Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.

AC24.cz

AC24.czZ domovaBuzeranty, simulanty a seniory neošetřuji, vzkázal český lékař a strhla se vlna kritiky

Sociální sítě

Reklama

Buzeranty, simulanty a seniory neošetřuji, vzkázal český lékař a strhla se vlna kritiky

Lekár z českého mesta Počátky v Pelhřimovsku v kraji Vysočina si svojim príspevkom na Facebooku poriadne zavaril.

...

Lekár Miloš Beutl sa na svojom profesijnom profile na Facebooku rozhovoril. Na sociálnu sieť minulý pondelok napísal:

„Na chvíli uvoľňujem nové registrácie: prosím simulantov a buzerantov, aby sa neregistrovali! – Pre chorých sa pokúsim urobiť, čo je v mojich silách. Podmienka – vzdialenosť od mesta do 20-25 km, vek do 65 let (po 65 roku veku toho pre Vás ani ja, ani medicína veľa nespravíme, obzvlášť, ak ste sa do tejto doby o svoje zdravie veľmi nestaral/a.“

Do akej miery myslel svoj príspevok vážne, či skutočne odoprie starostlivosť “buzerantom” a ako na prvý pohľad spozná simulujúce pacientov, možno len hádať, píše český server lidovky.cz.

Na žiadosť o interview českého portálu lekár reagoval expresívnym príspevkom na sociálnej sieti: „nejaká trafená hus sa ozvala, redaktor ľudových novín odo mňa chcel interview, poslal som ho veľmi neslušne do pr… Moju prácu nebudú hodnotiť médiá, ale pacienti, a pred rokmi novinári vyvolali kačicu – stálo to akurát ťahanie po súdoch, a skrátka som bol plne oslobodený, vina nepreukázaná. Takže česť kydaniu špiny a našim oznamovacím prostriedkov. Smejem sa psychickým naháčom.“

Beutla vyšetrovala polícia pre úmrtie pacientky.Len 21-ročnej žene predpísal kvapky na bolesť brucha. Keď však bolesť neutíchala, navštívila iného lekára, ktorý ju obratom poslal do nemocnice, kde podstúpila operáciu. Pacientka zomrela na zápal pobrušnice. Lekár síce vyviazol bez trestu, no podľa niekoľkých posudkov Českej lekárskej komory ženu vyšetril neodborne.

Starosta mesta, v ktorom pôsobí kontroverzný lekár, si myslí, že sa Beutl svojim vyjadrením dostal za hranicu. „Nepáči sa mi to, toto sa nemôže. Je to diskriminácia starších osôb alebo nejakým spôsobom inak orientovaných.“

Podľa prezidenta Českej lekárskej komory Milana Kubeka má lekár „svojrázny zmysel pre humor“ a „podcenil skutočnosť, že podobné výroky iným osobám nemusia pripadať vôbec vtipné“. ČLK môže s lekárom začať disciplinárne konanie, no najprv by musel niekto podať podnet, vysvetľuje český portál.

Na svojom osobnom profile má lekár napísaný popis “Som xenofóbny rasista. Nenávidim ľavičiarov a im podobných debilov.”

Zdroj: hs.sk

Pro psaní komentářů se musíte přihlásit. Nemáte účet? Zaregistrujte se.

Komentáře   

+30 # pilotdžon 2017-11-04 10:44
Hm to je blb. Sorry, ale takovýhle postoj u lékaře obdivovat nemohu.
+10 # Jan Kadlec 2017-11-04 11:31
Nemyslím si, že je to něco k obdivování, ale také si nemyslím, že je to odsouzeníhodné. Každý by měl mít svobodné právo si vybrat, o koho se bude starat a komu bude pomáhat. Představte si paradoxní situaci, kdy například do ordinace přijde vrah lékařovi ženy. Musí takový lékař léčit každého nebo si může vybrat? Nehledě na to, že mezi lékařem a pacientem musí existovat vzájemná důvěra. Je dobře známý placebo efekt a pokud by si měl pacient myslet, že se mu doktor snaží ublížit, tak by mu mohla uškodit jenom ta samotná myšlenka...
+10 # Popo 2017-11-04 13:18
Cituji Jan Kadlec:
Nemyslím si, že je to něco k obdivování, ale také si nemyslím, že je to odsouzeníhodné...

+1. Priatelu pochlapil si sa, klobúk dole. Z mojej strany na kompletku súhlas do botky...
+13 # Jarin G. 2017-11-04 18:42
Hipokratova přísaha?! Ten výklad je volný.
citace: "Lékařské úkony budu konat v zájmu a ve prospěch nemocného, dle svých schopností a svého úsudku. Vystříhám se všeho, co by bylo ke škodě a co by nebylo správné."
A ty urážky diskutérů, co mají jiný názor jsou zbytečné!
-2 # Jan Kadlec 2017-11-04 19:08
Pro Boha, další takový! Tak si tu přísahu, laskavě, alespoň nejdřív přečti, než s ní začneš operovat! Už ten trotl dole se s ní oháněl, ale v Hippokratově přísaze není ani slovo o tom, že má lékař povinnost léčit každého. Stačí rozkliknout ten odkaz, co jsem dával níže, a přečíst si to. Zase tak dlouhá ta přísaha není...
-3 # Jan Kadlec 2017-11-04 19:22
Aha, koukám, že jsem se unáhlil. Takže tys ji četl, v pořádku, ale není v pořádku si tu jednu větu vysvětlovat jako nařízení pomáhat všem. Nechápu, co na tom nechápeš. Ta věta říká, že lékař nesmí udělat nic, co by pacientovi uškodilo a co není správné. Je snad správné někoho léčit a při tom si ve skutečnosti nepřát jeho uzdravení? Protože přesně to by se dělo, pokud by doktoři museli někoho léčit z donucení... Věřím, že i tenhle doktor by pomohl každému, kdo by byl ve skutečné nouzi a ohrožení života. Nebo si snad myslíš, že všichni doktoři jsem nějací Buddhové či Kristové a že milují všechny lidi na planetě bez rozdílu? Že nemají žádné kamarády, kterým pomohou raději, nebo žádné nepřátele, kterým by zase nejraději nepomáhali vůbec?


P.S.: Pokud by se doktoři skutečně měli vystříhat všeho, co není správné, pak by nesměli ani kouřit, museli třídit odpad, sbírat ho*na po svých psech atd. atd. Skutečně by se z lékařů staly ozdoby společnosti, bohužel v současnosti moc takových ozdob nemáme. Snad jenom Hnízdila...
+15 # Jarin G. 2017-11-04 18:45
A Honzo, představ si (např.), že ti bude zle, budeš trpět bolestmi. Vysedíš si v čekárně frontu a pak ti doktor řekne: "Vás já léčit nebudu. Jste tlustý a já tlusté neléčím. Navíc jste mi nesympatický! Na shledanou!" OK!? Má přece ten doktor svobodné právo se rozhodnout o koho se bude starat a komu bude pomáhat, jak uvádíš. Takže tě klidně nechá umřít na akutní zánět slepého střeva, protože žádný doktor přece nemusí léčit tlusté a nesympatické lidi! Nějak se mi nezdá ten tvůj výklad svobody rozhodnutí lékaře, zda a koho bude léčit či ne. To už by tu tělesně postižení i jiné skupiny lidí, dávno vymřeli. Ty děláš, že tebe se to netýká, tebe přece ošetří každý lékař a rád. Ty přece děláš sám na sebe a jsi v balíku, tak tě lékaři rádi přivítají. A ostatní máš těžce na háku, ti ať třeba pochcípají. Trochu té empatie by ti neškodilo. Jo a možná, že i ty se dožiješ těch 65 let. Pak budeš zřejmě mluvit jinak! Doporučil bych ti, hned se oběsit po narozkách!
Hipokratova přísaha (uvádíš níže):
"Vystříhám se všeho, co by bylo ke škodě a co by nebylo správné." Nenabádá náhodou léčit všechny? Ale ten výklad není jednoznačný. Snad nějaký MUDr. by to vysvětlil, k čemu se tedy zavázal.
+3 # Jan Kadlec 2017-11-05 08:57
Očividně jsi nečetl, co jsem napsal. Já tvoje příspěvky čtu (i když někdy napřeskáčku), tak buď tak slušný a udělej totéž. Zcela konkrétně jsem napsal, že v akutních případech by doktor žádné rozdíly dělat neměl. Pokud mám bolesti, měl bych jít rovnou na pohotovost, kde musí ošetřit každého bez rozdílu, protože to je veřejné zařízení pro všechny. Něco jiného je ale soukromý doktor, ke kterému se lidé často objednávají předem telefonicky. Nesmíš míchat jabka s hruškama... Je zcela zásadní rozdíl mezi veřejným a soukromým zdravotnickým zařízením...

Zdá se mi, že všechno čteš velmi povrchně... Podle toho doktora přece není problém ve věku, ale v tom, že se o své tělo lidé nestarají a pak chtějí po doktorech, aby je zázračnými pilulkami vyléčili. Ale tak to prostě nefunguje...

Ještě něco mě napadlo v souvislosti s léčením starých lidí. Uvědom si, že nemoc a bolest jsou přirozenou součástí lidského života a stárnutí. Je zkrátka přirozené, že tělo 80 letého starce nefunguje tak dobře, jako tělo 20 letého mladíka. Pokud je lékař rozumný, tak toto respektuje a nesnaží se za každou cenu do pacienta cpát nějaké prášky. Jedny prášky dá na bolest, ale pak musí předepsat další na játra, ty zase způsobují problémy s ledvinami a už to jede... Kolikrát je lepší nechat tělo tak jak je, protože další zásahy mu můžou jenom uškodit. Ale doktor, který myslí jenom na sebe a na peníze, tak to nerespektuje a něco pacientovi předepíše, aby tu pojišťovnu trochu podojil...

Poslední věc: není od tebe příliš fér, že své příspěvky přepisuješ. Včera večer jsem tady reagoval na něco úplně jiného. Když už jsi to tedy přepsal, mohl jsi vypustit i tu část s přísahou, kterou jsem ti docela jasně vysvětlil (četl jsi to?)... Zkusím to ještě jednou. Porovnej tyto věty: "Neudělám nic, co by ublížilo druhému". a "Udělám všechno, abych pomohl druhému". Která z těch vět nabádá k pomoci všem bez rozdílu? A netvrď mi, že ta první, to už by vážně byla další diskuze zbytečná...
0 # Petko Kotov 2017-11-04 12:36
diky za podporu, jsem rad, ze souhlasis s moji lecbou u tohoto doktora.
Potrebuji ji akutne.
Tvuj Petko Kotov Janduv analnik.
0 # Nihilist 2017-11-05 15:00
Cituji pilotdžon:
Hm to je blb. Sorry, ale takovýhle postoj u lékaře obdivovat nemohu.


Tak to budeš nejspíš vyteplenej simulující dědek...
+23 # LubinenKremlBot 2017-11-04 11:02
No s těmi neomarxistickým i nesmysli s ním souhlasím až na to , že odmítà léčit důchodce, no 65 let není garance důchodového věku zvlásť do budoucna.Zřejmě neskládal lékařský slib a nebo mu je někde . To ,že nejsou pro neofašounský piráty lidi , který neumějí na smarthounech a neumí na počítači a nedej Bože anglicky to je všebecně známo a když jim řeknou , že volí Zemana a SPD , tak se můžou rovnou postavit před krematorium na spopelnění.Chaz arům na nás vystačí dvě základní věci převzít kontrolu nad našimi dětmi,proto se zajímá sorošjugend o ministerstvo školství a to druhé rozděl a panuj oni se vybijou mezi sebou a ty chazarsatánku budeš mít žně.
-9 # Jan Kadlec 2017-11-04 11:22
Co to tady zase vykládáš za bludy, četl jsi tu přísahu vůbec? cs.wikipedia.org/.../... Stojí tam snad někde něco o tom, že má lékař povinnost léčit každého? Ne, lékař pouze nesmí pacientovi nijak ublížit... Je to stejné, jako každé druhé řemeslo. Nikdo nemá (neměl by mít) povinnost obsluhovat a starat se o někoho, když sám nechce. Když přijde k holičce smradlavý bezdomovec, tak ho také nemusí obsloužit. A když přijde k doktorovi sedmdesátiletý důchodce, který celý život pil, kouřil, jedl co mu přišlo pod ruku, a pak si myslí, že dostane pár pilulek a bude běhat jako zamlada, tak na takového bych se taky vykašlal. Doktor to možná mohl napsat trochu jemněji, ale rozhodně nenapsal nic proti přísaze. Když vytahuješ přísahu, tak proč nenapíšeš něco o lidech, kteří podporují potraty, eutanázii a řezání do lidí? O těchto věcech se v přísaze přímo hovoří a celá medicína je v přímém rozporu s touto přísahou, ale to nikomu nevadí. Hlavně, že doktor má povinnost léčit každého, byť by to byl úhlavní nepřítel. Zajímalo by mě, jestli bys takhle vystupoval proti doktorovi, kdyby odmítal léčit muslimy...
0 # Popo 2017-11-04 13:24
+1. Janku "rastieš", aj s týmto súhlas do botky...
0 # Popo 2017-11-04 13:40
Cituji LubinenKremlBot:
až na to , že odmítà léčit důchodce
Priateku každý z nás je strojcom toho svojho šťastia. Ak si niekto svojím vlastným nezodpovedným prístupom k životu pár rokov do seba vedome "uklada" svoje choroby, nemá sebemenšie právo od iného si vynucovať pomoc. To máš jak so smrťou, ak má prísť sama tak jak je to prirodzené (ani z donútenie, ani s prosíkom) je celkom prirodzené s úsmevom na tváry ju očakávať...
+2 # lol 2017-11-05 12:01
Keď k tebe príde pacient ktorý sa o svoje zdravie nestaral tak ako sa mal a nedodržoval zásady životosprávy. Napríklad ktorý je závislý na drogách a podobne... nezáleží natom. Nezáleží aj keby bol obézny, bezdomovec alebo pre teba hlupák. Nezáleží lebo ty nemôžeš vedieť čo ho priviedlo do situácie v akej je. TY NIESI BOH ABY Si ČLOVEKA SÚDIL
0 # Popo 2017-11-05 12:24
Cituji lol:
TY NIESI BOH ABY Si ČLOVEKA SÚDIL
Omyl priatelu. Bez výnimky v každom z nás je kúsok Boha čo v preklade znamená - My všetci sme Bohovia! Ak sa tomu (absolutne čomukolvek) človek naplno venuje, neexistuje na tomto svete taká vec ku ktoréj má človek prirodzenú dispozíciu (je neprirodzené aby muž počal a následne rodil atď.) ktorú by nedokázal spraviť ktorýkolvek z nás - rovnako ako Boh. To že je niekto zbabelý (pohodlný darebák) prevziať zodpovednosť za svoj život (v tomto prípade zdravie) je vecou a povinnosťou s tým niečo spraviť výlučne na pleciach len toho zbabelca - pohodlného darebáka. Nie náhodou sa vraví každý z nás máme len to čo si zaslúžime a náhody neexistujú...
+9 # Jacek 2017-11-05 01:09
přečťi si zákonytéto republiky tam jsou povinnosti lékařezcela jednoznačné. Tady tento doktor je prostě jen arogantní blb, co si myslí, že čím arogantnější bude, tím bude větší borec. Jistě, pro ty co nedomyslí význam jeho keců, bude fakt frajer.....
0 # Jan Kadlec 2017-11-05 09:07
Dej mi nějaký odkaz, celý zákoník číst nebudu. Já znám jenom hippokratovu přísahu, která nic takového nepřikazuje...
+22 # LubinenKremlBot 2017-11-04 11:46
Už ti skončila dovolená ,dlouho si tady nebyl pozravuj Jandu a Romancevovou piráte z Jandových Jeuropských hodnot, ten kdo si chce určovat jednoznačnou diskriminací pacienty a ti co to schvalují si nezasluoží nic jiného než ten satanskej zlořád NWO ty bezprecedentní vítači a slabší odvare [...]ova.
0 # Popo 2017-11-04 13:46
Cituji LubinenKremlBot:
ten kdo si chce určovat jednoznačnou diskriminací pacienty
Priatelu máš v tom nie malý zmätok. Nie je to o diskriminácii ale o vážení si seba sameho a úcte k sebe a k svojmu telu. Ak neberiem do úvahy tých doktorov ktorý chodia ku mne po "rozumi", posledného ktoreho som na vlastné oči v jeho ordinácii videl bolo pred viac ako tridsiatimi rokmi. Vec sa má tak že povečina ľudí sú voči sebe nezodpovedný darebáci skrývajúci bagatelizovaním svoje prešlapi voči sebe často za výmysli (anóóó, aj tu je to len o domnienky) a zbabelé výhovorky "ako sa to nedá". Darebákom sa ani zo srandi nepomáha, tý nech si hladajú pomoc u toho kto im za tie ich prešlapi voči sebe do poslednej botky v plnom rozsahu zodpovedá - u seba...
0 # Jan Kadlec 2017-11-04 19:03
Co ti na to odpovědět... Je to těžké, lopatě, která nikdy nedělala sama na sebe, se takové věci vysvětlují obtížně. Kdybys ale někdy zkusil pracovat sám na sebe, tak by sis nejvíc vážil právě té svobody a volnosti, že si můžeš dělat jenom to, co chceš, a hlavně pro koho chceš. Kdybys byl třeba elektrikář, tak si sám vybereš, komu půjdeš domů elektriku udělat a komu ne. A když se ti někdo nebude líbit nebo o něm budeš vědět, že je to [...], tak k němu prostě dělat nepůjdeš. Nikdo tě k tomu nutit nemůže. Doktor se stará o lidi, proto by měl mít všechna práva jako ostatní + klidně i nějaká navíc. Ale rozhodně by mu nikdo neměl určovat, koho musí nebo nesmí ošetřovat. Očividně nevíš nic o vlivu psychiky na lidské zdraví. Jinak bys věděl, že takové věci jsou krajně nezodpovědné vzhledem ke zdraví pacienta.

Chápu, že ty děláš celý život ve výkopu a prostě uděláš všechno, co po tobě šéf chce. Ale zkus v sobě najít alespoň kousíček empatie a vcítit se do toho doktora. Vím, že ty nesnášíš muslimy, tak si myslím, že právě na jejich příkladu bys to mohl pochopit. Copak je nějaká diskriminace, když někdo třeba v obchodě odmítne obsloužit muslima? Podle mnoha lidí ano, ale podle mě rozhodně ne. I ten prodavač si přece může (měl by mít to právo) svobodně zvolit, komu své zboží prodá. Jednou je to jeho zboží a jenom on o něm rozhoduje. A když mu přijde do obchodu nějaká náplava, tak co s ní? Přece je nebude ještě obsluhovat... Často se tady muslimů zastávám, ale kdyby je třeba odmítli obsloužit v hospodě, tak bych se jednoznačně zastával hospodského. Je to jeho podnik a jenom on rozhoduje, koho v něm obslouží a koho ne...
+10 # LubinenKremlBot 2017-11-04 14:20
Na nasazené trolly nereagujte nasadili na nás inteligentnější hadí odvar [...]ova,který má za úkol vystrnadit nepohodlné , vše platí had Soroš a kontrolují a trotly nasazují Džandoviny.
+14 # Flav 2017-11-04 14:47
Všem pitomcům, kteří zde komentuji nekoho koho neznaji, čest.
Doktora znám a je to kvalifikovanej a uprimnej clovek.
O tom jak media umi lhat a prekrucovat se neni treba rozepisovat.
+1 # Popo 2017-11-04 16:47
+1. Priatelu Flav, obaja dobre vieme (tým vnímavejším doporučujem nemýliť si poznanie s myslením) a tento konkretny príklad to len potvrdzuje že niet nad vlastnú skúsenosť. Hmm toš čo už keď už i nespočetne krát overeným faktom jest to že tý mysliaci ľudkova žijúcí svoj život nie len v tých svojích vlastných fabuláciách dosť ťažko pochopia o čom ty vlastne píšeš....
+6 # Alanis 2017-11-04 16:48
To je jasné porušení Hipokratovy přísahy. Co na to lékařská komora? Nebo už podporuje novodobé Mengely?
+6 # Josef Švejk 2017-11-04 17:27
Svatá prostoto! Kolik let života v demokracii budete ještě potřebovat abyste pochopil její podstatu?
-5 # Marek Šmerda 2017-11-04 19:28
Naprosto s panem doktorem souhlasím.Pokud má soukromou praksi tak by měla být jeho volba koho chce léčit.Je to stejné jako když automechanik řekne že naftové automobily neopravuje.
+4 # Drak 2017-11-04 19:52
Chlapec vystudoval za státní peníze, to si musí v první řadě uvědomit. A nejen on, ale všichni, doktoři.
0 # Jan Kadlec 2017-11-05 11:39
Buďte spravedlivý: 95% lidí s titulem vystudovalo za státní peníze. Pokud kvůli tomu má doktor povinnost léčit každého, tak jaké povinnosti potom mají ostatní lidé s titulem?
+4 # Drak 2017-11-04 19:52
Chlapec vystudoval za státní peníze, to si musí v první řadě uvědomit. A nejen on, ale všichni, doktoři.
+1 # Pavel Blaheta 2017-11-06 16:37
Draku o to za čí peníze studoval jde až v druhé řadě. Především má smlouvu s VZP a dalšími pojišťovnami a ta mu přikazuje (bez ohledu na jeho preference osobní) poskytnout léčbu každému kdo k němu přijde. Neboť na straně druhé má zase každý občan smlouvu se státem (díky povinnému zdravotnímu pojištění) na bezplatnou zdravotní péči.
+4 # Amritt 2017-11-04 21:19
Hippokratova přísaha ( původni) vitz Wikipedie

Hippokratova přísaha na byzantském svitku ze 12. století vepsáno do tvaru kříže
Hippokratova přísaha byla přísaha skládaná lékaři, která obsahuje základní etické principy jejich povolání. Je tradičně připisována Hippokratovi nebo některému z jeho žáků, ale její postoje mohly mít kořeny i v učení Pythagorejců.[1 ] Její dnešní text se liší od původního v rámci jednotlivých zemí či dokonce i jednotlivých lékařských škol. V řadě moderních verzí bylo např. vypuštěno odvolávání se na bohy, slib o vyučování lékařství pouze mužům a také části, které lékaři zakazují vyvolat potrat a pro
Text přísahy:
Přísahám a volám Apollóna lékaře a Asklépia a Hygieiu a Panakín a všechny bohy a bohyně za svědky, že budu tuto smlouvu a přísahu dle svých možností a dle svého svědomí dodržovat.
Toho, kdo mě naučil umění lékařskému, budu si vážit jako svých rodičů a budu ho ze svého zajištění podporovat. Když se dostane do nouze, dám mu ze svého, stejně jako i jeho potomkům dám a budou pro mne jako moji bratři. Pokud po znalosti tohoto umění (lékařského) zatouží, budu je vyučovat zdarma a bez smlouvy. Seznámím své syny a syny svého učitele a všechny ustanovené a na lékařský mrav přísahající s předpisy, přednáškami a se všemi ostatními radami. Jinak však s nimi neseznámím nikoho dalšího.
Lékařské úkony budu konat v zájmu a ve prospěch nemocného, dle svých schopností a svého úsudku. Vystříhám se všeho, co by bylo ke škodě a co by nebylo správné.
Nepodám nikomu smrtící prostředek, ani kdyby mne o to kdokoli požádal, a nikomu také nebudu radit (jak zemřít). Žádné ženě nedám prostředek k vyhnání plodu.
Svůj život uchovám v čistotě a bohabojnosti, stejně tak i své lékařské umění. Nebudu (lidské tělo) řezat, ani ty, co trpí kameny, a tento zákrok přenechám mužům, kteří takovéto řemeslo provádějí.
Do všech domů, kam vstoupím, budu vstupovat ve prospěch nemocného, zbaven každého vědomého bezpráví a každého zlého činu. Zvláště se vystříhám pohlavního zneužití žen i mužů, svobodných i otroků. Cokoli, co při léčbě i mimo svou praxi ve styku s lidmi uvidím a uslyším, co se nesmí sdělit, to zamlčím a uchovám v tajnosti.
Když tuto přísahu dodržím a neporuším, nechť ve svém životě i ve svém umění skromně dopředu postoupím. Tak získám si vážnost všech lidí po všechny ty časy. Když ale zákazy přestoupím a přísahu poruším, nechť stane se pravý opak.
-1 # Jan Kadlec 2017-11-05 08:58
Paráda, díky, teď mi tady může někdo ukázat tu část, která lékaři přikazuje léčit všechny...
0 # Jan Kadlec 2017-11-05 11:40
Chápu, ona tam žádná taková část není, tak co zbývá jiného, než kliknout mínus :)
-1 # Jan Kadlec 2017-11-05 09:03
Ty komentáře jsou tady nějaký pojebaný...
-1 # Jan Kadlec 2017-11-05 09:05
Úplně pojebaný...
-2 # Jan Kadlec 2017-11-05 09:05
Chtěl jsem něco odpovědět výše, ale připsalo se to sem. Dvakrát...
-1 # Nihilist 2017-11-05 15:02
Na Hippokrata se dnes nepřísahá, jsi úplně mimo stejně jako ty pasáže o pohlavním zneužití otroků, blbe.
-4 # Bogota43 2017-11-04 23:28
Konečně doktor na úrovni! Gratulace.
+2 # tvitupirodicexD 2017-11-05 03:30
no co alespon je uprimnej :D

a treba nechce lecit homosecualy protoze ho obtezovali XD ale s hypokratovou prisahou to asi moc neladi :D
0 # Přemek 2017-11-05 13:01
Diplomy a ríga se rozdávají kdekomu. Jako za marxistických elitářů. Mezi držiteli titulů MUDr. a JUDr. je největší procento profesní změtkovitosti. Všem profesně a lidsky schopným držitelům těchto titulům se omlovám za jejich zmetkovité pseudokolegy.
-2 # Nihilist 2017-11-05 15:06
Správnej názor, buzeranty, simulanty a důchodce nakopat do prdele.
+2 # Věra Štimová 2017-11-05 15:11
Dříve, když nebyli lékaři, byly znalosti rostlin, které dovedly vyléčit téměř cokoli. Tyto již dnes polozapomenuté znalosti pomalu oprašujeme v souladu s tím, co nám lékaři předepisují za utrejchy farmaceutických firem. Dokonce si i někdo vymodlí léčbu jako jeden stařík trpící rakovinou prostaty, kterému nějaký hlas v jeho vlastní hlavě říkal: "Už se nemohu dívat na to, jak se trápíš, vem kořen smetánky lékařské, usuš ho, rozdrť a prášek jednou denně po lžičce užívej, dokud se nemoci nezbavíš. " Stařík se rychle vyléčil, dal svou zkušennost k dobru ostatním a zanevřel na lékaře.
+3 # diamond 2017-11-06 08:06
Celá diskuze je celkem zbytečně ostrá, protože se zde zaměňují dva různé pojmy - ošetřit a léčit.
O naplnění smyslu prvního nemůže být pochyb. Druhý pojem je už svým obsahem o mnoho rozsáhlejší.

Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás