Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaPutin doplatil centrálním bankám zbytek dluhu. Rusko se tak stalo první zemí, které se osvobodilo od sevření bankovním systémem

Sociální sítě

Reklama

https://www.AUTOdoc.CZ

Putin doplatil centrálním bankám zbytek dluhu. Rusko se tak stalo první zemí, které se osvobodilo od sevření bankovním systémem

Ruský prezident Vladimir Putin provedl konečnou splátku za dluhy všech bývalých sovětských republik světovým centrálním bankám – čímž se Rusko stalo jedinou zemí, která se osvobodila z tyranského sevření bankovního systému.

Dluh k Bosně Hercegovině v částce 125,2 milionu $ byl vyrovnán podle dohody mezi vládami Ruské federace a Radou ministrů Bosny a Hercegoviny, potvrdil v úterý ruský ministr financí Alexej Kudrin.

Zbývající dluh byly peníze Sovětského svazu dlužené Jugoslávii. Zahraniční dluh SSSR se nahromadil různými způsoby. Dluhopisy k Západním zemím se na trhu dluhopisů začaly sbírat po roce 1983. Peníze dlužené bývalé Jugoslávii byly důsledkem obchodování mezi oběma zeměmi.

Proč Rusko splácí sovětský dluh samo

Původně se předpokládalo, že zahraniční dluh SSSR budou splácet všechny jeho republiky. V prosinci 1991 o tom byl podepsán dokument. Většina toho dluhu byla ruská (61,34 procenta). Ukrajina měla doplatit 16,37 procenta a Bělorusko mělo zaplatit 4,13 procenta. Avšak Estonsko, Lotyšsko, Litva, Ázerbájdžán, Moldávie, Turkmenistán a Uzbekistán tuto dohodu nepodepsaly. Kvůli tomu Rusko převzalo všechen tento dluh výměnou za majetky po celém bývalém Sovětském svazu.

Když se v roce 2014 vztahy s Ruskem zhoršily, hrozil Kyjev, že znárodní ruské majetky na Ukrajině. V té době ruský ministr zahraničních věcí Ukrajině připomněl, že dluží 20 miliard $ dluhů ze sovětské éry, a jestli Kyjev tuto otázku vynese, bude Moskva požadovat proplacení.

V roce 1994 byl dluh bývalého SSSR téměř 105 miliard $. Největší podíl na této částce (přes 47 miliard $) náležel Pařížskému klubu věřitelů. To byl fond 19 věřitelů převážně ze Západu včetně USA a Británie.

Rusko začalo své dluhy za prezidentství Vladimira Putina aktivně umořovat, což bylo zároveň období ohromného vzepětí cen ropy, které do této země přivedlo spoustu zahraničních měn.

Jeden z posledních dluhů ze sovětské éry byl doplacen loni Kuvajtu. Rusko zaplatilo 1,1 miliard $ a dodalo do této země produkty high-tech v ceně 620 milionů $.

Rusko promíjelo pohledávky dlužené SSSR

Rusko spolu s tím odepisovala značné části pohledávek dlužených rozvojovými zeměmi. Rusko v roce 2014 prominulo více než 30 miliard $ dluhu Kubě, což obnášelo 90 procent celkových pohledávek. Zbývající dluh v částce 3,5 miliard $ bude splacen do deseti let ve 20 stejných tranších.

Rusko rovněž odepsalo dluh Iráku v částce 21,5 miliardy $, Mongolsku (11,1 miliardy $), Afghánistánu (11 miliard $) a Severní Koreji (10 miliard $) stejně jako 20 miliard $ pohledávek u několika afrických zemí.

Rusko v uplynulém desetiletí prominulo rozvojovým zemím více než 100 miliard $.

Zdroj: rt.com

 

Loading...

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA

Komentáře   

-191 # scipio 2017-08-23 18:11
Ale ekonomicky je na tom RF hrozně, přímo krachuje. Sice bez dluhů, ale na huntě. Zato jiní jsou dlužni tolik, že to pomalu nejde přečíst, ta řada nul, ale jen kvetou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+407 # ibs 2017-08-23 18:16
Rusko podla Západu krachuje už 100 rokov a stále je tu. Asi v tom vedia chodiť...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+253 # Josef Švejk 2017-08-23 19:39
Nejen podle západu, ale i podle některých zvláště tupých hlav.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+155 # Piovarči 2017-08-23 22:39
Ako by mohol skrachovať niekto kto nemá žiadne dlhy a okrem toho má doma všetko obrovské nerastné bohatstvo, úrodnú pôdu, ľudský potenciál, technológie, vyspelú armádu i priemysel?
Iné je to už z Ukrajinou ktorej dlh kúpil Rodschild

V stredu zajali Sýrske arabské armády (AAS) a Hizballáh 70% priestoru prechodu Mira vrátane hlavného prechodu na sýrsko-libanons kej hranici a podľa libanonských zdrojov dosiahli križovatku Sin Fikhah.

V stredu Sýrska arabská armáda (SAA) a jej spojenci obsadili mesto Salba severne od silného miesta ISIS v Uqayribate na východe krajiny Hama, podľa pro-vládnych zdrojov.
Okrem toho SAD zachytil obce Harif, al-Asfutyah, Rud al-Wahesh a Qatqat a al-Minshare hora v rovnakej oblasti, podľa mediálneho krídla Hizballáhu v Sýrii.

translate.google.sk/.../...
Tak teda pekný pokrok
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+77 # scipio 2017-08-23 22:47
Pio, to je jednoduché, když může stát s nejvyšší zadlužením jen rozkvétat a řítit se mílovými kroky směle k novým zítřkům (pozor, sarkasmus), pak je možný i opak, že stát, který nemá dluhy, nedováží suroviny a energii, potraviny prakticky už také né, jde přímo a jednoznačně ke dnu podle některých (pohov, ironie).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+130 # jan lavicka 2017-08-24 08:01
Z Ruska se stal tímto pro mnohé lidi andělem světla, aniž by to mnozí věděli (v Sýrii, Íráku, Afgánistánu, Sev. Korei to už vědí). Takové dobro je dnes na západě zakázané, tam vládne mamon a nevzdělanost. Neskutečné, obdivuji Rusko a jeho toleranci a humanitu čím dál tím víc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+81 # Jaris 2017-08-24 09:02
Pokud je clovek bez dluhu, je svobodny clovek. To same plati o narodu/statu.
Rusko muze penize, ktere sly na splaceni dluhu, pouzit pro sebe, pro svuj prumysl a rozvoj. Dnesni svet je naprogramovan na kupuj napred a plat pozdeji.
Jediny dluh,ktery uznavam je, poridit si strechu nad hlavou. Misto placeni najmu majiteli, splacet si sve.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # jan lavicka 2017-08-24 09:22
Jenže i to je být otrokem finančího západu. Já uznávám jen nízkonákladové, přírodní příbytky, které NIKOHO nezadluží na celý život. Hypotéky jsou NEJVĚTŠÍ zbraní západu, jak si z lidí udělat otroky, to je třeba si uvědomit, to je třeba ODMÍTNOUT!

Druhá fáze je vytvářet a ORGANIZOVAT lokální, tajné komunity, které si vzájemně pomáhají a vyloučí své činnosti mimo státní rozpočet. To je pak svoboda, tam vzniká skutečné světlo, jen tam je štěstí a bezpečný život pro potomky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Jaris 2017-08-24 12:52
Nevim Jane, co tim myslis - nizkonakladove prirodni pribytky.Rozepi s to. Jiste, mas pravdu, ze pujcky jsou novodobym otroctvim. Jenze tam je realita, ze dluh vyplatis, kdezto kdyz budes bydlet v podnajmu, tak budes otrokem toho, komu bydleni patri, a to do smrti. Navic se najemne bude zdrazovat a nevis dne, kdy se majitel rozhodne jednoho vystehovat.


Nemuzes si jen tak v lese vyhrabat zemljanku nebo postavit srub. To by mozna slo nekde na Sibiri, ale v Cechach? Na vsechno musi byt doklady. Je mozne koupit treba kus pozemku a tam si vlastnima rukama neco vybudovat. Jenze u toho musi byt kolaudace, ze je bydleni bezpecne. Neznam cestu, ktera by to obesla. Take se mi nelibi termin "tajne komunity". Proste mi to smrdi. Co je septem, to je s certem, se rika. Na vypomoc lidi nelze spolehat. Clovek musi spolehat, pokud mozno, sam za sebe. Byt sobestacny je sen mnoha lidi, ale zdaleka to neni tak jednoduche. To je muj nazor.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-08-24 12:59
je toho opravdu spousta:
www.svobodnydomek.cz/

Podnájem je vzájemný souhlas, nikdok není nikomu otrokem. Když se mi to znelíbí, odejdu. Když se znelíbím já, odejdu jinam.

Otevři oči:
pelisky.org/.../...

nebuď otrokem techno-bank-nacizmu

Co smrdí? Jsi další chazarský pes, co odrazuje lidí od nezávislosti na systému?

Něco tady smrdíš nekalého, když nabádáš ke zbabělosti jako např. popo, dědouch, maxwell, nyní nově lpg :)

Díky "tajným" komunitám ve Španělsku fungují lokální ekonomiky mimo státní rozpočet, jinak by chcípli hlady díky Euru bez práce....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jaris 2017-08-25 01:32
Tak jsem si to precetla, Jane. Ten prvni pripad je, ze chlapik mel 3,5 ha pozemku. Budto to zdedil, nebo ho musel koupit. Dale musel koupit material na stavbu domku, tasky a prkna plus mnoho dalsich veci. Rika, ze ho dum vysel na 600 000Kc. Nerika, jestli si je vydelal nebo nasetril. I tak se mi zda castka vysoka. Souhlasim, ze by clovek mel zit pokud mozno na vesnici nebo mensim meste, kde je mozne mit zahradu.
Druhy link mi radi zaregistrovat se za 900Kc(!) a oni mi poradi na prednasce jak postavit dum.
Spis mi to pripada jako rady, jak zit v prirode, ale zadarmo to proste nejde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # jan lavicka 2017-08-25 08:08
koupit pozemek se dá velmi levně, i za 100 tis. Kč, tvůj první argument má nulovu hodnotu

Boože, tak si najdi, jak vyrobit dům z pneumatik.... to jsi opravdu tak neschopný cokoliv vygooglit, to máš opravdu tak nízkou úroveň kreativity?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jaris 2017-08-25 13:37
Ja dum nepotrebuji, uz jeden mam.
Nicmene jsem mrkla na ceske reality a na vesnici najdes levne chalupy, ktere potrebuji opravit a vyjde to na stejne penize jako to eco bydleni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Dědouch11 2017-08-24 13:19
Jaris, reaguješ na hlupáka z paneláku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # jan lavicka 2017-08-25 08:09
další primitivní příspěvek od nevzdělanýho primitiva, dělníka na nasazování gumiček na tužky, díky za ukázku, naklikej zas mínusy :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jaris 2017-08-26 01:10
Jane, veris tomu, ze kdyz tady kazdemu nadavas, jsi neverohodny. Obcas mivas dobry nazor. Bylo by nacase, abys zde prestal napadat normalni lidi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Pavel Blaheta 2017-08-25 17:08
lavičko - jsi bastard. Zcela cíleně jsi odvedl diskuzi od tématu - "Rusko odpustilo dluh (nebo jeho část) některým zemím". O tom byl článek, ne o lokálních nebo tajných komunitách a dalších cypovinách. Takže diskutujme o tom, že Putin je frajer, že dokázal ve státním rozpočtu Ruska najít prostředky na umazání či úplné vymazání dluhů některých států (a to nemuseli být zrovna spojenci Ruska).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Piovarči 2017-08-24 13:52
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Piovarči 2017-08-24 11:31
Situácia v Sýrii sa skomplikovala. Zatiaľ čo Šojgu vahlásil že občianska vojna v Sýrii sa skončila že sa už bojuje len proti ISIL. sú odrazu Sýrske vojská napadnuté koordinovane zároveň z Idlíbu aj z kotla Uqayrabat:
Umiernení jednoducho asi sekať dobrotu nebudú

Hayat Tahrir al-Sham (predtým Jabhat al-Nusra, syrská pobočka al-Káidy) a jeho spojenecké skupiny Sýrskej slobodnej armády (FSA) spojili úsilie s ISIS v snahe odstrániť Salamiyah-Ithri yah-Khanassir- Cesta Aleppo, ktorá je jedinou vládnou dodávateľskou linkou do mesta Aleppo.
23. augusta a 24. augusta vykonali jednotky delostrelectva HTS masívnu bombardovaciu kampaň, ktorá prerazila pozície Sýrskej arabskej armády (SAA) pozdĺž cesty. Zároveň ISIS napadol SAA vo Wadi al-Adib a Shayk Hilal a dokonca dočasne prerušil cestu v blízkosti Saana.
Pro-militantné zdroje, vrátane Sýrskeho observatória pre ľudské práva (SOHR), tvrdili, že SAA utrpelo niekoľko taktických prekážok a ISIS by mohla využiť situáciu, aby získala veľké územie v kapse Uqayrabat.
Začali sa však správy, že SAA, štítové sily Qalamoun a národné obranné sily (NDF), podporené ruskými záchrannými vrtuľníkmi, spustili protiútok v tejto oblasti a znovu získali niektoré body, ktoré stratili teroristi.
Stretnutia prebiehajú. Situácia zostáva napätá.
Tu je na interaktívnej mape momentálny stav.
syria.liveuamap.com/
ISIL sa pokúsili za podpory umiernenžch prebojovať z obklúčenia na zelené územie Idlíbu....
Zatiaľ sa to zrejme nepodarilo.

Situácia sa ustálila armáda útok ustála a prešla do protiútoku

Sýrska arabská armáda (SAD), štítové sily Qalamoun , Liwa al-Quds a národné obranné sily (NDF) vyvíjajú protiútok proti teroristom ISIS na ceste Salamiyah-Ithri yah na východe krajiny Hama.
Vládne sily opätovne priblížili kontrolné stanovištia v blízkosti Saana a Šejka Hilala, ktoré boli stratené z ISIS po útoku teroristickej skupiny v tejto oblasti . Najviac intenzívnych zrážok sa uskutočnili v blízkosti ropovodu v blízkosti obce Salba.

Boj bol tiež hlásený medzi vládnymi silami a Hayat Tahrir al-Sham (HTS) severne od as-Saan.
Podľa pro-vládnych zdrojov, SAD, Qalamoun Shield sily, Liwa al-Quds a NDF zabili vysoký počet členov ISIS a HTS v nedávnych stretoch. Niektoré zdroje dokonca tvrdia, že bolo zabitých až 40 militantov.
translate.google.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Vladimír57 2017-08-24 12:35
Pio a nemělo tam být nějaké příměří, do kterého byla zahrnutá "opozice". Netýkalo se is a dalších teroristických špinavých band.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # LubinenKremlBot 2017-08-25 15:03
Umírněný znamená co .?Asi střílej slepejma
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Marek 2017-08-25 01:02
:), jste troubove..zkust e nekdy cist i neco jineho nez proruske servery:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # janaza 2017-08-25 17:03
A čo máme čítať, ty blbeček trolíček? i-dnes? ČT? Ktorý sračkomet by si doporučil? Evidentne sa vyznáš, vidno podľa tvojich blbečkovských drístov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+99 # Janinna 2017-08-23 19:36
Aj, aj, vaše ironie byla nepochopena.:))
Nevěřím tomu, určitě se nejedná o to samé Rusko, o kterém dnes a denně slyšíme jak úpí pod sankcemi, hladoví, je decimováno nízkou cenou ropy, zabředlo do války v Sýrii a v čele státu má druhého Stalina.
Fakt nevím co si mám o tom myslet, budu si muset počkat až se k tomu fundovaně vyjádří někdo povolaný, třeba Votápek nebo Fištejn nebo ještě lépe Liborek Dvořák.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # scipio 2017-08-23 20:14
No, to je jen potvrzení platnosti toho, co kdysi Zeman řekl na adresu lidské populace ve Federálním shromáždění. Z jeho hlavy to není, jenom suše ocitoval statistiku. 92-93 % lidské populace má IQ menší než 100. Netřeba se vzrušovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Josef Švejk 2017-08-23 20:27
Je-li IQ 100 hodnotou průměrnou - viz. doporučená wikipedie:
cs.wikipedia.org/.../...
pak lidská populace pod IQ 100 je 50% a nad druhých 50%.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # scipio 2017-08-23 20:57
No, to platí pro přepočítávaný kvocient a korekce, původní výpočet a testy měly jiné hodnoty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # pozorovatel 2017-08-23 21:14
Nie že by som sa chcel do tejto témy príliš montovať, ale keď už sa tá téma rozbehla, tak sem dám niečo pre tých, čo by sa chceli detailne povzdelávať:

Politicky nekorektne o téme IQ:

1. Všeobecne o IQ a jeho meraní
diskuter.wordpress.com/.../...

2. IQ rôznych národov sveta. IQ Židov
diskuter.wordpress.com/.../...

3. IQ černochov
diskuter.wordpress.com/.../...

4. IQ Rómov
diskuter.wordpress.com/.../...

5. Ako globalisti ľuďom umelo znižujú inteligenciu.
diskuter.wordpress.com/.../...

Podstatné čísla z článkov:

- priemerné IQ bielej európskej populácie je cca 100 s rozptylom +/- 30 bodov

- priemerné IQ Číňanov je 109

- priemerné IQ Židov je podľa rôznych výskumov 110, 117 až po 125

- priemerné IQ černochov je 70

- priemerné IQ Rómov je okolo 80 (čr, sr), 70 (srbsko), 60 (rumunsko)

Slovo "priemerné" značí, že 50% populácie má IQ nižšie a 50% ho má vyššie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # scipio 2017-08-23 22:03
IQ jako parametr bylo definované jako 100x podíl mentálního a biologického věku. Tedy hodnota 100 nebyla stanovená jako průměr. Protože jsou lidé mají rádi zaokrouhlená čísla, byly zavedeny do výpočtu všeliké další korektivy, aby průměr vyšel na hezkých 100. To ale nebyla podstata první reakce. Dovolil jsem si ironii, kterou tady skoro nikdo, až na Janinu nepochopil. Poslední věta je dost jasná. "Zato jiní jsou dlužni tolik, že to pomalu nejde přečíst, ta řada nul, ale jen kvetou."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Hamilkar 2017-08-24 21:00
Cituji scipio:
IQ jako parametr bylo definované jako 100x podíl mentálního a biologického věku. Tedy hodnota 100 nebyla stanovená jako průměr. Protože jsou lidé mají rádi zaokrouhlená čísla, byly zavedeny do výpočtu všeliké další korektivy, aby průměr vyšel na hezkých 100. To ale nebyla podstata první reakce. Dovolil jsem si ironii, kterou tady skoro nikdo, až na Janinu nepochopil. Poslední věta je dost jasná. "Zato jiní jsou dlužni tolik, že to pomalu nejde přečíst, ta řada nul, ale jen kvetou."

To, že se jedná o ironii, říkáš Ty (jako autor toho tvrzení na to máš právo).
Problém je v tom, že Tvůj komentář po věcné (faktologické) stránce rozhodně ironií není, naopak vcelku odpovídá reálné situaci.
Takže, jedno z vysvětlení Tvých manipulaci s tímto tématem může být i takovéto : "Poté, co se začaly hromadit negativní ohlasy a odpovědi na Tvůj komentář, rychle jsi jej prohlásil za ironii."
PS
Tvé další polemiky ohledně pochopení-nepoc hopení, systému bodování IQ apod., nechávám (raději) bez odpovědi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # scipio 2017-08-25 09:05
Již podruhé, přešlápni, stojíš si na vedení. Ironii a sakrasmus pochopí jenom inteligentní člověk. Mimo jiné, podle toho se také pozná. O hospodářském stavu Ruska, jeho schopnostech a možnostech, stejně jako vždycky víme dost málo. Ale krachuje podle vnějších, zejména UK a USA ekonomů, neustále od Petra Velikého. A pořád stojí na nohou a pořád je kdykoliv schopné cokoliv zaplatit zlatem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch11 2017-08-25 15:33
Scipie, člověka, který přečte pár tvých příspěvků, nemůže nikdy napadnout, že to ironie není...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Hamilkar 2017-08-25 17:54
Tvá slova : "Ironii a sarkasmus pochopí jenom inteligentní člověk. Mimo jiné, podle toho se také pozná."
Těmito slovy jsi sám pozbyl příslušnosti, která Ti leží tak moc na srdci, jak často ji omíláš v ústech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jan Kadlec 2017-08-23 22:48
Zajímavé, jenom ta poslední věta mi trochu vadí. Průměr znamená sečíst IQ všech lidí na planetě a podělit počtem lidí. Rozhodně to ale neznamená, že 50% lidí má víc a 50% méně. Tomu se říká medián, všichni lidi se seřadí za sebou podle IQ a vybere se ten uprostřed řady. Tím se získá hodnota mediánu IQ a pouze v takovém případě platí, že polovina lidí je na jedné straně a druhá polovina na druhé...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Josef Švejk 2017-08-23 23:31
Měl jste více času věnovat studiu (matematiky a wiki), pak by vám poslední věta tolik nevadila.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # pozorovatel 2017-08-24 10:51
tak ano, z technického pohľadu máte pravdu, správne by to mal byť medián. Tu ide skôr o to, že sa predpokladá, že krivka rozloženia IQ má v zásade obojstranne symetrické normálove rozloženie a tak sa hodnoty priemeru a mediánu viac-menej presne kryjú. Koniec koncov, ani texty o IQ v tom nie sú jednotné, jedni píšu o priemerných a druhí o mediánových hodnotách.

Iná vec by samozrejme bola, keby sme porovnávali priemer a medián pri nejakom príklade expoenciálneho rozloženia hodnôt (typický mzdy), kde sa medián a priemer môžu veľmi líšiť
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Che 2017-08-24 00:23
# pozorovatel 2017-08-23 19:14
Diky za zajimavou informaci.

V jednom clanku jsem cetl:
Citace:
Na úvod pripomenutie. Praktická inteligencia človeka sa skladá približne z 50% z genetickej vrodenej inteligencie a z 50% získanej inteligencie, hlavne pomocou vzdelania.
Udaj neni uplne korektni, vrozena inteligence cini okolo 80% a vzdelanim se da ziskat dalsich 20%
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Lucif 2017-08-24 13:36
Ja by som to skôr prehodil. 20% vrodená, 80% závislá na aktivite (schválne nepíšem že len vzdelanie).

Ale inak, z môjho pohľadu, výpovedná hodnota IQ o celkovej mentálnej šikovnosti človeka je asi taká ako výpovedná hodnota ceny jeho smartfounu o jeho spoločenskom postavení, či atraktivity o jeho charaktere. Snaha o zaškatuľkovanie akejsi výkonnosti mozgu, v množine kde žiadny dvaja členovia nie sú rovnakí, pričom vôbec nevieme ako mozog vlastne funguje :)..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # julo 2017-09-27 07:32
Takze podla vas ak je priemer z cisiel
1, 2, 3, 4, 1000 = 505, tak polovica cisiel je mensia ako 505 a polovica vacsia? Niekde bude chyba, vsak?
Priemerne neznamena za je to 50:50 ako uvadzate, ale iba to, ze sa tam nachadza extrem, ktory to vyzenie do vyssich cisel. Pre to sa ma radsej pouzivat median, namiesto priemeru. Rovnako aj priemerna mzda ucitelov je u nas neviem kolko a vacsina ucitelov tvrdi ze tolko nedostali ani raz vratane bonusov...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Duhan 2017-09-28 08:34
matematicky a logicky nesedí, že priemer znamená 50% nad a 50% pod. Traja hodne nad priemer vyvážia desiatich tesne pod ním a opačne, plus milión ďalších možných kombinácií...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jan Kadlec 2017-08-23 22:43
Omyl, průměr není totéž co medián. Pokud by medián byl 100, pak to skutečně znamená, že 50% má více a 50% méně. Ale pokud je 100 průměr, tak to o počtech lidí neříká vůbec nic...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Josef Švejk 2017-08-23 23:23
Errare humanum est! Váš omyl! Medián a průměr (viz. Wiki) jsou v tomto případě totožné!
PS: Matematika je prevít. Ne každý je s ní zadobře.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # jan lavicka 2017-08-24 07:57
1) to není matematika, ale statistika (i když odvozené od matematiky, ale matematika to prostě není)
2) medián a průměr nějsou NIKDY totožné, krom výjimečných případů náhody (tj. dokonale symetrické rozdělení, což není téměř nikdy)

Matematika je pro tebe evidentně previt, když ji nerozeznáš od Statistiky :)
Myslím, že už se za sebe teď stydíš :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jan Jinsky 2017-08-24 09:44
1. Statistika je odvětví matematiky.
2. V případě IQ se medián rovná průměru. Jde o případ tzv. normálního rozdělení. Což neplatí v případě platů.

Takže se Švejk stydět nemusí a vy si dostudujte matiku. Tvrdit, že statistika není matematika je známkou mírné neznalosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # jan lavicka 2017-08-24 10:35
Dostuduj si matiku a statistiku, dokonale normální rozdělení (symetrické, víš co to je?) se v realitě téměř nevyskytuje, tedy medián!=průměr.

Je vidět, že znáš jen maličko teorie, ale vůbec se neorientuješ v praxi. Když je totiž vždy dostatek pozorování, v 99,999 % případů jde statisticky vyloučit pomocí běžných hypotéz normální rozdělení, tedy logicky znovu uvádím medián!=průměr.

Styď se za svoji neznalost a ignoranci. Znovu raději uvedu k tvé nižší schopnosti chápat:
"to není matematika, ale statistika (i když odvozené od matematiky, ale matematika to prostě není)"

Jinak abys doplnil své vzělání, matematika je řízena na základ důkazů, kdežto Statistika je řízena na zíákladě pravděpodobnost i. Stejně tak ovoce neznamená termin "jablko", jablko je jen podmnožinou ovoce. Za chvíli nám snad začneš tvrdit, že i fyzika je matematika :)

Základy, hochu, základy. Proč taky myslíš, že se tyto obory studují rozděleně? :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jan Jinsky 2017-08-24 10:50
Ano, jistěže IQ není rozděleno ideálně. Nicméně je velmi blízké normálnímu rozdělení. Jinak řečeno, počet úplných blbců je podobný jako počet géniů (i když tady bych hlasoval spíš pro větší výskyt blbců).
Zatímco rozdělení mezd je nenormální - daleko víc lidí bere 20000 než 200000.

A k tomu, že statistika není matematika nemá cenu se vyjadřovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # jan lavicka 2017-08-24 11:11
No konečně, jsi trochu přiznal, takže si ještě dostuduj definici průměru, kde zjistíš, že není definován, že 50 % hodnot je nad i pod, a možná u mě projdeš za 4 :)

Jinak, drahý nevzdělný Jeníčků, normální rozdělení začíná na minus nekonečnu a IQ jaxi nemůže být záporné, jedná se tedy o logaritmicko-no rmální rozdělení. Už chápeš, že máš podřadné znalosti a jen tu ukazuješ svou nevzdělanost? Tak se už nezesměšňuj, Jeníčku :) A logika pak říká, že medián NEMŮŽE být PRŮMĚR.

Nastuduj si alespoň základy statistiky střední školy...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # mlhoš 2017-08-24 10:09
Cituji Josef Švejk:
Errare humanum est! Váš omyl! Medián a průměr (viz. Wiki) jsou v tomto případě totožné!
PS: Matematika je prevít. Ne každý je s ní zadobře.

Ak má 20 ľudí IQ 99 a 10 ľudí IQ 102 tak priemerné IQ je 100. A sme v riti s polovicami!
Toto bola matematika.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Lucif 2017-08-24 14:05
Citace:
Je-li IQ 100 hodnotou průměrnou - viz. doporučená wikipedie: cs.wikipedia.org/.../... pak lidská populace pod IQ 100 je 50% a nad druhých 50%.
Takto to funguje len v ideálnom prípade, keď veľkosť populácie je nekonečná, a teda môžeme povedať že táto vlastnosť (IQ) má normálnu distribúciu. Normálna distribúcia je toto:

To znamená že najviac členov populácie má priemernú hodnotu IQ a na obidve strany je symetrická, čiže počet členov s IQ priemer - 5 je rovnaký ako počet členov s IQ priemer + 5. V tomto ideálnom prípade je skutočne medián a priemer zhodný. Ale v skutočnosti populácia nie je nekonečná a v menšej populácii distribúcia nebude normálna, bude sa jej iba blížiť, čím väčšia bude populácia (jediným vzácnym prípadom je dokonalá symetria, napr. 5 ľudí s IQ 100,110,115,120 ,130). Potom medián aj priemer bude 115.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # jan lavicka 2017-08-25 08:17
Jen škoda, že toto je jen teorie, jak uvádíš, zkušený matematik a statistik ví, že takové dokonalé rozdělení se nevyskytuje téměř nikde, tedy průměr NENÍ medián :)

To opravdu někteří Janci Jinčí nejsou schopni pochopit, toto je graf pro středoškoláky, dál totiž někteří Janci nevidí :)

Jinak IQ už svou povahou NENÍ dle normálního rozdělení, IQ totiž NEMŮŽE být záporné, což je předpoklad normálního rozdělení, protože to se táhne od minus nekonečna do plus nekonečna. IQ bude možné nejlépe popsat logaritmicko-no rmálním rozdělení, když už ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # maori 2017-08-23 20:36
Pokud by tam byl nový Stalin, tak by na tom bylo Rusko podstatně lépe. I když je na tom dnes docela (nebo velmi) dobře.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Vladimír57 2017-08-23 22:12
Možná by stačilo, kdyby tam nebyl Jelcin.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # mlhoš 2017-08-24 10:12
Cituji Vladimír57:
Možná by stačilo, kdyby tam nebyl Jelcin.

A možno práve toto naštartovalo národových Rusov
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pavel Blaheta 2017-08-25 23:14
To nastartování by nastalo i bez Jelcina. On společně s Gorbačovem téměř zničili Rusko (zrušením Sovětského svazu) - oddělením mnoha jejich republik s ne miliony, ale s desítkami milionů etnických Rusů, kteří se tímto ocitli proti své vůli v emigraci. Nejméně 50 - 60 milionů Rusů, kteří přišli o svou vlast. A Rusko jako takové (v rámci SSSR) tím rozdělením přišlo o obrovskou hospodářskou sílu a prostor. A teprve po nástupu Putina k vládě se pomalu, strašně pomaličku zvedá hospodářsky i politicky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # LubinenKremlBot 2017-08-25 10:51
Vladimíre nahoru se nejlépe dostaneš, když se včas odrazísš ode dna a na to dno jim Jelcin nepochybně pomohl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch11 2017-08-24 08:47
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # scipio 2017-08-23 20:09
Aha, mnozí měli patrně hodně bohaté rodiče a ti jim pořídilo hodně, ale hóóóóóódně dlouhé vedení. Těm doporučuji wikipedii, heslo ironie nebo sarkasmus. Inu, sice agnostik a antiteista, musím konstatovat "Blahoslavení chudí duchem ..."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Vidíš 2017-08-23 22:10
Cituji scipio:
Ale ekonomicky je na tom RF hrozně, přímo krachuje. Sice bez dluhů, ale na huntě. Zato jiní jsou dlužni tolik, že to pomalu nejde přečíst, ta řada nul, ale jen kvetou.

Vidíš chytráku, a i přesto jak je na tom RF špatně, odrovnal své protivníky jejich vlastními zbraněmi - v tomto případě financemi.
Geniálně účinné a účinně geniální !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # scipio 2017-08-23 23:05
ty wole, to byla ironie a sarkasmus. Pokud nevíš co to je, tak si to vygůůůůůůůůgli. Dnesta je tu nedovtipných, ako maku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Drak 2017-08-24 12:22
Dojeď se tam podívat a potom rozšiřuj tyhle kecy, moc tě prosím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch11 2017-08-24 12:28
Už jsi slyšel o ironii?
Četl jsi jen tento jediný scipiův příspěvek?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Rudolf0503 2017-08-24 18:15
Najväčšími dlžníkmi na svete sú tvoje slávne USA, je to niečo cez 4 bilióny USD. Ale tí parazitický [...]i spoza oceánu s tým nemajú problém , vytlačia si tie svoje ničím nekryté bezcenné papieriky a nanútia ich ostatným štátom. A keď niekto odmietne obchodovať s ich papierikmi, hneď tam prinesie demokraciu americká armáda. Najväčším veriteľom USA je Čína. Vedel si to magor? Skús občas vytiahnuť hlavu z toho amerického zadku a poobzerať sa okolo seba ... :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Marek 2017-08-25 01:18
Na tom se vsechny mocnosti dohodli, je asi cas zmeny, ale vtati se jen k puvodnimu ctyr hegemonu, ne jednoho jak to bylo dosud..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Marek 2017-08-25 00:55
Tomu cislu se zapornym hodnocenim se clovek musi jen smat..jste tu banda zmedializovanyc h volu:) Vidite vetu, ze RF je ekonomicky v prdeli a hned klikate jak zbesili..docetl i jste to vubec, pochopili jste to vubec Vy (mozna si to velke V ani nezaslouzite, idioti:)? Cetl jste nekdy nekdo neco o historii nasi vlasti nebo jste jen parta zevlu co Milous s Milosem vytvorili:)? Ja vim, bude to na vas, radsi s malym, moc slozite..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # LubinenKremlBot 2017-08-25 10:47
Chcipio lepší chcípnout pod mostem jako svobodný člověk než v okovech chazarskýho bangsterkýho zlořádu s plným žaludkem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+118 # Věra Štimová 2017-08-23 18:17
Pokud chce někdo někoho vydírat, tak ho zadluží. Pokud chce někdo nezávislost, vyrovnává svoje dluhy. Pokud někdo je velkorysý, odpouští dluhy. Klobouk dolů.
Pokud někdo chce vydělat na dluzích, tiskne papírky a dá si inzeráty do novin, že půjčí peníze. Nakonec půjčí jenom čísílka a pošle je na účet. Nic proti ničemu. Akorát, že věřitel těch čísílek je chce proplatit otroctvím. Tomu se říká čertovina, klobouk se odhazuje v dál.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+102 # olinka215 2017-08-23 18:33
Zatím co všem ostatním zemím rostou dluhy geometrickou řadou, tak Rusko platí. Už to je jasným důkazem toho, že dostojí svým závazkům a je spolehlivým partnerem, což se rozhodně nedá říct o všech. Jsou tací, kteří se zadluží až po uši a pak se, místo placení, nestydím hnát věřitele k soudu. Jako například Ukrajina, která spoléhala na to, že pokud se její dluh týká Ruska, tak bude soudem zpochybněn a ona nebude muset svým závazkům dostát. Nedělám si iluze, že by jí to nevyšlo, jediným důvodem, proč se tam nestalo,byl fakt , že by to bylo extrémně okaté. A navíc by vznikl nebezpečný precedens.
Při všech těch sankcích a házení klacků pod nohy je to od Ruska obdivuhodný výkon
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # Jiřina 2017-08-23 20:40
Ne jenom Rusko umořuje své dluhy i Švýcarsko snižuje svůj dluh stačí se zamyslet jak dopadly státy které si půjčují od MMF a my si půjčujeme kde naší prapravnuci nás proklejí bohužel IQ všech vlád je velmi vysoké
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+63 # Janinna 2017-08-23 20:55
Ahoj Olinko, o okatost by ani tak nešlo, ono by se to přece ovčanům zabalilo do mediálního pozlátka a nakonec "otloukánek" si to za jeho "agresi" zaslouží - by nám řekli.
Ale ten precedens, ten si nemůžou lajznout.:)
Jenom když jste zmínila tu Ukrajinu, tak zítra tomu bude 26 let, co Ukrajina vystoupila ze Sovětského svazu.
Její ekonomika se v roce 1991 rovnala ekonomice Německa, neměla žádný zahraniční dluh, žilo tam 54 milionů vysoce vzdělaných lidí.
Zemědělství a průmysl na špičkové úrovni -
strojírenství, letecký průmysl, raketový průmysl, potravinářský průmysl, slévárenství, těžba uhlí, uranu, rud, loďstvo, Black Sea Shipping Company - největší ve své době lodní společnost na světě, APM s nejsilnějším letectvem, Černomořská flotila byla rozdělena v poměru 50/50 - porovnejte si ji teď s flotilou Ruska.
A dostala nezávislost. A 26 let se není schopna postavit na nohy, stále jí musíme pomáhat se zavedením demokracie a může za to samozřejmě Rusko, že ano.
I s tím bohatstvím, které jí bylo zanecháno, dokázala vytvořit tak velký externí dluh, že je teď myslím druhá na světě, hned za USA.
Za to je první na světě v oblasti dětské prostituce a alkoholismu.
270% inflace, všeobecné zchudnutí obyvatel.
Oligarchové nezmizeli, ještě více zbohatli.
Emigrace vzrostla o 60%.
Prezident Ukrajiny - opilý pacholek s rukama od krve, který rozpoutal občanskou válku.
Hrdinou Ukrajiny je Bandera, divize SS, ukrajinský SS prapor Azov.
Do čela státu si volí tunelářku Julču, homosexuála Ljaška, bezmozka Avakova a gruzínského zkrachovalce, požírače kravat.
Tento stát, který vlastně do dnešních dnů nemá jasně definované hranice, by se měl dostat do Guinessovy knihy rekordů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # olinka215 2017-08-23 21:21
Ahoj Jani, já mám pocit, že spousta lidí by na ty kecy už neskočila, že ať je to jak chce, tak povědomí lidí roste a to, k nevůli vládců světa. Takže věřím tomu, že ač by Ukrajině rádi pomohli ( ve smyslu neplacení dluhu),tak přeci jen nálady ve společnosti jsou na hraně a dráždit ji kvůli ukrajinskému dluhu by bylo zbytečné.
Jinak máte pochopitelně pravdu, to co se stalo z Ukrajiny, za necelé tři dekády, je k nevíře. Bohatá zem s vyspělým průmyslem a nejúrodnější půdou v celé Evropě se stala zchudlou a vyrabovanou kolonií EU, aniž by byla jejím členem, Tomu říkám pokrok..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # Josef Švejk 2017-08-23 21:33
A navíc tento starobylý Ukrajinský stát sestává z částí Kyjevská Rus, Červená Rus, Zakarpatská Rus, Lemkovská Rus, Malá Rus, Bílá Rus, Černá Rus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Janinna 2017-08-23 22:14
Tak nic, chtěla jsem vložit obrázek, ale bohužel nejsem josh:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # cacas 2017-08-23 23:05
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Janinna 2017-08-23 23:40
Jo, to je on, děkuji, jste telepat?:)))
Jenom doplním pro neruštináře:
hnědobéžová - dárky ruských carů (1654-1917)
modrá, Novorussija, Donbas - dárek Lenina (1922)
červená, Severní Bukovina, Západní Ukrajina - dárek Stalina (1939 - 1940)
zelená, Krym - dárek Chruščova (1954).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-08-24 12:53
Tak že veľmi zaujímavé. Ukrajinu vlastne vytvorili, Ruskí Cari, Lenin, Stalin a Chruščov ktorý prilepil ako dar tomuto územiu i Krym. To ale bola chyba, ktorú čiastočne napráva Putin a vzal späť Krym a patrilo by sa i celé Novorusko.
Po víťazstve v Sýrii by malo Rusko pritlačiť na USA aby sa vojensky stiahla z Ukrajiny a nechali ju byť neutrálnou nárazníkovou zónou medzi NATOM a Ruskom
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Spektátorátor 2017-08-24 12:21
I tak je v tom zmatek. Ukrajina se jmenovala původně ta část červeně s názvem "Dárek Stalina" a nějaké to území okolo - zhruba jednou tolik. A nikdy to nebyl stát. To žlutě s názvem Ukrajina, byla tzv. Záporožská síč. Síč byla kozácká nejvyšší rada! A dle toho si pojmenovali i ten stát. Ruské kozáctvo (existovalo ale i polské kozáctvo) bylo rozděleno do x skupin. Třeba Donské kozáctvo či Zabajkalské kozáctvo atd. A mělo značné autonomie a vždy mělo nejvyšší rady tzv. síče. Záporožská síč byla však po vymanění se z pod kontroly Polskem v jednu chvíli samostatný státní útvar, který se tzv. Pěresljavskou smlouvou spojil s Ruskem. Dle různých indicii se nedá jednoznačně říci, že v té době kozák Bogdan Chmelnický, šéf Záporoží, se pokládal za Ukrajince. Zdá se, že spíše za Rusa. Ono není ani jisté, že v té době nějací Ukrajinci jako národ existovali a pokud ano, měli proruské cítění. Ostatně území dnešní Ukrajiny jsou historická území Černé Rusi, Červené Rusi, Podkarpatské Rusi, a já vím jaké ještě Rusi... Zmatky ohledně Ukrajiny tedy jednoznačně souvisí se zmatky v názvosloví a záměnami identit. Tím nepopírám pozdější etnogenezi Ukrajinců jako národa, který se pod polskou nadvládou odštěpil od původního národa Ruského, zejména v jazykové oblasti...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Piovarči 2017-08-23 22:52
No tak to je o dôvod viac aby sa Ukrajina kajúcne navrátila k Rusku.Predpokla dám že ľudia tam už prišli o všetky ilúzie o prosperite v EU.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # KROKODÝL 2017-08-24 10:56
To by museli být Rusové totálně na palici,aby si vzali pod sebe fašounskou, zničenou a vyrabovanou Ukrajinu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Piovarči 2017-08-24 12:54
Od tých fašistou je treba oslobodiť
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch11 2017-08-24 09:00
+++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # Paloo 2017-08-23 18:47
Bravo.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Peter22 2017-08-23 19:01
No veď ale:

