AC24.cz

AC24.czZe světaDoznání agenta CIA na smrtelné posteli: „Byl jsem součástí vražedného týmu, co zabil Johna F. Kennedyho“

Sociální sítě

Reklama

Doznání agenta CIA na smrtelné posteli: „Byl jsem součástí vražedného týmu, co zabil Johna F. Kennedyho“

(PP) Audionahrávky s „přiznáním na smrtelné posteli“, na níž bývalý agent CIA a konspirátor z Watergate E. Howard Hunt  přiznává, že za ním přišli, aby se stal součástí vražedného týmu CIA k zabití JFK, byla odvysílána tento víkend – tento ohromující vývoj však média establishmentu zcela ignorovala. 

Saint John Hunt, syn E. Howarda Hunta, se objevil v rádio-show celonárodního syndikátu Coast to Coast Live, aby prodiskutoval odhalení obsažená na této pásce.

Hunt řekl, že jeho otec jemu samotnému poslal kazetu s nahrávkou v lednu 2004 a požádal ho, aby ji po jeho smrti zveřejnil. Nahrávka byla původně 20 minut dlouhá, ale editoři to prostříhali z vysílání Coast to Coast na čtyři a půl minuty délky. Hunt však slíbil, že celou pásku nahraje brzy na svou webovou stránku. 

Podívejte se na video níže: 

E. Howard Hunt jmenuje četné lidi s přímými i nepřímými vazbami na CIA, kteří sehráli roli v zavraždění Kennedyho, přičemž sám sebe popsal v tomto spiknutí jako toho „co nedostal pořádnou roli“. Saint John Hunt souhlasí, že použití tohoto výrazu znamená, že Hunt byl ochoten sehrát v tomto vražedném spiknutí roli větší, kdyby mu ji dali. 

Hunt na nahrávce uvádí, že viceprezident Lyndon B. Johnson byl do plánování této vraždy a do jejího následného krytí také zapojen, když konstatoval, že LBJ: „Téměř maniakálně prahl, aby se stal prezidentem, a JFK považoval za překážku v dosažení tohoto cíle.“ 

Když se Saint Johna ptali, zda jeho otec sledoval konspirační teorie o vraždě Kennedyho, tak řekl, že starší Hunt nesledoval práci AJ Webermana, spisovatele na volné noze z New Yorku, který počátkem 70. let Hunta obvinil, že on byl jedním z těch tří vandráků (vyobrazených výše), které úřady krátce po vraždě vyslechly a později propustily. Jeden ze zakladatelů Mezinárodní strany mládeže, Vippies, Weberman vydal fotky těchto trampů a zjistil, že dva z nich se vyznačovali ohromující podobností s Huntem a s Frankem Sturgisem, kterého Hunt na nahrávce také jmenuje, že v tom vražedném spiknutí sehrál roli. 

Když se ho ptali na jeho názor, zda byl jeho otec opravdu jedním z těch trampů z Dealy Plaza, tak Saint John v ohromujícím odhalení řekl, že jeden z těch trampů opravdu vypadal úplně jako jeho otec v roce 1963 (viz porovnání výše). 

Ohromující podobnost operativce CIA s Frankem Stugisem, jedním z těch „trampů“. 

Další výzkumníci věří, že „Hunt tramp“ je ve skutečnosti Chauncey Holt, který zjevně později tuto skutečnost přiznal. Charles Harrelson byl údajně identifikován jako třetí tramp. 

Saint John Hunt řekl, že jeho otec byl krátce před svou smrtí „v hlubokém vnitřním konfliktu a plný výčitek,“ že to spiknutí v té době nevynesl na veřejnost a té vraždě nezabránil, ale všichni ve vládě Kennedyho nenáviděli a chtěli se ho to tak či onak zbavit. Kennedy slíbil „CIA rozdrtit na tisíc kousků a ty zbytky roztrousit do větru,“ s čímž už začal a v té agentuře tím skoro všechny dohnal k zuřivosti. 

Loading...

Komentáře   

+61 # josh (xy) 2017-03-14 10:57
A co čeká teď,...na nanebevzetí?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+64 # Historik 2017-03-14 14:28
Mě spíš překvapuje, že se dožil tak vysokého věku. Možná, protože měl syna a tak na něho měli páku.
Celé je to velmi aktuální i dnes, v těchto dnech. Neustále se objevují spekulace, jak dlouho vydrží Trump, protože si vyrábí mocné nepřátele, jak na běžícím pásu.
JFK si také udělal spoustu mocných nepřátel- CIA, FED, vojensko-prům. komplex, mafii, kubánské emigranty, různé pravičácské domobrany, Ku-klux-klan... a tak by se dalo pokračovat. Pokud se k tomu přidal i viceprezident a Tajná služba, měl to spočítané a je jedno, kdo přesně to řídil, protože se jednalo o kolektivní tichou dohodu, ze které potom všichni těžili. Prezidentem v roce 1961 se měl stát Nixon, celou dobu vedl a nikdo nepočítal s jiným výsledkem. Vše ale tehdy změnily televizní debaty, které se konaly vůbec poprvé, kde Nixon vypadal unaveně, staře a moc se potil, JFK naopak mladě a svěže, čímž se zalíbil ženám a to nečekaně rozhodlo. Nezáleželo na tom, co kdo říká a chce, od té doby začalo záležet na tom, jak kdo vypadá.
Trump taky neměl vyhrát, vyhrál tak říkajíc všem navzdory. JFK vydržel ve funkci necelé tři roky, jak dlouho vydrží Trump ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # .lak 2017-03-14 17:17
Pokud tam bojují frakce zabukáčů služeb i medvědích jako že asi jo tak je relativně v bezpečí protože si někteří uvědomují že je ztělesnění tvůrčí společnosti a protipól založený jen na úžeru není tedy vize některými žádaná s možnými efekty která ovšem třeba patrně islamistům "kultury 6. století je putna a zde v euálu s konceptem bruselon kukaček vyhazujících vlastní budoucnost z hnízda se asi prosadí.
www.youtube.com/.../
Skoro to vypadá že koupili komisku a mají vystaráno. Křoví a lokální podlokajníci jsou asi jen nástrojem totality. Snad kromě Orbána v maďarsku který má nadstartní vztahy s Putinem a Moskvou.
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Historik 2017-03-14 18:31
No to je ale fujtajxl video. Úplně se mi sluníčkově zatmělo v uších. Takový duchovní zaslouží exkomunikovat od Koránu. Fatvu- žatvu na jeho plnovous, při vousech pedofilových, taková drzost.
Viktor -čistič migrantů- má od včerejška znovuzvoleného svého souputníka staronového prezidenta Jánose Ádera. Kormidlo směřování země drží směr.
A zítra uvidíme, co v Nizozemí, jak volby pohnou zemí a jestli zvítězí Eunuši, nebo Wilda s Guldenem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+26 # Che 2017-03-14 19:45
Citace:
# Historik 2017-03-14 13:28
......JFK si také udělal spoustu mocných nepřátel- CIA, FED, vojensko-prům.......
Ano,mel spoustu nepratel. A ze za tou vrazdou stoji CIA, to se suskalo uz davno, nic noveho. Vysetrovani bylo jako pri MH17 ci 11.09. Kdovi kdo stoji za vrazdou Dubceka, urcite tehdejsi vochlasta neco jako Johnson.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # vlk samotář 2017-03-14 16:10
Tak to mohu s určitostí potvrdit, že to ho určitě nečeká, protože přiznání se ke svým zločinům spáchaných na Zemi za svého života,.... tam kam odešel nic neznamená! ... A vím co tvrdím, protože "propadl sítem"!....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jaroslav Kukla 2017-03-14 22:11
Zidomurarsky sprisahanci vzdy robia vsetko DVOJMO v nasom Dualnom a Dvojpolarnom svete!

Takze by som sa nedivil keby RITUALNE A VEREJNE POPRAVILI TRUMPA, ako to urobili s JFK!!!

Zidomurari dvakrat napadli Dojicky,v rokoch 1993 2001.Dvakrat uniesli 4 USA civilne lietadla, a dvakrat sposobili Cierny September.Kedys i za Nidala a teraz za Ladina( NIDAL=LADIN odzadu v talmudickom " abracadabra").. .A dvakrat zakodovali KONIEC CASOV, raz do 24 USA MRAKODRAPOV,VRA TANE DVOJICIEK,a potom do utokov z 11,septembra...

Trump bude ich Druhy verejne popraveny prezident...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-69 # Dohoda 2017-03-14 11:01
Tady je zrovna příklad, jak se pro vás vyrábí takové hoaxy:
zpravy.aktualne.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+54 # josh (xy) 2017-03-14 11:11
Jako pro NÁS hlupáky a ty jsi vyjimka? Každý snad má svůj mozek se závity a net, aby vyhodnotil informaci, kterou mu média předhazují...pr avda někdy je to oříšek, a někdy pro pobavení.
Nebo jsi se jen špatně vyjádřil a já špatně pochopil?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-66 # Dohoda 2017-03-14 11:19
"Pro vás" - Myslel jsem průměrného čtenáře AC24, kde se prezentují právě články, o kterých je v tom odkaze a většina je bere vážně. Uvádí se, že AC je ruská propaganda, ono to tak vypadá, a ty hoaxy , kdyby byly pravda, tak vlastně očerňují západ, takže se jim to hodí do krámu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-73 # limopivo 2017-03-14 11:38
To je marné, tady čtenáři ve své většině věří nesmyslům. Nesmysl musí mítjeden ze tří atributů, aby zde byl oslavován:
- být nepřátelský k USA, EU nebo židům
- být pozitivní k Rusku
- odhalovat obrovské pravdy

Popkud jedno z toho má, pak je zde oslaven a sežrán i s chlupy. A ti, kdo si dovolí vyjádřit pochybnosti, jsou označeni za ovčany, popřípadě lidi mdlé mysli nebo placené trolly. A zdejší čtenář je spokojen.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+71 # Vladimír57 2017-03-14 12:02
Samozřejmě, jako vždy máš nezpochybniteln ou pravdu. Vše, co je kritické k usa, eu, nebo židům je hoax. Jo a J. F. Kenedy spáchal sebevraždu!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-57 # limopivo 2017-03-14 12:13
To neříkám. Jen tvrdím, že se tu uveřejňují z velké části kraviny. Ale klidně tomu věřte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+54 # Dost3 2017-03-14 12:57
Můžete mi prosím dát odkaz někam, kde se uveřejňuje pravda bez úmyslu ovlivnit myšlení příjemce????!!! !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-41 # Dohoda 2017-03-14 13:21
Většina novinářů je ráda že sežene publikovatelnou informaci, pokud možno aktuální, seriózní a čtenářsky zajímavou. A tak to publikuje. Do toho zpravodajství občas zanese osobní pohled, ale to si čtenáři většinou umí odfiltrovat - v normálních novinách - na mainstreamu jak tomu tady říkáte. Nejsou tam cílené výmysly jako tady
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Lucif 2017-03-14 13:00
Myslel tým pre NÁS, gojímy.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+73 # jan lavicka 2017-03-14 11:27
Fakt nechápu, jak se v dnešní době, kdy už je dávno jasné, že USA nezákonně vraždila v Jugoslávii, stála za 2. světovou válkou (což se dá snadno dokázat), vraždila v Afghánistánu, Íráku na vylhaných důvodech, může ještě najít takový nevzdělaný blb a podřadný jedinec jako ty, co USA věří jediné slovo :)

Dnes už je jasné, že co řekne USA, tak prostě není pravda. Jim bych už nevěřil ani 1+1=2, historie vše potvrzuje.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-60 # Dohoda 2017-03-14 11:33
Jugoška je sporná i Aghánistán, ale jak to že USA stály za druhou světovou? On to nebyl Hitler, kdo měl dobyvačné plány už při nástupu k moci?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # limopivo 2017-03-14 11:39
Kdepak, Hitlera platili Židé a Američani. To tu všichni vědí. Musíte se dovzdělat :o))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-52 # Dohoda 2017-03-14 11:46
Hitlera podporovala buržoazie (protože měla strach z komunizmu) a mezi buržoazií byli taky židi, samozřejmě i Američani ale nejvíc Evropanů. Nepředpokládali ale, že Německo díky Hitlerovi začne válku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+58 # Kurt Kolibka 2017-03-14 12:15
Ajajaj člověče, vy to máte popletené. Hitler byl přímo instalován s tím, že
1. udělá nějaký pogrom na evropské židy, aby sionisté tohoto využili při vytvoření státu Izrael (patrně se jim v tomto vymkl z rukou, když v 1942 nařídil holocaust, asi ho něčím nasrali. Do té doby jich zemřelo několik desítek tisíc v koncentrácích na špatné zacházení a významnější množství na Ukrajině a v Bělorusku)
2. Potáhne na východ zničit Stalina, který se jim také vymkl z rukou a odmítl Rusko přetvořit na surovinovou základnu Západu, což byl úkol, se kterým Lenin a Trockij provedli VŘSR. Stalin Trockého vyhnal a jeho kliku rozprášil, za což se Trockému Globální prediktor odměnil zaražením alpského cepínu do hlavy v Mexiku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-38 # Dohoda 2017-03-14 13:26
Židi chtěli založit Izrael, aby tam byli v bezpečí a za dobrou cestu zvolili zabití vlastních 6M lidí, polovinu národa :D Žasnu čím tihle lidi přemýšlí, ty musíš být hezky vygumovanej
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Kurt Kolibka 2017-03-14 23:23
Ach jo, přečti si, blbečku, můj příspěvek znova. Najdeš tam formulaci: "... patrně se jim v tomto vymkl z rukou, když v 1942 nařídil holocaust, asi ho něčím nasrali. Do té doby jich zemřelo několik desítek tisíc v koncentrácích na špatné zacházení..."
Asi nebylo plánováno, že z toho bude 6M. Asi plánovali těch pár desítek tisíc chudáků (protože ti bohatí včas utekli) jako nutnou oběť vznešené myšlence. A nebyla to polovina, ale třetina národa. Židů bylo před válkou po světě někde okolo 20ti miliónů
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # Dědouch1 2017-03-14 13:39
Krásně shrnuto. Tomu se říká argumenty, ale s tím ti dva exoti (blivajz a dohoda), jediní, kteří tady mají momentálně rozum (chybí popo, štimová, hedvika a pod), zásadně nepracují a nebudou tedy reagovat...
Divím se, že jsi ještě nenafasoval červený diplom. :D
Asi se u džandy a v odChovancově kyberberkutu střídá směna. Ale oni to doženou. ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-32 # Dohoda 2017-03-14 13:44
Ty tam vidíš nějaký argument? To asi ani nevíš co je argument
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Dědouch1 2017-03-14 15:48
Přečti si to ještě párkrát a s těmi fakty, které nekorespondují s tvým "viděním" éry druhé světové války, pak hledej. Ne to, co chceš najít, ale pokud možno nezaujatě.
Začni třeba rozdílem mezi Židy a Chazary
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-24 # Dohoda 2017-03-14 16:40
Takže opravdu nevíš co je argument. Argument není tvrzení, jak si myslíš že to bylo, ale zdůvodnění, proč si to myslíš. To tam není, ani on sám to nejspíš neví ani ty. Prostě se vám to líbí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # Dědouch1 2017-03-14 17:14
Dal jsem ti nápovědu. Ta se zřejmě nelíbí tobě.
A ano, líbí se mi to. Četl a vyslechl jsem si v životě těch argumentů i "argumentů" tolik, že mám jasno.
To shrnutí od Kolibky se mi líbí, protože je pravdivé.
A ten tvůj blábol o zabití šesti milionů vlastních lidí... To máš jistě zatraceně dobře podložené, že?
Jo, jsi troll, nebo hlupák.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # pavel cc 2017-03-14 19:00
ty jsi opravdu hodně popletenej
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-22 # limopivo 2017-03-14 15:45
Klasika - obvinění z placeného trollování. Přesně jak jsem psal. Dědouchu, ty jsi krásný příklad zdejšího myšlení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Dědouch1 2017-03-14 17:14
Ty jsi hlupák evidentní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # limopivo 2017-03-14 22:34
Ano, troll jsem byl v tvém minulém příspěvku. Teď jsem mdlého rozumu. Přesně potvrzuješ, co jsem napsal. Jsi esence zdejší čtenářské základny.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Dědouch1 2017-03-14 22:53
To je mi ctí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+33 # Janina 2017-03-14 14:27
Vaše koncovka s alpským cepínem se Vám Kurte opravdu povedla.
Zajímavá okolnost, spíš symbol, alpský cepín a Mexiko:)
Jenom dodám, už kdysi jsem četla, že Izrael vytvořili Rothschildové, to je jejich projekt..
Stalin jim pouze pomohl, aby všichni (nebo alespoň většina) židovští rozvraceči byli co nejdál od Ruska.
Rothschildi chtěli vybudovat Izrael na Krymu.
Lenin měl předat Krym ze peníze, které Rothschildi dali na revoluci.
A Davidova hvězda předtím než skončila na vlajce Izraele, tak ta visela na vratech panství Rothschildů.

Jenom ještě malé připomenutí k Vámi zmíněným sionistům:
Ono se o tom dnes už moc neví nebo spíše se o tom nikde nemluví, ale v roce 1975 - to bylo ještě v době kdy OSN alespoň zčásti plnila funkci, pro kterou byla vytvořena - OSN vydala rezoluci 3379, ve které bylo uznáno, že sionismus je forma nacizmu.
O několik desítek let později, zřejmě za nacpané úplatky, OSN vypotila revizionistický dokument.
Po rozpadu Východního bloku v roce 1991, je na žádost USA a Izraele Usnesení zrušeno.
Je zajímavé, že se tak stalo jenom pár dní po oficiální likvidaci SSSR a zločinci tančili vítězný tanec na mrtvole Sovětského Svazu.
V roce 1975 byl rozpoznán a odsouzen, po roce 1991 tento židovský fašismus hrdě kráčí po této planetě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Historik 2017-03-14 15:48
Já na to původně nechtěl reagovat, protože to podle mě je trochu jinak, než psal Kurt a nechtělo se mi tady sáhodlouze vypisovat proč.
Cepín do Trockého hlavy nevrazil GP, ale Stalinův agent a jednalo se už o několikátý pokus o atentát, kdy předešlé selhaly, včetně útoku komanda NKVD a díky kterým Trockého vila v Mexiku připomínala pevnost. Naopak Stalin byl ten, kdo se zcela vymknul kontrole a se kterým se vůbec nepočítalo. Jako se nepočítalo, že díky urychlené a masívní industrializaci , porážce Hitlera a pozdější krádeži atomové bomby, dokáže během 20ti let, ze SSSR udělat světovou velmoc první kategorie.
A to o Krymu, který měl Lenin nechat židům je pravda, taková byla dohoda, za finanční podporu revoluce. Další plnění proběhlo nákupem 100 lokomotiv pro Rusko, platba byla ve zlatě, přes švédskou banku a cena odpovídala asi 30% ruských státních zlatých rezerv. Trockij tehdy protestoval a nechápal o co jde, než mu to soudruh Lenin vysvětlil, pak už mlčel.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # Janina 2017-03-14 15:58
Ano Historiku, o tom cepínu jsem také četla to co popisujete Vy + to ostatní, ale to zakončení s cepínem se mi líbilo.
Trockij sklidil jenom to co zasel, jenže celá historie je na sáhodlouhé vypisování a bohužel dneska vidíme, že skoro každý má svůj "správný" pohled.
Nesoudím zda správný či špatný, spíš jde o to z jakých pramenů se čerpá.
Nemluvím o "západní pravdě", jenom aby jsme si rozuměli.
Hitler se samozřejmě nijak nevymknul, ten jenom postupoval v dohodnutém.
A téměř v každém století byl větší či menší pogrom na Židy (proč asi).
Jediný kdo se vymknul byl Stalin.
Uvidíme co přinese budoucnost, protože Stalin je podle mého nedoceněný velikán.
Co nedoceněný, vlastně z něj úmyslně dělají zrůdu, každý si do něj kopne.

K tomu Krymu - zrovna nedávno jsem četla, že náhradní Izrael je plánován na území dnešní Ukrajiny, jsem zvědavá co se z toho vyklube.
Jestli dohledám ten článek, tak ho sem večer vložím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Historik 2017-03-14 17:02
Adam B. Bartoš, jestli ho znáte, zase svého času uváděl teorii, že náhradním Izraelem má být uzemí naší země. A uváděl k tomu v různých článcích spoustu argumentů.
Co se týče Stalina, byl bych moc opatrný. Na jedné straně se vůbec nedivím jeho paranoie a tím pádem i sériím čistek, které ale byly rozsahem strašně přehnané. Abychom si rozumněli, občas zastřelit nějakého generála, straníka, nebo úředníka, protože moc krade, nebo má podezřelé kontakty s cizí ambasádou, to je v pořádku a ostatní to udržuje v lajně a v plném pracovním nasazení. Ale likvidovat vedoucí kádry a důstojníky po desetitisících a bez důvodu, to může jenom idiot.
Co je ale absolutně neodpustitelné, jsou miliony mrtvých během hladomoru na začátku 30.let. Ten byl způsoben přímým Stalinovým rozhodnutím. Obilí se muselo exportovat, aby byly devizy na nákup strojů pro industrializaci . To se určitě dalo udělat jinak. Na druhou stranu, kdyby se tak nestalo, Hitler by Rusko v létech 1941-42 téměř určitě porazil.
Stalin ale rozhodně dokázal to, co by se jinému nepodařilo. Přesto v mých očích a podle mého rozumu, nesahá takovému Putinovi ani po kolena.
O něm se bude jednou psát jenom v superlativech.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Janina 2017-03-14 17:20
Teď Historiku už nestíhám, je to na delší psaní. Večer se k tomu vrátím.
Takže doplním, bude to trochu delší, tak koho to nezajímá prosím přeskočte.
Začnu oklikou, od lesa.:)
Oči jsou oknem do duše. Proč to píšu? Nevím jak Vy, ale já to tak mám, co pamatuji.
Není podstatné co mi kdo říká, jak komunikuje, jak gestikuluje, oči vše prozradí.
Proto mě začal Stalin zajímat, protože když jsem viděla jeho oči, nedalo mi to, protože ten hlásek uvnitř mě, mluvil jasnou řečí - to nemohl být zlý člověk. To je důvod proč mě nikdo nepřesvědčí, že Stalin byl zločinec.
Co o něm řekl Sidorov:
"Koho Stalin stavěl ke zdi?
Především prodejné intelektuály a funkcionáře, pro které byly peníze a moc hlavními hodnotami. Jejich děti dnes nepřirozeným hlasem křičí, že jejich "dědy" terorizovali.
A ohledně rolníků, kolektivizace a hladomoru, tihle "dědové" to vše záměrně organizovali.
Podle melodie západních loutkářů.
Aby vyvolali v sovětském Rusku ještě jednu občanskou válku, odstranili Stalina a instalovali Trockého."

Příklad té likvidace po desetitisících, jak píšete a Stalina idiotem nazýváte:
V narymském muzeu je kniha dokumentů "Kniha pamětí obětí politických represí v novosibirské oblasti", kterou napsal profesor Sergej Krasilnikov.
V ní je napsáno:
v centrální komisi byly osobně Stalinem podepsány dokumenty, aby přesídlence (většinou se jednalo o kulaky s rodinami) ubytovávali v teplých domech, zajistili jim nutné produkty a životní potřeby a zajistili medicínské zázemí.
Také jim měli zajistit vybavení pro obdělávání země. Takže, podle úmyslů Stalina a komise měli mít přesídlenci výbornou startovací pozici.
Jenže místní, trockisty ovládané, orgány jednoduše nařízení komise a podpisy Stalina ignorovaly a lidé hromadně umírali.
Byl zničen projekt obhospodaření nových zemí na Sibiři, Kazachstánu a Dálném východu.
V roce 1937 Stalin všechnu tu smečku postavil ke zdi a pohrobci vrahů křičí, že byl despota.
To byl jeden z příkladů z mnoha.
A takto, jak jednoduché je říct "rukama Stalina", zemřeli v Rusku milióny lidí, čí vinou??

Lehce umíme soudit, ale jeho boty jsme nenosili.
Byl úplně bez viny, to určitě ne.
Při represích určitě tvrdá ruka dopadla i na ty, kteří si to nezasloužili, i na nepohodlné, ale nazývat Stalina masovým vrahem? Nikdo z nás tam nebyl.
Copak pod tyranem by byl možný ten zázrak, který s Ruskem dokázal? Během pár let z agrární společnosti udělat jadernou velmoc létající do vesmíru?
Nemožné, pokud by lidé nepracovali s nadšením a vírou.
Z přinucení by to nikdy nebylo možné.

pokračování níže.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-12 # chromolibden 2017-03-14 18:34
Adam Benjamin Bartoš - Národní Demokracie

Antisemita a rasista,zastánc e rasových teorií

jednoduše řečeno nácek
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # contumax 2017-03-14 18:58
Chromolibden

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # limopivo 2017-03-14 23:45
Adam Béééé Bartoš je hlavně zoufalec. Snaží se působit důležitě, ale oslovuje pár lidí. Naštěstí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Janina 2017-03-15 00:33
A ještě k tomu hladomoru a exportu obilí za hranice Ruska.
Úvodem musím napsat, že je s podivem, že hladomor na Ukrajině je tak ozvučován, zatímco jiné hladomory a daleko horší jsou raději uzapomínány, snad proto, že za tyto hladomory nemůže Rusko a jsou naše?

- hladomor v Irsku - poprvé 500 tisíc lidí, podruhé 500 tisíc až 1,5 milionu.

- v Německu za 30-tileté války zahynulo 40% populace. Úřady v Hannoveru povolily obchodování s masem lidí, kteří zemřeli hladem a v některých částech křesťanského Německa bylo povoleno mnohoženství, aby vzrostla porodnost.

- hladomor v Bengálsku, miliony mrtvých.

- hladomor ve Lvovské oblasti v roce 1913 - jediná pomoc přišla z carského Ruska.

- 5 milionů lidí se ztratilo ve statistice USA třicátých let a tyto statistiky jsou stále v režimu utajení.

Ve třicátých letech hlad i hladomor byl, to nikdo nezpochybňuje, ale určitě ne jako nástroj genocidy Ukrajinců.
Hladomor byl v Kazachstánu, v Povolží a na Ukrajině.
Tří roky po sobě klesala úroda obilí, pokles byl 20%

Převládající množství hladovějících jsou kolchozníci, kteří vstoupili do družstev, ale nepracovali tam a samozřejmě od družstev nedostali příděly podle pracovních výsledků, to jest to, co jde extra k výplatě.
Byly také registrovány případy machinací a krádeže obilí během sklizně.
Hladovějící rodiny používají k jídlu různé náhražky, kukuřičné stvoly, stébla, prosné plevy slupky od melounů, slupky od brambor,....

Zaregistrovány jsou případy pojídání masa koček, psů, ptáků a koní.
Případů pojídání lidského masa zaregistrováno (na celou Ukrajinu) 28.
To znamená byl skutečný hlad, opravdu hladomor. Ale kanibalizmus jak nám tvrdí, že tisíce lidí jedli jeden druhého? 28.
Jestli by jedli člověčinu, nikdo by neumíral.
Sekali by těla na kotlety, všechny by zabíjeli a jedli a nikdo by neumíral.

To vypovídá o obětech hladu, vypovídá to o jednom, že lidé do konce zůstali lidmi.
Nezačali jíst sobě podobné.

V listopadu 1933 ukrajinští vládci, kteří vedli Ukrajinskou SSR, reportovali do Moskvy o nebývalých úspěších v republikovém zemědělství.
Tři roky neúrody a oni mají nebývalé úspěchy.

"ÚV KGB, soudruhu Stalinovi, soudruhu Kaganovičovi, ÚV KS SSSR, soudruhu Molotovovi. Ukrajinská stranická organizace včas v termínu k 6. listopadu plně ukončila sklizeň úrody všech kultur a ve všech sektorech.
V tomto vítězství rozhodující roli sehrála obrovská pomoc, kterou nám poskytli ÚV KSSS a komkolchoz,.....
Toto vítězství je i díky bolševickému přístupu stranické organizace".
následují podpisy: Kasior, Postašov, Čubar.

Zápis ekonomického odboru GPU USSR (Ukrajinské svaz. republiky) - V Petrovské oblasti bylo 29 tajných mlýnů, ve Vinické oblasti bylo objeveno tajné mletí zrna.
Pouze v uvedených oblastech bylo uzavřeno za 20 dní 750 tajných mlýnů. Tajné mlýny znamenají co? Znamená to, že tam mleli neevidované, to je kradené zrno.
Věnujte pozornost tomu, že v těchto regionech byla nejvyšší úmrtnost.
Takže právě tam šlo v družstvech vypěstované a ukradené obilí.
Ale jasně, Stalin ukradl. Stalin za to může.

Zde je dopis Josefa Stalina generálnímu sekretáři ÚV KS Ukrajiny Kasiorovi:
"Závazně si čtěte přiložené materiály. Vycházíme-li z materiálů, vypadá to, že v některých místech USSR, Sovětský stát přestal existovat.
Je to snad pravda? Je to snad na Ukrajině tak špatné? Kde jsou orgány GPU? Co dělají? Mohly by prověřit situaci a informovat ÚV VKP o přijatých opatřeních".

S pozdravem Josef Stalin.

Ano pak od roku 1934 do roku 1939 probíhalo vyšetřování té záležitosti.
V roce 1939 byli verdiktem soudu (Ukrajinci) Čubar i Kasior zastřeleni.

Sklizeno bylo na Ukrajině v těch rocích 916 milionů pudů na přípravu další sklizně.
Ke spotřebě pro lidi zůstalo 636 milionů pudů.

Stát zabíral podle norem od 1/4 do 1/3 sklizně obilí, ne více a přitom docházelo ke snížení výnosů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Janina 2017-03-15 00:33
Nyní teprve můžeme přikročit k příčinám hladu.
A rozsáhlá sabotáž konkrétně na Ukrajině při sklizni a i při posklizňových pracích.
Zabíjeli voly.
Mnozí jako na příčinu hladu ukazují na neochotu odevzdávat dobytek do kolchozů tehdy je všichni chovatelé býků a krav poráželi, maso snědli. Pak nebylo čím sít a potom to šlo dál.

Sovětská vláda měla za úkol nakrmit města a aby byla nakrmená i vesnice.
Obyvatelstvo měst muselo odněkud chléb dostávat. Lidé pracovali v továrnách a jíst museli.
Lidé by ve městech umírali hlady.

Proto byl ustaven plán dodávek.
Některá vesnice nebo kolchoz plní dodávky a tam nenastupuje žádný zvláštní hlad, protože nikdo nic neschovává, nikdo nic nelikviduje, a proto mohou tím zrnem normálně disponovat.
Na některých místech ale provádějí sabotáže.
Vesnická autorita, kulak ("kápo"), podkulačníci, kteří provádějí tu propagandistick ou práci a kteří přesvědčují obyvatelstvo tu slovem, tu činem, nohy ti polámeme, neodevzdávej a nebudeš odevzdávat, nu a jako výsledek je výpadek dodávek.

A ta legenda, mýtus o tom, že sovětská moc pokračovala v aktivním prodeji zrna do zahraničí?? Export pšenice Sovětského svazu:

1930 - 2,5 milionu tun.
1931 - 2,5 milionu tun.
1932 - 550 tisíc tun.
1933 - 748 tisíc tun.
Tedy velké snížení dodávek za hranice.
A v této době, v době hladomoru probíhaly aktivní nákupy produkce za hranicemi.

Nakupovalo se velké množství, desítky tisíc kusů skota v Turecku, kupovalo se obilí a skot v Persii, tedy v Iránu. Zkoušeli nakupovat v Evropě, na světovém trhu, ale to bylo složité.
Ve dvacátých letech se Rusko připojilo k mezinárodním smlouvám a tehdy byla komise pro obchodování s obilím - něco jako dnešní WTO a tam vypukl děsný skandál proto, že SSSR v rozporu se smlouvami, z důvodů hladu na svém území, značně omezil prodeje obilí.
Chtěli zavést sankce, jestli neobnoví dodávky potravin na předchozí úroveň a kromě toho fakticky zablokovali možnost nákupu potravin na trzích USA, Austrálie jmenovitě za neplnění Sovětským svazem závazků na dodávky potravin na světový trh.

Prodej zrna za hranice byl omezen a pomoc byla směřována do zasažených oblastí, osevní materiál i potraviny.
Hodně pomoci se rozkradlo pro šmelinu, zrno se zakopávalo do země, kde zplesnivělo, pomoc se přerozdělovala a končila v tajných mlýnech, atd.
Ukrajinská regionální moc tajila situaci.

