Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZe světaPilot Boeingu 737 ukázal, co probíhá v kabině při obtížném přistání díky silnému bočnímu větru

Sociální sítě

Reklama

Pilot Boeingu 737 ukázal, co probíhá v kabině při obtížném přistání díky silnému bočnímu větru

Na sítí získává na popularitě video natočené v kabině pilotů Boeing 737 během přistání v silném bočním větru. Video na Facebooku zveřejnil velitel letadla společnosti Ryanair, polský pilot Artur Kielak. Na videu klidný pilot drží deroucí se z rukou knipl, směje se a mluví s druhým pilotem.

"Vždycky říkám, že měsíční plat pilot dostává za jedno přistání. A ten svůj jsem si vydělal právě tento den… Mám rád Boeing 737 pro jeho stabilitu v drsných podmínkách," uvádí se v popisu videa.

Příspěvek za dva dny získal několik tisíc lajků a repostů. Většina komentářů obdivuje zručnost pilota. Někteří doufají, že až někam příště poletí, budou mít stejně profesionálního pilota.

Loading...

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+24 # .lak 2017-03-19 12:16
Mohl by dobře kvedlat s vařečkou.
+30 # Richard 2017-03-19 14:28
Tohle je člověk který to již zažil mnohokráte a má nalétáno mnoho hodin...............

Letadla které demolovaly ty emerické paneláky ( 11 září) naprosto excelentně manévrovali při rychlostech které letadlo minimálně v dané výšce rozkmitá a velice razantně sníží ovladatelnost letadla. ( jsou i zdroje které tvrdí že kmitání by vedlo k destrukci draku letadla.)

Takto údajně manévrovali piloti kteří měli několik hodin na trenažéru ............... .....

A jeden z nich nebyl schopen odstartovat s maličkým, snadno ovladatelným letadlem...............

A to jsem ještě vynechal že jeden letoun provedl změnu kurzu a to tak že by se díky poloměru zatáčení mezi ty paneláky nevešel............

Ačkoli je toto naprosto zřejmé tak se dále žvaní a žvaní. Kdo se o to zajímá tak ví že tak jak tvrdí k tomu dojít nemohlo. VŠECHNY silové rezorty VŠECH států si toho musí být vědomi. ( samozřejmě i RF )
Ale všichni dělají že toto nevidí a lžou......... lžou a lžou...... Naprosto neuvěřitelná situace.
Každý kdo o tom ví a dělá že to je pravda je spoluviník hromadné vraždy, podvodu a následné genocidy.
Kupčení, peníze a moc .............st rašné.
+26 # Janina 2017-03-19 17:18
Co říkáš na tu dnešní zprávu, jak Izrael vyhrožuje, že zničí protivzdušnou obranu Sýrie, pokud budou Syřani střílet na izraelská letadla?
rusvesna.su/news/1489933880
Měl to prohlásit izraelský ministr obrany a je to celkem silné prohlášení na někoho kdo neoprávněně bombarduje území cizího státu.
Takže tu izraelskou stíhačku Syřani sestřelili a ne, že ne, jak Izrael zatloukal.
Tak by mě zajímalo jestli už nenastal čas, aby Rusko vyhlásilo nad Sýrií bezletovou zónu.
P.S.
Tak už je to tři roky co se Krym vrátil domů. Ten čas, ale letí.
Putin nelituje připojení Krymu a udělal by to znova.
cz.sputniknews.com/.../...
+1 # LUF 2017-03-19 23:39
Izrael zaútočil v Sýrii na zbraně Hizballáhu, odvetné rakety zachytil systém Šíp:
ztis.cz/.../...
+8 # Jura 2017-03-19 17:24
Tehdy se zertovalo s "hajrovacim" inzeratem, na ty piloty. Presne zneni si uz nepamatuju, ale koncilo to: "...no landing experiences required". ;-) ...coz je opacny pripad, od tohoto pilota. :-DDD
Jinak ale u nas "v praci", se nikdy na toto tema moc nezertovalo, protoze v jednom z tech letadel, sedel byvaly kolega, Phill.

Co se tyka pristavani, tak od okamziku, kdy pilot zahledne zacatek RWYe a preleti nad markerem, musi mit spravnou QNH, tak uz musi drzet azimut drahy korigovany na snos a velice presny naklon klesani. Pri velkem vetru, kdy je velka korekce na snos, tak se musi tesne pred TD "zhoupnout" do toho azimutu drahy, aby z ni pak nevyjel!!! Tohle vyzaduje cvik a neni to zase tak jednoduche, aby to zvladla "masina". V 70tych letech (min. stol.), si odbory pilotu prosadily (predchazelo tomu par leteckych nestesti), aby bylo povinne aspon 2x mesicne pristat bez automatiky, aby pilot mohl prevzit rizeni prave za vysokeho bocniho vetru, bez rizika, ze to nezvladne.
+4 # Věra Štimová 2017-03-19 13:07
Sledoval horizont a výškoměr a srovnával to. Je vidět, že to prožil už mockrát.
+12 # .lak 2017-03-19 13:19
Kdyby to bylo ve dvou budících tak nám hapajíjó.
+3 # anonymous 2017-03-19 13:27
+8 # Lubinen 2017-03-19 15:26
Někteří z nich uměj i chodit . Budem rádi když tady na Zemi budem moci za nějakých 10 až 20 let chodit natož lítat aniž by to bylo smrtelě nebezpečný a to z jakých koliv důvodů.
+13 # Monika lkema 2017-03-19 15:38
Z jiného koše ! Masivní exploze v Bruselu podzemního plynu zatím nic přesného nikdo nevi : SUPERSTATION
+5 # r.m. 2017-03-19 21:37
superstation95.com/.../3498
barák jak po bombardování bez čelní stěny
-14 # limopivo 2017-03-19 16:16
Zvláštní, že o tom nepíše ani belgický tisk, nikdo. Proto tvrdím, že jsi hloupá Moniko. Skočíš na každou blbost.
-12 # limopivo 2017-03-19 16:41
Pro ty, co mi dávají mínusy, může někdo dát odkaz na jakoukoli zmínku o té explozi? Nebo vás prostě jen štvu tím, že nežeru každou blbinu? :o)
+10 # Jehovak 2017-03-19 18:38
+3 # limopivo 2017-03-19 22:17
Pravda. Omlouvám se. Monika měla pravdu.
+8 # Lubinen 2017-03-19 16:42
Od někoho tak inteligentního jako si ty limo , to musí Moniku opravdu nastat.
-1 # Pyromaniak 2017-03-19 21:56
No to sem si úplně oddechl za něj :D

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás