AC24.cz

AC24.czZe světaExpert uvedl, proč Tump zaútočil a Putin nesestřelil americké Tomahawky

Sociální sítě

Reklama

/* VRTZ JS 300 x 250 pagead DO NOT MODIFY */ document.write('');

Expert uvedl, proč Tump zaútočil a Putin nesestřelil americké Tomahawky

Jevgenij Satanovskij, expert pre vzťahy na Blízkom východe na portáli politexpert tvrdo okomentoval útok amerických Tomahawkov na sýrsku vojenskú základňu al-Shayrat.

Podľa Satanovského slov sa Trump stal rukojemníkom nielen svojich osobných ambícií no aj hlúposti a tiež neschopnosti. “Chlap úplne osprostel, povedal by som dnes o Donaldovi Trumpovi. Prejavila sa jeho politická infantilnosť a je ako malé dieťa. Dlho na neho kričali, tlačili a hovorili mu – pozri Sýria, tam je tyran, národ je obeťou a ty si tu len tak sedíš”…

“A tak Trump demonštroval vnútornej americkej opozícii, McCainovi, demokratom, Izraelu, Turecku či Saudskej Arábii, aký dokáže byť tvrdý a rozhodný. Nič iné sa proste nestalo. Potreboval ukázať – aha pozrite sa, Obama to nedokázal, ja to dokážem”, píše Satanovskij.

Podľa Satanovského Trumpov raketový útok Tomahawkami je len “dekoratívnou demonštráciou v obmedzenom rámci”. O amerických zbraniach sa Jevgenij Satanovskij vyjadril značne kriticky, označil ich za zastaralé a neudržiavané. Dôkazom je podľa Satanovského skutočnosť, že z 59 Tomahawkov do cieľa doletelo len 23 rakiet.

Satanovskij sa kriticky vyjadril nielen o amerických raketách, ale aj o iných zbraniach. Hovoril o hrdzavých tankoch a vrtuľníkoch, ktoré má k dispozícii námorná pechota USA, o predražených a boja neschopných moderných projektoch amerických ozbrojených síl (F-35, Zumwalt…). Takisto spochybnil bojovú úroveň väčšiny jednotiek americkej armády (výnimkou sú Rangers, Green Berets, Navy Seals a výsadkári).

Na otázku, prečo ruská protivzdušná obrana nezničila americké Tomahawky uviedol, že S-400 ochraňujú ruské vojenské základne v Sýrii a že prezident RF Vladimír Putin nechce zvyšovať napätie s USA, ktoré by mohlo vyústiť do zničujúcej jadrovej vojny s USA.

Zdroj: hs.sk

Loading...

Komentáře   

+145 # cepop 2017-04-09 07:29
Jevgenij Satanovsky,ako vzdy,triezvo zhodnotil,popis al Trumpetu.Je to pav v zlatej klietke,ktoremu prinasaju spravy na podnose..Vsimni te si,ako chodi,ozaj ako moriak,akoze namosureny,ale v hlbke duse,dieta.
Ale tu Melanku ma peknu !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+57 # Popo 2017-04-09 09:18
Po návšteve "číňana" v USA nám to pomaličky začína "ožívať" už aj v inéj časti sveta - aktuality.sk/.../.... Žeby chlapec začal naplňať ďalší zo svojćh volebných slubov? Kým si ten prach z "tomahavkov" v Sýrijí sadne, evidentne si na tomto svete s trumpetkou ešte poniektorý užijú "srandy" kopec...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Novák Jiří 2017-04-09 15:40
To byl také vzkaz ČLR v průběhu návštěvy prezidenta ČLR.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # kpt.fischkopf 2017-04-09 23:39
Trampa zradili i jeho nejbližší.
V Bílém domě proběhl palácový převrat, místo Trumpa teď všechno řídí Jared Kushner a sionisté Gary Cohn, Lloyd Blankfein a Andrew Quinn z Goldman Sachs!

aeronet.cz/.../...
Zoufalý boj o záchranu dolaru.
pravyprostor.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Popo 2017-04-10 00:15
Cituji kpt.fischkopf:
Trampa zradili i jeho nejbližší.
V Bílém domě proběhl palácový převrat
Už je trapná tá sústavná argumentácia domnienkami a doslova výmyslami vycucanými z prstu. V DEINÁCH ĽUDSTVA DOPOSIAL BEZ VÝNIMKY pri akomkolvek palácovom prevrate dochádza okamžite minimálne k zatýkaniu v horšom prípade k vraždám. Nič z toho sa v Bielom dome nedeje a argumenáciou tipu "Bannon odešel sám, protože situací ve výboru je podle informací tak otráven, protože výbor se neřídí Trumpovými tezemi z volební kampaně, ale naopak výbor pokračuje v bezpečnostní politice Obamova kabinetu." sa len z kalnej vody "vývar" varí. Len domýšlavému človeku jaksi vobec nedochádza že to čo týmto ťahom spravil trumpetka v Sýriji je nie len uplne iný druh politiky akú tam mal rozbehnutú Obamov kabinet ale je zároveň aj plnením jedného z jeho predvolebných slubov...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Nenzalek 2017-04-11 15:42
utok byl veden an opravarenskou zakaldnu a prakticky tam nic nezasahly a neposkodily krom nejakych barelu..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+55 # vjědec123 2017-04-09 09:48
Práce osvobozuje

Republikán i demokrat
je podoben včele.
Jejich volič dře jen bídu,
kouká jako tele.
Země ta je zadlužená
a žid plný lásky.
Sejdeme se někde v pekle
u cílové pásky.
V kongresu se spolu radí,
jak by jednat měli.
Jediné co napadlo je.
Zkusit casus belli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+40 # Lubinen 2017-04-09 10:22
Teda Vjedec ty seš talent ,můzu k básni v sobě nezapřeš proč to i těm našim velezrádcům nenatřeš?
Na tvoji tvorbu se těší , je jako jarní vánek svěží Lubinen.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+67 # josh (xy) 2017-04-09 09:52
Tak, jestli takhle prchlivě jednal v případě Syrie.....,
pak je něco špatně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+49 # Lucif 2017-04-09 08:18
..Zatiaľ čo sú neoconi z neočakávaného manévra v šoku, Trump stihol za 2 dni agendu, ktorú by mu inak blokovali mesiace..

Alternatívny pohľad na vec:
leva-net.webnode.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+43 # Spektátorátor 2017-04-09 09:37
Alternativní pohled na věc dává víc smysl, než ostatní závěry. Trump, otec a dědeček, jistě nebude takový ychtyl, aby riskoval jaderné dopuštění...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Dědouch1 2017-04-09 10:30
Četl jsem. A tvrdím, že nemáme dost informací, abychom už Trumpa zatracovali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # Vladimír57 2017-04-09 11:20
Přesně, nemáme dost informací.
Ne všechno v politice musí být tak, jak to na první pohled vypadá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Vaclav Cihla 2017-04-09 15:30
A já tvrdím další podle mne zcela logickou teorii...

Tato akce byla naprosto zorganizována aby Trump udělal chybu a velkou. A tu také udělal. Zklamal miliony lidí i ve státech. Co bude následovat? Jednoduché... McCainovci a spolek to obrátí a budou vinit Trumpa a hecovat veřejnost až budou mít důvod jej sesadit. Donald uvěřil hloupostem a to bude jeho konec...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Piovarči 2017-04-09 18:24
Vzdušné a kosmické síly přijmou v nejbližší době do výzbroje perspektivní protiletadlové raketové komplexy S-500, oznámil novinářům vrchní velitel VKS generálplukovní k Viktor Bondarev.

„Ročně dostáváme pět kompletů protiletadlovýc h raketových systémů S-400 a nové radary — toto tempo nám vyhovuje, probíhá další vývoj, s průmyslem nestojíme na místě, urychleným tempem se vyvíjí nejnovější systém S-500, a v nejbližší době přijde do výzbroje vojsk protivzdušné obrany", řekl vrchní velitel.
cz.sputniknews.com/.../...
Náčelník Žukovovy vojenské akademie vzdušné a kosmické obrany generálporučík Vladimir Ljaporov dříve oznámil, že Ozbrojené síly už zahájily přípravu odborníků pro systém S-500.

Tak že Rusi sa ponáhlajú v prezbrojovaní svojich vojsk A majú prečo:

Ruský prezident Vladimír Putin projednal telefonicky s íránským prezidentem Hasanem Rúháním situaci v Sýrii, zmínil se mimo jiné i o incidentu s chemickými zbraněmi v syrské provincii Idlib, informuje tisková služba Kremlu.
„Uskutečnila se výměna názorů na situaci v Sýrii… V. Putin a H. Rúhání se vyslovili pro uspořádání objektivního, nezaujatého vyšetřování všech okolností incidentu s chemickými zbraněmi, ke kterému došlo 4. dubna v syrské provincii Idlíb," stojí ve zprávě.

Americký prezident Donald Trump posuzuje se členy své administrativy možnost zavedení dalších sankcí proti Rusku a Íránu za podporu Sýrie, oznámila stálá zástupkyně USA při OSN Nikky Haleyová.

„Budeme (administrativa USA — red.) o tom jednat a už jsme jednání zahájili," řekla Haleyová v interview pro televizní stanici CNN, když odpovídala na otázku, „jestli chce prezident zavedení tvrdších sankcí proti Rusku a Íránu".
cz.sputniknews.com/.../...
TAK TU MÁTE TOHO TRUMPETU
vraj budú s Putinom kamarádi:-) Nedúfajte v žiadne zázraky. Trump zaujme tvrdý postoj voči Rusku, Sýrii, Iránu a ďalším na rade.

Londýn a Washington rovněž hodlají zahájit proces předání moci v Sýrii, informuje The Sunday Times.
cz.sputniknews.com/.../...

Tak že je to celkom jasné kto chce rozhodovať o vláde a moci v Sýrii
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # josh (xy) 2017-04-09 19:30
....tak nic no.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # contumax 2017-04-09 19:34
Piovarči

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-04-09 19:41
Je to s ním nahnuté, hůl nad ním velmi prohnutá, ale pořád ještě doufám. Zastřelte mě, no.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Jarin G. 2017-04-09 22:19
Já tě střílet nebudu, já tě mám rád (chlapsky, jinak by se mnou žena vyběhla, kdyby to bylo jinak ;)). Co tě přesvědčí, že Trump stojí za stejné houno jako jeho předchůdci v minulém i tomhle století? Jeden jediný vypadal, že by snad za něco mohl stát, ale Dallas a vymalováno!
Fakt by mě zajímalo, co bys považoval za krok, kterým by tě přesvědčil, že nestojí za nic. Klidně konspiruj, vymýšlej, chci jen teoretický příklad. Díky Dědouchu!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-04-10 13:48
Nevím, nechci si vymýšlet, ale až (pokud) to přijde, dám vědět. ;) :)
Jinak, náklonnost normálního a inteligentního člověka vždy potěší. :)
Těší mě i to, jam mě zdejší retardi nesnášejí. :DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jan lavicka 2017-04-10 07:33
Tys byl vždycky naivka s nižší chápavostí, snad sis to už uvědomil konečně sám.
Ti inteligenčně tobě nadřazení (téměř všichni zde) dávno upozorňovali, jen aby to nebylo celé divadlo :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-04-10 11:46
To si teraz zbytočne bude vyčítať to nám nepomôže. Všetci sme chceli lepší svet a Trump bol čiastočne tou nádejou, ale ako vidíme kruto sme sa mýlili.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Jarin G. 2017-04-09 22:01
Čus oba. Trump porušil to nejzákladnější světové právo: napadl cizí stát, aniž by se mu bránil (v případě vlastní obrany je i odvetné napadení povoleno) a ani k tomu neměl mandát OSN. A vadilo by mně to v případě kteréhokoliv státu, nejen uSSa!

