AC24.cz

AC24.czZe světaUSA vypracovaly plán preventivního úderu na odpalovací plošiny v KLDR

Sociální sítě

Reklama

USA vypracovaly plán preventivního úderu na odpalovací plošiny v KLDR

Ministerstvo obrany USA vypracovalo plán preventivního úderu na plošiny, ze kterých se konají odpálení raket v KLDR, pro případ, že americký prezident Donald Trump vydá příslušný rozkaz, informuje televize NBC s odkazem na armádní zdroje.

Klíčovým bodem plánu je, podle zdrojů, útok s nasazením strategických bombardérů B-1B Lancer ze základny Andersen na ostrově Guam. Terčem může být na dvacet plošin pro odpálení raket, pro zkoušky, a také objekty technického zabezpečení, sdělili spolubesedníci televize.

Vztahy mezi USA a KLDR se vážně vyhrotily za posledních 24 hodin: korejská agentura CTAK informovala, že Pchjongjang zvažuje možnost zasazení raketového úderu na americkou vojenskou základnu na Guamu. V reakci na to pohrozil Trump Severní Koreji „ohnivou zlobou" v případě ohrožení USA.

Na ostrově Guam se nachází americká letecká základna Andersen a vojenská námořní základna Apra-Harbor.

Zdroj: snews.com

Komentáře   

+71 # smrt usraelu 2017-08-10 15:15
Kime,nedej se,je na čase nakopat konečně ty židoamerické loupeživé zkurvy do prdele a vyhnat tu sebranku z Evropy a kdysi naší vlasti!
Všechny atomové bomby na [...]ové díry světa-USSA a Izrael,smrt pejzatým parazitům!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-48 # kamarad 2017-08-10 15:33
nechci ti kazit naladu, troubo - ale ani CCCP si nedovolil pokus ke zniceni tebou jmjenovanych. Smir se s tim ze exnes se svoji nenavisti ale uSA budou i po zpopelneni tve trapne postavy prosperovat a rozvijet se.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+62 # Satir22 2017-08-10 16:20
Prosperovat a rozvíjet se lol ,kde jsi to sebral...USA parazituji už 100 let
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # Dědouch11 2017-08-10 17:06
Tu dobu bych zdvojnásobil.
Ale:
reaguješ na ověřeného magora 5k, pod novým nickem, který tady slouží jako etalon proamerické, rusofóbní demence...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-36 # kamarad 2017-08-10 17:08
certifikovany magor jsi tady ty sam, troubo. Vcera dokonce probehl uspesny upgrade tve trapne figurky na totalniho magora.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # josh (xy) 2017-08-10 16:29
Pachuť toho všeho je, že Japonsko je ochotné chránit Guam, jak říká ministr obrany. V případě severokorejskéh o jaderného útoku na Guam, nový japonský ministr obrany ve čtvrtek uvedl, že armáda jeho země by mohla sestřelit střely předtím, než se dostanou na území USA.
V takovém scénáři má Japonsko právo aktivovat svůj raketový obranný systém Aegis, řekl ministr obrany Itunori Onodera během zasedání národního sněmu v japonském parlamentu.

Desetitisíce severokorejců se v pondělí shromáždili, aby podpořili Kim Jong una poté, co tram pohrozil,..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-45 # kamarad 2017-08-10 16:50
jaka pachut ?
Japonsko je spojencem USA, je rado ze USA ukoncily valku tak radikalne a zabranily tim dalsim obetem.
V civilizovane casti sveta je uplne normalni ze spojenci pomahaji spojencum....ne jako trebas Rusko ktere se tvarilo jako spojenec Kaddafiho a pak ho nechali padnout. Kdo ma za spojence USA ten vi ze se na ne muze spolehnout a sam se take proto snazi byt duveryhodnym spojencem a dobrym pritelem Americanu v dobrem i ve zlem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # josh (xy) 2017-08-10 19:33
Hele troubo, když zatřeseš hlavou, třeba jako při pohybu údivu, a tak, neslyšíš špouchání, čvachtání?
Vysvětlím zjednodušeně s ohledem na tvé IQ. Zesračkovatěl ti mozek. A rada? Dej si od tet dát ucpávky do uší, aby ti ty sračky netekly na ramena a neušpinil si ústavní prádlo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # kamarad 2017-08-10 20:26
vidim ze mas zkusenosti ale myslim ze prehanis - neco takoveho se tobe stat nemohlo. Castecne ano ale dost jsi svuj pribeh pribarvil
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # scipio 2017-08-10 20:37
No, zajisté. Japonci je všechny v USA milují, hned po bolení zubů!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # diamond 2017-08-11 08:31
Samozřejmě, tato "informace" je bezvýznamný propagandistick ý prd, z něhož je radosten pouze ten cvok nad námi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # pecolt 2017-08-11 11:40
To je asi nejstupidnější věc co sem za poslední týden četl. Bez urážky, ale v severní koreji je stalinistický režim což asi nevíš co znamená...
Jedna věc je usilovat i když jen na AC24 o rovnováhu ve světě a druhá fandit Kimovi, který nebude váhat ty atomovky použít. Podle mě jsi hrozně hloupý člověk.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # scipio 2017-08-11 13:56
USA prezident také příliš neváhali. A to přes to, že tehdejší špičkoví velitelé jako Eisenhower nebo Nimitz nesouhlasili s nutností nasazení proti městům, navrhovali demonstrativní odpálení. Kupodivu voják k ničemu, gen. Groves prosadil u Trumana bojové nasazení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Japonec 2017-08-10 15:22
Američané by byli blázni, kdyby takový plán neměli. Ale doufám, že zůstane opět jen u velkohubých prohlášení tlustého Kima a k ničemu nedojde. Odskákaly by to davy nevinných lidí na obou stranách.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+48 # chromolibden 2017-08-10 15:59
Je zajímavé, že KLDR má postavenou svoji fanatickou politiku z velké části na nenávisti zrovna proti těm hodným američanům. To mi vysvětlete proč zrovna proti nim? Pak samozřejmě nezbývá než vykonstruovat plán...

Já zase doufám, že zůstane jen u namistrovaných vyjádřeních amerického arogantního burana. Protože KIm je sice blbec, ale KLDR nezačala chvástáním se o útoku na USA. Bylo tomu naopak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-20 # Japonec 2017-08-10 16:06
www.youtube.com/.../

Tohle natočili už asi před rokem. Zkus mi najít podobné z USA. KLDR neustále virtuálně vítězí. A proč proti USA je jasné. Nemají se rádi s Jižní Koreou a Japonci a USA tyto státy podporují. V tom není žádná magie.

