mate opravdu pomatene a s tim nechci nic mit psolecneho. Pak chapu i tu pomatenou pripominku. Nicmene uz nebudu regaovat protoze je znamo ze blb se snazi stahnout inteligenta na svoji uroven a tam ji umlatit dlouhodobou zkusenosti. Jako zde v tomto pripade. Odepsal jsem jen s jedineho duvodu a to upresneni sve poznamky. To ostatni nehodlam komentovat protoze jak je znamo blba neprevsedcis. Zvkaste kdyz ma nekolik ruznych nicku a snazi se podporovat sam sebe. To uz je opravdu hodne ubohe. Rekl bych na Bohnice. Tim absolutne koncim. Dalsimu rozhovoru nejsem pristupny nebot inteligent pozna co jsem chtel rici a blb at se v tom mota sam.
0 # Dědouch11 2017-11-01 14:57
Ta česká xenofobie, to je blbost. Xenofob, má strach z neznámé ho. Češi (drtivá většina), mají obavy ze známého. My víme, co s těmi kobylkami přijde, co bude následovat...
+5 # Jarin G. 2017-11-01 23:13
Za co, soudruzi? Za co? Co napsal Dědouch špatně?
+7 # Dědouch11 2017-11-02 09:19
Cokoliv Dědouch napíše, je špatně. Už nick, je špatně. :D
Mimochodem, ten nick (jeho základ), mám od vnučky. Říká mi "dědoušku" (už ne tak často, bo je jí 17 fuč...). Konečnou podobu, mu (nicku) dala manželka, svým "Dědouchu, n.e.s.e.r!". Znělo a vlastně i bylo, to v podstatě jako vyznání lásky.
-5 # peto8 2017-11-01 15:54
????????????????????
www.youtube.com/.../
+2 # Věra Štimová 2017-11-01 16:35
Žurnalisti, pokud přijmou diktát od kohokoliv, jak mají psát, pak si koledují o totální krach jejich "pravd", které bude číst jenom neziskovka sponzorovaná EU. Pokud si pamatujete, tak Rudé Právo povinně odebírali straníci, aby je spolustraníci neudali, že ani Rudé Právo neodebírají. Už mnoho plátků zkrachovalo a teď ani TV nejsou tím, co bývaly dva programy s Dietlem a Štěpánkou Haničincovou. Na TV už koukají jenom ti, co hodnotí reklamy. Internet už taky je cenzurován, proto budeme chodit do přírody zase s karimatkou a spacákem, jako dříve. Ti, co se budou držet ve městech jsou stejně jenom přistěhovalci a turisti. Každý správný Čech někdy trampoval a rád na to vzpomíná. Ke štěstí stačí víkend, ohýnek, kotlík s gulášem a kytara s přáteli, co umí zpívat. Ostatní ať si na náměstí řvou něco o nějakém právu pro slimy.
+3 # Pokémon 2017-11-02 13:14
blesk.cz/.../...

Další z evidentních důkazů, že Korán, potažmo Islám je starověké zvrhlé sviňstvo a muslimové, kteří jej vyznávají jsou deviantní prasata. K tomu se nedá nic víc dodat.
+2 # vlk samotář 2017-11-02 22:04
Islám se musí globálně postavit mimo zákon...!
+2 # Pokémon 2017-11-02 23:08
Všude to zřejmě nebude možné, ale v Evropě se to nesmí tolerovat. Ale hloupost vládnoucích elit je těžkou překážkou, čili začít se musí nejdříve u nich.

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás