AC24.cz

AC24.czZe světaZnámý americký herec Richard Gere kritizoval Izrael za výstavbu osad: Je to absurdní provokace!

Sociální sítě

Reklama

Známý americký herec Richard Gere kritizoval Izrael za výstavbu osad: Je to absurdní provokace!

JERUZALÉM - Americký herec Richard Gere kritizoval Izrael za výstavbu osad na palestinských územích, na kterých si chtějí Palestinci vytvořit svůj vlastní stát.

„Osady jsou takovou absurdní provokací... a určitě nejsou součástí programu někoho, kdo si přeje skutečný mírový proces,“ píše se v článku dnešního vydání izraelského deníku Haaretz, který cituje slova tohoto 67letého herce. Hvězda filmu „Pretty Woman“ přijela do Jeruzaléma na místní premiéru nového filmu izraelského režiséra a scenáristy Josepha Čedara, ve které Gere účinkuje v hlavní roli.

Loading...

Komentáře   

+27 # .lak 2017-03-12 19:25
Osada euál je vrchol. www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Tvoja Babka 2017-03-12 22:23
nic sa nestaraj len pocuvaj
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+15 # .lak 2017-03-12 22:30
Ano víme / výchovy ztracených, použitých.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Lubinen 2017-03-13 06:53
Židé se stále řídí pouze starým zákonem , kdy nepochopili svoji tzv. ,,vyvolenost''. Kristus přišel na zem proto aby starý nahradil novým a to oni při své nenasytnosti doteď nepochopili.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # cacas 2017-03-13 11:53
Na to jste přišel jak? Máte své tvrzení čím doložit?
Cituji Ježíše; Matouš 5:17:
Nedomnívejte se, že jsem přišel zrušit Zákon nebo Proroky; nepřišel jsem je zrušit, nýbrž naplnit. Neboť amen, pravím vám: Dokud nepomine nebe a země, nepomine jediné nejmenší písmenko ani jedna čárka ze Zákona, dokud se všechno nestane.
Zrovna tímto výrokem si to u mě Nazaretskej docela slušně rozházel, proto mě opravdu upřímně zajímá, z čeho vycházíte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Standa 2017-03-13 12:52
To ale není zapotřebí aby si to u Vás rozházel, neboť údajně došlo k mnoha revizím a úpravám jeho slov.Stalo se to již za života apoštolů,a dále to pokračoval napříč staletími :( Kristus to myslel dobře, to jenom my jsme z toho udělali co jsme udělali...Války ,bídu a miliony mrtvejch ve jménu našeho Boha...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # cacas 2017-03-13 13:06
Bylo by jednoduché slova, která se mi nehodí do krámu, prostě označit bez důkazu za zfalšovaná. Samozřejmě, že ta možnost tu je, i když pokud je mi známo, spíše se nehodící škrtalo, než že by se do Bible něco dopisovalo. Nevím, no, pokud by to někdo uměl vyvrátit, byl bych rád. Lubinenova slova jsou v příkrém rozporu s Biblí, proto jsem se nemohl nezeptat ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Piovarči 2017-03-13 15:10
Dokud nepomine nebe a země, nepomine jediné nejmenší písmenko ani jedna čárka ze Zákona, dokud se všechno nestane.

Tu mal zrejme pravdu. Tóra sa opisovala presne nesmelo sa vynechať nič ani písmenko ani čiarka a to preto že celý text má viacero úrovní a je šifrovaný. ak viete čo je to Atbaš atď. atď. je okolo toho dosť literatúry a zistení. V tom mal nepochybne pravdu čo povedal ak to skutočne povedal, ale nebral veci doslovne čo pravoverní židia pokladali za rúhanie. Cez sobotu podľa zákona žid nesmel vykonávať žiadnu prácu nesmel ani krížom slamku prehodiť:-) a toto napríklad Ježiš priviedol na správnu mieru a boril a odsudzoval mnohé ďalšie farizejské pokrytectvá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-23 # SilentPysk 2017-03-12 20:13
„Pretty Woman“ by se měl držet svého kopyta a nesrát se do politiky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # acidjoe 2017-03-12 20:40
No, má pravdu. Spíš ty by si měl dostát svému nicku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # cacas 2017-03-13 12:27
A jaké je vaše kopyto, že se serete do toho co by druzí měli či neměli?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-21 # Věra Štimová 2017-03-12 21:14
Palestina byla součástí Izraele a tak toto území patří oběma. Palestinci jsou jenom odnoží původních obyvatel. To rozdělení je umělé a hloupé. Navíc je tam tolik různých nábožensmých směrů, že pokud by chtěl František letos někomu umýt nohy, čas se blíží, měl by jet tam a nebude muset hledat různá náboženství. Ty vyznavače bude mít po kupě, u Zdi Nářků si určitě vybere.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Ignác 2017-03-13 08:21
To možná ano, ale součástí Velké Moravy byly Čechy, Slovensku, kousek severního Rakouska, jihovýchodní Slezko a dokonce i kousek Maďarska. No, pěkný mix. A metáme dnes kvůli tomu na sebe kameny? Házíme granáty, bomby ...? Bylo by to asi jiné, být na některých územích Islám!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # moravia magna 2017-03-13 08:45
V době Velké Moravy žádné Čechy, Slovensko, Rakousko, natož Maďarsko neexistovaly. Moravané byli Slovani, resp. Západní Slovani a vůkol nich jen Slovani a Slovani, možná zbytky Keltů a Germánů, kteří ale byli stejně slavizováni... A Maďaři? V té době se pohybovali někde mezi Velkým Bulharskem a potisím a čekali, až jim král Svatopluk povolí se usídlit na moravském území (za což se pak po roce 906 odvděčili).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-16 # Josef Švejk 2017-03-12 21:16
Pokud si chcete přečíst něco co má hlavu a patu a nechcete naprosto zblbnout z článků na AC24, které se zabývají ve velké většině pouze přízemními pitomostmi, pak vřele doporučuji článek Štěpána Kotrby - Ovce jdou na porážku... na Parlamentních listech. Tak excelentní popis současné reality už tu dlouho nebyl!
Kdyby AC24 uveřejnil podobný článek alespoň jednou za rok, přimhouřil bych oči nad stupidním výběrem zbytku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+24 # .lak 2017-03-12 22:34
Tady obecně není zájem lézt kamsi na povel aby vykukovali jen boty z cvičáku.
Když už ať se podívají, nevím proč nedáš odkaz a ostatní ať si posoudí co je přízemní a co na hačačá jo. Předpojatosti jsou odrazem vidin, sorry.
Stačí málo bez polévky.
parlamentnilisty.cz/.../...
Zatím si přisadím že na stavu po zvratu hadráků mají tito kardinální podíl na zařazení patrně již "čechie do rozvojovky kvůli platům a na prošetřování utahovači opasků závodu na dno a na neexistenci vlastní báze hospodaření mají diletanti zaprodanců zahraničním "vlastníkům lví podíl a samozřejmě jim patrně dodnes unikají souvislosti v rámci vnitroparlament ní demokracie kterou si řeší a na ostatní povinnosti ze zákona k svým zaměstnavatelům voličům jim podle výsledků zřejmě chybí intelekt a kultura morálky což je u posranců již známá diagnóza fuj. (povznesených, nadčasových, světošlápků, eurohujerů, egoistických minoňů)
______________________________________________
Z NWOO
Sasin napsal:
11.3.2017 (19.30)
Co je to za harpagondechajc kéj odér.

Rusové řekli, že esli bude fackovačka, tak se neznaj a tomu se dá věřit. Jedná se stále o dolarovník, pod kterým se chtějí harpagondechajc i forever opalovat..
Asi jim bylo sděleno, že o plody dolarovníku už není zájem.

Odpovědět
Sasin napsal:
12.3.2017 (1.49)
„Lidé Chazarštinu perfektně ovládají,jakmil e si to uvědomí
přestane Chazarština ovládat je.“

Dobrá úvaha, ale já su rád, že tu chazarštinu zas tak perfektně neovládáme, jiný pohled na stejně smradlavý odér. Spíš bych řekl, že ji stále více cítíme. Ostatně není od věci si říci upřímně, že je to cítit hlavně v hlavních městech ferengské federace.