Takže tlustý chlapec Kim tohle potřebuje, aby si doma upevnil moc a ukázal, jaký je to tvrďas. Doufejme, že zůstane u blbostí typu toho videa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # scipio 2017-08-10 17:15
Amerických propagačních videí je, a těch béčkových a céčkových filmů, kde USA vždyky zvítězí na hloupýmo Rusy, kteří jenom a pořád chlastají, o vlastně hodných a rytířských německých vojácích, které vlastně jenom převálcovali hrubou silou zase ožralý mužici, těch si viděl málo? Kim je magor, o tom žádná,ale Pentagon je plný magorů na zcela stejné úrovni, jenom nemají pravomoc to zmáčknout. Kdyby měli, mačkají, až mají oteklé všechny prsty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Japonec 2017-08-10 20:19
Srovnávat pitomé filmy a oficiální vládní propagandu je hloupé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # kamarad 2017-08-10 20:24
pro tyto pratele diktatur a lidskeho utlaku neni hloupe nic mimo svobody a demokracie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # chromolibden 2017-08-10 21:54
Hele kámo, ta připomínka byla na mě? Protože jestli jo, tak se prober. Ty zde obhajuješ systém který si říká demokracie, systém který panuje v USA podle jejich vlastních slov 200 let! Tento systém prakticky zničil kultůru původních obyvatel, kolonizace západu a metody které ji doprovázely bych se nebál nazvat genocidou. Zemi kde vznikl KKK a která několik desítek let bohatla na primitivním zotročování černých. Zemi která nikdy nepoužila munici s obohaceným uranem, tedy vlastně nikdy neporušila jí podepsanou Ženevskou konvenci i když jí to bylo prokázáno. Zemi kde ještě 70tých letech 20.století museli jezdit černoši v zadu v autobusu na vyhrazených místech, protože nebyli rovní tvým američanům. Zemi kde indián nebyl občan do roku 1918. Zemi která používá drony ke špiclování svých vlastních spojenců. zemi kde ještě v 80tých letech existovali političtí vězni. Zemi která rozpoutala válku ve spostě zemí jen pro svoje ekonomické zájmy (Pardon to vlastně není pravda,USA nikdy nebombardovala Panamu,nikdy neuvalila na tuto okupaci informační embardo,Nikdy nepoužívala peníze z drog na výcvik a vytvoření Alkajdy,Taliban u - což jsou dnes veřejně dohledatalná fakta)

A já jsem podle tebe přítel diktatur a lidskeho útlaku?

Nikdy jsem neřekl, že systém který udržuje strana Kima v KLDR je správný a nikdy jsem ho neobhajoval. Ale USA taky nemá právo žádnému severennímu státu diktovat svoji politiku, nebo zasahovat do jejího režimu.

Ale bohudík americká sféra vlivu ve světě slábne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # kamarad 2017-08-10 22:29
Naopak . Sfera americkeho vlivu se rozrusta . USA se jako kazda jina spolecnost vyvijeji a zdokonaluji. Dnes jsou vedouci silou v dohlizeni na dodrzovani mezinarodniho prava a chrani civilisty vsude tam kde je to nutne. Kazda zeme ktere USA pomohly od utlaku se behem kratke doby dostala mezi vyspele zeme s vysokou zivotni urovni. To je obrovsky rozdil napriklad od Ruska. Rus uz dnes ma dojem ze uzemi Syrie je jeho jakasi valecna korist za ochranu nikym nechteneho diktatora. Rus vyhnal lidi z domovu a nebyt USA tak se v Syrii zabydlel uz davno na vecne casy. rezim KLDR je vysledek spoluprace Kimu s Rusama. Srovnej to s bolsevickou Cinou ktera zacala hospodarsky spolupracovat s USA - diky Americanum byl rozvoj Ciny v minulych desetiletich az neuveritelny. Zeptej se dnes Chilanu jestli Pinochet byl dobrym tahem nebo spatnym. Nebylo to idealni ale dnes je Chile diky tomu zemi kde se lide maji nejlepe z cele LA. Venezuela ktera lezi na rope kamaradila s Ruskem - vysledkem je ze lide jezdi pro chleba do Columbie a 4 z 10ti se ani do Venezuely uz nevraci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # chromolibden 2017-08-10 23:16
Odpovím ti dvěma slovy.

Si blázen !!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # kamarad 2017-08-10 23:21
klasicka odpoved od antiamerickeho pomatence kteremu dosly argumenty , tak jak se dalo predpokladat. Na zdejsim webu ale i tato tva odpoved bude mit uspech, podobna slova se mistnim retardum moc libi. Je ale dobre ze si ulevi a alespon na chvili pri cteni zapomenou na uspechy Zapadu a na neuspechy Ruska a podobnych odpornych diktatur
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # chromolibden 2017-08-10 23:35
Argumentuji pokud cítím, že to má jakýsi smysl. Zde ho postrádám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kamarad 2017-08-11 00:11
na zdjsim webu argumenty ? tady staci jen USA =zlo, chazari muzou za vse, Rusko = dobro. To jsou vsechny argumenty ktere mistni retardove z tve party uznavaji. Vse ostatni by trestali smrti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # gorasoti 2017-08-11 17:07
S tebou bych se rád sešel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # scipio 2017-08-10 21:53
Ty pitomé filmy jsou jen a pouze propagandou a vymýváním mozku o velikosti a neporazitelnost i, aby se mohly utrácet nesmyslné peníze, které vydřou nejen z US poplatníků, ale i z toho, jak vnucují svojí měnu jako "světovou" rezervní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # chromolibden 2017-08-10 22:26
Je to především perfektně nastavený výdělečný průmysl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kamarad 2017-08-10 22:39
dotace filmaru v Evrope a produkce neuveritelnych nesmyslu jsou opakem dobreho vydelecneho prumyslu. zeme EU delaji filmy ktere jsou dotovane pri vyrobe a pak opetovne i pri projekci - protoze neni realne aby se zaplatily z navstevnosti. Evropani na americke filmy " nadavaji" , davaji jim ale prednost pred svymi domacimi. Americani vydelavaji...a EU bez dotaci nenatoci ani reportaz o suchu nebo snehu na horach
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # chromolibden 2017-08-10 23:24
Pokud považuješ americkou komerční kinematografii za kvalitní po na duchu obohacující stránce. Je to smutné...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kamarad 2017-08-10 23:33
je to vydelecny podnik. Dela presne to co lidi chteji videt a za co jsou ochotni utracet. Aby byl obohacen i tvuj duch....nebo dokonce duch mistnich diskuteru....to je tezke kdyz o jejich ducha se uz postarali Stalin, Lenin, Marx, Gottwald a Kim Ir Sen. Obohatit jejich prazdne lebky po lobotomii provedene Putinem uz nepujde, ti uz dozijou jako pitomci
Evropa toci filmy o [...]ech ktere nikdo ve skutecnosti tocit nechce a uz vubec nikdo je nechce videt. Dotace ale nazor filmaru zmeni a potreba ukazat se na te " spravne strane" privede i nektere hlupaky do kinosalu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-08-12 20:50
Cituji scipio:
Ty pitomé filmy jsou jen a pouze propagandou a vymýváním mozku o velikosti a neporazitelnosti, aby se mohly utrácet nesmyslné peníze, které vydřou nejen z US poplatníků, ale i z toho, jak vnucují svojí měnu jako "světovou" rezervní.


Cituji chromolibden:
Je to především perfektně nastavený výdělečný průmysl.


Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # cacas 2017-08-10 17:16
Cituji Japonec:
A proč proti USA je jasné. Nemají se rádi s Jižní Koreou a Japonci a USA tyto státy podporují. V tom není žádná magie.

