AC24.cz

AC24.czZe světa„Totalitní“ Evropská unie se chystá k šílenému pokusu zmocnit se jaderných zbraní, děsí se Le Pen

Sociální sítě

Reklama

„Totalitní“ Evropská unie se chystá k šílenému pokusu zmocnit se jaderných zbraní, děsí se Le Pen

Francouzská populistka a vůdkyně Národní fronty Marine Le Pen promluvila proti nárokům Evropské unie, která pošilhává po francouzském a britském jaderném arzenálu v touze zmocnit ho k společnému použití národy EU. 

Ač nad takovýmito plány dumali okrajoví skalní eurofilové už desítky let jako o prostředku vynucení evropské vojenské jednoty, tak myšlenku na uchvácení jaderných zbraní vlastněných členskými státy EU pro společné blaho zatím nikdo moc vážně nebral.

Avšak v posledních týdnech se objevila záplava článků diskutujících nad těmito plány a oživení zájmu o ně už vzbudilo obavy u prezidentské kandidátky Marine Le Pen, takže ji to přimělo proti tomuto nápadu promluvit. Podle těchto tvrzení určitá vrstva evropských obranných teoretiků promlouvá na podporu těchto plánů po zvolení Donalda Trumpa prezidentem, jelikož evropští vůdci se poohlíží po obranných alternativách, pokud by nepodařilo udržet v platnosti závazky NATO a tudíž by to ohrozilo jejich vztahy s USA. 

Ač britské stažení se z EU by mohlo být předzvěstí konce výhledu na nezávislé jaderné zastrašení ve spolupráci s Bruselem, tak přibližně 300 francouzských jaderných hlavic teď pořád ještě pro Unii zůstává v jejím dosahu. 

Le Pen promlouvající při kampaňovém shromáždění odsoudila současný ubohý stav francouzské obrany a nazvala jakékoliv pokusy EU zmocnit se nějakých prvků obranného aparátu členských států „totalitarismem“.

Řekla: 

Francie byla zřídkakdy během celé své historie tak odzbrojená. Samozřejmě, pořád něco máme, ale jak ještě dlouho? – naše jaderné odstrašení. 

Slyším hlasy přimlouvající se za hrůzný projekt, který by vedl k tomu, že bychom se o své jaderné odstrašení dělili v evropském měřítku. To by bylo šílenství a zločin proti Francii, její bezpečnosti, její moci a její nezávislosti. 

Už desítky let odsuzujeme pozvolný posuv Evropské unie k totalitarismu. Tudíž vůbec nepřipadá v úvahu této nadnárodní technokratické mašinérii umožnit přístup k nějakému druhu našich vojenských kapacit! 

To by znamenalo netolerovatelnou hrozbu základním svobodám lidu Evropy. 

Marine Le Pen v posledních týdnech opakovaně vracela údery EU, když naposledy řekla, že bude spolupracovat s Británií, Polskem a Maďarskem na „demontáži“ tohoto kontinentálního bloku. Vůdkyně Národní fronty řekla, že v budoucnu bude mít „každá země svobodu a suverenitu, aby mohla hájit své vlastní zájmy.“ 

Zdroj: breitbart.com

Loading...

Komentáře   

+34 # josh (xy) 2017-03-17 10:28

...určitá vrstva evropských obranných teoretiků promlouvá na podporu těchto plánů
Bylo by dobré, věřenost s těmito teoretiky seznámit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-41 # limopivo 2017-03-17 10:46
Souhlasím, oni totiž zřejmě neexistují. Je to další pitomost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # contumax 2017-03-17 17:29
limopivo

Francie má jaderné zbraně a NATO má jaderné zbraně v Německu a v Holandsku a VB, nyní Malá Británie...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-23 # limopivo 2017-03-17 19:15
Jasne. Ale nesmysl o tom, že se to převede pod EU ... Vždyť neni ani evropská armáda. Je to jen další blbost, kterou LePen straší a krmí ty blbější z jejich příznivců
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Malik 2017-03-17 10:51
jen ať začnou lítat atomovky, možná se pak ovčani probudí:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+39 # Vladimír 2017-03-17 11:04
Malík fakt to myslíte vážně?...tož to jste asi zralý na psychinu...
Po atomovkách už by se neprobudil nikdo :-(

..a možná se s takovým přístupem te války dočkáme všichni....v Itálii řádili Sorosovci a bylo to prý kruté ,měli bychom se začít opravdu vážně ozbrojovat, třeba tajně,sehnat si něco na černo ale hlavně mít něco doma,jinak to budeme mít těžké,až to začne a ono to začne po volbách ještě letos ...
http
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Malik 2017-03-17 13:13
Dvě spadly na japonsko a jak je to stmelilo:) Jak se jinak lidí probudí? jedině až nebudou moc přijít z práce a dát si pivo u televize. Jinak nadále politici co jsou proti sobě budou stále držet spolu, chazarské banky budou zotročovat lidi, chazaři v bruselu gumovat lidi islámem, jako kdysi chazaři metodéj s cyrilem křesťanstvím. Modlíte se k židovskému bohu několik století a furt nic, nějak se nemá přijít a porazit toho satana sci-fi příběh. Jak si mnozí naivně myslí že pŕíjde nějaký novodobý žid ježíš a vše spasí, další sci-fi. Fakta jsou že Chazaři ovládají skoro celý svět a kdyby byla atomová válka byla by velká šance, že by spousta chazarů utrpěla velké ztráty, samozřejmé by zemŕelo spousta lidí, ale když se kácí les lítaj třísky:) Jediné válka a násilí nás může zachránit, modlení k źidům skutečne ne!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # limopivo 2017-03-17 13:24
A to píšete ze zákopu, bez vody, tepla atd? Nebo hezky z gauče a v lednici se vám chladí pivo, které si nalejete do své pitomé hlavy?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+34 # Malik 2017-03-17 14:06
Od školy dřu 15 let od rána do večera a kdyby začla válka mě by to nevadilo. Byl jsem na vojně a nebojím se války, já jsem na ni připraven. Ale 90% lidí by si pŕi válce konečně uvědomili, že se mohli zajímat o svojí vlast a nevolit politiky co to k té válce dotáhli. A právě v tu chvíli by si i ten nejzhypnotizova ný ovčan konečně poprvé v životě uvědomil pojem ŽIVOT. Do té doby to jistí chazaři na volebním lístku a pivo před tv.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # vlk samotář 2017-03-17 15:03
Na válku neni nikdo připravený, protože válka je chaos!

Snad mimo těch idiotů, co se zakopali někde na vlastních ostrovech, když si myslí že je to mine, ale i je to nakonec semele!

Sám to pochopíš, až ti po výbuchu dělostřeleckého granátu polezou střeva ze žaludku a nedovoláš se ani policie, ani záchranky, protože všude bude jen zmatek, smrad z rozkládajících se těl, dým, prach a silnice zatarasená rozvalinami okolních staveb!

Bude ti hučet v uších a potom si konečně řekneš, jaký jsi kokot, že jsi někdy něco takového mohl tvrdit, protože jsi to v reálu nezažil!

Já ano!
Jak jsem už jednou tady psal, můj učitel mne dokázal při našich meditacích vytěsnit na několik minut do těla mladíka ve válečné oblasti v Sýrii.
Pamatuji si moc dobře celé náměstí, kde se nacházel schovaný za vrakem dodávky, dokonce i ten smrad v okolí, jeho nářek a pot na jeho těle. Přes zvonění v uších a jeho zmatenost, jsem viděl i jeho ruce od krve, ve kterých držel mrtvého malého chlapce, kterému chybělo kus hrudníku, .... a ten muž stále něco křičel, čemu jsem nerozuměl. Díval se ale jen směrem na sever - severozápad na rozbombardovano u budovu, kterou ještě zahaloval prach po výbuchu. Ke slunci se neotočil... pálilo ho silně do zad..
Po chvíli mne musel učitel stáhnout, protože jsem to už dál nechtěl vnímat...

Přál bych to ale zažít každému válečnému štváči, včetně Sorose, ...... a tu svini bych tam nechal alespoň hodinu, aby viděl "vocogo", protože jsem cítil i bolest!!!



Vybral jsem jednu z foto na Google, která mi tu situaci nejvíc připomínala....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Malik 2017-03-17 15:25
Já sem se taky jednou v mládí tak ožral že sem se převtělil do kozy a mluvil se mnou jéžíš, ty si magor jako contumax:) uz chybi jen reptiliani a akta x:) Z toho co říkáš mi příjde že se strašně bojíš smrti. Já ne, já si myslím že smrt je vysvobození a pokud při ní budu moct zabít nějaké levičáky a chazary tak budíž:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # vlk samotář 2017-03-17 15:36
To víš.. každý se baví něčím jiným při "čekání na smrt", jak říkal Charles Bukowski.... a v tom je ten život zajímavý a krásný....

Někdo v mládí chlastá a rozmlouvá v sobě s Ježíšem, a jiný se zase věnuje vzdělávání v řemeslech, studiích věd, mentálnímu rozvoji duše a cestování v astrálních světech a jiných dimenzích....

Odsuzovat ale nikoho z toho, jak naložil se svým životem, nemůžeme, pokud tím neblíží jiným...:-)

Já se smrti nebojím, protože smrt je přítel, který tě převede do jiné dimenze,.... a když příjde, tak to negativně poznají vždy jen pozůstalí, na které to má stresující vliv...:-)

Nepříjemná je jen zbytečná bolest.... a té jsem si v životě užil dost...

Tvé rozhodnutí je tvojí věcí...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch1 2017-03-17 19:02
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Jarin G. 2017-03-17 21:15
Zase jeden, co je pravičák až za hrob. Pro mě debil a pozér. Dnes jsem tu jen na skok, pozdravit. Nějak mě to tady dneska tady nebere. Témata, která jsou tu, většinou, každých 14 dní a většinou už vyčpělé. Přitom dneska se sestřelovali letadla a rakety mezi Sýrií a Izraelem, uSSa vyhrožuje KLDR a u Aleppa vybombardovali civilisty (původně svedeno na Rusy) a je toho více. O konfliktu s Turky či jejich koketování s NATO taky nic. Je to tu trochu vyčpělé a nějak nám to tu stagnuje !!! Malik (vyvražďující) a blívajz (blijící) tu mají víc než 50% příspěvků. Smrťák se neozval.....Nej dřív se juknu, co je skutečně nového jinde a pak si pustím "Život Brianův", na přeskáčku. Ta scéna, např., jak kamenují starce za vyslovení slova Jehova, mne vždycky dostane. Zatím čau všichni přátele. Ráno má být ošklivě, tak to tady, případně, dohoním :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # vlk samotář 2017-03-17 23:32
Ten film mám taky rád a považuji ho za jedno z nejlepších a nejgeniálnějšíc h děl světové kinematografie, protože už tam se objevují postavy - sráči, co rozeštvávají pokojný svět kvůli vlastnímu egu...

- ".... Regi s námi nejde, je chabrus na záda...."

Ale zavřít těžký poklop na kanále mohl, jen se nechtěl jako správný "srab - organizátor" vzpoury do ničeho namočit a místo sebe nechal umírat jiné..!:-)))

Aktuální poselství zvláště pro dnešní dobu....



www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # contumax 2017-03-18 09:12
Jarin G

Pravda pravdoucí Jarine...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jarin G. 2017-03-17 21:13
. na závěr před spaním :) Ten příspěvek, co jsem smázl, byl zbytečně moc agresivní!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Janina 2017-03-17 16:52
Vlku ten příběh je hrozný ani v noční můře si to nedovedu představit.
Nesnáším silácké řeči o válce, nikdo si ani nedovede představit tu hrůzu.
Každý kdo je alespoň trochu empatik a umí se vcítit musí se zákonitě až rozetřást při všech těch šílenostech, krev, vnitřnosti, zápach spáleného masa, křik, pláč a beznaděj.
Není jídlo, voda, všudepřítomný strach. Strach o život svých dětí, svůj, rodiny.
A dneska se s tím slovem žongluje jako by se nechumelilo.
Copak všichni přišli o rozum?
To není žádná hra na play station nebo filmový trhák z Hollywoodu.
Většinová populace není žádný Rambo. Pár jedinců by mělo šanci přežít, ale většina? (a to pokud by nešlo o jádro).
Lidé ve městech by se povraždili mezi prvními, mezi sebou, pro konzervu a vodu v pet lahvi, až by vybrakovali všechny supermarkety.
Kdo dneska umí nasekat dřevo? Postarat se o krávu, kozu? Posekat bez sekačky, kosou, louku? Zasázet brambory? Uplést ponožky?
Co by dělali ti co to neumí, až si tu svojí colu a hambáč nekoupí?
Půjdou rabovat a pro svoje přežití i zabijí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Vladimír 2017-03-17 17:12
Zdravím paní Janino...
" Kdo dneska umí nasekat dřevo? Postarat se o krávu, kozu? Posekat bez sekačky, kosou, louku? Zasázet brambory? "
JÁÁÁÁÁÁÁÁ UMÍM :-) a mám taky kus pole,takže bych se o sebe postaral ale jinak máte setsakramentsky pravdu,válka je to POSLEDNÍ co bychom měli dopustit,modlem e se za to,že je Putin u kormidla a dělejme co můžeme abychom zachovali mír....
Ten kdo chce válku je choromyslný a zasloužil by si tím projít,aby se mu rozsvítilo....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Janina 2017-03-17 17:39
Gratuluji Vladimíre, u nás v rodině bychom se o sebe nejspíš taky uměli postarat.:) Hodně věcí by se člověk musel naučit, zapomenuté znalosti i moudrosti babiček a dědů oprášit.
Jenže přeživší zhýčkaní a vyhládlí zombíci by zrovna samostatným jedincům šli po krku, chtěli by Vaše jídlo, teplo, vodu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Vladimír 2017-03-17 18:11
....ano pravda a kvůli takovým agresorům je třeba se i ozbrojit, poněvač pacifista by v těchto časech rázem zahynul :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Janina 2017-03-17 19:54
Máte pravdu, jenom bych dodala k výše napsanému - nemusí se ani válčit, stačilo by, aby vypnuli elektřinu:(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Piovarči 2017-03-18 01:03
Za komunistu sme tu takéto hrozby nemali. Západ sa nás bál mali sme poriadnu armádu a brannú povinnosť. Teraz začína byť situácia dosť komplikovaná a miestami neprehladná
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # vlk samotář 2017-03-17 22:43
Já umím, protože vím co nás čeká a celé roky jsem se na to připravoval..!:-)))

Éra "křemíku", brzy pomine a lidstvo bude opět svobodné....:-)

Jak říkala Sibyla - "Přijde doba, kdy lidé budou platit daně ze všeho, dokonce i "metle"!
A ta metla jednou všechno vymete a bude na Zemi zase klid a mír!"...

Kdo z vás nějak v podvědomí cítí, že zmíněnou "metlou" může být třeba BLACK KNIGHT?!

www.youtube.com/.../



Já to věděl už ve dvanácti letech, že na oběžné dráze obíhá "něco" - náš "Damoklův meč", který po spuštění akce provede jen dva oblety Země, mimo těch, co provádí dnes.

Při prvním posbírá ukryté segmenty z podpovrchu Země, aby si doplnil výzbroj do plné kapacity...

A při druhém to už bude oblet "smrti" - "Metla nebes"..



A je až s podivem, kde začne svou akci jako první...:-)

P.S.:
Jde pouze o "sdělení", nikoliv o "plusy a mínusy"....:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-03-18 01:07
Ale ten záber nie je to o čom píšeš je to kus štítu z raketoplánu už to tu niekoľkokrát bolo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # vlk samotář 2017-03-18 11:26
Ilustrační foto...:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Piovarči 2017-03-18 18:29
:-DDD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # vlk samotář 2017-03-17 22:29
Každý z nás sem byl poslán za určitým účelem,........ ..... a každý z nás má zde své poslání.

I obyčejná stará babička na rohu ulice, která jen sleduje provoz na silnici a nikdy ji nehodlá přejít...

youtu.be/hHED32KotoM?t=2068

Mocní ale neví, že občas se sem rodí i "auditoři", a z těch by měli mít "kurefský" strach....!..:-)

Měl jsem díky svému učiteli poctu poznat spoustu věcí, které jsou lidstvu utajené...
Mohu o nich hovořit, protože jak mi říkal - "stejně ti to nikdo neuvěří a budou tě mít za blázna...". ale díky jemu vím jak funguje svět i vesmír,.. a proč...
"Velký třesk" nikdy nebyla expanze "zrnka písku o nepřestavitelné teplotě", ....ale bod zpomalení a ochlazení částic z nadsvětelné rychlosti na podsvětelnou, které ze svého středu vyvrhují nadsvětelnou rychlostí osy černých děr, protože černé díry jsou "tavnou pecí" starého vesmíru, aby se mohl stvořit nový.
Detektor na nadsvětelnou rychlost lidstvo nemá, protože oko vnímá jen světlo, a technologie pro snímání nadsvětelní rychlosti je v našich podmínkách neuskutečniteln á,....nemáme na to vhodné materiály a podmínky, abychom byli schopni něco podobného zkonstruovat, ale veškerá "temná hmota" ve vesmíru, která není vidět, ale je tam, je neviditelná jen proto, že má nadsvětelnou rychlost.....

Jedním směrem z os černých děr tryská nadsvětelnou rychlostí "hmota", která vytváří v místě ochlazení a zpomalení "náš vesmír" v místě zrodu (proto se neustále rozpíná),... a druhým směrem po ose tryská "antihmota" - ten stejný vesmír v přesné kopii, ale zrcadlově naopak...

To co nevidíme v černé díře a kolem ní v určité vzdálenosti, je už jen důkaz nikoliv přítomností vysokých gravitačních sil, které stahují i světlo, ale místem, kde vše, co má rychlost světla, se dostává do rychlosti nadsvětelné a už není vidět...


Poznal jsem i"sál osudu", který vypadá jako jako nekonečný prostor, kde každý člověk je jako výhonek rostoucího keře, kde se jednotlivé větve navzájem propojují podle toho, s kým se stýká, s kým se dá do hovoru, nebo na koho myslí....
Všechny tyto aktivity se navzájem samostatně propojují, a každá svítí jinou zářící barvou, takže z pohledu pozorovatele vidíte něco nádherného a neskutečného, jak celý sál svítí "životem".
Když si například vzpomenete na někoho vzdáleného na druhém konci světa, vystřelí od vašeho "životního výhonku" světelný paprsek na druhou stranu sálu do míst, kde se nachází objekt vašeho zájmu, a kde má svůj výhonek.
Když je dostatečně senzibilní, dokáže vaši myšlenku zachytit a v tu chvíli si na vás vzpomene taky.
To funguje většinou, když vám umírá někdo velmi vzácný, protože v tu chvíli vysílá nejsilnější signál.
U jiných lidí se například dostaví jen "škytání"-..
Proto se říká, že "někdo na tebe myslí"...

A ti,.co umí využívat telepatie, tento systém využívají jako komunikátor....

Je to neskutečná barevná směsice jiskření v různých barvách, když máte možnost pozorovat dění v "sále osudu", ale má to taky nevýhodu, protože "auditoři" a nejen oni , ale i vaši Astrálové a další, tak dokáží bezchybně vystopovat každého, a každou jeho jakoukoliv myšlenku i zlý úmysl a jednání, ..... tak když si například někdo myslí, jak je na netu anonymní, a že je problém ho vystopovat, když dává příkazy jiným ke zlým činům, tak podle myšlenkové stopy v "sálu osudu" najdou každého, i když to jde přes několik dalších prostředníků,.. .. a tyto informace předávají správcům tzv..."Božích mlýnů" ...
Mimo Astrálů. Ti trestají nekompromisně a okamžitě.
To ale musí mít člověk od narození přiděleného Astrála - válečníka...
Ne všichni takoví jsou...

Taky jsem viděl "síň smrti"..
Je to prostor, kde u zemi jsou (už nyní) miliardy drobných plamínků, nad kterými se náhodně prochází "smrť" a svým vlajícím pláštěm - tam kde projde, zhasne každý plamínek, kterého se plášť dotkne.

Plamínky jsou zakončením "svíčky života", ale její délku pro každého jednotlivce nevidíte v té síni, ale o patro níž, kde ze stropu visí svíčky bez plamene, ale každá má jinou délku.
Pokaždé když už jí nezbývá, projde nad ní smrť, zhasne ji - to znamená, že někdo zemře, ale hned se místo ní objeví nová svíčka různě dlouhá a zrodí se nový život.
Vzhledem k tomu, že lidí na planetě poslední dobou přibývá, místo jedné zhasnuté se objeví i tři nové, ale každá má jinou délku.

Proto se vždy říká, že délka života jednotlivce, je vždy jen o "délce svíčky", ať dělá cokoli - třeba kouří a chlastá až do devadesáti let a cpe se bůčkem...:-)))


Vše živé na tomto světě má své "síně života", i zvířata....

Pro dnešek to stačí, co říkáte..?.:-)))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Malik 2017-03-18 07:43
Ty si zralý na léčení:) přesně kvůli takovým kravinám se lidi nesoustředí na to hlavní a to je spojit se a pověsit chazary ve vládě!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # vlk samotář 2017-03-18 11:52
Ty jsi se narodil s posláním, abys někoho trestal?
Tak ten úděl ti nezávidím!...:-)

Ale máš pravdu - ten "dar" je jen tvůj....:

mojevideo.sk/.../...

Mne se netýká.. :-)

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Vladimír 2017-03-18 08:33
Vlku díky za výklad, zajímám se o tyto nám " tajemné" věci už delší dobu a každá taková zkušenost lidí,kteří už něčím důležitým prošli mi pomůže se najít a pochopit stav věcí.....
...zrovna včera jsem se zaposlouchal do výkladu "lucidního snění" je to velmi zajímavá praxe a chci v tom začít něco dělat pro své poznání...

PS : na nejapné poznámky neznalých individuí nereagujte,je to ztráta Vašeho času i energie :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # vlk samotář 2017-03-18 11:45
Nevykej mi prosím... :-)
Nejsem a ani nechci být ničím vyjímečný, že bych si to vykání zasloužil,... a ani se o to nesnažím, protože životní krása je ve skromnosti, nezištném obdarovávání a uvážené pokoře (nemyslím tím fanatismus k modlám)... a nejšťastnější jsou ti, po kterých nezůstane na světě žádná negativní stopa, až ukončí svoji životní dráhu, protože nikomu neublížili... Například poustevníci..:-)

"Jen tak se dá uniknout ... a osvobodit se.."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Vladimír 2017-03-18 12:54
Vlku dám na Tvou radu :-) .... a s tou skromností to jsi trefil velmi přesně ,není nic horšího než si budovat život na egu a pozemských " vymoženostech " a přehlížet hlavní důvod,pro který jsme sem přišli a to je poznání sebe sama....
....na konec naši poutí,každý zjistí,kde udělal chybu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # vlk samotář 2017-03-18 13:04
Tak..!...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Janina 2017-03-18 22:01
Já říkám, že jsi to Vlku napsal krásně.
Jak jsi psal o těch propojených výhoncích, už nevím kde jsem četla o tom, že v minulosti měl každý člen rodiny svůj rodový strom.
Strom se vysadil při narození človíčka a s pomocí nějakého rituálu - znalostí, se vytvořilo spojení mezi narozeným člověkem a stromem.
Když člen rodiny odešel na dalekou cestu, tak jeho blízcí sledovali případné změny na stromě, které se zároveň děli i s člověkem mimo domov.
Když viděli, že se jejich blízkému nedaří, mohli pozitivně ovlivňovat člověka přes tento strom.

Nevím jestli to fungovalo, ale myslím, že jsme v dávných dobách měli znalosti a dovednosti, které jsme zapomněli.
Jako by na nás někdo hodil závoj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # komentářkvěci 2017-03-17 15:26
To co píšeš má určitou logiku, ale mám výhrady k dvoum věcem.
1. Přeceňuješ ofčany. Ty už nezachrání ani jaderná válka, protože v tu chvíli nebudou dumat nad tím, kdo je do tý války dostal a proč, ale budou se vzájemně zabíjet ve frontě na suchary. Taková byla realita každý války. Lidi dodnes mluví o komunismu ve spojitosti s Ruskem, přičemž komunismus vymyslel německý žid a když se pak komunismus za německé a židoamerické peníze dostal do Ruska, tak nastalo vraždění, které se připisuje Rusům a Stalinovi, ale pravda byla o dost jiná a složitější. A máme fakta, žádné konspirace, ale oficiální fakta a koho zajímá nějaký Bronstein nebo "německý" agent krycím jménem Lenin. Nikoho, za všechno můžou Rusové a tečka.
Takže to je má první námitka, přeceňuješ ovce.
2. Židonáboženství pro podřadné gojimy zvané křesťanství je opravdu paradox pro každého, kdo trochu zná pravdu, ale je tu jedno malé vítězství a to sice to, že se podařilo to křesťanství do určité míry reformovat celou řadou věcí a tohle křesťanství už není to typicky židovské křesťanství z pouště, ale je to trochu něco jiného. Ačkoliv problémem zůstává církev a její vedení.
Navíc ještě k bodu 1, oni mají podzemní bunkry s kapacitou fungování XY let a po válce by ty hlavní svině opět vylezli z děr a celý proces by začal nanovo. Ale kolik obyčejných lidí se znalostmi skutečných dějin by se zachránilo?
Takže je to těžký, já osobně bych nespoléhal na ovce, oni pouze následují vůdce, přidají se k davu a poslouchají rozkazy. Občas se nějaká ovce probudí, ale začít se musí v malém, malé spolky vlastenců, kteří mravenčí pílí a úsilím budou provádět osvětu a aby se tito lidé dostávali do vedení státu a institucí i za cenu vzájemné pomoci. No a hlavně šířit osvětu. To není lehké, ale mírný pokrok tu je. Oni nás tu kurví už 1000 let a my tady diskutujem jak dlouho, pár let. Pokud se budou tyhle vlastenecké věci šířit dalších 20 let, tak výsledky už budou vidět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Malik 2017-03-17 17:13
Jsou podle mě konkrétně v čr tři typy lidí: 1-úplní dementi co volej sobotku aspol a nic neŕeší 2-lidi kteří nejsou úplní idioti ale věří falešným knihám-dějinám a židovskému křesťanství 3-lidé kteří hledají skutečnou pravdu, jsou tím kým byli tisíce let-slovani, ale když to vezmu na procenta tak to bude 1-80% 2-19% 3-1%. A to dnes díky internetu se dá pravda op slovanech a chazarech dohledat celkem dost, ale nikoho to nezajímá. Jak řekl kdysi Hitler čechům- Kdyby jste byli jeden jednotný hrdý národ, žadný parazit si u Vás neškrtne. A tak to přesně je. Lidé neví kdo jsou(Slovani) a tudíž nemůžou ani být na to hrdí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-20 # contumax 2017-03-17 17:35
Malik

Vystrkuju prostředník...! !!

Na světě je víc jak 2 miliardy křesťanů a Ty jsi kdo, že si uzurpuješ právo hanit židovský národ...

P. S.

Žádný židovský křesťanství neexistuje " chytrá hlavo "...

Tak dlouho chytračíš až přechytračíš sám sebe...

Sám sebe usvědčuješ o své zarputilosti a nenávisti k lidem...

Patří Ti to, užírej se čím dál tím víc...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+22 # Malik 2017-03-17 17:56
Contumaxi židi vymysleli křesťanství, to je fakt. A zfanatizovaný magoři jako ty to hltaj i s navijákem. Jak jsem psal v jiném komentáři je mi tě a ostatních slovanských židokŕesťanů líto, že jste svůj původ a hrdost k němu vyměnili za židovské pohádky, které fanaticky obhajujete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Malik 2017-03-17 18:00
Přečti si Talmud, židovskou bibli a pokud po jejím přečtení si myslíš že židi jsou superfajn a nesmí je nikdo hanit, tak to opravdu nemám co k tomu říct:(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Brundibál 2017-03-17 15:00
.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Che 2017-03-17 11:27
Na vyrobu atomove bomby je treba 6.3 kg plutonia nebo kolem 35 kg uranu 235. Je tudiz jen treba toto mnozstvi kovu vyrobit. Dela se to pres vysokootackove centrifugy a pomoci hexafluoridu kovu.. Myslim ze by to umela vyrobit polovina EU statu, kdyz to umi severni Korea. Mechanicka konstrukce bomby je jednoducha, prumyslovak by na to stacil. A bomby na Japonsko byly pry ukoristene bomby Wehrmachtu, Oppenheimer, "otec" A-bomby byl stejne Nemec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # fyzik21 2017-03-17 12:31
Je vidět, že jste na slovo vzatý expert. Sestrojit atomovku z plutonia zvládne středoškolák. Vyrobit na mikrony přesnou kouli, výbušniny, nanosekundovou spoušť - brnkačka.
Ignorance je tu koukám brána za samozřejmost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Ignác 2017-03-17 12:04
>>> jakékoliv pokusy EU zmocnit se nějakých prvků obranného aparátu členských států „totalitarismem“
Ta věta je špatně. Stačí jen:
... jakékoliv pokusy EU „totalitarismem“.
Cokoli od této věty odvozeno konstatuje nabalování věcí směrem k horšímu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Forever 2017-03-17 12:37
GO LE PEN GO!!!!!!!
MAKE FRANCE GREAT AGAIN!
FRANCE FIRST!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Pokémon 2017-03-17 13:37
Vidím to tak, že to v Evropě nedopadne vůbec dobře. Trump si bude budovat svoji zemi a kašle na to, co jsme si díky Merkelové, Hollandemu a Junckerovi a ostatním židovským sviním s agresívními muslimy zavařili. Navíc, štvát proti Putinovi nesmyslnými tvrzeními, že nás ohrožuje, uvrhne Evropu pouze do úplné izolace, jelikož se na nás Rus rovněž vysere, aby nás chránil před rozzuřeným Turkem a taky proč, že? Vše se vyvíjí podle proroctví a brzy bude Evropa v krvi a slzách. Jako, kdyby se to údajné proroctví začalo pomalu naplňovat, ovšem tak, že to zapadá přesně do stanov, dávno určených jistým okruhem lidí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Věra Štimová 2017-03-17 13:52
Jo jo, svatý Růženec. Akorát katolíkům moc nepomůže, protože jednak vzývají někoho ve jménu, jméno ale neřeknou a potom v Otčenáši urážejí Otce slovy: " A neuveď nás v pokušení." Za to by je Otec mohl nakopat, protože z Bible moc dobře vědí, kdo má na starosti někoho uvádět v pokušení. Celá léta se modlí nesmyslně a pak se ptají: " Otče , Otče, proč to zlo dopouštíš ? Proč by nedopouštěl, když ho neustále urážejí ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # Lubomír Cechman Vorac 2017-03-17 18:12
Ještě štěstí že na Čechy rusák sere!Na tu jejich ,, pomoc" setsakra draze zaplacenou jsi zapomněl!?!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # Forever 2017-03-17 19:28
Co sem taháš SSSR? Za prvé, článek řeší úplně jiné téma. A za druhé, jestli jste si nevšiml, SSSR se už dávno rozpadl a zanikl. A Rusko bylo obnoveno. A pokud vím, Rusko nás nikdy předtím v historii neokupovalo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Pokémon 2017-03-17 22:42
No, zřejmě si myslíš, že nám Západ, na rozdíl od rusáka, jak píšeš, dal pomoc větší. Teď jsem asi půldruhé hodiny přemýšlel, jakouže pomoc? - a nic, žádný náznak vzpomínek. Bude to asi tím, že Západ nás měl v prdeli od pradávna, přes podříznutí v Mnichově, následnou Jaltou a konče dnešním diktátem německé kurvy v kalhotách a celé je to završené nuceným dovozem podřadných potravin do našeho prasečího koryta v řetězcích, které by na Západě nedali ani psům. Teď mi řekni, jestli je nám taková "pomoc" užitečná?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Věra Štimová 2017-03-17 19:12
Tyhle zbraně jsou už zastaralé, teď je něco jiného v kurzu a je to zase zbraň, ale taková, že Japonci odevzdali všechny úspory svých důchodců. Ostatně mnohé státy též. Zlato šlo pryč už před dvaceti léty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Věra Štimová 2017-03-17 20:28
906. Poselství Matky Spásy ze dne 6. září 2013 v 18:46.

BUDE VYHLÁŠENA NOVÁ, KRUTÁ SVĚTOVÁ VÁLKA


Mé drahé dítě,
dle instrukcí mého Syna Ježíše Krista, musím odhalit, že války, které teď propuknou na Středním východě, budou předzvěstí velké bitvy, kdy bude vyhlášena nová, urputná světová válka.
Jak to láme Nejsvětější Srdce mého ubohého trpícího Syna. Nenávist, která naplňuje srdce vůdců, kterým byla obyčejnými lidmi svěřena odpovědnost za vedení svých zemí, se rozšíří. Zradí své vlastní národy. Milióny lidí budou zabity a do války bude zapojeno mnoho národů. Musíte vědět, že duše těch, kteří budou zabiti, a nejsou vinni žádným zločinem, budou mým Synem zachráněni.
Rychlost těchto válek se vystupňuje, a jakmile se do bojů zapojí čtyři části světa, bude vyhlášena velká válka. Naneštěstí budou použity atomové zbraně a mnozí budou trpět. Bude to děsivá válka, ale nebude trvat dlouho.
Modlete se, modlete se, modlete se za všechny nevinné duše a pokračujte v modlitbě mého nejsvětějšího růžence, třikrát denně, abyste zmírnili utrpení, které bude výsledkem třetí světové války.
Děkuji ti mé dítě, že jsi přijala mou výzvu. Věz, že teď je v nebi velký smutek a že ti přináším tyto závažné zprávy s těžkým srdcem.


Vaše Matka
Matka Spásy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Pokémon 2017-03-17 23:26
zahranicni.eurozpravy.cz/blizky-vychod/184934-porazka-is-nic-neresi-radikalove-se-poohlizi-po-dalsi-zemi-hrozi-ji-stejny-osud-jako-syrii-a-iraku/
Švédská ministryně pro kulturu a demokracii Alice Bah Kuhnkeová navrhla, aby byli lidé, kteří odešli bojovat za radikální skupiny, uvítáni zpět a začleněni do společnosti.

Byla objevena nová, ještě větší piča, než je Merkelová. Tohle mi už opravdu hlava nebere.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # květák 2017-03-17 23:36
Selský rozum....40 let jsme byli zvyklí...pochod ovat na obranu republiky směrem na západ....skoro 30 let budeme pochodovat na východ...pžíště to bude na desítky let jih a nebo sever....kolem nás žijí lidí zlí a hodní....náš ůhlavní nepřítel je Rusko a ještě jsem nestačili zbourat všechny památníky obětí za neše osvobození....m y jsme krávy...jestli bude válka , tak jen když si to bude přát umírající kapitalismus... .těch pět procet majetných, kteří vlastní téměř celou zeměkouli a ani neplatí daně...vliv,moc a peníze tohoto světa má jen pár lidí a ti rozhodnou....fa ntasmagorie...p ředvoj reality...vlast ně by nebyly žádné války...kdyby se daly pochopit...možn á jsem jediný kdo nechápe válku...proč... .prachy?...to ostatní ČT okecá...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Pokémon 2017-03-18 00:00
zpravy.aktualne.cz/.../...

Návod, jak účinně zatočit s kriminalitou. Ten hnusný evropský humanismus vše jen zhoršuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # limopivo 2017-03-18 08:19
A že to vymýtilo vraždy a zločin v Bělorusku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # George Bart. 2017-03-28 18:37
1
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.