AC24.cz

AC24.czZe světa„Neochránili“: Putin oznámil, že Medveděv onemocněl

Sociální sítě

Reklama

„Neochránili“: Putin oznámil, že Medveděv onemocněl

Premiér Dmitrij Medveděv onemocněl chřipkou, oznámil prezident Vladimir Putin.

„Epidemická situace se pomalu uklidňuje, situace je však stále vážná. Dmitrije Anatoljeviče neuchránili," řekl Putin na setkání se členy Rady ministrů.

Na úterý měl Medveděv naplánovanou řadu událostí, včetně setkání s prezidentem Arménie Seržem Sarkisjanem.

Hlava Rospotrebnadzora Anna Popovová dříve oznámila, že úroveň onemocnění chřipkou a virových infekcí dýchacích cest v Rusku klesá. Podle ní je převýšení prahu epidemie zafixováno pouze v pěti regionech, ve Vladimirské, Ivanovské, Kemerovské a Novosibirské oblasti, a také v Jakutsku.

Loading...

Komentáře   

+61 # Historik 2017-03-14 18:57
No a náš premiér taky v pátek onemocněl, byl nakažen znovupředsednic tvím ČSSD. Projevy nemoci-samochvá la, nekritický narcismus, jájismus.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+47 # josh (xy) 2017-03-14 19:20
Ten chlapec má hlavně nemocný pazoury, kdyby si mu ukázal lopatu, tak se mu skroutěj jak zmoklá překližka. Vizitka ČSSD.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Petr Ježek 2017-03-14 19:23
Chřipka? Již léta neznám. Trocha znalostí buněčné biochemie a na nich založená prevence nikoho na rozdíl od chřipky nezabije...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Piovarči 2017-03-14 22:20
Že otužilých Rusov láme chrípka?
Putin vraj niekedy teraz čosi prehlásil o chemerails že sú skutočné tak nejak, či to s tým nemá niečo spoločné...

Sýrski vojaci oslobodili obec Humaymah Saghira z ISIS teroristami. V obci sa nachádza juhozápadne od ISIS pevnosti Dér Hafer.
Oslobodenie Humaymah Saghira nasledoval na úspešnú vládne zálohu na Humaymah al-Kabira sa nachádza priamo na západ od Deir Hafer.

Tak postup Syrskej armády sa tu spomalil a letisko stále nemajú pod svojou kontrólov...

Sýrska armáda retaken Mustadira hora od teroristickej skupiny ISIS v oblasti severovýchodne od Palmyra.
Kontrola nad Mustadira horu umožňuje vládne vojská nastaviť riadenie paľby nad západnej časti plynového poľa Mustadira. To pravdepodobne povedie k oslobodeniu oblasti v najbližšej budúcnosti.

#FROMTHEFRONT #SYRIA 14.03.2017 - 2,442 zobrazenie 4.8 (9 hlasov)
RUSKO NASADZUJE ŠPECIÁLNE OPERÁCIE SÍL V ZÁPADNOM EGYPTE, SA SNAŽÍ OVPLYVŇOVAŤ SITUÁCIU V LÍBYI - REUTERS
Rusko vyslalo vojakov špeciálnych síl v leteckej základni v západnom Egypte, Reuters hlásené dňa 13. marca s odvolaním na "USA, egyptský a diplomatické zdroje".

"Spojené štáty a diplomatické uviedli každý takýto ruský nasadenie by mohlo byť súčasťou snahe podporiť líbyjský vojenský veliteľ Khalifa Haftar, ktorý utrpel porážku s útokom na 3. marca zo strany Benghazi obrany brigády (BDB) o ropných prístavov ovládaných jeho sily ,

Americkí úradníci, ktorí hovorili pod podmienkou zachovania anonymity, povedal, že Spojené štáty majú dodržiavať to, čo sa zdá byť ruských špeciálnych síl a bezpilotné lietadlá u Sidi Barrani, asi 60 míľ (100 km) od hranice medzi Egyptom a Líbyou.

Egyptské bezpečnostné zdroje ponúkol viac podrobností, popisovať 22-člen ruské jednotky špeciálnych síl, ale odmietol diskutovať o svoje poslanie. Dodali, že Rusko tiež použité ďalšie egyptskú základňu ďalej na východ v Marsa Matrouh na začiatku februára, "Reuters článok znie.
Ak je to pravda, bude to znamenať prehĺbenie spolupráce medzi Moskvou a Káhire v bezpečnostnej oblasti, ktoré by mohli viesť k značný dosah na prebiehajúceho konfliktu v Líbyi.
translate.google.sk/.../...
aragonit9.blogspot.sk/.../...

14. marca, SDF jednotky, podporované Američanmi vedenej koalície vzdušné sily, retook dedinu Khass Hibal a neďaleké obilné silá z ISIS teroristami.
Táto záloha umožnila SDF nasadiť bližšie k Judayat Khabour, Hamad Assaf a Al Kulayb, z ktorého kurdskej sily ustúpili na začiatku tohto mesiaca .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Jarin G. 2017-03-14 22:28
Opět díky. Čekal jsem už jen na to. Trochu jsem zlenivěl a už nehledám. Trochu mě tu rozmazluješ, kamaráde :) Ale trochu nám to stagnuje, viď? No ale každý den nemůže být posvícení a třeba se jen nabírají síly. Ti vojáci si taky někdy musí trochu odpočinout.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # josh (xy) 2017-03-14 22:55
Ty tam příbuzné? ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # josh (xy) 2017-03-15 17:29
Jen jsem se zeptal pánové, to snad není na m (-) ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # Piovarči 2017-03-14 23:27
No trochu to zamrzlo je to škoda že sa nezmocnili toho letiska to je dosť strategická základňa. Mali by to potiahnúť po pobreží Jabbul lake a zovreli by Dier Hafer z troch strán. Dúfam že to tak urobia. Skrátili by tak výrazne líniu dotyku čím by mohol byť ich útok na Dier Hafer v konečno dôsledku účinnejší
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jarin G. 2017-03-14 22:24
Tak to jsem, Petře, rád, že jsi se nám pochlubil, jak ti zdraví slouží :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Dohoda 2017-03-14 19:24
Chřipkou, jen aby to nebylo zase polonium.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Vladimír57 2017-03-15 10:05
Poloniem? On přece teď nebyl v Británií.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Partizán 2017-03-14 19:44
Dmitrije Anatoljeviče neuchránili
Tak táto veta ma zaujala, pred kým? Chrípkou?
Lenže Medvedev je 5 kolóna tak jeho by škoda nebola, pamätáte ako ho oslavoval západ, pre hodnoty atď.?
A Putin otočka o 180, hmm...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Sirea 2017-03-15 20:13
Medvedev má "upokojovať" tú piatu kolónu - akože on je ten pravý liberál. Zatiaľ je v tejto úlohe užitočný.. Len neviem, čo to znamená - taká správa v médiách - niečo sa pripravuje? Putin nedávno zase odvolal asi sedem generálov - viac-menej ekonomického smeru.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # smrťák 2017-03-14 20:12
Smrťáku,
víš o tom, že Starý nám přikázal, že Blbost nesmíme likvidovat? Že Blbost je jeho milá? Ale ja ho jebu z výšky.
No tak otevři si radši ten malvaz, zvaný domácí slivovice který jsi sehnal dneska dopoledne a dej si pro dnešek pintu, či několik. Místní, mínusující chátru z ul. Tržiště zlikvidujeme mávnutím kosičky.
Apropos, máš už brousek navlhčený?
Na dolnom konci, na hornom konci.......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # smrťák 2017-03-14 20:47
Nemá to cenu. Admin tohoto webu je čurák, který maže příspěvky. Už alespoň po desáté. Já se s tím tady seru a komponuji a to hovado mi to po uveřejnění smázne. AC24 JE NACISTICKÝ WEB...


