AC24.cz

AC24.czZe světaLe Pen bude spolupracovat s Polskem a s Maďarskem na „demontáži“ Evropské unie

Sociální sítě

Reklama

Le Pen bude spolupracovat s Polskem a s Maďarskem na „demontáži“ Evropské unie

Favoritka francouzské prezidentské kampaně Marine Le Pen řekla, že bude-li zvolena, tak sestaví alianci s britskou Theresou May, s maďarským ministerským předsedou Viktorem Orbánem a s polským vůdcem Jaroslawem Kaczyńskym k „demontáži“ Evropské unie. 

Le Pen v interview s polskými novinami Rzeczpospolita říkala, že „si promluví s Orbánem o tom, co vidíme v Evropské unii pro nás jako neakceptovatelné, co je v dnešní aktivitě EU netolerovatelné,“ a nabídla by „stejné vyjednávání i panu Kaczyńskému.“ 

„Určitě se neshodneme ve všem,“ uznala, „poté bude ale každá země svobodná a suverénní, aby si mohla hájit své vlastní zájmy.“ 

Jedním z „mnoha bodů“, na kterých věří, že by její administrativa mohla s Maďarskem a Polskem spolupracovat, je záležitost migračních kvót, proti kterým se obě tyto země staví. 

Paní Le Pen Rzeczpospolita řekla, že návrhy EU na uvalení povinných kvót na členské státy s pokutováním zemí až 250 000 eury za každého odmítnutého migranta je „šílenství“. 

Maďarský ministerský předseda už předpovídal, že rok 2017 bude „rokem rebelie“ proti „zastáncům Spojených států evropských“ v Bruselu, když tato země je už teď předmětem útoku „levicových a liberálních politiků,“ kteří se staví proti robustnímu postoji této země vůči masové ilegální migraci. 

Brusel mezitím na Polsko vyvíjí ohromný nátlak už od vítězství konzervativní strany Práva a spravedlnosti (PiS) v roce 2015, když k prvním střetům s novou vládou došlo při pokusech zabránit jí, aby znemožnila nástup do funkcí „zkorumpovaným pohrobkům komunismu.“

V poslední době tento blok vyvolal roztržky, když přes silný odpor současné vlády znovu jmenoval prezidentem Evropské rady bývalého polského ministerského předsedu Donalda Tuska. 

Tusk byl polskou vládou otevřeně zavrhován jako „ikona zla a stupidity“. Vůdce PiS Jaroslaw Kaczyński tvrdil, že „tím bylo porušeno pravidlo, že vysoce postavení činitelé Bruselu by měli mít podporu svých zemí,“ takže jeho novým jmenováním se tento blok potenciálně vydává na cestu rozpadu. 

„EU je organizace pod dominancí jediné země. Nelze to už skrývat, že tou zemí je Německo,“ tvrdil Kaczynksi s poukazy, že polští spojenci v Maďarsku, na Slovensku a v České republice byli k podpoře Tuska dotlačeni tvrdou rukou administrativy Merkelové. 

„EU je pod tak rozsáhlým tlakem, že ohromný je i nátlak na jednotlivé politiky,“ říkal. „Jestli EU neopustí tuto cestu, tak po ní dorazí na smetiště dějin.“ 

Zdroj: breitbart.com

Loading...

Komentáře   

+47 # Bujón 2017-03-16 10:26
Jedna definice:
"Národ je dějinně zformované, stabilní společenství lidí, vzniknuvší na bázi společného jazyka, území, ekonomického života a psychického složení, projevující se v společné kultuře. Jen přítomnost všech příznaků, daných dohromady, dává nám národ."
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+47 # josh (xy) 2017-03-16 10:44
Nedalo mi ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # contumax 2017-03-16 15:14
Jo ať ta holka rozetne tu hnusnou EU vejpůl ..!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-57 # Apollo 11 2017-03-16 10:53
A jak to chce udělat, když ji čeká stejný konec jako včera nacistu Geerta Wilderse?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # Malik 2017-03-16 11:49
Z jaké levičácké liberální žumpy si zas vylez ty prosím tě?:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # TomCat2 2017-03-16 12:11
Konec? Vcerejsek je uspech, polepsil si a levcaci ztratili. Bylo naivni myslet si, ze vyhraje a vsechno se zmeni. Pohled do historie rika, ze se veci opakujou.....je n soucasni politici slavi a berou to jako vitezstvi.

rok 1919
SocDem 40%
Komunist 2%
Nazi 0%

rok 1924 květen
SocDem 21%
Komunist 13%
Nazi 7%

rok 1924 prosinec
SocDem 26%
Komunist 9%
Nazi 3% (Hitler a další jejich vedoucí byly arestováni a nešli do voleb)

rok 1928
SocDem 30%
Komunist 11%
NSDAP 2,6%

rok 1930
SocDem 25%
Komunist 13%
NSDAP 18%

rok 1933
SocDem 18%
Komunist 12%
NSDAP 44%

......prelozeno lide v Evrope se maji zatim jeste moc dobre....ale ono se to meni, kdo chce ten jasny vyvoj vidi....kdo nechce neni mu pomoci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-25 # Apollo 11 2017-03-16 12:17
Geert získal o čtyři mandáty méně než v roce 2010, kdy žádná migrační krize ani nebyla. Už je prostě ohranej.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # TomCat2 2017-03-16 12:36
Zkus se na to podivat z jineho uhlu, to ze neprevalcoval volby neznamena, ze se nektere jevy ve spolecnosti nedeji. Vitezna strana si pomrne zadne pohorsila...to nic neznamena? Bohuzel ve tricatych letech v nemecku si taky lidi mysleli, ze se nektere veci nemuzou stat.....a staly. Tyhle veci je potreba hodnotit s nadhledem se znalosti detailu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # diamond 2017-03-17 08:20
Jedno jestli apollo, tomášfuk, rudá majda, krkavec - stále stejná ohraná partička.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # cawes 2017-03-18 14:36
Nepozrel si si celkové výsledky volieb, nacizmus v Holandsku nastúpil ale cez-tureckú stranu DENK,
která se staví vstřícně k islámu. „Extremistická islamistická strana ...
zísskala 4 kreslá, to je začiatok konca demokracie
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # TomCat2 2017-03-16 12:18
...a jeste bych doplnil, tohle vsechno ukazuje jen to, ze prave soucasni politici muzou za narust preference techto stran stejne jako v nemecku ve 20-30 letech. Jejich ignoraci, sebestrednosti se tohle deje. Vubec nechteji videt to co si normalni clovek preje. Mam deti, takze si rozhodne nepreju nakej velkej pruser, ale mam starch ze historie se opakuje. Kdo ma nastudovano muze videt paralelu, ktera se uz deje. Lidstvo neni schopno prekrocit svoje mentalni nastaveni a funguje na principu nekolika modelu, proto se to vse opakuje dokola.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Pokémon 2017-03-16 11:32
Zapoměl jsem podotknout.
Potom budou se zděšenými ksichty, včetně Apolla 11 utíkat do Izraele.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-24 # Apollo 11 2017-03-16 11:51
Na Novém Zélandu je prý krásně. A lidem tam netečou nervy tak jako teď tobě. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Mac 2017-03-16 12:07
no to je ale ten problém - jestli se EU rozpadne, Trumpeta to ustojí a Gosudar napomůže, aby se Rusko, Čína, Indie a Irán "kamarádili" tak tihle "chytráci" už nebudou mít kam utíkat - a protože je nikde na světě nechtějí, protože vždycky a všude jen škodili, tak co s nima??????? toť otázka..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Dědouch1 2017-03-16 13:22
apollo, je podle jeho nicku a názorů pozdní adolescent. Holky se mu zřejmě vyhýbají (není s ním o čem), nebo se vyhýbá on jim (nebylo by divu).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # vlk samotář 2017-03-16 17:52
To vidíš i podle těch zbabělých mazánků!

Oni ti [...]i nejsou schopní do pětadvaceti let oslovit dívku, tak raději konvertují k Islámu, protože věří, že jim nějaký imám přidělí "manželku" ze zákona a na té se potom vydovádí a vyřádí!!

Zmetci!

Omlouvám se za výrazy, ale dost mne v tom naočkoval Vasky ze Slovenska, protože to je moje krevní skupina...:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jarin G. 2017-03-16 20:05
Ahoj, všimni si, že vždy zmizí jeden z "těhle", jako 5kkt a další a vzápětí je ihned nahrazen někým obdobným. To nebude náhoda. Že by jen změna profláklého nicku?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # diamond 2017-03-17 08:39
Samozřejmě. Takových tu bylo mraky a za nimi se skrývá v podstatě jen pár jedinců...
To víš, léta jdou, někteří"student i" ukončí svůj veřejně prospěšný institut a přechází do nejbližší neziskovky. Když takto mají zabezpečen svůj stálý příděl penízků, nemají potřebu si přivydělávat nějakým slintáním po různých webech. Jejich práce je nyní náročnější a smysluplnější; zcela je zachvacuje sluníčkaření a spolupráce s Chovancovo kybernetickým berkutem. Tak pomalu nastoupí mladší ročníky - kontinuita zdejšího provokování, nadávání, urážek, práskání musí být zachována...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jarin G. 2017-03-17 09:04
Trefa!!! 1***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-27 # limopivo 2017-03-16 12:35
Koukám, že zdejší osazenstvo těžce nese prohru Wilderse. Čekám, kdy se tu objeví článek o falšování voleb...

Le Pen taky prohraje. Naštěstí je v Evropě přece jen víc lidí, kteří si vidí dál než na špičku nosu. Vždyť Wilders ani Le Pen nic skutečného nenabízejí, jen se negativně vymezují. Ale reálný program nikde. A to je položí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-29 # Apollo 11 2017-03-16 12:42
V Kremlu se ještě neprobrali z opice, nejsou notičky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # TomCat2 2017-03-16 12:43
Hmm...a nekontrolavteln a imigrace je skutecna a nikdo se neptal jestli ji obyvatele EU chteji.....ty myslis ze je na tomhle stavu neco pozitivniho? V cem presne? Kde je ta pridana hodnota? To je ten realny program? K tomu danove zatizeni, ktere mame a levicak ti rekne ze je potreba ho zvednout? Rad se poucim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # limopivo 2017-03-16 13:13
Nikdy jsem netvrdil, že imigrační vlna je něco pozitivního. Povinné kvóty jsou blbost a EU si tím pod sebou řeže větev.
Ke zvyšování daní, co chce ČSSD - to nijak nesouvisí s tématem. A nesouhlasím s tím.

Nicméně - EU je pozitivní z hlediska velikosti trhu a nutnosti dohodnout se a hledat kompromisy.

Pokud zvítězí lidé typu Wilders, tak začneme stavět ploty, označovat kdo je a není ten správný, ukazovat prstem na jiné, kteří jsou oškliví. Tohle jsme tu měli - a vedlo to do pekel. Takže EU není ideál, ale lepší než svět podle Le Pen & company
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # TomCat2 2017-03-16 13:43
Tak zvysovani dani chce levicak obecne a s tematem to souvisi velmi uzce. Nekdo totiz ty socialisticky rejdy (imigraci a s tim souvisejici naklady a nejen tohle) musi financovat....a ten kdo to financuje je normalni clovek, Takze to spolu souvisi velmi uzce.

Co se tyce tveho druheho tvrzeni, ze se budou stavet ploty....podive j se na BREXIT....obava m se, ze ten kdo bude stavet plot bude EU. Uz jenom tim jaky klacky pod nohy se chysta hazet Britanii. Vsichni vedi, ze volnej trh, pohyb osob atd muze fungovat I pres to, ze si jednotlive staty budou udrzovat nezavislost. Dokonce si porad myslim, ze volnej pohyb osob muze byt provaden tak ze na hranici budou kontroly, ukazu doklady a jedu dal. Nejvetsi jed Evropy je vic EU, vic EU a vic EU ale v tom spatnem smeru autoritarstvi. Normalni clovek si moc dobre uvedomuje, ze tyhle vei muzou fungovat oddelene a nikdo nam nemusi diktovat!

Do pekel jak pises prave vede soucasny pristup vedeni EU, ktery vytvari vzrustajici popularitu takovych lidi jako Wilders a LePen. Vzestup takovych sil je vzdy reakci pouze na situaci ve spolecnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # limopivo 2017-03-16 14:24
Vcelku s tebou souhlasím. EU blbne a potřebovala by reformu. Nicméně typ lidí jako je Wilders, Le Pen, Farage - ti nic pozitivního nepřinesou. Tady je hodně lidí přesvědčeno, že když budeme izolacionisté, zavřeme imigranty nebo kohokoli odlišného do lágru, tak bude ráj na Zemi. Nebude...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # TomCat2 2017-03-16 15:31
Ale takhle to prece neni, neni to o izolacionismu. EU v soucasnem stavu je uz nereformovateln a, ale to je na delsi debatu a argumentaci. Lide jako Wilders, LePen a Farage naprosto jednoznacne plni svoji "historickou" roli a to je impulz, sjednoceni, iniciace zmeny a to neni malo.

Proc furt nekdo mluvi o izolovani a o lagrech? Prave aby to tak nedopadlo je treba bojovat za zachovani nasich hodnot. Nebo si myslis, ze nas system muze zachranit vsechny ekonomicke migranty na svete? kolik presne se jich sem vejde? Uvedom si, ze evropsky svet, ve kterem zijeme zacali budovat nasi predkove a blahobyt ve kterem zijeme nam nespadl z nebe. je zalozen na praci, vytvareni hodnot, inteligenci a technologickem rozvoji. Vazne si myslis, ze kdyz sem prijde x milionu lidi, kteri budou jen konzumovat tak to bude dal fungovat??? Nebude. Solidarita muze fungovat jen do jiste miry, ale pokud budes zdanovat lidi hanebnym procentem tak od urciteho bodu ztraci motivaci cokoli delat = zacnou dochazet penize. Jiste muzeme dotisknout, coz se dnes deje....ale co se stane v ten okamzik? Uspory lidi, kteri delaji zacnou ztracet svoji kupni silu. Tedy opet to nasere lidi a dlouhodobe je to neudrzitelny stav. Pokud temhle lidem chceme pomoct tak jim musime pomoct u nich doma a to od vzdelani. Dulezite je aby si uvedomili, ze neni mozne mit deset deti kdyz je neuzivim. Je to zkracene ale to je ta podstata. TO ze nekam prijdu natahnu ruku a budu ocekavat, ze dostanu nikoho nikam neposune....ako rat to vycerpa nas system a nakonec zkoncime u tech lagru.

Mas deti? jestli ne tak chapu, ze takhle smyslis....poku d je mas tak se ti divim, ze takhle smyslis.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # limopivo 2017-03-16 15:34
Ale já vůbec nepsal o tom, že podporuji přijímání migrantů. Naprostý souhlas, že je potřeba pomoct lidem tam, odkud utíkají.

Ale udělat si z těchto lidí politický program, jako Wilders a Le Pen je blbost. Lidi na to bohužel slyší.

No a že tě štvou vysoké daně, to mně taky :o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # TomCat2 2017-03-16 16:00
Tak jinak :) Proc to tak je? Zkus prijmout fakt, ze pokud by vrcholni predstavitele EU delali veci v zajmu vetsiny tak by si na tomhle nemohli zalozit Wilders, LePen svuj program. Bohuzel at se nam to libi nebo ne tak tohle je velky tema, ktery jednoznacne ohrozuje Evropu, jeji budoucnost a nas svet jak ho zijeme a zname. Za par let si to povime. Takze proc na to lidi slysi? Protoze si uvedomuji, ze zmeny ktere probihaji budou mit fatalni dopad na nasi budoucnost. Nebo je neco divneho na tom chranit si svuj zivotni prostor? Kdyby se tyhle veci ukoncily v samotnem zacatku tak by LePen a Wilders nemeli na cem postavit svuj program, protoze by nemeli koho oslovit, nebyl by duvod nekoho oslovovat. Tema by neexistovalo. Takze se vracime k tomu, ze ignorance lidi vrcholnymi predstaviteli EU stvorila tohle tema.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # TomCat2 2017-03-16 16:02
...a Wilderse a Le Penovou ve smyslu jejich zvysujicich se volebnich uspechu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-18 # limopivo 2017-03-16 16:38
Je to opravdu asi na delší diskusi. Ti imigranti prostě byli najednou na březích a hranicích EU. Proč, to nechám konsppirátorům. Osobně si myslím, že to byla kombinace pitomých prohlášení Merkelové, arabského jara a zoufalé situace v zemí, odkud přicházejí.

No, ale byli tu - pokud je nechceme střílet nebo potápět, tak se to nějak řešit muselo. Osobně bych vybudoval sběrné tábory a nepouštěl je dál, pokud nedostanou status uprchlíka.

Nicméně tendence k nacionalismu tu máme už delší dobu. Nemyslím si, že Evropu čekají super časy. A rozpad EU k lepšímu výsledku určitě nepřispěje. To jsou jen jednoduché recepty na složité problémy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # TomCat2 2017-03-16 18:06
Ale ti migranti tam prave nebyli najednou. Vetsina lidi nejakou imigracni krizi zaznamenala pred dvema lety na zaklade nejakeho pozvani nemecke kanclerky. Ten kdo se zajima vedel uz minimalne pred 6ti lety ze se tohle deje v mensim meritku a ze to "chyta" nejaky smer a vyvoj, ktery se potvrdil a jeste neskoncil. V italii tuhle vec resi opravdu dele a situace stale trva, priliv je temer konstantni, akorat se o tom nepise. To ze to EU ignorovala je fakt. Pokud se nemylim tak probehnul I soud s italskym dustojnikem, ktery nechal potopit jeden clun pri ochrane vnejsi hranice na pocatku techto udalosti, jiste to jde dohledat, presne si nepamatuji. Takze to je k tvrzeni, ze najednou byli na brezich.

Stale se hleda reseni, ale reseni je mnohem jednodussi nez se zda a neni potreba nikoho strilet. Proste nalozit a odvezt zpet. Je na tom neco spatneho? Nebo to nejde legislativne? Ok pak je treba upravit legislativu a zacit konat. Proc by to nemelo jit? je k tomu nejaky duvod? Status uprchlika? Pokud se nemylim tak tahle situace je pokryta Dublinskym ujednanim. Cela tato situace je pravne poresena....pro to se ptam proc predstavitele EU nejadnaji v souladu s ujednanim? Jak je mozne, ze byla vpustena masa lidi bezdokladu a identifikace, bez minulsti do prostoru EU? Pokud by jednali dle platnych dohod situace by vubec nevznikla a opet se vracime k nastupu Wilderse a LePen a podobnych nalad v EU. Pokud obycejni lide tohle vidi jak predstavitele EU jednaji v rozporu s domluvenymi pravidly tak hledaji alternativy. Protoze prave tito lide plati dane a vicemene ziji v souladu s platnymi zakony. A tahle neduvera k EU zcela logicky podporuje nacionalisticke tendence, protoze kazdy clovek co ma pet pohromade si uvedomuje, ze je mozne ridit jeden narod mnohem efektivneji nez kolos x zemi s x miliony obyvateli. Vse co se deje je jen logicke vyusteni nedodrzovani pravidel od vrcholnych politiku a predstavitelu EU. Takze to nejsou jednoduche recepty na slozite problemy...jsou to proste reseni, ktera mohu fungovat....... pokud selhala cesta zakona, ktera mela uz davno zafungovat.

Bohuzel existuji urcite skupiny lidi, kterym tahle situace generuje miliardovy byznys...ale to je zase jina debata, ktera by mohla byt odpovedi na nektera proc.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Piovarči 2017-03-16 19:48
Tých dôvodou prečo, je tam viac nielen peniaze ale aj iné zákerné ciele
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # diamond 2017-03-17 09:26
Co tedy s těmi černoušky tady? Nic neumí, nikdo neví, co jsou zač, nikdo nezná jejich zdravotní stav: všichni jen umí natahovat pracky kvůli prachům, chovají se jako primitivové, jsou frustrovaní z toho, že u nich za staletí existují jen chatrče, kdežto bílej má domy, auta, v Evropě jsou obchody, zdravotnický a dopravní systém, televize, počítače, mobily, jídlo. Nebo nám snad tady v ČR chybí poměry jak ve Stockholmu nebo v Calais? Mám v tom bordelu a násilí vidět něco obohacujícího? Děkuji pěkně - když mi ten "chudák" usiluje o život, dceru, manželku, majetek, je samozřejmé že se mu budu bránit, zvláště když to nedělají ti, které si kvůli tomu platím z daní. Potom ať si zůstane nebohý imigrant tam, kde patří - jeho situace je mi fuk. Do spousty problémů se podobné africké země dostaly samy - např. nekontrolovatel nou porodností, rozprodáním vlastním zdrojům majitelům z demokratického Západu, ale i svým naturelem.
A já, jako občan, daňový poplatník, se musím snažit, aby se v mém státě nebo v tom orgánu, co se diktátorsky snaží vládnou Evropě, nevyskytl opakovaně ksindl, který mě záměrně vystavuje riziku a zatahuje do věcí, které nechci. A snažit se musím i za cenu občanské neposlušnosti. Někdy totiž není zbytí.
Tato doba je paradoxní, neboť starší generace je daleko radikálnější než ta mladá, k níž nespokojenost, radikalismus, touha něco změnit patří daleko spíš. Dneska nám touží vládnout generace 25-letých s myšlením starého Seréše, pro které je vzorem knížepán. No to je hrůza. Na druhou stranu - když se podívám, jaké "celebrity" jsou dnešní mladé generaci mainstreamem předkládány, ani se někdy nedivím, že mají takové vzory, jaké mají. :(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # diamond 2017-03-17 08:57
Víš, ono je někdy NUTNÉ ukázat na někoho a říct o něm že není "správný", když je to pravda. Jinak jde o hloupou tzv. korektnost, která umožňuje kalouskům, bendům, sobotkům, stařičkým feudálům, langerům, němcovým, gazdíkům a spoustě dalších neustále zasahovat do našich životů. Je to alibismus, neschopnost, zbabělost, když nelze tyhle darmošlapy a přísavky odstranit z vlivu na tento stát? A taková pakáž se umí během doby dokonale zabetonovat ve svých pozicích - viz poslanec Benda, který v tom parlamentě bude sedět in memoriam i po smrti, pěkně vybalzamovaný. Kalousek má hrůzu z toho, že by měl přijít o poslaneckou imunitu a někdo by ho mohl volat k zodpovědnosti za skutky od dob náměstkování na MO až po vykonávání funkcí ministra.
Názor, že EU je o trhu, je pěkná zhovadilost, to tady nemusím ani rozepisovat. Dohody nejsou možné a kompromis musí přijímat jen ten slabší. ČR už z toho má jakéhosi koníčka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # vlk samotář 2017-03-16 13:10
Prohru?

Ale nepovídej!

Díky tomu, že se migranti se svojí politickou stranou dostali v Holandsku do parlamentu, i když nechápu, jak je možné, že se dvěma procenty, když u nás máme hranici 5%?!!!, ..... a budou stále víc prosazovat zájmy přivandrovalců, ... to má Wilders v příštích volbách v kapse, protože teprve nyní to Holanďani pochopí!!!

A to nejen ti, co už to pochopili dávno a u nás vlastní už roky různě po státě špičkově zmodernizované usedlosti na venkově a baráky ve městech, které jim na alarm hlídá policie, když u nás právě nejsou, ale i ti, co nemají na to, aby se mohli z Holandska vystěhovat!

To potom bude mela!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # limopivo 2017-03-16 13:18
Mají jinou hranici na vstup politické strany do parlamentu. Co je na tom k nepochopení?

No, a pokud Wilders příště vyhraje, budiž mu to přáno, ale včera to projel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # vlk samotář 2017-03-16 13:44
To je ale divné, že?
Když západ je naším vzorem a my máme 5% místo dvou!

Asi aby to tady mohli ti zlodějští zmetci lépe kočírovat ve svůj prospěch, když diskvalifikují všechny, kteří tu diskriminační hranici nepřelezou, že?!

Věřím ale tomu, že ten [...] Dienstbier kdyby měl tu moc, tak by jen pro ty migranty dvouprocentní hranici taky dokázal prosadit, když chtěl dávat volební právo i přivandrovalcům bez našeho občanství!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-15 # limopivo 2017-03-16 14:26
O co ti jde? Zanadávat si a říct, že imigranti jsou fuj? To jsi už udělal. Jsi právě příkladem těch hlupáků, co si myslí, že když to tu bude jen pro "pravé Čechy", tak bude ráj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # vlk samotář 2017-03-16 16:50
Ráj to tady bude, až tu nebudou nejen cizáci, ale především i idioti, s názory jako máš ty tobě podobní!

Jestli ti vyhovuje život v násilnickém multi-kulti kotli a Babyloně, kde musíš každý den bojovat o přežití, zatím co vládci na tebe hledí z vysoké nedotknutelné hory,.... tak si ho běž hledat tam, kde už existuje, ale nevnucuj ho nám a nesnaž se ho tady zavádět!

My máme rádi svůj klid, pohodu a bezpečí!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # limopivo 2017-03-16 17:08
Já v tom násilnickém pekle žiju celkem spokojeně. V Čechách, aby imigranta pohledal. Tohle jsou jen žvásty. Je dobře, že takoví jako ty, jsou jen na těchto webech a nemají reálnou moc. Jinak by to vedlo ke koncentrákům vlku. Stačilo by mít jen nesprávný názor, barvu pleti, vyznání... Známe, a stačilo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # vlk samotář 2017-03-16 17:35
Tak si tam žij a nevnucuj to druhým!
Každý životní druh v přírodě, dokonce i rostliny a plísně, si chrání své životní prostředí a svůj prostor, který obývají!!
Je to přirozené chování pro zachování druhu!

Věř tomu, že ne všichni touží vyhledávat každodenní adrenalin a nebezpečí, že tě za rohem nějaká vypatlaná barevná huba sejme, a ani nevíš proč!

Rád chodím po městě i v noci neozbrojen, aniž bych se musel vyhýbat nebezpečným místům, která tu nejsou a nerad bych na tom něco měnil jen kvůli tomu, že [...] někde v Bruselu se mi rozhodne tento ráj zničit, protože on má ochranku i pro svoje parchanty a jemu se nikdy nic nestane!

Za strkání rypáku z venčí do cizích zájmů a kurvení něčího životního prostředí, pokud tam žijí lidé šťastně a jsou spokojeni,... jen pro potěšení své ujeté psycho-demence, jak to dělá ten [...] Soros, by měl být provaz a ne koncentrák! To bys mne podcenil!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # limopivo 2017-03-16 17:42
Souhlas, podcenil jsem tvoji hloupost. Promiň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # vlk samotář 2017-03-16 20:06
Spíš velmi přeceňuješ svoji chytrost...:-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # limopivo 2017-03-17 00:10
Jo, asi budu o dost chytřejší než ty vlku. Vypadá to tak. Žij blaze a nikdy se nedostaň k moci. Pa
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # vlk samotář 2017-03-17 14:18
To víš že jo! stále dokazuješ, že jsi hotový génius!

Kam se na tebe hrabu!...:-)))

ŽE JSI TO TY?

Žiješ v nebezpečí a vyhovuje ti to...:

Vložit text - Čiernych loptošov nachytal na hruškách (Južná Afrika)

do vyhledání v odkazu...:

www.mojevideo.sk/

:-))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # diamond 2017-03-17 09:45
Nebezpeční jsou zkorumpovaní politici, sloužící někomu, s vidinou získání moci a majetku. Tady je nějaká limitní hranice při volbách nepodstatná. Tady je podstatné to, že volební právo by mělo být svěřeno někomu, kdo nemá občanství. Protože bezmezná demokracie a extrémní sluníčkaření přeci dovolí těm zahnědlým mlokům, aby se zde v Evropě politicky sdružovali a účastnili se politického dění. Paralela s NSDAP ze 30. let je víc než zřejmá a kdo se nepoučil z minulých chyb, musí je prožít znovu. Tedy i s tím, že vládnoucí špičky dovolí, aby se v ulicích znovu objevily terorizující a násilnické tlupy (dříve v černých a hnědých košilích, nyní černé a hnědé barvy kůže - jaká to podobnost). Jenže tentokrát nejde jen o Itálii a Německo, je toho mnohem víc. Jaké je tedy nejjednodušší řešení? Nedovolit politickým špičkám, aby nám sem natáhly parazity z Afriky a Arábie. A těm, co už jsou zde, nekompromisně ukázat, že zde nejsou vítáni. To není o rasizmu, to je o vlastním přežití.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # TomCat2 2017-03-16 14:11
Neprojel....med ia tvrdi, ze projel. Skutecnost je takova, ze si polepsil a "vitezna strana" si dost pohorsila. Mozna nedosahl ocekavaneho vysledku, ale.....jak jsem uz psal nahore v diskuzi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Pokémon 2017-03-16 16:41
Nemusím být debilním politikem, ani věhlasným prorokem, abych již velmi dlouho cítil v kostech podezření od zákeřných a prolhaných Turků, v čele s jejich samozvaným sultánem Erdoganem. Mám jasné tušení, co jim v hlavách tepe, jako jedinečná příležitost doby. Vím o čem mluvím, s Turky jsem měl tu čest, možnosti několika let kontaktu s nimi. Když je poznáte blíž, zjistíte, že nás nenávidí víc, než si sami myslíme a to je varovné.
Neustálé vyhledávání různých sporů a vyostřování diplomatických kauz se zaslepenou, přehumanizovano u a trestuhodně naivní západní Evropou se toto podezření začíná potvrzovat.
Šéf turecké diplomacie Mevlut Çavuşoğlu tvrdí, že nehledě na to, že byl antiislámský politik Geert Wilders poražen, v Evropě „brzy vypukne svatá válka“. Tím zcela jasně odkryli karty a evidentně naznačili směr dalšího vývoje a vlastně řekli to, oč v minulosti vždy usilovali. Mezitím se západ bude předhánět v politické korektnosti, kdo byl korektnější a kdo nebyl vůbec a sami se tak odsuzujeme k zániku a ještě jsme tomu nekřesťansky nápomocni. Více indicií je zbytečné hledat, jelikož slepý je nenajde. Turek bude tím, kdo Evropu dobude, tentokrát definitivně a navždy. Pokud to tak necháme. (?)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Lucif 2017-03-16 16:53
Citace:
Voľby vyhrávajú tí ktorí počítajú hlasy
J.V.Stalin

V Holandsku mali byť voľby elektronické, ale zrazu sa rozhodli počítať hlasy ručne zo strachu pred ruskými hackermi :). Na manipuláciu papierových volieb sú totiž pripravení, lebo tak robia už desiatky rokov. Prieskumy zmanipulovali tak, aby to vyzeralo že posledný týždeň zrazu podpora Wildersovej strany klesá, s oficiálnym odôvodnením že voliči dostali rozum po poslednom prejave Wildersovho oponenta. Seno pre ovce, dobrú chuť.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # limopivo 2017-03-16 17:10
No proto, už jsem se bál, že ty volby nebyly zfalšované!!! A ono jo, jak to nevyjde podle představ, tak nastoupí falšování. Vše je jednoduché a svět je v pořádku :o)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # limopivo 2017-03-17 00:11
No tak ne, tak to nezfalšovali, když mi dáváte ty mínusy. Prostě blba, co vypadá jako starý plastový Ken nemají rádi. nedivím se jim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Anunaki 2017-03-17 02:02
Proč by to falšovali, většina lidí jsou blbci, nic falšovat nemusí, blbci volili jako blbci, nic nového. Proč u nás vyhrávají socani a topka a ano a podobná na první pohled zlodějská uskupení? Protože se falšuje? Ne, protože jsou lidi prostě blbci jako všude na světě...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lucif 2017-03-17 11:32
S tými blbcami to je samozrejme pravda, nebuďme naivní. Ale pozrite sa na preferencie posledných dvoch týždňov. Wildersova PVV jasne viedla a zrazu sa nám snažia nahovoriť, že ľudia zmenili názor lebo sa im prihovoril Rutte a oni sa stali osvietenými a zmenili názor. Vieme že prieskumy sa falšujú, ale vieme aj čo si praje establišment a sfalšované prieskumy by teda neboli v prospech PVV, pretože to by len vyhecovalo viac ľudí.
Potom je tu ešte ten ťah s manuálnym počítaním, ktoré sa rozhodli urobiť prakticky tesne pred voľbami - vo februári, kvôli "ruským hackerom". Lenže volebný systém je uzavretý, a nie je možné sa k nemu napojiť cez internet. To by "ruskí hackeri" museli prísť fyzicky k volebným mašinám. V Holandsku sa snažia o odstránenie elektronických volieb už od 2006 - prečo? Pretože je jednoduchšie nahádzať do schránky tisíce falošných papierových hlasov ako hackovať mašinu. Vezmite si len taký bitcoin. Prečo je taký uspešný? Pretože transakcie nejdú sfalšovať. Technológia blockchain si priam žiada aby bola využitá vo volebných systémoch. Ale nie, my radšej budeme hádzať do schránky papieriky. Nehovoriac o tom aké obrovské náklady by sa ušetrili, ak by voľby boli elektronické. Lenže to by potom mali o výhovorku menej, prečo nemôžu byť referendá často.
Sú to samozrejme len dohady, ale sú to veľmi dobré dohady, ak sa nad tým zamyslíte..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Anunaki 2017-03-17 01:58
Myslím že Merkelová a Hollande udělali pro demontáž EU maximum, ty už nepřekoná, spíš by se měli zaměřit na to jak to rozpustit s co nejmenšími ztrátami.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # květák 2017-03-18 01:07
Pan Ing,Dědek mě připadá jako papoušek...to už někdo říkal...díky EU je mír a nevznikla válka tj cca 30 let...a když v době tzv studené války byly Ruské a Americké pastelky připraveny vystřelit uběhlo 40 let...a žádná válka....a za 40 let socializmu nebyli naši kluci s kalachem nikde a za 30 let EU jsou permanentně vnějakém konfliktu...oku pují cizí země...jako kdysi Rusáci u nás...akorát, že tam se víc střílí a jsou tam hromady mrtvých....Děde k starej blbej...dokud se budou amíci bát Ruska...válka nebude....když bude Rusko slabé tak je pomalu demokratický obsadí...a když se nedá ,tak bude válka ...s EU to nemá nic společného....u ž vidím jak Dánsko táhne na Polsko nebo Švédové na Čechy...Dědek si pamatuje středověk....dn eska diktují mocnosti...a až se Rusko s USA nepohodnou....t ak uvidíš ten mazec...až těch našich 5 tanků a 10 letadel vyrukuje proti Rusku....ještě dnes se orientujeme na západ...takže nevím jak se budeme orientovat za 10let...my se v čase orientujeme střídavě...někd y tak a někdy onak...jsme Švejkovy potomci...a trošku přeženu...když polovina Británie , Francie a dnes i skoro Německa jsou černoši,tak jistě víš ,že raději tančí než střílí...zeptej se...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.