AC24.cz

AC24.czZe světaArcheologové vykopali prvního papeže. To, co našli, by mohlo odhalit obrovské katolické tajemství

Sociální sítě

Reklama

/* VRTZ JS 300 x 250 pagead DO NOT MODIFY */ document.write('');

Archeologové vykopali prvního papeže. To, co našli, by mohlo odhalit obrovské katolické tajemství

Archeologové exhumovali prvního katolického papeže a ten byl pozoruhodně dobře zachovalý, kdy spolu s tím odhalili i určitá tajemství, která by církev raději ponechala pohřbená.

Muž, o kterém se věří, že byl prvním papežem, zemřel kolem roku 155 našeho letopočtu a původně byl pohřben v katedrále ve městě Aquileia. Roku 1789 byla katedrála stržena a hrob otevřen, než jej převezli do kaple, kde byl roku 1875 znovu pohřben, píše Disclose.

Pozoruhodná zachovalost je podle panujících domněnek důsledkem kombinace vysoké vlhkosti a rostlin uvnitř hrobu a skutečnosti, že byl pohřben v zimních měsících, což umožnilo, aby v prvních několika měsících po pohřbu proběhlo méně rozkladu.

Co je ještě zajímavější, vedle těla archeologové našli četné dokumenty, rovněž dochované z doby jeho smrti, s údaji o alternativních průbězích klíčových událostí a některé z nich dokonce naznačují, že Mesiáš byl ve skutečnosti fabrikace vytvořená křesťany té doby k podpoře jejich agendy.

 

Budou-li tyto dokumenty ověřeny jako autentické, tak by mohly vrhnout pochybnosti na celý systém katolické víry, který byl v posledních letech i tak značně poškozen četnými skandály.

Spolu s různými vzájemně si odporujícími výpověďmi o životě Ježíš, jsou tu rovněž další stovky příběhů vztahujících se k dalším podobným prorokům v průběhu věků, z nichž mnohé vykazují ohromující podobnosti s Ježíšem.

Z těchto nalezených dokumentů to vypadá, že Ježíšův život tak, jak jej většina lidí zná, byl vytvořen převážně z vybraných momentů z vyprávění o jiných předchozích mesianistických postavách historie. Život skutečného Ježíše, jehož existenci jako skutečné osoby věda podporuje, se mohl dost lišit a vůbec nemusel být takový, jak naznačuje Bible.

Některé další mesianistické postavy, které předcházely Ježíšovi, však vykazují ohromující podobnosti, včetně Hora a Mithrase, kdy o obou se říká, že vytvořili základ pro některé z Ježíšových životních příběhů minulosti.

I Horus, egyptský bůh oblohy a království, se zrodil z panny, byl pokřtěn ve věku 30 let a měl 12 učedníků. I on byl ukřižován a znovu vzkříšen podobně jako Ježíš o tisíce let později.

Mithras byl římský kultovní bůh a i ten se narodil z panny, oslavoval se 25. prosince, dával svým přívržencům značku na čelo, byl spojován se lvem a s jehnětem, obětoval se a byl pozdvižen v neděli. Celá ta století před Ježíšovým narozením tedy vyrůstaly kořeny křesťanství. 

Více informací o Mithrasovi naleznete ZDE.

Loading...

Komentáře   

+119 # josh (xy) 2017-04-15 10:56
snad ani není potřeba to pitvat. Vždy to byli pomocníci mocných a už jen bohatství círve napovídá jejich postavení ve společnosti a komu sloužili.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # 3.14čus 2017-04-15 13:04
že by palebná příprava? .... poslední papež.... :) kdo má zájem zpochybnit papeženství???

(můj příspěvěk nesouvisí s obrázkem kapitalismu. Nicméně v komunistickém sytému, jenž je de facto jinou formou kapitalistickéh o systému, je ta pyramida velmi podobná, ne-li totožná. Ostatně i ve fašismu)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+97 # moje meno 2017-04-15 16:11
A hádaj prečo je falošný prorok - František posledným pápežom, žeby sa naplnili proroctvá z biblie alebo iných prorokov ? Žeby u čoskoro druhy príchod Krista konečne otvoril oči všetkým zaslepeným ?? (triedenie zŕn od pliev)

Prečo asi nehovoria celú pravdu ? prečo sa asi boja celých právd z biblie.. žeby preto, lebo samotná biblia vyzíva ľudí k tomu, aby opustila katolickú a iné cirkvi ? lebo ich kalich je od krvi nevynních ??

Čo by asi dnes povedal Ježiš na novodobé (luďmi) upravené učenie.. vatikán plný smilstva, vrážd, mocnosti a prania peňazí ??

Veď čo spravil také zle Ježiš, že si zaslúžil zomrieť ? Nebáli sa ho len kvôli pravde, kvôli tomu, že máme jeden druhého milovať a nesúdiť iných ? Veď zmysel je práve v tom.. to čo už cirkvi po svete z náboženstva zrobili sa netýka Boha..

Boh nieje žiadne náboženstvo, on nechce žiadne obety, žiadne dary, žiadne chrámy.. máme ho uctievať v tichosti a láske.. cirkev je pravý opak

Samotný Ježiš vravel že židovský Boh je luhár..
Židia chceli navždy ututlať pravdu a aj sa im to podarilo v podobe dosadenia rimského pontifiku, prekrútenia právd, cenzúri biblie, v podobne násilneho pokresťančovani a, zabíjania (zničenia slovanských tradícií, bohov..)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-35 # Biba 2017-04-15 18:33
Namiesto čoskorého druhého príchodu Krista sa v takom prípade dockás finálneho frontálneho útoku islamských fanatikov, ktorí v tom budú vidiet potvrdenie toho, ze to ich nábozenstvo je naozaj to jediné pravé a ze nastal cas násilného podrobenia si celej Zeme, a nastanú dalsie storocia ak nie tisícrocia temna Tolko jedine sa stane, a nie druhý príchod nejakej vymyslenej marionetky, ty hlupácik malý naivný ezoromantický.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # moje meno 2017-04-15 18:40
Wow, sudca už prišiel :) Už pri komentároch poznáš ktorá bije a skadiaľ vietor fúka.. človek čo hejtuje druhých za ich slobodný názor v tak slobodonom spravodlivom svete a k tomu pridáva nadávky.. no neviem, musíš byť dosť zaostalý, keď používaš vulgarizmy k urážaniu mennej cenných.. sám si sa potopil. Nikto ti nič nenúti.. pravda je aj tak len jedna :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+59 # Popo 2017-04-15 19:07
Chlapci a dievčatá máte v tom nie malý zmätok. Aký mesiáš, čo za mesiáš, k čomu mesiáš keď pravdou je že my všetci (človek) do jedného sme Bohovia. Problém je len v tom, že len máloktorý z nás si to uvedomujú...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Pavel Blaheta 2017-04-16 01:24
Jak to bylo v Pupendu? "Potvrzuji a podepisuji v plném rozsahu"? Tak tedy přihodím zde odkaz na jeden článek, který potvrzuje to co výše napsal "Popo".
veksvetla.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Tomulka 2017-04-17 21:49
Řekl bych, že Popo to myslí dobře, ovšem dovolím si vyjádřit myšlenku, že Bohové v celé dokonalosti opravdu nejsme, protože na Zemi nám nenáleží soudit a zasahovat bez dovolení do osudů ostatních. Jsme boží bratři a sestry, jeho děti (v uvozovkách) z Adama byla Eva a pak i lidstvo, které zde (Země) žije a sdílí své bytí. Jsme tu, protože se chceme učit a prožívat pozemské zážitky a hmotu. Dokážeme tvořit hudbu, tvary, stíny a emoce. Myslí a poté i rukou. Hustota, rychlost, teplo, zima, nenávist, láska, strach, pokora- proto jsme tady. A protože se máme rádi a tak si hážeme klacky pod nohy, jinak bychom to tu všechno neprožili v tak pestrém prostředí. V těle jsme bytosti evokující světlo a teplo, protože bez našich očí a kůže by tu žádné nebylo. Tak jako by nebylo bolesti a tmy. Ne každý ovšem je připraven na návrat k Bohu (Zdroj, Dokonalost, Jednota a jak všelijak jej nazýváme) a bude prožívat dále, tak to respektujme. Ponižovat slabší je snadné, obdivovat je a milovat- to je teprve um. Když Vás někdo dostane dolů, zhodí hřebínek a praští ego, tak Vám prokazje službu,k níž se Vám zavázal. Tak jako má mince druhou stranu. Jistě všechno má své chyby, ovšem to je Život a Smrt. Děkuji životu a Vám všem, že mohu sdílet svoji myšlenku ve hmotě a nejen tak. Tak krásné povelikonoční úterý Všem!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin 2017-04-18 20:16
papež je samozřejmě hajzl, ostatně jako jako všichni černokabátníci. ... ale redakci prosím aby si ověřovali co píší, článek je podvod a hoax... ve skutečnosti jde o mrtvolu biskupa Pedera Winstrupa:

zpravy.idnes.cz/.../...

fandím tomu co děláte, ale prosím FAKE NEWS NEEEEE, těch máme dost na mainstreamu...

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Martin 2017-04-18 20:38
VŠICHNI JSTE BYLI A STÁLE JSTE PODVÁDĚNI!

Nechcete také zkusit pro jednou podívat se na skutečná fakta?

...původní Kristovo křesťanství je něco jiného než současný papežský katolicismus. O tom že tu Kristus byl nejsou pochybnosti, zato jeho učení je jiné, než se vám snaží nalhat církev.

Státní cézaropapežská církev se už od svého Konstantinovské ho počátku ve 4. století stala nástrojem jisté síly v pozadí, překroutila Kristovo učení tak že ji jen s mírnou nadsázkou můžeme nazvat Antikristem …a ano jsou proto důkazy.

Řím se pokoušel před 4.st. ORIGINÁLNÍ Kristovo učení zničit, ale jeho hnutí nebylo možné žádným násilím vymý­tit. Vznikla proto ďábelská myšlenka a římští mocipáni si řekli: Jak zničit Kristovo hnutí, když to nejde silou? Uděláme to podvodem! Vytvoříme falešné křesťanské náboženství! Tak vznikla římsko-katolick á cézaro-papežská církev, která je jen falešnou napodobeninou originálního Kristova učení o poznání-sama-sebe.

A TOTO FALEŠNÉ KŘESŤANSTVÍ POD NÁZVEM KATOLICISMUS DĚLÁ Z LIDSTVA OVCE DODNES...

..a proč vlastně chce církev tak MOC zlikvidovat původní Kristovo učení?



TO JE OČ TU BĚŽÍ! BÝT ČI NEBÝT!! Pro všechny, kteří stojí o skutečná fakta a nechtějí už být za voly... stručný přehled důkazů s obrázky a odkazy na zdroje!

www.ragauian.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # EvaK 2017-04-15 19:12
Cituji Biba:
Namiesto čoskorého druhého príchodu Krista sa v takom prípade dockás finálneho frontálneho útoku islamských fanatikov, ktorí v tom budú vidiet potvrdenie toho, ze to ich nábozenstvo je naozaj to jediné pravé a ze nastal cas násilného podrobenia si celej Zeme, a nastanú dalsie storocia ak nie tisícrocia temna

Tak kolikrát se o tohle muslimové snažili?
2x či 3x? Tak se pane podívejte na muslimy ve Španělsku, dokonce byli i ve Francii a vi v Římě!
Dracula nebyl upír, ale odpůrce Osmanů. Ve své domovině není považován za upíra sjícího krev, ale hrdinu bráníci své území před muslimy...
No a další taková akce muslimů bylo částečně dobytí Panonie, nakonec byli poraženi u Vídně pomocí polského krále. Za hradbami Vídně zase byl třeba český stavovský šlechtic.
A kdyby se vám chtělo více do tohoto historického faktu zapátrat, tak vězte, že bez slovenských, českých, polských vojáků by se ta bitva nevybojovala. Naopak některé uherské kmeny Turky podporovaly a je možné, že zrovna ony mohou za podivný maďarský jazyk, který není ničemu podobný.
Urgofinský jazyk je blbost, nic takového neexistuje,je to stejný blaf jako kec o příchodu Slovanů ve 4.až 5.století. Jediní kdo přišli byli gemáni z rozvaleného Říma, od té doby se furt snaží vytvořit říši, teď 4, tuším.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Pepa z Depa 2017-04-15 21:40
Cituji EvaK:
Cituji Biba:
Namiesto čoskorého druhého príchodu Krista sa v takom prípade dockás finálneho frontálneho útoku islamských fanatikov, ktorí v tom budú vidiet potvrdenie toho, ze to ich nábozenstvo je naozaj to jediné pravé a ze nastal cas násilného podrobenia si celej Zeme, a nastanú dalsie storocia ak nie tisícrocia temna

Tak kolikrát se o tohle muslimové snažili?
2x či 3x? Tak se pane podívejte na muslimy ve Španělsku, dokonce byli i ve Francii a vi v Římě!
Dracula nebyl upír, ale odpůrce Osmanů. Ve své domovině není považován za upíra sjícího krev, ale hrdinu bráníci své území před muslimy...
No a další taková akce muslimů bylo částečně dobytí Panonie, nakonec byli poraženi u Vídně pomocí polského krále. Za hradbami Vídně zase byl třeba český stavovský šlechtic.
A kdyby se vám chtělo více do tohoto historického faktu zapátrat, tak vězte, že bez slovenských, českých, polských vojáků by se ta bitva nevybojovala. Naopak některé uherské kmeny Turky podporovaly a je možné, že zrovna ony mohou za podivný maďarský jazyk, který není ničemu podobný.
Urgofinský jazyk je blbost, nic takového neexistuje,je to stejný blaf jako kec o příchodu Slovanů ve 4.až 5.století. Jediní kdo přišli byli gemáni z rozvaleného Říma, od té doby se furt snaží vytvořit říši, teď 4, tuším.....

souhlas az na ty germany z rima ..

z rima prisel ten mizera germanicus podle ktereho se od te doby germani nazyvaji .. prosim vas podivejte se nemcum do obliceje a pak na itala a pak na cecha a premyslejte jestli je udajny german vice podobny nam nebo tem opalenym mulatum z rima ?
lide bdete !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # EvaK 2017-04-16 22:38
To ano, Němec je podobný nám, ale je vychováván po staletí v římském důchu a to z něj dělá nepřítele.
Na manžela v Řecku hovořili automaticky německy.
Četla jsem, že za 2.WW dělali Němci genetické průzkumy a z údivem zjistili, že se Sudeťáci Árijcům podobají méně než Čechomoravané...
Kdo to tedy byli Sudeťáci, míšenci s geny vyvolených? Těch bylo v Germánii hodně, přišli asi Gemanicem a i Karel IV s nima vyběhnul.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaroslav Kukla 2017-04-17 11:01
Archeologovia by mohli pekne vykopat aj tohoto Posledneho rabina co je papezom z Argentiny, ale pekne do riti a von z Vat-i-Kanu,Hade j Loze!!! A vobec by mi to nevadilo..."Moj e Meno"-naco pouzivas tolko kristusackych slov,ked su to aj tak nikym nepotvrdene myty??? Pre mna je ta ich " kniha" cistou astronomiou a Jednym cyklom Zeme vo Velkom roku,od Potopy po dalsiu Apokalypsu, a tusim aj datumy skazy, ktoru bude tiesit za mna Putin a Rusko ako Stinac Draka-Hada a Velkeho Satana!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # menges 2017-04-16 14:34
Poslední papež je JEZUITA Ferdyš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Lubinen 2017-04-18 10:32
Myslíš Ferdyše Pištoru z Prahy Libně?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Radyss 2017-04-15 16:43
Hmmm, bůh Horus byl pokřtěn??? To jsou mi ale zajímavé věci... Už to samo vypovídá dost o tom, jaký blábol tenhle článek je. Já si vždycky myslel, že být pokřtěn znamená, že se člověk stane členem Kristova společenství (církve), tedy křesťanem. A ejhle, najednou se dozvídám, že bůh Horus se stal křesťanem odhadem nějakých 5000 let před narozením Krista! To jsou mi ale novinky!

boj-nozem-brno.cz/.../kazani
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # acidjoe 2017-04-15 16:59
ahoj, jo jo, také jsem si toho všiml.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Cyril 2017-04-15 19:00
To víš, tohle je blábol kovaného ateisty, který převezme kdejaký článek z blesku aby si odůvodnil tu snužku nesmyslů, jelikož být ateista je IN. I trochu studovaný člověk teolog/neteolog by měl vědět, že papež je následník Krista, alespoň tak to je už 2000 let. Teď se nebudeme bavit o tom, kdo byl jakým papežem (jsou to jen lidi), ale Kristem ustanoveno a vše začalo. Tehdy se tomu možná neříkalo papež, ale první následovník po nanebevzetí Krista je sv. Petr , tedy blábol co tady vyplodil tenhle učenec je ještě větší blábol než polovina koránu. Mám dost. Pro vysvětlení zde: cs.wikipedia.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Oracle 911 2017-04-19 13:26
Správnejší výraz by ASI mal byť pomazať nie pokrstiť.
V stredoveku kráľov pomazali sväteným olejom (pokiaľ dobre viem) a krstí sa svätenou vodou. Na druhú stranu aj Ježiša krstil Ján krstiteľ (podľa všeobecne prijatej legendy), takže poznámka je nemiestna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Jaris 2017-04-15 23:53
Dobra ilustrace joshi. Jen bych prehodila krale s cirkvi. Ta totiz rozhodovala, kdo kralem bude a kazdy kral musel byt cirkvi korunovan. Byly doby, kdy katolicka cirkev mela neomezenou moc.
Teprve s ateizmem moc cirkve klesla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Radyss 2017-04-16 04:04
Milá Jaris, každý kdo má aspoň základní přehled o historii, navštěvoval ZŠ a hodiny dějepisu neproflákal za školou, ví, že o tom, kdo bude král, nerozhodovala církev, ale že král byl volen sněmem říšských knížat. Že církev rozhodovala, kdo bude králem, ti nejspíš nakukali do hlavy bolševici. Ale komunismus skončil před 27 lety, tak už by ses mohla na ty jejich žvásty vybodnout a začít si věci zjišťovat sama za sebe.

cs.wikipedia.org/wiki/Kurfiřt
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Jaris 2017-04-16 05:25
Radyss, vzdelani za socializmu melo vysokou uroven. Byli jsme vybaveni vseobecnymi znalostmi a ja to mohu plne potvrdit, jelikoz ziji v kapitalizmu pres tricet let. Nechci se nadrazovat, ale me vzdelani predci vsechny takove, kteri studovali v kapitalizmu a kteri maji priblizne stejne vzdelani jako ja. A nejhur jsou na tom Americane, kde vzdelani je sakra draha zalezitost. Socializmus mel chyby, ale na skolstvi te doby laskave nesahej! O tom si muzou dnesni absolventi strednich skol, univerzit a vysokych skol, pouze snit. Mam to vyzkousene v praxi.

Samozrejme, ze cirkev mela v politice velmi dulezite slovo. Mozna jsem se spatne vyjadrila, protoze vladu nad kralovstvim, prebirali vetsinou potomci. Ti museli byt cirkvi schvaleni pomazanim a korunovaci. Kdysi to byl vazny a dulezity krok k nastoleni a uznani noveho vladce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # josh (xy) 2017-04-16 09:20
Jaris - souhlas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Vladimír57 2017-04-16 12:08
Radyss, každý kdo má základní znalosti z historie ví, že si církev uzurpovala moc, na kterou nikdy neměla nárok a dělo se tak ve středověku a děje se tak dodnes. Černoprdelníci žvaní do politiky a ovlivňují ji. Pokud bys nebyl zblbnutý klérem, věděl bys, že se to děje přes panbíčkářské strany, usazené v parlamentech celého světa. A vzhledem k tomu, že jsi tak excelentně vzdělaný, mohl bys vědět, že v Českolovensku nikdy komunismus nebyl. Bolševiky ti prominu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Ecthelion 2017-04-16 12:27
Problém je v tom, že drtivá část těchto tzv. znalců není schopna si najít, co to vlastně skutečný komunismus má být. Bohužel je to pouze utopie, která je uskutečnitelná pouze v ideální, ale neexistující společnosti. Církev tím, že si uzurpovala moc, jednala proti Kristovu učení a to včetně současných církevních restitucí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Popo 2017-04-16 13:31
Cituji Vladimír57:
v Českolovensku nikdy komunismus nebyl..
Priatelu máš v tom nie malý zmätok. Komunizmus tu už bol a to nielen na území bývalého Československa ale na celom svete. Jeho zánik bol započatý "vynálezom" peňazí a ich používaní pri oceňovaní práce. Len vďaka oceňovaniu práce peniazmi hodina práce "upratovačky" nemá tú istú hodnotu ako hodina práce "prezidenta" prestovšetko že v oboch prípadoch ide o tú istú hodinu z ich života...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Vladimír57 2017-04-16 14:12
Přečti si znovu, co jsem napsal a dojde Ti, že zmiňuji období socialistického Československa. Krom toho, nikdo přesně neví, co za ideologie tady byla před Kristem, ale silně pochybuji, že komunismus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Popo 2017-04-16 17:08
Priatelu prešiel som si to ešte raz a stále tam vidí v tejto veci to zavádzajúce slovíčko "nikdy". Pravda je taká že kým neboli vymyslené peniaze, tak aj na území Československa komunizmus bol a v niektorých uvedomelých komunitách je tomu tak i dodnes. Ak ti smiem doporučiť, nepoužívaj v konverzácii cudzie slová ktorých zmysel ti uniká...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Peter77 2017-04-17 22:59
V predošlom komente jeden mudrlant nabádal na zopakovanie si dejepisu. Nuž, aj komunistický dejepis hovoril o komunitnom systéme, kde každý niečo robil a svoje výrobky potom poskytol tomu, čo ich potreboval ... poprípade služby, prácu a podobne. Teda, Vlado, niečo na tom bude, čo hovorí Popo.
Sever Európy a Ázie bol na tomto systéme založený tisíce rokov. Juh tiež, kým tam neprišli ... no veď viete ktorý vyvolený národ ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Dědouch1 2017-04-16 12:45
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Martin 2017-04-18 20:11
papež je samozřejmě hajzl, ostatně jako jako všichni černokabátníci. ... ale redakci prosím aby si ověřovali co píší, článek je podvod a hoax... ve skutečnosti jde o mrtvolu biskupa Pedera Winstrupa:

zpravy.idnes.cz/.../...

fandím tomu co děláte, ale prosím FAKE NEWS, těch máme dost na mainstreamu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+78 # jana bašová 2017-04-15 11:04
Stále sa niekto snaží vyvrátiť skutočnosti tak, ako sa odohrali. Spochybniť Ježiša, Božieho Syna a Jeho vykupiteľské dielo. Už vyše 2000 rokov... Vždy niekto príde so "zaručenými" správami,. podloženými vedou, ktorá je dnes založená na blublinách lží.
V danom prípade sa píše o prvom pápežovi. Že zomrel v roku 155. Neobťažujú sa ani dať mu meno, pretože by sa prišlo na podvod. Prvým pápežom totiž bol sv.Peter a ten nemohol zomrieť v roku 155, keďže žil za Krista. Takže ani neviem po koľkých tisíci raz sa nepodarí tomuto chorému odhaleniu spochybniť Pravdu, ktorá je len jedna. Vierou kresťanov to neotrasie, tak ako cirkev funguje s väčšími či menšími otrasmi už viac ako 2000 rokov, a bude fungovať napriek všetkým zaručeným "podvrhom". ..Tento článok mňa osobne len pobavil. Prajem Požehnanú Veľkú Noc všetkým kresťanom.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-64 # Hanu man 2017-04-15 11:10
Zalez zpatky do díry pošahany vymytý pánbíčkáři hamba tvojim rodičům za tvoji zničenou mysl
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+97 # Lubinen 2017-04-15 11:37
Druhá strana , jenž stojí proti Kristu má k dispozici veškerá média . Ovšem správný křesťan má v sobě daleko nebezpečnější zbraň a tou je sám Ježíš v jeho srdci.Hezké svátky všem i těm kteří ho zatím jenom hledají.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # vlk samotář 2017-04-15 12:37
Pravda o vzniku víry je někde jinde..:

cs.wikipedia.org/.../...



... a ani tady se neví, jestli víru založili Zoroastriáni, ....jestli ji sami už nepřebrali od někoho jiného z dávnověku, nebo jiné planety, mimozemšťanů, ... či z jiné dimenze...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pepa z Depa 2017-04-15 20:42
Cituji vlk samotář:
Pravda o vzniku víry je někde jinde..:


... a ani tady se neví, jestli víru založili ..


spravne mas vlku psat jen to co vis

vznik víry ..uz to jak se ptas tak se ptas blbe..


víra je v nas nelze ji prebirat od nikoho

neverici ani nevi - to je preci logicke (u clanku by vzdy mel byt odkaz na toho kdo jej psal a jestli je on verici ci nikoliv tim totiz bude ostatnim vetsina problemu z toho vznikla hned jasna )


my verici nepochybujeme
a víru nelze nalezt na netu ve wiki
ale

jedine sam v sobe

mame x bibli -jejich druhu- prekladu
ten nas velice dulezity Kralicky preklad nam dava v porovnani s novejsimi texty ci preklady z Vulgaty celkem jistou odpoved

napriklad v te nasi je jeste psano BEZBOZNICI
ale v novejsich upravenych verzich je napsano SAMOZVANCI

zadam vsechny kdo ma rozum at jej pouzivaji
dekuji

Volim vladu Krista ta je vic nez jista.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Dědouch1 2017-04-16 00:03
"...napriklad v te nasi je jeste psano BEZBOZNICI."

A co bylo v té před ní?
:DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-04-16 00:03
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-04-16 00:03
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # vlk samotář 2017-04-16 11:36
Ale je ti doufám jasné, že věřícím ses nenarodil, tak jako každý z nás, ..... ale stal jsi se jím až na základě "svědectví z doslechu" od jiného věřícího, který se jím stal taktéž na základě "svědectví z doslechu" .... atd. stále dokola ............, protože ani jeden z vás se nikdy s "nadpřirozenem" osobně nesetkal, i když se k němu modlíte, věříte mu a máte z něj strach?!

Je jen škoda, že lidstvo nevlastní "časovou lupu", aby se mohlo postupně přes ty různé "svědectví z doslechu" dostat až k tomu zmetkovi, který jednou ráno vstal z postele a tato myšlenka - "založit víru", ho napadla v makovici, aby nemusel nic dělat a dělali na něj druzí, nebo z něj měli jen strach!

Podle mne zatím nejlepším filmem a nejgeniálnějším sdělením, které vysvětluje podstatu vzniku všech náboženství, je "Život Briana" od Monthy Pythonů....:

www.youtube.com/.../




Zvláště od této části filmu...:

youtu.be/QSSM61PN5KQ?t=3261

- "Dupni nám na nohu!..".. "A teď jděte do prdele!.."

To nemá chybu!!!!... :-))))))))))))) ))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch1 2017-04-16 13:03
Byl jsi rychlejší a lepší. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # vlk samotář 2017-04-16 13:24
Poslechni si tohle,.... a zvláště ten text na konci od 3:20 minuty, co tam přidal autor....:

ELÁN 2014=A predsa sa točí!!!

(mojevideo.sk/.../...)


Sláva! Podařilo si mi vložit celý odkaz z "mojevideo"!
Musí se to dávat hned do uvozovek....:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-04-16 15:29
Dobré, Vlku, dík.
A ten text na konci? Mluví mi z duše. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Dědouch1 2017-04-16 13:00
"víra je v nas nelze ji prebirat od nikoho"
Blábol.
Jak to, že není ve mně a kvantech ateistů ve světě? Asi jsme zlobili, nebo jsme se nepovedli.
Nebo je to tím, že mě nikdo v dětství netahal po kostelech a neblbnul mi hlavu biblí?
Pár desetiletí rozum používám a dospěl jsem už dávno k přesvědčení, že víra (náboženství), je věřícím berličkou a fráterníkům, černoprdelníkům všech úrovní (o jichž víře se dá pochybovat s ohledem na činy), nástrojem k ovládnutí mas a k dosažení obrovských hmotných zisků.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # vlk samotář 2017-04-16 13:30
Já na to došel až moc pozdě!

Až po "restitucích"!

A v prdeli bych se dnes nejraději viděl, jak jsem byl naivní a důvěřivý do té doby!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-04-16 15:31
Ale došel!
;)
Mnozí v tom ale zůstávají a zřejmě jim to vyhovuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaris 2017-04-18 06:26
Dedouchu, ale ateismus je take vira.... Vira verim, ze neverim :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-04-18 08:51
Jaris, jenže já to o sobě vím. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # vlk samotář 2017-04-18 11:20
Řekl bych, že ateismus není o tom, že "nevěřím", ale o tom, že "věřím jen tomu, co jsem na vlastní oči viděl a na co jsem si sáhnul"....:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # Miroslav Čonka 2017-04-15 11:42
Jana, máš pravdu, neuviedli ani meno, ale podľa poradia to mal byť Pius I. Vôbec nie prvý pápež, ale až desiaty pápež v poradí. Okrem toho už pôvodný článok je aj stiahnutý. Toto sú hlúposti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+50 # vlk samotář 2017-04-15 12:32
Ano, toho se obávám, že vírou křesťanů to neotřese a proto se nechají ve své dobrosrdečnosti a hlouposti vyhladit muslimem do posledního...!

V muslimských zemích to už vidíme každý den!.:-(((
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Dědouch1 2017-04-15 12:45
Přeji vám, aby vás případné prohlédnutí moc nebolelo. Ovšem vy o prohlédnutí evidentně nestojíte, tak není čeho se bát.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # vipr 2017-04-15 12:46
Cituji jana bašová:
Prvým pápežom totiž bol sv.Peter a ten nemohol zomrieť v roku 155, keďže žil za Krista.


Dovolím si podotknoutm že v článku je uvedeno KATOLICKÉHO papeže.
Ale jinak máte pravdu v tom, že pravda je jen jedna. Skládá se ze všech subjektivních pravd, jež jsou pro druhé strany polopravdami, nebo lží. Pravda lovícího hladového tygra se přece jen liší od pravdy hladové, právě tygrem lovené laně. Nebo ne?
Ostatně, mohl by mi někdo ze zde přítomných znalců objasnit rozdíl mezi křesťanem, katolíkem,evang elíkem, gnostikem a kdoví kým ještě?
Křesťanství je podle mne způsob života, nikoli náboženství jako příslušenství k církvi - a to je moje pravda.
Znám (a sám k nim patřím) dost lidí, nepatřících k nějaké církvi (z mého pohledu mocenské a ekonomické organizaci) kteří žijí a přemýšlí křesťanským způsobem života.
Nicméně se domnívám, že tohle je pod rozlišovací schopnost bigotních např. katolíků. Křesťan to pochopí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Andy Jurik 2017-04-15 15:52
Lol! Necital som meno, ale bolo mi jasne , ze to napisala zena! Jezis Kristus je mytus a cirkev firma!!! Boh je slnko! 12 apostolov su suhvezdia atd. V kazdej viere ma len iny nazov ! Preto sa to vsade zhoduje! Keby ste vy zeny nenaleteli vsetkemu , historia by vyzerala inak! Rozpravkou o Eve vas muzi zdegenerovali.. . atd
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # EvaK 2017-04-15 19:37
Cituji Andy Jurik:
Lol! Necital som meno, ale bolo mi jasne , ze to napisala zena! Jezis Kristus je mytus a cirkev firma!!! Boh je slnko! 12 apostolov su suhvezdia atd. V kazdej viere ma len iny nazov ! Preto sa to vsade zhoduje! Keby ste vy zeny nenaleteli vsetkemu , historia by vyzerala inak! Rozpravkou o Eve vas muzi zdegenerovali... atd

A víte, že Eva nebyla první ?
První byla Lillyth a ta nemohla vydržet kecy Adama a boha, asi Jehovy a zdrhla z ráje.
Lucifer měl za úkol ji dotáhnout zpět, ale žena ho svedla a za trest byl svržen do pekla.....

Bůh stvořil člověka k obrazu svému, k obrazu Božímu stvořil muže a ženu...Google mi Adama přeložil jako samce.. :-)
Adam začal bojovat s Lillyth o vedoucí místo, odmítal, že by byli rovni...http:// infohost.nmt.ed u/~dbaldona/Lil lyth/the_histor y_of_lillyth.ht m
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martin 2017-04-18 20:37
VŠICHNI JSTE BYLI A STÁLE JSTE PODVÁDĚNI!

článek je hloupý hoax. Nechcete také zkusit pro jednou podívat se na skutečná fakta?

...původní Kristovo křesťanství je něco jiného než současný papežský katolicismus. O tom že tu Kristus byl nejsou pochybnosti, zato jeho učení je jiné, než se vám snaží nalhat církev.

Státní cézaropapežská církev se už od svého Konstantinovské ho počátku ve 4. století stala nástrojem jisté síly v pozadí, překroutila Kristovo učení tak že ji jen s mírnou nadsázkou můžeme nazvat Antikristem …a ano jsou proto důkazy.

Řím se pokoušel před 4.st. ORIGINÁLNÍ Kristovo učení zničit, ale jeho hnutí nebylo možné žádným násilím vymý­tit. Vznikla proto ďábelská myšlenka a římští mocipáni si řekli: Jak zničit Kristovo hnutí, když to nejde silou? Uděláme to podvodem! Vytvoříme falešné křesťanské náboženství! Tak vznikla římsko-katolick á cézaro-papežská církev, která je jen falešnou napodobeninou originálního Kristova učení o poznání-sama-sebe.

A TOTO FALEŠNÉ KŘESŤANSTVÍ POD NÁZVEM KATOLICISMUS DĚLÁ Z LIDSTVA OVCE DODNES...

..a proč vlastně chce církev tak MOC zlikvidovat původní Kristovo učení?



TO JE OČ TU BĚŽÍ! BÝT ČI NEBÝT!! Pro všechny, kteří stojí o skutečná fakta a nechtějí už být za voly... stručný přehled důkazů s obrázky a odkazy na zdroje!

www.ragauian.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # moje meno 2017-04-15 16:31
Áno, cirkev (ľudia v Kristovi) tu budú až do dňa vykúpenia Kristovej nevesty alebo až do dňa jeho druhého príchodu..

Ohľadom Katolíckeho - katechického učenia.

Vatikán zobral na seba moc a zničil všetko čo mu je sväté.. zneužil Boha a násilne pokresťančil, pozabíjal a pošliapal všetko dobré..Vyhlasuj ú katolícku vieru za neomylnú, pritom sa už 2000 rokov mení ich učenie podľa toho čo im vyhovuje.. to že pobrali oslavy a sviatosti z babylonu je normálne.. to že si robia čo chcú, aby im to vyhovovalo je normálne.. neriadia sa pravdou.. riadia sa ziskom, manipuláciou.. Strach je ich najväčšia páka, lebo kto verí v peklo musí počúvať.

Predsa Kristus nás prišiel zachrániť.. tým že veríme, že zomrel za nás sme Kristoví následovníci, nepotrebujeme byť pod strachom zneužívaný k plateniu za omšu, milodary, odovzdanie majetku, pohreb (očistec - čo je blud), ročné dane atď.. Pritom každý kňaz má inú omšu, jeden hovorí o politike druhý o rodine, pritom žiadne deti nemá.. a biblia vraví aby každý kńaz a biskup mal deti či kláštory (celybát) a podobne..

Je toľko toho veľa čo hlásajú (Vodu kážu vino pijú) Ospravedlňujú svoje zabíjanie, násilne pokresťančovani e a bludné učenie tým, že sú ľudia (hriešnicí)

Každého proroka/ učiteľa spoznáš podľa toho aké ovocie prináša.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Janaz 2017-04-17 17:21
Pozrela som si aj originál článok a ani tam sa neunúvali uviesť, že išlo o Piusa I., ktorý je uvádzaný ako 10.! a nie 1. pápež! Okrem toho, titul pápež sa začal v RK cirkvi používať okolo 5. storočia, prví začali používať tento titul v Alexandrijskej cirkvi okolo 3. storočia a používa sa dodnes aj v koptskej a aj v pravoslávnej alexandrijskej cirkvi. Rímski pápeži boli do cca 5. storočia uvádzaní ako rímski biskupi. Inak článok je odfláknutý a ani by som sa nečudovala, keby to bol hoax, aspoň tých výplodov s písomnosťami.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+122 # Vladimír57 2017-04-15 11:08
"Archeologové vykopali prvního papeže."
Měli vykopat posledního.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # Dascha 2017-04-15 11:13
Bing ho!!!!!! Přesně tak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # kopa 2017-04-15 11:56
Alebo nakopať.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Dědouch1 2017-04-15 12:47
zakopat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # jirik 2017-04-15 11:19
sv. Pius I. (140–154)
sv. Anicetus I. (154–166)
www.katopedia.cz/.../
--
Bude zajímavé jak se k tomu vyjádří Vatikán.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # Ebola 2017-04-15 11:27
Komunisti cirkev jedna pakaz oblbovat lidi ,aby z nich meli prospech.Zlikvi dovat z planety a bude klid.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # chromolibden 2017-04-15 11:35
Nechci se zastávat církve,ale tento systém je asi pravdomluvný...

Bez kometáře
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Vladimír Stano 2017-04-15 11:35
Překlad článku, který je i v originále bez zdrojů, bez odkazů, bez autora. Takže založený vpodstatě na emocích? Proč to potřebujete zveřejnit právě o velikonocích? Ničíte si sami svou věrohodnost a zbytečně otravujete hloupostmi ty křesťany, kteří vaše stránky čtou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # jirik 2017-04-15 11:40
Stránka je funkční, ale blbne načítání
www.truthbeknown.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # Béla 2017-04-15 12:08
Tak, tak, je to predpríprava na osprostenie "chudobných duchom", aby uznali že ich jediné náboženstvo je židovské, A preto od II Vatikánskeho koncilu stále zdôrazňujú, že židia sú náš vzor a predvoj.Kresťan ské náboženstvá dehonestujú a ponižujú. ale : my, aj keď nie sme veriaci, bolá sme vychovaní v kresťanskej kultúre, v duchu európskych mravov a preto vveľavážení krivonosí - clhkoďte do s Aj kňazi majú svoju stranícku úlohu : neustále trepať svoje nazmysly o ekumenizme, o starších židovských bratoch, a.t.ď. My ateisti však vieme svoje. A nás neoblbnú. Preto vážení naši krivonosí : choďte do svojho Balaganlu a nám Slovanom dajte pokoj !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Skapalpes 2017-04-15 12:27
Len tam na okraj kto bol Jezis? Zid. Koho mal ucennikov: Zidov. A ze ma nazov krestanske nic na tom nezmeni ze je to zidovske nabozenstvo, ktore sa rozsirilo do celeho sveta.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jura 2017-04-15 12:51
Jezisova matka byla zidovka, ale otec byl buh. Takze byl jenom polovicni zid.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Petko Kоtоv 2017-04-15 13:45
Juro, otec Jezise nebyl Buh, ale Duch Svaty.
A muj otec je nejspise taky Duch Svaty, a ne clovek, nebot ho maminka nezna. A proto my dala meno Petko po prvnim papezi ackoliv bych je mel spravne menovat Jezis 2.

A jako syn Ducha Svateho mam mimoradnou intelygenci pomoci ktere jsem schopny rozpoznat zlo na svete, ktere je v Rusku a dobro a blahobyt na zemi, ktere prinasi USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Vladimír57 2017-04-15 12:56
Tak jest! Celá bible je jen o židech, proto nedokážu pochopit, proč se jí klánějí nežidé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jaris 2017-04-16 00:08
Vladimire, napriklad patriarch Noah zid nebyl. Mel tri syny Japteh, Shem a Ham. Shem je semitska vetev arabu a zidu. Adam s Evou take zide nebyli a ti meli spousty potomku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Vladimír57 2017-04-16 00:59
Omluva a oprava.
Celá bible je téměř pouze o židech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jaris 2017-04-16 05:39
Vladimire a neni to bajecne, ze jsme informovani, co je to za hadi seme? Bible kupodivu o zidech nemluvi zrovna idealisticky a rozhodne je nechvali. Popisuje jejich neslavnou historii az k neuznani a ukrizovani Jezise Krista.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír57 2017-04-16 12:28
Jaris, je velmi dobře, že informace jsou. Někdy jsou těžce dostupné a člověk může mít problém při jejích třídění v hromadách balastů, ale kdo chce najde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Sirea 2017-04-15 13:41
Ježiš hovoril po aramejsky!
Z listu rímskeho vojvodu Belisaria vyplynulo, že mal "zlaté vlasy a modré oči, chodil bosý a prostovlasý a uzdravoval ľudí..."
(Teda ak to bol on - a ak žil...)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # EvaK 2017-04-15 20:03
Cituji Sirea:
Ježiš hovoril po aramejsky!
Z listu rímskeho vojvodu Belisaria vyplynulo, že mal "zlaté vlasy a modré oči, chodil bosý a prostovlasý a uzdravoval ľudí..."
(Teda ak to bol on - a ak žil...)

Tak vypadali původní obyvatelé i v severní Africe a na Blízkém východě, například Sýrie, tam je spousta světlých lidí, proto je možná i tohle jeden z důvodů vyvražďování.
Na severu byl ledovec, tam se žít nedalo. Židi vlastně jsou nějaký kmen z Egypta a co jsem četla, tak mají velký problém doložit svou historii archeologickými nálezy. Jim prostě skoro nic nepatří, vždy se je to někoho jiného. A to určitě takové namyšlené exoty na *ere....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jaris 2017-04-16 00:12
Skakalpes, kdyby to bylo ciste zidovske nabozenstvi, ridili by se jim zidi, nemyslis? Ti vsak maji svuj Talmud.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # John Pitralon 2017-04-15 12:26
Největší katolické tajemství? Že je zajímají jen jejich nacpaná panděra a žvanění nesmyslů vznešeně se nesoucích sálem. Kvůli tomu nemusíte složitě zkoumat něčí ostatky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Cyril 2017-04-15 19:10
Budete člověk mdlého ducha pane. Velmi. Chápu to ten bývalý ateistický režim... následky budou ještě dlouho mezi námi....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Vladimír57 2017-04-16 01:24
Mamon, toť hlavní jejich zájem, Cyrile. Církevní restituce Ti jako důkaz nestačí. Neoprávněně zhabali majetky a dále se nechávají státem vydržovat. Hřích nepokradeš, jim nic neříká! A na pedofílií také nevidí nic špatného, jinak by ji nekryli a můžeme pokračovat, jestliže bude z Vaší strany zájem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # vlk samotář 2017-04-15 12:27
To je to, co tvrdím už delší dobu, že celá historie lidstva je jeden velký podvod, založený na lžích a konspiracích židů!!!

Vytvořili systém, který zotročil celý svět a zdeformoval myšlení většiny lidí na planetě, ....snad mimo Číňanů, protože ti si udržují stále své tisícileté tradice, bez ohledu na svět,... jak říkal můj učitel..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # .lak 2017-04-15 14:14
Co malé pachole naučí mezi ostatními kývači to drnčí do smrti. A když už je mistička plná holt se do ní víc nevejde, potom napevno přivařeným a děravým víčkem trousí a trousí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # jan navrátil 2017-04-15 12:30
Až všechno ovládnou židé,tak katolicismus vyvrátí,už ho nebudou potřebovat.Zatí m se to připravuje,aby to nebyl,tak prudký náraz.Protože všichni papeži byly židé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Kurt Kolibka 2017-04-15 12:37
Anglosionisté potřebují rozložit křesťanství za každou cenu. Je to velká překážka instalaci NWO a to přesto, že katolická církev spolupracuje na jeho prosazení. Zejména ten nový mediální papež se snaží, co mu síly stačí.
Proto vznikl i tento článek, aby nahlodat víru lidí. Ať už Ježíš existoval nebo ne jeho poselství, zejména téma odpuštění a nenásilí mají svou platnost dodnes, možná dnes ještě více než kdykoli předtím.
A to říkám jako nepokřtěný v podstatě ateista. A možná, že nazrává doba, aby lidé konečně jeho myšlenky pochopili a díky tomu jsme se posunuli na vyšší vývojovou úroveň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Vladimír 2017-04-15 12:48
Achmed..... ten je taky mrtvý.... :-)))))

stream.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Tartar 2017-04-15 13:17
Nebol prvým pápežom sv. Peter? Ten určite nezomrel r. 155. V r. 155 bola kresťanská cirkev v Ríme ešte zakázaná. Ten článok je divný, veľmi divný. Pojem Katolícka cirkev je pre rok 155 určite ešte priskoro, pretože v r. 155 sa kresťanstvo určite ešte nedelilo na katolícke, pravoslávne a protestanské.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # contumacia 2017-04-15 18:41
Tartar

První papež byl v roce 384 jménem Siricius...

Takže máš pravdu Tartar...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaris 2017-04-16 05:54
Spravne Contmacia. Prvni papez, ktery se stal Pontifex Maximus byl Siricius. S nim prichazi zelezny zakon, ze se katolicti knezi nesmi zenit, a zustat celibaty do sve smrti. Na scenu take prichazi teorie kontraverzni Trinity, coz ma za nasledek odchyleni od uceni Jezise Krista.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+35 # Dalibor 2017-04-15 13:27
Mě spíš přijde, že články tohoto typu jsou spíše zkušební. Že někdo testuje něco na čtenářích.

Jejich úroveň, způsob myšlení?

Napadlo mne to již dříve. Evidentně neseriózně podané informace, který rozumný člověk nijak dále nezpracovává, protože toho nejsou hodny, se stávají přesto zdrojem reakce. Proč?

Jsou lidé skutečně tak hloupí?

Ale proč si někdo dává práci s uveřejněním takového článku?

Buď je sám neznalý, nebo testuje prorusky orientované čtenáře.

Já sám bych se označil za prorusky orientovaného, neboť Putin je jediný rozumný a moudrý člověk v politice, což se o evropských hov*ech říci nedá.

číst si reakce typu "pravda se skládá ze všech subjektivních pravd" a podobné perly, to je na zamyšlenou.

Článek spíše sleduje záměr zpochybnit křesťanskou víru. To je tak všechno rozumné, co se o něm dá řící.

A to, že to dělá levnou formou, a že na to mnozí skočí je smutný fakt úrovně čtenářstva.

Článek pochází z dílny "čím více zmatku, chaosu a dezinterpretace , tím lépe. Naším cílem je dokonalé zmatení a nakonec rezignace v důvěru čemukoliv. Zbude jen víra sám v sebe.

Tomu slouží tento a jiné podobné články.

Kdo to nevidí, tak to nevidí. Ale těm, kteří alespoň hledají by mělo být jasno, že na internetu se pravda nehledá....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # vipr 2017-04-15 13:53
Dovolím si reagovat na Váš příspěvek

Napadlo mne to již dříve. Evidentně neseriózně podané informace, který rozumný člověk nijak dále nezpracovává, protože toho nejsou hodny, se stávají přesto zdrojem reakce. Proč? Neexistuje neseriozně podaná informace, pokud by tak tomu bylo, byly by země doposud placatá :-) Galileo s Koperníkem by s Vámi patrně nesouhlasili. Neseriozně podaná informace může vést k odhalení skutečnosti - pravdy, nebo snad ne?

Jsou lidé skutečně tak hloupí?Nejsou, jen málo věří sami sobě, svému vnitřnímu hlasu

Já sám bych se označil za prorusky orientovaného, neboť Putin je jediný rozumný a moudrý člověk v politice, což se o evropských hov*ech říci nedá.s tím souhlasím

číst si reakce typu "pravda se skládá ze všech subjektivních pravd" a podobné perly, to je na zamyšlenou.vše, co bylo, je a bude učiněno, je určitou formou pravdy. Protože to bylo, je a možno učinit, vyřknout, myšlenkově provést. To že tzv. "neznáme celý příběh" a nevíme co k čemu vede, ještě neznamená že je to lež, je to jen součást plánu, přediva života

A to, že to dělá levnou formou, a že na to mnozí skočí je smutný fakt úrovně čtenářstva.z jakého titulu se Vy osobně považujete za součást té jiné úrovně čtenářstva? Tady se mi líbí, že (většinou) si tady lidi vyměňují názory ať již jsou jakékoli. Vy se stavíte do situace jakéhosi arbitra. Proč, co Vás k tomu vede?

Zbude jen víra sám v sebe.což je dle mého naprosto v pořádku. Víra v sebe podle mne znamená, že se budu řídit tím co cítím, nikoli tím, co mi kdo nasype do hlavy

Kdo to nevidí, tak to nevidí. Ale těm, kteří alespoň hledají by mělo být jasno, že na internetu se pravda nehledá...ale dá se tu ověřovat,cizelo vat nebo zpochybňovat i vlastní postoj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Dalibor 2017-04-15 17:07
... to vipr
dovolím si také odpovědět.

Seriózně podaná informace podle vás neexistuje?
Co znamená seriozní?
Znamená, že ten, kdo se pídí po pravdě, odhaluje své karty, a je na něm vidět, že se pídí po pravdě. (a přesto se může mýlit, viz váš Tycho Brahe a jeho odmítání sluneční soustavy se Sluncem ve středu).

Tedy mezi "seriózním" a pravdivým je skutečně rozdíl, jak poukazujete, ale asi jste plně nepochopil, co jsem měl na mysli.

Lidé jsou hloupí, bohužel, a není to tím, že málo věří sami sobě. Takovou jednu osobu máme v práci. Ta v sebe věří, více než my dva dohromady a ještě jednou na vrch, za to jí dělá problém obyčejné logické přemýšlení.
Existuje nedostatečné přemýšlení, ať se vám to líbí nebo ne. Existuje rozumné přemýšlení, kterému je třeba se učit. A to rozeznává např. podstatné od nepodstatného, umí nalézt příčinu v článku textu apod. A to se se neposílí důvěrou v sebe, ale obyčejným tréninkem :-)

Co se týká tématu pravdy, to by bylo na dlouho. Ale jaksi znalost příčiny věcí (po které se musí člověk dlouho pídit) je nad názory :-) které si lidé kdekoliv (v hospodě nebo pod články vyměňují). A tohle není článek a kvalitě piva v hospodách....

A co mě vede k mému postoji?
Já hledám pravdu, to je všechno. Dívám se, naslouchám. Když mi někdo podá takto levný článek, tak to vidím i přesto, že vy mě označíte za "jinou úroveň čtenářstva." Ale rozlišovat je třeba, pokud se někam chcete dostat. Takže, dovolte, jen rozlišuji.

A poslední - neznám dnes nikoho, kdo by jednal podle toho, co mu kdo nasype do hlavy. Jaksi, samo sebou, všichni jednají tak, jak to cítí správně.

Ale to neznamená, že se nemohu upřímně mýlit, viz váš Tycho Brahe.

Cítíte, ale že je rozdíl mezi tím, kdo se upřímně mýlí, když hledal, a mezi tím, kdo jen tak plácá?

Copak když člověk rozlišuje, staví se hned nad ostatní? Ani vy to neděláte.

Hynek Kmoníček kdesi se vyjádřil, že internet je jako žumpa. Když jsem ho chvíli posloouchal, došlo mi, co myslí.
Lidé jsou naštvaní z toho, co provádí elita, frustrovaní z toho, že nemáme moc něco změnit.
Není se čemu divit. Bohužel to takto je.

A mě se nelíbí, když do toho chaosu ještě přispívá tento článek na ac24. Tady by neměl vůbec být.
Proto jsem se zamýšlel, proč si s ním někdo dal práci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # contumacia 2017-04-15 18:44
Dalibor

Dávám sedm hvězd...

1 *******
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # vipr 2017-04-15 21:15
Vzhledem ke skutečnosti, že v podstatě s textem nemám problém, vajádřím se pouze k tomuto:[quote name="Dalibor"].
Lidé jsou hloupí, bohužel, a není to tím, že málo věří sami sobě. Takovou jednu osobu máme v práci. Ta v sebe věří, více než my dva dohromady a ještě jednou na vrch, za to jí dělá problém obyčejné logické přemýšlení. Domnívám se, že je to jen vnější postoj oné osoby. To že někdo "nevidí", ještě neznqmená, že je hloupý. Ostatně, pokud se takto vnějšku (nám) takto jeví, má to svůj účel - viz níže
Existuje nedostatečné přemýšlení, ať se vám to líbí nebo ne. Existuje rozumné přemýšlení, kterému je třeba se učit. A to rozeznává např. podstatné od nepodstatného, ve svých letech si prostě vůbec nejsem jist, zda někdo dokáže rozlišit důležité od důležitého (motýlí efekt). Každý máme ve svém životě spoustu "důležitých" vítězství, která nás přivedla v čase do problémů, a naopak spoustu "důležitých" proher, které nás posunuly někam jinam. Různost a "důležitost připomenu např. z výkladu názvu článku: ...vykopali prvního papeže ....tedy byl vykopán první PAPEŽ (dle Bible Petr) nebo byl vykopán první papež z vykopaných papežů, nebo byl vykopán první papež, vzhkedem k tomu že ostatní jsou v kryptě......můž ete si vybrat, který výklad je důležitý a který ne. Odpovím si klidně sám - důležitý je ten, který osobně chápu umí nalézt příčinu v článku textu apod. A to se se neposílí důvěrou v sebe, ale obyčejným tréninkem :-)trénink bez důvěry v sebe, v to že to dokážu, je naprosto zbytečné mrhání energií
Copak když člověk rozlišuje, staví se hned nad ostatní? Ani vy to neděláte. se vší úctou, rozlišování není hodnocení. Rozlišuji např. -líbí se mi/nelíbí se mi (třeba názor) hodnotím slabé silné, špatné dobré ap.Nicméně jsem dalek toho se s Vámi jakkoli a očemkoli přít,debatu vítám
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dalibor 2017-04-16 12:35
To VIPR:
„pravda se skládá ze všech subjektivních pravd“

Pozor na relativismus.
Dovolte, abych vám ukázal, v čem je relativismus slabý.

Chce-li někdo vyvrátit existenci nějaké absolutní pravdy tím, že prohlásí princip relativity, s nárokem na všeobecnou platnost, tak je v rozporu.

Je-li vše relativní, pak nemůže existovat žádná jistá absolutní pozice. Tedy ani ta, „že vše je relativní.“ Ani tato pozice nemůže být absolutní. Jedná se tedy o rozpor.

Tento rádoby univerzální relativismus si nemůže činit nárok na všeobecnou platnost. Proto se říká, že takovýto relativismus zaujímá „slabou pozici.“

Stále existuje možnost absolutní pravdy, nebo lépe řečeno pravdy - poznané s jistotou.

Tento relativismus je spíše skeptický postoj, než nějaký princip.Proto, že to není princip, nemůžete pravdu poskládat z oněch dílčích relativistickýc h pozic, z oněch „subjektivních pravd“, jak jste psal. Pravda má jinou povahu (vylučuje. Je-li něco takové, nemůže být opačné svého druhu.)

Nemám nic proti vám, ani nemohu, vždyť vás neznám. Ale mám co proti myšlení „pravda se skládá ze všech subjektivních pravd“. Takový výrok je mylný a zavádějící. S veškerým respektem k vaší osobě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # vipr 2017-04-16 21:35
Zkrátka to vidím jinak, ale to je celkem v pořádku.
Jen k potenciální existenci "absolutní pravdy" si dovolím uvést příklad.
Kdysi jsem přemýšlel nad tím, kdy je Všechno kompletní. Ženu už to přestalo bavit a řekla: Všechno je kompletní (tedy absolutní) tehdy když nic nechybí. V první chvíli jsem to považoval za blbost. Jenže - pak jsem tu větu v hlavě uviděl trochu jinak -prosím všímejte si malých a velkých písmen. "Všechno je kompletní (absolutní) tehdy, když Nic nechybí". :-) :-) Pokud by totiž Nic bylo vně Všeho, Všechno by nebylo kompletní, s tím snad souhlasíte? Jenže, pokud Všechno obsahuje i Nic, je to ještě Všechno, nebo je to Nic? Obojí - je to Absolutno. Analogicky přistupuji k "absolutní pravdě". Toť můj pohled na věc. Jinak přeji dobrou noc a klidné svátky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Jiri Novak 2017-04-15 14:13
Co to je za hovadiny? První papež byl sv. Petr!!! Petr je pohřben k chrámu sv. Petra ve Vatikánu a při každém zvolení nového papeže je jeho hrob otevřen, aby byl nový papež požehnán jeho duchem. Římští papežové jsou pohřbeni ve Vatikánu a v Římě v papežských kryptách !!! Všichni. To je zase sračka. Přehled zde.
cs.wikipedia.org/.../...
Zřejmě se jedná o papeže Pia I.cs.wikipedia.org/wiki/Pius_I., ten se však v Aquileiy narodil, nikoliv zemřel. Za jeho pontifikátu byly spory mezi východní a západní církví, ty ale trvaly ještě dlouho po tom. až do velkého schizmatu roku 1054. cs.wikipedia.org/.../...
NEOPISUJTE KŘESŤANSKÉ DĚJINY OD DEMENTNÍCH AMERICKÝCH PROTESTANTU!!! JE TO OSTUDA, TAKOVÉ HOVADINY PSÁT!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Cyril 2017-04-15 19:07
Bůh jim odpusť, neboť nevědí co činí....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # EvaK 2017-04-15 20:19
Křesťanstvi odpisuje především Vatikán. Co dělá proti zabíjení křesťanů v muslimských státech? NIC.
Saúdský Velký muftí žádá zničení všech kostelů, co dělá Vatikán a papež Francek z Argentiny? Omývá nohy mafiánům.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jiri Novak 2017-04-15 22:58
Já nejsem Vatikán, takže za to, co dělal a dělá nenesu odpovědnost. To, že bojuji proti přepisování dějin mamrdólsko zednářsko sionistickým systémem, ze mě nedělá spoluviníka toho, co mi píšete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # EvaK 2017-04-16 22:46
Vy jste snad volil někdy Papeže? Tak jak se můžete považovat za spoluviníka?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martin 2017-04-18 20:33
Stejně jako je tento článek hoax a smrdí jako stoka lží, tak absolutní nevědomostí smrdí většina názorů na církev zde v diskuzi... mám na mysli jak zastánce, tak odpůrce církve, VŠICHNI JSTE BYLI A STÁLE JSTE PODVÁDĚNI!

Nechcete také zkusit pro jednou myslet a podívat se na skutečný faktický výzkum?

...původní Kristovo křesťanství je něco jiného než současný papežský katolicismus. O tom že tu Kristus byl nejsou pochybnosti, zato jeho učení je jiné, než se vám snaží nalhat církev.

Státní cézaropapežská církev se už od svého Konstantinovské ho počátku ve 4. století stala nástrojem jisté síly v pozadí, překroutila Kristovo učení tak že ji jen s mírnou nadsázkou můžeme nazvat Antikristem …a ano jsou proto důkazy.

Řím se pokoušel před 4.st. ORIGINÁLNÍ Kristovo učení zničit, ale jeho hnutí nebylo možné žádným násilím vymý­tit. Vznikla proto ďábelská myšlenka a římští mocipáni si řekli: Jak zničit Kristovo hnutí, když to nejde silou? Uděláme to podvodem! Vytvoříme falešné křesťanské náboženství! Tak vznikla římsko-katolick á cézaro-papežská církev, která je jen falešnou napodobeninou originálního Kristova učení o poznání-sama-sebe.

A TOTO FALEŠNÉ KŘESŤANSTVÍ POD NÁZVEM KATOLICISMUS DĚLÁ Z LIDSTVA OVCE DODNES...

..a proč vlastně chce církev tak MOC zlikvidovat původní Kristovo učení?



TO JE OČ TU BĚŽÍ! BÝT ČI NEBÝT!! Pro všechny, kteří stojí o skutečná fakta a nechtějí už být za voly... stručný přehled důkazů s obrázky a odkazy na zdroje!

www.ragauian.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jaris 2017-04-16 11:56
Jiri, je take druha teorie, ze Petr v Rime nikdy nebyl, ale vydal se do Babylonu, tehdy jiz provincniho mesta, kde stale zily pozustatky zidu po prvnim dobyti Jeruzalema cca 607 BC. Spisy 1. a 2. Petr byly napsany v Babylonu r.62-64 AD.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # henrymakow 2017-04-15 14:42
je Buh, stvoritel a Jezis Kristus jedina cesta k nemu. Bozi syn se obetoval i za tvoje hrichy, uver, lituj chrichu a popros za odpusteni. Bud uprimny.
To pisu s plnym vedomim jako drivejsi ateista, Buh je zivy.
...a nejsem zadnej "chudacek" s vymytym mozkem, mam rodinu, dobrej zivot i praci a netrpim nouzi, naopak mam na rozdavani.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # r.m. 2017-04-15 15:42
Tady se mají nejlíp právě ti s vymytým mozkem, respektive se domnívají, že se mají dobře. Určitě jsi se dohrabal nad 50% výplaty německé uklízečky. Blahopřeji ti.
Syna kterého Boha máš na mysli? Toho, co potřebuje církevní "restituce", toho co na té krádeži spolupracoval s bohatě dotovaným pražským Jehovou?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # St.Johann 2017-04-15 14:54
Celý článek je polopravda, nebo hoax. Cirkev si velmi dobře stráží historické artefakty, a ty nové jsou kontrolovány už při jejich objevu. Je nemyslitelné, žebyvšechny zprávy byly cirkví nekontrolované. Proto články jako je tento, byť se tváři jako vědecký ověřený, jsou podstrčené globalistickými kruhy, s úmyslem poškodiř cirkev jako takovou!
Samozřejmě má ve všem prsty Soros, a jeho neziskovky, weby, instituce, fondy, i university...Ig en?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # r.m. 2017-04-15 17:26
igem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Cyril 2017-04-15 19:05
Neboj, Ježíš řekl: Ty jsi Petr a na této skále postavím svou Církev, a brány pekla ji nepřemohou. To stačí aby si satan a jeho posluhovači kousali nehty 24h. denně. Snaha se cení, ale je marná. Nikomu se Kristovo učení nepodařilo zničit za 2000 let a nepodaří nikdy. Jsou věci, které trvají věčně bez ohledu na vývoj techniky, nebo atomové války.... Bůh byl , je a bude. Nikdo nedokáže pochopit, že nemá začátek ani konec. Každý to pochopí až po smrti. až za tímhle světem zavře dveře a půjde tam kde je věčnost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jaris 2017-04-16 12:13
Ja to proste musim napsat, aby nedoslo k nedorozumeni. Petr neni skala, ale skalou je v kontextu Jezis Kristus.
Jezis rekl Petrovi: "Pravim ti, ty jsi Petr(recky Petros=skala), a na teto skale (recky petra) vybuduji SVUJ chram a sila smrti nad nim nezvitezi".(Matous16:18)
Takze nikoliv Petr, ale Jezis Kristus zalozil krestanstvi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # EvaK 2017-04-16 22:53
Jestli globalčíci něco podobného podsouvají a myslí si, že lidi neuvažují, tak jsou blbí....
V článku je několik příběhů vztahujících se k dalším podobným prorokům v průběhu věků, z nichž mnohé vykazují ohromující podobnosti s Ježíšem.
To taky můžu brát tak, že posledních asi 5 tisíc let tu vládne Zlo a vždy přichází Mesiáš, aby lidem ukázal jinou cestu.....
Ta cesta je pak zase přerušená darebáky, jak je vidíme v katolické víře asi okolo 1000 let. Katolická víra možná zanikne, ale křesťanství vytrvá, ono je prostě nejlepší co na zemi máme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jan Pospíšill 2017-04-15 15:04
o tom nakombinování Ježíše z různých postav se vypráví i ve filmu Zeitgeist - Duch doby.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # .lak 2017-04-15 15:41
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../

Je to asi marné, už se nedá se ztracenci zahnout, půjdou do horoucích p....
www.youtube.com/.../ time 7:55
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # r.m. 2017-04-15 20:46
já jsem taky archeolog, právě sem vykutal:
RUSIJA RAZOČARANA HRVATSKOM Dali smo vam S-300 uoči "Oluje" da obuzdate Srbe, GDE SU SADA?
Večernji list | 14. 04. 2017
www.blic.rs/.../5fe3ttl

S-300 u Hrvatskoj
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # r.m. 2017-04-15 15:47
všichni se podle různých věrouk narodili v koncem nejdelší noci na severní polokouli
Trochu retardovaná bytost, když ignoruje půlku planety: Nebo ješte lépe - když o ní nemá ani páru )))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # It-fighter 2017-04-15 16:46
Pekný článoček ......a zdroj dôveryhodný by nebol? Lebo tieto lži sa opakujú stále dookola a stále z rovnakým scenárom až na tu vykopanú mŕtvolu s čepcom na hlave a s mašľou pod krkom..... Inak to nieje možné brať ako serióznu vec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # r.m. 2017-04-15 17:28
...a to vysoký čelo církevního šéfa, inu myslitel
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Miloš Koutný 2017-04-15 17:51
Nejlepší je ateismus: otevreneoci.wz.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Dascha 2017-04-15 18:04
Právě jsem si přečetla na jedněch ruských novinách jednu větu a ta mi potvrzuje, že Bůh existuje. Ta věta zní :" Když chce Bůh potrestat člověka, promění ho na ukrajinského politika."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # r.m. 2017-04-15 18:19

Trasa Tomahawků vedla přes Izrahell a Libanon. Myslím, že tajemství ztráty víc jak poloviny z nich už není tajemství - ukradli je židi )))
A Vlk níže oprávněně spekuluje proč Izraelci spěšně uvedli do provozu svůj nový protiraketový systém Davidův prak.
O útoku na Sýrii věděli od začátku plánování a nechtěli, aby jim nějaký zbloudilý výrobek firmy, ve které je Trump akcionář, spadl cestou na hlavu.
vlkovobloguje.wordpress.com/.. ./...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Hedvika 2017-04-15 19:14
Kousek výš od těch lodí jsem se koupala. Ještě že tyhle věci dělají v dubnu a ne v hlavní sezoně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # r.m. 2017-04-15 20:38
...to si moc nemaluj...
-
Ukrajina by se mohla stát rozbuškou pro další provokaci s chemickými zbraněmi v Sýrii, jejíž možnost byla v posledních dnech konstatována. Konkrétně na to poukazuje neočekávaná aktivita v námořním přístavu Mariupol, jehož prostřednictvím ukrajinští "dodavatelé" tradičně provádějí vypravení zbraní a munice pro přesun (čti - prodej) teroristickým skupinám na Blízký východ. Podle informací rozvědky DLR probíhá dnes v tomto přístavu příjem munice, kterou lze podle všech indikací klasifikovat jako chemické zbraně. Ne náhodou byli dokonce pro ochranu stávajících dodávek do Mariupolu přesunuti zástupci nejradikálnější ch nacionalistický ch formací, vojáci takzvaného "muslimského praporu" OSU.
novarepublika.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Jiri Novak 2017-04-16 00:07
Provokace už od té doby proběhly dvě. Jedna když amíci vybombardovali sklad munice IS předevčírem, o čemž jsem dával překlad a další dnes, to už provedlo úmyslně IS.rusvesna.su/news/1492271654?utm_source=push-notification&utm_medium=pushworld&utm_campaign=push
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Václav Kumpolt 2017-04-15 19:08
Do tzv. Velkého schizmatu chybělo v r.155 ještě 900 let. Pokud si dobře pamatuju, rozdělení církve na katolickou (západní) a pravoslavnou došlo někdy v polovině 11. stol. ... Oddělení tzv. reformistických církví od katolické se datuje do 15. - 16. stol.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # kuník 2017-04-15 19:27
Františku, Františku, tys píchal pětiletého Jaromíra do zadečku? a taky Aničku, které je teprve 10? a třikrát za sebou. No....dej si 5x "očenáš" a polepši se ty kluku jedna ušatá :)

Tak jestli tohle nestačí na diskreditaci církve, mám dojem, že nález knížky moc nezabere.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # r.m. 2017-04-16 02:28
tady zas řádil hacker amateur
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # chromolibden 2017-04-16 03:29
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # jozo 2017-04-16 07:46
Tak mne cely clanek pripada jen jako provokace pro odstup cirkve krestancske a nastup a prijeti islamu. At si rika kdo chce co chce. Ale jde o viru tedy ani nemusi jit o skutecnost. Pokud budu verit a modlit se ke sve zene brzo zni udelam svuj idol a modlu. A bude po tisice letech jedno zda byla buh ci nikoliv protoze pro mne buh byla. A stejne to je s kazdym nabozenstvim ktera byla stvorena jako paka k moci a bohatstvi. A kdyz ctete bible od shora dolu je to same ovladani psychy chudiny a na druhou stranu radeni mnichu a mocnych jako nasich politiku. Vubec v tom nevidim rozdil. Snad jeden. Dneska uz neverime tolik na nabozenstvi tak nam cpou do hlav klimatologove oteoplovani, politici islamizaci a globalizaci, NWO, GMO a jine totalni blbosti ktere se nam snazi v mediich ukazovat jako nevyhnutelne a nekdy na nas vytahnou i nejakou vedmu. Pokud mam necemu verit je to muj mozek, moje ruce a moje vidle. To ostatni je jen hnuj. a je videt ze jej dlouho nikdo nevykydal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Ecthelion 2017-04-16 12:20
Cituji Radyss:
Milá Jaris, každý kdo má aspoň základní přehled o historii, navštěvoval ZŠ a hodiny dějepisu neproflákal za školou, ví, že o tom, kdo bude král, nerozhodovala církev, ale že král byl volen sněmem říšských knížat. Že církev rozhodovala, kdo bude králem, ti nejspíš nakukali do hlavy bolševici. Ale komunismus skončil před 27 lety, tak už by ses mohla na ty jejich žvásty vybodnout a začít si věci zjišťovat sama za sebe.

cs.wikipedia.org/wiki/Kurfiřt


Píšeš nesmysly a je to tím, že nejsi schopen rozlišit pojem král a císař svaté říše římské, příp. římský král.
Králové se dostávali k moci nejčastěji na základě pokrevní linie (nejstarší mužský potomek). V drtivé většině zemí se mělo za to, že král (daný rod) je vyvolen samotným Bohem a tady měla církev obrovskou moc. Pokud se král zprotivil církvi, mohl nad ním papež vyhlásit interdikt (klatbu) - viz. např.Jindřich VIII., díky tomu např. vznikla v Anglii Anglikánská církev, kterou si král v té době vytvořil a ustanovil se její hlavou. Jinak v každém shromáždění šlechticů byli i zástupci církve.
Tebou podaný odkaz se týká pouze omezené části Evropy - Svaté říše Římské, která se skládala z Německa, Rakouska, části Itálie, Českého království a Burgundska. V daném odkazu je jasně uvedeno, že mezi kurfiřty se počítali i zástupci církve. Nehledě na to, že nositel titulu Císař Svaté říše Římské formálně uděloval území v léno králům jednotlivých království v říši, kteří byli voleni zejména na základě rodové linie, pokud se někde stalo, že si šlechta zvolila někoho jiného či odmítla právoplatného následovníka, tak z toho často pramenily války.
Napsal jsem to velice zjednodušeně, nicméně ŘK církev měla zásadní vliv na politický vývoj Evropy, což samozřejmě bylo v rozporu s Kristovým učením.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Petr 2017-04-16 18:58
No v 21. stoleti by uz mohli lide dost jako brat uceni cirkve svate jako propagandu a ic na hlupaky. Mohmedani se boji, ze kdyz udelaji neco., Alah je nepusti do nebe. No a krestane zase veri, z nepujdou do pekla. Muslimsti uceni ucenci zase vedou prednasky na tema " Zeme je placata". Takze jsou o minimalne 500 let za Rimem, ale zase na druhe strane dostavaji od amiku techniku dokonce i TOW a Stingery a od Nemcu chemii na vybusniny a chmemicke zbrane. To teda stari apostolove nemeli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Jaroslav Kukla 2017-04-17 10:32
Biblia je ako ine mnohe " posvatne" knihy,a vozidlo vedeckych udajov medzi vekmi,o astronomii a cykloch-vekoch vi Velkom Precesnom roku.Vzdy sa nasli a najdu ludia co ju rozlustia a budu vediet ako ju spravne citat.Mne to vzalo dlhych 27 rokov hlbokych studii,a asi 2,000 najlepsich vedeckych knih o antickych astronomiach a archeo-astronom iach sveta,v 4 svet.jazykoch. Dnes viem aj to,kedy konci nasa civilizacia apokalypsou.Su len dvaja velky kandidati spomedzi mnohich datumov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # charon 2017-04-17 11:28
Víme ,že dávno před dnešními časy žilo mnoho kultur - současné lidstvo se domnívá že vstalo s opice někdy před 30 tisíci lety.Ovšem vykopávky na Sibiřské Ujtuře,Aljašce, Canadě.....ukaz aují na 800 MILIONŮ A JEŠTĚ STARŠÍ. Již tehdy se bavili zkazkami o místě ZA SLUNCEM.Vis Etiopie a jejich 300 000 let staré křesťanské stély a kostely.Současn á církev je jen snůžka dezinformací se zmatečné Římské hry o židovi která se vzdáleně dochovala.Círke v si dala práci zničit všechny hry s dána.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-04-17 12:20
"Církev si dala práci zničit všechny hry s dána."

Asi překlep a nějak mi nedochází, co máš na mysli.
Jinak souhlas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Pavol2 2017-04-17 14:04
Prichádza doba, kedy služobníci Satana, vedomí aj nevedomí, budu spochybňovať aj historicku postavu Ježiša Krista, preto svoj životopis Ježiš nadiktoval Márii Valtorte, ktorá to napísala v desať zväzkovom veľdiele, ktoré sa volá, Evanjelium ako mi bolo odhalené. Sú tam všetky podstatné udalosti a veľa proroctiev na posledné časy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch1 2017-04-18 09:10
"...preto svoj životopis Ježiš nadiktoval Márii Valtorte, ktorá to napísala v desať zväzkovom veľdiele..."

Mária Valtorta se narodila 14. března 1897
10 svazků, to musel být rauš.
:DDD
P. S. Tím nechci snižovat její utrpení a těžký osud.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martin 2017-04-18 20:14
papež je samozřejmě hajzl, ostatně jako jako všichni černokabátníci. ... ale redakci prosím aby si ověřovali co píší, článek je podvod a hoax... ve skutečnosti jde o mrtvolu biskupa Pedera Winstrupa:

zpravy.idnes.cz/.../...

fandím tomu co děláte, ale prosím FAKE NEWS NEEEEE, těch máme dost na mainstreamu...

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martin 2017-04-18 20:32
Stejně jako je tento článek hoax a smrdí jako stoka lží, tak absolutní nevědomostí smrdí většina názorů na církev zde v diskuzi... mám na mysli jak zastánce, tak odpůrce církve, VŠICHNI JSTE BYLI A STÁLE JSTE PODVÁDĚNI!

Nechcete také zkusit pro jednou myslet a podívat se na skutečný faktický výzkum?

...původní Kristovo křesťanství je něco jiného než současný papežský katolicismus. O tom že tu Kristus byl nejsou pochybnosti, zato jeho učení je jiné, než se vám snaží nalhat církev.

Státní cézaropapežská církev se už od svého Konstantinovské ho počátku ve 4. století stala nástrojem jisté síly v pozadí, překroutila Kristovo učení tak že ji jen s mírnou nadsázkou můžeme nazvat Antikristem …a ano jsou proto důkazy.

Řím se pokoušel před 4.st. ORIGINÁLNÍ Kristovo učení zničit, ale jeho hnutí nebylo možné žádným násilím vymý­tit. Vznikla proto ďábelská myšlenka a římští mocipáni si řekli: Jak zničit Kristovo hnutí, když to nejde silou? Uděláme to podvodem! Vytvoříme falešné křesťanské náboženství! Tak vznikla římsko-katolick á cézaro-papežská církev, která je jen falešnou napodobeninou originálního Kristova učení o poznání-sama-sebe.

A TOTO FALEŠNÉ KŘESŤANSTVÍ POD NÁZVEM KATOLICISMUS DĚLÁ Z LIDSTVA OVCE DODNES...

..a proč vlastně chce církev tak MOC zlikvidovat původní Kristovo učení?



TO JE OČ TU BĚŽÍ! BÝT ČI NEBÝT!! Pro všechny, kteří stojí o skutečná fakta a nechtějí už být za voly... stručný přehled důkazů s obrázky a odkazy na zdroje!

www.ragauian.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.