Pod nickem partizan jsem měl příspěvek zhruba dvaceti řádkový a když už visel, tak ho to hovado smázlo.
Zapomeňte na pražskou kavárnu.
Zapomeňte, že bez vraždění se dá něčeho dosáhnout. Jsme jen ovce, připraveny na porážku. Hajhytrell!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Jarin G. 2017-03-14 21:38
Má pravdu, předsedo! Já ten příspěvek ještě stačil i přečíst! Mimo jiné tam byly porovnány vlajky! A neviděl jsem tam nic tak závadného, aby to museli mazat (ani ten .urá.k tam nebyl)!!! Jestli jim vadil ten Červenáček či Foglar? Když tu Malik veřejně věší všechny židy včetně dětí, nebo někdo tu propaguje Hitlerovy projevy (juden 2017-03-14 21:08 v článku Lord Jacob...), tak to nevadí a ty jim vadíš? Nerozumím tomu!!! Že by něco osobního? A koukej, jak červenáš, hned jdou do tebe! P.S. : doufám, že se mi dostane té cti a dostanu taky červenou nálož. Být na jedné palubě s tebou, by mi bylo ctí! :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 10:54
Dobrý den. Jen jsem se chtěl zeptat, jestli není možnost Vaše tvrzení nějak relevantně podložit? Třeba si udělat několik snímků obrazovky v momentě, kdy Váš komentář odešlete. Předem děkuji za odpověd a přeji hezký den všem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jarin G. 2017-03-15 11:04
Za 1.: mně ten příspěvek nezmizel, jen jsem ho četl, než zmizel. Tak proč bych to fotil? A kdy zmizel nevím, protože tu pod tímto článkem jsem už nebyl. (možná, žes ten příspěvek chtěl pod smrťáka?)
Za 2.: ty si vše co odešleš či přečteš v diskuzích fotíš? To toho moc asi moc nenadiskutuješ a co s tím potom děláš? Archivuješ? A tenhle tvůj příspěvek máš už vyfocený? Jinak nic proti tomu. To je tvá věc. A tady si mužské nicky tykají, je to takové přátelštější. Ale nenutím tě. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 11:46
Máte pravdu - chtěl jsem reagovat přímo na " smrťáka ". Ano, mám program, který běží na pozadí pracovní plochy a vše co dělám si nahrávám - ( je to velmi užitečné, jako zpětná kontrola, kvůli povaze mého zaměstnání.) Archivace je v řádu týdne - chyby z delší doby již nejsou podstatné. Nemohu si však nevšimnout Vašeho mírně ( odpusťte ten výraz ) "rýpavého tónu". Leč uznávám, že z psaného textu je to občas velmi zavádějící.. Tento web čtu již poměrně dlouhou dobu a beze studu říkám, že mne kultura konspiračních teorií velmi oslovila. Konspiracemi - ať už tak či jinak nazývanými, jsem se zabýval ještě před vznikem tohoto webu. Pro někoho je to relax, pro někoho obsese. K čemu se chci dostat - probírat se konspiracemi chce velký nadhled a hlavně "kritické smýšlení" - očekával bych ( i když je to proti Tao :) ), že zdejší diskutéři budou alespoň trochu seznámeni s pravidly hry ( a to takovými, že žádná nejsou ) a budou myslet na zadní vrátka. Důvěřuj, ale prověřuj. / Pakliže bojuji, tak nikdy beze zbraní a taktiky. A ano, zde se bojuje. Alespoň mám takový pocit z některých diskutéru - leč jejich výpady jsou mnohdy bezzubé. To už je lepší mlčeti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarin G. 2017-03-15 12:30
Bohouši, pokud to vyznělo rýpavě, tak to se omlouvám. Nemyslel jsem to tak a i proto dole byl ten usmívající se smajlík. Mně bylo divné, že jsi neoslovil smrťáka.
A že ani já nearchivuju mé nepodstatné diskuzní příspěvky je i tím, že jednak nemám takový program (ani po něm zatím netoužím) a jednak stejně za 2 - 3 dny ani nevím, že jsem někde něco nepodstatného podotkl a ani se k tomu už nevracím. Pokud bych ale měl téma na 2, 3 a více stran a kterého bych si i sám cenil, tak bych si ho určitě vytisknul v PDF a uložil. Přeji hezký den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 12:05
Zcela zjednodušeně řečeno - pokud by mi někdo " desetkrát " smazal komentář, tak bych přemýšlel jak toto dokázal a tím usvědčil viníka. Tím že budu stále opakovat " někdo mi maže komentáře, ach ten svět je na mne zlý. " se nikam nepohnu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarin G. 2017-03-15 12:37
Vidíš a zase jsi to píchl pode mě. Mně se to neděje, snad jednou a to zmizelo celé nepodstatné vlákno a já tam nic zásadního neměl, takže asi ne kvůli mně. Tohle si musí řešit smrťák, že ho mažou! Pokud by začali pravidelně mazat mě, tak bych přemýšlel co s tím. Já v reakci na smrťáka jen napsal, že jsem ten jeho příspěvek zaznamenal a přečetl. TEČKA
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 12:49
Omlouvám se, pravda je taková, že poprvé jsem se spletl a dále jsem jen navázal na naši diskuzi. Jen se tedy zeptám - když někomu odpovím - přijde mu upozornění o reakci? A když tedy neodpovím přímo jemu ( jen někomu ve vlákně ), znamená to že vůbec nemusí vědět o mém příspěvku? Jak jste již trefně nastínil - moc toho zde nenapíši. Dnes jsem zareagoval na něco čemu rozumím a myslel jsem, že bych tím mohl přinést něco užitečného pro člověka, který se durdí nad zbytečným problémem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Janina 2017-03-15 23:15
Pane Bohuslave, žádné upozornění nechodí, prostě když se nepodíváte do historie, tak nevíte.
A ani Vy si ho nemůžete vymazat beze stopy, no vlastně text můžete, ale zůstane ve vláknu Vaše jméno a prázdný rámeček.
Jinak ten příspěvek smrťáka jsem si přečetla také a chtěla jsem reagovat později.
Byly tam moc zajímavé ty dvě vlajky, na první pohled sice podobné, ale.... no o tom teď psát nebudu když Vy ostatní jste je neviděli:(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jarin G. 2017-03-15 23:42
Já ano, viz. příspěvek pod "smrťák" výše. I ty vlajky tam zmiňuji. Ta podobnost byla do očí bijící!!! Já bych smrťákův text a odkazy nikdy nepřeskočil. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jiri Novak 2017-03-15 12:45
Pro Brouk Miroslav: Tohle je zavádějící a manipulativní otázka. Nikdo si neschovává příspěvky do diskuse a vy to víte. Používáte fašistickou taktiku, která vládne ve společnosti a má původ v Berlíně a Opruzel. Nejsme u soudu, aby byl kdokoliv nucen dokazovat, co mu špína provedla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jiri Novak 2017-03-15 12:41
Mně příspěvek taky několikrát smázli. Máte pravdu, že to nemá cenu. Dřív se tu nemazalo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 13:26
Zdravím Vás pane Novák. V čem prosím manipuluji ? Tím, že jsem se dotázal, zda nejde udělat něco pro nápravu stavu, který se zdá být dotyčnému nevyhovující? Tím, že jsem navrhl jeden z několika způsobů řešení? Máme svobodu projevu a nejsme u soudu to jistě. Ale také nejsme v nádražní nalejvárně nebo na pavlači domu 4. kategorie v Nuslích, není liž pravda? Mohl jste si spíše povšimnout, že neodsuzuji jeho výroky o autorovi webu, které mi nejen z pohledu práva, ale zejména z pohledu " slušného vychování" přijde neadekvátní. ( Je však jen na autorovi tohoto webu, aby se bránil.) Věřte mi prosím, že toto nedělám z úmyslu škodit, leč z prostého pocitu zvědavosti - vědět, co se snaží autor webu skrýt či naopak, kdo se snaží autora webu jen pomluvit. Vám tato logika přijde fašistická?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiri Novak 2017-03-15 13:46
Fašistické je podsouvání nutnosti dokumentovat si každý vložený příspěvek pro případ smazání. Takové myšlení vyrábí z lidí otroky. Proto je taková manipulace fašistická. Už jen tím, že mě nutíte to podruhé vysvětlovat, se opět dopouštíte manipulace, jelikož jsem to napsal dost jasně. Ztráta času s vámi. Neodvolávejte se na slušné chování, to je také oblíbená taktika fašizujících parazitů. Dozorci v koncentrácích byli také velmi slušní lidé, že? A jak si na tom zakládali. Vaše kydy odpovídají úplně přesně nacistickým metodám ovládání lidí. Fuj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 14:27
Nemyslím si, že tomu tak je. Přirovnal bych to k tomuto: Kdysi dávno vyplula na moře první loď a ta neměla žádné záchranné čluny. Když se jich deset potopilo, tak si lidé řekli, že by bylo dobré, kdyby měli možnost z potápějící se lodi vyváznout a zachovat si život. Pro mnohé kapitány to představovalo, že budou muset investovat do těchto záchranných člunů a uzpůsobit tomu i paluby. Věřím, že kdyby Vy jste byl v té době kapitán lodi, tak dle vašeho usuzování by šlo vlastně o fašismus, neboli podsouvání nutnosti mít záchranné čluny. Já to vidím tak, že každá doba si v rámci technologického vývoje žádá od lidí nějak se adaptovat. Pakliže chybí svolnost adaptovat se prostředí ve kterém žiji, tak jsem chtě nechtě odsouzen k pomalému zániku. V lepším případě jen ke stagnaci. Nemusíte se přizpůsobovat době ( alespoň tedy v tomto případě, kde se bavíme o internetové diskuzi ), ale pak v mém pohledu nemáte nárok na soucit, když se začnete topit. Je to totiž jen Vaše rozhodnutí. A já jen udělal to, že jsem se "smrťáka" dotázal, zda už slyšel o záchranných člunech. Vysvětlovat Vás nikdo nenutí. Já jsem takový od přírody, že pakliže se někdo zeptá a já mohu odpovědět, tak mě to činí radost, neboť tím někomu pomáhám pochopit. I kdyby to mělo trvat roky, tak vytrvám, za předpokladu, že vidím opravdový zájem o problematiku. Ještě bych se vrátil k Vašemu tvrzení : " Nikdo si neschovává příspěvky do diskuse a vy to víte. " - zde bych opravdu chtěl vědět, kde berete tu jistotu? To že něco neděláte Vy a Vámi poznaný okruh přátel či známých - neznamená, že je to tak u " všech ".. nebo se snad fašisticky pletu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiri Novak 2017-03-15 15:02
Jako sociolog vám musím oponovat. Vaše přirovnání kulhá na všechny čtyři, jelikož se vztahuje na věc zcela odlišnou od společensko.prá vní reality, kde fungují zcela jiné zákonitosti fungování a vývoje. Zde platí pravidla zcela opačná. Právě to vaše přizpůsobování se nastavenému systému vede ke zkáze jedinců a celých národů. Je-li nastaven fašistický společenský systém, který má za cíl genocidu bílého obyvatelstva je sebevraždou se něčemu takovému přizpůsobovat. Naopak, pokud nastává anomie, je povinností občanů postavit se takovému systému na odpor. Vy jste zjevně produktem onoho školského systému vymývání mozků, který tvrdí, že známkou inteligence je umět se přizpůsobit čemukoliv, jinak byste nepsal takové hovadiny. Tak ještě jednou. Adaptovat se na algorytmus typu "budu si ze všeho dělat kopie, abych měl důkaz, kdyby mě někdo obvinil ze lži", je ubohé a otrocké jednání. Má to vypovídající hodnotu takovou, že dotyčný se nedokáže bránit jiným způsobem, než poslušně přijmout pravidla hry špíny, která maže příspěvky a zároveň ho jednou větou obviňuje z toho, že si vymýšlí. Pokud vy tak činíte, je to váš problém. Skutečně problém, jelikož takové jednání není kromě těch oblastí, kde je to nutné, jako politika, soudy, policie, sociálně správní šetření a podobně, není normální, ale paranoidní a patologické. S touto patologickou realitou, donucující člověka dělat věci, které jsou ostudné a odsouzeníhodné, se nyní bohužel setkávám každý den a jsem na ni alergický i když ji umím neutralizovat. Připomínáte mi havlistu a sluníčkáře, milý brouku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiri Novak 2017-03-15 15:38
Navíc, nikde jsem nečetl, že by se vás kdokoliv ptal na řešení problému vymazávání příspěvků. Měl jsem za to ,že jste admin. A asi jste podle těch blábolů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 16:20
Nechápejte mě prosím špatně - známkou inteligence opravdu není přizpůsobit se všemu za každou cenu, jak říkáte. Známkou "inteligence" ( i když toto slovo používám nerad ) je umět si vybrat mezi dobrým a špatným způsobem adaptace. A ani to není úplné, protože mnohdy jsou právě ti velmi inteligentní lidé, těmi největšími lidskými zrůdami bez soudnosti. Proto říkám, že je rozdíl mezi tím být inteligentní a být moudrý. Vždy je několik cest. Samozřejmě, že nebudu účasten mašinérie na zabíjení. Mám totiž svůj morální kodex a věřím, že dobře nastavený. Předpokládejme , že systém je prohnilý a nastavil pravidla hry, která se mi nelíbí - jaké mám pak možnosti - přistoupit na hru a snažit se ji vyhrát za použití všech dostupných možností ( samozřejmě v rámci morálních zásad ). - nebo nehrát hru vůbec - tím se ze mne teprve stane otrok, protože ztratím možnost vyhrát a něco tak změnit. - nebo začít svou vlastní hru a přinutit systém, aby ji hrál se mnou. Je to vůbec možné? Zatím jsem nenašel způsob, jak toto provést a tak setrvávám u první z možností. Chceš li porazit svého nepřítele - musíš jej dobře poznat. Tím, že se uzavřu do svého světa ve kterém je mi dobře a kde platí má pravidla, nechávám protivníkovi volné ruce k tomu, aby mě rozdrtil. Také mám svůj svět - prožívám ho ve vztahu k osobám mě blízkým a velmi pečlivě zvažuji koho do něj vpustím. Samozřejmě, že tam platí slovo a nepíšou se smlouvy na každou prkotinu. Ale ve vztahu k nepříteli ( dovoluji si předpokládat, že takto vidíte dnešní systém? ) jsem na 100% ostražitý, pakliže s ním mám cokoliv do činění. Na tomto světě není nic zadarmo, a jestli si někdo myslí, že si bude dělat jen co chce on a po svém, tak možná nějaký ten sluníčkář. Já ne. K Vašemu poslednímu příspěvku - ne nikdo se neptal na řešení problému. Jednak snad nemusím čekat, až mne někdo vyvolá z lavice a potom, o tom to přeci je - že se nikdo neptá na řešení - jen se očerňuje zleva, zprava. To mi nesedí a tak sem vznesl dotaz, kde jsem zároveň nastínil i "možné" řešení. Zde se nachází diskuze a proto bych čekal, že někdo například napíše, proč to není možné - jaká jsou úskalí tohoto prokazování - místo toho se objevíte Vy a začnete mne vměstnávat do Vaší vize fašizující společnosti. A to prosím třeba i podle toho, že odmítám užívat vulgarity a snažím se o co nejserióznější diskuzi prostřednictvím slušnosti. Opravdu tato logika mi přijde velmi omezená - fašisti v koncentračních táborech si hráli na slušné - vy zde vystupujete slušně - no vy budete jasný fašista.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiri Novak 2017-03-15 17:08
Citace:
A já jen udělal to, že jsem se "smrťáka" dotázal, zda už slyšel o záchranných člunech. Vysvětlovat Vás nikdo nenutí. Já jsem takový od přírody, že pakliže se někdo zeptá a já mohu odpovědět, tak mě to činí radost, neboť tím někomu pomáhám pochopit.
Nemusíte se ohrazovat a obviňovat mě z očerňování. Jen jsem reagoval na to, co jste vy sám napsal, jak si můžete nahoře přečíst.
Jinak pro sociologa není problém v této společnosti stát si za svým a ukázat ostatním, v čem se odchýlili od normality. Nečiní mi to problém mezi laiky ani v rámci správního aparátu, jelikož jsem i jeho součástí. Vaše chápání světa je vaše, já to beru, ale neztotožňuji se s ním, jelikož jsem vyškolen tak, abych nezavíral oči před objektivní realitou. V oblasti společenského dění nejsou vítězové ani poražení, jelikož je to tak složitá a široká realita, že se vždy najdou či vytvoří další proudy v rámci celosvětového dění. Jsou lidé, kterým se už dnes podařilo nad západním systémem vyhrát, ti dnes obětují každodenně své životy na Donbasu. Západní systém je fašistický, což lze kdykoliv dokázat, ovšem v odborné diskusi, kde všichni vědí přesně o čem je řeč a mají potřebné dovednosti a znalosti. není to škatulka, jak vy to nazýváte, ale objektivní každodenní realita. Je vidět, že jste tímto systémem už pěkně zpracován.
Jinak slušnost a slušné chovaní jste zdůrazňoval a oháněl se jím vy.
Citace:
Ale také nejsme v nádražní nalejvárně nebo na pavlači domu 4. kategorie v Nuslích, není liž pravda? Mohl jste si spíše povšimnout, že neodsuzuji jeho výroky o autorovi webu, které mi nejen z pohledu práva, ale zejména z pohledu " slušného vychování" přijde neadekvátn
..jak jste psal, že. Slušným chováním se ohánějí fašisté, islamobijci a sluníčkáři v rámci "politické korektnosti", aby oslabili protistranu. Jedná se opět o jeden z jejich lživých manipulativních konstruktů. Na sprosté, urážlivé a likvidační jednání se odpovědět slušně NEDÁ.
Navíc kdyby se měl někdo skutečně řídit vaší radou, pak by na sociálních sítích musel zkopírovat a uložit několik stovek reakcí denně, což je opravdu směšné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 18:20
Že jsme to ale pěkně zabředli.. Já zde přeci neobhajuji západní systém. Od samého začátku se snažím o jediné. Aby se nepomlouvalo ( protože pomluva nemá hodnotu ), ale aby se předkládaly fakta. Nebavíme se zde o jakékoliv konspirační teorii, kde se můžeme vymlouvat na neznalost problematiky či neúplné informace, nedostupnost fakt, atd.. Bavíme se o přístupu k základnímu "problému". A myslím, že pro "smrťáka" to nejspíš problém bude, když píše takové emočně vypjaté komentáře, kde volá po zbraních. Nejsem pacifista, ale myslím, že je to až opravdu nejkrajnější řešení. A také se domnívám, že pakliže nedokážete uvést v chod myšlenku jinak než násilím, tak po vyvolání takového povstání bude téct krev proudem a jak pak chcete toto vše ukočírovat? Vše se odvíjí od jedince a pakliže budete mít ve skupině lidi s horkou hlavou, kteří nejprve střílí a až pak se rozhlíží, tak vyvoláte jen nepředstaviteln ý chaos. Příprava je důležitá součást a nesmí se nikdy podcenit. No a právě to očerňování od "smrťáka" mi přijde opravdu jen jako nepřipravená zběsilá střelba do tmy. Už jste deklaroval svůj postoj, že nejsme u soudu. V tom jsem s Vámi souhlasil. Nesouhlasím však s tím, aby se lidé stříleli bez soudu na ulici, jen na základě podezření. Prosím, odpovězte mi jen na tyto dvě otázky : 1) Co je zlého na tom, podložit jakoukoliv prokazatelnou formou své tvrzení? 2) Pakliže zde probíhá cenzura, není snad ve prospěch všech zde diskutujících toto odhalit? ( Vaši případnou odpověd si přečtu, až večer - odcházím za sportem) S pozdravem a přáním klidného zbytku dne. B.B.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jiri Novak 2017-03-15 19:42
Kdesi jste psal, že máme svobodu projevu. Jestliže je někdo emocionálně založen, a takových lidí je spousta, pak má také právo se emocionálně projevovat. Jestli máte s takovými lidmi problém, pak nevím, co budete dělat, až se budete denně setkávat se stovkami muslimů, kteří jsou založeni extrémně emocionálně. To vás neopravňuje k tomu, abyste z něj činil padoucha. Základní problém spočívá v tom, že lidi zde nutíte, aby si zkopírovali celou stránku v případě každého svého příspěvku do diskuse, což je fašistická metoda, činící z lidí ovce. Já o násilí nic nepsal a už to s vámi rozebírat nebudu. Na sociologickou debatu nemáte odbornost, to je holý fakt. Nebudu odborné téma rozebírat s někým, kdo nezná ani základní sociologické pojmy a kategorie. Nebudu vám ani odpovídat na vaše otázky, protože tohle, nač se ptáte, probíráme celý den. Tak si pěkně zasportujte, nezapomeňte si udělat přitom selfííí a vložit ho na Instagram. Jste jistě in a coool a freee. Já sice chodím posilovny, ale nechlubím se takovou hovadinou. Neuvěřitelné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # pozorovatel 2017-03-14 21:34
Malé nahliadnutie do amerického programu vývoja biolog. zbraní:

Kniha o chemtrails. Kapitola 8: Morgellons – vlákna ktoré dýchame a jeme
diskuter.wordpress.com/.../...

Článok je veľmi dlný, vytiahnem z neho iba niekoľko úryvkov:

…jeden z úvodných citátov spomína americkú tajnú operáciu Paper Clip, ktorá sa týkala tajného dovozu množstva zajatých nemeckých nacistických vedcov z Nemecka po skončení druhej svetovej vojny. Málo Američanov o tom dodnes vie a ešte menej z nich vie, že medzi dovezenými vedcami sa nachádzali aj lekárski odborníci. Títo zajatí nacistickí vedci sa po dlhé desaťročia podieľali na mnohých amerických zbrojných programoch.

…následne autorka spomína pôvod slova Morgellons. Údaje sa jedná o pojem zo 17. storočia z Francúzska, kde bola pojmami Les Crinons, Masclous a Masquelons pomenovávaná parazitická choroba detí, kde tenké háčik pripomínajúce červy žili pod pokožkou detí a bolo ich treba spod kože vyťahovať pomocou medovej návnady.

…autorka uvažuje, ako sa mohol pojem zo 17. storočia náhle objaviť ako popis čerstvo objavenej novej choroby. Spomína, že pojem “chemtrails” pochádza priamo z prostredia americkej armády, z učebnice pre kadetov letectva. Preto si myslí, že aj pojem morgellons pochádza priamo od autorov choroby a bol zámerne rozšírený na zmiatnutie verejnosti.

…spomína, ako sú v USA stigmatizované obete morgellonov, kde je existencia choroby úplne popieraná a pacienti sú nálepkovaní diagnózou “delusional parasitosis” (niečo v zmysle klamlivá, falošná, vsugerovaná parazitóza). (moja poznámka: pozrel som si na wikipédii, čo píšu o morgellonoch a prekvapil ma neuveriteľne arogantný a pohŕdlivý štýl textu, označujúci všetkých pacientov s morgellonmi za hlupákov a hypochondrov. Čo ma prekvapilo, rovnako agresívny a arogantný tón mal aj článok o chronickej borelióze. Zdá sa, že americká armáda dohliada na “názorovú čistotu” týchto článkov na wikipédii. Neboli v nich absolútne žiadne užitočné informácie)

…následne autorka v stručnosti spomína rôzne incidenty a kontroverzie naznačujúce, že americká armáda využíva chemtrailové lietadlá na testovanie svojich nových laboratórne vytvorených mikroorganizmov:

– spomína prípad z Ukrajiny, kde nelegálne lietadlo sprejovalo na obyvateľov údajné protilátky proti pandemickej prasačej chrípke. Pokiaľ americká armáda potajomky na ľudí sype protilátky proti epidémii, prečo by nemohla rovnako potajomky na ľudí sypať aj samotnú infekciu?

– spomína podozrivý vzostup závažných respiračných infekcií po celom svete (acute respiratory infections, ARI): koronavírusy SARS-CoV v Číne 2003, H1N1 (prasačia chrípka po celom svete, 2009), MERS-CoV a NCov (Saudská arábia, 2012), vtáčia chrípka H7N9 (Čína, 2013), pričom je podozrenie, že boli rozšírené pomocou chemtrailov.

– spomína incident s únikom geneticky vytvorenej huby Beauveria bassiana z laboratória na Novom Zélande

– v 1970tych rokoch sa Američania dozvedeli, že boli celé desaťročia používaní ako laboratórne zvieratá americkej vlády na testovanie novo vyvíjaných bakteriologický ch zbraní. Bolo to ospravedlňované Studenou Vojnou a “nutnosťou” tieto zbrane testovať na domácom obyvateľstve. Keď skončila studená vojna, ako nová zámienka sa objavil moslimský džihád.

– dodnes má americká vláda právomoc sprejovať na husto osídlené oblasti pokusné látky bez povinnosti informovať verejnosť

– celý projekt je maskovaný sieťou dôveryhodného popierania (plausible deniality), inak povedané klamstiev.

– je spomínaná baktéria Mycoplasma, ktorá spôsobuje zápaly pľúc, chronickú únavu, respiračné a lupus pripomínajúce symptómy a symptómy pripomínajúce AIDS (t.j. kompletný kolaps imunity)

– v roku 1951 sprejovala americká armáda baktériu Serratia marcescens nad San Franciscom. Spôsobila malú epidémiu, jeden človek na následky zomrel. Armáda prípad zvalila na nešťastnú náhodu a pokojne celé ďalšie desaťročia pokračovala v rozprašovaní baktérie. Baktéria spôsobuje meningitídu, infekcie rán, artritídu. V okolí vojenskej základne v San Franciscu v nasledujúcich desaťročiach abnormálne vzrástla chorobnosť obyvateľstva.

– podobné prípady pokusov sú známe z celých USA, kedy armáda rozprašovala látky z lodí pri pobreží, nad mestami, v budovách, pozdĺž ciest a v tuneloch, pričom sa jednalo o rôzne biologické, chemické a rádioaktívne látky.

– v roku 1955 bola pozdĺž pobrežia Floridy sprejovaná baktéria Hemophilus pertussis (spôsobuje čierny kašeľ).

– v 1960tych rokoch boli v Marylande a Utahu spejované rôzne plyny a halucinogény.

– Nad Iovou, Nebraskou, Južnou Dakotou a Virginiu bol celé desaťročia rozprašovaný zinc cadmium sulfid, fluorescenčný prášok, bez ohľadu na znalosť o toxicite kadmia a jeho hromadení v organizme

– väčšina vedcov, ktorí sa na týchto pokusoch podieľali, pritom neboli ani sadisti ani neboli k akcii donútení. Utkvelo boli presvedčení, že pokusy sú neškodné a odmietali čo i len uvažovať o opaku.

.

(pokračovanie v ďalšom príspevku)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # pozorovatel 2017-03-14 21:35
(pokračovanie)

The Hibakusha (str. 229) (png)
– – – – – – – – – – – – –

…autorka dáva do porovnania osud obetí Hibakusha a obetí súčasného chemtrailového Projektu Cloverleaf.

…Hibakusha boli obete atomového bombardovania Hirošimy a Nagasaki, ktorým Američania úmyselne odopreli následnú lekársku starostlivosť a po celý život ich používali ako nedobrovoľné “experimentálne ” obete na štúdium účinkov rádioaktivity z jadrového bombardovania.

…podobnosť so súčasným stavom je do očí bijúca:

1. Po roku 1945 bola ustanovená komisia Atomic Bomb Casuality Commision s cieľom zbierať dáta o zdraví Hibakusha, označujúc to za “zlatú príležitosť”. V súčasnosti americké Ministerstvo obrany a DARPA pod plášťom “národnej bezpečnosti” prevádzkuje experimenty na obyvateľoch pomocou chemtrailov.

2. Na pozorovaní Hibakusha sa zúčastňovali japonskí vedci z nechvalne známej jednotky Unit 731 of Ishii Shiro, japonskej divízie vývoja biologických zbraní. Na súčasnom chemtrailovom programe sa podieľa U.S.Biological Warfare Laboratories at Ford Detrick, Maryland, neskôr nahradená National Cancer Institute a ďalšími. (toto by som zdôraznil: väčšina amerických ústavov na výskum liečby proti rakovine je potomkom bývalých zrušených divízií vývoja bakteriologický ch zbraní !) . Autorka spomína, že zajatí nacistickí a japonskí lekárski vedci boli po skončení vojny amnestovaní a následne pokračovali v práci pre americkú armádu pri vývoji bakteriologický ch zbraní.

3. V období 1945-1952 americká armáda zakázala akékoľvek publikovanie správ o zdravotných dôsledkoch atomovej genocídy v Japonsku. Súčasný chemtrailový projekt je maskovaný pod plášťom geoinžinierstva a diskreditovaný označovaním za “konšpiračnú teóriu”.

4. Doktorom v Japonsku bolo zakázané komunikovať a zdieľať skúsenosti a výsledky výskumu ohľadom Hibakusha. Aj v súčasnosti je na lekárov robený silný nátlak, aby nezasahovali do pacientov zasiahnutých symptómami “chemického bombardovania” a morgellonmi.

5. Japonská vláda neurobila nič, aby pomohla obetiam Hibakusha. Ani dnešné vládny USA a NATO nerobia nič, aby pomohli svojim občanom a pri zamlčovaní reality s nimi spolupracujú aj významné agentúry ako NASA, NOAA, NIH, CDC, DEO, DA, EPA a DHS

…autorka spomína, že je množné, že mnohé moderné udalosti posledných desaťročí boli práve dôsledkom toho, že americká vláda a armáda sa rozhodla pre spoluprácu s “temnou stranou” reprezentovanou vojnovými zločincami z nacistického Nemecka a Japonska.

