AC24.cz

AC24.czZ domovaZastavení vozu se změnilo v nejsledovanější případ Česka

Sociální sítě

Reklama

Zastavení vozu se změnilo v nejsledovanější případ Česka

Snad všechna média od rána informují o případu zastavení karlovarského řidiče v Plzni, většinou články opatřenými větami „tajní policisté skoro stříleli,“ „neváhali za bílého dne vytáhnout zbraň,“ „chování obou policistů bylo brutální,“ aj.

Nám samozřejmě přišly desítky mailů či zpráv, proč o tom také neinformujeme, či proč tajíme "kriminální" jednání policie.

Odpověď je jednoduchá, nic netajíme, ale čekali jsme na vyjádření právníka a dalšího odborníka na práci policie. Vše začalo na Pattonově mostě, kdy se služební vozidlo mercedes snažilo předjet dodávku, což se ale nepodařilo, protože její řidič se dopustil drobného přestupku. V místě je zúžení a značka přikazuje, že širší vozy mají jet v pravo. Policisté tedy předjíždění ukončili a vše mohlo skončit.

Jenže se do toho zapojil další řidič J. V. Z karlovarska, začal na mercedes blikat a pak se rozhodl posádku vozu „vytrestat“, najel vedle mercedesu a začal se tlačit do pravého pruhu se slovy „Co jsi za debila ty vole“. Osádka mercedesu tedy reagovala gesty, které druhý řidič vracel. Toto jednání bylo zbytečné a bohužel rozjelo následné pokračování.

Policisté v mercedesu zapnuli sirénu, skryté majáky za čelním sklem a nápis STOP na stínítku, na což měl řidič reagovat uvolněním průjezdu jako každému jinému vozidlu s právem přednosti v jízdě. Bohužel on prohlásil „houkni si“ a po výjezdu z mostu přejel do jejich pruhu, čímž se dopustil přestupku.

Policisté tedy přejeli do levého pruhu, signalizovali vozidlu, aby zastavilo a slovně se prokazovali jako policisté.

Co na to zákon?

Zastavování vozidel dle § 79

1. Zastavovat vozidla je oprávněn

a) policista ve stejnokroji...

2. jestliže řidič vozidla nebo přepravovaná osoba je podezřelá ze spáchání přestupku právními předpisy

(2) Vozidlo se zastavuje dáváním znamení k zastavení vozidla. Z jedoucího vozidla dávají toto znamení kýváním paže nahoru a dolů nebo ...

...může z jedoucího vozidla zastavovat vozidla i rozsvícením nápisu „STOP“…

Co na to odborník?

Zde vidím pochybení policistů, protože šlo o policisty v civilu. Jenže ono to není tak jednoduché, jak se může zdát. Kriminalisté samozřejmě také potřebují vozidla v případě nutnosti zastavit a tak si většinou přivolají uniformovanou hlídku. Jenže pokud řidič ujíždí, hrozí nebezpečí z prodlení a zastavuje se jak se dá, včetně blokace služebním vozidlem, což zákon umožňuje.

Co odborník na prokázání příslušnosti k policii pouze slovně?

To je samozřejmě v pořádku, dle § 12 zákona O policii uvádí, že pokud povaha nebo okolnosti úkonu neumožňují prokázat příslušnost způsobem (stejnokroj, či služební průkaz), prokáže policista svou příslušnost k policii ústním prohlášením „policie“ a způsobem podle odstavce 1 se policista prokáže ihned, jakmile to okolnosti úkonu dovolí.

Situace na Karlovarské nabírala na dramatičnosti, muž dál ujížděl a je nutné si uvědomit, že policisté neví kdo ve voze sedí, takže na nejbližším možném místě došlo k zablokování vozidla. Policisté vystoupili z vozu a jeden z nich držel v ruce služební pistoli ve svislé poloze u svého stehna, což není v rozporu se zákonem, naopak zákon dokonce umožňuje i na podezřelého mířit či mu zbraní pohrozit.

Pravda je, že jednomu z policistů během tohoto zákroku ujely nervy a padla zde vulgární nadávka, což by se samozřejmě stávat nemělo. Řidič si dál stěžuje na to, že mu policisté zamezili v telefonování a údajně ho i udeřili. Na kolik je toto pravda nevíme, ale řidič zraněn nebyl a lékařskou pomoc nevyhledal.

Co na to vše odborník?

Měl jsem možnost shlédnout video, ale bohužel není celé. Policisté jednali opravdu ostře, což se dá pochopit, když vám ujíždí vozidlo, nikdy nevíte co vás po jeho zastavení čeká. Vážné porušení zákona zde jako takové nevidím, předmětné pochybení již ano. Předpokládám, že se vše bude řešit v rovině kázeňského řízení.