Odpovědět
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Piovarči 2017-03-12 23:26
Inak plný súhlas s Richardom má pravdu....
Niečo o fyzike prepólovaní od Ruských kozmonautov
www.youtube.com/.../
www.youtube.com/.../
aragonit9.blogspot.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Jaris 2017-03-12 23:20
No, ony zadne stromy nerostou do nebe. Prijde cas, kdy zidi budou za sve kriminalni ciny opet zalezat do der a schovavat se ve skrinich na pudach. To, co si dovoluje krvavy a nelegalni Izrael to jenom uspisi. A Trump ty zidovske zmetky v tech zlocinech jeste podporuje. Tim ukazal, na ci strane stoji a je to opet dalsi americky zmetek. Kdokoliv podporuje izraelsky smrtonosny stat, zaroven podporuje valky,podvody, nelegalni emigraci a vubec celkove jde na ruku NWO za kterym samozrejme stoji zidaci.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Věra Štimová 2017-03-13 01:32
Nemá smysl všechna náboženství praktikovat na jednom místě, a to v Jeruzalemě. Skoro by se to mohlo považovat za záměr toho, kdo z toho má prospěch a ten je jenom jeden. Osady v Palestině a Palestinci v Jeruzalemě a jinde v Izraeli, je jenom výsledek toho, co je v hlavách těch, kteří těm lidem naordinovali jinou víru. Co je to však víra ? Pokud něčemu věří a nemohou dokázat pravdivost své víry, pak je to víra v lež, v pravost lži. Pokud mohou dokázat že věří skutečnému živému Bohu, nechť to dokáží, aby ti, kteří věří v neživého boha, věděli, že věří mrtvole. Ti, kteří ví, znají a vědí, ve skutečnosti nevěří v boha. Nepotřebují v něho věřit, protože znají toho, kdo jim dal jejich Duši. Pak nejsou věřící, ale vědoucí. Ti, kteří věří v jiné bohy, jsou na tom stejně jako jejich děti, které věří pohádkám.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # Monika lkema 2017-03-13 06:40
Věra Štimová ! Měla byste jsi raději něco vyhledat a informovat se než-li tu psát bludy ! Palestina je tam již 2.000 let Izrael je vyhání okupuje jejich území zabírá pro sebe jejich vodní zdroje střílí je jako zajíce ! Dnes i Putin prohlásil je čas vrátit Golány ty pro změnu Izrael sebral Sýrii ohledně ropy a zásob vody ! Okupuje kde se dá a pokud se nepodvolite je Tnunami nebo Fukušima ! Tento národ potřebuje vyhladit bohužel Hitler to nedokončil !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # contumax 2017-03-13 10:29
Monika Ikema

Tu poslední větu snad nemyslíš vážně Moniko...???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # acidjoe 2017-03-13 16:30
No,něco na tom je. Bylo by lépe na světě, nebýt Izraele.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Dohoda 2017-03-13 10:58
Monika, ty jsi pako :) Stát Palestina nebyl nikdy. Palestina se nazývalo původní území a žili tam Židi i Arabové. Žili tam v míru až do r. 1948 , kdy měli vzniknout dva státy Izrael a Palestina, ale Palestinci místo aby vytvořili stát, tak začali na Izrael útočit a útočí dodnes. Izrael v obranných válkách obsadil další území, z většiny se stáhl a poslední zbytky vrátí když Palestinci přestanou útočit
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # contumax 2017-03-13 11:10
Dohoda

Palestinci jsou směsicí národů, v Biblických dobách tuším to byli filištini, dnes jsou palestinci z různých národů, turků, arabů i evopanů...

Dohoda mýlíš se Palestinci jsou v Izraeli skutečně potlačování, nediv se, že se brání...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Dohoda 2017-03-13 11:23
Palestinci (nebo spíš Arabové) jsou v Izraeli rovnoprávní občané, s nimi problém není.
Problém je s Palestinci mimo Izrael - z pásma Gazy a Západního břehu Jordánu, permanentně útočí na Izrael a jeho občany. Izrael občas podnikne větší akci k likvidaci jejich vojenských/tero ristických základen a další infrastruktury
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # contumax 2017-03-13 11:31
Dohoda