…je veľmi pravdepodobné, že krajiny NATO robia v súčasnosti experimenty ohľadom schopnosti prežitia ľudí v prostredí ionizovanej atmosféry plnej nanočastíc ťažkých kovov, polymérov, obohatených o biologické experimenty a konzumujúcich GMO potraviny plné toho istého.

.


Projekt MKNAOMI (str. 230) (png)
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

…prebiehal v rovnakej dobe ako verejnosti výrazne známejší projekt MKUltra, v rámci ktorého CIA vyvíjala techniky ovládanie mysle ľudí pomocou drog, hypnózy a mučenia

…MKNAOMI bol prísne tajný projekt vývoja biologických zbraní, prevádzkovaný CIA a Special Operations Division (SOD) americkej armády vo Fort Detrick v Marylande. Projekt bol údajne ukončený v roku 1970, avšak verejnosť sa o jeho existencii dozvedela až v roku 1977 v rámci súdneho vyšetrovania projektu MKUltra. Sú indície, že po roku 1970 projekt len zmenil kódové označenie a pokračoval ďalej v činnosti pod krycou zásterkou inštitútov venujúcich sa výskumu rakoviny.

…mnohé z bezohľadných praktík spojených s MKNAOMI pripomínajú súčasnú bezohľadnosť projektu Cloverleaf (t.j. chemtrails)

…začiatkom 1960tych rokov sa MKNAOMI posunul od vývoja paralyzujúcich látok k vývoju látok, ktoré vybrané skupiny populácie nezabijú, ale iba poškodia, ochromia a znemožnia im ďalšie normálne fungovanie.

…v roku 1969 vysoký dôstojník Pentagonu Donald MacArthur, zodpovedný za oddelenie vývoja biologických zbraní, vypovedal pred komisiou amerického senátu. Povedal, že v priebehu 5-10 rokov budú mať hotový nový infekčný mikroorganizmus , ktorý bude odlišný v istých dôležitých aspektoch od všetkých známych choroboplodných mikroorganizmov . Tento organizmus má byť odolný voči imunitným aj liečebným procesom, na akých v tej dobe lekárska veda spočívala. (moja poznámka: mal na mysli vývoj HIV vírusu???) . Ďalej informoval komisiu, že prebieha výskumný program s cieľom vytvoriť novú chorobu pomocou umelo vytvoreného patogénu, ktorý neexistuje prirodzene v prírode a proti ktorému nie je možné získať prirodzenú imunitu. Výsledok vývoja mal byť hotový o 5 rokov.

…autorka ďalej dodáva, že väčšina armádnych tajných experimentov s laboratórne modifikovanými chorobami bola vykonávaná práve tých štátoch, kde je dnes najvyšší výskyt morgellonovej choroby: v Texase, Floride a Kalifornii.

…súčasťou projektu bolo úmyselné a utajované rozprašovanie týchto paralyzujúcich alebo smrtiacich materiálov s cieľom preskúmať ich účinky a spoľahlivosť. Zároveň bol nutný rozsiahly program na zbieranie, monitorovanie a vyhodnocovanie výsledkov. Jednalo sa teda o veľmi rozsiahlu a dobre organizovanú štruktúru a nie o jedno osamelé oddelenie, ktoré sa utrhlo z reťaze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # pozorovatel 2017-03-14 21:38
(pokračovanie 3)

…je predpoklad, že MKNAOMI prebieha aj v súčasnosti, len pod iným kódovým názvom (či už sa jedná o Projekt Cloverleaf alebo nejaký novší názov). Obete pokusov sú umlčiavané, zastrašované a vytláčané na okraj spoločnosti. Lekári, nemocnice a laboratória sú informované, že sa jedná o tému “národnej bezpečnosti” a že majú “kooperovať”, inak budú čeliť následkom. Média a internetoví provokatéri sa snažia ignorovať a diskreditovať pacientov s Morgellonmi. Celé pod zámienkou “ochrany zdravia a bezpečnosti miliónov postihnutých obyvateľov”.

…autorka dodáva: jedna vec sa od doby Hibakusha a MKNAOMI zmenila: príchod nanotechnológií.

------

Zbytok článku sa venuje výskumu doktora Carnicoma ohľadom záhadného fenoménu Morgellons.

-------

A pridám ešte úryvok z tohto článku:

diskuter.wordpress.com/.../...

Polymérové vlákna (str. 136)
=====================

…v úvode spomína niekoľko incidentov, kedy z oblohy v rôznych lokalitách padala mazľavá polymérová hmota exotických farieb (zeleno žltá, oranžová…)

…v tej súvislosti sa pýta, či sa jednalo o nejaké ďalšie experimenty firmy Dyn-O-Mat, ktorá vlastní patenty na ovplyvňovanie búrkových mrakov pomocou vodu nasávajúcich práškových polymérov.

…ďalej spomína varovanie EPA ohľadom polymérov:

– rozpustné vo vode, nerozpustné nenasávajúce vodu a vodu nasávajúce

– testy naznačujú, že vdýchnutie vodou nerozpustných polymérov môže preťažiť čistiace mechanizmy pľúc a spôsobiť fibrózu. Vdýchnuté vodu absorbujúce polyméry u myší naznačujú vznik rakoviny.

– vodu absorbujúce polyméry (polyakryláty) môžu podľa EPA predstavovať veľmi vážne riziko, hlavne čo sa týka rizika pľúcnej rakoviny.

– bez ohľadu na varovania EPA však bolo spoločnosti Dyn-O-Mat povolené a patentované používanie polymérových aerosolov.

…ďalej popisuje, že polyméry sú vyrábané v lietadlách zmiešaním dvoch rôznych ingrediencií, ktoré sa až do momentu rozprášenia musia udržiavať v oddelených nádobách.

…elektrostaticky nabité polyméry k sebe automaticky prichytávajú rôzne patogény a huby.

…je reálne podozrenie, že polymérové vlákna sú rozprašované práve ako nosiče pre testovanie biologických zbraní.

…do tejto kategórie spadá aj podivný patogén morgellon, ktorý má v polymérovej obálke vnútri skryté bakteriálne a vírusové DNA a RNA reťazce.

…Carnicom tvrdí, že elektricky nabité polyméry skombinované s báriom sa využívajú na vojenské účely:
– maskovanie lietadiel pred radarmi
– pokročilé radarové technológie
– testy biologických materiálov (šírenie, zachytávanie)
– radarovo-počíta čové technológie, vrátane VRTPE slúžiaceho na vytváranie 3D modelov bojiska
– modifikácia počasia

…zdravotné poškodenia sa prejavujú v podobe chemického poškodenia mozgu. Blokuje cholinesterázu, ktorú potrebuje k fungovaniu mozog, pečeň a červené krvinky. Dlhodobým dôsledkom sú neurologické ochorenia, paralýza, demencia, anémia.

.

Huby a plesne (str. 138)
=================

…elektromagnetický náboj polymérov priťahuje spóry húb a plesní

…preto sa niekedy do polymérovej zmesi pridávajú protiplesňové prípravky.

…problémom je napríklad kontaminujúca huba aspergillus fumigatus. Spôsobuje lézie a infekcie pľúc, priedušiek, uší, nosných dutín, očnicových kostí, mozgových blán, často smrteľná.

…spomínajú prípad z 50. rokov, kedy americké námorníctvo testovalo na svojich zamestnancoch vplyv aspergillus fumigatus na ich výkonnosť.

…ďalej sa spomína úmyselné rozprašovanie spórov Bacillus subtillis, ktorý má podobné vlastnosti ako Bacillus anthracis, pôvodca smrteľnej otravy antraxom. Testované to bolo nad osídlenými oblasťami na miliónoch nič netušiacich civilistov a to po dlhé roky.

…CDC udáva prípady chronických chorôb pľúc ako piatu najčastejšiu príčinu smrti, pričom udávajú “neznáme vzduchom šírené príčiny”.

…Carnicom objavil v roku 2003 v ultrasuchej púšti Nového Mexika v kondenzačnej vzorke 40 kolónií húb. To by vysvetľovalo príčiny nárastu výskytu astmy a alergií. Polymérový chemik Mike Castle identifikoval vo vzduchu geneticky mutované hubovité formy fusarium+vírus, produkujúce silný mykotoxín. Masový výskyt.

…suchý horúci vzduch v umelo ionizovanej atmosfére nahráva šíreniu Valley fever, spôsobovanej hubovitými spórami Coccidioides. Má chrípkové prejavy, ťažký krvavý kašel a horúčku. Šíri sa kontaminovaným prachom, nahráva jej suché prašné prostredie. Jej výskyt za posledných 10 rokov vzrástol 8-násobne. Nedá sa vylúčiť dokonca úmyselné šírenie prostredníctvom infikovaných polymérových vlákien.

…taktiež došlo k 10x zvýšeniu výskyty chrípky v Bostone a New Yorku oproti predošlým rokom. Je podozrenie, že sa nejedná o pravú chrípku, ale buď o oslabenú imunitu v dôsledku 20 rokov chemtrailového sprejovania, alebo niekto úmyselne rozprašoval mykoplazmy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # pozorovatel 2017-03-14 21:42
Podobná informácia z iného zdroja:

Britská vláda priznala, že desiatky rokov testovala na miliónoch Britov bakteriologické zbrane
nwoo.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # Piovarči 2017-03-14 22:52

Aby ubohí trolíci mali predstavu čo to je Chemetrails

v tej súvislosti sa pýta, či sa jednalo o nejaké ďalšie experimenty firmy Dyn-O-Mat, ktorá vlastní patenty na ovplyvňovanie búrkových mrakov pomocou vodu nasávajúcich práškových polymérov.
…ďalej spomína varovanie EPA ohľadom polymérov:
– rozpustné vo vode, nerozpustné nenasávajúce vodu a vodu nasávajúce
– testy naznačujú, že vdýchnutie vodou nerozpustných polymérov môže preťažiť čistiace mechanizmy pľúc a spôsobiť fibrózu. Vdýchnuté vodu absorbujúce polyméry u myší naznačujú vznik rakoviny.
– vodu absorbujúce polyméry (polyakryláty) môžu podľa EPA predstavovať veľmi vážne riziko, hlavne čo sa týka rizika pľúcnej rakoviny.

– bez ohľadu na varovania EPA však bolo spoločnosti Dyn-O-Mat povolené a patentované používanie polymérových aerosolov.

1) Chronický únavový syndróm. Oficiálna príčina nie je dodnes známa. Prejavuje sa extrémnou únavou, ktorá pretrváva dlhé mesiace a nedá sa jej zbaviť oddychom či spánkom. CFS veľmi často vzplanie krátko po prekonaní relatívne banálnej respiračnej infekcie. Po prvý raz sa objavil v roku 1984 v jednej škole v malom americkom meste Incline Village. Od tej doby sa šíri po celom svete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Václav Kumpolt 2017-03-15 07:30
To, co je zobrazeno na obrázcích During a After tu máme několikrát ročně - na pomezí Čech a Bavorska. Jen slepej to nevidí a jen politicky korektní trouba nad tím nepřemýšlí. O únavovém syndromu a špatném spaní vím své a není vyloučeno, že je to vlivem těch šmouh na obloze. A ty problémy se netýkají jen mě - i daleko mladší kolegové vypráví o únavě a nechutenství cokoliv dělat. Vysvětlují si to nadměrným zatěžováním v práci (což jistě má svůj vliv), ovšem nelze vysvětlit, proč člověk po relativně klidném období v práci chodí domů jak zpráskanej a ani o víkendu není moc chuti podnikat žádné významné aktivity.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Vladimír57 2017-03-15 09:06
Ať si žvaní, kdo chce, co chce, takhle zmalovaná obloha není normální. Obhajovat to může jen idiot, nebo placený zmrd!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Václav Kumpolt 2017-03-15 11:46
Naprostou většinu života jsem strávil pod nebo v blízkosti tzv. koridoru Praha - Frankfurt. Nasledováno mám myslím dost provozu. Několik let jsem sloužil na radarech. Argument některých loajálních ohledně složení paliva je irelevantní: nové palivo takto nešetrné k životnímu prostředí... To už by zelenáči dávno měli řvát.
Ale co chci říct - převážná část provozu se děje ve směru západ - východ a opačně. Pokud se na nebi objeví podobné mazanice, stopy se všelijak křižují, vytváří okna atd. Tedy lítá se jak za císaře pána: jak koho napadne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # pozorovatel 2017-03-15 14:31
Tu sa nachádza väčšina odpovedí na dané otázky:
diskuter.wordpress.com/.../...

p.s.

Ešte ma zaujala jedna vec:

- Projekt Cloverleaf (alias chemtrails) pochádza pôvodne z dielne CIA
- Projekt MKUltra (ovládanie mysle) prevádzkovala CIA
- Projekt MKNAOMI (vývoj biolog. zbraní) prevádzkovala CIA
- Špehovanie internetu prevádzkovala CIA v spolupráci s NSA
- z pokusov o zvrhnutie Trumpa je obviňovaná CIA
- CIA je obviňovaná z atentátu na Kennedyho
- CIA je označovaná ako jadro tzv. "hlbokého štátu" v USA.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-16 03:21
Sú to parchanti ktorým sa nedá veriť nič a budú robiť všetko preto aby postupne depopulovali.
A poznáte Iluminátsky termín veľká žeň? To je masové umieranie. Obávam sa že to majú naplánované na konci časov ako finálnu udalosť. A oni to urobia aby naplnili písma. Podľa ich doktríny musia zakončiť civilizačný cyklus nejakou veľkou pohromov, aby sa mohlo začať odznova opäť z jaskýň
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # josh (xy) 2017-03-15 17:45
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Piovarči 2017-03-14 22:52
Tak že čo nás čaká a neminie pod novými pánmi už vieme a zrejme už na nás sypú tie svinstvá od roku 2007. Skurvysyni. A nevedomí tupci nekriticky vzhliadajúci k USA chrochniac blahom aká je ta USA demokracia báječná....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Pavel Blaheta 2017-03-15 00:18
Pio přesně jak píšeš. Možná že to začali sypat již dříve, ale já to poprvé zaznamenal v září 2007 - to byla obloha plná těch bílých šmouh a nedalo se pořádně dýchat. Jsem v ústech cítil kovovou chuť těch sraček co na nás házeli. A vysledoval jsem to - bylo to tenkrát každý pátý den tato letecká produkce. Takže nikdo nemůže říci, že to bylo např. každý pátek, když se lítalo turistickými letadly na Jih. Čáry byly křížem krážem a jak píši - každý pátý den. Tenkrát to bylo opravdu zlé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-16 03:30
JA som vtedy hodne fotil v horách a presne si to pamätám.
Ale najhoršie je že sme voči tomu celkom bezmocní. To by chcelo zrušiť volné nebo ktoré sme otvorili vstupom do EU to znamená že keď to budeme chcieť urobiť musíme najskôr vystúpiť z EU a NATO a potom môžeme uzavrieť svoje nebo. V dohľadnej dobe skoro nemožná vec.
Ak si čítal ten výklad toho ilumináta hrozí nám to najhoršie čo sa dá čakať....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # pozorovatel 2017-03-14 21:44
A ešte z iného zdroja. Objavilo sa v jednej diskusii, link už neviem dohľadať
--------------------------------
Nenápadné bakteriologické zbrane

V poslednej dobe si začínam čoraz silnejšie myslieť, že americká (alebo svetová) elita robí tichú genocídu ľudstva pomocou šírenia "nenápadných" infekcií.

Tieto mikroorganizmy pochádzajú z vojenských laboratórií a sú špeciálne upravené tak, aby človeka okamžite nezabili, ale iba nejakým spôsobom oslabili: napríklad v podobe chronickej únavy, poklesu IQ, neschopnosti sústredenia, oslabenia imunity, porúch plodnosti...

Takýto spôsob útoku má viacero výhod:

za prvé - nevyvolá paniku a snahu o obrannú reakciu. Ľudia môžu celé desaťročia tápať, v čom je problém, a počas tej doby sa môže infekcia nerušene šíriť ďalej. Zároveň sa znemožní podniknúť efektívna karanténa alebo liečbné kroky.

za druhé - chronická únava, pokles inteligencie atď spôsobí pokles výkonnosti štátu, zníženie výberu daní, záťaž zdravotníctva až do bodu jeho potenciálneho kolapsu.

Mám vytipovaných niekoľko chorôb, o ktorých mám silnejúce podozrenie, že sú/boli súčasťou vojenského programu a že sú zámerne šírené po svete:

1) Chronický únavový syndróm. Oficiálna príčina nie je dodnes známa. Prejavuje sa extrémnou únavou, ktorá pretrváva dlhé mesiace a nedá sa jej zbaviť oddychom či spánkom. CFS veľmi často vzplanie krátko po prekonaní relatívne banálnej respiračnej infekcie. Po prvý raz sa objavil v roku 1984 v jednej škole v malom americkom meste Incline Village. Od tej doby sa šíri po celom svete.

Domnievam sa, že sa jednalo o bakteriologickú zbraň vyvinutú proti Sovietskemu zväzu s cieľom oslabiť jeho ekonomiku.

2) Lymská borelióza. Táto choroba je šírená baktériou Borélia, prenášanou kliešťami. Jej prejavom je postupná paralýza nervov, vedúca k invalidite. Je veľmi ťažko liečiteľná antibiotikami.

Po prvý raz sa borelióza objavila okolo roku 1974. Pravdepodobne sa jednalo o protipartizánsk u zbraň určenú proti partizánom Severného Vietnamu. Zároveň ale došlo k úniku baktérie aj do prírody v USA (údajne sa nakazili kozy pasúce sa na lúke okolo biologického laboratória na ostrove Long Island a od nich chlapec, ktorý ich pásol). Zároveň si myslím, že borelióza bola neskôr úmyselne šírená aj do Východnej Európy (ak si niekto spomína, prvé výskyty na Slovensku sa objavili v 80.rokoch v západných Malých Karpatoch a postupne sa šírili v nasledujúcich rokoch cez Západné a Stredné Slovensko a dnes už je kliešťovou boreliózou zamorené celé územie SR.

Je zaujímavé, že v USA úrady veľmi tvrdo bojujú proti všetkým lekárom, ktorí sa snažia liečiť pacientov s boreliózou. Univerzitám sú zastavované granty na výskum, lekárom odoberané licencie.

3) HIV. Pôvod vírusu je pravdepodobne prírodný a pochádza z afrického druhu opíc. Napriek tomu sa ale stal objektom vojeneského záujmu a bol pod pláštikom očkovacích kampaní masovo rozšírený medzi africkú a východoázijskú populáciu (tzv. preľudnený tretí svet). Je absolútne podivné, že Afričania celé storočia žili vedľa tohto vírusu, bez jehovýraznejšie ho šírenia a potom v 80.rokoch náhle došlo k prudkej epidémii, kedy v priebehu niekoľkých rokovh ochorelo na HIV po celom svete niekde až 20% obyvateľstva. Taký náhly skok nie je možné vysvetliť ani najextrémnejšou promiskuitou. Vzhľadom na to, že Americké očkovacie programy sú spojené s početnými škandálmi (napríklad odhalená sterilizačná látka vo vakcínach proti tetanusu v Keni), znie rozšírenie HIV touto cestou značne dôveryhodne. Je dokonca zdokumentovanýc h viacero prípadov, kedy skutočne bol HIV vírus vo vakcínach nájdený (a bolo to zvalené na neúmyselnú kontamináciu a odfláknutú bezpečnosť pri výrobe!)

4) Alzheimer, autizmus a iné mentálne poruchy. Môžu mať viacero rôznych príčin. Jednou je vystavenie ľudí neurotoxickým látkam v očkovacích vakcínach: hlavne hliník a ortuť. Ďalším zdrojom môžu byť neznáme skryté baktérie, ktoré pomaly napádajú nervovú sústavu.

5) Ebola. Pôvod vírusu Eboly je zrejme tiež prírodný, býva spájaný s jaskynnými netopiermi. Napriek tomu je zarážajúce, že napríklad v poslednom roku došlo k masovému vpzplanutiu Eboly v rovnakom čase v geograficky veľmi vzdialených regiónoch Afriky. Ešte viac je podozrivé, že americká armáda sa prakticky okamžite ponúkla ísť tam pomáhať...

6) Syndróm veteránov z Perzského zálivu (Gulf War Syndrome). Prejavuje sa podobne ako chronický únavový syndróm. Ako jeho pravdepodobná príčina bola identifikovaná baktéria mycoplasma fermentas incognitas. Teória hovorí, že táto bakteriologická zbraň bola Američanmi dodaná Iraku počas Iracko-Iránskej vojny (podobne ako aj rôzne chemické zbrane). Baktérie zostali na sklade a ironicky boli použité o 10 rokov neskôr proti americkým vojskám. Alternatívne vysvetlenia GWS uvažujú o dôsledkoch experimentálnej vakcinácie proti antraxu (ktorej sa museli podrobiť všetci vojaci idúci do Iraku), resp. o dôsledok otravy zo striel s ochudobneným uránom. Čo je ale zaujímavé, na baktériu mycoplasma fermentas incognitas drží americká armáda úradne potvrdený patent!

Zoznam je určite rozsiahlejší, toto je taký štartovný náčrt.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # navrátil jan 2017-03-15 09:14
Jde jen o první varování Medvědovi,že neplní zadaný úkol podpindonosníka .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Brouk Bohuslav 2017-03-15 13:24
Zdravím Vás pane Novák. V čem prosím manipuluji ? Tím, že jsem se dotázal, zda nejde udělat něco pro nápravu stavu, který se zdá být dotyčnému nevyhovující? Tím, že jsem navrhl jeden z několika způsobů řešení? Máme svobodu projevu a nejsme u soudu to jistě. Ale také nejsme v nádražní nalejvárně nebo na pavlači domu 4. kategorie v Nuslích, není liž pravda? Mohl jste si spíše povšimnout, že neodsuzuji jeho výroky o autorovi webu, které mi nejen z pohledu práva, ale zejména z pohledu " slušného vychování" přijde neadekvátní. ( Je však jen na autorovi tohoto webu, aby se bránil.) Věřte mi prosím, že toto nedělám z úmyslu škodit, leč z prostého pocitu zvědavosti - vědět, co se snaží autor webu skrýt či naopak, kdo se snaží autora webu jen pomluvit. Vám tato logika přijde fašistická?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Jiri Novak 2017-03-15 14:39
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.