ac24.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # chromolibden 2017-08-23 19:21
Dík za linka Peter
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+48 # ola 2017-08-23 19:06
Blahozelame... KOnecne vyhnali tu zasranu kukucku z hniezda. Ja tej ich politike a zmyslaniu fandim, ma to charakter a prezieravost, ma to umysel a plan. Nemozem povedat ze som rus, ale som rad ze som slovan a ne nejaky german, aziat amik-cocktail a podobne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-28 # Ing. Miloslav Dědek 2017-08-23 19:34
Informace o tom, že ruský prezident Vladimir Putin provedl konečnou splátku za dluhy všech bývalých sovětských republik světovým centrálním bankám, je podstatná a důležitá. K tomu však je nutné podotknout, že ekonomie je věda založená na dogmatických premisách vycházejících z předpokladu, že lidi jsou většinově ve své podstatě bezohlední sobci, kteří se sdružují ve společenstvích, v nichž platí zákony džungle. ¨V současném zastaralém a nefunkčním pojetí ekonomie prognózují ekonomové budoucnost podobně jako meteorologové počasí.
Je nejvyšší čas začít budoucnost lidstva systematicky, cílevědomě, plánovitě, centrálně, globálně realizovat. Jedna z možných cest řešení naznačeného problému je popsána v "Prognóze budoucnosti lidstva" - [...]/2013/12/p rognoza-budoucn osti-lidstva.ht ml , která je uvedena v příkladu použití Teorie vševývoje - [...]/2014/01/t eorie-vsevyvoje .html
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Che 2017-08-24 00:49
Citace:
# Ing. Miloslav Dědek
........K tomu však je nutné podotknout, že ekonomie je věda založená na dogmatických premisách vycházejících z předpokladu, že lidi jsou většinově ve své podstatě bezohlední sobci, kteří se sdružují ve společenstvích, v nichž platí zákony džungle........
Dědku, zase pěníš giganticke hovadiny. Ty nejsi zadny Ing. To by ti ani v Plzni neprodali.

K problemum ekonomie bylo napsano mnoho disertaci a byly udeleny Nobelovy ceny. Na jakych "dogmatickych premisach"? To jsou tebou aplikovane vyblitky bez dukazu podobne jako pindy bez dukazu o globalnim oteplovani, protoze zvyseni CO2 o 100% by zvysilo teplotu zeme jen o 0,2°C

A lide jsou "bezohlední sobci"? Odborniku na baterky, jen necelych 150 rodin vlastni tolik jako 3.5 miliard lidi. To je 3.5 miliard sobcu? Ti chteji jen zit.

Nejspise jsi sam jen sobec v okruhu tvych podobnych.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Duhan 2017-09-28 08:55
upozorňujem na sociologické štúdie ktoré potvrdzujú, že základnou črtou každého živého organizmu je sebectvo. Často je to len túžba po uspokojení, napr pocit že som dobrý človek, ale aj tak sa dá tento výskum zjednodušiť na tvrdenie, že skutočne sme všetci bezohľadní sobci. Niekto viac a niekto menej, ale sme. Vy to okolo seba nepozorujete?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-43 # Ondrasss 2017-08-23 19:50
A co dluh vůči ČSR ... Za uran apod. ??? Kecy samé kecy tady ... Ať žije propaganda !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+46 # maori 2017-08-23 20:40
Uran?! A co osvobození, myslíte, že bylo zdarma? A domníváte se, že USA by uran od nás kupovaly? Pke jste debil. Normálně by ho odvezly a ještě bychom jim ho museli na své náklady vytěžit, chytráku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Audit 2017-08-23 21:20
Ty bludy o Uranu z ČSSR vás jednou dostanou.
Pokud to nevíte, tak SSSR mělo největší zásoby uranu na světě na území dnešního Kazachstánu.
ČSSR platilo SSSR uranem za dodávky nerostných surovin a obilovin.

Kazachstán disponuje zhruba 21 % světových zásob uranu a v těžbě uranové rudy je světovou jedničkou

cs.wikipedia.org/.../...