Bylo by to ještě na hodně dlouhé psaní.
Takže s Vaší větou Historiku - "Co je ale absolutně neodpustitelné, jsou miliony mrtvých během hladomoru na začátku 30.let. Ten byl způsoben přímým Stalinovým rozhodnutím." - opravdu nemůžu souhlasit, obzvláště když vidím, že každý rok se ty miliony navyšují.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Kurt Kolibka 2017-03-15 07:35
Myslím, že se mýlíte. A vypadl vám z toho rozměr politický. Ukrajinci chtěli vystoupit ze SSSR a proto bylo nařízeno zabavení potravin, pole byla hlídána hlídkami tajné policie a hladomor přeto nenastal, tak byla poslána komanda, která zabavovala potraviny v domácnostech včetně kysaného zelí apod. A pak to teprve začalo. Lidi umírali, chodili lapiduši a sváželi mrtvé k hromadným hrobům, občas, aby se nemuseli vracet vzali s sebou i polomrtvé a pohřbili je zaživa. Pamětníci říkali, jak se hlína na polích, kde byly hromadné hroby hýbala...
Doporučuji dokumentární film Sovětský příbeh (Soviet story). Tam je to podrobně popsáno.
To, že se množství obětí navyšují je vzhledem k pokračující protiruské propagandistick é kampani vcelku pochopitelné.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Historik 2017-03-15 17:16
Tak Janino, klobouk dolů. Tak kde mám začít...nejlépe od začátku.
Souhlasím, že oči jsou oknem do duše a zčásti odrážejí povahu člověka a jeho momentální rozpoložení. Nevím, jak moc si uvědomujete, že prakticky všechny Stalinovy fotografie i filmové záznamy byly retušovány a ty barevné i následně kolorovány. To byla běžná praxe. O plakátech ani nemluvím. Omlazovaly ho, zakrývaly jizvy a pozůstatky neštovic na tvářích. Pohled měl být pevný, vůdcovský a jiskrný.
Já sám ho neposuzuji černobíle, měl velká +, ale ještě větší -. Myslím, že o jeho CHARAKTERU nejlépe vypovídá vztah a chování k synovi i dceři.
A když jeho mládí charakterizuje zběhnutí ze semináře a vedení loupežné bandy, kdy carské úřady ho charakterizují, jako brutálního a jeho despotismus vedl až k rozpadu celé bandy. Jako příklad stačí přepadení transportu peněz do Tbiliské banky v roce 1907, kdy bylo 50 mrtvých- většinou lidé, kteří šli tehdy jen po chodníku. Jako ukázka, co byl zač, to myslím stačí.
Abychom si to ujasnili. Nejpozději v roce 1927 se stal absolutním pánem SSSR. To už byl Trockij v exilu a hladomory přišly až později. Bez jeho souhlasu se ve svazu nepohnula ani myš. A nějaká opozice? Vliv ze zahraničí ? Ani omylem. SSSR byl za Stalina tvrdý totalitní policejní stát. Naprosto neproniknutelný pro zahraniční rozvědky. Zkoušeli to ano. Zkuste si něco najít o nejúspěšnější kontrašpionážní operaci v celé historii. Jmenovala se Trust a jednalo se o fenomenální úspěch a likvidaci veškeré opozice, jak uvnitř SSSR, tak v zahraničí. Celé to řídil šéf GRU Jan Berzin- toho nechal Stalin za odměnu popravit v roce 1938.
Píšu to proto, že žádný vnější vliv na to, co se dělo uvnitř země NEBYL !!! A uvnitř země měli všichni hlavně strach. A naprostou a neomezenou rozhodovací schopnost měl jen jeden člověk.
Jistěže za smrt a hlad ve 30. letech mohou i ostatní funkcionáři a jejich lenost a neschopnost. Ale v první polovině 20.let v době NEPu a soukromých zemědělců žádný hladomor nebyl. Ten začal kombinací svou věcí- kolektivizace a expotu obilí za devizy. A vyvrcholil v roce 1932, během neúrody na Ukrajině.
A pak následovaly čistky ve straně, v armádě a ve státním aparátu. Jednalo se o desetitisíce těch nejschopnějších lidí. Mohl v SSSR v roce 1935 někdo spolupracovat se zahraničím ? Dělat opozici, svrhnout ho ? Ani omylem....
A jen tak mimochodem, Stalin osobně podepisoval seznamy všech popravených a pečlivě je pročítal den, co den.
Tehdy už ovšem ruské hospodářství stoupalo a šlo raketově nahoru každý měsíc a ano to byla hlavně jeho zásluha.
No a pak máme rok 1940, obsazení Pobaltí, vých. Polska a Besarábie. A další statisíce do masomlýnku jménem GULAG.
Ale vrchol přišel v létech 1941-42 a jeho naprosto nekompetentní, zločinné a likvidační vedení Rudé armády. Ukázal se jako ještě větší diletant, než Hitler. A tady musím připomenout maximálně ostudnou epizodu z jeho života, která znovu ukázala, co je zač.
22.6. byl napaden SSSR a on se zavřel ve svém pokoji ve vile v Kuncevu a odmítal vycházet, komunikovat, udílet rozkazy. Chodili za ním funkcionáři, generálové, prosili ho, rozumějte, bez jeho písemného pověření nemohli nic dělat. A on tam zůstal zavřený ´TÝDEN !!! Za tu dobu přišla Rudá armáda o 2 miliony vojáků, nikdo jí nevelel a generálové se báli cokoli většího udělat.

Janino, máte pravdu, bylo by to nadlouho a je jasné, že oba na to máme jiný názor. Ale to vůbec nevadí, naopak. Já jen doufám, že jsem Vás nějak neurazil a budu se těšit zase někdy příště.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Janina 2017-03-15 21:02
Tak to bych Historiku byla velice malicherný člověk, kdyby se urazila za to, že někdo má jiný názor.
Ano bylo by to na dlouhé psaní a na Stalina co člověk to jiný názor, vždyť ani Rusové v jeho hodnocení nemají jasno.
Ale nezlobte se na mě, ale s tou retuší jste to drobátko přestřelil, filmové triky alá Hollywood?
Nepsala jsem ani o úředních fotografiích, ani malůvkách, ani plakátech, oficiálních filmech.
Vůbec jste nevzal v úvahu, že mohou existovat rodinné skvosty a ubezpečuji Vás, bez retuše.

Docela by mě zajímalo z jakých zdrojů čerpáte - Solženicyn?
Hlavně to o neschopnosti Stalina.
Podobné věci jsem četla i od dalších ruských liberálů a disidentů.
A s tou opozicí, opět s Vámi nesouhlasím, tam nemluvíme o žádné "Topce", ale o regulérní páté koloně.

Všichni čekali opakování scénáře dobytí ostatních evropských zemí Hitlerem - všichni čekali, že do zad Rudé armády udeří "pátá kolona".
A ona neudeřila. Za celou válku nedošlo v týlu SSSR ani k jedinému vystoupení ve prospěch Hitlera.
Němci se nechystali okupovat SSSR za linii UralVolha-Astra chaň, tj. nechystali se rabovat střednoasijské republiky SSSR, ale ani tam se
neobjevily žádné "národní fronty", a v řadách Rudé armády bojovali a umírali za SSSR i Kazachové, Uzbeci, Tádžikové, Kirgyzové.
Proč?:
V letech 1937-38 byl vyslancem USA v SSSR Joseph W. Davies.
Po napadení SSSR Německem zapsal 7. července 1941 do svého deníku:
"... dnes víme, že nacistické orgány jednaly všude, dokonce ve Spojených státech a Jižní Americe.
Německé obsazení Prahy bylo doprovázeno aktivní místní podporou německé menšiny.
K tomu stejnému došlo v Norsku (Quisling), na Slovensku (Tiso), v Belgii (De Grell)
... a přesto v Rusku nic podobného nevidíme.
Kde jsou ruští stoupenci Hitlera?" ptají se mně často.
"Postříleli je" - odpovídám.
"Teprve nyní si začínám uvědomovat, jak jasnovidně postupovala sovětská vláda v letech čistek."

Já jenom dodám, že bohužel je nepostříleli všechny které měli, ale o tom jestli máte zájem se můžete dočíst tady:
file:///C:/Users/Jana/Desktop/Pomluven%C3%BD%20Stalin.pdf
file:///C:/Users/Jana/Desktop/Pomluven%C3%BD%20Stalin-2.pdf
file:///C:/Users/Jana/Desktop/Obelhan%C3%BD%20Stalin-3.pdf

Neříkám, že se vším 100% souhlasím, ale jsou tam zajímavá data i fakta.
Dočtete se tam o ztrátách, které nesl ruský národ kvůli tomu, že represe nebyly provedeny v plném rozsahu a část "páté kolony" k počátku války s Němci přežila.
Zvláště těžká byla zrada generálů Rudé armády, ne otevřené vystoupení proti sovětské moci, ale tichá a podlá zrada svého národa.
Třeba "nevinná oběť" generál K.A.Mereckov.


K tomu hladomoru, který nijak nezpochybňuji - mám pocit, že jste si nepřečetl co jsem napsala.
Nikde (kromě úvodu) se nezmiňuji o 20-tých letech, vyloženě popisuji třicátá léta.
A že začal hladomor kolektivizací a prodejem do zahraničí je od Vás velké, opravdu velké zjednodušení.
Prosím Vás v těchto letech všechny země v okolí Černého moře a na sever od Černého moře byly zasaženy hladem.
SSSR s hladem bojoval, ale např. v Polsku a v Rumunsku se žádná opatření pro boj s hladem nedělala.
Kdo přežil, ten přežil.

Polské noviny, Nový čas:
"Na Huculštině počet hladovějících v zemědělství dosáhlo v roce 1932 88,6%".
Skoro 90% hladoví. To jsou Huculové, západní Ukrajina - ne sovětská, ale polská.

polský korespondent Rawski. Noviny Proletář, 9.4.1932:
V březnu zcela hladovělo kolem 40 vesnic Kosivska a 10 z Kolomejského újezdu.
Noviny poznamenávají, že lidé pozvolna otékají z hladu a umírají při práci. Zvlášť velký hlad je ve vesnicích, Perechresnjach, Starém Muglinci, Ostrovce.
V místech s hladem se rychle šíří břišní tyfus a tuberkulóza.

Besarabská pošta - noviny 9.1.1932:
Besarabie za poslední pětiletí přežila dva hladové roky.
+ Hladové vzpoury v Kišiněvě neustávají.
+ V Tekenštině nemocní utekli z nemocnice, protože jim týden nedávali jídlo.
+ Hladový pochod v Bukurešti, proti nim byl vyslán oddíl milice.
+ Rumunsko a panské Polsko i tam byl hlad a lidé umírali.
+ Hlad, ale ne tak silný byl i v Bulharsku, tam byla také epidemie rzi obilí.

Nejvíc zasažen hladomorem byl Kazachstán, přitom nejvíc pomoci bylo poskytnuto Ukrajině.
V Kazachstánu a vlastně i v Povolží se nevyplatil experiment s mělkou orbou (metoda farmy Campbella) + následné sucho.
A stranické vedení Kazachstánu, které dopustilo hlad v Kazachstánu, bylo zastřeleno. Jako např. Kasior.
V Sovětském svazu vidíme:
- poskytnutí pomoci
- omezení vývozu za hranice
- boj s hladem, reálně
- odpovědné vedení v těch oblastech, kde byl připuštěn hlad bylo zastřeleno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-03-15 23:11
Janino, excelentní, klobouk dolů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Janina 2017-03-16 00:16
Díky moc, ale když jsem si to teď přečetla - jestli tam nemám nějaký blábol nebo chybu, tak klobouk dolů před Vámi, že jste to přečetl celé.:))
Je to fakt moc dlouhé, jenomže někdy když se rozepíšu, tak ztratím míru a zapomenu, že to co zajímá mě nemusí zajímat ostatní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Dědouch1 2017-03-16 10:52
Váš příspěvek mi dlouhý nepřipadá. Má hlavu a patu, obsah, fakta, souvislosti... Mnohým by mohl pomoci pochopit část historie, potvrdit, nebo upravit názory...
Žádný Váš příspěvek není dlouhý, některý dokonce není dost dlouhý. :D
Na druhou stranu tady člověk vídá "příspěvky" příliš dlouhé, ač mají třeba jen jednu větu.
:)
Přeji Vám hezký den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Historik 2017-03-16 17:16
No Janino, musím uznat že jste fakt expert. Já se Stalinem naposledy zabýval, to už je 15 let. A spoustu jsem toho zapomněl, včetně názorů, které jsem si tehdy udělal. A to, co píšu, je z 80% z paměti a tím Vám nelze konkurovat. Přesto, pokud jste nečetla, doporučuju knihu Hitler-Stalin- Paralelní životopisy. Obsáhlá práce, která mi dodnes utkvěla v paměti, jen už nevím kdo ji napsal. Ale určitě ji mají ve veřejných knihovnách.
Pokud byste se někdy chtěla odreagovat od Stalina, doporučil bych Vám svého oblíbence Jindřicha IV. Navarrského, francouzského krále. Často ostatní vládce a panovníky porovnávám s ním, zvláště ty, kteří stojí v zemi zničené válkou a která je na dně. Proto taky mám hodně kritický pohled na "vládce", jako byl Stalin, Vilém II, Hitler, Churchill- na něho jsem v posledních 10ti letech změnil názor o 180 stupnů.
Ale jinak děkuju, bylo to moc zajímavé.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Janina 2017-03-16 21:38
Tak Historiku opět s Vámi nesouhlasím:)), protože fakt expert nejsem, ani na Stalina ne.
Ale potěšil jste mě.
Hodně z těch věcí nebylo z mojí hlavy, bylo tam hodně citací ze střípků, které jsem sesbírala.
A sbírala jsem je nejenom kvůli mému "radaru", ale hlavně kvůli velkým nesrovnalostem, čím víc jsem hledala tím víc to bylo do očí bijící.
Jenom musím uvést na pravou míru - nejsem posedlá Stalinem a už vůbec z něj nechci dělat světce, určitě měl ruce od krve, ale v žádném případě nebyl tyran a masový vrah.
Lid v Rusku ho miloval a a on pracoval pro blaho většiny (bolševik).

Je zajímavé, že jste zmínil zrovna Jindřicha IV. i on měl na srdci dobro a blaho svých poddaných. Také byl milován prostým lidem.
Snad se nepletu, ale on razil heslo, aby "každý poctivý sedlák měl každou neděli pečené kuře v troubě".
Při Bartolomějské noci (svatební dar?) přišel o hodně svých přátel i rodinných příslušníků. Krev tekla proudem.

Zajímalo by mě kolik atentátů na něj bylo spácháno.
Četla jsem (p. Bílek), že za atentáty na Jindřicha stáli jezuité a proto byli vyhnáni nejen z Paříže, ale i z celé Francie a byl jim zabaven majetek.
Vyhodil je dveřmi, vrátili se oknem.
Trnem v oku byl Nantský edikt, kterým zaručoval hugenotům a všem ostatním protestantům úplnou náboženskou svobodu.
A neměl se rozvést a neměl si vzít krásnou Marii Medicejskou, protože to byla veliká přítelkyně jezuitů.
To ona a papež Klement tlačili na Jindřicha a on jejich tlaku podvolil a jezuity vzal na milost.
Měl poslechnout svého ministra vévodu Sullyva, Sullyho?? - nevím jestli to jméno píšu správně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Qwertz 2017-03-15 09:09
Pani Janino tleskam, protoze Putin realisuje co stalin uz nemohl. K Historikovi. Zkus si dosadit k Stalinovi + znamenko a znovu si to cele prehraj a vijde Ti pravda.
Obecne plati "v ci prospech" qui bono. Trocky byl pod patronaci Rothshildu (byla to nula ale vyjimecna) .Stalin ho nechal odejit ze SSR a jeho vliv v Mexiku slabl celosvetove. Proc takovou nulu dale podporovat coz stoji penize pouze vrazdou ziskal popularitu. Rodschieldove jeste usetrily. Taky si Historiku precti neco poslednim sjezdu VKS(b). Mozna zmenis nazor, pokud ne. Staci si pockat par let. Stalin cetl jednu knihu denne mel prehled o vedeckych disciplinach. Rozhodne se netrapil s vlivem gender ideologie. Mel vyborne vzdelani. Co se tyce Kukuruznika (Chruscova) ten likvidoval jakoukoliv iniciativu obcanu zavedenim jednotnych platu. Stalinovi bylo u pr*ele zda nekdo mel nekolinasobek jeho platu. A dalsi a dalsi..... .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Janina 2017-03-15 22:03
Děkuji Qwertzi, vidím, že se shodneme.
I na kuní ksicht Chruščova:)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # ejanko 2017-03-15 09:13
Stalin všetko na industrializáci u ZSSR kupoval za zlato, ale v prípade hladomoru (nielen na Ukrajine) západní bankári a kreditori zmenili platobné podmienky a za tovar vyžadovali od ZSSR 5zsplatbu obilím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Kurt Kolibka 2017-03-15 00:05
To, že Trockého zabili Stalinovi agenti je oficiální verze. Já si tím nejsem tak jist, resp. mohli to být Stalinovi agenti, ale konající (zejména ten alpský cepín) na příkaz GP. Alpský cepín považuji za vzkaz pro všechny, kteří selžou ve svém poslání. GP se podle všeho nachází ve Švýcarsku.
Důvody:
1. žádný uzurpátor si v moderní historii nedovolil porušit neutralitu a na Švýcarsko zaútočit.
2. je zde centrum světového bankovnictví BIS
3. jediné Švýcarsko má povolenu silnou přímou demokracii, která dává zemi nebývalou stabilitu a klid.
4. Papeže coby ideologické rameno GP hlídá Švýcarská garda
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Lucif 2017-03-15 11:17
A Švajčiarsko má takisto zbraňové zákony o ktorých radšej európsky mejnstrím mlčí, veď by im to narušilo plány na úplné odzbrojenie euro-ovcí.
-Vo Švajčiarsku každý muž, občan, je povinný absolvovať základnú vojenskú službu, a po nej si dlhú zbraň necháva u seba doma.
-Vo Švajčiarsku je streľba veľmi obľúbený národný šport, dokonca v niektorých kantónoch (napr. Zurich) existujú sviatky, kedy je deň voľna na súťažnú streľbu detí do 15 rokov! Nie je vôbec divné že pápeža chráni švajčiarská garda, sú to najlepší strelci na svete.
-Dokonca cudzinci ktorí bývajú vo Švajčiarsku, vlastnia povolenie k pobytu typu C (ktoré dostanú ak bývajú vo Švajčiarsku viac ako 5 rokov) a nie sú trestaní, si môžu zažiadať o permit na zbrane (vrátane dlhých zbraní).
-Napriek extrémnemu výskytu legálne vlastnených zbraní tam nie je takmer žiadna kriminalita páchaná legálnymi zbraňami.

Demokracia môže fungovať iba vtedy, ak vláda nemá monopol na silu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lucif 2017-03-15 10:59
To je všetko pravda. S tým doplnením, že nič sa nevymklo nikomu z rúk. Holocaust bol plánovaný tými najbohatšími z chazarských rodín. Oficiálna verzia so 6 miliónmi je samozrejme smiešna, začína sa rúcať pod dôkazmi, ktorých je spústa dokonca vo verejnej predvojnovej tlači, a preto si to poistili v Európe dokonca zákonom. Čo je len ďalší dôkaz proti 6M.
Chazari (mimochodom Hitler ako Rothschildov vnuk bol sám Chazar) holocaustom sledovali 3 veci:
1. Vytvoriť dojem týraného a prenasledovanéh o národa, čo malo uľahčiť vytvorenie nelegálneho Izraela.
2. Prebrať malý a stredný byznys v Európe, ktorý nebol pod kontrolou bohatých chazarských rodín na západe.
3. Ruka v ruke s bodom 2 preriediť týchto nežiadúcich Chazarov, ktorí dokonca mali tú drzosť že sa začali mixovať so Slovanmi! Čím riskovali poškodenie genetickej (ne)čistoty chazarských línií, ktorú si strážia a odovzdávajú po línii matky už od čias Adama.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-14 # limopivo 2017-03-14 15:43
Děkuji za plusy, ale je vidět, že je zde třeba být velmi explicitní a nepoužívat ironii.
Myslel jsem to jako sarkasmus - zdejší teorie, například Kurta níže jsou prostě šílené. Ale sedí zdejšímu čtenářstvu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Miki 2017-03-15 11:52
Američani byli nuceni přiznat, že i napadení amerických lodí Vietnamci byla akce ve stylu False Flag k rozpoutání vojenského konfliktu. A co se stalo? Pár stovek tisíc mrtvých na druhé straně, jak říkali sami Američani, bytostí čtvrté kategorie, pár desítek tisíc mrtvých, zmrzačených či psychicky postižených vlastních žoldáků a že by někdo nesl zodpovědnost.
Afganistán se vůči Americe ničeho nedopustil, jen se tam údajně někdo skrýval, a co na tom, že ještě před pár lety je sami vyzbrojovali. V Iráku se taky žádné chemické hromadného ničení taky nenašli. Co na tom, že "údajní" teroristi byli skoro všichni Saudové, zaútočíme na Irák a veřejnosti už něco nabulíkujeme ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # Petr017 2017-03-14 12:19
Brát vážně Bakalovy Aktualne.cz chce kuráž...:))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+29 # contumax 2017-03-14 11:26
To svinstvo je už tak propletený, že se v tom nevyznají ani ti, kteří to všechno způsobili...

Všechno všichni nevědí, každý " byl jen součást " monstra státní máfie....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Dost3 2017-03-14 13:02
Ale ne, je to naopak jednoduché. Je třeba pozornost jednotlivců zacílit co nejdále od skutečných problémů, zaměstnat plebejské mozky záplavou bezcenných informací, o tom, jak je systém před vším ochraňuje, co je špatné a co dobré a jakkoliv odvést pozornost od plížívého ovládnutí každého jednotlivce. Ať jsou to pasti bank, mocenských klik, nebo reklamních a průmyslových gangstrů.
HOWGH.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+32 # mysak001 2017-03-14 11:26
Trochu z jiného soudku ale přesto pojednávající o těch,kteří za vším tím zlem stojí:

Purim,Pesach a další zvrhlé židovské „svátky“,oslavu jící vraždění.Pozor, jedna a ta nejdůležitější věc v článku není uvedena,religió zní úloha lidské krve. Jen v protektorátu Čechii ročně židi zavraždí desítky lidí,po celém světě jdou rituální oběti těch bestií s lidskou podobou do statisíců.

vzdelavaci-institut.info/.../. ..
vzdelavaci-institut.info/.../. ..
vzdelavaci-institut.info/.../. ..
vzdelavaci-institut.info/.../. ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # abecede 2017-03-14 11:40
jasné aj lekári ktorí upodozrievali """liek""" Talidomid že poškodzuje plod boli konšpirátori, aj DDT spôsobujúce rakovinu bola konšpirácia, útok v tonkinskom zálive je vymyslený, aj stretnutie psychopatov Bilderberg bolo podľa mejnstrímových médii až donedávna niečo čo neexistuje a dalo by sa pokračovať.... Všetko čo nepasuje do obrazu tým čo vrtia psom sa označi za konšpiráciu. A dohoda -viete čo je kongitívna dizonancia? :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Jaris 2017-03-14 11:54
Centralni roli atentatu na JFK hral Izrael - Mossad. Jake to prekvapeni!
truedemocracy.net/.../16.html
Jeden z dalsich zavaznych duvodu k vrazde JFK, byl, ze Kennedy nechtel dovolit, aby Izrael vlastnil atomove zbrane. Sam vedl s izraelskym Ben Gurionem dost ostrou "valku". Kennedy chtel take udelat radnou inspekci v Dimone, co tam ti zidaci kuji za pikle. Ouvej, to se mu take stalo osudnym.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-46 # Nihilist 2017-03-14 11:54
Kennedy už nikoho nezajímá.... Sorry jako
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+36 # Jaris 2017-03-14 12:52
Ze ne? Mne to napriklad zajima, protoze na lez se nesmi nikdy zapomenout. Na to prave ti darebaci spolehaji a mysleli si, ze po padesati letech promlceni uz ten pripad nikoho zajimat nebude. Ale ouha, zajima! Proto to promlceni odlozili o dalsich padesat let.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Nihilist 2017-03-14 18:02
Cituji Jaris:
Ze ne? Mne to napriklad zajima, protoze na lez se nesmi nikdy zapomenout. Na to prave ti darebaci spolehaji a mysleli si, ze po padesati letech promlceni uz ten pripad nikoho zajimat nebude. Ale ouha, zajima! Proto to promlceni odlozili o dalsich padesat let.


Meleš hovna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Jaris 2017-03-14 23:19
Ale copak, Nihilisto, mas spatny den? Nac ta hloupa slova? Pro tentokrat Ti to odpoustim. :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # Nihilist 2017-03-14 23:43
Meleš zase jen hovna demente
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-03-15 00:43
Keď vraždili tebou obdivovaní to nás vždy zaujíma. Že Kenedyho vražda nikoho nezaujíma to sa hodne mýliš. Je dôležité vedieť kto ho dal zavraždiť teraz je jasné že to bola CIA. USA sú amorálne
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # Nihilist 2017-03-14 18:00
Cituji Nihilist:
Kennedy už nikoho nezajímá.... Sorry jako

37 čuráků má vyjebáno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Janaz 2017-03-14 21:25
Chudáčik blbeček, priznaj sa rovno, že ani nechápeš, o čom je diskusia, si zmätený a hanbíš sa si to priznať.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Nihilist 2017-03-14 23:42
Tak mne pouč čobole o čem je diskuze
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+31 # Věra Štimová 2017-03-14 12:05
Rodina Kenedyů před časem odmítla další vstup do politiky. Asi věděla, že CIA i další tajné organizace půjdou po nich. Kenedy byl člověk víry v Pravdu, nechtěl žádndé tajnosti kolem sebe, a proto byl zavražděn. Jaký by svět mohl být, pokud by ho nechali žít. Všechna ta svinstva od Vietnamu až dosud by nebyla, pokud by ho nezavraždila ta tajná klika, která dosud vraždí ty, co jim chtějí odkrýt karty. Nezabiješ !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+49 # Kurt Kolibka 2017-03-14 12:26
Ano, to všechno je pravda, ale hlavně sáhl globálním bankéřům na peníze svým výnosem 11110 z léta 1963, když zrušil monopol FEDu na vydávání USD a chystal se FED zrušit. Johnson ihned po prezidentské přísaze na palubě Air Force One tento výnos zrušil a již natisknuté peníze ministerstvem financí nechal skartovat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+23 # cocoa darriba 2017-03-14 14:23
Kurte, tato skutečnost je takový testík lidu , hlavně amerického, ve kterém lid zcela propadl a zůstal již přes padesát let na úrovni dobytka v ohradě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-03-15 00:46
Presne ale podobných dementov je aj okolo nás dosť čo beznádejne prepadli viere v USA "demokraciu"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Pavel Blaheta 2017-03-14 13:39
Jo Kennedy byl svatý - hlavně že zahýbal manželce a měl plno milenek. Tak nevypadá člověk Pravdy. Ano měl v plánu uskutečnit reformy vydávání peněz v USA a asi i nějaké další věci (to jádro v Izraeli), ale svatý nebyl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Janaz 2017-03-14 21:27
O svätosti tu melieš akurát tak ty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-03-15 00:50
Tak že keď mal milenku tak ho bolo treba zabiť. Kto z tých čo ho dali zabiť nemal nie milenku ale celý kŕdel prostitutiek. Zrazu bude vrah moralizovať o milenkách.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-03-15 09:50
No právě. Kdyby měl milence, nebo kdyby těm milenkám bylo tak do dvanácti let, mohl žít, že?

P. S.
Pravý důvod je zřejmě podle třeba Blahety, vedlejší.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Lucif 2017-03-14 13:05
Každý už dnes predsa vie ako to bolo. Hlavný dôvod bol výnos 11110, ako píše Kurt nado mnou. A bolo samozrejme niekoľko vedľajších dôvodov. Ale detaily sú už nepodstatné, pretože tí čo ho zo CIA zavraždili už sú pravdepodobne pod drnom tak či onak.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Piovarči 2017-03-15 00:52
Ale CIA je toho schopná vždy odstráni koho bude treba odstrániť aj keby pritom malo zahynúť 200 pasažierov komerčného letu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Lucif 2017-03-16 17:00
Na počte obetí nezáleží, hlavne keď ide o gojimov.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Věra Štimová 2017-03-14 13:35
Protože Kennedy byl zavražděn, mají všichni prezidenti a dříve králové i svoje dvojníky. Putin prý tři, další nevím. Ale i papež František má myslím dvojníka, navíc Jan Pavel II. prý ho také měl, ten za něj líbal Korán. Dnes se jim ale říká jinak. Prý klony nebo umělé inteligence. Jedna z nich prej byla Hillary, protože ta pravá byla prej odstraněna už dávno. Nakonec to její koulení očima a řídící jednotka s injekcemi v jejích zádech o lecčems svědčí. Všechno je relativní, absolutní je jenom Pravda.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Sirea 2017-03-14 16:42
"Dvojníci" môžu akurát tak vystupovať z lietadla, mávať davom, príp. hrať hokej - a to je všetko!
Nikto nehovorí ani nekoná presne tak ako Putin, Trump, Kennedy, ba ani Clintonová! A skúste si predstaviť kto a ako by dubboval Zemana!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Miki 2017-03-15 12:08
Absolutní pravda neexistuje. Vždy záleží na úhlu pohledu toho, kdo jí předkládá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # scipio 2017-03-14 13:40
Před časem šel na jedné z televizí pořad o tom, že JFK omylem třetí střelou zastřelil člen ochranky když po prvních dvou výstřelech naskakoval na doprovodné auto z boku na stupátko. Byl u toho sáhodlouhý rozbor nějakého experta na balistiku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Sirea 2017-03-14 16:47
To video je neostré .- alebo zneostrené. Ja som videla verziu, že to šofér omylom zastrelil JFK... Ale Ruby - je Rubinstein...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # scipio 2017-03-14 20:11
To není video, to tenkrát opravdu neexistovalo, je to amatérský film z amatérské kamery 8 mm jistého pana Zaprudera. Na tyto kamery prostě nešlo točit ostře, měly pouze průhledový hledáček, ostřilo se odhadem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Kurt Kolibka 2017-03-15 07:02
Tohle jsou všechno dezinformační tanečky kolem toho, aby se někdo nezaměřil na ty, kdo stáli v pozadí, tedy bankovní klan ovládající FED.
Koneckonců ani ten umírající není vůbec podstatný i když byl členem "realizačního týmu"
V US historii byli dva prezidenti s odstupem téměř přesně 100 let zabiti za totéž.
A. Lincoln, který vyhodil Rothschielda s nabídkou válečných úvěrů (Sever proti Jihu) a požadavkem na centrální banku (Rothschieldova Bank of America) a začal vydávat vlastní peníze prostřednictvím Ministerstva financí. Tak ho picli v divadle, no A JFK chtěl udělat to samé (bez války), v létě 1963 vydal výnos 11110 v němž dával právo ministerstvu financí vydávat peníze a chystal se zrušit FED. Lyndon Johnson bezprostředně po prezidentské přísaze na palubě Air Force One v Dallasu výnos zrušil a peníze již vytištěné byly následně skartovány.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Kurt Kolibka 2017-03-15 07:13
MImochodem méně známá historie kolem války Severu proti Jihu je, že poté, co Lincoln vyhodil Rothschielda, ten šel za Jižany a dohodl se s nimi na financování války. A tak se Lincoln dohodl s carem Alexandrem II., který přijel se svým loďstvem a vytvořil blokádu jižanských přístavů. A to bylo již podruhé, co Romanovci vyjebali s Rothschieldama. Poprvé to bylo, když Alexandr I., zablokoval na Vídeňském kongresu v roce 1815 pokus Rothschieldů o ustavení unie evropských národů.
No a tak to Romanovcům potom Rothschieldi spočetli v roce 1917, když na ně poštvali Lenina s Trockým-Bronšta jnem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # Monika lkema 2017-03-14 13:43
Pán který byl vyhozen 12.3.iDnes cz vlezl na náš web nachází se pod níkem : Dohoda ! Nejen že každého uráží je to i provokatér rád napadadá i sprostě a minusuje diskutující ! Pokud ho opět nedají na uzavřený pavilon budeme jsi ho muset vyslechnout ! Zřejmě silné mentálně narusená osoba !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-19 # limopivo 2017-03-14 15:46
A proč nemůže mínusovat? Vy tu mínusujete jak diví :o)
A nevidím, že by byl sprostý, jen konstatuje, že to tu vidíte velmi jednostranně a bolí vás přemýšlení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+20 # Dědouch1 2017-03-14 15:58
"budeme si ho muset vyslechnout"
Nemusíme, Mončo, stačí párkrát přečíst jeho bláboly pro zařazení, nebo pobavení a pak "zapnout filtr" a dotyčného přeskakovat. ;)
Osobně filtruji třeba retarda popo. To je ten, co se dávno vzdal peněz, oprostil se od nich a má doupě kdesi v lese... Internet nejspíš platí providerovi fůrou hub, borůvek a jiných plodů lesa.
;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # vlk samotář 2017-03-14 16:15
:-))))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-15 00:56
Dedouchu hoď odkaz na tú ruskú stránku so smajlíkami
ďakujem:-))
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dědouch1 2017-03-15 09:55
Už ti to někdo myslím hodil, ale hodím taky, no. ;)
smayliki.ru
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pokémon 2017-03-14 23:46
Na smrtelné posteli si mohu říct, co mě napadne, abych umíral s pocitem vážené osobnosti a ukázal tak světu svůj obrovský podíl na jeho podobě, jelikož na podání přesvědčivého důkazu svých slov již není dost času i sil. Je to, jako pořad "Věřte, nevěřte".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Piovarči 2017-03-15 00:57
A práve že nie človek má práve vtedy potrebu ulaviť svojmu svedomiu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Pokémon 2017-03-15 10:05
Pokud vůbec svědomí má.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-03-15 10:00
Jak píše Pio, když máš "smrt na jazyku", sotva budeš přemýšlet o tom, jak s kým vyjebat, abys vypadal líp.
Věř, že v těch chvílích člověk uvažuje jinak, než za bujarého života.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # aegis 2017-03-15 13:14
Pamatuji doby, kdy i někteří trollové měli úroveň, věděli něco o psychologii davu i metodice provádění desinformace. Zpochybňovali, zaváděli, přesvědčovali o "svojí pravdě, ale neuráželi. Ti dnešní, ve velké většině, ani netuší, že cílem jejich snažení není nasrat podhradí protektorátu jak ve Výmaru, ale udržet stádo ovčanů v klidu do dalšího óbrstříhání. Systém "statu quo" má evidentně vážné kádrové problémy. Nasazuje už i pralesní ligu a kvantitou touží nahradit kvalitu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # XYZ 2017-03-15 19:33
Tak jestli už ani trollové nejsou co bejvali tak je to teda vážně špatný :)) ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lucif 2017-03-16 17:02
To im nevrav, my ich potrebujeme na prebúdzanie ďalších spiacich ovcí :).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.