Krajské ředitelství policie Plzeňského kraje pochybení svých podřízených přiznalo, ředitel policie již řidiče písemně kontaktoval a věc předal ke kázeňskému vyřízení příslušnému vyššímu funkcionáři policie. Toto je zatím ve fázi projednávání. Napadený řidič na oba policisty údajně podal trestní oznámení, ale to již bude řešit Generální inspekce bezpečnostních sborů, která nespadá pod policii.

Druhá polovina videa

Bohužel se ale v médiích neobjevila druhá polovina videa. Ta už totiž neukazuje, co následovalo. Po té, co policie na místě zjistila totožnost řidiče, vyzvala ho, že pokud má jakékoli výhrady k zákroku, rádi ho doprovodí na nejbližší oddělení policie k zaprotokolování. Po této domluvě, která již proběhla v naprostém klidu z obou stran, obě vozidla jedou směrem do Kaznějovské, ale řidič za jízdy někomu velice vulgárně vysvětluje, že ho policie kontrolovala. Někdo v telefonu muži radí, aby to nedělal, ten pak změní směr jízdy a z místa odjíždí.

Co napsat závěrem?

Oba policisté jsou z elitního útvaru, který se zabývá tou nejvážnější trestnou činností a potýkají se s těmi nejhoršími pachateli. Zákrok byl možná zbytečně ostrý, ale to nemůžeme rozhodnout ani my, ani čtenáři, ale vedení policie či GIBS.

Spíše je smutné, že vše spustil řidič, který měl potřebu „řešit“ jízdu jiného vozu takto nevhodným způsobem, aniž by s tím měl cokoli společného. Pokud se domníval, že mercedes něco porušil, mohl záznam ze své kamery předat policii a ne se sám zapojit.

O tom jak bude celý případ vyřešen, budeme informovat po skončení šetření.

Zdroj: krimi-plzen.cz

Komentáře   

+60 # jako vždycky 2017-10-05 21:27
Nakonec se ukáže, že se kluci navzájem podržej a vše bude OK. Vítej v policejním státě, kde každej druhej týpek v teplákách vykřikuje, já jsem policajt a ty jsi hovno, tak poslouchej. Nedávno se řešilo, že "maskovaný" policajt zakleknul na přechodu chodce způsobem, který byl slušně řečeno neadekvátní a co bylo ... byl očištěn a pochválen ... kdoví, jestli nakonec nedostal nějakou frčku ...

Myslím, že to jde i jinak, na druhou stranu spousta týpků si o podobné jednání přímo říká ... kam se vytratila lidskost? Proč vyhrává jen EGO? Je to snad frustrací ze systému nebo tím, že řítíme v prdel rychlostí světla?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+53 # josh (xy) 2017-10-05 23:21
Možná by byla i pro prokrvení druhá verze a to, že řidič mohl mít legáně drženou zraň a jednat naprosto adekvátně k obrazu, který se mu naskytl, když vidí ,jak jej zablokují dva týpci s civilním autem a běží proti němu s pistolí bez známek, že se jedná o cajty. Ono zastavovat i těm ve falešných mundůrech se v minulosti, také mnoho lidem nevyplatilo. Také mohl zkolabovat... Cajti jsou v praxi a psycho testy připravováni na jiné složitější akce, ale tento banální případ,...? Možná je někdo vydusil již předtím, možná jsou z funkce nadřazeni. Ale to že na mne někdo z auta huláka, abych zastail a měl by mávat paží, abych zastavil...To můžou být také ti Rumuni, co se tu pofalkují po dálnicích s účelem nás odrbat. Oboustranná ztráta nervů...a to na silnici asi nemá co dělat, ale cosi nás denně nutí být nasraní a napokraji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Dost3 2017-10-06 15:29
Mne spíše , než tento žabomyší incident, zajímá, proč
se media nezajímají o to, že nás a naše děti, chtějí vládní zloději okrást o 5 biliónů korun.
Prodávat nerostné bohatství všech občanů by mělo být trestáno jako hrdelní zločin, ne- li ještě přísněji.
Třeba bedna od whisky by se hodila.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # josh (xy) 2017-10-06 15:56
Asi proto, že ovce milují svého pastýře a pastýř sám nemá žádneho predátora ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+46 # fuck police 2017-10-05 21:35
[...]i moc koukaj na filmy .. nebo na americký kolegy ..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+30 # LubinenKremlBot 2017-10-05 22:01
Arogance moci , zřejmě hrajou GtaV příliš dlouho.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Petko Kotov 2017-10-05 22:38
Konecne si Policie zacina budovat ztraceny respect. Toho dosahne jen kdyz bude nekompromisne a tvrde jednat.
Ridic je ohrozoval, jel polovinou auta pres plnou caru , neuposlechl vyzvy - spachal toho dost a mel by byt rad ze nema minimalne prostrilene pneumatiky kdyz neuposlechl a nezastavil.
Kdyz budou vsichni policajti alespon takto vymahat zakon tak bude hned bezpecneji. Dobra prace.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Simossss 2017-10-06 12:13
Naprosto souhlasím, chce to policejní stát, ať se lidi začnou chovat. Zatím si dělá každý co chce, a kriminalita jen stoupá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Marvanec 2017-10-05 22:50
Tohle je typická ukázka srážky blbců. Ale je fakt, že policajti se zachovali jako hovada a zcela bez pochyb mimo zákon. Myslím si, že bez takových blbů se policie obejde.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-10 # zločinci exxxx 2017-10-06 01:04
Cituji Marvanec:
Tohle je typická ukázka srážky blbců. Ale je fakt, že policajti se zachovali jako hovada a zcela bez pochyb mimo zákon. Myslím si, že bez takových blbů se policie obejde.


Jsi slabomyslný? Zločinecká tzv. PČR se zachovala v mezích testace,co si může dovolit,tzn. skoro všechno.
Do doby,než je budou věšet.
To bude kvikotu.
Není to daleko.
Že zm..rd..i ,zločinci z tzv PČR.
Máte "rodinky"??? Ty pújdou za vámi,tak se uklidněte.!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # HAHAHA 2017-10-06 01:08
No ty máš v palici fakt brutálně nakakáno, co? Měl bys zaskočit k lékaři pro nové léky, snad by ti to mohlo pomoci. I když tobě už asi nic nepomůže, Chocholouška na tebe!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # debile 2017-10-06 01:17
tobe by ani to kulka do palice nepomohla,měli tě utratit hned při vrhu,kriple
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # r.m. 2017-10-05 23:16
chtěli se mu tam nacpat přes plnou čáru, dobře je vyfakoval blbečky namistrovaný, hvězdy učňáku
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+37 # zločinci PČR 2017-10-06 00:23
Zločinecká organizace s názvem Policie ČR zde není pro národ,ale je proti lidem.Zločineck á organizace s pseudonázvem Pomáhat a chránit. . Nechrání běžné občany zdejšího protektorátu,ný brž zaštituje a napomáhá přísunu degenerativních složek do společnosti a především chrání i mporty afrických [...]ů do našich měst,kterým poskytuje anonymitu,ochra nu a především beztrestnost!
Vím,co píši,pracoval jsem tam a pro "nedostatek loajality" mě vykopli.
Víc psát a konkrétně nebudu,oni vraždí lidi a vyrábí konstrukce.PČR je organizace zločinců,hodná postavení ke zdi včetně jejich vedení!
Jsou zde proti nám!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # zločinci exxxx 2017-10-06 00:41
Korporátní beznázoroví zločinci PČR likvidují lidi,bezbranné!
Až narazíte na nerváka,tak vás to přejde a pojedete za "dětičkama" a fuchtlí v igelitových pytlech,vy zm..r..di,ubožáci.
Přejde vás brzo chuť postávat i s radarem za kopřivama,špíno jedna ubohá.
Národ vás nenávidí!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # zločinci exxxx 2017-10-06 00:43
a budete jako systémoví protinárodní kolaboranti viset mezi prvními včetně vašich udavačů.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # HAHAHA 2017-10-06 00:55
Pane bože lidi, proberte se už. Fakt jste tak debilní? Co to tady píšete za sr*čky? Pod článkem, který to popisuje tak, jak to nejspíše opravdu bylo (proč asi není nikde to video celé?) a vy tady zase plodíte jenom sr*čky. To jste tak debilní nebo zakomplexovaný [...]i? Já si osobně myslím, že obojí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Petko Kotov 2017-10-06 01:26
ctenaru ac24 asi ubylo :
Návštěvníci Oktoberfestu spořádali 127 volů a 57 telat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Jan Kadlec 2017-10-06 11:18
Aha, takže podle tebe je text sepsaný někým, kdo tam vůbec nebyl, věrohodnější než video, které přímo ukazuje, co se tam dělo? Nebo tys neviděl tu aroganci fízlů. Fízl by měl v první řadě občanovi vykat, protože občan je přísně vzato jeho šéf. Z daní občanů je placen policajt a proto by měl mít každého v náležité úctě. A ty nadávky jsi jako taky neslyšel? Jak si vůbec něco takového můžou dovolit, zkrátka typická vylízaná fízlovská hovádka, která si jenom musí honit ego... Vůbec jsem nepochopil, proč na něj vlastně začali houkat...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # HAHAHA 2017-10-06 13:06
Cituji Jan Kadlec:
Aha, takže podle tebe je text sepsaný někým, kdo tam vůbec nebyl, věrohodnější než video, které přímo ukazuje, co se tam dělo? Nebo tys neviděl tu aroganci fízlů. Fízl by měl v první řadě občanovi vykat, protože občan je přísně vzato jeho šéf. Z daní občanů je placen policajt a proto by měl mít každého v náležité úctě. A ty nadávky jsi jako taky neslyšel? Jak si vůbec něco takového můžou dovolit, zkrátka typická vylízaná fízlovská hovádka, která si jenom musí honit ego... Vůbec jsem nepochopil, proč na něj vlastně začali houkat...


Tak asi jste, milý pane (a ano, vykání je opravdu něco, co dnešní společnost neumí, takže se těm policajtům nedivím, chovají se k vám přesně tak, jak si zasloužíte, protože sami neumíte projevit úctu vůbec k ničemu, ale hlavně že čekáte, že se k vám budou všichni ostatní chovat jako k někomu, kdo je ten největší hrdina, že?), koukal na úplně jiný záznam. Nehledě na to, že toto je tendenčně sestříháné, i tak je tam jasně hned na začátku vidět, jak onen rádoby postižený občan vytlačuje mercedes z jeho pruhu a ještě když pustí skryté majáky, jak na ně i nadále najíždí a směje se (přesně chování, které si zasloužilo, jak se k němu pak chovali)! Proč je to video asi sestříhané? Stačí jen trochu zapřemýšlet, ale to bolí, co? A že je policista placený z daní asi znamená, že si na něho budu vyskakovat a dovolovat si, že? Bohužel toto vaše tvrzení jasně ukazuje, jak moc byste potřeboval dostat přes "papulu". Tohle je bohužel typické pro ten náš slavný národ! Místo plků, které tady plodíte, radši začněte sám u sebe, protože vy patříte mezi ty, kteří nejsou schopni sklopit hlavu v ten pravý čas a jednat s ostatními slušně! Jenže to je to, co vy, ani ostatní, neumíte. Místo toho, abyste hledali chyby u sebe, je hledáte na ostatních, a to jenom proto, abyste právě zakryli ty své.
A víte proč je tento článek důvěryhodnější? Protože přesně popisuje, co se na tom záznamu děje. Pusťte si to radši i několikrát po sobě, nemyslete na to, jak moc policajty nenávidíte, zamyslete se a možná pochopíte.
A jen tak mimochodem, ten jeho advokát, to bude asi nějaký specialista, když v televizi prokazatelně lhal ohledně toho, že neoznačený muž vystoupil z neoznačeného vozidla a celou dobu na jeho klienta mířil zbraní, když je jasně z videa vidět, jak použili skryté majáky, kdy se ústně prokazovali příslušností k Policii, a hlavně to, že pistolí na nikoho nemířil. Ale váš pohled je zcela jasný, je z něho jasně cítit nenávist vůči Policii, ostatně jak je v této zemi normální. Žijte si dál ten svůj sen o "své demokracii". My ostatní budeme doufat, že vám věk přinese aspoň dostatek inteligence na to, že to jednou třeba pochopíte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jan Kadlec 2017-10-06 15:04
Ano, asi jsme se skutečně oba dívali na jiné video. Já viděl jenom to, že jel celou dobu ve svém pruhu ve stejné vzdálenosti od svodidel. Jeho komentář o debilovi proběhl ještě v době před zapnutím majáků, tak nemohl vědět, že to jsou policajti. Potom už od něj žádné nadávky ani urážky slyšet nejsou. Já hodnotím jenom to, co jsem viděl. Samozřejmě, že v těch prostřizích může být i něco proti řidiči. Ale o tom já spekulovat nechci, já popisoval jenom to, co jsem viděl. A viděl jsem akorát dva policajty, kteří se nedokázali ovládnout a zcela zbytečně někomu sprostě vynadali. To spíš vy byste potřeboval, aby jste si jel třeba ráno do práce a narazil na takovýhle dva mamrdy co na vás začnou řvát "Ku*va ty ku*do, vypadni z toho auta"...

Bohužel bylo asi zatím málo zločinů spáchaných v převleku za policajty. Dneska si může dát majáky do auta každý, stačí se podívat na toho debila Majkjepán. A Se zbrojním pasem je to podobné... Policajti mu prostě mohli ukázat průkaz a týpek by musel zavřít hubu a začít poslouchat... Samozřejmě něco jiného by to bylo v normálním policejním autě a v uniformách...

A jaké prokazatelné lhaní? Skryté majáky jsou snad označením policejního auta? Pokud vím, tak si každý může v autě vozit majáky jaké chce, co ale nesmí je používat je... Dále tvrdíte, že se ústně prokazovali... Zkuste totéž, co doporučujete mně a přemýšlejte. Přece tvrzení není důkaz. To se stejně dobře já můžu prokazovat prezidentem republiky...

A to nejlepší na závěr. Vy jste argumentoval tím, že je video sestříhané. Já souhlasím. Ale neměl by tento argument platit i v případě míření zbraní? Jak to můžete vědět, když většinu doby jsou policajti mimo záběr? Ale tak to bývá, kázat vodu a pít víno...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # HAHAHA 2017-10-06 15:57
Tak vidíte, že to jde i slušněji, když se chce. Ve vašem případě beru zpět, máte ještě šanci. Ale teď vážně. Nadávky jsou něco, co by se dít nemělo. Ale bohužel já říkám, že doba je taková, že toto chování se dá pochopit, protože většina lidí si myslí, že se může chovat jako dobytek a ostatní se k nim budou muset chovat jedině slušně. Proto zastávám názor, pokud se chováš jako prase, bude s tebou stejně zacházeno. Prostě nejsem připosraný sluníčkář. Proto jsem jejich nadávky neřešil. Za ty budou nejspíš kázeňsky potrestaní. Za to ostatní by si měl nést vinu řidič, který celou věc natočil, sestříhal a zveřejnil. Těch přestupků z jeho strany je tam zaznamenaných víc než dost.
A k prokazování příslušnosti k Policii ČR nezbývá, než vám doporučit nastudovat zákon o Policii, kde to je jasně uvedeno, plus další zákony a předpisy, které toto vymezují. A ano, jsou tam jak skryté majáky na vozidle, tak i slovní prokázání příslušnosti k Policii. A zkoušet to omlouvat tím, že přeci každý může mít ve vozidle co chce a říkat, že je policajt, je dost hloupé (i když toto v dnešní době chápu, ale bohužel, je to tak). To vás absolutně nezbavuje vaší povinnosti se tomu prostě podřídit.
K té zbrani, to tvrdil jeho advokát v telce, že na něho hned po vystoupení neustále mířil, což je jasně vidět, že tak nebylo. Také tvrdil, že se neprokázali, nehoukali, apod., což je ze záznamu také jasně vyvratitelné. A o ničem jiném jsem nepsal.
Podle mně úplně zbytečný problém, který eskaloval z obou stran, ale který se naštěstí na místě vysvětlil, kdy majitel té kamery nebude asi tak úplně "solidní", protože to sám vyprovokoval a teď se snaží působit jako oběť policejní zlovůle, což je absolutní nesmysl a normálně uvažující člověk to musí z toho záznamu jasně cítit. Bohužel takto uměle vytvořených tendenčních kauz jenom přibývá a dle různých diskuzí je jasně vidět, že lidé jsou buďto naprostí bezmozci, nebo troubové, co si myslí, že demokracie znamená, že oni můžou všechno a ostatní nic, což je známka toho, jak (nejen) náš národ duševně upadá.
Moc se do takových diskuzí nezapojuji, protože to nemá cenu, někomu něco vysvětlovat, protože si většina lidí myslí, že má naprostou pravdu a ostatní argumenty (tím myslí vysvětlení zákonů, apod.) prostě neberou a absolutně nedokáží připustit vlastní chybu. A ono to nakonec může být úplně jinak a můžeme se mýlit oba. Nikdo z nás tam nebyl. Stejně budeme muset přijmout i to, jak se k tomu postaví samotná Policie, popř. GIBS, Státní zastupitelství, popř. soudy. Já osobně si myslím, že budou policisté pokáráni za onu komunikaci s řidičem, protože o zneužití pravomoci nemůže být absolutně řeč, protože dělali, co dělat měli (i když s nadávkami).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jacky Ickx 2017-10-07 18:54
Absolutní souhlas. Velmi dobře napsáno. Mluví z vás bohaté životní zkušenosti. Doufám, že takto přemýšlí více lidí. I když nejsem si moc jistý. Jít cestou nerespektování a pohrdání a dokonce vyhledávání a provokování konfliktů s policií, nepovažuji za správné. Je to v konečném důsledku hloupé a pro "daňového poplatníka" i zbytečné zatěžování státních složek. Naopak existují země, kde se policie považuje za něco co nám má sloužit a udržovat pořádek a tak se k ní také přistupuje, ačkoli ani tam a ani nikde není policie dokonalá a dělá chyby. Ta nenávist a odpor k policii je v trendu stále v balkánských zemích a směrem na západ k vyspělejším zemím je situace jiná ... Stále se řadíme v tomto směru k balkánskemu typu zemí, ačkoli naše policie už dávno není tam kde byla například v divokých 90 -tých letech ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Henryk Jarosz 2017-10-07 12:16
Poslouchal jsem to několikrát "na špunty". Není tam žádné ústní prokazování se příslušností k ozbrojenému sboru. Lžete.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jacky Ickx 2017-10-07 19:01
Cituji Henryk Jarosz:
Poslouchal jsem to několikrát "na špunty". Není tam žádné ústní prokazování se příslušností k ozbrojenému sboru. Lžete.

Tak třeba navštívit ušní....a pak psychologa.. S tím drzým provokatérem na tom videu já absolutně nesouhlasím... Ale ono vás to jednou doběhne když vás takové havado někde vybrzdí a bude chtít vyškolit, protože když má u prdele policajty tak vás bude mít u prdele totálně....A ten blbeček moc dobře vědel že jsou to podové...Civiln í policejní kára je běžná věc všude...A skončí to rvačkou nebo rozflákanou károu....Snad si někdo nemyslí, že ten člověk se chová v běžném provozu k běžnému řidiči lépe...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # zločinci exxxx 2017-10-06 01:00
Zastřelte ty parchanty jakoukoli zbraní,legálnos t či nikoli ve zdejším pseudosystému postrádá smysl.! Braňme se teroru nelegitimního židovského pseudostátu!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Jan Kadlec 2017-10-06 11:13
No a co čekáte od fízlů, buzerovat a prudit... Jednou mě dostal kámoš, když ho zastavili policajti. Hned se jich zeptal: A teď jako děláte co? Teď mi pomáháte nebo mě chráníte?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Wiloni 2017-10-06 13:10
Víte, co je horší, než srážka s blbcem?
Srážka více blbců.
Toto video je toho příkladem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # fvlastizrada 2017-10-06 14:26
Dřív nebo později natrefíte na maníka s bouchačkou a on vám to vysvětlí raz dva,kur..v.y policajtské zločinecké.
Tzv. Policie ČR je nefalšovaná zločinecká organizace,vytv ořená zlodějským koloniálním židorežimem proti a k likvidaci původních obyvatel a držící židorežim při moci.
Ke zdi s nimi,pamatujte, že oni se nebojí a cílí jen na bezbranné!!
Tenkrát ten maník v UHB - těch zkurvysynů bylo 30 schovaných za rohem,zatím co on v klidu v hospodě pistolkou střílel lidi!
Proč je střílel vlastně? Do té hospody se chodili nažrat exekutivní "úřednící" a patolízalové zlodějského systému,kteří spolu se židovskou zlodějskou exekuční mafií pánovi vyrobili z takřka ničeho milionové dluhy a připravili ho o veškerý majetek!
(jsem z UHB a pána jsem dobře znal)
Pán ovšem střílel na nesprávném místě,měl jít do strakovky nebo vyčistit nějaké židovské zlodějské doupě-tzv. exekutorský úřad. Ale to by chtělo minimálně pár granátů navíc a RPG.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # HAHAHA 2017-10-06 16:56
Cituji fvlastizrada:
Dřív nebo později natrefíte na maníka s bouchačkou a on vám to vysvětlí raz dva,kur..v.y policajtské zločinecké.
Tzv. Policie ČR je nefalšovaná zločinecká organizace,vytvořená zlodějským koloniálním židorežimem proti a k likvidaci původních obyvatel a držící židorežim při moci.
Ke zdi s nimi,pamatujte, že oni se nebojí a cílí jen na bezbranné!!
Tenkrát ten maník v UHB - těch zkurvysynů bylo 30 schovaných za rohem,zatím co on v klidu v hospodě pistolkou střílel lidi!
Proč je střílel vlastně? Do té hospody se chodili nažrat exekutivní "úřednící" a patolízalové zlodějského systému,kteří spolu se židovskou zlodějskou exekuční mafií pánovi vyrobili z takřka ničeho milionové dluhy a připravili ho o veškerý majetek!
(jsem z UHB a pána jsem dobře znal)
Pán ovšem střílel na nesprávném místě,měl jít do strakovky nebo vyčistit nějaké židovské zlodějské doupě-tzv. exekutorský úřad. Ale to by chtělo minimálně pár granátů navíc a RPG.

Smutné je, že i "tohle" má volební právo a právo na život.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # dastin 2017-10-07 01:12
Nejsi taky [...]ni fizl?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # r.m. 2017-10-08 16:00
napsal to bez chyb, asi to není policajt
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # XMAREK 2017-10-06 16:29
Co je nad zákon?
POLICIE, POLITICI: goo.gl/CDEHll
A je více než známo proč si pan SorryJako koupil média: goo.gl/iKiiV3

A následuje reklamní blok firmy PENAM.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # dastin 2017-10-07 01:10
Mel bych dotaz na pana chytreho "odbornika"....
Ja jezdim vzdy ozbrojen, co by se stalo, kdybych na ty dva [...]y vystrelil u dveri a oba sejmul? Mel bych strach, ze jsem prepaden a kdyz by mne jeste chteli vytahnout nasilim z auta, tak jsou na onom svete. No moc bych se neparal..... nepredpokladal bych ze prava policie bude takto jednat s ridicem ... strilel bych v sebeobrane a toho [...]a bych mel nahraneho na te kamere, ze jde na mne s pistoli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # HAHAHA 2017-10-09 00:39
Cituji dastin:
Mel bych dotaz na pana chytreho "odbornika"....
Ja jezdim vzdy ozbrojen, co by se stalo, kdybych na ty dva [...]y vystrelil u dveri a oba sejmul? Mel bych strach, ze jsem prepaden a kdyz by mne jeste chteli vytahnout nasilim z auta, tak jsou na onom svete. No moc bych se neparal..... nepredpokladal bych ze prava policie bude takto jednat s ridicem ... strilel bych v sebeobrane a toho [...]a bych mel nahraneho na te kamere, ze jde na mne s pistoli.

No tak byste se tím videem sám usvědčil před soudem, že jste nejednal v nutné sebeobraně a šel byste do tepláků. Nebo snad máte mžitky před očima jako jeho rádoby právník, který tvrdí, že na něho hned po vystoupení mířil? Nehledě na to, že použili skryté majáky, čímž de facto prokazovali příslušnost k Policii? Nebuďte hňup a nenechte se zblbnout rádoby právníky, jakého má pán z videa!
Ono to video hlavně a v první řadě není celé, je úmyslně sestříhané tak, aby právě poškozovalo policisty a Policii jako takovou. Pro ty policisty to skončilo na místě tím, že se to nakonec uklidnili, oni mu pravděpodobně vyčinili jen ústně, kdy se pak normálně rozešli a pro ně to bylo skončené. Ale to by nesměli narazit na tohoto "ublíženého" pána, který nelenil, vzal video, které úmyslně sestříhal a zveřejnil s tím, jak ho bezdůvodně napadli dva policisté v civilu, a ještě k tomu měl jeden z nich v ruce pistoli. U tohoto sestříhané videa samozřejmě hned od začátku tvrdí on i jeho rádoby právník, že on vlastně vůbec nic neudělal a že na něho byla použita zbraň, kterou na něho od vystoupení hned celou dobu bylo mířeno. Pročpak to tak asi je? Já osobně v tom vidím akorát to, že si myslel, že toto použije jako důkaz, protože se domníval, že se to bude řešit dál. Bohužel to policisté brali jako pro ně uzavřené, protože to na místě nakonec vyřešili. Jenže pán asi nebude mít tak úplně "zameteno před vlastním prahem", možná má plnou kartu řidiče přestupků, možná je to zkušený "kázeťák", možná úplně z jiného důvodu, proto udělal to, co udělal, místo toho, aby přiznal vlastní chybu. Ono totiž kdyby jí sám přiznal, sám sebe oznámil a při tom poukázal na postup policistů, tak pak proti němu nemohl nikdo nic říct. Ale bohužel, zaujal tzv. "Čecháčkův obranný postoj" já nic, to všechno oni. A proto nemůžu být na jeho straně. A doufám, že i většina průměrně inteligentních spoluobčanů.
Bohužel, ale slušnost se nějak z naší společnosti vytrácí. A to nepíši kvůli tomu, jak na videu vystupovali ti policisté, to je už jenom vyvrcholení toho, jak to ve společnosti vypadá. Nejlepší je se slušností začít sám u sebe a ne se chovat jako hovado a pak se dožadovat slušného chování od ostatních. Nedávno jsem také "vystříkl", když jsem jel na prázdné silnici, kdy vozidlo, které jelo za mnou, o kterém jsem věděl, že tam jede, tak najelo vedle mně a řidič na mně začal sprostě nadávat. V ten moment jsem strhl řízení kola, škublo to se mnou a už jsem se viděl, jak v rychlosti přes 30 km/h letím i s kolem přímo do betonových ingotů, které jsou hned vedle silnice. Naštěstí jsem to ustál. A řidič ode mně také neslyšel jediného slušného slova, a to zastavil, aby mi jako "domluvil", že na té silnici nemám jako cyklista co dělat. Jak mě ale uslyšel nadávat, tak si to hned rozmyslel a ujel. A opakuji, že silnice byla prázdná, v místě široká a já jel přímo u krajnice. A silnice je samozřejmě bez jakékoliv dopravní značky, která by zakazovala vjezd pro cyklisty. Trouba se oháněl jakousi vyhláškou. Místo aby se sám, jakožto řidič motorového vozidla, naučil zákon o provozu na pozemní komunikace, kde je hned v začátku jasně dáno, že nikdo nesmí nikoho dalšího omezit a hlavně ohrozit, tak si myslel, že má právo na to, aby přesně toto udělal. A to je právě to, o čem to všechno je. Kdyby mě předjel a o kus dále mě zastavil pozdravem a oslovil mě s tím, že se domnívá, že tam nemám co dělat, tak bych mu, bez "vybouchnutí", v diskuzi vysvětlil, v čem se plete a odkázal bych ho na příslušná ustanovení daného zákona. Bohužel začal tak, jak začal. Začal sprostými nadávkami, kdy mě málem přizabil a čekal, že s ním budu jednat jako s miminkem. To se lidé ale pletou. Doba už pokročila a jen sklízí to, co sami zasejí. Takže to chce trochu sebereflexe, pokory a uznání těch druhých, pak jde vyřešit téměř vše i bez hádek, urážek, apod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Henryk Jarosz 2017-10-07 12:11
Nelze souhlasit s autorem článku, že postižený řidič najíždel bočně na polecajty, kamera nic takového nezaznamenala. Podíval jsem se v průběhu psaní na pohyb žluté čáry před kapotou vozu a je naprosto rovnoměrný. Autor článku lže.

Na první minutě Mercedes předjíždí a je vidět takřka celý. Žádné světelné znamení není vidět. Ale v průběhu "pronásledování " jsou polecajti několikrát vyzváni k prokázání příslušnosti k ozbrojenému sboru. Marně a bezvýsledně.

Po zablokování vystupuje spolujezdec s již zbraní připravenou ke střelbě. Na opětovné výzvy k prokázání se není adekvátně reagováno, naopak je slyšet zákaz telefonování na policii. Teptve potom, co přepadený řidič začíná na celou ulici řvát o pomoc, odchází jeden z polecajtů pro nějaký průkaz.

Přitom jejich základní povinností je prokázat se (třeba jen slovy Policie ČR) k příslušnosti k tomu sboru ničemů, darebáků a samozvanců.

Takže z auta nevystupovali ochránci zákona, ale bohapustí gauneři. Sprosté svině polecajtské, které by už dávno měly být na vazbě.

Pisálek si totiž ani neuvědomuje, že i polecajti mají své povinnosti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # HAHAHA 2017-10-09 01:18
Tak znovu. Z videa je jasně vidět, že vozidlo toho řidiče (chudáka napadeného a zbitého) jede v pruhu, ve kterém nejspíš nemá co dělat, protože jeho vozidlo je širší, než je udávaná přípustná šíře vozidla, které tímto pruhem může jet. Stejně tak, jako to vozidlo, které jede vpředu, ta dodávka. Nebo tím vozidlem úmyslně najel na žlutou čáru, čímž jasně omezil vozidlo, které jede vedle něho (vozidlo policistů). Toto vše udělal proč? Jenom proto, že se mu zdálo, že Mercedes jedoucí ve svém pruhu, nemá právo na to, jet v tomto pruhu. Nebo mi vysvětlete, co bylo tím impulzem pro ublíženého řidiče, že udělal to, co udělal. Co mu dalo právo, aby se zachoval tak, jak se zachoval? Takže ostatní se podle vás musí chovat vždy slušně, ale když se to týká vás, nebo chování, které sám děláte, tak jde všechno stranou a ta chyba je u druhých? Opravdu? Tímto vystupováním jenom ukazujete, jak "vysoká" je vaše inteligence. Je smutné, že je na tak nízké úrovni, že vám to ani nedochází. Dalo by se nad tím mávnout rukou, ale bohužel to nejde, protože se projevujete na internetu, kde to čtou i ostatní a ty méně inteligentní to berou jakou "bernou minci" a chovají se tak stejně. Ta bambulka, co máte na krku, je od toho, abyste jí používal. Nemáte jí jen na to, aby vám nenapršelo do krku!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # r.m. 2017-10-08 15:59
Policajti v mercedesu na projížďce. Dobře vydělávaj kluci. Kampak asi jeli tihle frajírci z nějakého prorežimního útvaru?
-
Lépe než AC24 to popsal dokonce iRozhlas. Geršl zamyslej se, platěj víc.
irozhlas.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Copyright 2017 © AC24, s.r.o. | Publikování nebo šíření obsahu je zakázáno bez předchozího souhlasu. | Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte |
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Provozovatelem serveru AC24.cz je AC24 s.r.o., se sídlem Jaurisova 515/4, Michle, 140 00 Praha 4, IČ: 02988186, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 226266. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.