Mě ty ostatní konspirace a příběhy přijdou vedlejší! A je mi jedno, jestli si jen Trump potřebuje doma upevnit pozici, či jestli se dohodl "kšeft" s RF. Příště, aby posílil svou pozici a mohl být mírotvůrcem, tak vybombarduje KLDR (flotila včetně letadlové lodi už tam pluje) a následně Írán (ten je také v plánua pořadí), ale pak už to bude ten pašák, co zachrání svět? Těch konspiračních možností, co se v Sýrii událo, vám tu, kluci, uvedu 10, když si to budete přát. A i kdyby přitom napadení zahynul jen jeden člověk, nebo ani ten ne, tak je to agresivní útok proti svrchovanému státu, Sýrii. A určitě ne se svolením Assada. A ten do toho má, sakra, co mluvit, co se v Sýrii bude dít!!! A opět můžeš, říct, že to bylo domluveno i s Assadem, ale tomu nevěřím, to už mě napadají ty "rybníky" - co by, kdyby. Ten hned po útoku musel čelit zvýšené aktivitě IS i "umírněných" uřezávačů hlav! A v době, kdy to tam velice slušně válcoval a přibližoval se k Rakka (viz.Pio). Ten tím kašírovaným útokem nic nezískal. Nebo přece? Ale to by byla jen další konspirace. Ještě nikdo zatím nevytáhl, že za to můžou marťani .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-04-10 00:30
Nuž som zvedavý čo sa bude diať keď flotila dorazí ku Severnej Kórei.

„V průběhu našich schůzek (v administrativě USA — red.), které se uskutečnily tento týden, jsme byli informováni o důkazech, nám tyto důkazy ukázali, prezident důkazy viděl. Všechny jsou samozřejmě tajné a jsem přesvědčena, že až bude možné je odtajnit (až to udělá rozvědka USA — red.), pak to udělají," řekla Haleyová v interview pro televizi CNN, když odpovídala na otázku, jestli mají USA důkazy spoluviny syrského prezidenta Bašára Asada na chemických útocích.
Haleyová rovněž oznámila, že ředitel CIA Michael Pompeo se spojil se svými mezinárodními partnery a „seznámil je s důkazy a informacemi, které má k dispozici".
cz.sputniknews.com/.../...

Tak že majú tajné informácie a dôkazy tak ako pred vojnou v Iraku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarin G. 2017-04-10 22:34
Ahoj kamaráde. V článku úplně nahoře titul. stránky AC24 "AKTIVISTÉ Z „BÍLÝCH PŘILEB“...máte u mě na to téma perfektní odkaz. Prosím, přečti si to, je to AEnews.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # chromolibden 2017-04-09 12:00
No já myslím,že těch informací na to aby si člověk udělal obrázek je až,až.Za prvé,před volbami se horoval jak by bylo dobré uznat Krym.To se nestalo a není o tom ani zmíňky.Za druhé,ještě nedávno prohlašoval Donald,že hlavním cílem vojenských operacích USA bude zničit terorismus.A namísto trvalé koordinace operací v Sýrii s ruskou armádou podnikne vojenský úder proti jejich spojencům,kteří bojují proti islámskému státu.

Myslím,že pokud jeho úmysly byly čisté před volbami,tak teď pochopil jak se věci v americké politice opravdu mají a,že nepomůže se obklopit vlastními lidmi,protože prsty těch mocných sahají daleko dál,než si sám uměl představit.Nebo je to ignorant.

Pro mě je to jen důkaz totální diktatůry mocných elit.Důkaz,že zájmy lidu již nikdo nezastává a i kdyby chtěl,stejně mu v tom bude zabráněno.Nikdy jsem si nemyslel,že by jeden člověk mohl razantně změnit americkou zahraniční politiku,ale teď vidím,že není v jeho silách dostát svým slibům alespoň částečně.

Americké intervence pokračují a jak vidno,bude tomu i nadále.Mám spíš obavu,aby se situace ve světě ještě nezhoršila.

Co se týká Sýrie,tak to je důkaz fungování světa,kde jsou prioritou peníze a humanita je až někdě nakonci žebříčku hodnot.Když se podíváme na Asadův autokratický režim před válkou,můžeme vidět,že nikdo (až na pár vyjímek) před tím to režimem neeimgroval i přes to,že podle zahraničního zpravodajství to byl režim krutý k lidským právům atd.Nebyly zde žádní mrtví.Dnes opoustí před válkou tuto zemi tisíce uprchlíků (teď nechci řešit problém s jejich integrací,do úplně odlišné většinou ateistické společnosti) a dnes a denně umírají lidé.

Mám otázku.Proč když "všechny demokratické mocnosti" bojují za lidská práva a proti terorismu,proč tedy nespojí síly k urovnání režimu v Sýrii a udržení režimu,který fungoval a zdaleka neměl toliko obětí i podle oficiálních zprav jako válka?

Já odpověď znám,ale jak může být někdo tak hloupý a tohle nevidět?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # Dědouch1 2017-04-09 13:59
Někdo opravdu nevidí, někdo vidět nechce, protože z toho těží... Mimochodem, zdá se, že prostí Američané začínají vidět...
Co když Trump chce opravdu splnit sliby, ale nechce spáchat sebevraždu...? Co, když před tou raketovou salvou, to konzultoval s Putinem a došli k závěru, že bude nejlepší, když vzbudí zdání, že táhne s těmi zrůdami, jichž musela být bílá chatrč, všechna ministerstva, pentagon + CIA a x dalších vnitřních bojůvek plná? Vzhledem k Trumpovým předvolebním prohlášením, byli od inaugurace logicky ve střehu a začali pracovat na jeho dopíčmentu. Trochu divadla pro uchlácholení by nebylo od věci. A ti mrtví na letišti, mohla být nehoda...
Jen hlupák, si může myslet, že Trump (nebo kdokoliv jiný, kdo chce podobnou změnu v SSa) usedne v orální pracovně bílé chatrče, obvolá a ustanoví do funkcí svoje lidi, začne ten Augiášův chlív v pohodě vymetat a za měsíc,nebo několik bude splněno...
To, je vzhledem k tomu, jak dlouho tu svoji "demokracii" ty zrůdy provozují a jak je prolezlá do všech sfér, prostě utopie...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # smrťák 2017-04-09 14:36
Ahoj Dědku.
Vidím to tak nějak podobně.
...protože to není mač Banik vs Sparta, kde BY každý fanouš zahral to či ono, KDYBY ho pustili na trávu.
Složitost situace někteří řeší názorem "bolí mě mezi ušima" tak si to uzavřu po svém.
Dokonce i mediální nestoři doposud jen kalkulují a vyčkávají, než by vypálili hovadinu. Myslím ti, kteří to mají v hlavě v pořádku.
Kdo ví, co je v sázce.
Tím ale nechci říct, že to nemůže být infantilní rozhodnutí "bezradného " Trumpa.

Po dlouhé době jsem se díval na ten dokument "Jedinečná planeta". (mám ho už delší dobu v archívu)
Slováci mají pro něj daleko výstižnější název. Privilegovaná planéta.
Jaká to musela být náhoda, že jsme vznikli.
Anebo (tak to asi bylo točeno) pochybuje snad někdo, že to BYL něčí záměr? (boží)
Musím přiznat, že ač jsem striktně a SAMOZŘEJMĚ tzv. "nevěřící" musel jsem se zamyslet.
Anebo jsme tu právě proto, že ty náhody se prostě střetly?
70 barů vedle sebe na jednom gamblérském hracím automatu, tolik náhod se muselo stát v jeden "okamžik" abysme tu mohli žít.
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Dědouch1 2017-04-09 15:20
Čau Smrťáku.
Taky že jo, nakonec se může ukázat, že Trump je ještě větší grázl, než byl opičák z Keni, že to s Amíky sfouknul, jak s námi ozubenej žalud a mnohá další vlastizrádná idividua, která pro mamon zradila vlastní národ, ale je brzy ho soudit. Jsou dvě možnosti. Buď je to HRÁČ a hraje dobře, nebo je to křivák. Já, z těch dosud dostupných informací, to posoudit neumím a tak čekám na další kroky.
Jinak díky za link. Příležitostně kouknu. Můj názor na boha a pánbíčkáře znáš, tak nemá smysl, abych se opakoval. Taky nevěřím na těch 70 BARů ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # smrťák 2017-04-09 15:25
:o))
Samože jsem nemyslel 70 barů na Stodolní!!..:o) )
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # smrťák 2017-04-09 18:01
...vsjem, vsjem, vsjem!! Gavarit Maskva..


Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # josh (xy) 2017-04-09 20:00
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-04-09 18:04
Ani já ne. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # smrťák 2017-04-09 18:07
..co to?
:o))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-04-09 19:44
:DDD
No, taky jsem nemyslel BARy ve Stodolní. Tož totok. :DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Historik 2017-04-09 16:05
Na Trumpově "dopíčmentu" se pracuje zcela určitě a bez přestávky. U nás je taky asi 25 internetových petic za odvolání Zemana.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # smrťák 2017-04-09 18:58
Promiň, zasedl jsem Tě. Celkem sprostě.
Za to máš u mě schovaný dobrý tabák. Cuba si yenkey no!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-04-09 20:15
Nechal jsem si od Němců nadělit tabák. Origo Marlboro a stejné dutinky k tomu. Tak jsem zvědavý, jestli bude dobrý. Mladej pro něj zajel do Belgie (Belgii a Holandsko mají na dostřel práčete), kde je bratru za 35€, 240g piksla. Neorientuji se v ceně tabáku tady, tak nevím... Jsem zvědavý, ale nechce se mi tu bednu načínat. Má prý tu správnou vlhkost, vlas a pod. Jak se to načne, musí se to vyhulit... :DDD Teď se modlím (já ateista :D), aby to nebylo něco, jako býval Bača, nebo Taras Bulba. :DDD
Kdysi mi totiž někdo přivezl štangli Marlbor z Egypta a nevyhulil jsem ani jednu celou krabičku a někomu jsem to dal. Zlatej Taras! :DDD
Tolik k tomu, proč Putin nesestřelil Tomahawky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # smrťák 2017-04-09 20:22
Putin se mě ptal při ohništi, co že to mínime s tím zákazem kouření. Řek jsem mu, jak to cítím já, jeho kozák.: (poslední záchvěvy svobody)
o stalinově putyce:
Sedí se tam i venku, vaří se tam (dobře) a tak jsem je přemluvil. Zavezl jsem je tam, ať už se předpijí a jel jsem kousek zaparkovat před barák. Pak jsem „šel“ pěšky za nima. Do toho května, kdy nastane zákaz kouření pod trestem (v hospodách) je třeba poslední zbytky svobody trochu využít.
Horší to bylo zpět. Vypadal jsem, jak ožralý. Protože nohy jsou FAKT v řiti.
Na chalupě ovšem zákaz nebude platit nikdy. Každého nekuřáka, který mě navštíví (včetně dětí a starců) IHNED zabiju a pak se ho teprve budu ptát co chce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch1 2017-04-10 13:57
:DDD
Já chodím hulit ven. Jsem cvičený od manželky. Nevadí mi to.
:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # chromolibden 2017-04-09 19:05
Dědouch1

"Někdo opravdu nevidí, někdo vidět nechce, protože z toho těží... Mimochodem, zdá se, že prostí Američané začínají vidět..."

Musím tě zklamat,prostí američané vidí pouze to,že americký sen není už tak na dosah jak si představovali.A slibovaný blahobyt se nedostavil ani v podobě jistot zdravotního pojištění.Nicmé ně jsou totálně vymaštěný I-Phonem 10,fast foody,penězy a totálním konzumem.

Je to má přepůlroční zkušenost.Byl by ses pozvracel z jejich povrchnosti.Jso u tam ovšem vyjímky,ale ty do slova potvrzují pravidlo.A převším oni jsou "Američané" tedy vyvolený hrdý národ,hrdý na své předky.

Víš proč je Plzeň,která se točí v USA dobré pivo?Protože se točí v USA.To je odpověď řadové barmanky na letišti v Albamě - vlastní zkušenost.

S Trumpem ještě uvidíme.Zatím mě zklamal a vzhledem co píše výše pio je to pěkný hajzl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-04-09 20:19
Souhlas, chápu a vím, ale narážel jsem na současnou vlnu protestů...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Lucif 2017-04-09 19:24
Tiež to tak vidím. Globálna elita rozbehla, ako by Pjakin povedal, "očeň složnyj manjovr". Neonoci nevedia ktorá bije, americkí novinári volajú na ruské ministerstvo zahraničia, aby im vysvetlili čo a deje u nich v USA :). Trumpova rola je teraz správať sa ako McCain a za ten čas si realizovať svoju politiku, bez odporu neoconov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Uncle Sam 2017-04-10 09:28
Cituji Dědouch1:
Četl jsem. A tvrdím, že nemáme dost informací, abychom už Trumpa zatracovali.


Neni možný ty jsi snad vystřízlivěl?!. Konečně něco rozumného z tebe vypadlo. :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-112 # slobodaaa 2017-04-09 09:17
hhh dobre dostali Putin s Assadom po drzke, tak je to spravne :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+65 # Popo 2017-04-09 09:43
Priatelu máš v tom nie malý zmätok. Nie len Putin s Assadom z toho čo američania predviedli s "tomahavkami" v Sýrii majú prdel. Bobky z toho sú len z toho ako sa pred svetom v celej nahote trumpetka ukázal byť "neriadenou strelou"...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-83 # slobodaaa 2017-04-09 10:02
Dobre v kremli zurite, 58 striel z 59 zasiahlo svoj ciel a mohli ste sa tomu akurat tak prizerat. Na rade je teraz Kim, uz ho ide prefackat USS Carl Vinson :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Piovarči 2017-04-09 11:41
Však nech to skúsi a severania zrovnajú celý juh. to ako je potrebné?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-36 # slobodaaa 2017-04-09 12:39
Uz sa o to pokusaju 60. rokov a zatial dostavaju len pekne cez drzku. Ano je to potrebne, je potrebne konecne ukoncit nezmyselnu vojnu ktoru rozputal sever za podpory ruska. Preco podporujes agresiu severnej korei? Nezasluzia si podla teba zit korejcania v pokoji a mieri?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Piovarči 2017-04-09 13:30
Zaslúžime si všetci žiť v mieri aj južania aj severania ale obaja sa obávajú zničenia preto zbroja.
Tá nenávisť tam nie je náhodou. Američania na Severe zabili pekných pár miliónov ľudí preto tá nezmieriteľnosť no aj tak tam prehrali spomeň si na Mc. Arthura a jeho snahu hodiť na sever niekoľko jadroviek ako to urobili v prípade Japonska.
Mier za cenu vojny? Dnes?
Situácia je taká keď dnes zaútočia na Severnú Kóreu tak tá ma taký palebný potenciál že zničí celý Juh. Stojí to za to?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # slobodaaa 2017-04-09 15:44
Clovece, si ty vobec normalny? Severna Korea napadla Juznu Koreu, nie naopak, ten kto tam pozabijal miliony ludi je severokorejsky rezim a ruski poradcovia, USA len branili Juh ktory bol napadnuty. Prehlrali? Ved dali Severnej Korei pekne cez drzku a vypoklonkovali Severokorejske vojska nazad za 38. rovnobezku.

Dokazes si ty vobec dat dole tie klapky z oci a zamysliet sa nad tym, co tu obhajujes a podporujes?

Ak by dokazala Severna Korea znicit cely juh tak by to uz davno spravila, snazi sa o to uz desatrocia. A ty to este obhajues.

Mimochodom, napriklad na Ukrajine rusi povrazdili 7 milionov ludi. Preco sa teda cudujes, ze Ukrajinci nemaju Rusko v laske? O genocidach ktore rusi napachali napriklad v pobalti ani nehovorim. Kolko metrov pouzivas?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # henrymakow 2017-04-09 16:20
poznamka k :
Mimochodom, napriklad na Ukrajine rusi povrazdili 7 milionov ludi. Preco sa teda cudujes, ze Ukrajinci nemaju Rusko v laske? O genocidach ktore rusi napachali napriklad v pobalti ani nehovorim. Kolko metrov pouzivas?

NKVD a obecne sovetske rusko bylo pod kontrolou zidu, kteri meli vyznamnou pocetni prevahu ve vykonnych organech. jiste meli spoustu ruskych a jinych posluhovacu, ale nejvetsi holocaust, tj vyvrazdeni odhadem 50-70 milionu vetsinou krestanu a ztoho holodomor asi 10m. na ukrajine meji na svedomi zidobolsevici.

dnes jim na ukrajine v podstate vladnou taktez
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # slobodaaa 2017-04-09 17:04
hhh to uz musi aj vam pripadat trapne ako krkolomne sa snazite obhajovat zlociny a genocidy pachane panmi z kremla, je mi z teba zle, ty za par rublov ochotne predas aj vlastnu mater
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Piovarči 2017-04-09 18:13
Slobodáááá to je niečo podobné Vietnamskej vojne. Tam to ale USA definitívne prehrali a Sajgon padol do rúk severovietnamco v.

No a je tam pookoj

Dnešný Hanoj

A ľudia tam žijú aj bez Amerického sna a "Americkej slobody".
V Kórei samotný Američania stvorili Kim čun Ila či ako sa zove. Je to ich maslo. Od konca Druhej svetovej všade bojujú a všade za nimi ostáva bordel a chaos a mŕtvoly
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Sirea 2017-04-10 00:20
Žiadne RIADENĚ HLADOMORY v "Rusku " - ZSSR! neboli, to je propaganda istého R. Conquesta , britského agenta, ktorý sa stal "historikom" v penzii! Zrejme na objednávku svojich kolegov napísal znôšku hlúpostí zvanú "Veľký teror!" Podľa toho sa nakrútil v USA film Žatva smrti! Ktorý platila banda OUN z Ukrajiny - 80 000 USD nazbierala, zrejme od veľkorysých Američanov! Brzezinski vedel, že zvíťaziť nad ZSSR možno iba postavením Ukrajiny voči nemu! Do 80. rokov NIKTO nevedel o žiadnom "hladomore!" Bol by to použil GOEBBELS na Ukrajine, vo svojej propagande, aby mal zúrivú armádu! Ale získal len Haličanov – porakúštených, teda tam, kde hlad akože nebol... Film vychádza zo "svedectiev" nacistov Ch. Kosjuka, D. Solovej a trestanca pod menom D. Bill, ktorého za svedectvo prepustili na slobodu! Trestanca R. Greena - detto! A "žurnalistu "Tomasa Walkera"! Ktorí nikdy na Ukrajine neboli a nemali ani žiadne relevantné dokumenty! Tie „ vznikli“za Jeľcina a jeho poskoka Jakovleva sfalšovaním – nesedia dáta, inštoiúcie, pečiatky, papier... Tak chcel zničiť „kounizmus.“ Bol to tzv. "Harwardský projekt," ktorý mal znemožniť ZSSR - v čase veľkého rastu! Historickí detektívi Archie Getty, Herbert Hertl, Oleg Arin ODVRHLI možnosť HLADOMORU v ZSSR - na UKRAJINE! Kanadský žurnalista Douglas Tottel knihou FALZIFIKÁCIA, hlad a fašizmus - mýtus o ukrajinskom hladomore, genocíde od Hitlera do Harvardský projekt. Vo filme Žatva smrti sa použili fotky z 1SV - a z Poľska!
V r. 1932/33 umrelo na Ukrajine cca 640 tis. ľudí - čo nie je oveľa viac nad priemer - najmä od TÝFU! Vtedy mala USSR 29 mil obyvateľov! Ak by vyhynulo 6 mil. to j. na dedinách (30 %), to by znamenalo KAŽDÝ ŠTVRTÝ! = celé dediny vymreté! Množstvo cintorínov - nenašli sa!
Od r. 1926 - 1989 mala Ukrajina od 29 mil - do 52 mil. obyvateľov! Toľko by nemohlo PRIBUDNÚŤ! Hlad bol, aj v Rusku , v Povolží a Kazachstane, ale nie hladomor! Ľudia dostávali 350-400 kg obilia na osobu na rok! Ako by vyžili židia, ktorí nemali ani kúsok poľa? Veď by boli všetci vyhynuli! Ale ich počty sa zvýšili!
Táto špionážno-fabul istická propaganda mala zakryť HLADOMOR v USA - po Veľkej depresii 1929! Práve TAM zahynulo 6 mil. obyvateľov - po podvodníckych machináciách s cennými papiermi, ktoré sa zrazu stali DLHOM obyčajných ľudí a vyhnali ich z domovov! Ibaže sa zachovali ARCHÍVY!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Lubinen 2017-04-10 07:49
Debile nepleť si Rusa se satanským chazarským sionostou.Nevíš kdo pracuje již několik generaci na ovládnutí světa ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Pavel Blaheta 2017-04-11 01:19
To je už na diagnózu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # cacas 2017-04-09 17:38
Korea byla do roku 1945 sice okupovaná Japonskem, nicméně jednotná. Po porážce Japonska, místo aby je nechali v klidu si dát své věci do pořádku, byla na návrh amerického plukovníka Deana Ruska násilně roztržena na dvě části podle hesla "rozděl a panuj", čistě kvůli sférám vlivu. Zatímco na severu byla vláda předána korejské Komunistické straně (což asi nebylo ideální, ale vládli si zde Korejci sami), na jihu panovala nucená správa Armády Spojených států a diktát OSN. Korejská válka za znovusjednocení, vedená primárně proti cizím vojskům na vlastním území a proti americké loutkovládě (která neměla podporu ani u jihokorejců), byla toho pouze logickým důsledkem. Jen chtěli svoji zemi zpátky, to snad dovedete pochopit. Bez Amíků by žádná korejská válka NIKDY nebyla, stejně, jako by bez Amíků nebyla žádná ISIS. Kam Amík vstoupí páchat svoje "dobro", tam pro mnoho následujících generecí nastává období temna. Vždy, za všech okolností a bez vyjímek. Jedná se o velmi podobný druh "dobra", jaký šířili ve středověku římští katolíci (ne nadarmo nazval Bush svou válku proti terorismu "křížovou výpravou").
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # slobodaaa 2017-04-09 18:06
Hahhaha clovece ty si vazne myslis, ze ludia su slepi? Ved ty uplne ignorujes historicke fakty. To vazne ma chces presviedcat, ze zem je rovna doska? Skutocnost je totizto taka, ze prave v juznej korei si ludia vladnu sami. Na severe si sami nikdy nevladli. Na severe vladol a vladne diktat komunistickej diktatury a jedneho rodinneho klanu. A tento diktat chcela severna korea s vydatnou pomocou ruska nanutiti aj juhokorejcom a doteraz sa tejto snahy nevzdala.

Presne tak, korejcania chcu svoju zem nazad, len bohuzial, severna korea je v rukach zlocineckeho rezimu a pod diktatom psychopata. Ak by na juhu neboli americke vojska, severokorejsky rezim by na obyvateloch juznej korei pachal genocidy a zverstva.

Neviem preco a na zaklade coho si myslis, ze juhokorejci by mali svoju zem a slobodu ochotne odovzdat zlocineckej severnej korei.

Bez Ruska, ktore korejcom na severe nanutilo zlocinecky rezim a ktore podporovalo severnu koreu v napadnuti juznej korei by nikdy ziadna vojna na korejskom polostrove nebola.

Rovnako by bez rusov nikdy nevznikol ziadny Taliban, AlKajda ani ISIS, ale asi si si myslel, ze povrazdenie jedneho miliona civilistov v afganistane ruskymi okupantmi zostane len tak bez odozvy. Kam rus vstupi tam zavladne len teror a smrt, prikladov je nespocetne vela, staci ked si za priklad zoberies terajsiu Syriu alebo vychod Ukrajiny.

Neexistuje jediny priklad kedy by rusko nejakej krajine pomohlo, neexistuje ani jedna jedina krajina z ktorej by sa vdaka rusku stal slobodny a prosperujuci stat. To hovori za vsetko. Skus menovat aspon jednu krajinu do ktorej by rusi priniesli slobodu a prosperitu. Nedokazes menovat ani jeden, lebo taka krajina neexistuje, rusi vzdy len rabovali, pachali teror, rozosievali smrt.

Aj Cesko bolo desatrocia Ruskom okupovane, terorizovane a vyciciavane. Aj z Ceska rusi odvliekli desattisice nevinnych ludi na smer do gulagov, ako lacnu otrocku pracovnu silu. A len zaprednec moze nieco take obhajovat.

Povedz, preco obhajujes cudzie zaujmy? Preco si sa postavil na stranu zla a zradzas vlastny narod? Dokazes sa ty vobec pozriet do zrkadla?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # cacas 2017-04-09 18:37
Co ty jseš za fanatickýho vymaštěnce? Vysvětlil jsem ti, kterak se Američan rozhodl rozpůlit suverénní zemi na druhym konci světa (zemi, která nebyla agresor, nýbrž oběť) a že to přineslo pochopitelné důsledky, to jsou prostá fakta. A zrazuju tím vlastní národ? Obhajuju cizí zájmy? No ty seš ale vyjímečnej psychouš. Mimochodem, poněkud se ti plete Rusko a Sovětský Svaz, když už o nich musíš začínat, udělej si v tom trošku pořádek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Piovarči 2017-04-09 19:28
Je to blb ktorý bude do nekonečna hájiť Americké vojny po Druhej svetovej za každú cenu.
Na strane zla si ty "Slobodáááá" len si to ešte chudáčisko neuvedomuješ že posluhuješ Satanovi
Cacas dík za základné údaje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Dědouch1 2017-04-09 20:24
Taký pětikokot.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Audit 2017-04-09 19:54
North Korea lost thirty percent of its population as a result of US led bombings in the 1950s. US military sources confirm that 20 percent of North Korea’s population was killed off over a three period of intensive bombings:

“After destroying North Korea’s 78 cities and thousands of her villages, and killing countless numbers of her civilians, [General] LeMay remarked, “Over a period of three years or so we killed off – what – twenty percent of the population.”1 It is now believed that the population north of the imposed 38th Parallel lost nearly a third its population of 8 – 9 million people during the 37-month long “hot” war, 1950 – 1953, perhaps an unprecedented percentage of mortality suffered by one nation due to the belligerance of another.”

globalresearch.ca/.../19357

V zemi, kde hodnota podniků na burze odpovídá českým státním rozpočtům na dvacet let, totiž prakticky neexistuje sociální síť a pod hranici chudoby spadá 45 procent lidí v důchodovém věku. Hlavní roli v korejské ekonomice sehrávají monopoly a oligopoly.

zpravy.e15.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # cacas 2017-04-09 21:57
Přesně, oni si napochodujou do léta okupované, zlomené země, která nikomu nic nedělá, rozporcují si ji jak krocana a začnou tam panovat, když se místní vzepřou, třetinu jich bleskově vyhladí (v podstatě celou městskou populaci včetně větších vesnic) a pak se ještě ty svině divěj, že je tam nemaj rádi a kvete tam extrémistický režim. Zlo plodí zase pouze zlo a extrémy plodí extrémy, pánové.

Jeden národ, jedna krev, a co se z nich stalo jediným nenažraným rozhodnutím grázla kdesi od protinožců :(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch1 2017-04-09 18:09
To tomu debilovi nepustí do hlavy firewall a kdyby náhodou nějaký ten bit prošel, ty dva neurony to nezpracují. Marná snaha.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+38 # Che 2017-04-09 12:08
Podle zprav doletelo jen 23 raket. Zopakuj si pomocnou skolu, snad te tam nauci pocitat alespon do 50-ti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-47 # slobodaaa 2017-04-09 12:32
Podla akych sprav, podla sprav z kremla a z damasku? ahahhahaha, tomu moze verit len uplny hlupak :DDD to je asi taka pravda ako ked ruska statna TV nedavno odvysielala dokument, podla ktoreho v 68. v CSSR strielali do mierumilovnych ruskych vojacikov zli ceskoslovenski fasisti z gulometov

rusko otvorene okydava tvoju vlast a siri o tvojom narode klamstva, ale ty sa aj tak strkas moskve hlboko do zadku a bez rozmyslania poslusne zozujes vsetko co ti nesarviruju, skus niekedy pouzit aj vlastny rozum
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Popo 2017-04-09 13:14
Priatelu máš v tom nie malý zmätok. Používanie vlastného rozumu pri "vynášaní súdov" vo veciach o ktorých z vlastných skúseností človek nič nevie je vlastnosť tipická pre hlupeho človeka. Otvorené poukazovanie na reálné chyby kohokolvek nie je okydávaním ani klamaním ale nezištnou pomocou...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-36 # slobodaaa 2017-04-09 13:30
Vazne? Preco teda zuris ako besny a plujes okolo seba jedovate sliny, ked sa niekto opovazi poukazovat na chyby tvojho Kremelskeho bozstva ktoremu sa tak poslusne a oddane klanias?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Popo 2017-04-09 23:43
Nepoteším ťa, aj v tomto máš nie malý zmätok. Kde alebo kedy si ma ty videl zuriť ako besného alebo plujť okolo seba jedovate sliny, nebodaj sa poslušne klaniať nejakému Kremelskemu božstvu? Priatelu pravda je vždy jednoduchá a i v tomto do botky platí že argumentáciou založenou na našich domnienkach ba ani dehonestáciou oponenta verbálnými útokmi na jeho osobu sa naše tvrdenia u súdneho nestranného pozorovatela nestávajú pravdivejšími.. .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # chromolibden 2017-04-09 18:11
Ten dokument je přitažený za vlasy,nicméně ruské invazi do ČR předchazelo některých členů pozvání strany (mimochodem kde byli ti tví američané se svoji svobodnou armádou a celý svobodný svět? Promiň já zapoměl amíci byli zrovna ve Vietnamu bránit svobodu ).Ale když už si u té propagandy,netř eba zmiňovat jen dokumenty,stačí pár amerických perliček v podobě opravdu kvalitních filmů jako je například Rambo 2,3,odehrávajíc í se v Afhganistánu a Vitnamu,kde Johny hrdě brání Taliban či demokracii,jenž odráží perfektně propagandu doby,nebo další desítky jiných filmů jako Sniper,kde se jsou fakta překroucena,až to hezký není.

Na základě jednoho filmu si došel k závěru,že pravda je na druhé straně?

To je hodně ubohé.

A za další nejsem rusofi a nechápu jak si na to přišel.

Konec debaty
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Dědouch1 2017-04-09 10:31
Chceš taky?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # josh (xy) 2017-04-09 11:14
Dědouchu,..Svět kolem je složitý, ale jen blbec má hned ve všem jasno. Nehádej se s nám, protože pak klesneš na jeho úroveň a tam on tě porazí, protože tam má převahu. Nevím, proč naň reagovat, on nechápe a navíc, hlupák je sám se sebou spokojen.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch1 2017-04-09 14:05
Jasně, máš pravdu, ale nemohl jsem si pomoci... :DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # Vladimír57 2017-04-09 11:28
Máš pravdu slobodooo. Patnáct děr v písku a rozbitý bunkr, tomu se říká velmi úspěšná akce za 100 milionů dolarů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # chromolibden 2017-04-09 12:08
Úspěšná je,vyházely rakety a teď přijde nová zakázka na doplnění zasob:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-33 # slobodaaa 2017-04-09 12:45
Skody boli ovela vacsie ale to je vedlajsie. Tam islo o nieco ine, islo o zaucho pre Putina a Assada, kedze zverstva ktore pachaju uz prekracuju vsetky medze. Jednoducho ste dostali po budke. Skuste pouzit chemicke zbrane proti civilistom este raz. A pride skutocna ukazka toho co dokaze US namornictvo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # chromolibden 2017-04-09 13:00
Jak to víš?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Piovarči 2017-04-09 13:36
Aké zaucho Putinovi keď mu dali dopredu vedieť že tam na tú základňu vystrieľajú Tomahawky. Stiahli odtiaľ personál aj letuschopné stroje a dráha ostala nepoškodená i časť objektov. A ukazuje sa že úder i tak nebol moc efektívny keď na cieľ nedoletela minimálne tretina striel
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # slobodaaa 2017-04-09 15:07
Svoj ciel zasiahlo 58 z 59 striel.

Cielom nebolo sposobit co najvacsie skody, ak by chceli sposobit co najvacsie skody, polahky by celu zakladnu zrovnali uplne so zemou a nikoho by nevarovali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Piovarči 2017-04-09 16:33
Tak potom aké zaucho akurát ich to stálo milióny. Zrátaj koľko stojí jediná raketa Tomahawk
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # vjědec123 2017-04-09 13:45
Jediné, co se dnes jistě ví je, že isliláci podporovaní USA a jejich "koalicí" vyráběli chemikálie, kterými "obohacovali" obyvatelstvo Sýrie.
svobodnenoviny.eu/.../

nytimes.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Piovarči 2017-04-09 11:46
Slobodááááá
Lietadlá uleteli, dráhy ostali nepoškodené a šrot v hangároch bol zničený. A vybombardovali aj všetky sklady zbraní a sarin ani chlor sa na základni neobjavil a nezabíjal sýrskych vojakov. 7 ich údajne zabil a nejakí boli zranení, ale to môže byť len agenda. Ak boli Rusi varovaní varovaní bol aj personál na základni tak že sa dá predpokladať že tam nemusel vôbec nikto padnúť.
A v okolí boli obydlia ktoré sarinom ani chlórom neboli zasiahnuté po zásahoch muničákov.
#SYRIA #USA 4.8.2017 - 3,231 zobrazenie 5 (4 hlasov)
TRUMP VYSVETĽUJE, PREČO TOMAHAWKS ÚPLNE MISSED DRÁHA V SÝRII SHAYRAT AIRBASE
translate.google.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-29 # slobodaaa 2017-04-09 12:47
Skody boli ovela vacsie ale to je vedlajsie. Tam islo o nieco ine, islo o zaucho pre Putina a Assada, kedze zverstva ktore pachaju uz prekracuju vsetky medze. Jednoducho ste dostali po budke. Preto to bolo s varovanim. Skuste pouzit chemicke zbrane proti civilistom este raz. A pride skutocna ukazka toho co dokaze US namornictvo, tentokrat uz bez varovania.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Piovarči 2017-04-09 14:28
Slobodaaa a čo ak sa ukáže že tie zverstvá previedol niekto iný a že to bolo celé narafičené fals flag.
Preto že načo by to Assad robil keď mal situáciu pevne v rukách.
Ak teda sú na základni väčšie škody prečo už základňa opäť funguje a po likvidácii skladu streliva tam nikto nebol zasiahnutý ani chlórom ani sarinom a v blízkom okolí sú aj ľudské obydlia. Z tejto základne boli lietadká ktoré údajne zhadzovali bomby z chemickými zbraňami...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # slobodaaa 2017-04-09 15:11
hahahah ze pevne v rukach, pozri sa ako to v Syrii vyzera, ved Assad kontroluje len minimum uzemia, cize asi tak to ma "pevne" v rukach.

Preco by mal byt po zasiahnuti skladu streliva niekto zasiahnuty chlorom alebo sarinom? Vies vobec ako sa nieco take skladuje? A preco by to tam mali vobec skladovat? Navyse ak boli dpredu varovani? Tarate tu uplne hluposti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Piovarči 2017-04-09 16:49
No rozhodne postupuje a má viac územia ako umiernení teroristi made in USA.
ISIL je iná záležitosť ale aj na tomto fronte je Sýrska armáda úspečná a postupuje po prúde Eufratu aj v oblasti Palmíry
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # slobodaaa 2017-04-09 17:26
clovece tak ty si iny vtipalek, radsej si zisti fakty a prestan slepo prezuvat rusku a assadovu propagandu

o tom ako uzasne a rychlo assad vyhrava tu pisete uz dva roky

keby malo byt pravdou vsetko co pisete o assadovych udajnych vitazstvach a postupoch, tak uz by musel davno kontrolovat celu Syriu, a nie iba jej mizivu cast

skus niekedy pouzit aj vlastny rozum
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-04-09 19:37
Nemáš ani predstavu o tom čo sa tam deje a ideš sa tu rozčulovať. Američania tam bojújú s ISIL už niekoľko rokov a územie ISIL sa len viac rozpínalo, až nástupom Ruska v Sýrii začal ISIL strácať pôdu pod nohami a prichádza významne o územia.
Len vďaka Rusom a Sýrskej armáde. Toto je nezvratný fakt...

Sýrske vojská postújú najmä v oblasti Deir Hafer
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Václav Kumpolt 2017-04-10 07:30
Ty svoboděnko naše mladá, tvé výzvy o používání mozku vyznívají s přihlédnutím ke kvalitě tvých příspěvků poněkud bizarně a kontraproduktiv ně. Tím chci říct, že naprostá většina těch, do nichž se pouštíš, projevuje daleko větší míru informovanosti, logického úsudku a znalostí než ty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+42 # chromolibden 2017-04-09 12:04
Cituji slobodaaa:
hhh dobre dostali Putin s Assadom po drzke, tak je to spravne :)



Tohle může napsat jenom idiot...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-37 # slobodaaa 2017-04-09 12:49
to tvrdi kazdy normalny clovek ktoremu sa uz robi zle zo spinavosti a zlocinov ktore Putin a Assadom pachaju

nastastie takych ako si ty je mensina, len mentalny uboziak moze obhajovat zabijanie civilistov jedovatym plynom, pochybujem, ze sa vobec dokazes pozriet do zrkadla
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # chromolibden 2017-04-09 13:07
To o tom plynu ti řekl kdo,ten stejný zdroj jenž informoval o biologických a chemických zbraní co údajně vlastnil Husein?

O střelách z obohaceným uranem použitých USA v Iráku a Kosovu ti neřekli?To není vraždění civilistů?

Jen mentálně retardovaný chudák,neschopn ý si dávat informace do souvislosti,pož írá informace tak jak jsou mu předloženy a odmítá pochybnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-27 # slobodaaa 2017-04-09 13:37
Nuz urcite nebudem verit tomu, ktory bez hanby siri o mojej krajine klamstva a tvrdi, ze v 68. v CSSR strielali do mierumilovnych ruskych vojacikov slovenski a ceski fasisti z gulometov. Taketo klamstva si prosim pekne dovoli v 21. storoci tvrdit ruska statna TV.

Strely s obohatenym uranom su bezny typ municie pozuvany aj ruskom, a ma ich vo vyzbroji hocikto. Len vy ste z toho spravili bububu a robite si na tom propagandu.

Preco bez rozmyslania zozeries vsetko co ti naserviruje moskva a odmietas akekolvek pochybnosti? Rusko ze uz bolo tolko krat usvedcene z klamstiev, ze same zo seba spravilo uplne nedoverihodny zdroj informacii.

A teraz bez hladat zlych ceskoslovenskyc h fasistov co podla tvojich mecenasov z kremla s gulometmi masakrovali ruskych "hrdinov" vrazdiacich v uliciach nasich miest zeny a deti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch1 2017-04-09 15:27
Hoď link na ty kulomety v 68. , nebo buď zticha. Jsi první, od koho takovou blbost čtu. A vzhledem k tomu, že píšeš vyloženě jen kraviny, za kravinu to považuji.
Tak ukaž.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # slobodaaa 2017-04-09 17:36
Nuz na AC24 sa to urcite nedocitas :DDD Tu je akakolvek kritika ruska zakazana.

aktuality.sk/.../...

zpravy.idnes.cz/.../...

ceskatelevize.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Dědouch1 2017-04-09 18:29
"...bývalý komunistický poslanec štátnej dumy Jurij Sinelščikov..." , iděs.cz :DDD,
:DDD
"Popsala ji jako zásah proti připravovanému převratu, prevenci proti invazi NATO a „vážnou zkoušku sjednocených ozbrojených sil Varšavské smlouvy“.
Tak to bych podepsal. Nebýt toho, topili bychom se v těch západních sračkách rozkradeni a s SSa základnou dávno.
A plácání jednoho senilního zelenýho mozku... To jsou tvoje argumenty. :D
SSSR a současné Rusko, je podle tebe totéž.
A ty tvrdíš, že na všechno skáčeme.
Jsi troll, nebo hlupák. Diskuze s tebou, je ztrátou času.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Piovarči 2017-04-09 14:41
A vieš o tom že sa ISIL bráni v Iraku Mosul granátmi s chlórom a že v Aleppe použili chemické zbrane práve chránenci USA
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # slobodaaa 2017-04-09 15:20
V tom pripade nie je medzi ISIS a Assadom ziadny rozdiel :)

Aleppo ty radsej nespominaj, to je dalsi zo zlocinov Assada a Putina, polovicu Aleppa zrovnali so zemou aj s jeho obyvatelmi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-04-09 16:45
Netáraj Sýrska armáda v rámci prímerie minimálne dvakrát vytvorila bezpečné koridory ktorými obyvateľstvo mohlo opudtiť Aleppo, ale vlastní do nich strielali guľometmi keď chceli odísť z obliehaného mesta
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # slobodaaa 2017-04-09 17:21
Prave naopak, Syrska armada aleppo obklucila, nikoho nepustala von ani dnu. Ked niekto chcel odist, tak donho assadovi zoldaci strielali gulometmi. A takto obklucene Aleppo rusi rozbombardovali do stredoveku aj s jeho obyvatelmi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Piovarči 2017-04-09 19:41
KEcáš a obraciaš pravdu naruby čo mi to len pripomína:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Vladimír57 2017-04-09 13:29
slobodooo, je vidět, že bys sežral i hovno, pokud by ti jej naservírovali na ubrousku v amerických barvách a ještě bys u toho mlaskal.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Milan 2017-04-09 14:59
To nemúže napsat idiot ale pán Smatana po nickem Cituji chromolibden:
Cituji slobodaaa:
hhh dobre dostali Putin s Assadom po drzke, tak je to spravne :)



Tohle může napsat jenom idiot...

Cituji chromolibden:
Cituji slobodaaa:
hhh dobre dostali Putin s Assadom po drzke, tak je to spravne :)



Tohle může napsat jenom idiot...

Tohle nemúže napsat idiot ale pán Smatana pod nikem slobodaaa
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-20 # slobodaaa 2017-04-09 15:14
hhh dobre dostal fasista Putin a masiar Assad riadne po chrape, celemu svetu je uz zle zo zverstiev ktore pachaju :)

ty sa radsej skus pozriet do zakrdla a zamysliet sa nad tym, ako hlboko musi clovek klesnut, aby podobne ako ty obhajoval vrazdenie civilistov chemickymi zbranami
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Piovarči 2017-04-09 16:46
Len či to bolo tak ako tvrdíš. To musí vyšetriť nejaká komisia
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # slobodaaa 2017-04-09 17:19
hm len skoda, ze to tvoje rusko v OSN vysetrovanie zablokovalo a postavilo sa proti vysetrovaniu, to hovori za vsetko
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-04-09 19:41
Daj odkaz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Václav Kumpolt 2017-04-10 07:43
Když už tady, ty vemeno z ryby, neustále meleš o tom, jak někdo dostal pořádně do huby, za ucho a po paprčách, vysvětli mi, jak to že o tomto zcela jistě oslnivém vojenském úspěchu US Navy neustále neblouzní veškeré sdělovací prostředky od CNN až po ČT a Čro. Klid po pěšině, ticho, záležitost vyšuměla během 2-3 dnů, tedy v čase jako běžné zprávy, kterých projde sdělovacími prostředky denně stovky. Veškerý ohlas, který jsem zaznamenal, byly Kubalovo bojovně naježené uši a "propocené" spoďáry Tvarůžkové. Minimum vyjádření odborníků, minimum analytických rozborů... Ono totiž není co analyzovat, ono se pořádně ani neví, jak analyzovat, aby to někomu spřátelenému na věčné časy neutrhlo řádnou ostudu a blamáž.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Dědouch1 2017-04-09 15:29
Čili Idiot.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Lubinen 2017-04-09 14:02
Sloboda ty budeš taky jeden z těch chazarskejch naprogramovanej ch kyborgů bez mozku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # slobodaaa 2017-04-09 15:18
ty si taka mala zapredana proticeska krysa bez mozgu ktora za par rublov v diskusiach ochotne opluva vlastny narod a vlastnu krajinu :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Lubinen 2017-04-09 16:08
Já opluvam tých ako si ty, ktory robja vlastizrádnů službu chazarským sviňarom.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # slobodaaa 2017-04-09 17:11
tu opluvas kazdeho kto sa poslusne neklania fasistovi z kremla, ako vravim, za par rublov ochotne predas aj vlastnu mater, spina jedna zapredana :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Piovarči 2017-04-09 20:07
Fašista z Kremla - Kurva tak Rus hnal fašistu domov do Berlína a ty tu budeš o Rusovi hovoriť že je Fašista.
TY SI FAŠISTA aj s tvojími kámošmi z USA
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # XYZ 2017-04-09 09:32
"Norská policie našla a odpálila v centru Osla .."

Chudák osel ..
novinky.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+45 # Jiri Novak 2017-04-09 09:47
Co to tady všichni třepete za nesmysly? Většinu tomahawků sestřelili Sýrijci a tyhle rakety lze nalézt v oblasti Tartus. Na letiště doletělo ve skutečnosti 14-16 raket. Trump je hajzl a bude střílet dál. Kdyby si to někdo chtěl přečíst, takový malý souhrn, tak ho najde tady:
planet-today.ru/novosti/armiya/item/67204-sirijtsy-unichtozhili-36-tomagavkov-fakty-i-polnyj-razbor
Navíc už od začátku jsem četl informace, že víc než polovina raket byla sestřelena. Co se to tady zase děje za sračky? Proběhlo to tak, jak jsem četl, důkazy jsou k dohledání. Neuvěřitelné, jak jim ty pohádky o hodném Trumpovi žerete. Dál už nic. Seru na to. Hrajte si v mateřské.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Piovarči 2017-04-09 12:00
Toto stále platí o USA

Novák odkiaľ vieš že Tomahawky boli zostrelené s tým by sa už Sýrska armáda vyťasila sama. Zatiaľ sa k tomu nevijadrili.... tu je ten článok čo úvádzaš s translátorom teda v približnom preklade. Foto havarovaných tomahawkou z Latakie som tu dával
translate.google.sk/.../...

Pohľad na zničený hangár bojových lietadiel po zasiahnutí raketami Tomahawk na leteckej základni Šajrát v Sýrii.

Akcia USA bola na hrane stretu s Ruskom. Napísal to na svojom facebookovom profile ruský premiér Dmitrij Medvedev . Podľa Medvedeva prezident Donald Trump tak demonštroval svoju nesamostatnosť a závislosť na americkom establishmente.
topky.sk/.../...

Sýrska letecká základňa Šajrát v provincii Homs – 6 apríla 2017
www.aktuality.sk/.../9

Letecká základňa po útoku

Podľa tejto analýzy sa netrafilo 20 Tomahawkov respektíve nedoletelo a mohlo byť zostrelených je tam rozpor 16 striel... Alebo je aj táto analýza len súčasťou hry?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Jiri Novak 2017-04-09 12:07
Přesně!
V den, kdy se to stalo, jsem měl před čumákem tři zprávy z různých ruských deníků. které mi chodí automaticky, že syrská protivzdušná obrana sestřelila většinu raket USA. Myslel jsem, že to všichni víte a dál jsem se o to nezajímal. Teď se podívám, jestli je najdu, zatím odkazy na dostupná vyjádření odborníků. Mě vůbec nenapadlo, že z toho bude takový virvál. Tomahawky byly sestřeleny protivzdušnou obranou syrské armády z ruských raketových komplexů S 300, pokud se nepletu.
mpsh.ru/.../
tsargrad.tv/news/jekspert-armii-asada-udalos-sbit-30-amerikanskih-tomagavkov_57636
maxpark.com/community/5652/content/5771403
bazaistoria.ru/blog/43894960843/%C2%ABPropavshie%C2%BB-36-raket-%C2%ABTomagavk%C2%BB-sbityi-rossiyskoy-PVO-v-Sirii?domain=mirtesen.ru&pad=1&paid=1
newstes.ru/2017/04/08/pvo-armii-asada-unichtozhila-30-tomagavkov-ssha-ekspert.html


Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Piovarči 2017-04-09 16:43
Díky informácie treba postupne poskladať.
Ešte daj odkaz odkiaľ máš tie fotky tých zbytkou Tomahawkov
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Václav Kumpolt 2017-04-10 08:12
Pio, jestli nedoletělo 20 či 36 tomahawků je v podstatě podružné. Obě čísla jsou totiž dělitelná čtyřmi a většina PL komplexů je organizována po čtyřech raketách na 1 baterii, tj. 4 "klacky" na jednom odpalováku nebo 4 samostatné odpalováky na jedné tzv. rampě (to znamená zjednodušeně, že jsou řízeny z jednoho naváděcího radaru). Ve světle těchto čísel je úspěšný zákrok syrské PVO velmi pravděpodobný. To jsou samozřejmě moje spekulace, ale jsou daleko pravděpodobnějš í než kvanta technických poruch těch křápů, i když ani toto nelze úplně vyloučit. V obou případech (sestřelení i závady) to vede útočníka k tomu, aby si do věci vnesl jasno. Pokud spadly samy - je to šlendrián a bordel a někdo patří zavřít. Nebo to svědčí o hrůzném stavu výzbroje a lze to aplikovat na celý ten washingtonský krvelačný spolek. Pokud byly tomahawky sestřeleny (já jsem zase četl něco o ještě starších komplexech S200 Vega z konce 60. let, byly ve výzbroji ČSLA) v takovém množství, svědčí to opět o nedostatečnosti , neefektivnosti (to v obou případech) a nepoužitelnosti starých tomahavků na syrském válčišti. To je jako by někdo proti MiG31 zkoušel nasazovat druhoválečné Mustangy. V případě, že by nedoletěla pouze jedna raketa, jak tady neustále mele bez podpory argumentů to střevo slobodnéééé, slyšeli bychom ze všech stran chválu a vytahování se. Pánové, přece si vzpomenete na Pouštní bouři, že?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # Jiri Novak 2017-04-09 13:30
A tady je na videu a fotkách zdokumentována těžká a nebezpečná "práce" bílých přileb:
Video na fb zde:
facebook.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Dědouch1 2017-04-09 15:34
Díky za oba příspěvky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Jiri Novak 2017-04-09 15:43
Není za co. Hezkou neděli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch1 2017-04-09 14:20
"Podľa Medvedeva prezident Donald Trump tak demonštroval svoju nesamostatnosť a závislosť na americkom establishmente."

Co když to tak má vypadat. Třeba Medveděv Trumpa kryje?
Trump ještě nemůže mít takovou pozici, aby po tom establischmentu šel přímo...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-04-10 12:33
Keby sa hocikto proti nim v tom prezidentskom poste otočil zabijú ho ako psa
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Che 2017-04-09 12:22
Byl jsem rad ze nebyla zvolena Hitlery.
Je ale zrejme, ze i Trump je jen loutka a nejspise se nikdy nedozvime, kdo stoji v pozadi. Dovedu si ale predstavit, ze odvodnit USSAckou bazinu je tezke, nejspise i nemozne, bez 3 SV. Doufam, ze se toho nedoziju.
Cely svet by USSAky urcite porazil, ale lide zacnou neco delat, az kdyz mohou ztratit jen okovy.
A kazdy si hraje jen na svem pisecku a zatim se nedohodnou. Osud Iraku, Libye, Syrie, Jemenu, Ukrajiny a dalsich muze potrefit kazdy slabsi stat, kde je mozne neco vydrancovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # slobodaaa 2017-04-09 15:29
hhh no ale mas smolu, cely civilizovany svet totizto stoji na strane USA, na strane ruska je len zopar zlocineckych diktatur, priaznivci fasizmu, komunisti a uchylaci ako si ty, obhajujuci vrazdenie civilistov chemickymi zbranami

ale zabijanie ludi plynom je tvojmu srdcu blizke ze? ci to je len nahoda, ze vacsina z vas co sa tu strkate putinovi hlboko do zadku obdivujete fasizmus a hitlera?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # židovskej zmrd 2017-04-09 16:21
Cituji slobodaaa:
hhh no ale mas smolu, cely civilizovany svet totizto stoji na strane USA, na strane ruska je len zopar zlocineckych diktatur, priaznivci fasizmu, komunisti a uchylaci ako si ty, obhajujuci vrazdenie civilistov chemickymi zbranami

ale zabijanie ludi plynom je tvojmu srdcu blizke ze? ci to je len nahoda, ze vacsina z vas co sa tu strkate putinovi hlboko do zadku obdivujete fasizmus a hitlera?


Kurva táhni už s těmi kecy do hajzlu
ty zkurvenej židáckej parazitickej zmrde,stáhnout z tebe kůži za živa je málo,kundo vylízaná pojebaná
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Piovarči 2017-04-09 16:35
Na Strane USA stojí celá civilizovaná banda politikov a spolupáchateľov nie celý svet kde chodíš na také kraviny
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # slobodaaa 2017-04-09 17:09
hm nuz tvoja prezivka hovori za vsetko, fasisticka spina

cim to asi tak je, ze prave fasisti a neonacisti sa klanaju putinovi? s moskvy vanie fasisticky smrad tak sa k nemu otacate, podobne ako ste sa v minulosti otacali k berlinu

SMRT FASISTOM!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # chromolibden 2017-04-09 18:41
Cituji slobodaaa:
hm nuz tvoja prezivka hovori za vsetko, fasisticka spina



SMRT FASISTOM!



S tím souhlasím,ale to je tak vše...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # pepejose 2017-04-09 19:56
no když už se tady navážíš do ostatních co si uklidit před vlastním prahem , asi jsi rychle zapomněl kdo se přidal z našeho státu na stranu fašistů
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-04-09 20:10
No ty si riadny vyvrhel
SMRŤ FAŠISTOM áno ale tým tam na západe tam sa táto ideológia zrodila a tam aj ďalej zahníva
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lubinenl 2017-04-10 08:09
Pio ten idiot je klasický představitel , který něco hlásá a pravda je přesně opačná to mi připomíná jenom jedno symbol satanismu obrácený kříž.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2017-04-10 12:31
Presne takto tento ľudský odpad prevracia skutočnosť naruby. Majú to chlapci z Talmudu tieto duchovné bludy... veľmi ťažké postihnutie....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Dědouch1 2017-04-09 18:37
Šlo by to kultivovaněji, ale souhlasím. Ten magor, je otravný těmi bláboly, jak moucha a prchlivější nátuře, holt bouchnou saze. :DDD
Pokud to není přímo pětikokot, musí být z jednoho vrhu. Asi bude nejlepší, se k této kreatuře chovat jako k němu. Přehlížet.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # chromolibden 2017-04-09 18:54
Přesně tak,už dlouho jsem se nesetkal s tak zmasakrovaným mozkem propagandou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jarin G. 2017-04-09 22:43
Hurá!!! Sláva!!! Souhlas, ale že ti to trvalo, že je blbost na něj reagovat ;o). Ty, takovej zkušenej harcovník. Možná, že mi to budeš mít za zlé, ale v poslední době se docela ochotně necháváš zavléknout do diskuzí s všelijakýma strýčkama, babičkama, slobodamaaamaa. ...(já tomu říkám, že jim skáčeš na háček), a bohužel i můj oblíbený dodavatel informací Pio se vydává do bitev, které ale nejsou žádným přínosem! Projeďte si, chlapi, tuhle diskuzi. Metrová vlákna se slobodaaa, vždyť pak tady zanikají i články, které něco sdělují, ale většina lidí se sem na konec už nedostane.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-04-10 15:58
:D
Jarouši, to není až tak zavlečení do diskuze. Ona taky nemůže v takových případech být řeč o diskuzi.
Jednak mě to (u těch nových, nebo i "nových") chvilku baví a druhak, dám té jejich "inteligenci" vyniknout.
To není poslední dobou, dříve jsem si to opravdu vychutnával. :D
Ale jasně, odkopaného debila ignoruji, ani nečtu, ani nehodnotím. (líbí se mi u nich víc nula, než jakkoli vysoké záporné číslo) Jen čas od času poruším zásadu u lavice. Na toho obětavého bojovníka a nadčlověka mám slabost. To, je takový debil, až je roztomilej.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Václav Kumpolt 2017-04-10 08:20
Je to pětikokot...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-04-10 16:00
Nevím, nejsem si jist. Nějaký čas sem nechodí a nějaký čas jsem ho ignoroval. Tak si nepamatuji jeho způsob blábolení a nejsem až takový urpuťák, abych ho hledal v historii.
Je to ale dost pravděpodobné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jarin G. 2017-04-09 23:25
Jirko, díky za info a nenech se otrávit. Trollové jsou všude a lidí, co s tebou souzní tu už máš taky dost. Ti, co pořád doufají v Trumpa taky brzo pochopí. Tohle není jeho poslední svinstvo!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-04-10 16:01
No no no!
:DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jarin G. 2017-04-10 19:53
Jo jo jo ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Tartar 2017-04-09 10:16 Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # josh (xy) 2017-04-09 10:27
Toto dává smysel....
Na otázku, prečo ruská protivzdušná obrana nezničila americké Tomahawky uviedol, že S-400 ochraňujú ruské vojenské základne v Sýrii a že prezident RF Vladimír Putin nechce zvyšovať napätie s USA, ktoré by mohlo vyústiť do zničujúcej jadrovej vojny s USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Lubinen 2017-04-09 10:31
Jirko beru tě jako válečnýho specialistu,kte rý tuto diskusy povyšuje vždy o level výš , jenom musíme holt mít s některými více trpělivosti tak zatím čau a dík za tvoji práci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Jiri Novak 2017-04-09 10:52
Děkuji, ale nejsem válečný specialista. Jsem jen specialista na odhalování věcí takových, jaké jsou ve skutečnosti bez všech těch s.aček kolem. Je to sice drsná a smradlavá práce, ale vyplatí se.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # Jarda007 2017-04-09 11:16
A je to venku! Důkazy a fotografie potvrdily, že chemický útok v Idlíbu byl zinscenovaný Bílými přilbami a americkou CIA. Syrská opozice na Twitteru informovala o chemickém útoku den předem! Trump má vážný problém, má kolem sebe zrádce, lháře a nekontroluje silové složky USA stejně, jako je nekontroloval Obama!
aeronet.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # Jiri Novak 2017-04-09 11:30
Jo, to jsem slyšel, zpráva o chemickém útoku prý vyšla v šest ráno a útok se odehrál v jedenáct. Bylo to v pátečním cntv. Mě ten útok vůbec netáhl. A když mě něco netáhne, tak je to podfuk. Daleko důležitější věc se stala na Donbase a to všeobecná mobilizace. Mají teď silnější armádu než protivník a švýcarský systém obrany k tomu. To je věc! Velká.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Piovarči 2017-04-09 13:11
Jarda to som tu už pod predchádzajúcim i článkami pastoval aj s fotografiami

Tu už na tieňoch vidno že akcia sa odohráva včas ráno keď slnko bolo ešte nízko. Letecký útok prebiehal až o 11,30
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jarda007 2017-04-09 14:06
Dík za info. Na tom obrázku bych ještě předpokládal, že ti lidé budou v křeči stočený do klubíčka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Václav Kumpolt 2017-04-10 08:30
Taky by se dalo čekat, že ti hrdinní zachránci budou v atombordelu, v maskách, v těch proslavenejch přilbách. A vono prdlajs, mají to jak nácvik odklízení následků hospodské rvačky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lubinen 2017-04-10 08:01
Jirko dík za upřesnění a tvoji skromnost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # mister 2017-04-09 11:24
Cituji....„Blah opřeji našim výborným vojákům za to, že dobře zastupovali zájmy USA a celého světě v útoku na Sýrii," napsal Trump na Twitter.cz.sputniknews.com/.../...
To je teda hnus.Donald ztrácí své sklamané voliče.Na začátku jsem věřil Donaldovi.Co se stalo?.Každý politik přišel o rozum?Pravděpod obně nemají odvahu říct pravdu.Můžete to pochopit?Politi ka není nic jiného než kriminalita,lež a válečné zločiny.Má smysl volit, a nebo potřebujeme vůbec politické strany?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Che 2017-04-09 12:41
Citace:
# mister 2017-04-09 09:24
Cituji....„Blah opřeji našim výborným vojákům za to, že dobře zastupovali zájmy USA a celého světě v útoku na Sýrii," napsal Trump na Twitter
Ono neni mozne verit vsemu, co kdo nekde vybleje. Kdovi, kdo byl autor toho clanku. (Za Petko Kotova psal napr. jiny autor, aby toho idiota zdiskreditoval, ackoliv to teoreticky neni mozne) Mozna ze to je vse jen dalsi metoda na odstraneni Trumpa. Vcera bylo na titulni strance nemeckeho "BILD Zeitung" napsano:

Trump se pomstil Asadovi a zavrazdeni deti a miminek otravnym plynem.
(Teda volne prelozeno, nebot takove noviny pochopitelne nekoupim, byl jsem ale maximalne nasrany). Je to ale jen dukaz toho, jaci idioti vsude sedi a zvraci jen "FACKE" a nic se jim nestane, jeste je nekdo dobre zaplati.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Václav Kumpolt 2017-04-10 08:37
Ono těm demokratům a zastáncům miminek a dětí by bylo dobře předložit nějaké ty fotky z Drážďan, Hamburku, Porýní, dále z Koreje, Vietnamu, Laosu, Kambodže, Libye, Iráku, Jugoslávie a taky z míst, kde sice přímo nezasahovali, ale pomáhali to tam aktivně a chutí rozmrdat (např. Chile, Ukrajina). Ale především by se jim měli ukázat záběry z Nagasaki a Hirošimy!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-04-10 12:26
Presne treba tú také foto zhromažďovať koľko miminiek už roztrhali tie USA bomby vo svete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-04-09 13:19
Treba im tam zvoliť to čo tam už 20 rokov nemali nejakú stranu vzdoru
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # jirik 2017-04-09 12:34
USA upozornily Rusko na to, že zaútočí na leteckou základnu syrského vojenského letectva, ovšem nikoli prostřednictvím politických kanálu, oznámil tiskový mluvčí Bílého domu Sean Spicer.

„Co se týče toho útoku, pak naši armádní činitelé jednali podle běžného plánu, použili kanály k odvracení konfliktů, protože my (USA a Rusko) působíme společně v jedné oblasti, a proto jsme zaručili, že zabráníme konfliktu, pokud jde o vojenskou odpovědnost. Žádné kontakty s politickým vedením v Moskvě ale před útokem navázány nebyly," řekl Spicer ve vysílání televize Fox News.

„Je to (útok v Sýrii — red.) jasný signál jak pro naši zem, tak i pro celý svět, že náš prezident (Donald Trump — red.) bude dělat všechno, co bude potřeba, aby zajistil naše národní zájmy," dodal mluvčí Bílého domu.
sptnkne.ws/ebDY
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Václav Kumpolt 2017-04-10 08:40
No, a zase se končí u "národních zájmů" USA. Ty, jak známo, zahrnují celou planetu a přilehlý vesmír.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Piovarči 2017-04-10 12:19
Ja mám také podozrenie že majú svoje národné záujmy aj v samotnom nebi. Vraj ak toho despotu Boha v nebi nezvrhnú tak tam vpáli a obsadí celé nebo námorná pechota USA a milého Boha odvedú v putách na Guantanámo a jeho miesto zaujme Trumpetova USA demokracia.
A doma v zemlianke mám ešte dve vrecia zemiakov a vraj aj tie sú už v režime ochrany Amerických národných záujmou nemám sa vraj opovážiť sa ich viac dotknúť, kým si po ne nepríde USA námorná pechota....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Vašek 13 2017-04-09 12:36
Z celé té události mi vychází fakt, že se Američtí generálové totálně ztrapnili a že kvalita Ruské protiletadlové obrany je nepřekonatelná. Myslím si, že 36 Tomahavků poslali Chybyny někam do písku a nad zbytkem převzalo řízení Ruské velení a navedlo je tak, aby nezpůsobyly žádné škody. Výsledek je takový: Amerika dál potvrdila svoji roli agresora. Její nejmodernější zbraně jsou nepoužitelné, protože Rusové mají "vypínač" a mohou tu jejich srandaarmádu kdykoli vypnout. Stačí zhasnout a oni se už umlátí sami. Po incidentu v Černém moři s americkým torpedoborem a ruskou stíhačkou to ještě SSa genrálové nebrali vážně, no tak nyní mají o čem přemýšlet.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # vlk samotář 2017-04-09 12:54
Krátce po dopadení vypálených amerických raket do prostoru Sýrie se nejmenovaný generál, který k útoku dal příkaz, protáhne v kůží potaženém zapoceném křesle,.. a jen tak pro sebe potichu šeptne..:

"Stejně je to paráda, že ještě dnes existují na světě střelnice mimo území našeho státu, kde si můžeme beztrestně otestovat naše zbraně a nemusíme za to nikomu platit!..."...

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # ovkscmfm 2017-04-09 13:18
Útočný oddíl flotily USA se vydá ke korejskému pobřeží.

Z novoročního projevu Kim Čong Una..

ovkscmfm.estranky.cz/.../...

Vážení soudruzi,
ohlížejíce se za rokem 2016, ve kterém každý z nás oslavoval každý den gigantickým bojem, vytvářeje nové dějiny velkého rozkvětu, bezpříkladného v historii revoluce čučche, vcházíme do nového roku 2017.

Využíváním této významné příležitosti, když se důstojně ohlížíme zpět na skvělý rok naplněný pyšnými zázraky představenými naším skvělým lidem, abych s nejvznešenějším přáním poskytl vřelé pozdravy všemu korejskému lidu, který překonal s optimismem zkoušky všech odstínů bezprecedentní v dějinách, sdíleje rány a strasti se stranou a spojuje s ní svůj osud tím, že tvoří nedílný celek s jejími myšlekami, záměry a vůlí, a popřál mu slávu a štěstí nadějemi naplněného nového roku.
Své vřelé pozdravy zasílám i krajanům na jihu a v zahraničí a pokrokovým národům světa a dalším zahraničním přátelům, kteří usilují o získání nezávislosti a spravedlnosti.
Rok 2016 byl rokem revoluční události, rokem velké změny, stojící za zmínku v dějinách naší strany a země.
V loňském roce, uprostřed stoupajícího revolučního nadšení všech členů strany, sloužícího mužstva a dalšího lidu a velkého zájmu světa, se konal sedmý sjezd Korejské strany práce významným a ohromným způsobem jako velký politický festival.
Sjezd hrdě přezkoumal slavné dějiny postupu naší strany v revolučním procesu čučche po vítězné cestě pod moudrým vedením velkých soudruhů Kim Ir Sena (Kim Il Sunga) a Kim Čong Ila a vyložil smělý plán pro dovršení socialistického procesu pod praporem kimirsenismu-kimčongilismu.
Prostřednictvím tohoto historického sjezdu byla plně prokázána železná vůle našeho sloužícího personálu a lidu kráčet po cestě čučche, následujíce stranu, a byly položeny trvalé základy pro korejskou revoluci. Bude vryt do dějin naší země jako setkání vítězů, které demonstrovalo nepřemožitelnou sílu velké kimirsensko-kim čongilské strany, jako slavné setkání, které položilo nový milník při provádění revolučního procesu čučche.
Loni bylo dosaženo epochálního obratu při upevňování obranyschopnost i čučche Koreje, a naše země dosáhla statusu jaderné mocnosti, vojenského obra na východě, kterého se žádný nepřítel, jakkoli impozantní, neodváží provokovat.
Uvedli jsme první test vodíkové bomby, testovací střelbu různých prostředků a test jaderné hlavice, abychom se úspěšně vypořádali s jadernými válečnými hrozbami imperialistů, které narůstaly ze dne na den, rychle jsme rozvinuli vysoce vyspělou vojenskou techniku a vstoupili do závěrečné fáze přípravy spuštění testu mezikontinentál ní balistické střely; dosáhli jsme dalších skvělých úspěchů, jednoho po druhém, v konsolidaci obranné schopnosti. To zajišťuje silnou vojenskou záruku pro obranu osudu země a národa a vítězný postup procesu budování silné socialistické země. Naše statečná lidová armáda spolehlivě bránila bezpečnost země a výdobytky revoluce, čímž rozhodně mařila bezohledné manévry nepřítele pro agresi a válku, a perfektně provedla svá politická a ideologická hlediska a vojenské a technické přípravy, jak se sluší na neporazitelnou armádu . . . . .

ovkscmfm.estranky.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Piovarči 2017-04-09 14:02
Napriek všetkémeu majú Severokórejci čo sa týka USA inperializmu úplnú pravdu.

Uvedli jsme první test vodíkové bomby, testovací střelbu různých prostředků a test jaderné hlavice, abychom se úspěšně vypořádali s jadernými válečnými hrozbami imperialistů, které narůstaly ze dne na den, rychle jsme rozvinuli vysoce vyspělou vojenskou techniku a vstoupili do závěrečné fáze přípravy spuštění testu mezikontinentál ní balistické střely; dosáhli jsme dalších skvělých úspěchů, jednoho po druhém, v konsolidaci obranné schopnosti. To zajišťuje silnou vojenskou záruku pro obranu osudu země a národa a vítězný postup procesu budování silné socialistické země. Naše statečná lidová armáda spolehlivě bránila bezpečnost země a výdobytky revoluce, čímž rozhodně mařila bezohledné manévry nepřítele pro agresi a válku, a perfektně provedla svá politická a ideologická hlediska a vojenské a technické přípravy, jak se sluší na neporazitelnou armádu . . . . .

Teraz im fandím nech to znie akokoľvek čudne. Imperializmu sa možno brániť len účinnou silou. A srať na váš pokrok a spotrebné šialenstvo západu všetkých nás doviedlo len na prah sebazničenia.
Otrávene potraviny, otrávená voda, vzduch, všade dookola podvod a faloš, vojny a zabíjanie. Stojí nám to za to? Byť na strane zvlčilého západu a jeho morbídnych hodnôt?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Lubinen 2017-04-09 16:27
Pio máš pravdu spoustu lidí zahubí otrávená konzumní společnost vybudovaná na bezcitné devastaci všeho přirozeného.Bez přehý egoismu a zaslepenost je tenhle
hnusáckej parazitující systém jak na lidech tak hlavně na přírodě.Za tu nevděčnost bude lidstvo právem trpět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # chromolibden 2017-04-09 18:23
Lubinen - Piovarči

Naprostý souhlas,ale KLDR si opravdu nevybralo správnou cestu.Režim který v zemi vládne není komunismus,ale vláda jednoho klanu.Chápu,že není jednoduché se bránit imperialismu,al e tento způsob určitě není správný.Život obyčejných lidí v KLDR určitě není o moc bohatší než ten v konzumní společnosti.Vše chno vlastní strana a strana rozhoduje.Tento systém,je daleko blíž Orwelovu 1984 než imperiokapitali smus.Který je potřeba nahradit sofistikovanějš ím a propracovanější m systémem než jsou doposud známe ideologie.Je třeba brát z každého režimu a systému to dobré a využít pro lidi.Prozatím,a le jen jeden systém kritizuje druhý.A především kapitalismus tvrdí,že lepší systém neexistuje,aby si udržel životnost co nejdéle,což v podstatě znamení do úplné sebedestrukce lidstva.

Je to pořád stejné,už Hitler pochopil,že v mládí vštěpovat vlastní pravdu je nejúčinější způsob překrucování pravdy a vytvoření věrných.Tento systém se v těchto metodách nelíší.
Musím říct,že ať si lidé plyvou na socialismus sebevíc,my jsme měli vždy vzdělanou dělnickou třídu (největší gramotnost na světě!) s daleko méně vymytými mozky a dostatečným přehledem,než je tomu bohužel dnes.

Konzum je to co lidstvo totálně zlikviduje a vezme sebou i všechno živé.Z pohledu existence světa,je to bezvýznamná věc.Život se vyvine znovu v jiné formě,ale člověk zmizí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-04-09 19:50
Chrommolibdén máš pravdu, ale i ten dnešný komanč iste uzná že musí povoliť náboženskú slobodu, slobodu prejavu i slobodu podnikania ktorú je ale treba omedziť nejakým rozumným stropom preto že veľké peniaze potom slúžia despotizmu nadnárodného molocha ktorý tu napokon nastolí takého Orwela že sa z toho poserie ak Kym čun il či ako sa volá...

Situácia severne od Hama.
Boje a útok na Sýrsku armádu tu zahájili umiernení urezávačí hláv.
Sýrske vojsko prechádza do protiútoku. Preto pištia v Turecku o prímerí a Američania idú Putina presviedčať aby sa vzdal podpory Assada.
Čo asi urobí Puutin

mapa poskytuje všeobecný pohľad na vojenskú situáciu v Sýrii dňa 7. apríla 2017.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # chromolibden 2017-04-10 10:52
Pravda,nemám námitek:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-04-09 20:30
Souhlas do puntíku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Věra Štimová 2017-04-09 18:49
Ano, nejenom člověk potřebuje k životu čistou vodu, půdu a ovzduší. Již se blíží čas, kdy to tak bude, proto nezoufejte. Podívejte se prosím na oblohu, kde jako naše druhé Slunce se mihne na východě černá díra obalená rozžhavenou hmotou, kterou požírá a vězte, že jsme se už po sedmé přiblížili k místu na své oběžné dráze, kdy v pravidelných intervalech, tuším třiceti tisíc let, dochází k tzv. vrásnění. Každý se o tom učil v šesté třídě a důkazy jsou kolem nás. Zadejte si prosím do vyhledávače druhé Slunce a videa lidí z různých koutů světa, například ze Slovenska, jsou vypovídající. Proto ty strachy Korejských spoluobčanů plně chápu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # cacas 2017-04-10 03:14
Cituji Věra Štimová:
jako naše druhé Slunce se mihne na východě černá díra obalená rozžhavenou hmotou
Jen jestli se spíš od západu neblíží hnědá díra obalená blátivou hmotou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # contumax 2017-04-09 19:37
Piovarči

Souhlas souhlas souhlas...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # contumax 2017-04-09 19:43
Piovarči

Možná počítám dobře, ještě SSA chybí napadnout pět zemí kde nevládnou SSA banky... A Severní Korea právě mezi ně patří...!!!

Proto je v médiích celá léta Severní Korea očerňována a prohlášena za totalitní diktaturu...

Dnes jsem četl na titulcích nacistický ČT 24 že k poloostrovu Koreii míří SSA letadlové loď i s doprovodem...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-04-10 12:04
Celý svet môže byť raz dva v ohni pre blbého Trumpa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Poutník 2017-04-09 14:02
Jak sleduji diskuzi celkem se bavím. Trump syrske vládě a rusům pomohl po tom co vybombardovali povstalecky sklad chemických zbraní takovým způsobem, že mu zaprisahli odpůrci Putina ještě fandí. Myslím že to byla pro všechny zúčastněné úspěšná operace, kromě povstalců kteří teď snad v rámci ofenzívy vylezli z města na volné prostranství kde je lze lépe zlikvidovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # slobodaaa 2017-04-09 15:33
jasne a preto tak zurite a plujete jedovate sliny :DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Poutník 2017-04-09 15:47
Já? Jen komentuji situaci. Nemám zapotřebí lézt do pozadí západu ani východu. Pokud budou potřebovat pro sebe, obetuji nás bez váhání jako civilisty v sýrií. Jen nechápu při jim tak naivně fandíte? Já jsem v bojových zónách nějaký čas strávil a nerad bych to samé viděl doma. A že se tu hraje o víc než o kus pouště , to si můžete být jist .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-04-09 17:51
Slobodáááá si myslí že sa bojuje o slobodu a hlavne tú jeho:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # chromolibden 2017-04-09 18:15
To je blbec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Milan 2017-04-09 15:04
Cituji Lubinen:
Sloboda ty budeš taky jeden z těch chazarskejch naprogramovanejch kyborgů bez mozku.

Pán Smatana je Janda ve Slovenském vidání.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Lubinen 2017-04-09 16:16
Milan ano v tom se podobáme se slovákama jako vejce
vejci,zřejmě to bude dobře placená práce ideologického dementa pro sluníčkáře ale proti alternativě a vlastencům ,takový Sorošův politruk.Už abychom se těch hnusáků zbavili.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # slobodaaa 2017-04-09 15:31
hhh dobre dostali fasista Putin a masiar Assad po papuli, tak je to spravne :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-04-09 16:38
No nedostal akurát starú rozobranú techniku vymenia za novú. Letisko funguje
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # ivanhoe111 2017-04-09 16:16
NO JÁ slyšel něco jiného-Víte proč mainstrem mlčí o tom kam dopadlo 36 Tomahawků?Víte proč Rusko zajímá kde skončilo 36 Tomahawků?Vše by vám odpovědělo,kdyb y jste si poslechli:

svobodne-radio.cz/.../

Tam je jasně ředčeno,že (prvních) 36 Tomahawků sestřelilo 9 baterií S-400.(9x4).Rus ko chce svoji "reklamu" na účinost S400-a USA to ví-a onu "reklamu" se zdráhá poskytnout.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Lucif 2017-04-09 20:45
Pozor, to záleží od toho aký typ rakiet. Z tých menších (9M96x) môže jedno vozidlo páliť až 8 naraz.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # r.m. 2017-04-09 17:21
Žid Kushner, manžel Trumpovy dcery Ivanky, se snaží dostat prezidenta do mainstreamovějš ích postojů, zatímco Bannon se snaží udržovat při životě nacionalistický zápal, který vedl k jeho volebnímu vítězství v listopadu.
theguardian.com/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Věra Štimová 2017-04-09 18:23
Ten člověk s satanovým jménem by měl nejdříve zjistit fakta, než bude vědět pravdu. Přesvědčení bez důkazů je jenom víra v žebro. Pokud někdo chce rozpoutat válku v době, kdy na straně jedné jsou zbraně, které dokáží zničit zeměkouli a na druhé straně jsou zbraně, které takovýhle koulí mohou zničit tucty, pak se naskýtá otázka, jestli nám nevládnou stroje. Stroj je neživý, má ale energii například z ukradených Teslových vynálezů, čili se průběžně dobíjí ze vzduchu a hlavně nemá cit a lidské vlastnosti. To, co je skryto v těch tělech vypěstovaných ze spermií a vajíček dárkyň, za vajíčka tady na tomto webu, kde nabízeli dárkyním dvacet tisíc korun českých, není nic jiného, než ona umělá inteligence, kterou kdysi někdo naprogramoval jako samoučící program s tím, že v programu bylo, že normálové jdou po nich. S touto filosofií se tedy odpravěj i na dalších planetách. Chudáci mimozemšťané. O jedněch takových běžela kdysi komedie s Lui de Funesem. Jeli ale na olej a rezli ve vodě. Nerozuměj tomu, proč si ťukáme na čela u každého z nich. Nejsou z tohoto světa, Bílý dům je nejspíš už zcela odtajnil akorát začínali v tělech zelených mužíčků, teď si genom dokáží vytisknout i na 3D tiskárně. Zajali plno vědců a těch, kteří tuší, že pomáhat lidem, kteří ztratili při nehodě nos, tak jim ho vytisknou ve 3D a uchovaj na myši, než jim ho přišijou, je morální stanovisko každého rozumného lékaře. Co se děje po částech, není zřejmé nikomu, kromě toho, který potřebuje ještě natisknout mozek.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # jirik 2017-04-09 18:39
Turecký ministr zahraničních věcí Mevlüt Çavuşoğlu prohlásil, že Moskva nepodniká nezbytné kroky v souvislosti se zmařeném příměří v Sýrii. Informoval o tom v telefonickém rozhovoru svého ruského kolegu Sergeje Lavrova. sptnkne.ws/ebMS
„Turecko i nadále zastává příměří v Sýrii, Rusko ale musí přestat trvat na tom, že Bašár Asad musí zůstat na postu nejvyššího představitele této země. Řekl jsem svému ruskému kolegovi, že Moskva nepodniká nezbytné kroky v souvislosti s porušením režimu příměří v Sýrii,“ prohlásil Çavuşoğlu ve vysílání televize TRT v neděli.
——
Ministr zahraničí USA Rex Tillerson bude během své nadcházející návštěvy Moskvy požadovat od ruské strany, aby se vzdala podpory syrského prezidenta Bašára Asada, píše The Sunday Times bez uvedení zdrojů.

Kromě toho šéf americké diplomacie údajně předloží důkazy informovanosti Kremlu o tom, že chemický útok, ke kterému došlo minulý týden v Sýrii, mají na svědomí syrské úřady, zdůrazňuje se v článku.
sptnkne.ws/ebNq
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Dědouch1 2017-04-09 20:35
To bude, jak zájezd z Hullyúdu do Kremlu. :D
Putin se určitě rozpláče a okamžitě se stáhne ze Sýrie, aby byli spokojení.
:DDDDDDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # LUF 2017-04-09 22:28
Odpověď je jednoduchá - Putin neměl čím by tomahawky sestřelil, S-400 jsou na to nepoužitelné
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-04-10 12:10
Tak potom tie tomahawky popadali sami
Ale inak máš pravdu Rusko asi vyrába len papierové zbrane. Ale uvidíme keď pôjde naozaj do tuhého a to pôjde a čoskoro ešte budeš chodiť v sračkách po kanáloch aby si si zachránil kejhák
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Uncle Sam 2017-04-10 13:34
Proč zaútočil a druhej nesestřelil? Protože je to jen divadlo pro lidi jinak by Rusové začali střílet. Všude píšou: Putin je překvapený a příště na agresi odpoví a pak řekne, že se útok ze strany USA připravoval už delší dobu. Tak když to věděl proč nezasáhl a neprovedl preventivní opatření? Trump a Putin dělají ramena aby každý svojí zemi neztrapnil ale přitom jsou kamarádi domluvený jak si rozdělit svět. V životě nebude žádná válka Rusko vs USA. Komedie. Běžte radši pěstovat mrkev. Je chutná a zdravá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Mathias 2017-04-10 14:47
Bude zajímavé sledovat, kde se objeví ty rakety, které údajně byly vypáleny, ale nedoletěly. Je to logický nonsenc, buď netrefili cíl a doletěli jinam, nebo nebyly vypálené. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Dědouch1 2017-04-10 16:34
Nebo byly sestřelené.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Nenzalek 2017-04-11 15:55
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.