Souhlas, souhlasim...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jaris 2017-03-13 11:54
Toto uzemi se nazyvalo Palestina uz od dob Rimskych. Jak je z historie znamo, zidi se bourili a delali jako obvykle ruzne neplechy a jeste pritom dokazali ukrizovat Jezise Krista sadistickym zpusobem(sadism us je jedna z jejich fajnovych specialit). Revolty zidu nabyly na takove sile, ze Rim poslal vojsko - tusim v r, 67AD, a to oblehalo Jeruzalem. Zniceho nic se jednoho dne vojaci zvedli a opustili sve stanoviste,coz zidi vzali jako svou vyhru a nesmirne se radovali z tohoto vitezstvi nad nenavidenym Rimem. Dal kuli pikle a rozbroje, az Rim rozhodl s konecnou platnosti s temi rebely zatocit jednou pro vzdy. V r.70 AD nechal postavit kolem Jeruzalema plot z kulu, ze nepronikla ziva mys. Zidi se ocitli ve vlastni pasti. Rimane je nechali svemu osudu a pak zautocili, ze z Jeruzalema nezustal kamen na kameni a vetsina obyvatel byla pobita. Ten zbytek odesel do jizni Evropy, hlavne do Spanelska, odkud byli, svete div se, o par stoleti opet vyhozeni za stejne podvratne cinnosti. "Chudaky zidy" prijalo Polsko s otevrenou naruci, za coz pyka dodnes.
No a ted si skocime do r. 1948, a kde se vzal, tu se vzal, privandroval do pokojne Palestiny chazar s rancem na zadech, ze pry mu ta zem nalezi. O chazarech uz tu byla mockrat rec, ze jejich puvod zidovsky neni. Byl to turkicky kmen, ktery kdysi davno konvertoval k judaismu. No, a tihle parchanti slibili Palestincum nahradu, kdyz se odstehuji do prozatimniho tabora. Nekteri sli dobrovolne, nekteri ne, a zacaly prvni nepokoje. Nahrada, jak vime, se dodnes nekonala. Zidi zacali bezohledne zabirat vice a vice pozemku a Palestince vrazdili za bileho dne. Aby toho nebylo malo, tak americky zid zaridil ze Izrael dostava nejmodernejsi zbrane, aby mohl dal vrazdit a krast dalsi a dalsi palestinskou pudu. Zidi jsou bestie, kterym neni zatezko zabijet deti nebo lamat ruce, pater a nohy zajatym Palestincum, kteri se brani podomacku vytvorenymi raketami nebo hazenim kamenu. Presto vetsina sveta je na strane krvaveho, NELEGALNIHO Izraele. Co jsem ziva, budu na tu nehoraznou vrazdu Palestiny poukazovat. Izrael je nestesti celeho sveta a hnisajici vred na BV.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Dohoda 2017-03-13 12:06
Chazar nepřivandroval v r. 48 ale část židů tam už žila po staletí a další se tam začali stěhovat od 19. stol. A ne "že mu ta zem patří" jak píšeš, ale území kupoval od Arabů (kteří se tvářili že jim to patří)

"No, a tihle parchanti slibili Palestincum nahradu, kdyz se odstehuji do prozatimniho tabora. Nekteri sli dobrovolne, nekteri ne, a zacaly prvni nepokoje. "
- To je úplná kravina. Území pod Britskou samosprávou bylo rozděleno Na Izrael a Palestinu, nikdo od Palestinců nechtěl aby se stěhovali, nevěř kdejaké fantasmagorii ...
- Nepokoje začali útokem Arabských zemí a Palestinců na legálně vzniklý Izrael.
- To všechno další co píšeš, bych ti asi poradil studenej obklad na hlavu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # contumax 2017-03-13 16:01
Dohoda

1 ***
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaris 2017-03-13 22:56
Izrael vznikl nelegalne, Dohodo. Teprve pak byl nanestesti uznan OSN a byly dohodnuty hranice a zakony, ktere zidi, jak vidime dnes, NIKDY nedodrzovali.
Pokud se tyce tech taboru pro Palestince, tak jsem pred lety videla o tom reportaz a myslim si, ze to byl J.Pilger, ktery to natocil. Ten je uznavany reporter i hlavnimi medii. Tam ti nekteri Palestinci meli schovane klice od svych byvalych domovu. V cem se shodnem je, ze na tomto uzemi zila hrstka zdegenerovanych zidu. Hlavni tlak, aby vznikl Izrael sel zvenci. A predstav si ze prvni lidi, kteri se zacali vyhazovat do vzduchu na civilnich prostranstvich byli zidi! O tom se jaksi taktne mlci. Britanie prislibila pomoc ke vzniku tohoto statu Balfourskou smlouvou. Jestli umis anglicky, tak je o tom bajecny ctyrdilny film "THE PROMISE" od Petra Kaminskeho. Tento film je k nalezeni (doufam jeste, ze nebyl stazen) pod jmenem P. Kaminski. Doporucuji vsem, kteri ovladaji anglictinu. Ten studeny obklad na hlavu nepotrebuji a nenecham se prevalcovat zidovskymi bachorkami. Ilegalni Izrael je postaven na krvi.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaris 2017-03-14 05:49
Omlouvam se za chybu. Peter Kosminski

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Sirea 2017-03-14 23:22
Židia sú z Judey, Izraeliti z Izraelu, Palestínci z Palestíny a Chazari z Chazárie. Chaos. Izraeliti, teda skôr Chazari, sú tam kvôli rope a USA...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # contumax 2017-03-13 15:57
Jaris

Asi moc Písmo nečteš, protože ukřižování Ježíše Krista bylo předučeno tzn. že to byl Boží plán... spasit lidstvo...

Mnoho proroků provokovalo i několik staletí před tím, jak bude ukřižován, a že Ježíši Kristu nezlamou kosti, že se budou o jeho šat sázet neboli metat los římští vojáci...

Neházej veškerou špínu na Izrael, a neházej je všechny do jednoho pytle... všude jsou lidé pokažení a nepokažení, zlý i dobří...

Nevím kde se v Tobě bere taková zášť vůči židovskému národu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # contumax 2017-03-13 16:01
Jaris

Bůh jim zaslíbil zemi a ta zem je jejich a v roce 48 kdy vznikl stát Izrael i to je v Písmu napsáno, můžeš si to prostudovat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jaris 2017-03-14 05:35
Contumaxi, tak predevsim - kdyby dnesni Izrael byl pod ochranou samotneho Boha, panoval by tam klid a mir a Buh by nad nimi drzel ochrannou ruku jako v minulosti. Tak tomu rozhodne neni a ja si trofam rici, ze to, co Izrael provadi s Palestinci, Buh rozhodne nepodporuje a neschvaluje.
Kritika neni zast ani nenavist, Contumaxi. To co pisu ma svuj realny podklad o skutecnem dnesnim deni v Izraeli a nejsem zdaleka sama, kdo na ty jejich zverstva poukazuje. To jsem si z palce nevycucala.
Dale - narozdil od Tebe jsem Ti mockrat psala cisla jistych biblickych pasazi a dokonce jsem Ti nektera slovo od slova vypsala.
Izrael pozbyl privilegia vyvoleneho naroda jednou pro vzdy a sam Jezis Kristus jim to rekl v Matousi
23:37, 38 - " Jeruzalem, Jeruzalem, ktery vrazdi proroky a kamenuje ty, kdoz jsou k nemu vyslani. Tolikrat jsem chtel shromazdit tve deti, jako kvocna chrani sva kuratka pod svymi kridly. Ale vy jste to odmitli. Pohledte, vas dum(chram) je navzdy opusten. Pravim vam: Od nynejska mne jiz rozhodne neuvidite, dokud nereknete: "Pozehnany je ten,kdo prichazi ve jmenu Hospodina!" "
Dnesni Izrael neni kralovstvi, jak tomu v minulosti byvalo, ale sekularni stat. Vetsina zidu je ateisticka, a ta spolecne s vericimi zidy, az na opravdu par vyjimek, Jezise Krista k smrti nenavidi. Nez by vyslovili onu posledni Jezisovu vetu, tak by bylo pro ne prijatelnejsi chodit radeji po rozhavenem uhli. Pokud se pise v Novem zakonu o Izraeli, jde tzv. o Izrael symbolicky - krestansky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dědouch1 2017-03-14 15:02
Jaris, jsem ateista, ale tady jeden plus nestačí. (nehledě k tomu, že v poslední době bývají rozumné příspěvky hodnoceny červeně)
Contumaxovi jste dala do té jeho "zbožné" palice vlastní zbraní - biblí.
Teď se zřejmě odmlčí až do dalšího svého duchaplného příspěvku v podobě "1***"
Bravo. :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Nihilist 2017-03-13 11:52
Izrael si soustavně na úkor někoho jiného rozšiřuje svůj Lebensraum jako to dělali náckové za 2.sv.v. V podstatě v tom není rozdíl. Izrael je uměle vytvořený stát který neměl nikdy vzniknout :-P
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # Dohoda 2017-03-13 12:09
Rozdíl je v tom, že Izrael byl od začátku terčem útoku Arabů, kteří usilovali o jeho likvidaci. Je "uměle vytvořený" jako kterýkoli jiný stát
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Lucif 2017-03-13 18:48
Aký Izrael? Žiadny taký legálny štát neexistuje. Je to to isté ako Kosovo:


Plagát na hlavnej stanici v Zurichu, 2014. Zurich je mesto ortodoxných židov. Na plagáte je mapka postupného kradnutia palestínskeho územia, s nápisom: 66 rokov Izraela = 66 rokov lúpenia palestínskeho územia.

Posledným zákonom z minulého mesiaca si Izrael legalizoval stavanie na súkromných Palestínských pozemkoch:
palestine.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Nihilist 2017-03-13 19:59
Cituji Dohoda:
Rozdíl je v tom, že Izrael byl od začátku terčem útoku Arabů, kteří usilovali o jeho likvidaci. Je "uměle vytvořený" jako kterýkoli jiný stát


Všichni vzdělání vědí jak vznikly státy na blízkém východě - přišli bílí zmrdi z Francie a Británie, vzali pravítka a nalajnovali hranice - jen tak mimochodem rozparcelovali Kurdistán mezi Turecko, Irák a Írán, koho by nějací špinaví Kurdové zajímali, že? Izrael vznikl až po 2. Sv.v. rovněž s použitím pravítka a na nějaké smradlavé Palestince se tak nějak zapomnělo... Až si někdo na tvém pozemku postaví barák a tebe z něj vyžene, tak to bude po židovsku kosher a the můžeš tak akorát držet hubu. No není to fajn?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaris 2017-03-13 22:58
Dohodo, Ty jsi bud zid a nebo sabesgoy. Jinak bys nestal na strane vrahu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Monika lkema 2017-03-13 12:00
Dohoda nevím kdo vás sem dohodil doporučuji ne tykat lidem co neznáte a hlavně neurážet chovat se k sobě slušně a vyhledat jsi sám výsledky pokud nevíte o cěm mluvíte ! Palestina : hlavním zdrojem informaci o nejstarších dějinách starověké Palestiny je Bible konkrétně její čas před Kristem !!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-9 # Dohoda 2017-03-13 12:19
K lidem jako jsi se chovat slušně? Za tvoje výroky patříš do kriminálu jestli ti to nedochází, přečti si po sobě cos napsala
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Dohoda 2017-03-13 15:10
K lidem jako jsi ty se chovat slušně? Za tvoje výroky patříš do kriminálu jestli ti to nedochází, přečti si po sobě cos napsala, huso
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Dědouch1 2017-03-14 15:03
Ty, za ty svoje, si koleduješ přes hubu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Lucif 2017-03-13 18:37
Čo si myslia ortodoxní židia v Zurichu o kradnutí palestínskej zeme Izraelom - plagát na hlavnej stanici v 2014tom:
www.youtube.com/.../

Skutoční Semiti sú v Palestíne. A Chazari sú skutoční antisemitisti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # Dohoda 2017-03-13 18:50
To je tahle mapa ne?
jakubroth.blog.idnes.cz/.../
Jinak, ta země nebyla nikdy palestinská. Mohla být, kdyby Palestinci nezačali válčit a bude, jestli přestanou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jaris 2017-03-13 23:09
Palestinci na tom uzemi zili vice nez oficielnich 2000let, Luf. Toto uzemi si predstav, dokonce patrilo kdysi davno Egyptu. Na tom uzemi se vystridalo nekolik narodu nez bylo dobyto zidovskym kocovnym kmenem.
To bych ja napriklad mohla prijit na Rujanu(Nemecko) zapichnout tam Ceskou vlajku a domahat se, ze to uzemi kdysi patrilo Cechum a hotovo. Zacala bych vytlacovat odtamtud Nemce a ti by museli zaplatit tucne odskodne za nasilne dobyti slovanskeho uzemi. A takovych pripadu by bylo na svete tisice. Z jakeho duvodu ma byt Izrael vyjimkou? Zadnou nevidim.Navic uz existuje jeden zidovsky stat plny svicnu a synagog - BIROBIDZAN.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Dohoda 2017-03-14 07:44
"Jméno Izrael již přes 3000 let v běžném i náboženském užití označuje jak židovský národ, tak zemi izraelskou...."
cs.wikipedia.org/wiki/Izrael
Ohledně novodobých dějin ta podobnost ti nesedí, území bylo Britů, na tom území byli Arabové i Židi, počty židovských usedlostí narůstaly od 19.stol.... Židi odnikud nikoho nevytlačovali ani před vznikem Izraele ani nebylo nic takového v plánu po jeho vzniku. Jen kdyby Arabové nezačali válčit ... Něco si o tom přečti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jaris 2017-03-14 12:41
Wikipedie je samozrejme prozidovska nasmerovana proti Palestine.To neni zrovna verohodny udaj. A ze zidi nikoho nevytlacuji? Ale, ale, co jsou to za nesmysly? Ty buldozery jsou tam jen tak pro srandu kralikum? Jak by ses zachoval Ty, kdyby Ti zborili dum, ktery si vlastnil po generace? Co bys delal, kdybys prisel o deti nebo manzelku, matku nebo otce? Sklapnul bys podpatky a s poklonou zidovi bys podekoval, ze jsi vlastne rad, ze uz konecne prisli a sam by jsi odkracel do (reknu to kulantne) neznama. Nebo bys zvednul kamen, jako ten okradeny Palestinec a mrstil ho po nepriteli?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Dohoda 2017-03-14 19:22
Wiki není jediný zdroj, najdeš to všude. Nevím jaké buldozery konkrétně myslíš? Co bych dělal? Přemýšlel bych, proč se to všechno děje a nevolil pro příště teroristy
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaris 2017-03-14 23:41
Lufe, tak Ty bys premyslel a priste bys nevolil teroristy. Aha! Tak to pouze v pripade, kdybys mel na to premysleni cas a ono toho casu, kdyz na Tebe miri nepritel samopalem, moc zrovna neni. Jinak, Ty jsi nevidel reportaze jak izraelske buldozery nici palestinske vesnice a jejich obyvatele akorat bezmocne prihlizeji? No, tak to jsi jaksi o "revoluci pozadu". Izrael je terorista No.1!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Jaris 2017-03-14 23:46
Izrael je terorista No.1
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # marieza 2017-03-15 09:06
Izrael nechce mír s palestinci ,chce v nich jen vzbuzovat nenávist a potom posílat do světa obrázky ,jak palestinci na ně útočí ,házejí kamení ,po jejich mírumilovných policajtech ,neukazují ,jak ti mírumilovní mlátí ženy a děti palestinců,Izra el potřebuje jejich nenávist aby to obracel ve svůj prospěch ..Jaris ,suhlas .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Sirea 2017-03-14 23:24
To je výkladová lož! Židia sú predsa z JUDEY, Izraeliti z Izraela! A nasídlili sa tam Chazari z Poľska a Ruska!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Sirea 2017-03-14 23:36
Izrael a Judea neboli DVA štáty???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Monika lkema 2017-03-14 07:06
Dohoda : Ten kdo obhajuje Izrael a židy by měl jít do kriminálu ! Tak jsi dej odchod na I Děs nebo kde jses motal do dnes a nevyhrožuj nikomu kriminálem ! Tam kde jsem se narodila máme svobodu slova názorů a hlasování referendem ! Ale to ty neznáž ty patříš mezi lidi co na druhého dokáže jenom posílat fizli a bonzovat za svoji pravdu !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.