ČSR - tak si to v hlavě srovnej - neznám, znám ČSSR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # scipio 2017-08-23 22:50
Od roku 1946 do roku 1960 ČSR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-66 # Hedvika 2017-08-23 19:59
Az budou mít Rusáci vlastní kvalitní zpěváky, jako třeba Lady Gaga nebo Tomáš Klus, tak se můžou srovnávat se západe. A mají vůbec nějakou dovolenkovou riviéru kambych si mohla lehnout na pláž a dát si kokteil?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # Janinna 2017-08-23 20:08
Krym?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # scipio 2017-08-23 20:50
Nebo Soči a okolí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Piovarči 2017-08-23 22:57
Doporučujem slečne pri Severnol ľadovom oceáne:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Vaclav2 2017-08-24 08:55
přesně... zase se ozvala Hedvi, to jsou vždy poučky úči z mateřské školky... alespoň trochu úsměvné
Teď mě napadá - nebyla to ironie, abych to dobře chápal
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch11 2017-08-24 10:20
"...nebyla to ironie, abych to dobře chápal)
Václave, jsem na 99% přesvědčený, že Heduš, je chlap, ironik.
Ale že mu těch reakcí naskákalo.
:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+45 # Paloo 2017-08-23 20:26
Bože dámo......jste přesvědčena že podstata země je založena na zpěvácích či místě kde si dáte kokteil????
Chce to krapátko sundat růžové brýle z očí a dívat se více a hlouběji.Každá zem či každá velmoc či každý systém má své mezery jsme lidé ale jakmile jednou procitnete a pochopíte tak slované se prostě nedají a nepodlehnou!!!! !!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jan Jinsky 2017-08-24 09:48
To je legrace. Hedvika si tu z vás nepokrytě dělá prdel, jinak to nejde napsat. A vy to berete vážně. Nejste schopni rozpoznat ironii, to je tu dost příznačné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # maori 2017-08-23 20:43
A co když je mají .. . U nás se najdo dva, které jste jemnovala, statisktcky v RF pak 30.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # scipio 2017-08-23 20:49
Až bude mít kterýkoliv stát na světě takového klavíristu, jako byl Svjatoslav Richter nebo Emil Gilels ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Janinna 2017-08-23 21:24
A co teprve Pelageja a její "Koň"
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vladimír57 2017-08-23 21:47
Heda, ty nikdy nezklameš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # scipio 2017-08-23 23:10
No, zejména Gaga, to je dílo. Jak ji vidím, přepínám . Ošklivá, pompézní, vřeští. Na publikum působí zejména extravagantní scénou, vlastní výkon pod psa. Nemít prdel i předel, mnoho zpěvu se od ní nikdo nedočká. Navrch, nedej bože, kdyby jí v rámci zvýšení efektu napadla produklce live, ne na playback. To by byla teprve senzace. Asi jako když to zkusila ta vyšeptalá štětka Madonna na Jižním městě
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Darebak 2017-08-24 07:58
Dutá jak bambus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Vladimír57 2017-08-24 12:42
Bambus má vyšší užitnou hodnotu a není odporný jako ona.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Uter 2017-08-24 12:45
Hedvice by měl někdo doporučit,že by si mohla třeba lehnout na máry,místo toho jenom opruzuje.p5u9g
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Fanny 2017-08-24 19:26
Cituji Hedvika:
Az budou mít Rusáci vlastní kvalitní zpěváky, jako třeba Lady Gaga nebo Tomáš Klus, tak se můžou srovnávat se západe. A mají vůbec nějakou dovolenkovou riviéru kambych si mohla lehnout na pláž a dát si kokteil?

Bože ze kterého ústavu pro duševně choré jsi utekla?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # stupid 2017-08-24 21:52
Toto je bezkonkurenčne najhlúpejši komentár aký som videl na internete za celý môj život :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch11 2017-08-25 15:45
Tak to se mrkmi na Heduš v historii článků. Jsou tam i lepší perly, ale myslím si, že je to ironik, provokatér a má srandu z reakcí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # ejanko 2017-08-23 20:46
Zvlášť tupé hlavy sú v AC 24, keď uvádzajú ako ministra financií RF nejakého Kudrina, ktorý nie je vo funkcii od 2011 a nevedia, že súčasný minister financií má priezvisko Siluanov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-23 # lukassd 2017-08-23 21:39
Jako, SSSR vyžíralo ekonomiky všech republik, které pod něj náležely, takže se není co divit, že tyto státy smlouvu nepodepsali. Navíc by po rusku mohly byvalé státy SSSR vymáhat reparace za zničenou ekonomiku. Jinak dluhy z bývalého SSSR nebudou moc velké, kvůli toho že z bývalých ekonomik si Rusko vzalo to, co chtělo a žádná zakázka nebyla (uran, zlato, ho*no za to). Jinak Rusko má sice jedny z nejmenších dluhů na světě (k poměru k HDP něco kolem 17%), ale to jen proto, že žije z přírodních zdrojů. Ruská ekonomika je na tom opravdu špatně a je možné, že se podle mezinárodních žebříčků Rusko propadne z vyspělých zemí do šuplíku rozvojových.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # scipio 2017-08-23 21:56
Celé Pobaltí bylo před druhou světovou válkou agrárními státy bez průmyslu. Za SSSR se tam průmysl vybudoval, zejména elektrotechnick ý. Ukrajina byla industrializova ná za SSSR. Tolik k reparacím za zničený průmysl. Letecký průmysl na UA neexistoval, elektrárny před SSSR neexistovaly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # Janinna 2017-08-23 23:28
Samozřejmě, že za doby SSSR celé Pobaltí vzkvétalo.
Nebude to dlouho trvat a bude ve stavu v jakém bylo před II.SV, ne-li v horším.
Rusko začalo budovat své vlastní infrastruktury, překladiště a terminály v Baltském moři, konečně pochopilo, že Pobaltské státy nejsou na nic jiného než na nenávist k Rusku.
Když rusofobie v Litvě, Lotyšsku a Estonsku dosáhla stádia národní šílenství, bylo ruským vedením rozhodnuto, že se Pobaltí obejde bez ruského nákladu.
V loňském roce zvláštní zástupce Vladimira Putina v oblasti životního prostředí a dopravy, bývalý šéf ruské prezidentské administrativy Sergej Ivanov, mluvil na setkání největších ruských dopravců a nastavil úkol:
všechny tuzemské výrobky, které jsou překládány v baltských přístavech by měly být do roku 2020 přeorientovány na ruské porty.
Žádný ruský náklad na počátku příštího desetiletí by neměl projít Litvou, Lotyšskem či Estonskem.
+ sto procent ruských ropných produktů.
"Pokud se v loňském roce překládalo asi 9 milionů tun ropy, tak letos - 5 milionů tun. V nadcházejících letech budeme snižovat tok zboží na nulu".
Litva, Lotyšsko a Estonsko, by měly být zbaveny možnosti, jak vydělat peníze a zvyšovat svou ekonomiku díky hospodářských vazeb s Ruskem.
Právě včas, v roce 2020 vyprší dotování z rozpočtu EU a nových grantů Vilnius, Riga a Tallinn bude dostávat mnohem méně. Pokud vůbec.
Také dojde ke generační změně - nejsilnější generace sovětského „baby boomu“ půjde do důchodu a vzhledem k nízké porodnosti a emigraci čeká tyto vzteklé ratlíky vymírání.
A pak se ukáže, že tranzitní průmysl byl pro pobaltskou ekonomiku velkou finanční injekcí, nenahraditelnou.
Ale to bude příliš pozdě. Rusko nejen ušetří peníze, ale také urychlí agónii zemí, které byly k Rusku otevřeně nepřátelské od doby svého vzniku v roce 1991.
Pokud by Rusko bylo natolik hloupé, aby si dělalo nějaké nároky na pobaltské státy (nebo je už "konečně" napadlo, jak stále zbytečně čekají), pak bude muset vzít na sebe všechny jejich zátěže a řešit jejich problémy na úkor svých zdrojů.
Ale Rusko je dost chytré, bude jen tak sedět na břehu řeky a čekat až připlují mrtvoly nepřítele.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Josef Švejk 2017-08-23 22:11
Vy musíte být starší než vypadáte. Nikdo nemůže zblbnout tak rychle.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Wiloni 2017-08-23 23:50
Nechť vzkvétá inkluze českého školství.
Pozdravme její nejnovější produkt.

Tvrzení, že si SSSR bralo (mimochodem SSSR nebylo Rusko, ale svaz socialistických republik), co se mu zamanulo je k smíchu.
Kde asi bralo ČSR (později ČSSR) ropu a plyn, kde asi bralo jaderné palivo do elektráren.
To vše za "bezkonkurenční " cenu.
Spočítej si, kam toho kolik šlo a pak někoho přesvědčuj, kdo koho "vyžíral".
Ono totiž toho uranu se u nás nevytěžilo tolik, aby to dokázalo pokrýt ty "slevy" na dodané energetické produkty.
Ps. Pokud jde o ty rozvojové země, tak s tím bychom měli dělat něco my (naši politici), protože už tam jsme (po skoro 30 letech budování kapitalismu a demokracie jsme na tom hůře, než těsně po revoluci).
A samozřejmě, že za to mohou Rusové, komunisti a hlavně Putin.
Rusové mohou být, na rozdíl od nás, v klidu.
Pss. Za ten Uran jsme měli alespoň něco. Co, podle tebe, budeme mít za to Lithium.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # lukassd 2017-08-24 10:06
Hlavně že vy jste do školy nechodil, gratuluji

Ano SSSR (když chcete tak Rusko i když žádná z republik ve svaze neměla v SSSR slovo) si zabralo co chtělo. Mluví za to už zabrání Jáchymova sovětskou armádou a blokace jakéhokoliv pohybu osob bez sovětské průkazky (ano, to se stalo) a hned na to podepsání jednostranné dohody o přístupu SSSR k dolu Jáchymov. Při těžbě uranu neměla tehdejší ČSR vůbec žádné slovo, nemohla absolutně zasahovat do toho, co se v dolu a v jeho okolí dělo (to se taky stalo).
Za to co jsme tu vytěžili se mohlo zaplatit o hodně víc než ropa a plyn a to i v případě, že by doly nebyly státní ale soukromé. Víte, ony se z takových věcí platí daně.
Jinak, vytěžilo se tu 110 tisíc tun uranu. To je 5% celosvětové produkce.
Nejsme rozvojová země. Podle HDI (index lidského rozvoje, počítá se z délky života, průměrné inteligence, průměrného vzdělání (ne jestli někdo udělal výšku, ale jak si vede na mezinárodní půdě), hrubý domácí produkt na jednoho obyvatele atd... raději vám to napíšu, jde vidět, že si neumíte hledat informace) jsme na úrovni Rakouska, Francie a UK. Rusko je na úrovni Řecka nebo Mexika.
Neříkám, že za to může Putin, i když ho nemám rád. Můžou za to komunisti a to hlavně ti čeští, když si nechali, s prominutím, srát na hlavu.
A Rusové moc v klidu být nemůžou. Jde vidět, že si hledáte jen jednu stranu mince a o problémech vůbec nic nevíte. Odliv mozků z ruska stále probíhá, průměrná inteligence padá, má velké demografické problémy (ty se ale pomalu zlepšují) a hospodářství na tom taky není moc dobře. Rusko žije hlavně z přírodních zdrojů a ekonomika dost zaostává. Pokud by se od Ruska odtrhla Sibiř (což by se opravdu mohlo stát, jelikož ze Sibiře jde 70% výdělku Ruska, ale na Sibiř jde pouze 20% investic), tak je možné, že by se rusko opravdu zkrachovalo.
PS: za lithium budeme mít možná víc než za uran.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-08-24 13:09
Oddeliť Rusko od Sibire sa však nikomu nepodarí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Janinna 2017-08-24 15:47
Ach jo, ty scénáře odtržení Sibiře, je celkem zábavné sledovat jak lukas opakuje skoro stoletou mantru anglosasů.
Sice se má za to, že myšlenka na odtržení Sibiře vzešla od Brzezinského, ale to není jeho "intelektuální dítě", vždyť on jenom převzal myšlenku Heartlandu (srdce země), kterou vypracoval dávno předtím Halford John Mackinder.
Už on měl v plánu rozcupovat Heartland - tedy Rusko.
Považoval to za nezbytné, aby se ruský svět v budoucnu nemohl sloučit do jednotné národnostní entity, která by měla potenciál soutěžit se Spojenými Státy.
Mackinder a jeho Demokratické ideály:
- kdo ovládá Východní Evropu, ovládá Heartland
- kdo ovládá Heartland, ovládá světový ostrov (Evropa, Asie, Afrika)
- kdo ovládá světový ostrov, ovládá svět.

Chápete lidičky? o to jde celou dobu, aby veskrze prolidská ruská, slovanská idea neovládla svět.
Brzezinski jenom myšlenku porcování Ruska specifikoval - Rusko by mělo být rozděleno do tří enkláv:
jedna se středem v Petrohradu, druhou s centrem v Moskvě a na Sibiř, zcela oddělenou od Ruského státu a danou k dispozici bezuzdému drancování.

Ze stejného důvodu byla vypracována koncepce vytvoření takzvaného "geopolitickou pluralismu“ v post-sovětském prostoru.
1. zachování roztříštěnosti geopolitického prostoru Sovětského svazu.
2. Zabránit jakýkoliv integračním procesům
3. Další rozkouskování Ruska, čím menší tím lépe.
A právě v těchto plánech hraje a vždy hrála klíčovou roli Ukrajina, podstata v plánech pro americkou světovládu.
Vznik americké kontroly nad Ukrajinou je absolutní zárukou, že jakýkoli proces integrace v post-sovětském geopolitickém prostoru nebude splněn.

Tyto plány jsou dlouho hýčkané a znovu a znovu oprašované jak americkými tak britskými dravci.
- Halford Mackinder v roce 1919 působil jako komisaři britského impéria na Kavkaze a Mackinder dokonce chtěl, aby Kavkaz a celá oblast kolem Kaspického moře byl pod Britském protektorátem. Podobné plány na roztrhání Ruska byly navrženy americkým geopolitikem Isaya Baumanem a schválené americkým prezidentem Thomas Woodrow Wilsonem a jeho poradci.

Takže ano Wiloni, ať vzkvétá inkluze českého školství a bezduché papouškování něčích přání a zvrhlých ideí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # scipio 2017-08-24 13:39
Vytěžilo se tady 82 000 tun nikoliv uranu, ale smolince. To jen pro upřesnění. A i kdyby 110 000 tun, tak rudy, né kovu. Najdi si někde, kolik je čistého uranu a hlavně kolik z něho je U235. A za litium my toho moc mít nebudeme, na tom zase vydělá někdo jiný ze zahraničí. Stát jako normálně utře hubu. A poděkování a lásku nesmírnou za to největšímu opilci v dějinách republiky, Václavu Ruzyně Lahev Havlovi, ráčkujícímu zrzavemu chlapečkovi posedávajícímu na kolenou důstojníků SS v salonu Miloše Havla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch11 2017-08-24 16:22
"Stát jako normálně utře hubu."

Stát, jsme my a oni odírají stát.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # scipio 2017-08-24 17:33
Jak se to vezme, protože, když si vzpomenu na mládí (které je ... až tam), tak přeci stát je organizované násilí. A my přeci nejsme násilníci!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch11 2017-08-24 18:36
Hm, a co teď s tím.
:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # scipio 2017-08-24 19:37
no, ještě si můžeme zoufat. když na to přijde :)) . Pravda, zase jsem si u tohoto článku ověřil, že ironii a sarkasmus lidé moc nechápou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch11 2017-08-25 15:52
Ne každý, ironii a sarkasmus "pobere". Mě osobně baví, ale vidím na reakcích blízkých a známých, že s tím někteří mají problém. Dost mi to pomáhá v odhadu, "zařazení"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Kirill 2017-08-23 21:43
jistě pozitivní zpráva, gratulace, ale ten nadpis jaksi nekoresponduje se zdrojem. RF samozřejmě ještě dluhy má, ale na velmi nízké úrovni v porovnání s "vyspělými" zeměmi.
www.usdebtclock.org/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Dobroděj 2017-08-23 22:02
Astronomické a nesplatitelné zadlužení USA je skutečnou rakovinou světové ekonomiky, protože je ještě stále dolar světovou rezervní měnou , i když jeho role pomalu končí! Ruská ekonomika a její "zadlužení" nemá v podstatě na světovou ekonomiku nějaký zásadnější vliv, jde pouze o "politiku" ! Je dobře , že se Rusko vydalo cestou oddlužení a je to úspěch prezidenta Putina, který je dnes považován za nejvlivnějšího světového politika, což také o něčem hovoří! Nelze považovat všechny informace, které se valí třeba z ČT, za nosné a pravdivé!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # Josef Švejk 2017-08-23 22:14
Ono je to dáno státní filosofií. Američané mají svůj baseball, kde platí cosi jako „dej ránu a utíkej“ – Rusové mají šachy, a přemýšlejí proto několik tahů dopředu, což je něco, co baseball opravdu nepotřebuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Jiri Novak 2017-08-23 22:44
!!!Němc i podepisují petici požadující vyšetřování zločinů Angely Merkel. Můžete se přidat.!!!

Petici už podepsalo 352 333 účastníků (odpoledne). Připojte se a přispějte k potrestání MERKELBÁBY!
Podepsat petici lze na německých stránkách vyšetřovací komise pro porušení právních předpisů vlády Merkel v kolonkách vpravo nahoře. zde: abgeordneten-check.de/.../1
Vyplnit: pohlaví, jméno, příjmení, adresa bydliště, země, směrovací číslo, město, e-mail. adresa. Pak vám přijde do mailu potvrzovací zpráva – potvrdíte stiskem oranžového tlačítka „BESTÄTIGEN“.

Petice:
Požadujeme, aby byl v německém Bundestagu zřízen vyšetřovací výbor, který by přezkoumával chyby a právní spory vlády Merkelové. Zejména je třeba přezkoumat pozadí rozhodnutí spolkové kancléřky ze září 2015, kdy hranice již nejsou pod kontrolou. Toto je jeden z největších skandálů německé poválečné historie.

Za tímto účelem je třeba zveřejnit příslušnou e-mailovou komunikaci a SMS zprávy spolkové kancléřky, zápisy a veškeré další dostupné dokumenty kancléřství a ministerstev a strany, které se účastní tohoto rozhodnutí, mají být vyslechnuty jako svědkové. Spolková kancléřka a další političtí vůdci musí být zodpovědní za své činy jak z politického hlediska, tak ze zákona – včetně trestního práva.

Právní rámec.
Zákon stanoví, že nikdo, kdo přichází z bezpečné třetí země, nemá právo na azyl. Dublinská dohoda stanoví, že žádost o azyl musí být podána v první zemi EU, do které uprchlík vstoupí. To byl případ s takzvanýmí uprchlíky na podzim 2015, kteří přišli přes rakouské hranice. Byli to téměř všichni ilegální přistěhovalci. Angela Merkel se musí zodpovídat z trestného činu podpory přistěhovalectv í milionových mas nelegálních migrantů.

Rozhodnutí o porušení ústavy a evropských smluv bylo učiněno bez souhlasu Spolkového sněmu na cestě k uzurpování moci pro sebe. Je to jeden z největších politických skandálů německého poválečného období. Musí být rozpracován a jeho pozadí zveřejněno. Podobná věc se nesmí opakovat. Za tímto účelem musí být zřízen vyšetřovací výbor, který shromáždí všechny důkazy. Musejí být dokonce i zváženy možné trestní sankce.

Příkladem něčeho podobného je výbor Watergate, který vyšetřoval machinace prezidenta Richarda Nixona ve Spojených státech. V létech 1973-74 vypracoval zprávu o překročení zákonů tehdejší vládou, která měla 1250 stran. Na základě této zprávy zahájil americký kongres obžalovací řízení proti prezidentu Richardu Nixonovi, které vedlo k jeho rezignaci. Na základě informací, poskytnutých výborem Watergate, bylo propuštěno 40 vládních úředníků a mnozí z Nixonových poradců byli odsouzeni za maření spravedlnosti a další trestné činy.
zdroj: abgeordneten-check.de/.../1
zdroj:tadesco.cz/nemci-podepisuji-petici-pozadujici-vysetrovani-zlocinu-angely-merkel-muzete-se-pridat/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Jaris 2017-08-24 08:51
Jeee, ja bych se tak tada pridala! Tahle petice se tyka pouze evropskych zemi a ja jsem v Australii. Skoda. Tahle baba je ztelesnenim zla. Odstrelit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jiri Novak 2017-08-24 12:31
Škoda. Ale úmysl se také cení. Díky. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-08-24 12:49
to nevadí, jak se zachární EU, bude zachráněna Austrálie, hezky jedno po druhým, i do Austrálie bych poslal peníze na takové právní akce

PŘIDEJTE SE, KDO MŮŽETE, JEN OBROVSKÁ VLNA ODPORU MŮŽE NĚCO ZMĚNIT, FINANCOVÁNÍ TAKTÉŽ!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Pavel Blaheta 2017-08-24 23:41
Jaris nemusíš litovat. Makrela není moje kancléřka, není ani kancléřkou EU. Kromě toho, že je předsedkyní vlády sice jedné z hospodářských tahounů EU, není nic. Nemáme s ní nic společného, Leda tak vzkázat Němcům - "Když jste si ju upekli tak si ju aj zjeste". Byla by chyba podepisovat onu petici. Není to naše kancléřka, tím podpisem jakobychom jen legitimizovali její právo (o kterém je ona přesvědčena) vládnout celé Evropě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # janaza 2017-08-25 17:17
Ty si teda riadna naiva. Takže keď ty ju neuznávaš ako niekoho, kto jedná aj v tvojom mene, tak sa ťa to netýka? Ale týka, môj zlatý, týka. Ako šéfku EU ju uznávajú aj štáty mimo EU, takže jej činy sa nás týkajú a preto ja petíciu podpíšem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Pavel Blaheta 2017-08-25 23:23
Já nejsem naiva - jsem realista. Makrela není moje kancléřka a není někým kdo by mohl jednat jménem EU. Na to můžeš zapomenout "janaza". Zkus si přečíst unijní právo a i když já toto neuznávám jako platné pro Českou republiku, tak nikde tam není ani řádka o tom, že by kancléř(ka) Německa mohl mluvit jménem celé Unie. Takže mne se rozhodnutí té krávy netýkají, neuznávám ji jako svou kancléřku a nikdy nebudu, takže ji mohu kdykoliv poslat do pi.....e kapišto "janaza"?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # jan lavicka 2017-08-24 12:48
super, ale pozor, chazarští pejsci multi-účty Dědouch, popo, Maxwell, lpg (asi jden účet) budou říkat, že je vše zbytečné, budou odrazovat od hrdinství a nabádat ke zabělosti, i takové "krmení" právníků a ještě tě obviňovat ze sbírání peněz pro sebe :-D

podepsal jsem, asi jim dám i nějaký ty penízky

PŘIDEJTE SE!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jiri Novak 2017-08-24 20:04
Děkuji za podpis. To se cení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Věra Štimová 2017-08-24 13:45
Pokud někdo, kdo má na starosti spravedlnost nedá ty, co mají v mailech slova jako hell nebo churchofsatan do vězení, pak celá petice je na nic. Navíc dát jim i adresu a čísla občanek je opravdu chytrý. Protože žijeme v jakýchsi státních útvarech, které jsou řízeny právě těmi s maily hell nebo churchofsatan, nemá smysl petice do té doby, než tyhle umělé inteligence, tak se říká psychopatům, nebudou sedět za katrem. Tohle je podstata věci. Pochopte konečně, kdo je v těch korporacích, které ovládají svět !!! Samej hell a churchofsatan, přece. Jděte po nich a bude klid. Jinak nezbývá, než vzývat Stvořitele aby si to s nimi vyřídil ručně. To, co se dnes děje, opravdu není v tom, že Merkel vítá jinou rasu, než její tatík. Podstata věci je ve válce, která se vymkla z rukou těm, kteří ji vlastně vytvořili. Jsou podepsáni na petici proti umělé inteligenci, která se jim vymkla z kontroly a jede si svou kontrolu. Je to už vlastně posledních padesát let, co se jim to vymklo z rukou. Po tom, co jsme dostali občanky a místo národa jsme dostali stát, začala místo chovu výroba broilerů, prasat a hovězího. Výroba, nikoli pěstování pšenice a dalších plodin. Dá se říct, že to začalo měnou v padesátých letech, kdy od té doby se jede na papírky, ne na opravdovou krytou měnu. Ti, co jsou nahoře hýbají těmi, kteří souhlasili s vyplacením honorářů za zrazení svých národů. Podstata věci je právě ve skrytém vedení, které sami Američani nazývají Deep stejtem. Madam Merkel, Makron, ti všichni nejsou těmi, kteří vyšli z národů. Oni nemohou mít potomky. Národ proto pro ně neexistuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jiri Novak 2017-08-24 20:03
Jednak žádné číslo občanky se do petice nepíše a co se týče ostatních údajů, jsou nutné pro uznání hlasu jako platného. Je to požadavek zákona platného v celé EU a tytéž údaje musíte uvést, i když podepisujete důležitou petici u nás. Je to nutné pro to, aby se mohla záležitost projednat v Bundestagu. Tak buďte té dobroty a nestrašte lidi. Místo těch keců si radši nastudujte zákon. To je zas humus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch11 2017-08-25 15:55
Věř, že spousta lidí toho linku využila a podepsala, aniž by okolo toho rozhazovala flitry.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # xevastace 2017-08-24 00:37
Vidim jak se nekdo sviji steky ze rusko se zbavilo vsech dluhu zapadu a je sobestacne a zacina vyvazet nejvice na svete produkci obili a ovoce ze sve zeme v prebytku Rozsiruje na vsteky jinym sve produkty i za cenu sankci ktere postihlu spis sankcionery nez Rusko .Blahopreji V.Putinovi jeste prijde zapad zebrat aby rusko jim poskytlo uver az dolar skrachuje .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # julius 2017-08-24 06:07
Rusko ma Putina a ten pochopil ze zachranit svoji zem je spravne. To nasinec si pritahne slovenskeho budiznicemu a necha ho tu vladnout jako ve sve firme na Klondiku. Pak se divime ze tenhle hrabis dokaze zmenit ustavu i zakony ke svemu prospechu a jelikoz neumi ani poradne pocitat a jeho QI je na urovni petileteho decka co klidne rekne sve mamince dej me milion na zmrzlinu tak ten podle tohoto meritka pak dokaze dat babce co na trzisti proda par svych vypestovanych mrkvicek dva miliony a jeste ji hrozi 10 let vezeni. Zavadi se zakony na ktere neni jeste ani technologie a pochopitelne hned na ni jsou tvrde znicujici sankce. Ja se bal vzdycky USA i Ruska a ciny. A ani v jedne zemi to neni jednoduche. Ale v posledni dobe asi bych zvolil sibir :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Monika lkemae 2017-08-24 13:58
Putin je génius že dokázal zbavit celí stát dluho ! To musí bankovní mafie mit sevřené půlky a vzteky budou padat hlavičky židovských šmejdů po celém západě ! Bylo na čase mafii říct dost ! Gratulujeme Rusko !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Marek 2017-08-25 01:19
Jsi hloupa..:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Atík 2017-08-25 14:02
Opravdu hloupá, nemůžeš po někom chtít chytrou odpověď, když ve slově celý napíše měkké i.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch11 2017-08-25 15:59
Sám jsi hlupák. Monika není Češka a vyjadřuje se excelentně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pan Jan 2017-08-25 15:38
Ne ze bych to rusku nepral, ba naopak, ale kdyz se podivam na zdrojovy clanek na RT a srovnam uvod s tim co je zde, neni tam o vyrovnani celeho narodniho dluhu nic, tady je to pridane... mate nejake dobre zdroje ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # pravdolaskar 2017-09-29 07:22
Vazeni. Podle Vasi centralni banky mate k 30.6.2017 zahranicni dluh krasnych 529,615,000,000 , coz z Vas dela 21. nejzadluzenejsi zemi sveta. Zdroj: www.cbr.ru/.../?Prtid=svs
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Top of Page

Podpořte nás

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet, nebo v kryptoměnách BTC, BCH, ETH a LTC, či přes PayPal.

Více informací zde

 

Převodem na účet

Podpořit nás můžete zasláním libovolné částky na český účet.

Více informací zde

V kryptoměnách

Podpořit nás můžete pomocí BTC, BCH, ETH a LTC.

Více informací zde

Přes PayPal

Copyright 2018 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: info@ac24.cz

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás