AC24.czZe světaVědci objevili svět, o kterém se nám ani nesnilo. V našem mozku se ukrývá multidimenzionální svět, který může tvořit až 11 dimenzí

Neurovědci zjistili, že lidský mozek obsahuje struktury a tvary, které mohou mít až jedenáct dimenzí. K novému objevu vyjádřili následovně: „Objevili jsme svět, o kterém se nám dosud ani nesnilo.“ O co přesně jde?

Za použití matematických metod a algebraické topografie našli vědci v lidském mozku nové struktury a multidimenzionální geometrické tvary. Ty mohou mít až 11 dimenzí.

Vědci předtím vyslovili odhad, že náš mozek může obsahovat až 86 miliard neuronů, mezi kterými se vytvářejí propojení v různých směrech. Vytvářejí tak buněčnou síť, která vytváří naše vědomí a umožňuje nám myslet.

Vědecké týmy z celého světa se podílejí na projektu Blue Brain Project a zkoumají poznatky, které ještě v historii neurovědy nebyly nikdy odhaleny. V lidském mozku se podařilo lokalizovat struktury, které vytvářejí malý multidimenzionální vesmír a poprvé odhalují geometrickou strukturu vznikající mezi neuronovými propojeními. Dokonce různým způsobem reagují na různé podněty.

Původním záměrem vědců bylo pomocí moderních počítačových technologií zjistit a pochopit, jak se mozkové buňky přizpůsobují pokud jsou na ně kladeny extrémní požadavky a nároky, například při řešení náročných komplexních úkolů.

Aby novou strukturu popsali, použili matematické metody a algebraickou topologii. V nové studii popisují, jak jsou jednotlivé struktury formovány a zaplétané do jednotné a precizní geometrické formace. Henry Markram, neurovědec a hlava projektu Blue Brain Project sídlící v Lausanne ve Švýcarsku, se k fascinujícímu objevu vyjádřil následovně:

„Objevili jsme svět, o kterém se nám dosud ani nesnilo. Objevili jsme desítky milionů těchto objektů i v té nejmenší části mozku a většina z nich má sedm dimenzí. V některých neuronových sítích se nám však podařilo objevit struktury, které mohou mít až jedenáct dimenzí.“

Jak vědci vysvětlují, každý jeden neuron lze propojit s dalším přilehlým neuronem a vytvořit tak spletité sítě. Mezi nimi se nacházejí jamky a dutiny. Zajímavé je, že čím více neuronů se navzájem propojí, tím více multidimenzionálních struktur se objeví.

Ran Levi z Aberdeen University se vyjádřil:

„Přítomnost multidimenzionálních dutin naznačuje, že když mozek zpracovává informace, neuronová síť na podnět odpovídá neuvěřitelně organizovaným způsobem.“

Je to jako kdyby mozek na stimul odpověděl stavbou věže z multidimenzionálních bloků, přičemž začne s tyčemi (1D), pak přidá desky (2D), potom kvádry (3D) a pokračuje stále složitějšími strukturami (4D, 5D atd.). Připomíná to hrad z písku, který se nejprve zhmotní a následně se rozpadne.

Vědci dodávají, že v naší realitě však nejsme schopni vnímat více než tři dimenze, výšku, šířku a hloubku. Díky matematice je však lze definovat.

Zdroj: educateinspirechange.org

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

+22 # Piovarči 2017-10-08 22:27
Ak také niečo existuje matematicky a geometricky v ľudskom mozgu prečo by to nemohlo fyzikálne existovať aj vo vonkajšej realite.

Dani Taylor
With the help of Mathematical methods of algebraic topology, scientists have fond structures and multidimensiona l geometric spaces in human brain networks.
According to scientists, a new study has demonstrated that the human brain contains structures and shapes that may have up to 11 dimensions.
Experts have previously stated how Human brains are estimated to contain a staggering 86 billion neurons, including several connections from each cell expanding and connecting in every possible direction producing a super-vast cellular network that SOMEHOW makes us capable of thought and consciousness, reports an article at Science Alert.
Now, an international team of researchers gathered around the Blue Brain project has obtained results that have never before been observed in the world of neuroscience, according to the research written in the journal Frontiers in Computational Neuroscience.
Scientists managed to locate structures in the human brain that display a multi-dimension al universe, revealing the very first geometric design of neural connections and how they react to different stimuli.
Researchers utilized in-depth computer modeling methods in order to understand how human brain cells can adapt themselves in order to carry out extremely complex tasks.
Conceptual illustration of brain networks (l) and topology (r), courtesy of Blue Brain Project
Scientists made use of mathematical models of algebraic topology in order to describe different structures and multidimensiona l geometric spaces in human brain networks.
In the study, scientists note how structures are formed at the same time that they are interlaced in a “unity” that creates a precise geometric structure.

Henry Markram a neuroscientist and director of Blue Brain Project in Lausanne, Switzerland said in an interview: “We have found a world that we had never imagined before. We’ve uncovered tens of millions of these objects even in a small speck of the brain, up through seven dimensions. However, in some networks, we even discovered structures with up to 11 dimensions.”
As explained by scientists, every single neuron within our brain can interconnect to an adjacent one, in a particular way in order to form an object with intricate connections. Interestingly, the more neurons join in with the clique; the more dimensions are joined to the object.
With the help of algebraic topology, experts were able to model the structure within a virtual brain, produced with the aid of computers. Later, experts carried out tests on real brain tissue to verify the results.
After researchers included stimulus into the virtual brain tissue, they found that cliques of progressively HIGHER dimensions compiled. They discovered that in between these cliques were empty spaces like holes or cavities.
Ran Levi from Aberdeen University, who worked on the paper, said in an interview with WIRED:
“The presence of high-dimensiona l cavities when the brain is processing information indicates that the neurons in the network respond to stimuli in a remarkably organized manner.”
“It is as if the brain responds to an inducement by constructing then smashing a tower of multi-dimension al blocks, starting with rods (1D), planks (2D), cubes (3D), and then more complex geometries with 4D, 5D, etc. The sequence of activity throughout the brain resembles a multi-dimension al sandcastle that has the ability to materialize out of the sand and then disintegrate.”
Furthermore, experts note that while shapes that are three-dimension al in nature have height, width, and depth, the objects uncovered by experts in the study don’t exist in more than three dimensions in our REALITY. However, mathematicians used to define them may contain as much as 5, 6, 7 or up to 11 dimensions.

Professor Cees van Leeuwen, from KU Leuven, Belgium, said in an interview with Wired: “Outside of physics, high-dimensiona l spaces are commonly used to represent complex data structures or conditions of systems. For example, the state of a dynamical system in state space.”
This research was published in Frontiers in Computational Neuroscience.
wired.co.uk/.../... al-network-brains
www.sciencealert.com/.../
+15 # Stanley_K 2017-10-08 23:21
Josef Kozák – Pravdivou budoucnost si musíme vytvořit
www.youtube.com/.../
+1 # jan lavicka 2017-10-09 08:23
akorát, že je jich 12 v mozku, uvidíš, jak to dřív nebo později poopraví
+6 # Piovarči 2017-10-09 12:27
Našli čo našli a už to čo našli je niečo čo nikto nečakal to ako keby sa do nášho mozgu podpísal matematik tvorca evolúcie v prírode...
-21 # Ing. Miloslav Dědek 2017-10-08 22:31
Všem čtenářům, kteří mají v úmyslu vážně se zabývat problematikou popisovanou v tomto článku, doporučuji seznámit se s „univerzálním návodem na řešení libovolně zvoleného problému“, což je v podstatě TEORIE VŠEVÝVOJE – miloslav7.blogspot.cz/.../...
+11 # Che 2017-10-08 23:02
Dedku, meli bychom te zde v AC24 navrhout na Nobelovou cenu ve chvastani; bohuzel takova nebyla jeste stanovena, ale urcite bys ji dostal.
+12 # Piovarči 2017-10-08 23:58
Tím používal algebraickú topológiu , vetvu matematiky, ktorá popisovala vlastnosti objektov a priestorov bez ohľadu na to, ako zmenili tvar. Zistili, že skupiny neurónov sa spájajú do "klikov" a že počet neurónov v klike by viedol k ich veľkosti ako vysoko rozmernému geometrickému objektu (matematický rozmerový koncept, nie časopriestorový ).

Tak že v modzgu je uložený len matematicko geometrický model viacdimenzionál nej časopriestorove j relaity o ktorej reálne uvažuje aj teoretická fyzika či teória strún.
Toto je naozaj pozoruhodné akoby mozog mal isté disproporcie pre tieto reality matematicky zakódované v sebe.
Mohlo by to mať súvislosť s existenciou vnímania hraničných stavov NDE („near death experience“) a rozšíreného vedomia či stavov prakticky vyvolaných DMT - dymetyltryptamí nom
+4 # blu 2017-10-09 11:24
čiže .... zobecnelý viacrozmerný matematický tensor
+6 # Piovarči 2017-10-09 12:21
A keďže tam je matematicky vyjadrený, keďže ho tam Príroda zapísala môže to svedčiť o tom že matematicky popísala skutočnú realitu?
-18 # Florida 2017-10-08 22:39
Další blbosti na AC24. To, že se neuron propojí š mnoha dalšími neuron, neznamená že je tam 11 rozměrů. Úroveň zdejších článků je zoufalá. Proti AC 24 je Blesk přímo vědecký časopis.
+12 # Josef Švejk 2017-10-08 23:09
“The space is simply the combination of all the degrees of freedom the system has, and its state represents the values these degrees of freedom are actually assuming.” Je část článku AC 24 vynechaná.
Takže, samozřejmě nejde o vícerozměrné fyzikální prostory a samozřejmě máte naprostou pravdu při hodnocení AC 24. Možná je to způsobeno jen větším počtem dutin obvykle se vyskytujících u novinářů, nebo překladatelem, který obvykle umí pouze překládat stylem Google.
+6 # Che 2017-10-09 11:44
AC 24 dela mizerne preklady z reci ostrovnich opic, ktera je ale sama o sobe uz mizerna nebot ma jen malo slov a smysl neceho se casto da poznat jen ze souvislosti slov. A kdyz prekladatel veci nerozumi, vyjdou jen hovadiny.

Drive jsem nenavidel rustinu a dnes rec ostrovnich opic (jak se rika anglictine v zapadni Evrope) nemohu ani poslouchat.

Predstavit si 4-rozmerny prostor neni tak tezke, ale 11-ti rozmerny? Jaky by mel pro poznani prirody neandrtalců (napr. Eriky) vubec smysl? Ta ma postavu a intelekt tohoto pracloveka, u intelektu mam ale pochybnosti, to meli neandrtalci urcite vice.
-1 # Florida 2017-10-09 11:55
V tomto případě za to ty ostrovní opice nemohou. V jejich řeči to je jasné. Může za to opice středoevropská, která to neuměla přeložit.

Že si nedáte pokoj s urážkami.. působíte pak jako ta opice.
+1 # Piovarči 2017-10-10 12:39
S tým súhlas urážať by sme sa vzájomne nemali
+10 # Piovarči 2017-10-08 23:33
A tu je jeden strojový preklad článku:

Ľudský mozog dokáže vytvoriť štruktúry až do 11 rozmerov

"Našli sme svet, ktorý sme si nikdy nepredstavovali."
SIGNE DEAN
13 JUN 2017
AddThis Sharing Buttons
Share to FacebookShare to TwitterShare to FlipboardShare to Copy Link

Neurovedci použili klasickú vetvu matematiky úplne novým spôsobom, aby sa pozreli do štruktúry našich mozgov. Zistili, že mozog je plný mnohorozmerných geometrických štruktúr pracujúcich v rozmeroch až 11 rozmerov.
Sme zvyknutí premýšľať o svete z trojrozmernej perspektívy, takže to môže znieť trochu zložitejšie, ale výsledky tejto novej štúdie by mohli byť ďalším dôležitým krokom k pochopeniu štruktúry ľudského mozgu - najkomplexnejše j štruktúry o ktorých vieme.

Tento najnovší model mozgu bol vytvorený tímom výskumníkov projektu Blue Brain Project , švajčiarskej výskumnej iniciatívy venovanej budovaniu rekonštrukcie ľudského mozgu pomocou superpočítača.

"Našli sme svet, ktorý sme si nikdy nepredstavovali ," hovorí vedúci výskumný pracovník neuroscienti Henry Markram z inštitútu EPFL vo Švajčiarsku.

"Existujú desiatky miliónov týchto objektov dokonca aj v malej škvrne mozgu, cez sedem rozmerov. V niektorých sieťach sme dokonca našli štruktúry s až 11 rozmermi."

Len aby sme boli jasní - nie je to tak, ako by ste si mysleli o priestorových rozmeroch (náš vesmír má tri priestorové rozmery plus jednu časovú dimenziu), namiesto toho sa vzťahuje na to, ako vedci pozreli na neurónové kliky, aby určili, ako sú spojené.

"Siete sú často analyzované z hľadiska skupín uzlov, ktoré sú celkovo spojené, známe ako kliky." Počet neurónov v klike určuje jej veľkosť, alebo formálnejšie jej rozmer, " vysvetľujú výskumníci v príspevku .

Predpokladá sa, že ľudské mozgy majú ohromujúci 86 miliárd neurónov s viacerými spojeniami z každého bunkového pásu v každom možnom smere, čím vytvárajú obrovskú bunkovú sieť, ktorá nám nejako spôsobuje schopnosť myslenia a vedomia .

S takým veľkým množstvom spojení, s ktorými budeme pracovať, nie je divu, že stále nemáme dôkladné pochopenie toho, ako funguje neurónová sieť mozgu. Ale nový matematický rámec postavený tímom nás berie o krok bližšie k jednému dňu s digitálnym mozgovým modelom.

Na vykonanie matematických testov tím použil podrobný model neokortexu tímu Blue Brain Project zverejneného v roku 2015 . Predpokladá sa, že neokortex je naposledy vyvinutou súčasťou nášho mozgu a ten, ktorý sa podieľa na niektorých našich funkciách vyššieho rádu, ako poznávacie a zmyslové vnímanie.

Po vývoji matematického rámca a jeho testovaní na niektorých virtuálnych stimuloch, tím potvrdil aj výsledky na skutočnom mozgovom tkanive u potkanov.

Podľa výskumníkov poskytuje algebraická topológia matematické nástroje pre náročné detaily neurónovej siete, a to tak v detailnom pohľade na úrovni jednotlivých neurónov, ako aj v širšom rozsahu štruktúry mozgu ako celku.

Spojením týchto dvoch úrovní výskumníci mohli rozoznať veľké rozmery geometrických štruktúr v mozgu, ktoré tvoria zbierky pevne spojených neurónov (cliques) a prázdne priestory (dutiny) medzi nimi.

"Zistili sme pozoruhodne vysoký počet a rozmanitosť vysoko rozmerovo orientovaných klikov a dutín, ktoré neboli videli už v neurónových sieťach, či už biologických alebo umelých," píše sa v štúdii .

"Algebraická topológia je ako ďalekohľad a mikroskop súčasne," hovorí jeden z tímu, matematik Kathryn Hess z EPFL .

"Môže sa priblížiť do sietí a nájsť skryté štruktúry, stromy v lese a vidieť prázdne medzery, čistia, všetky súčasne."

Tieto očisty alebo dutiny sa zdajú byť kriticky dôležité pre funkciu mozgu. Keď výskumníci poskytli svojmu virtuálnemu mozgovému tkanivu stimul, videli, že neuróny reagujú na neho veľmi organizovaným spôsobom.

"Je to ako keby mozog reagoval na podnet tým, že budoval [a] a potom zničil vežu mnohorozmerných blokov, počnúc tyčami (1D), potom doskami (2D), potom kocky (3D) a potom zložitejšími geometriami s 4D, 5D atď., " hovorí jeden z tímu, matematik Ran Levi z Aberdeen University v Škótsku.

"Priebeh činnosti v mozgu sa podobá na viacdimenzionál ny pieskový kameň, ktorý sa materializuje z piesku a potom sa rozpadá."

Tieto zistenia poskytujú nový obraz o tom, ako mozog spracováva informácie, no výskumníci poukazujú na to, že ešte nie je jasné, čo vytvára kliečky a dutiny vo svojich veľmi špecifických spôsoboch.

A bude potrebné vykonať viac práce, aby sme zistili, ako zložitosť týchto mnohorozmerných geometrických tvarov tvorených našimi neurónmi koreluje so zložitosťou rôznych kognitívnych úloh.

Ale to rozhodne nie je posledné, čo budeme počuť o poznatkoch, ktoré nám môže dať algebraická topológia na tohoto najzákladnejšie ho ľudského orgánu - mozogu
.
Štúdia bola publikovaná vo Frontiers of Computational Neuroscience .
www.sciencealert.com/.../
Táto práca nie je fantasmagória
+14 # Josef Švejk 2017-10-08 23:57
Milý Pio, nikdo netvrdí že jde o fantas. Jádro pudla tkví v tom, že novinářské články na toto téma vyznívají jako by šlo o fyzikální vícedimezionali tu. Ve skutečnosti mají autoři výzkumu na mysli algebraickou vícedimezionali tu, což je něco v algebře naprosto běžné a v technické praxi běžně používané. Pokud jsou struktury mozku propojené způsobem, který lze popsat algebraickou rovnicí o 11 neznámých, pak jsou v běžné hantýrce označeny jako 11 rozměrné. Což ovšem běžný čtenář ihned chybně chápe jako 11ti rozměrný fyzikální prostor.
+12 # Piovarči 2017-10-09 00:27
Jasne to som pochopil hneď ako som si prečítal preklady úplnejších článkov:-)
+13 # .lak 2017-10-09 08:40
A akože kefalín si predstvujitě taků geometriu matematicky ako nie možnů alebo reálně posčítanů. Prostě tam nie e?
To co nepobereme v 3D hmatem, očima, sluchem zakazuje kvantové jevy a hlavně práci s časem co by paměťovoprostor ovou realitou vůbec. Taky jsou vědci co tvrdí že náš svět je dvourozměrný a třetí si mozky dopočítavají, nuž objevil si odnož téměř téhož se skalárními fyzikálními projevy pohádkou. :-))))))))

S připodobněním hardisku kdy tam jde uložit víc informací než je fyzikální kapacita množstvím atomů nosného média, s prací fetů a mosfetů v magnetických polích, no tak je tam prostor nebo není?
+6 # r.m. 2017-10-09 15:20
kdepak fety, s nimi je "fyzikální kapacita množstvím atomů" vyšší než nekonečná :-)
+9 # .lak 2017-10-09 18:08
:-))) Nebo to svědčí o energetické podstatě a nikoli jen fyzikálním podkladu nosiče a pravdou je s některými zabejčenými voly nezahneš.
+12 # Jaris 2017-10-09 03:19
Nazdar chytraku Jinsky, Ty s Dedkem se uz davno pohybujete v jedenacte dimenzi a ani jste si toho nevsimli!
-6 # Florida 2017-10-09 11:56
No, alespoň jsme si všimnul, že ten článek je blbě přeložen. Holt Jaris nemám v hlavě jen to židobijectví, tak mohu i přemýšlet. Pa
+1 # Jaris 2017-10-10 12:36
Lotri se musi odhalovat. Ze jsou to vetsinou chazari neni mou vinou, Jinsky.
+20 # Che 2017-10-08 22:57
Mozek nema 86 miliard neuronu, ale zhruba 1400 miliard. Da se to lehce spocitat, nebot kazdy kubicky milimetr mozku jich ma zhruba milion. Stringova kosmologie je stavena na 11-ti dimensionalnim prostoru, ale ten si bohuzel neumim predstavit, i kdyz neni problem n-dimensionalni prostor rovnicema popsat.

Ale jsou chytrejsi individua, treba Ing. Miloslav Dedek s IQ 146, ten vjedec a mudrc umi vse vyresit ve sve TEORII VSEVYVOJE, hlavne se svou globalni USA-vladou a papezem jako clovekem budoucnosti.

Asi jsou ruzne migreny v jedenacte mozkove dimenzi, nebot lekari vetsinou neumi najit zadnou pricinu. Jeste si urcite neprectli Dedkovu TEORII VSEVYVOJE.
+14 # LubinenKremlBot 2017-10-08 23:56
Jestliže nás Bůh stvořil k obrazu svému tak se pořád nedivme jaký potenciál v nás dříme.Jenom je potřeba ho lehce brzdit aby jeho děti něco nevyvedli.
+11 # Piovarči 2017-10-09 00:32
Nuž toto zistenie je úžasné preto že v mozgu je zapísaný matematický predpoklad viacdimenzionál nych realít, ktoré ľudia zažívajú a živo popisujú pri hraničných stavoch v rozšírenom vedomí NDE ktoré vznikajú pri produkcii alebo podaní syntetického DMT - dymetyltryptamí nu. Je to taký krásny čriepok do celkovej mozajky okolo noosféry človeka a jeho duchovnej podstaty.
Som rád že ľudstvo prichádza do takéhoto štádia poznania keď sa puzle pomaly skladá dohromady a začínajú sa črtať súvislosti medzi zdanlivo nespojitelnými a neuveriteľnými javmi.
+8 # LubinenKremlBot 2017-10-09 07:57
Pio mozek je úžasný nástroj ale velice náchylný na manipulativní změny z okolí , kdy některé entity mohou do něho vstupovat ,to jsou parazitické bytosti.Díky Bohu máme srdce a jenom přez něj a jeho Boží jiskru máme šanci se z této klece vymanit.Mozek je ,,jenom''náznak toho co všechno naše bytost může v budoucnu dokázat i když cílem je prostor našeho Stvořitele bez vnímání času , kde čas v dokonalosti Boží přítomnosti ztrácí svůj význam.
+5 # Piovarči 2017-10-09 11:52
Viem večné teraz. Ak sú v mozgu tieto vzorce tak to má nejaký účel a nejakú funkciu. Je to veľmi zaujímavá informácia stavajúca vedu pred množstvo otázok aj v oblasti etiky a opodstatnenia veľkých duchovných učení. Veď aj meditácia ktorú duchovné učenia praktizujú sa ukázala ako zdraviu veľmi prospešná a budujúca človeka pretvárajúc ho v duchovnej evolúcii na niečo vyššie a lepšie na morálne a eticky dokonalejšiu a slobodnejšiu bytosť
+6 # LubinenKremlBot 2017-10-09 12:57
Ano souhlas.Nikdo a nic tady není zbytečně.
+12 # LubinenKremlBot 2017-10-09 00:03
Jinak co nám to je platný ,když se necháme ovládat psychopaty a samy se ještě nenaučili využít těchto možností, které nás předurčují k neskutečným schopnostem.Hol t vyučit se a složit zkoušku nebude tak jednoduché ale jednou se to povede.
+1 # Piovarči 2017-10-10 12:44
Každí takýto objav je nepriamym doložením existencie tých vyšších duchovných princípov
+12 # Pokémon 2017-10-09 00:07
Vědci zase tvrdí, že přišli na to, jak vzniklo Šalamounovo hovno? Běžná praxe dnešních dnů.
Takže máme v palici vícedimenziální struktury a oni je detekovali matematickými výpočty? Čekám, kdy nás jednou ohromí tím, až zjistí, že jedna plus jedna nejsou dvě, ale vlastně kulatý čtverec.
+6 # filip126 2017-10-09 02:56
Dostat sa za hranicu hmoty(atomy,ele ktrony,fotony.. .) iba s pomocou hmoty (vedecke pristroje) nie je mozne. Za hmotnymi dimenziami su nehmotne, a tie je mozne spoznat iba nastrojmi na to urcenymi - vola+meditacia+ mozok+dusa. Pod hmotu patria aj dosial zname ziarenia a energie. Citajte knihu ALATRA , volne dostupna na webe, a tiez Prapuvodni Fyzika Allatra.
+7 # Piovarči 2017-10-09 11:58
Ale veda predsa len nachádza stopy a konštrukcie v našom mozgu o ktorých nepredpokladala že tam môžu existovať..... Sú to stopy Veľkého programátora tie sme našli aj v samotnej štruktúre kódovaného zápisu v DNA.
Mohlo by to znamenať že nie sme náhodným produktom neživej prírody ale doslova projektom niečoho inteligentného čo nás presahuje
+4 # Karel1515 2017-10-09 07:38
A neznamena to, ze z tehle zeme vubec nepochazime? ????????

www.facebook.com/.../?type=3
+5 # LubinenKremlBot 2017-10-09 08:08
Pocházíme ze Stvořitele a jsme jeho součásti a naší domovinou je veškerý prostor vědomě stvořený našim Otcem tj.celý vesmír ale na zkoušku lidského ducha stačí v určité fázi vývoje každého z nás Země a podívej v jakém stavu je s takovým to vědomím , je nemožné pustit lidstvo dál a proto v rámci vývoje musí dojít k oddělení těch kterým bude dovoleno na základě karmy postoupit výš a naopak další zbylí sestoupí neboť je láká temnota hrubší materie, vše svobodně a přirozeně v duchu Božího plánu a jeho nekonečné lásky a odpuštění.
+5 # Piovarči 2017-10-09 13:39
Lubienin
Prečítaj si článok pod fotkami ak si to ešte nečítal
aragonit9.blogspot.sk/.../...
+3 # LubinenKremlBot 2017-10-09 21:43
Pio přečet odpovídá to i východním duchovním naukám
Staroindickým Védám.Vždy mě připadlo ,že to co prožívám je jen dokonalejší forma snu a to pravdivé podstatné je někde jinde a to mám již od mala ,že todle není to co by mělo být .Nikdy jsem nechtěl uvěřit , že to co si lidé dělají hrozného může být opravdovà skutečnost.Tak ,že myšlenka ,že se jedná o dokonalou iluzi mě osvobozuje a jsem ochoten ji i pochopit ale stále jen částečně.Stále je co dělat aby zvítězilo dobro,ikdyž to je dokonalá iluze ,je pro mne čím dál těžší se na to jen koukat ale pokud má i negace splnit svůj účel k dobru nezbývá než dát za pravdu i druhý straně.Ovšem pro mě to nic nemění.
+2 # Piovarči 2017-10-09 23:10
Presne o dobro je treba sa neustále snažiť. Ak chceme mať okolo seba harmóniu musíme ju začať vytvárať a zlo nerozmnožovať a veci začať chápať snažiť sa pochopiť prečo sa deje čo sa deje a ako procesy fungujú a nekonať iným to čo by sme nechceli aby oni konali nám.
+1 # LubinenKremlBot 2017-10-10 00:05
Souhlas Pio.Jinak jsem fanda indiánského kmene Kogi,kteří o nás mluví jako o mladších bratrech a zatím chápou velice málo .Na youtube je o nich film a Jarda Dušek je taky rozebírá ve svých pořadech tak to někdy zkoukni.
+1 # Piovarči 2017-10-10 14:30
Daj nejaký odkaz o nich som ešte nepočul
Mňa zasa tak exoticky zaujali napríklad Toltécki šamani. Indián Juan Matus (don Juan) Toltécky Nagual
Tam je zhrnutá úžasná múdrosť a vymakaná technika majstrovstva bojovníka na ceste.

Dám pár citátov

MOC ZÁVISÍ OD TOHO, čo človek vie. K čomu je poznať veci ktoré nemajú žiadne využitie? Takéto znalosti nám nijak nepomôžu sa pripraviť na nevyhnuteľné stretnutie s neznámom.

NIČ NA SVETE nedostane človek darom. Čo je treba sa naučiť, je nutné sa naučiť s vypätím všetkých síl.

K VEDOMOSTIAM JE TREBA PRISTUPOVAŤ rovnako ako k boju. V plnej bdelosti, so strachom, s rešpektom a obsolútnou sebadôverou. Pristupovať k vědení či k boju inak je chyba a kto ju urobí, nemusí žiť ani tak dlho, aby mohol tejto chyby ľutovať.
Pokiaľ človek splní všetky tieto štyri podmienky - bdelosť, strach, respekt, a absolútna sebadôvera - nie je už ďalšej chyby, ktorej by sa mal vyvarovať. Pokiaľ splní tieto podmienky, je jeho činnosť zbavená malátnosti, ktorou sa vyznačuje činnosť hlupáka. A pokiaľ zlyhá či je porazený, stratí iba bitvu.

Kedykolvek sa človek rozhodne učiť, musí pracovať zo všetkých síl. Jeho možnosti učiť sa sú dané jeho prirodzenosťou. Strach z vědení je prirodzený, všetci ho zažívame a nič s tým nemôžeme urobiť. Ale nech už sú vedomosti akokoľvek hrozivé, predstava človeka bez vedomostí je ďaleko hrozivejšia.

Bojovník preberá zodpovednosť za svoje činy...

Bojovník si vyberá cestu ktorá má srdce. Ktorúkoľvek cestu so srdcom, a potom ju nasleduje, raduje a smeje sa. Preto že zří, vie, žejeho život bude preč skôr, ako sa nadeje. Zří, že nič nie je doležitejšie ako to ostatné.

Bojovník žije tým že koná....

Pocit dôležitosti seba samého činí človeka ťažkým, nemotorným a zbytočným. Aby bol bol človek bojovník, musí byť ľahký a pohyblivý

Obyčejný človek buď víťazí, alebo je porazení. A preto že je na tom závislý, stáva sa buď prensaledovateľ om, alebo obeťou. Tieto podmienky človeka ovládajú tak dlho, dokiaľ nie je schopný zřít. Zření rozptyluje ilúziu víťazstva, porážky či strádania...

Zámer je to, čo vedie človeka k úspechu vtedy, keď mu jeho myšlienky hovoria, že je porazení. Pôsobí i navzdor bojovníkovej slabosti. Zámer je to, čo ho činí nezraniteľným. Zámer, je to, čo preráža šamana stenou. Čo ho prerazí priestorom do nekonečna.

Len myšlienka na smrť umožňuje bojovníkovi dostatočný odstup. Dostatočný k tomu, aby sa mohol čomukoľvek oddať. Vie že je mu smrť v pätách a že mu nedopraje, aby k niečomu prilnul. A tak sa bez žiadosti snaží o všetko.

Sme ľudia a našim údelom je učiť sa a nechať sa vrhať do neuveriteľných nových svetov. Bojovník ktorý zrie energiu, vie že tieto nové svety nemajú konca...

Bez ustania sami zo sebou hovoríme o svete. Týmto vnútorným rozhovorom svet vlastne udržujeme. A keď ukončíme tento rozhovor, v ktorom sami sebe rozprávame o sebe a o našom svete, svet sa okamžite stane takým, akým v skutočnosti je.
Našim vnútorným hovorom svoj svet neustále obnovujeme, naplňujeme ho životom a podopierame ho. A nielen to, pomocou tohoto vnútorného rozhovoru si vyberáme i našu cestu životom. Preto si vyberáme neustále rovnaké veci znovu a znovu, dokiaľ nezomrieme. Preto že pokiaľ nezomrieme, vedieme stále rovnaký vnútorný rozhovor.
Bojovník si je toho vedomí a snaží sa tento vnútorný rozhovor zastaviť...
+1 # Piovarči 2017-10-10 15:19
Antropológ Carlos Castaneda v Kolese času píše:

V tú dobu Juan Matus neustále zdôrazňoval dôležitosť predstavy bojovníka. Hovorieval že bojovník je pochopiteľne omnoho viac než len predstava. Že je to spôsob života a že tento spôsob života, je jedinou možnosťou, ako zapudiť strach, a jedinou cestou, ako uvolniť prúd svojich aktivít tak, aby plynuli volne.
Bez predstavy bojovníka nie je možné prekonať prekážky na ceste poznania.
Don Juan charakterizoval bojovníka ako válečníka par excellans. Jeho vnútorné nastavenie ulahčené zámerom dávnych šamanou. Ako vnútorné nastavenie prístupné každému človeku. (Zrejme ide o prístup k istej špeciálnej časti kolektívneho vedomia alebo Sheldrakeho morfickej rezonancie)
Zámer oných šamanov je tak mocný, tak silný, že vytvorí štruktúru bojovníka v každom, kto sa ho len dotkne. Ani si nemusí byť toho dotyku vedomí.
Skrátka bojovník sa pre šamanov dávneho Mexika stal vycvičenou jednotkou. Bol tak naladení k boju, tak výnimočne bdelý, že vo svojej najčistejšej podobe nepotreboval žiadne pomôcky k tomu, aby prežil. Nebolo treba mu dávať dary, alebo ho upútavať rečami či činnosťou. Alebo ho utešovať alebo mu dávať nejaké popudy. To všetko už bolo v štruktúre bojovníka zahrnuté. Preto že táto štruktúra sa vytvorila zámerom dávnych šamanov a tí si dali pozor, aby nevynechali nič predvídateľného .. Výsledkom bol bojovník, ktorý bojoval sám o sebe a zo svojej tichej sebadôvery čerpal všetky impulzy nutné k tomu, aby bez výhovoriek konal, bez toho aby ho o to bolo nutné žiadať.
Ja osobne pokladám predstavu bojovníka za jednu z najviac fascinujúcich vecí, s ktorou som sa kedy stretol, páše Castaneda. Domnieval som sa, že keby som túto predstavu prijal, zaviazal by som sa k okamžitej poslušnosti a vzdal sa tak možnosti svoje chovanie zvážiť a prípadne protestovať či reptať.
Mojím celoživotným zvykom totiž bolo reptanie a úprimne povedané bol som ochotný bojovať zubami nechtami, aby som sa ho nemusel vzdať.
Vznášanie námietok som považoval za znak citlivého odvážneho a otvoreného človeka, ktorý si vie rady, ako vyjadriť svoje stanoviská a dať najavo, čo sa mu páči a čo nie.
Keby som sa toho všetkého mal vzdať, len aby som sa zmenil v bojujúceho tvora, utrpel by som väčšiu stratu, než som mohol uniesť.
Tak vypadali moje vnútorné myšlienky.
Ale na druhú stranu som prahol po priamosti, kľude, a efektívnosti bojovníka.
Jedna z veľkých pomôcok, ktorú šamani dávneho Mexika použili pri snahe definovať pojem bojovníka, bola predstava prijatia smrti ako spoločnika, ako svedka našich činov.
Don Juan hovoril, že akonáhle je raz táto predstava prijatá, aj keď len vo svojej najmiernejšej forme, vytvára sa most cez priepasť, ktorá oddeľuje náš každodenný život od niečoho, čo je pred nami a čo nemá žiadne meno. Niečoho čo je skryté v hmlách a čo sa ani nezdá existovať. Niečoho tak strašne nezreteľného, že sa o tom ani nedá hovoriť, a napriek tomu nepopierateľne prítomného.
Don Juan tvrdil, že jediná bytosť na zemi schopná tento most prejsť, je bojovník: kľudný uprostred boja a neporaziteľný, preto že nemá čo stratiť. Fungujúci a efektívny, preto že vyhrať môže všetko.

Bojovník nie je suchý list vydaný napospas vetru. Nikto ním nepostrkuje. Nikto ho nemôže prinútiť, aby jednal sám proti sebe alebo proti svojmu presvedčeniu. Bojovník je vycvičený aby prežil a prežíva tým najlepším z možných spôsobov...

aragonit9.blogspot.sk/.../...
+1 # LubinenKremlBot 2017-10-10 17:02
m.youtube.com/.../ zkus tohle Pio a dík .
0 # Piovarči 2017-10-12 12:17
Pozrel som si to. Zaujalo ma hlavne to ako vychovávajú deti uzavreté v tme. Dnes vieme že pri dlhodobom pobyte v tme sa v mozgu vytvára dymetiltriptami n DMT retransmiter ktorý prenáša človeka do rozšíreného stavu vedomia v iných dimenziách. Zaujímavé je ako fungujú na tej koke:-) Peyotlom a durmanom si pomáhali aj Mexický šamani pri zasväcovaní adeptov. Podivuhodná bola ich telesná výkonnosť a odolnosť vo vysokom veku.

Osobná sila je pocit. Niečo ako pocit šťastia. Alebo je o nej možné hovoriť ako o nálade, rozpoloženiu. Osobná sila je niečo, čo človek získa celoživotným zápasom...

Pokiaľ má bojovník v niečom uspieť, musí úspechu dosiahnuť hladko. Síce po veľkom úsilí, ale bez stresu a posadnutosti....

Sebadôvera bojovníka nie je to isté ako sebadôvera obyčajného človeka. Ten hľadá istotu v očiach diváka a nazýva to sebadôverou. Bojovník hľadá dokonalosť vo svojich vlastných očiach a nazýva to pokorou. Bežní človek je pripútaní k ostatným ľuďom a bojovník je pripútaný (ukotvený) k nekonečnu..

Uholným kameňom šamanizmu je zmena predstavy o svete. A zastavením vnútorného rozhovoru je jediný spôsob, ako túto zmenu dosiahnúť...

Keď sa bojovník naučí zastaviť svoj vnútorný rozhovor, všetko sa stáva uskutočniteľným . I tie najodvážnejšie predstavy sa stávajú dosažiteľnými.

Bojovník prijíma svoj údel, nech už je akýkoľvek, a to s hlbokou pokorou. Pokorne prijíma to, čím je. Nepovažuje to za dôvod k reptaniu, ale za životnú výzvu.

Pokora bojovníka nie je pokora žobráka. Bojovník svoju hlavu neskláňa pred nikým, ale zároveň nikomu nedovolí, aby svoju hlavu sklonil pred ním. Žobrák naopak padá na kolená, smeká klobúk a zametá podlahu pred každým, koho pokladá za vyššieho. Od nižších, než je on sám, však vyžaduje, aby pred ním zametali podlahu.

Vada slov je v tom, že sa nimi vždy cítime osvietení. Ale keď sa otočíme čelom k svetlu, slová zlyhajú a my čelíme svetu bez osvietenia, rovnako ako predtým.
Z toho dôvodu bojovník nevyhľadáva slová, ale činy. Tak získava nový obraz sveta - nový obraz, v ktorom rozprávanie stráca význam a kde nové činy prinášajú nové pochopenia

Poznanie je tá najzvláštnejšia vec, zvášť pre bojovníka. Pre bojovníka je poznanie niečo, čo náhle prichádza, celkom ho pohltí a samo sa mu odovzdá.

Bojovník sa považuje za mŕtveho, a tak nemá čo by stratil. To najhoršie sa mu už prihodilo. Má preto hlavu jasnú a chladnú. Keď však niekto hodnotí jeho slová a skutky, ani vo sne ho nenapadne, že bojovník už má všetko za sebou

Keď sa zastaví vnútorný rozhovor, svet sa zrúti. Na povrch sa vynorí najpodivuhodnej ší aspekt našej podstaty. Ako by predtým bol našimi slovami držaný vo vezení.

Bojovníci svoje víťazstvá nezískavajú tým, že prerážajú hlavou steny, ale tým, že tieto steny prekonávajú. Bojovníci steny preskakujú, neničia ich.

Bojovník ako učiteľ musí predovšetkým učiť o nutnosti konať bez očakávania odmeny......

Keď človek nemá čo stratiť, stáva sa skutočným. Strach sa nás zmocňuje len vtedy, ak ešte stále na niečom lpíme.

Bojovník nemôže ponechať nič náhode. V skutočnosti ovláda výsledky udalostí silou svojho vedomia a svojím nezlomným zámerom

Jediná sloboda ktorú bojovník má, je sloboda byť dokonalým. Nielenže je dokonalosť slobodu, je to i jediný spôsob, ako narovnať ľudskú formu

Boj o túto dokonalosť sa odohráva práve tu na tejto zemi
+13 # julius 2017-10-09 07:53
To by me zajimalo co se skryva v dutine lebecni EU politikum??? protoze se domnivam ze ti maji jen jeden rozmer a to je koryto. Na coz jim staci mícha
+8 # .lak 2017-10-09 08:45
Zděděné reflexy ošípaných. .-)
+7 # saponat 2017-10-09 09:18
politici maju v hlave napad, nebyt ovcou ale aspon pastierom, ked uz nie vlkom. na to ale clovek nesmie mat svedomie, musi byt bez chrbtovej kosti a musi priahnut za mocou a peniazmi aj za cenu zivota svojej matky. blaho celku je bezvyznamne. egocentricky fasisti. to je kazdy curak v politike, pretoze taa tu nikdy nebola pre blaho naroda, ale pre jeho vyuzitie. politici parazituju na narode, a divim sa im to trpime, sam sa citim bezmocne, a o to im slo
+9 # Piovarči 2017-10-09 12:05
Pekne vyjadrené najvyšší čas aby sa objavil nový ľudskejší model riadenia štátu.
To čo objavuje veda je memento pre tých ktorí cielene a bezohľadne prosperujú na biede a nešťastí iných.

Vedci z univerzity v Southamptone prišli na to, že ľudské vedomie funguje minimálne niekoľko minút po tom, čo človek umrie.
Výskum života po živote a zážitkov na hranici života a smrti, ktorý robili s dvomi tisíckami ľudí z rôznych krajín, priniesol zaujímavý výsledok. Naše vedomie funguje aj po tom, čo ľudský mozog celkom „vypne". Odborníci skúmali pacientov z 15 rôznych nemocníc v Anglicku, Amerike a Rakúsku.

„Vieme, že po tom, čo srdce prestane biť, nemôže fungovať ani ľudský mozog," povedal Sam Parnia, doktor a vedúci tímu vedcov. „V tomto prípade však vedomie pokračovalo asi tri minúty, aj keď srdce a mozog boli nefunkčné," dodal odborník, ktorý bol sám prekvapený, keď „mŕtvy" opísal všetko, čo sa dialo.

Pacienti, ktorí prežili klinickú smrť, po prebratí opisovali mimoriadne príjemný pocit voľnosti, pokoja a lásky. Niektorí povedali, že čas sa akoby spomalil, iní tvrdili, že sa naopak zrýchlil. Mnohí však videli tunel, žiaru, cítili teplo. Vraj akoby na druhej strane svietilo obrovské Slnko. Zopár ľudí opísalo pád do hlbokej vody.

Doktor Parnia tvrdí, že na niektorých ľudí môžu pôsobiť lieky o niečo intenzívnejšie ako na ostatných. Preto si niektorí nepamätajú z klinickej smrti nič. Téma zostáva naďalej jednou z najkontroverzne jších a žiada si, aby zážitky po smrti vedci ďalej skúmali. Dobrou správou je, že existuje nádej...
tvnoviny.sk/.../...
+1 # EvaK 2017-10-10 10:10
Cituji julius:

Nemají mozek, i takový člověk dokáže přežít...http:/ /www.ragauian.c z/co-je-to-duse -a-kde-se-nacha zi-dr-rupert-sh eldrake-vysvetl uje-co-je-morfo -geneticke-pole -a-morficka-rez onance-vite-ze- lekari-nasli-cl oveka-ktery-zil -bez-mozku-3/
+2 # Dědouch11 2017-10-10 12:23
Evo, takto vložená adresa, se nikomu neotevře. Musíte link vložit takto:
www.ragauian.cz/.../
+4 # Jan Hink 2017-10-09 08:33
Ve dvojrozměrné tomografii, ke které se přidává snímkováním po vrstvách třetí rozměr, objevili 11 rozměrů? No to je přece úžasné! Rád bych to tedy viděl, protože na tom snímku vidím struktury podobné našemu smetáku na balkoně. Zkusím ho prostudovat, jestli tam vlastně nemáme vědeckou studnici nových objevů.
-2 # peto8 2017-10-09 18:06

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás