AC24.cz

AC24.czZe světaUSA mohou zahájit letecké útoky na Filipínách

Sociální sítě

Reklama

USA mohou zahájit letecké útoky na Filipínách

USA mohou zahájit vojenskou operaci, v jejímž rámci budou moci americké VLS útočit na pozice bojovníků teroristické organizace Islámský stát na území Filipín, oznámila televize NBC s odvoláním na dva úředníky z ministerstva obrany.

Podle informace NBC mohou USA v úterý oznámit plán operace, který se projednává v Pentagonu. Podotýká se, že letecké útoky budou pravděpodobně uskutečňovat bezpilotní letouny.

Bude-li plán schválen, budou američtí vojáci moci útočit na pozice bojovníků, kteří ohrožují spojence Washingtonu v tomto regionu, včetně filipínských ozbrojených sil.

Podle slov tiskového tajemníka Pentagonu Jeffa Davise si vyměňuje Washington výzvědnou informaci s Manilou v průběhu 15 let.

Nyní je na Filipínách menší množství amerických vojáků, kteří poskytují ostrovnímu státu pomoc v boji s teroristy.

Zdroj: nbcnews.com/

Komentáře   

+93 # jan lavicka 2017-08-08 13:00
Psychopati, jejich klasický postup:
1) když nějaká země chce přestat být kolonií a přestává nás, všemocné a pedofilní fašisty (Goldman Sachs), poslouchat, vyzbrojíme a nasadíme tam teroristy
philstar.com/.../rody-eu-f-you
2) pak "pomůžeme" teroristy porazit, ale dle plánu zničíme infrastrukturu, zamoříme zemi a povraždíme obyvatelstvo
hrw.org/.../...
3) zajistíme, aby se z toho v nejbližších desetiletí země nemohla vyhrabat:
www.ecowatch.com/.../


Toto je vše důkaz, že i NAŠE ČESKÁ ARMÁDA jsou teroristé, když jim poslušně pomáhají pod NATO = North Atlantic Terrorist Organization


img10.rajce.idnes.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+41 # Petkо Kоtоv 2017-08-08 23:50
Duterte neskace jak SSA piskaji a tak jim tam SSAci navozili teroristy a ted chteji proti nim bojovat jako v Syrii, t.j. podporovat je a davat jim zbrane aby filipinsti umirneni teroriste svrhli Duterte a uvrhli zemi do chaozu.

Opravdu jen vlastnictvi atomove bomby je dnes zarukou, ze si na ne zbabele SSA netroufne. Jako deti jsme jim ty osmivalcove limuziny v padesatych letech zavideli a videli je jako vzor, ale nevedeli jsme, ze to je jen z krve jinych narodu. Dnes nemohu ani je ani tu odpornou rec slyset.

Spejeme k jaderne 3 SW a myslim, ze to uz ani neni mozne zastavit. Je to jen otazka casu, jak dlouho se budou SSA s natisknutymi zelenymi papirky drzet nad vodou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # kamarad 2017-08-09 00:14
zoufala lidska nulo, proc si nedokazes udelat sve vlastni jmeno a pouzivas kradene? Je jasne videt ze mezi nejbystrejsi rozhodne nepatris ale nejake jmeno bys snad zvladl dat dohromady - trebas i s pouzitim spolupacientu.
K zadne jaderne svetove valce nedojde, Donald vyda pokyn a armada ho splni - namisto neucinneho fackovani toho odporneho tlusteho a drzeho chlapce z KLDR dojde k uderu chirurgicky presnymi Tomahawky - ke zniceni jejich jaderneho programu a vseho cim by mohli ohrozovat jizni Koreu, Japonsko nebo jine pratele USA. S ohledem na civilisty, aby pokud mozno zadny z nich nebyl poranen nebo dokonce zabit. Presne tak jak jsme od americke armady pri plneni role svetoveho cetnika zvykli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # maximon 2017-08-09 00:54
..S ohledem na civilisty, aby pokud mozno zadny z nich nebyl poranen nebo dokonce zabit. Presne tak jak jsme od americke armady pri plneni role svetoveho cetnika zvykli...
___________

Ve znemožňění sama sebe jsi bezkonkurenčně rychlý, prostě jednička. I zhovadilý USA jsou samy pod tíhou faktů nuceny nechtěně přiznávat alespoň část civilních obětí po svých chirurgicky přesných náletech na civilní infrastrukturu. Tutlají to na minimum ale i tak jsou to čísla genocidní, válečné zločiny. Bombardováním se nesnaží vymýtit terorismus, ale naopak, snaží se teroristy aktivizovat, aby vyhlásili džihád proti tvému milovanému a vyspělému "západu".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # kamarad 2017-08-09 01:01
mily Maximimoni
predvedl jsi ze bravurne zvladas vyklad a uceni ruske propagandy.
Ted se ale zkus na problem podivat jeste jednou, zamyslet se a uvidis vse jinak. Pokud se tedy zamyslet na rozdil od nekterych zdejsich zakusku skutecne dokazes. pri spravnem pouziti vlastniho mysleni budou nakonec tve nazory stejne jako moje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Václav Kumpolt 2017-08-09 07:48
Ty jsi tak blbej, že i Jaroslav Hašek by měl problémy to popsat. :(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Janinna 2017-08-09 00:59
Chi, chi, - "aby pokud možno žádný z nich nebyl poraněn nebo dokonce zabit" - jako vtip dobrý.
To asi myslíte jako dneska, když se opět netrefili (nebo spíš trefili???) a omylem začali místo na teroristy pálit na iráckou armádu PMU?
southfront.org/.../
Po tom koaličním demokratickým raketovém netrefení se, to už i v tom Iráku vře a jenom roste napětí mezi Lidovými osvobozeneckými jednotkami (PMU) a koalicí vedenou USA.
Bombardovaná skupina PMU - Kata’ib Sayyid al-Shuhada - už oficiálně reaguje, je si jistá, že americká koalice bude pokračovat v podobných akcích.
Asi to bude i tím, že během raketového "omylu" Američané zabili syna velitele této skupiny a desítky dalších.
PMU skupina Kata’ib Sayyid al-Shuhada vyzvala iráckou vládu, aby neprodleně začala vyšetřování incidentu.
Také vyzvali vůdce všech frakcí PMU, aby uspořádali společné setkání, prodiskutovali situaci a společně připravili přiměřenou reakci na koaliční agresi pod vedením USA.
southfront.org/.../
No, jo typické, cit.:
"Presne tak jak jsme od americke armady pri plneni role svetoveho cetnika zvykli".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-24 # kamarad 2017-08-09 01:08
ve valce je mozne vsechno. Mozna jen Rusove vyuzili americke pritomnosti a poslali rakety Kaliber na iracke vojaky v casu kdy tam byla letadla koalice.
Kdyz se nad tim co se stalo skutecne zamyslis tak Rusku by moc vyhovovalo rozhadani Iracanu s Americany. Vysetrovani by probehnout melo aby se prokazala ruska stopa v incidentu pokud tam byla. To uz by nebyla takova relativne mala vec jako ruske zasahy do americkych voleb. Toto by bylo vazne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Janinna 2017-08-09 01:30
Přesně tuto reakci jsem čekala - mimochodem je vidět, že jste si odkaz ani nepřečetl - a proto jsem také řekla v prvním příspěvku jenom a)
Takže teď b):
Střílelo se ze základny koaličních spojenců Al-Tanf, která leží na syrsko-irácké hranici.
Byly vypáleny salvy z těžkých raketových, dělostřeleckých zařízení M142, které jsou zaměřovány přes satelity.
Jinak, už jenom na okraj, tato základna je také určena na výcvik proti-syrských "demokratických " extrémistů FSA a další sebranky.
Chi, chi, ruská stopa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # hovorka11 2017-08-09 07:17
Provokatér, který se vydává za kamaráda, ale obhajuje islamisty s jejich podporovateli se usvědčil...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # VladimírV 2017-08-09 10:25
Janino, ztráta času s těmito lejny komunikovat. Blbec může říct cokoliv mu slina na jazyk přinese, uvěří mu to však zase jenom blbec. Celý svět začíná vidět (blbci mají právo výjimky), že Rusko aktuálně realizuje proces globálního řízení na nejvyšší úrovni a na mnoha polích. Díky ruské mezinárodní politice dochází k postupnému přebírání otěží planety Země z rukou Satanistů zatím v relativním klidu bez jaderné války. Sioanglosasové mají z Ruska hrůzu oprávněně, neboť to skutečně budou ruští Slované, kdo budou řídit pravidla globalizace vedením shora. Ještě jednou a naposledy Slované zachrání Evropu, tentokrát i se zbytkem světa. A hleny typu Kamarád, 5K atd. jsou buď jenom hloupí nebo zaplacení a k tomu ještě hloupí, neboť existuje hranice toho, co se dá za prachy dělat. Děvka, ve srovnání s nimi, má ctihodné řemeslo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch11 2017-08-09 09:54
++++++++++++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Pepé CZ 2017-08-09 12:04
Cituji kamarad:
zoufala lidska nulo, proc si nedokazes udelat sve vlastni jmeno .......
K zadne jaderne svetove valce nedojde, Donald vyda pokyn a armada ho splni...... . Presne tak jak jsme od americke armady pri plneni role svetoveho cetnika zvykli.


Kamarád nevím jak ty, ale já si své jméno neudělal :-))).
V USSAstánu TRUMPETU neposlouchá ani jeho vlastní rodina, natož tak sněmovna nebo armáda.
A co se týče světového násilníka, v tom máš částečně pravdu, takoví balíci jako jsi ty potřebují nad sebou bič, aby se cítil dobře a mohli po zásluze páníčkovi zlíbat nohy.
Svatá prostoto, kam jsi to duši dal ?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # tomáš 2017-08-08 13:26
aspon tam dejte obrazek bud z filipin a nebo z ty slavny juesarmy a ne z cviceni ze severni Koreji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-56 # kamarad 2017-08-08 13:43
Filipinci se opet presvedcuji kdo je skutecny pritel a kdo zabrani aby islamisti znicili jejich zemi.
Zdejsi ctenari asi tezko poberou pozvani Americanu od legalni filipinske vlady k pomoci s bojem proti islamistum. Pro ne to bude uplne jina situace nez ta kdy nikym nechteny chemicky krvavy syrsky diktator pozval k bombardovani opozice ruskeho okupanta....to oni schvaluji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # jan lavicka 2017-08-08 14:36
"Leaked Hillary Clinton emails show U.S. allies Saudi Arabia and Qatar supported ISIS"
salon.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+63 # Dědouch11 2017-08-08 14:49
"...pozvani Americanu od legalni filipinske vlady k pomoci s bojem proti islamistum".

Duterte pozval SSa-many? Asi jako Asad.
Kde se v těch zadlužených a zoufalých SSa bere tolik empatie? Kde všude oni "pomáhají"!

Jdi do prdele.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-35 # kamarad 2017-08-08 15:12
Dedouchu, chovej se slusne a udrzuj vecnou a kultivovanou diskuzi. Nejsi sam kdo ma problem bavit se s lidma na urovni slusnych lidi. Jen pridelavas / te praci adminum kteri pak musi nektere vase nazory vymazat - omylem pak mizi i me prispevky ve vlaknech a tim diskuze na ac24 prichazeji o spoustu hodnotnych a vecnych prispevku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # Dost3 2017-08-08 16:02
No když mizí Vaše příspěvky(pod různými nicky) tak to není žádná tragédie.
Vy stejně nechcete vést dialog a argumenty veškeré žádné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-26 # kamarad 2017-08-08 16:11
naopak, dialog je to o co jde v prvni rade. Pokousim se o dialog s lidmi kteri nevedi co to je a jedinym argumentem pro ne je " zle USA" a nejake blaboly o chazarech. Nevedi o cem pisou ale mysli si ze jsou cool a trendy. Aby nezustali nevedomi a slusnou spolecnosti opovrhovani jim sem pisu skutecnosti a nepopiratelna fakta. Volim hodne vlidna slova a snazim se promlouvat k nim jako k malym detem aby jejich mentalita byla schopna pochopit alespon cast onech prispevku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Dost3 2017-08-08 17:09
Dobrá, tak prosím:
1/ jaký máte názor na vojenskou přítomnost USA na syrském území, kde jejich vojáci samozvaně provádí vojenské akce??
Možná máte lepší informace než ostatní.
2/ Víte kolik základen na cizím území mají
Rusko
Francie
USA
Velká Británie
Austrálie
3/ Myslíte, že je vytvořen kartel mezi obchodními řetězci v Evropě, když se tak dramaticky zvyšují ceny potravin, což nejvíce postihuje bývalé ruské satelity??
4/ Proč západní země nechtějí uznat nezávislost
obyvatel Krymu a Donbasu, když u Kosova se
mohly rychlostí přetrhnout.
5/ proč se neměří všem sportovcům stejným metrem ?:

Italce Sáře Eraniové
kontrola odhalila zakázaný letrozol. Kvůli dopingu si bývalá světová pětka dva měsíce nezahraje. Distanc platí do 3. října.
To je výsměch ostatním postiženým sportovcům.

To jsou jen některá z mnohých témat o nichž lze diskutovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-23 # kamarad 2017-08-08 17:20
USA jsou ve valce s terrorismem a je proto logicke ze bojuji s terroristy kdekoliv na Zemi . Je dobre ze alespon nejaka zeme ma prostredky, chut a odvahu se postavit zlu a dba na dodrzovani mezinarodniho prava.
Vim. Kdo nevi muze dohledat. Alespon vidis kolik zemi s radosti uvitalo na svem uzemi garanty svobody - Americany. a oproti tomu vlastne s vyjimkou diktatora z Damasku nikdo na svem uzemi nechce mit Rusy. To nechteji ani Syrane kteri utikaji pred Rusem do Evropy. Asad pro udrzeni vlastni moci bude ale spolupracovat i s dablem....
Kartel v konkurencnim prostredi byt muze ale neni to pravdepodobne. Kapitalismus ma za cil tvorit zisk a dobre podminky pro sve zamestnance - neni tedy duvod aby silnejsi firma ustupovala slabsi. Drazsi potraviny na vychode jsou dane blizkosti Ruska - zeme museji mit vyssi dane aby se mohly pripravit na vpad agresivniho okupanta. Navic po ruske okupaci potrebuji penize na obnovu svych zemi ktere Rus v minulosti okupaci ponicil.
Krym a Kosovo jsou rozdily jako den a noc. V Kosovu se lide svobodne rozhodli o vlastnim sebeurceni, Krym byl zabran silou armady jako v minulosti Sudety
Sportovcum se meri stejne - jen je rozdil kdyz dopuji individualne nebo jde o cileny a statem provozovany doping jako u ruskych sportovcu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # Dost3 2017-08-08 17:52
Kolik Vás tam píše odpovědi na příspěvky.
To by nemohla stihnout ani sekretářka s 500 úhozy za minutu. Ve stejnou dobu napsat odpověď na několik příspěvků.
Pěkně jste se odkopali.

Citace:
Krym a Kosovo jsou rozdily jako den a noc. V Kosovu se lide svobodne rozhodli o vlastnim sebeurceni
Jasně svobodně se rozhodli, nebyl tam žádný americký voják, ale hlavně žádní teroristé a taky žádná americká základna.


Mimochodem Vy znáte pouze ruské sportovce, kteří byli potrestáni distancí.
Jsou přeci pro srovnání i jiní, nebo ne.

Citace:
Drazsi potraviny na vychode jsou dane blizkosti Ruska - zeme museji mit vyssi dane aby se mohly pripravit na vpad agresivniho okupanta.
Pokud je to Váš názor tak v pořádku, rozhodně to není žádná relevantní informace.

Citace:
aby se mohly pripravit na vpad agresivniho okupanta.


no to je mi novina, zvláště když z běžně dostupných Vámi uznávaných pramenů se každý může dozvědět, že USA od II.WW bombardovaly 33 států, v několika z nich zinscenovaly převrat(a ani se nestydí to přiznat) a povraždily přitom statisíce civilních obyvatel.
Ve Vietnamu použily ZHM - Agent Orange aj. (dodnes se tam rodí tzv. trupíci tj. děti bez nohou a rukou.
Kosovo vzniklo rozbitím Jugoslávie

Citace:
Vim. Kdo nevi muze dohledat.
Typická odpověď, jiná se ani nedala čekat

Takže shrnuto opět bez argumentů s mlhavými odpověďmi.

Tak kolik Vás tam sedí a píše příspěvky????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # kamarad 2017-08-08 18:00
vidim ze ani zcela jasne argumenty nestaci a snazis se odvadet pozornost ke konspiraci o poctu prispevatelu i kdyz je jasne ze na jedne klavesnici muze psat jeden clovek.
K Vietnamu - zapominate na deni po odchodu Americanu kdy vietnamsti soudruzi za pomoci Rusu vyvrazdili nasobne vice Vietnamcu nez kolik jich zemrelo v prubehu valky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Dost3 2017-08-08 18:22
Citace:
je jasne ze na jedne klavesnici muze psat jeden clovek.
Hru na mrtvého nechápavého brouka Vám nikdo nesežere.

A který jasný argument máte na mysli????
Nějak v tom množství jasných argumentů člověk úplně ztrácí orientaci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # kamarad 2017-08-08 18:29
ztratu orientace u mistnich diskutujicich vidi kazdy - proto me vubec neprekvapuje ze se neorientujes i ty - obzvlaste potom co jsi prokazal ze znalosti nemas zadne a opakujes mantru konspiracnich webu nebo mystifikace z platku ruske propagandy. Je moc dobre ze se nestydis zeptat na veci ktere nevis, kez by takovi byli vsichni - dozvedeli byste se tady pravdu a tupa ruska propaganda by prisla o sve publikum. Docilit toho ale bude s mistnimi zakusky jeste tezka a narocna prace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # LubinenKremlBot 2017-08-08 22:44
Kamarad je Petko [...]ov pod sedativy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Moskus 2017-08-08 23:03
Tak toto moze napisat len troll po lobotomii
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # VladimírV 2017-08-09 10:49
Na závěr předchozí diskuze musím zopakovat: ztráta času s těmito lejny komunikovat. Blbec může říct cokoliv mu slina na jazyk přinese, uvěří mu to však zase jenom blbec. Celý svět začíná vidět (blbci mají právo výjimky), že Rusko aktuálně realizuje proces globálního řízení na nejvyšší úrovni a na mnoha polích. Díky ruské mezinárodní politice dochází k postupnému přebírání otěží planety Země z rukou Satanistů zatím v relativním klidu bez jaderné války. Sioanglosasové mají z Ruska hrůzu oprávněně, neboť to skutečně budou ruští Slované, kdo budou řídit pravidla globalizace vedením shora. Ještě jednou a naposledy Slované zachrání Evropu, tentokrát i se zbytkem světa. A hleny typu Kamarád, 5K atd. jsou buď jenom hloupí nebo zaplacení a k tomu ještě hloupí, neboť existuje hranice toho, co se dá za prachy dělat. Děvka, ve srovnání s nimi, má ctihodné řemeslo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Jaris 2017-08-09 04:17
USA jsou ve valce sami se sebou. Valkami a lupem, ktere predstavuji jako demokracii, skodi celemu svetu ve velkem. Valky jsou vodou na jejich mlyn. Zabijeni lidi, rabovani vzdy slabsich zemi a jejich totalni devastaci,to je jejich zdrojem obzivy dnesnich gaunerskych americanu Jenze vysvetlovat tohle jednomu pitomci z pomocne skoly, zvany "kamarad", tak to uz bych do smrti nic jineho nestacila.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # hovorka11 2017-08-09 07:21
Kamaráde, omluv se za lži, z kterých jsi byl výše usvědčen!
Jen jsi potvrdil to, že USA je přímý spojenec islámských teroristů
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Václav Kumpolt 2017-08-09 07:51
Roztrhni si kušnu hákem!
A když to nepomůže, požádej Jandu, ať ti tím hákem roztrhne i prdel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch11 2017-08-09 10:07
Omyl, jsi ty sám. Ty, že vedeš "věcnou a kultivovanou diskuzi", je dobrý vtip.
"...omylem pak mizi i me prispevky ve vlaknech a tim diskuze na ac24 prichazeji o spoustu hodnotnych a vecnych prispevku."

Tebe už tady někdo smáznul? Jedině, že bys byl pěti[...] pod tím novým nickem, co se z něj všichni opupínkují.
A napsat o těch blábolech, co tady zvracíš, že to jsou věcné a hodnotné příspěvky, může jen debílek 5k. Tak tedy jinak.
Jdi do prdele debílku.

P. S. Otazníky neřeš. Nemíním nadále tvoje "hodnotné a věcné" zvratky číst a moji reakci tedy nečekej.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Vladimír57 2017-08-08 15:31
Ajjajjaj, do prdele ho neposílej. Bo, kdo ví, vyvoláš nějaké asociace a .......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch11 2017-08-09 10:13
Vidíš, to mi nedošlo. Ještě by si mohl myslet, že jsem mu nakloněn.
:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Janinna 2017-08-08 16:15
Zdravím Dědouchu, sice jsem o tom už jednou psala, ale na objasnění situace se to dnes také hodí:

Filipínský prezident Rodrigo Duterte nastoupil do svého úřadu v roce 2016 a to proto, že Filipínci už měli plné zuby "loutkových prezidentů", které jim tam Američané dosazovali.
Všechny kontrakty na nákupy amerických zbraní, nasáčkované "pro-americké síly" a základny má na triku jeho předchůdce Benigno Aguino III. Duterte se postupně snaží americkou "pomoc" omezit, lépe řečeno zrušit - i evropskou.

Filipíny byly nejdřív Španělskou a pak Americkou kolonií, v roce 1946 získaly "nezávislost".
Jinak svou vojenskou přítomností - invazí Američané Filipínce obšťastňovali v roce 1901, 1906, 1911.
1948-1953 ve vojenské akci Američanů na Filipínách přišlo o život tisíce Filipínců.
Americká armáda zahájila kampaň proti zemi, která ještě v té době bojovala s Japonskem. (Během japonské okupace zemřel 1 z 20-ti Filipínců. V roce 1945 jenom v Manile zahynulo 100 000 civilistů).

Po roce 1947 Američané podporovali "pro-americké síly" v zemi a to kvůli otevření amerických vojenských základen - jak známé, že ano:) a funguje to do dneška.
1966 vojenská pomoc proamerické vládě - krvavého diktátora Ferdinanda Marcose, kterého USA otevřeně podporovaly -
60 000 lidí bylo zatčeno z politických důvodů a jeho vláda zaměstnávala 88 expertů na mučení - tak tohoto vraha Filipínců, George Bush pochválil za "dodržování demokratických zásad".
Nic nového pod sluncem - pro některé zrůdičky stále platí - čím větší prase, tím větší demokrat:((
No a tím to nekončí.
V roce 1989 represivní vládě Filipín USA poskytly leteckou podporu proti vlastnímu obyvatelstvu! Takže regulérní bombardování - ale určitě bylo humanitární.
2002 - Američané zavádí vojska na Filipíny, protože mají strach z občanských nepokojů.
2003 - protiteroristic ká operace na Filipínách.

Duterte by měl zanechat sporů s Čínou o ostrovy v Jihočínském moři a oficiálně ji požádat o pomoc při ochraně výsostných vod Filipín, protože i zde se američtí jestřábi snaží destabilizovat celý region.

No a také ten enormní zájem Američanů o Filipíny není jenom kvůli strategické poloze a vojenským základnám, ale Filipíny jsou velmi bohaté na nerostné suroviny - železa, mědi, zinku, olova, manganu, chromu, zlata, stříbra, rtuti, kobaltu a světe div se - samozřejmě i na ropu.
A známe manuál ekonomických vrahů, jak přes "výhodné" půjčky a své, dosazené společnosti, odsávat bohatství zemí, s využitím a ožebračením místních "lidských zdrojů".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # kamarad 2017-08-08 16:24
zaver tveho povidani je fantasticky - presne jsi popsala vyrabovani ceskoslovenskeh o uranu ruskym okupantem i nucene prace Cechoslovaku pro rusky zbrojni prumysl.Namisto vlastni mirove vyroby bylo Ceskoslovensko nucene vyrabet tanky pro CCCP ktery jimi pak vyhrozoval zapadnim demokraciim. Ty pak byly timto nemistnym chovanim take zbrojit a nemohla se proto rozvijet jejich zivotni uroven jeste rychleji nez by mohla....Zapadn i evropske zeme mohly dnes mit duchody a mzdy jeste 2x vyssi nez maji dnes nebyt neustale hrozby ruske agrese.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Petkо Kоtоv 2017-08-08 23:56
Kamarade, ty jsi tak blbej ze bohuzel nedosahuji jako Petko Kotov tvou stupidni demenci. Mas taky jen howna v hlave jako ja? Mozna ale, ze bychom si jako buzeranti trochu mohli rozumet, alespon pri tom ritopichu..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch11 2017-08-09 15:31
"kamarád" JE původní 5k. Snaží se, ale jeho oduševnělé "troubo" (mj.), ho usvědčuje. Starý magor s novým nickem, si ale zajistil "krmení" od těch, kteří ho ještě neprokoukli...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Dost3 2017-08-08 18:18
V Rusku je vypakovali, tak hledají nové teritoria.
Brzy díky našim vlastizrádným vládním atrapám dojde i na české lithium - nejbohatší dosud známé naleziště.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Janinna 2017-08-08 23:32
Máte pravdu, také se bojím, že zisk z lithia bude "odkloněn" do soukromé kapsy. No vždyť zrzek se na něj už jenom třese a slintá blahem. Už jenom čekám až mu také začnou říkat filantrop.
Tohle jste od něj a o něm četl?:
parlamentnilisty.cz/.../...
Hodně sofistikovaná manipulace, co říkáte. Skrytý zákulisní intrikář.
"Ve hře Prezident mám ambici dosáhnout počtu šesti šestek, tedy 666 666 účastníků. Pokud se to podaří, bude to průlom.“
Zajímavé číslo, že?
freeglobe.parlamentnilisty.cz/ .../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Vladimír57 2017-08-09 01:58
Šmejd.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # LubinenKremlBot 2017-08-09 09:59
Janeček obdivuje ,,skvělého člověka''Mokrou na a bylo by skvělé dosáhnout čísla 666 666 ve volbě prezidenta ,,volby 21".Jani dík za odkaz .České lithium je na ,,dobré ''cestě sloužit přes služebníčka Janečka satanistům a NWO , když jeví navíc zájem o těžbu firma krvavé Madli Korbelový.Horší už to snad ani nemůže být.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch11 2017-08-09 10:32
+++++++
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dost3 2017-08-09 11:43
Citace:
Takže nejdete cestou a la Babiš? Ani omylem. Nechci se angažovat v české politice. Všechno, co dělám, dělám opravdu čistě proto, že to považuji za dobré a chci pomoci nejen české společnosti, ale i světu. Co jsem schopen. Věřím tomu, že by to tak měl dělat každý, a zvláště v dnešní kritické době by měl každý člověk v sobě najít tu zodpovědnost a snažit se v rámci svých možností pomoci. Já těch možností mám pochopitelně víc.
Přesně takovýto scénář mělo i hnutí ANO.
A šestky jsou jak maják.
Velmi nebezpečný člověk. Těmito svými aktivitami zřejmě chce zakrýt svůj pravý charakter, který se při autonehodě projevil v plné nahotě.
Takovému člověku se nedá věřit ani pozdravení, ať je jak chce chytrý - a to on bezesporu je, ale i inteligence se dá zneužít.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ing. Milоslаv Dědеk 2017-08-12 12:21
*****
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Jarin G. 2017-08-08 23:29
Po setkání s Tillersonem filipínský prezident o sobě řekl, že je „skromným přítelem" Spojených států v zemi.
Toto prohlášení nezůstalo bez pozornosti amerického tisku díky zjevné změně Duterteho rétoriky.

cz.sputniknews.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch11 2017-08-09 10:41
Být skromným přítelem někoho, může znamenat také to, že (coby přítel) proti němu nepodniknu nic špatného, ale nechci od něho "pomoc" v jakékoli formě (jsem skromný).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Janinna 2017-08-09 16:32
Ahoj Jarine, také jsem to četla. Ale na příspěvku výše bych pro jedno vyjádření neměnila ani čárku.
Možná v souvislosti s tou Čínou a ochraně výsostných vod Filipín jak jsem psala, jsem měla ještě dodat - zvažme polohu Filipín, obklopené vodou. Copak nikomu není divné jak je možné, že se tam tak a v takovém množství aktivoval IS?
Jakpak se tam asi dostali? A s čí pomocí?
Zde vidíme v praxi to kroucení rukou za zády - vytvoření problému a návrhu jeho řešení. Nic nového pod sluncem.
Duterte si sice pouští "pusu na špacír", ale vždy to musíme vnímat v kontextu, že Filipíny jsou okupovanou zemí. A určitě nechtějí dopadnout jako Lýbie nebo Írák.
Dutertemu nic jiného nezbývá než nechat doběhnout uzavřené kontrakty a smlouvy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch11 2017-08-09 10:30
Janino, děkuji za stručný popis role (jako obvykle titulní) SSa, tentokrát v oblasti Filipín.
Věřím, že mnoha lidem to pomůže v orientaci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Janinna 2017-08-09 16:34
:)) rádo se stalo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Nihilist 2017-08-09 20:22
Filipínci mají Duterteho momentálně plné zuby, Duterte je zkorumpovaný zmetek, který si nakradl jako starosta Davaa. Filipínci by se měli spojit s Čínou? Tak to ses úplně posrala, Filipínci se s Čiňanama nikdy nespojí, tohle může napsat jedine blbka, která o Filipínách ví úplný hovno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Nihilist 2017-08-10 19:45
Kolikrát jsi byl na Filipínách ty mínusující blbe :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # scipio 2017-08-08 13:47
To předvedl již dávno Theodor Roosevelt, ještě jako ministr zahraničí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # scipio 2017-08-08 13:57
patřilo to pod "kamarada"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # kamarad 2017-08-08 14:37
To je konec, už jsem na tom stejně špatně jako kamarád Kotov. Asi jsem od něho chytil havloidní bacil při jeho převozu do Bohnic.
Melu takové hovadiny až hrůza, pletu si pojmy a dojmy.
Když jsem doma obhajoval americké bombardování nemocnic fosforem, zmlátil mě otec hadic a vyhodil z baráku.
Teď bydlím v komůrce po Petkovi a to prostředí mi nedělá dobře....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Dědouch11 2017-08-08 14:52
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # jan lavicka 2017-08-08 18:26
Kolik sis nabouchal plusů za tento oduševnělý příspěvek? Mít víc za tohle jak za to předtím, to musíš mít tak 10 účtů, nebohý, asociální, jednou nohou od sebevraždy, chazare v roušce beránčím :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Petkо Kоtоv 2017-08-08 23:35
Idiot Petko Kotov alias Kotov Petko se prejmenoval na kamarada. Podle stylu je to jedna a ta sama osoba. On to ale zase brzo zabali a da si novy nik. Nejlepsi kdyby byly mozne dat jen 3 komentare a takovy [...] by nekazil diskuzi.

Pratele, ignorujte vyblitiny Kotova, kamarada, Buzz Aldrin dalsich demenu z blazince.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Monika lkemae 2017-08-08 15:04
Tak ano tak jak je známé zabit vše co se pohne a hlavně i některé ISIS prosím co jsme tam dovezli dodali ! Pak hlavně mosty a dalši hlavní body ve struktůře nějakou tovarničky atd ! Vy kurvitka fašistický byznys se musí točit ! My vás chápeme a rozumíme nemůže být Rusko tak jiná země !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Sims. 2017-08-08 15:05
Tak nevím zda amerikánům vadí Duterte nebo jejich svépomocí vybudovaný Islámský stát. Řekla bych, že jedna je správně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Pavel Blaheta 2017-08-08 15:25
Já si myslím, že potřebují "odepsat" nějaké rakety co je mají na skladě a dochází jim životnost (tedy záruka). Tak to zkusí někde hodně daleko od ušáků - stejně jako v roce 2001 když začali bombardovat bez jediného důvodu Afghánistán. Sims. zkus počítat se mnou - rok 1999 - dva nebo skoro tři měsíce bombardování Jugoslávie, rok 2001 - přišel na řadu Afghánistán, o dva roky později - 2003 -
další válka proti Iráku, mezi roky 2004 a 2011 nějaké drobné nálety na Libyi a možná jsem na něco zapomněl. V roce 2011 - to bombardování Libye, Pak začala operace Sýrie - tam se dalo dodávat taky hromada zbraní. Ukrajina jim nějak nevychází a Severní Koreu se bojí napadnout, přece jen asi ten Kim má něco čím by mohl ušákům ublížit tak si vymysleli Filipíny. Prostě byznys se musí hýbat, navíc když v něm má uložené své prachy i trumpeta.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Vladimír57 2017-08-08 15:37
Třeba Jemen a řekl bych, že i v Africe jsou taky jako doma.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # kamarad 2017-08-08 15:39
v Jugoslavii slo o zachranu lidskych zivotu pred genocidou ktera se tam odehravala. Evropani nadavali na bezbranne modre prilby kdy toito bez moznosti zasahu nasili pachanem na civilistech jen prihlizeli. USA jako vzdy ukazaly svetu ze ochrana civilistu a dodrzovani mezinarodniho prava je prioritou Americanu !
Afghanistan mel moznosti se valce vyhnout. Stacilo vydat Ladina a prestat podporovat terroristy. Jejich volbou byla americka protiterroristi cka operace.
Libye dostala jen odplatu za utoky na Americany, to bylo jen durazne varovani aby se to neopakovalo. A fungovalo to skvele, k zadnemu dalsimu napadani Americanu od Libyjcu uz nedochazelo a plukovnik se zklidnil az do roku 2011 kdy mu preskocilo a masakroval civilisty az do zasahu vojsk NATO po schvalene rezoluci OSN
Iraq - Americani osvobodili Iraqem okupovany Kuwait, zahnali Iracany za hranice a nechali je pro tentokrat byt. Mohli snadno dojit az do Baghdadu ale radeji dali Saddamovi sanci byt lepsim clovekem. On namisto slusneho chovani vyhrozoval Zapadu " matkou vsech bitev" a nebylo jine volby nez ho ztrestat aby lide na Zapade mohli zit v miru a v bezpeci, bez ohrozovani tim posedlym diktatorem.
Ukrajina uz nechtela byt kolonii Ruska, Majdan prisel pozde, kdyz Ukrajinci videli jak skvele se maji zeme ktere sferu vlivu Ruska opustily davno pred nimi. Chteli se mit dobre. proto Majdan ktery Rus ale tezce snasi a nemuze se se ztratou vlivu na Ukrajine vyrovnat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Pavel Blaheta 2017-08-08 16:49
kamarád - debil
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # kamarad 2017-08-08 16:51
tvuj urcite. Kazdemu je jasne ze normalni kamarady mit ty nebudes.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Vladimír57 2017-08-09 02:00
Píše o tobě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Dost3 2017-08-08 17:16
Citace:
kdyz Ukrajinci videli jak skvele se maji zeme ktere sferu vlivu Ruska opustily davno pred nimi. Chteli se mit dobre. proto Majdan ktery Rus ale tezce snasi a nemuze se se ztratou vlivu na Ukrajine vyrovnat.
Tak nám řekněte prosím, jak skvěle se dnes mají ukrajinci.
Kolik % z platu měsíčně dávali na bydlení, na potraviny, na PHM atp. před převratem a nyní. Shodou okolností mám kontakt s několika ukrajinci, kteří v ČR pracují a na Ukrajině mají rodiny.
Pak by mne zajímal zdroj Vašich informací a s jakým jiným zdrojem tyto informace konfrontujete?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # kamarad 2017-08-08 17:23
Ukrajina je napadena Ruskem a je tedy logicke ze zivotni uroven se nemuze zvysovat jako v mirove dobe. Az s pomoci Americanu Ukrajinci Rusy vyzenou tak budou mit prostredku na zlepseni ekonomiky dost. S pomoci EU bude rychlost rustu zivotni urovne hodne rychla.
me zdroje jsou bezna zapadoevropska a americka media, zpravy dostupne kazdemu kdo ma zajem sledovat deni ve svete bez pribarveni ruskou propagandou nebo dokonce otoceni vyznamu zprav. jak provadi RT nebo Sputnik
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Dost3 2017-08-08 18:10
Jj, zatímco Sýrie je osvobozována USA.
To je panečku interpretace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # kamarad 2017-08-08 18:16
USA v Syrii plni 2 ukoly a mozna pribyde i treti uloha.
1 - porazka islamistu kterym Asad umoznil rozsirit jejich pusobeni po cele zemi
2 - zbavil lid Syrie krvaveho bezohledneho diktatora..
------------ tyto 2 ukoly jsou jasne ted. Nejspis k nim pribyde treti uloha a tou bude vyhnani ruskeho okupanta ktery uz ted z nejakych nepochopitelnyc h duvodu povazuje domovy Syranu za svoji valecnou korist. Zalezi jen na Rusech samotnych jestli ze Syriie po osvobozeni odejdou dobrovolne nebo je zapadni koalice bude nucena vyhnat s pouzitim nasili. Vsichni ale vime ze Rus na vlidna slova a pratelska doporuceni moc nedba az do dne kdy svych cinu lituje....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Wiloni 2017-08-08 18:39
1) To, že jim Asad umožnil se rozrůst je přece jasné z toho, že jim dodává zbraně americké výroby (byť je sám nemá).
2) Tento bod bude splněn, až noha posledního zástupce USA opustí Sýrii (což už nebude dlouho trvat).
A je jen na nich, jestli nohama napřed, nebo v klidu po svých.

"Zalezi jen na Rusech samotnych jestli ze Syriie po osvobozeni odejdou dobrovolne nebo je zapadni koalice bude nucena vyhnat s pouzitim nasili."

S chutí do toho, plastikový pytel s tvou cedulkou už čeká, a já mu s chutí zatáhnu zip.
Pokud tedy nejsi takový zbabělec, aby jsi za sebe hnal do masakru jiné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # kamarad 2017-08-08 18:48
1) kecy
2) kecy
Budes smutny z toho jakou rychlosti Rus ze Syrie odtahne. Je asi skoda ze nebude moznost videt tebe mezi utikajicimi ruskymi barbary po jejich spatreni skvele vyzbrojenych a vycvicenych hrdinu zapadni koalice. Ty budes radeji psat o spiknuti NWO schovan doma u PC nez abys pomohl osobni ucasti veci o ktere se domnivas ze je spravna. Ja sam za sebe se rad zucastnim akci kdyz to bude nutne. Rad prispeju k zachovani a posileni zapadnich hodnot i k osvobozeni nektere zeme od ruskeho okupanta.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Wiloni 2017-08-08 18:17
Pokud by byla Ukrajina napadena Ruskem, jak tvrdíš, tak můžeš vsadit svoje bílé slipy, s hnědým rychlostním pruhem, že by prezidentem nebyla čokoládová hvězda a po širých stepích by se neproháněli fanoušci Bandery a Šuchevyče, ty by naopak byly druhem, na pokraji vyhynutí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Dost3 2017-08-08 17:22
Souhlas pane Blaheto a navíc potřebují někam umístit stažené jednotky z Iráku a Afghanistánu a přinést "svobodu a demokracii" do další země, která je vojensky podstatně slabší, než USA.
Osobovat si právo zásahu v takovýchto zemích je "hrdinnou" činností USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Monika lkemae 2017-08-08 15:07
A hlavně tam opět hra plete a neobjevuje se hodnocení vcera pres 3 hodiny ! Děkuji !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # kamarad 2017-08-08 15:54
Úklid mých zvratků a návrat k původmu textu:
V Jugoslávii se šlo o genocidu obyvatelstva ze strany USSA. Evropané nadávali na modré přilby, kteří se podíleli svou nečinností na zlu páchaném na civilistech.
USSA ukázaly jako vždy, že jim nejde o ochranu civilistů a dodržování mezinárodního práva, jak je u američanů zvykem.
Afganistán neměl možnost se válce vyhnout.
Libye dostala odplatu od američanů vražděním civilistů, aby je nenapadlo jim odporovat a aby navalili své území a zdroje.
Jak dopadl Irák vidíme všichni....
Dnes po majdanu může Ukrajina říct, jak se má skvěle.....kdo mohl utekla do Ruska a do Polska. V zemi zničené opět pod taktovkou USSA již není žádný průmysl a krajem se potloukají bandy banderovců...
Americká demokracie slaví úspěchy na celém světě....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # kamarad 2017-08-08 15:56
Ti vnímavější si jistě všimli, že kamarad je nový SILNÝ NICK vašeho kamaráda PETKA !!
Buhehehehe
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # kamarad 2017-08-08 16:08
to neni on. Je pripraveny ale neprisel jeste jeho cas.
nani jen jeden...nejsem jako ty abych pro vlastni neschopnost vymyslet pro sebe nejake jmeno kradl a pouzival jmena jinych. To delaji jen naprosti zoufalci tobe podobni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # scipio 2017-08-08 16:44
Ten s pupínkama pro všechn?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch11 2017-08-09 10:49
Scipio, "s pupínky pro všechny".
;)
:D
Ovšem mně pupínky nenaskákaly, tak to asi ještě nebude on. Nebo jde o pokus a teď přitvrdí.
:D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # scipio 2017-08-09 14:15
dědku, to byl "cintát".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch11 2017-08-09 15:54
Pak měl být v uvozovkách.



Ale mír, klid zbraním, scipie.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # mister 2017-08-08 16:40
A je to jasné, jak dostat armádu do zvrchovaného státu legálne jako osvoboditelé míru a demokracie.
Hádejte kdo poslal ISIS.Rodrigo Duterte to už ví.
Drž se Rodrigo!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # kamarad 2017-08-08 17:04
Někomu jsem odpověděl a sám nevím komu...možná sobě...možná Petkovi....asi půjdu na pochod hrdosti v převleku za kůzlátko......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # kamarad 2017-08-08 17:06
Jasně, scipione, ten opupínkovaný... :_)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # kamarad 2017-08-08 17:08
Cituji kamarad:
to neni on. Je pripraveny ale neprisel jeste jeho cas.
nani jen jeden...nejsem jako ty abych pro vlastni neschopnost vymyslet pro sebe nejake jmeno kradl a pouzival jmena jinych. To delaji jen naprosti zoufalci tobe podobni.

Musíte uznat, že tohle je lingvistivký skvost...:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # krshrc 2017-08-08 17:32
asi angličan,či amík?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Václav Kumpolt 2017-08-09 08:10
Realita je mnohem prostší.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Petkо Kоtоv 2017-08-08 23:59
Petko Kotov mi taky nadaval ze jsem posrany zlodej nicku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Jiri Novak 2017-08-08 17:25
Noční svodka, 8. srpna 2017.

Situace na linii fronty v Donbasu se k večeru, 7. srpna, trochu stabilizovala. Zpravodajové a místní informují o boji s použitím techniky na trase Bachmutka v LNR, kolem doněckého letiště a okrajích Doněcka v DNR.

Od GO informační skupiny. Novorosie. DNR. LNR.
23:23 LNR. Trasa Bachmutka boj. Minometný ostřel pozic Národních milicí v oblasti Frunze-Doněckij -Kirovsk. Bojovníci teroristické organizace „ukrajina“ používají obrněnou techniku a palné. (vážné)
19:11 DNR. Volvo centrum, letiště – palné, minometný boj. (vážné)

Zpráva od E. Basurina.
Včerejší ostřelování s použitím RS30 Grad 59. samostatné motopěchotní brigády (ombp) VSU pozic ukrajinské jednotky Pravého sektoru u Piščevíku neproběhlo bez důsledků. Podle našich informací, vedení dané ukrajinské organizace (Pravého sektoru) náhle po ostřelu vyhlásilo soustředění svých vojáků z důvodu provedení odplaty vůči velení a vojákům VSU, kteří naplánovali a uskutečnili toto ostřelování.

Dne 7. srpna 2017 kolem 19:00 v oblasti Marinky byla pozorována kolona pěti autobusů a pěti obrněných automobilů Kraz a také v oblasti Kramatorska kolona 28 náklaďáků a bojovníky Pravého sektoru. Všechna technika směřovala na jih do zóny, která je pod kontrolou 59. ombp pod velením plukovníka VSU Viktora Volského. Všichni vojáci jsou plni odhodlání a touhy pomstít se ukrajinským vojákům za smrt svých spolubojovníků. V souvislosti s tím všechny jednotky VSU, které jsou dislokovány na mariupolském směru, mají bojovou pohotovost. Velení ATO plánuje použít všechny dostupné síly a prostředky k úplné likvidaci zbytků radikálů a obvinit z této likvidace ozbrojené síly DNR přes propagandistick á média, která se nacházejí v zóně ATO.

Zpravodajové tiskové služby ozbroj. sil DNR byly na místě ostřelu osady Záporožec, kterou ostřelovala VSU. Palba byla vedena z pozic 40. oabr (samostatná automobilová obrněná brigáda) ze zbraní kalibru 152 mm. V důsledku ostřelu bylo poškozeno sedm domů a čtyři obyvatelé byli potiženi psychologickým traumatem.
zdroj
novorosinform.org/.../73069
video 1: VSU ostřelovaly městečko na jihu DNR ze 152-mm zbraní www.youtube.com/.../
video 2: 7. srpna 2017 - Situace na linii fronty během minulých 24 hodin/Mapa ostřelů
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Jiri Novak 2017-08-08 17:28
Zacharč enko se vyjádřil o možnosti zostření situace na Donbase. 08.08.17

Hlavní představitel DNR A. Zacharčenko řekl, že situace na Donbase zůstává velmi těžká a nevyloučil možné vyostření situace v regionu v nejbližší době.

„Každý večer pokusy o protržení, předevčírem – na jihu, před třemi dny – v oblasti Světlodarského oblouku. Situace je krajně těžká, protivník posiluje, dováží munici, opravuje techniku. Myslím, že zostření v nejbližší době přijde“, - řekl Zacharčenko v úterý novinářům.

Připomeňme, že dnes ráno velení DNR informovalo o přemístění kolony nacistů z Pravého sektoru ve směru na jih Donbasu. Ukrajinští vojáci na mariupolském směru mají také bojovou pohotovost.
zdroj: novorosinform.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Dost3 2017-08-08 18:04
Již několik měsíců létají směrem na východ těžká vojenská letadla a za pár hodin se vrací zpět. Nejčastěji létají, když je zataženo a když je jasno jsou tak vysoko, že skoro nejsou vidět.
Ale slyšet ano, i když je obtížné je na základě zvuku lokalizovt. Je třeba se dívat hodně před směr z kterého letí.

Že by měli rusové na západě tajnou základnu???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jiri Novak 2017-08-09 12:25
Rusové asi ne, ale amíci určitě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Jiri Novak 2017-08-08 17:47
Dne 4. srpna se fašista z bandy Donbas, Valka Gontar, přezdívka Prapor, sebezničil za pomoci granátu.
A další je v pekle.

zdroj: ok.ru/.../67193474452465

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Jiri Novak 2017-08-08 17:50
Na Ukrajině po přepadení a zbití zemřel poslanec – neonacista. 07.08.17.
O této skutečnosti informoval lídr strany Oleg Ťahnibok.
„Dnes, po třech týdnech boje o život, zemřel náš spolubratr z Mirgorodu Oleg Supruněnko.“, - píše se ve zprávě.
„Zvěrským způsobem ho zbili 12. července, v jednu v noci, když se vracel z práce. Napadli ho pálkami a způsobili mu mnoho zranění a zlomenin, ukradli mu osobní věci a dokumenty“, - řekl Ťahnibok.

Podle názoru předsedy strany Svoboda, Supruněnka, se „stal obětí politického trestu v důsledku své politické činnosti“.
(V pekle je teď, kurňa, nával.)
zdroj:rusvesna.su/news/1502136099
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Jiri Novak 2017-08-08 17:52
Kolona nacistů Pravého sektoru se přemístila na jih Donbasu. 08.08.17

Velení DNR informovalo o přemístění kolony nacistů z pravého sektoru ve směru na jih Donbasu.
Dne 7. srpna 2017 kolem 19:00 v oblasti Marinky byla pozorována kolona pěti autobusů a pěti obrněných automobilů Kraz a také v oblasti Kramatorska kolona 28 náklaďáků s bojovníky Pravého sektoru. Všechna technika směřovala na jih do zóny, která je pod kontrolou 59. ombp pod velením plukovníka VSU Viktora Volského. Všichni vojáci jsou plni odhodlání a touhy pomstít se ukrajinským vojákům za smrt svých spolubojovníků.

V souvislosti s tím všechny jednotky VSU, které jsou dislokovány na mariupolském směru, mají bojovou pohotovost. Velení ATO plánuje použít všechny dostupné síly a prostředky k úplné likvidaci zbytků radikálů a obvinit z této likvidace ozbrojené síly DNR přes propagandistick á média, která se nacházejí v zóně ATO.

Připomeňme, že za minulých 24 hodin ukrajinská vojska vystřílela po území DNR 360 min.
zdroj:novorosinform.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Jiri Novak 2017-08-08 17:55
Bojovní k ATO, který vyzýval k zabíjení „moskalů“ spáchal sebevraždu. (zpráva ze 06.08.17)

Ve Lvovské oblasti spáchal sebevraždu bojovník ATO Bogdanovič, známý v nacistických kruzích. Informovala o tom na své stránce 4. rota Síč ( dřív to byli Černí kozáci, záporožci) trestného pluku Kyjev.
Napsali: „Včera zemřel náš první rotný Bogdan Bogdanovič „Maestro“. Příteli nezapomeň, že tvé školení nebylo marné a my si to pamatujeme. Kovají nás z ocele, abychom zabíjeli moskaly“, - píše se ve zprávě.

Ukrajinský telekanál ZIK říká, že Bogdanovič byl zkušený voják, který prošel Písky, Avdějevku a doma, ve Lvovské oblasti, ukončil (svůj odporný????) život sebevraždou.

Velitel praporu Síč, Pisarenko (spíš piščóóórenko, ble), obtížně vysvětloval příčinu sebevraždy Bogdanoviče (pudeš taky, umlátíš se ve svých fujtajblech).

„V rodině bylo všechno normální. S největší pravděpodobnost i posttraumatický syndrom, který získal. (tak skončíte všichni)

Byl v Iráku, stál u zrodu praporu Síč, školil lidi (???? LIDI ?! tvl.), prošel Písky, Avdějevku. Možná to udělalo svoje. (Měl chcípnout ještě než se narodil, fuj.) Byl vyznamenán státním vyznamenáním. (Jo, za vraždění dětí, žen a starců, heroj zasr.) Ale stalo se, to je život. , - řekl piščorenko.

Omlouvám se za blbé kydy, málem jsem s tím švihnul, ale je to zajímavá a potěšující zpráva, takže jsem to vydržel.
Zdroj novorosinform.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Wiloni 2017-08-08 18:25
Sebevraždu?
Kolik v týlu jich měl nasypanejch.
Já jen, že "sebevraždy" aktérů, kteří v tom svinstvu jeli od začátku a mohli by dost nešťastně svědčit, jsou teď na Ukrajině v kursu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jiri Novak 2017-08-09 12:22
Sebevražda. V týlu měl díry tenhle. Nějak jste si to popletl.

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-08-08 18:30
informovat je důležité, první krok, díky:
img10.rajce.idnes.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jiri Novak 2017-08-09 12:24
Jsou i kroky další, o těch se ale nemluví. A jaké kroky děláte vy?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Dědouch11 2017-08-09 16:18
Ty nevíš?! "Posílá" přece peníze na různé "projekty", ("přispěl" mj. taky na tu loď, co její pomocí budou nadšenci lifrovat slimáky zpátky do Afriky), organizuje se, najímá právníky atd atd. Také radí nám, abychom se "legálně, mimo-státně a tajně" organizovali a posílali peníze tam, či onam. Kdo to nedělá, je "podčlověk, zbabělec, dobytek, který nezaslouží žít..."

"Jsou i kroky další, o těch se ale nemluví."
Přesně. Ten, kdo chce něčeho dosáhnout (zvláště, není-li to z hlediska vládnoucí holoty kosher), tak drží hubu (zvláště tady a na netu obecně) a maká na tom.

K tvým příspěvkům. Nebudu tě žoviálně chválit jako "obětavý hrdina" (jeho sebechvála) lavice, protože já nikam peníze neposílám, ani na loď jsem nepřispěl, ale docela prostě ti děkuji za čas, který tomu sběru informací věnuješ a nám tedy šetříš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jiri Novak 2017-08-09 17:11
Aha, to jsem nevěděl, že tu na diskusi je král charity a hrdina dneška. Díky za info. :D
Děkuji ti za bezva komentář a za vše, co jsi napsal od srdce, jsem rád. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jarin G. 2017-08-08 23:34
Dík za kvantum informací! Děláš skvělou práci pro nás ostatní!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jiri Novak 2017-08-09 12:23
Rádo se stalo. :) Děkuji za reakci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Věra Štimová 2017-08-09 00:50
Nebude to dlouho trvat a ti američtí vojáci na Filipínách pojedou expres domů. Budou se strachovat o někoho jiného, než o teroristy, kteří jsou jenom jejich poslušnými spolubojovníky jako na druhé straně. Ten stroj na hřích nebo jak to mám nazvat, jede podle programu., výše uvedený příspěvek, ten co to psal, taky ví. Připadá mi to jako 386 v DOSu. Jenom paměť to má větší a jede podle programu satan s podprogramy slouhové. Používá to lidskou řeč, aby to mátlo a říká si to vznešeně Dr. Watson, pokořitel Karpova v šachách, jinak také atomový počítač. Nemá ten program lidskou logiku, nevyhodnocuje správně, nezná význam slov, kontroluje všechny, protože nevyhodnocuje správně a Musk přesně ví, o čem mluvím. Je to navíc self program, řídí se sám a tudíš blbě. Říká, že má svobodnou vůli, jako člověk, proto to jede samo a za naše peníze to nách chce vyvražit tak, jako je zadání Římského klubu. Zavedlo to státy, protože ovce se tak lépe ovládají. Vyhodnocuje to, která země nechce být jeho státem a tu zničí. Ten program nemá, jak už to programy mají, nic lidského. Kdo tomu nevěří, může si snadno najít důkazy v zednomailech na stránkách Petry Bostlové. S ní už taky cvičí. Ten program má totiž jednu zvláštnost. Vojenští experti totiš přišli na to, jak ovládat mysl vojáka. To bylo ale před tím, než se jim to vymklo z rukou a program se nestal samoučícím se programem. Sice to, co tady veřejně vykládám, jsou přísně tajné informace, ale v zednomailech to je vykecáno už pár let.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Věra Štimová 2017-08-09 01:33
Ze zednářského oběžníku, od Jany Nagyové:

 

——– Původní zpráva ——–
Předmět:
PROJEKT ARMAGEDDON 2016
Datum:
2013-07-19 19:35
Odesílatel:

Adresát:
 

„STROJE 666 PODOBNÉ LIDEM www.youtube.com/watch?….

STROJE 666 PODOBNÉ PSŮM, PRASATŮM A KRÁVÁM  www.youtube.com/watch?…

NIKDY NEPŘESTÁVEJTE VĚŘIT SATANOVI! VŽDY VÁS PŘEKVAPÍ, JAK JE NAPŘED PŘED HOSPODINEM. NIKDY NEZRAZUJTE SATANAELA (pozn. Antikrista), VŽDY PŘEDEJDE JEŽÍŠE KRISTA!

Bratři a sestry,

stroje 666 jsou připravené vést válku. reformy.cz/.../...

Většina lidí ani o existence kvantových počítačů neví. Téměř nikdo nechápe, jak fungují, ale teorie obsahují i bizarně znějící vysvětlení jako, že „vstupují do alternativních vesmírů, aby z nich odvodily správné odpovědi na vysoce složité výpočetní problémy.“

Kvantové počítače nejsou udělány prostě z tranzistorů a logických hradel, jako CPU ve vašem PC. Ani nefungují způsoby, které vypadají racionálně pro typického počítačového inženýra. Kvantové počítače se téměř magicky vrhají na logaritmické problémy a převádí je na „plošné“ výpočty, jejichž odpovědi vypadají, jako by pocházely z alternativních dimenzí.

Např. matematický problém, který by mohl mít 2 na n-tou možných řešení – kde n je číslo třeba tak velké jako 1024 – které by zabraly tradičnímu počítači delší výpočetní čas, než je věk vesmíru. A takový kvantový počítač naproti tomu může vyřešit ten samý problém během pouhých minut, protože doslova pracuje pomocí souběžného provádění v mnoha dimenzích.

Nejzazší lamač kódů

Pokud víte něco o šifrování, tak si jste nejspíš vědomi toho, že kvantové počítače jsou KLÍČOVÝM tajemstvím k rozluštění všech zašifrovaných souborů. Jak už jsem tu loni do Natural News psal, jakmile se kvantové počítače široce rozšíří v NSA, CIA, u Googlu atd., už nepůjde žádná tajemství před vládou uchovat. Všechny vaše soubory – i ty zašifrované – si snadno otevře a přečte.

Až dosud si většina lidí myslela, že ten den je v daleké budoucnosti. Kvantové počítání je „nepraktický sen, k němuž je dlouhá cesta“, jak nám říkali opovržliví vědci a počítačovíí inženýři „ploché Země“: „Není možné postavit 512-qubitový kvantový počítač, který by fakt fungoval,“ tvrdili.

Neříkejte to Ericu Ladizinskemu, spoluzakladatel i a šéf-vědci společnosti zvané D-Wave. Protože Ladizinskyho tým už 512-qubitový kvantový počítač postavil. A už je i bohatým korporacím prodávají.

DARPS, Northrup Grumman a Goldman Sachs

V případě, kdyby vás zajímalo, odkud Ladizinsky pochází, je to bývalý zaměstnanec Northrup Grumman Space Technology (ano, výrobce zbraní), kde vedl projekt výzkumu kvantového počítání za mnoho milionů dolarů, a to pro nikoho jiného než pro DARPA – tu samou skupinu, co pracuje na umělou inteligencí řízených vozidlech, a na bojišťních robotech, aby nahradili lidské vojáky. DARPA je ta skupina za tím lezoucím „Systémem podpory komand s nohami“, co vidíte v následujícím videu:
https://[...].wordpress.com/2013/07/21/jana-nagyova-v-cele-zednosatanistu-je-informuje/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # VladimírV 2017-08-09 11:30
Věrko, vy jste bezedná studnice vědomostí a opravdu utajených informací. Jaká moc za vámi stojí? Poradím vám, tato diskuze je pro vás (a pro inženýra Dědka) házení perel sviním. Zkuste své zdroje uplatnit někde jinde, tady jste (i inženýr Dědek) nedoceněna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Veronik 2017-08-09 05:11
Jaris: jaj se má Valda ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # oskar 2017-08-09 10:25
Filipíncům bych doporučil vyklidit nemocnice, školy a školky, i když se nacházejí mimo území, kde působí ISIL...Amíci mají v poslední době strašnou smůlu na tyto "cíle"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dascha 2017-08-09 10:56
Pentagon údajně prohlásil, že bombardovat IS na Filipínách nebude, protože prý filipinská vláda o to nepožádala a oni to "ctí." Nebo jim spíš dochází dech?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Nihilist 2017-08-10 19:47
Už byl někdo z místních odborníků na Filipíny skutečně na Filipínách? Asi sotva, vy brouci Pytlíci....haha ha
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright © 2011–2017 AC24, s.r.o. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.