Takže to určitě nemá nic společného s tím, že USA mezi lety 1950 - 1953 vyhladili úplně zbytečně, jen kvůli sférám vlivu TŘETINU severokorejskéh o obyvatelstva, že je chtěli vyhladit do posledního, srovnali se zemí všechna jejich města a vesnice, toxickou chemií celou zemi odlesnili a na dlouhá staletí kontaminovali a zneúrodnili. Je to vážně divný, že je tam nemaj rádi.

To Američani uvrhli severní Koreu do sraček, ve kterých se dneska nachází! Dohnali národ brutální silou až na pokraj záhuby a pak se diví, že se radikalizoval? Že se upnul ke zbrojení? Že by rád vlastnil atomovku? Že prská na toho, kdo jej chtěl vymazat z povrchu zemskýho? Kdo jej od těch dob permanentně šikanuje?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-28 # kamarad 2017-08-10 17:22
mily soudruhu.
do sracek se pokusil sever dostat jih a celkem se jimdarilo, skoro cely jih zdevastovali. Byli zahnani zpet na sever.
KLDR nema rada USA z jedineho duvodu - vedi ze vybrat si za pratele Rusko byla chyba a jsou proto dnes zaostali. Na USA se hnevaji proto ze jih diky nim prosperuje, stal se vyznamnou zemi svetove ekonomiky a kazdy zna vyrobky firem z jihu.
Bolsevik je uplne stejny jako vy - hledaji nepritele na ktereho svali svoji neschopnost a hloupost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Japonec 2017-08-10 17:23
No... válka začala útokem ze severu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # cacas 2017-08-10 17:45
Pro ty lidi začala válka okupací korejského poloostrova Japonskem. Kim Ir Sen v té době vedl partizánské oddíly proti japonským okupantům.

Pak skončila roku 1945 2.sv., Japonsko se stáhlo a Korea stále byla jednotná - jeden národ, jedna krev. Svobody si neužili dlouho, vlastně vůbec, US plukovník Dean Rusk hned přišel se skvělým nápadem Koreu (která byla obětí, nikoliv agresorem) roztrhnout na dvě části, aby si zde Amerika se Sovětským svazem mohla rozdělit své sféry vlivu. Amíci začali panovat na jihu (nucená správa armády Spojených států), na severu se ujal vlády lidový hrdina Kim Ir Sen.

Ten ihned začal spřádat plány, jak jih od americké okupace osvobodit, pro něj to nebylo žádný "sever proti jihu", prostě chtěl sjednotit násilně rozdělený národ. Z jeho korespondence se Stalinem plyne, že si byl naprosto jistý, že jihokorejská armáda půjde s nimi a tak se taky stalo, severokorejská armáda prošla jihem naprosto bez odporu, o ty amíky tam pochopitelně nestál nikdo. Pak se do toho vložili a rozhodli se je vyhladit. Jak to dopadlo víme, naprostá destrukce a zmar, jak je jim vlastní.

Korejci to tenkrát ještě nebrali jako sever-jih ... tenkrát ještě byli jeden národ, kde si agresivní cizácký mocnosti dělali, co se jim zlíbilo. Útok nebyl mířen proti bratřím z jihu, ale proti nezvaným okupantům a byl NAPROSTO OPRÁVNĚNÝ! Bojovali za svobodu všeho korejského lidu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # scipio 2017-08-10 18:39
Trochu jinak, podle dohody ještě Roosevelta se Stalinem SSSR začal v Asii osvobozovat od Japonců. Ono to nebylo, že by se japonsko až tolik samo stáhlo, ale dostalo silně nafrak. Již jsem to tady psal, obrana ja pevnině byla orientovaná zejména proti invazi, takže opevnění proti útoku z vnitrozemí nic moc. Rudá armáda postupovala takovým tempem, jak stíhala doplňovat pohonné hmoty. Místy až 150 km za den. To se přestalo líbit USA, takže Dean Rusk, tehdy plukovník, pozdější ministr zahraničí v 70 letech navrhl rozdělení Koreje na jižní a severní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # chromolibden 2017-08-10 19:13
Presne Scipio, hezky si to napsal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # cacas 2017-08-10 19:15
Samozřejmě se stáhli před postupující osvobozeneckou Rudou armádou a v třecích zónách to pěkně jiskřilo, ani jsem nechtěl naznačovat, že odtáhli z vlastní vůle, příliš jsem to zjednodušil, mohlo to tak vyznít, máš naprostou pravdu.

Možná stojí za to i zmínit, že amíci tou dobou byli ještě natolik daleko, že než by se tam dostali, Sověti už by byli až v jižním cípu. Kdyby ten návrh na rozdělení Stalin nepřijal, vůbec nic by s tím nenadělali, jen to tak zkusili ... jenže to Stalin nejspíš netušil a bohužel jim na to kývnul :(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Dědouch11 2017-08-10 19:30
+++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # chromolibden 2017-08-10 18:01
Nezačala.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Janinna 2017-08-10 19:59
Samozřejmě, že nezačala, psala jsem o tom zde:
ac24.cz/.../...
Opravdu budu ráda, když mi někdo doloží jeden, jediný dokument o tom, že jako první zaútočil "sever proti jihu".
Prostě je fakt, že útočit začali Jihokorejci, respektive Američané. Tečka.
Další věc je tento plán "preventivního úderu" na plošiny, proboha.
Vždyť i u nás v české kotlině si vrabci štěbetají o tom, že vlastně druhá Severní Korea je pod zemí, že by chlapci z Pentagonu tohle nevěděli?
V horách, hluboko pod zemí, ve vyhloubených jeskyních je ukryto vše důležité, od vojenských komplexů po průmysl nutný k přežití.
A bičovaná hysterie s vypracováváním plánů útoku Severní Koreje na americký ostrov Guam? Podruhé proboha.
Když se mluví o vypracovávání plánů, tak snad je jasné, že tyto plány jsou již dávno, hodně dávno hotové, do nejmenších podrobností.
To platí o obou (všech) stranách.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # Japonec 2017-08-10 20:16
Rozdělení bylo dohodnuto stejně, jako v Evropě. Nicméně, podívejte se na výsledek. Z KLDR je zaostala a chudá dedicna diktatura. A Jižní Korea je v pohodě. Cim to bude? Že by systémem jménem komunismus, který Komise obohatili o ču-če? Je na tom rozdílu krásné vidět, jak funguje komunismus a kapitalismus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Japonec 2017-08-10 20:17
Ne komise, ale Kimové
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # scipio 2017-08-10 21:22
Jižní Korea začala prosperovat někdy před olympiádou v Soulu. Do té doby se jednalo o vojenskou diktaturu s nepříliš valným hospodářstvím. Hospodářský zázrak tam začal až po polovině 80 let.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Japonec 2017-08-10 23:46
A kdy začne prosperovat KLDR? Nějak si dávají na čas. Máš na to odpověď?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # kamarad 2017-08-11 00:00
Kim uz postavil lyzarsky vlek. prvni v KLDR. Uz se ta prosperita blizila...a zrovna kdyz to melo prijit tak Kim vyhrozoval Americanum spalenim ...a bude proto sam spalen
To co pise scipio je samozrejme nesmysl, Jih se rozvijel porad a od prvniho dne primeri se Severu vzdaloval velkym tempem. Daewoo , Samsung a dalsi giganty byly davno pred OH. V poslednich dekadach se vysoke tempo rozvoje zrychlilo .
Divne je to ze KLDR dodnes nedosahla ani urovne z Jihu z doby te " diktatury" o ktere pise ten mamlas. Je radost videt jak se snazi mistni kecalove kazdy uspech demokracii bagatelizovat a z kazdeho prdu bolsevickych diktatur delaji uspech ktery ovlivni Zemi :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # chromolibden 2017-08-10 22:02
Další krátkozrakost. V KLDR nepanuje v žádném případě komunistická ideologie. Komunismus nikdy nikde ve světě nefungoval. Mimochodem u nás se vytvářel socialismus, který měl do dokonalosti taky daleko. Jen tak na okraj, severokorejská ekonomika byla do 70tých druhá nejrychleji se rozvíjející na světě po Japonsku. To, že v KLDR vládne komunismus to tě učili ve škole, nebo si na to přišel sám?

V KLDR funguje vláda jedné dinastie a trhlého tlustého spratka. Který ovšem řekl ne USA a proto je jim trnem v oku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Vladimír57 2017-08-10 23:27
Chrome, jediné, co můžeme o mladém Kimovi s jistotou tvrdit je fakt, že je obezní. Na odpor proti us se postavil jeho děda i otec. On v tom jen pokračuje a proč to dělá ví lépe než my. My také netušíme jaké zbraně mají us na základnách v J. Koreji. Vývoj jaderných zbraní S. Koreou neschvaluji, ale vlastní je např. Izrael a dokonce i Pakistán. Nelíbí se mi to, avšak předně by je neměl vlastnit stát, který je už použil.
Pak tady máme neustálou masáž, jak je tento "režim" nebezpečný. Nebezpečný byl i Saddám Husajn, neboť vlastnil zbraně hromadného ničení. Jejich hledání probíhalo tak intenzívně, že stálo žitvot asi milion Iráčanů. Dodnes se žádné ZHN nenašly.
A informace z kterých se dnes můžeme dozvědět, že S. Korea napadla Jižní, mají stejnou výpovídající hodnotu, jako ta, když před dvěma roky v ranních zprávach Čt1 bylo řečeno, že 17. září 1939 napadl Sovětský svaz Polsko a tím začala druhá světová válka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # chromolibden 2017-08-11 22:12
No máš pravdu. To je jistota. Zbytek jsou jen dohady a spekulace.

Izrael - není důvod proč by spojenec velkého bratra nemohl vlastnit jaderné zbraně.

Pakistán - tak též vlezdořiťka USA

S Husajnem víme jak to bylo. A ty blbosti o napadení KLDR - JIžní Koree, to je klasická propaganda.

:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # scipio 2017-08-10 23:01
nikoliv ču-če, ale čučche, filosofie soběstačnosti a nezávislosti na jiných státech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # kamarad 2017-08-10 23:07
a pokazde kdyz se sobestacnost nevyvedla tak je USA zachranily pred hladomorem dodavkami potravin.
Ta " sobestacnost" plati jen pro chudaky severoKorejce. Ti musi rozhodnutim Kimu zit jako se jinde zilo behem valecnych let kdy byl nedostatek jidla i vseho ostatniho.
Sam klan Kimu na sobestacnost prdi, neni mu hloupe jezdit novymi Mercedesy, vybavit sva sidla zapadnim zbozim ktere jinym odpira a zakazuje. Papalasi a Kim jsou nesobestacni a rozhodne jim domaci produkce nestaci a nevyhovuje. Ta je jen pro plebs.
Nastesti uz pohar trpelivosti pretekl a tlusty Kim se muze namazat barbecue omackou jakou ma rad - grilovat se bude zanedlouho. Kim prave dorostl presne na jatecni vahu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # scipio 2017-08-10 23:36
To je také poměrně zajímavé, takové hladomory. Jednak dodané potraviny USA milerády prodají, pochopitelně platí Jižní Korea. Ovšem je zajímavé, že ty hladomory jsou jen občas, takže nikoliv zaviněné režimem (pravda, nedemokratickým , podobným jako monarchie třeba ve Francii v 18.století, kdy se lidé ve Francii hodně nasrali), ale patrně přírodními podmínkami a v těsně poválečných letech i jako následky konfliktu. KLDR je převážně hornatá, s úrodností nic moc. Systémová problémy jsou trvalé, ne občasné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kamarad 2017-08-10 23:53
kdyz nedostali zapadni traktory a pozdeji po rozvoji Ciny ( diky americkym investicim v Cine ) tak hlavnim nastrojem zemedelcu byla motyka nebo klacek. S takovou " technikou" nakrmit vice nez millionovou armadu jde dost tezce. Na pole rezim nahnal zeny a deti, muze zavolal do armady kterym jine zeny musely usit obleceni.
Jh i Sever mely stejne podminky v den uznani primeri. Podivej se kde je Jih a kam to " dotahl" Sever. Jeste horsi rozdily nez mezi "sovetskou" DDR a " americkou" BRD.....jen dalsi z nespocetnych dukazu ze pratelstvi nebo dokonce ekonomicka spoluprace s Ruskem prinese kazdemu jen bidu a znicenou zemi
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # scipio 2017-08-11 00:13
No a přesto ty hladomory nebyly každoroční, Opakuji, systémově by musel být hladomor trvalý, ne občasný. Navštívil jsem v 60 letech obě Německa opakovaně, rozdíl byl, ale ne tak propastný, jak se o něm mluví dnes. Pokud by Německo bylo platilo reparace nebylo by tam, kde bylo. NDR oproti SRN přišlo o dost strojního vybavení, protože Stalin se s tím nepatlal. SRN postavily USA na nohy ne z dobroty, ale z politických důvodů. Mohly si to dovolit, protože na válce notně vydělaly. Oproti tomu SSSR to, co stačil před válkou postavit musel po ní z valné většiny obnovovat. Veškerou pomoc platil hotově zlatem. Okamžitě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # kamarad 2017-08-11 00:25
byly pravidelne se opakujici a bida je tam trvala - systemova.
Audi a Wartburg byla pred valkou jedna tovarna.
S vydelkem USA na valce bych byl opatrny na udaje z antiamericke propagandy. Protoze pravdou je presne opak. jednou vase parta tvrdi jak USA na valkach vydelavaji, jindy podle potreby zase tvrdite ze USA kvuli neustalemu valceni krachuji...chov ate se jako sasci. Ksichtik podle potreby a nalady publika. Nekteri z diskuteru maji nejspis i cerveny klaunsky rypak...ne umely, maji ho z nadmerneho chlastu.
nemecko bylo rozbite stejne jako casti CCCP kudy se prehnala fronta. Obdivuju Rusy z te doby ze se chovali zdrzenlive a nevyhladili Nemece do posledniho a nesrovnali to kompletne se zemi....to je jina vec. Ale obnova Nemecka a obnova Ruska - oboji melo uplne jine vysledky a Nemecko bylo takove hezci a pro zivot lepsi. I kdyz Rus mel vyhodu lidi a vlastnich zasob surovin za ktere Nemec musel ploatit. Smir se s tim ze muzik je pomalejsi, na praci lenivejsi, k premysleni se hodi jen nekteri z nich...ke korupci , chlastu a spatnemu zpusobu zivota se ale hodi dobre kazdy Rus.
America ma svuj vlastni problem v poctu pitomci a cmoudu - dokaze ale vyuzit potencial i tech nekterych primitivu. Rus nedokaze vyuzit potencial ani svych chytrych lidi, blbci jim pak prerustaji pres hlavu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # scipio 2017-08-11 00:48
No, Audi a Wartburg nebyla jedna továrna. Wartburg se před válkou nedělal. Byla firma Horch (znamená to německy "slyš" nebo "poslouchej" , po neshodách mezi majiteli vznikla ještě před válkou firma Audi (totéž slovo latinsky). Automobilka Warburg vznikla až po válce, stejně jako Trabant. Další informace jsou podobně přesné. Že Německo nezaplatilo za válečné škody mnoho, to je také pravda. Ne nadarmo nejen teď Poláci, ale před časem i Řekové připoměli, že Německo fakt nezaplatilo.Že veškerou pomoc SSSR platil zlatem je také pravda. Tam kde Velká Británie dodávky z USA financovala podle zákona o půjčce a pronájmu, SSSR platil hotově zlatem prakticky ihned. Ohledně přerůstání blbců přes hlavu těm chytrým, to je celosvětové, v současnosti to lze názorně vidět v EU.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Janinna 2017-08-11 01:26
Smekám:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch11 2017-08-11 10:25
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Vladimír57 2017-08-11 11:34
Audi byla původně Autounion.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # scipio 2017-08-11 14:24
nikoliv. Auto Union vzniklo 1936 spojením existujících továren Audi, Horch, Wanderer(werke) a DKW. 4 továren, proto 4 propojené kruhy. Původní logo Autounion pak převzala samostatná AUDI po válce. Jinak značka Horch byla pojmenovaná podle majitele, jméno AUDI vzniklo jako překlad německého významu (slyš, tvar slovesa hören).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch11 2017-08-11 15:23
Vyčerpávající výklad.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # scipio 2017-08-11 17:19
západní traktory, co to je, tam se vozily i Zetory nebo SSSR pásáky. 4n7y5. Ale v převážně hornaté zemi, navrch tak lehce po testování chemie v letech 50-53 fakt moc nevypěstuješ. A zase to je objektivní fakt, nikoliv obrana režimu. Podobně jako ve Vietnamu si USA hodně testovaly použití Roundupu (podstatná složka Agent Orange). Ale klidně se to dá přehlížet a zatloukat. USA jednají jen a pouze jako charita a nic za to nechtějí, ve své ušlechtilosti šíří lásku, pravdu, pax americana a americký sen.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # kamarad 2017-08-10 20:23
v pristich dnech americka armada odkryje prvni - vrchni vrstvu KLDR a presvedcime se pak co se skryva pod ni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # cacas 2017-08-10 20:59
Jé, to jsem měl vědět, že jste to včera takhle hezky popsala a dal bych si pohov :)

Kdo zaútočil první si soudit netroufám, na to nemám dost informací, ale jisté je (ze zmíněné korespondence se Stalinem), že se na to Kim chystal. Bylo to zkrátka neodvratné a muselo se to stát, tak nebo tak. Roztrhnout z pozice síly nevinnou zemi na druhém konci světa pro ukojení vlastních politických ambicí, to prostě musí přinést nějaké následky a bylo by alarmující, kdyby nepřineslo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # scipio 2017-08-10 22:00
V literatuře se píše, že Severní Korea zaútočila na Jižní se Stalinovým souhlasem. Je to nesmysl. Nelogické. Pokud by to bylo se Stalinovým souhlasem a na jeho pokyn, jak tvrdí různé prameny, na zasedání RB OSN by bojkot nebojkot kvůli ČLR a Taiwanu, byl zástupce SSSR vetoval rezoluci o KLDR jako agresorovi. Na to, že co nejrychleji USA požádají o svolání RB, by byl Stalin připravený, ať byl jaký byl, nebyl hlupák.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Wiloni 2017-08-11 02:20
Co já mám načteno, tak Severokorejci byly označeni za toho, kdo první přesunul armádu přes hranice, ale předcházeli tomu provokace z jihu.
Jihokorejci (za podpory USA) přes měsíc bombardovali hraniční města a vesnice, až to Kim nevydržel a prostě šel srovnat účty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # scipio 2017-08-11 15:59
Smysl toho, co jsem napsal, je v tom, že teorie o domluveném a Stalinem schváleném útoku je z logického hlediska nesmyslná, protože pokud by to tak bylo, nedopustil by Stalin onu rezoluci v RB OSN, zástupce SSSR by přišel na zasedání a rezoluci vetoval. Tím by USA nemohly oficiálně pod hlavičkou OSN proti KLDR nasadit své jednotky. Pochopitelně by mohly jednotky USA intervenovat, asi by to i udělaly, ale nikoliv jako mírové sbory OSN. Tedy teorie o předem domluveném a Stalinem schváleném útoku je nepravděpodobná .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # scipio 2017-08-10 23:06
Nakonec nelze vyloučit ani false flag operaci, jak ji popisuješ v minulém příspěvku, protože jednotky SSSR dávno v KLDR nebyly a zástupce SSSR v RB nebyl dlouhodobě předvídatelně, protože šlo o bojkot kvůli tomu, že celá Čína byla zastoupená Čankajškovým režimem na Taiwanu a ne pevninskou ČLR. Takže vyvolání konfliktu téměř zaručilo označení severu za agresora a následný zásah, jak jinak, amerických jednotek pod hlavičkou OSN.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-08-12 21:07
Cituji cacas:
Cituji Japonec:
A proč proti USA je jasné. Nemají se rádi s Jižní Koreou a Japonci a USA tyto státy podporují. V tom není žádná magie.

Takže to určitě nemá nic společného s tím, že USA mezi lety 1950 - 1953 vyhladili úplně zbytečně, jen kvůli sférám vlivu TŘETINU severokorejského obyvatelstva, že je chtěli vyhladit do posledního, srovnali se zemí všechna jejich města a vesnice, toxickou chemií celou zemi odlesnili a na dlouhá staletí kontaminovali a zneúrodnili. Je to vážně divný, že je tam nemaj rádi.

To Američani uvrhli severní Koreu do sraček, ve kterých se dneska nachází! Dohnali národ brutální silou až na pokraj záhuby a pak se diví, že se radikalizoval? Že se upnul ke zbrojení? Že by rád vlastnil atomovku? Že prská na toho, kdo jej chtěl vymazat z povrchu zemskýho? Kdo jej od těch dob permanentně šikanuje?

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # diamond 2017-08-11 08:32
Celá situace je jaksi kompletnější. Víš hovno, co je v prdeli měkkýho.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # kamarad 2017-08-10 16:15
KLDR ma politiku hlavne proti vlastnim lidem - gulagy, prevychovne tabory, pracovni tabory. Msta celym rodinam za kritiku Kimu.
Zajimave je ze tobe se to libi ale slusnym lidem se toto nelibi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # chromolibden 2017-08-10 22:32
Gulag je termín používaný pro ruské nápravné pracovní tábory. Ty seš očividně odborník na KLDR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # kamarad 2017-08-10 22:41
tady je vhodne slovo pouzit protoze mistni troubove mimo kras zivota ve stalinistickem Rusku neznaji vubec nic. Kdyz jim reknes gulag tak hned vi ze to je pro lidi se kterymi oni nemuzou v zadnem pripade souhlasit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Vladimír57 2017-08-10 15:25
Z oficiálních zpráv víme, že největším nebezpečím a agresorem je Rusko, jenže mi tady něco nehraje. Plány pro preventivní údery a války spřádá pouze usa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # kamarad 2017-08-10 16:21
Kim vypracoval plan na odpaleni raket . USA vypracovaly plan jak odpaleni raket znemoznit.
Vim ze pro tebe a podobne myslitele je slozite toto nejak pobrat. Snazsi je zanadavat na Americany.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-23 # kamarad 2017-08-10 15:25
pozde. Vlidna slova a pratelsky pristup ke KLDR byla chyba. Politicky korektni kecy politiku byly Kimum jen pro legraci.
Teprve silny Donald J. Trump pojmenoval veci zcela spravne a misto diplomatickych saskaren zvolil slovnik kteremu jiste bude Kim rozumnet - jestlki tedy nechce aby se Jizni Korea stala ostrovem.
Je dobre ze ani generalove nezustavaji pozadu a sdelili Kimovi pro neho asi neznamou vec - po vystrelu jedine rakety smerem k USA nebo na spojence USA zbyva existenci KLDR 15 minut nez z ni zbyde doutnajici dira v zemi.
Bravo USA, konecne se Kimovi dostava spravne a ucinne mediciny na jeho nemoc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # Japonec 2017-08-10 15:34
No nevím. Teď máme skvělou situaci. Na jedné straně tlustý šílenec a na druhé šílenec s patkou. Budou si měřit, kdo ho má delšího a nedohlédnou následky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # kamarad 2017-08-10 15:37
tlusty chlapec z KLDR ted uz moc dobre vi ze narazil, ze to nebudou jen kecy jako s Obamou a dalsima slabochama. I Cina si uvedomila ze tanecek nicnedelani skoncil a pridala se na stranu USA i za cenu ztraty obchodu s Kimovym rezimem. Kim jeste zkusi jestli to Trump mysli opravdu vazne a kdyz se ujisti ze to neni jako drive...tak se povoli a v zajmu sveho udrzeni u moci se jadra zbavi. To je cele.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Karel Novák 2017-08-11 18:37
Když už i na čt24 přečetli celý text o vyjádření Číny k počínajícímu konfliktu mezi USA a KLDR, že pokud zaútočí jako první Korejci, tak zůstane Čína neutrální, ale pokud se k tomu odhodlají USA, tak to že Čína nepřipustí(!!!), může být zanedlouho o "vnitřní pevnosti" USA docela jasno. Jako první reakce již přichází pokles kurzu dolaru a odliv investorů ke švýcarskému franku a ke zlatu (zprávy čt24!). USA jsou totiž považovány za silné jen nejsou-li ony v ohrožení, přičemž však mohou ohrožovat jiné. A i v nich si to všichni moc dobře uvědomují, samozřejmě nejednotně, podle svých rolí. Aby se vnitřními rozpory nezhroutily, bylo pro vyvolání zdání jednoty dokonce zapotřebí zhroutit ty tři baráky v NY a nabourat Pentagon a to vlastními silami pod falešnou vlajkou, protože ta oficiální tvrzení kouzlem nechtěného dosvědčují neschopnost obrany svého území ani proti neozbrojenému útoku(!!!). Z toho plyne jediný závěr - pokud po akci proti KLDR zasáhne území USA byť jediný úder z KLDR nebo z Číny, zhroutí se tento slepenec národností jako domeček z karet a to včetně US ARMY, protože i ta ztratí naději na vlastní přežití. Ta póza s rukou na srdci, v zemi individualistic kých individuí kde i sám pozdrav je falešný, ta je jen rádoby realistická, Trvá jen do spuštění opony a pohasnutí světel ramp.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # LubinenKremlBot 2017-08-10 15:46
Każdý takový koflikt se může stát nekontrolovatel nou rozbuškou , pak už bude jedno z které strany a čí to byla jaderná bomba , vždy to bude prohra lidstva jako takového bez rozdílu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # to je jedno 2017-08-10 16:04
Fandim KLDR,v tom pripade odveta KLDR musi byt stejna + zabiti vsech americkych vojaku a velitelu a politiku co k tomu daji prikaz.SMRT USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # kamarad 2017-08-10 16:15
Hýba, blééé a grhááá to se mi dneska dobře bleje...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # kamarad 2017-08-10 16:18
stale jeste jsi nenasel nikoho kdo by ti pomohl utvorit sve vlastni jmeno abys nemusel vsem predvadet mimo svoji hloupost i to ze jsi zlodej ? To je mi lito i kdyz jsem ocekaval ze ty nebudes mit kamarada ktery by byl schopny ti s tvorbou jmena pomoci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-08-12 21:18
Cituji cacas:
Jé, to jsem měl vědět, že jste to včera takhle hezky popsala a dal bych si pohov :)

Kdo zaútočil první si soudit netroufám, na to nemám dost informací, ale jisté je (ze zmíněné korespondence se Stalinem), že se na to Kim chystal. Bylo to zkrátka neodvratné a muselo se to stát, tak nebo tak. Roztrhnout z pozice síly nevinnou zemi na druhém konci světa pro ukojení vlastních politických ambicí, to prostě musí přinést nějaké následky a bylo by alarmující, kdyby nepřineslo.

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-08-12 21:26
Cituji Pepa z Depa:

cacas musim se omluvit to nebylo na tebe klikal jsem na jiny prispevek chyba neni na me strane ..mj. na toho naseho 5nasobneho kamarada - ko-ko-ta

..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Kotův Petko 2017-08-10 16:16
Ussáčtí pejskové plánují a ňafají...no a hovno udělají...
Moc dobře vědí, že by si na KLDR vylámali zoubky..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # kamarad 2017-08-10 16:27
Sehnal jsem si hambaté fotky McCaina...to bude noc....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-08-12 21:32
..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # kamarad 2017-08-10 16:31
Tisíce humanitárních Tomahawků vyletí jako hejno špačků a do cíle doletí maximálně tak tři....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Monika lkemae 2017-08-10 16:52
Co takhle na USA Black outem energetické společnosti je vlastně maji v hrsti ! Pouze pár dni a celá fašistická USA se sesype !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # kamarad 2017-08-10 17:00
soudruh Gottwald mel podobne zvracena prani jako ty mas. Exnul aniz by se mu vyplnila. Stejny konec ceka i tebe. Zazijes jeste jednu krizi oblibeneho Ruska, pad rezimu Kima, hospodarskou recesi Ciny - a behem tveho nadavani na USA budes diky americkemu internetu sledovat rostouci prosperitu USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-08-12 21:31
Cituji kamarad:
soudruh ..


..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Monika lkemae 2017-08-10 17:31
ITy jeden Americký potrate půjdeš dříve ty a celá USA ! Která děvka tě vůbec u Pražské Brány potratila to jsi po ni zdědil hodně rozumu že zde strašíš od slunka do slunka a všechny lidi únavuješ! Odejde se opanoval na jiný web zrůdičko fašistická !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # kamarad 2017-08-10 17:36
tvuj prispevek se mi nelibi - ukazuje znaky rozcileni, hlouposti a ztraty sebekontroly. To je nebezpecna kombinace obzvlaste pro lidi v zoufale situaci v jake ty jsi. Dost casto takove pripady skonci spatne. Mela bys rychle vyhledat odbornou pomoc. Zdejsi mamlasove ti nepomuzou, az se slozis tak po tobe ani pes nezasteka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Monika lkemae 2017-08-10 17:44
Ty náš Americký potrate já vůbec rozčilen nejsem ! Prostě nesnáším bukvice a stebe to úplně saje tak se jdi onanovat na jiný web chlapečku buzeranská !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # kamarad 2017-08-10 17:49
smutny pribeh o konci jednoho zapskleho bolsevika ktery se prave dozvedel ze senedozije zkazy USA, naopak exne s vedomim ze se Americanum nebyvale dari a cely svet s nimi chce kamaradit.
Kolik jen jsi melo kecu o svobode nazoru na zdejsim webu - a kdyz dostanes jiny nazor nez ten tvuj tak bys hned lidi vyhanelo, ty jedno hloupe stvoreni. Nadavkami svuj udel ale zhorsujes, obzvlaste kdyz uz vis ze tve nadavky maji na me prispevky vliv stejny jako slintani mravencu na rotazi Zeme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # scipio 2017-08-10 18:40
potomek emigrantů ve Švajcu bolševikem? Ajta krajta
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # kamarad 2017-08-10 17:50
Jsem hovado z.urveného charakteru, kterému nic svinského není cizí. Jsem naprostý odpad, mentální troska a zaprodanec. Jsem tak vy.ebaný, že bych prodal svou matku n.egrům jako dě.ku. Fotra bych klidně podřízl, kdyby mi za to Sobotka podal ruku.....
Strkám si do pihele pořádné dildo s obličejem Putina a cítím se tak jako pán světa...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # kamarad 2017-08-10 17:55
vse co jsi o sobe napsal souhlasi - jeste ale musis doplnit ze jsi ubozak ktery sobe neumi ani udelat vlastni jmeno do diskuzi. Hlupaku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # bambula336 2017-08-10 17:56
Pánové, tím že reagujete na příspěvky pisatelů "kamarád" a "japonec" zvyšujete jejich měsíční příjem za trolení v diskusích.
Podle použitého jazyka bych v případě "kamarád" vůbec nepředpokládal osobu ducha mdlého, takže zbývá jen ta druhá část definice - "buďto jsi hlupák nebo zaplacený".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # kamarad 2017-08-10 18:06
Jsem k.revsky dobře zaplacený, bambulo, to si piš a hlupák jsem přímo výstavní....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # LubinenKremlBot 2017-08-10 22:25
Jenom trouba ,pitomec je Japonec
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Wiloni 2017-08-11 02:08
Neřekl bych, že je Japonec pitomec.
Prostě má jen jiný názor.
Přesto se s ním dá normálně bavit.
To se dá respektovat.
Kamarad/5 kkt je prostě jen provokatér.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Japonec 2017-08-11 13:29
Pozor na to, co píšete. Mohl byste dostávat mínusy :o)¨

A ano, mám odlišný názor. Nebo možná není tak jednoduchý jako někteří zde. Nějak mě nepřesvědčí, že v KLDR je dobře jen proto, že Kim je proti USA.

V KLDR vládne totalita - a nejhorší na tom je, že se vládnoucí třídě podařilo vymýt mozky lidem v KLDR. To je asi největší tragédie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Karel Novák 2017-08-11 19:32
Tragédií je, když je někomu dovoleno kořistit na jiných. A ještě horší je, když si to ti vykořisťovaní nechají líbit, ba dokonce tomu přizvukují.

On je to vlastně dozvuk toho selhání v Ráji, kdy místo snahy být tomu Stvůrci jen k JEHO obrazu, se těm prvním dvěma dostalo falešného příslibu mít možnost být JÍM SAMÝM. Jenže jsa povahy hmotné a tedy na energii ku své existenci závislí, kdy v Ráji jí bylo na dosah ruky hojnost, po vyhoštění na Zemi se o ní musí všichni "v potu svých tváří" postarat sami. Snaha mnohých mít ty rajské podmínky k existenci i zde na nehostinné Zemi, je pak v důsledku toho příčinou vzniku dělby práce a s tím i vzniku nerovností, nyní již dokonce nesrovnatelných . Komunizmus, jak již plyne z jeho názvu, by byl řešením, leč provázen ateizmem ve vědeckém hávu nemá pevnou půdu pod nohama, neboť věda je svojí neustálou proměnou živa. Má-li tedy lidstvo všem svým individuím poskytnout stejné podmínky k životu, nezbude než se vzdát té své iluze "BÝT BOHY a ovládnout Vesmír", ale ve vší pokoře se navrátit k roli obrazu svého Stvůrce, s údělem naplňovat ho zde na Zemi. Ony ostatně ty kosmické podmínky jsoucí mimo ni ani nic jiného nedovolují. No a to musí změnit i současné paradigma v chápání rolí ve společné snaze o přiblížení se i zde na tak nehostinné Zemi, k podmínkám panujícím blahé paměti v Ráji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Věra Štimová 2017-08-11 03:08
Amíci odpálí v Severní Korei bomby a pokud atomové, pak to bude mít dostatečně velký grády, aby jim vybouch Yellowstone. Je jedno, že to je u protinožců, protože rázová vlna pohne zemským jádrem a od Yellowstownu už dávno prchli vědci i s celým svým příbuzenstvem. Pokud to udělají v době, kdy bude zatmění Slunce, pak to bude mít ještě lepší grády. Možná se roztrhne celý kontinent a Amerika se stane ostrovní říší. Deep stejt bude tak nejspíš brát hodiny plavání a zadarmo, vlastní iniciativou. Na webech je o tom celá fyzika.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Japonec 2017-08-11 13:31
Věro, vy taky věříte všemu. Trochu nastudujte základy fyziky. Kdejaké středně silné zemětřesení má energii daleko větší než atomová bomba. Nevěřte každé pitomosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # scipio 2017-08-11 14:15
neblbni, to je fyzika, o té se nedá konspirovat. A k tomu ji pochopit je třeba opravdová matematika. Prohlédni si Gaussovu křivku, 93 procent světové populace nalevo od hodnoty 100, nemůžeš předpokládat, že takovéto Věry raději než spekulace nastudují diferenciální počet pro n=(alespoň) 3.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Japonec 2017-08-11 14:24
Ale dá... zářným příkladem je WTC. Kolik článků tu už bylo o jaderných výbuších pod mrakodrapy, kde se tlaková vlna šířila pouze mrakodrapem a okolí nezasáhla. AC24 je vůbec pověstné svojí vědeckou erudicí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # scipio 2017-08-11 14:34
tentokrát nelze než souhlasit. Takové jaderné mikrovýbuchy, ty jsou vskutku fascinující. Nadkritická hmota dva prdy na kuličku? No a redaktoři mají neustále sbalený kufr s frakem do Stockholmu, jenom se čeká, až za literaturu budou dávat cenu v oboru komiksu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch11 2017-08-11 15:54
Tady s tebou nesouhlasím, scipie. Byly vyrobeny jaderné granáty do houfnice, o síle ekvivalentu 700t TNT a mám dojem, že nukleární granát Davy Crockett má "pouhých" 10t TNT.
K reakci už dávno není třeba minimálně kritického množství 239Pu, ale pomocí neutronového odražeče, lze nutné množství plutonia snížit asi 5x.
Netvrdím, že nukleární nálože na WTC použity byly, ale bylo by to realizovatelné.
Pod články o WTC (nejen), už se to tady probíralo a bylo tady i schema s popisem, který nebyl hloupý.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # scipio 2017-08-11 16:13
to bezpochyby, ale opravdu to zatím nikdo nezvládl bez záření a EMP. 700t TNT bych nenazval mikrovýbuchem ani v nejaderném, ani jaderném provedení. 10t TNT je pořád dost velká šlupka. Tudy fakt ne. Ano, silně miniaturizované hlavice existují, jejich síla je řiditelná, ale opravdu podobné duševná výtoky jako předvádí VŠ jsou mimo realitu. Drobné zemětřesné roje na Chebsku jsou způsobené energiemi většími, než jaderné zbraně a projeví se skákáním hrnečku na poličce. Zbořit Žlutý šutr jednou jadernou hlavicí je mimo realitu. A o to šlo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Karel Novák 2017-08-11 19:54
Tady přece nejde o zboření, ale o spuštění. Ono i ke spuštění jaderné exploze, jako u kanónu, přece stačí jen "zatáhnout za odpalovací šňůru". Ten "žlutý šutr" má určitě dost kritických míst, jejichž narušení může uvést do chodu sérii rostoucích destrukcí mnohonásobně silnějších, nežli byl spouštěcí moment a s konečným efektem ví jen Bůh jakým. Tady je veškerá fyzika se svými výpočty v koncích. Jetliže ten supervulkán, což je vlastně obdoba muničáku, již někdy bouchl i bez přispění člověka...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Japonecl 2017-08-11 22:37
Že by Yellowstone měl své slabé místo v KLDR? Neotřelá myšlenka...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Karel Novák 2017-08-12 09:21
Znalost moudrostí předků není známkou slabomyslnosti. Opak je pravdou. A jedna z těch jejich moudrostí praví, že "nemáš-li co říci, MLČ!".

Werich to zvěčnil po svém, řka: "...kde blb, tam nebezpečno...". .. a ty i s tím svým přítelem "kamarádem" se zde jevíte býti velmi nebezpečnými. Až je s podivem, že si vás vůbec kdosi na tak sofistikovanou činnost jakou demagogie je, najal ... musí to být naprostý zoufalalec...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch11 2017-08-12 14:17
Scipie, VŠ můžeme vynechat. Ta má diagnózu a takové vynechávám.
Ale pokud jde o Yellowstone, podle dostupných informací, je to dost nepříjemně natlakovaný papiňák. Přetlakový ventil, odolá nějakému konkrétnímu tlaku a nevíme, jaký je rozdíl, mezi tlakem v papiňáku a tím, kterému je schopen odolat ventil...
Pokud je papiňák (skutečný) dost natlakovaný, stačí do něho klepnout lžící a ventil povolí...
Každopádně, bych do žlutého šutru (v místech "ventilů") neklepal ani malou ráží.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Japonec 2017-08-11 17:06
Já spíš komentoval nesmyslnost z fyzikálního hlediska. Ať už by byl výbuch způsoben čímkoli, nelze ho usměrnit pouze do hmoty mrakodrapu. Rozletěl by se na všechny strany.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Karel Novák 2017-08-12 09:44
Ten pád obou "dvojčat" byl provázený silným podtlakovým efektem nasávajícím to mračno prachu z rozdrceného betonu (co ho asi drtilo?) dovnitř staveb padajících volným pádem, jakoby tam ani nebyla ta hustá síť mamutích ocelových nosníků. Do ulic se to mračno vyvalilo až poté, kdy střecha dopadla na zem a podtlak ustal. Tedy ne exploze, ale imploze je tímto charakteristick á. No a ta vzniká jak?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch11 2017-08-12 17:34
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Věra Štimová 2017-08-11 03:20
Ačkoliv jsem nevěřící, tohle sedí pro prvotní atomový výbuch kdekoli na světě, protože ten další bude možná nejenom Yellowston. Pitomec se snaží, seč může, aby sám sebe odpravil. Ostatní budou, až jim bude Zeměkoule ukazovat, jak se umí zatřást, věřícími tak, jak nikdy nebyli.

102. Poselství Ježíše ze dne 31. května 2011 v 15:30.


PROROCTVÍ Z GARABANDALU SE NYNÍ STÁVÁ SKUTEČNOSTÍ


Má vroucně milovaná dcero,

ušli jsme dlouhou cestu v tak krátkém čase. Nebylo to bez důvodu. Byl to čas, jenž byl celý zapotřebí, abych sdělil mé nejsvětější Slovo světu, žíznícímu po mé lásce. Ale lidé stále ještě neposlouchají, protože nechtějí vědět. Zatímco mnoho mých věrných následovníků je nyní pozorných vůči změnám, které přicházejí, tolik ostatních nemá naprosto žádný zájem o varování, až dosud dávaná světu mou milovanou Matkou. Proroctví z Garabandalu se nyní stávají skutečností. Připravte se na tuto událost, protože vám zbývá už jen pár měsíců, abyste připravili vaše duše.

Prosím, neměj strach, má dcero, neboť Já vím, že tyto události tě rozesmutňují, protože myslíš na budoucnost svých dětí. Velké varování změní všechno. Ale bude také znamenat, že je cesta rozdvojuje. Lidstvo, až bude probuzeno k pravdě o existenci Boha, si samo ze své vůle zvolí jednu z cest. Cestu ke spáse, nebo cestu k zatracení.

Trest vymete většinu světa
Usilovně se modlete, aby si lidé vybrali první cestu. Pokud se tak nestane, tak svět bude podroben nejpřísnějšímu trestu, který jej z větší části vymete. Proč by si to mé děti měly přát? A přesto, kvůli hříchu, si lidé naneštěstí vyberou, že nebudou brát v úvahu můj slib, a raději budou následovat cestu mistra klamu. Řekl jsem vám, že vám nedám datum pro Velké varování, neboť to ví jen pár vyvolených duší. Neboť kdyby toto datum bylo zveřejněno, lidé by byli v pokušení hledat vykoupení z pocitu falešné pokory. Důvěřujte Mi. Všechno bude dobré, děti. Jste požehnané, že vám byl dán tento zázračný dar zjevení. Nyní, v nadcházejících měsících vedoucích k Varování, se svět bude zdát klidnější a jaksi podivný. Neboť až se to stane, tak přesto, že na nebi budou viditelné neobyčejné a dramatické jevy, vaše mystická zkušenost bude klidná, abyste byly lépe připraveny pro toto tiché setkání s vaším svědomím.

Nezapomeňte, že čím více lidí bude o této události varováno předem, tím více duší bude zachráněno. Modlete se, modlete se růženec mého Božího milosrdenství za duše, které zemřou během Varování. Potřebují vaše modlitby.


Váš milující Spasitel
Ježíš Kristus

varovani.org
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.