AC24.cz

AC24.czZ domovaMuslimské halal porážky zvířat v ČR rostou. Vláda je zakázat nechce

Sociální sítě

Reklama

Muslimské halal porážky zvířat v ČR rostou. Vláda je zakázat nechce

V loňském roce bylo v Česku poraženo 113 625 zvířat halal způsobem, z toho 113 220 bylo kuřat, 383 ovcí a 22 kusů skotu. Meziročně se tak počet poražených zvířat zvýšil o devět procent. Rituální porážky se u bílého a červeného masa podílejí na celkovém počtu poražených zvířat v ČR dlouhodobě necelým jedním promilem.

Košer způsobem bylo loni poraženo 1233 zvířat, zhruba třetina předloňského počtu.

Výrazem halal se označují potraviny, které smějí konzumovat muslimové. Za košer se zase v gastronomii označuje jídlo splňující soubor židovských předpisů a stravovacích návyků. Současné znění zákona na ochranu zvířat proti týrání umožňuje halal i košer porážky používat, a to na základě povolení ministerstva zemědělství.

Vláda loni nepodpořila návrh opozičního Úsvitu na zákaz halal porážek zvířat. Poslanci Úsvitu původně navrhovali i zákaz košer porážek, novelu ale stáhli a nahradili jinou, píše Týden.

Porážka zvířat podle muslimské tradice

Islám kromě pravidel, co smí muslim konzumovat, také určuje, jakým způsobem má být jídlo připraveno. S tím je i spojena rituální porážka, v islámu nazývaná dhabíha (ذبيحة). Zvíře by při ní mělo být položeno na zem směrem ke Kábě a zabito podříznutím hrdla, a to jedním tahem nože, při kterém dojde k přetnutí tepny, jež zásobuje mozek krví. Po podříznutí pak zvíře v některých případech může být pověšeno za zadní nohy kvůli důslednému vykrvácení (krev je pro muslimy nečistá). V případě, že dojde k usmrcení zvířete jinak než podříznutím, je maso považováno za znehodnocené.

Způsob porážky je předmětem diskusí mezi některými věřícími a ochránci práv zvířat. Zvíře je v některých případech dhabíhy zabíjeno bez omráčení. Existuje tak diskuse, zdali porážka bez omráčení nevede ke zbytečnému utrpení zvířete. Ačkoli je v České republice uzákoněno, že zvířata smějí být zabíjena pouze po předchozím omráčení, byla muslimům a židům z náboženských důvodů udělena výjimka z tohoto zákona (zákon č. 246/1992 Sb.).

V některých evropských zemích naopak není porážka bez omráčení povolena vůbec (například Švédsko a Švýcarsko). V některých zemích, kde existují náboženské výjimky z pravidel pro porážení zvířat, však přesto muslimové dobrovolně porážejí zvířata s předchozím omráčením. Podle průzkumu projektu Evropské unie DIALREL se takto děje při 74 % porážek skotu ve Velké Británii či 98 % téhož v Německu, taktéž dle údajů britského parlamentu je omráčeno více než 80 % zvířat zabitých ve Spojeném království při náboženských porážkách.

Zakázané pokrmy

  • Vepřové
  • Krev
  • Zvířata poražená jménem jiného boha než Alláha. Vše, co bylo nabídnuto jako oběť modle, světci nebo člověku označovanému za "božského".
  • Zdechlina
  • Hmyz
  • Obojživelníci (žáby apod.)
  • Zvíře, které bylo udušeno, ubito k smrti, zahynulo pádem, probodnuto nebo roztrháno dravou zvěří.
  • Jídlo, nad nímž nebylo vysloveno jméno Alláhovo
  • Alkohol a jiné omamné látky

Loading...

Komentáře   

+72 # Lubinen(-33)Anti-zedník 2017-06-22 09:53
Slimáci ať se třeba rituálně podřezávají mezi sebou ale u nich doma v Africe a Arábii , k nám to nepatří.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+47 # josh (xy) 2017-06-22 10:56
No, když jim tady udělají vyjimku,...jak podání ruky k souhlasu, a to je špatně. Muslimské porážky halal v ČR rostou, vláda je zakázat nechce.
Ona ta naše zasraná nefunkční vláda nechce nic, ona chce jen peníze a více peněz do jejich kapes,..Když hlasují, nevědí zpravidla o čem hlasují a národu je to v podstatě ze zvyku jedno. Zde ani neplatí staré pořekadlo "Kdo nic nedělá, nic nezkazí"
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+54 # Jan Kadlec 2017-06-22 11:14
Nechápu, proč se pořád všichni tak ohlíží na muslimy a chtějí kvůli nim dělat extra zákony. To je přesně to, co chtějí, extra zacházení. My tady přece už platné zákony k porážce zvířat máme, měly by platit pro všechny stejně. Nic nového nepovolovat, ale ani nezakazovat. Žádné extra výjimky, žádné extra zákazy. všechno hezky tak, jak je to teď...

Já osobně bych zakázal zabíjení zvířat celkově, takže nějaké výjimky pro muslimy, aby mohli zabíjet zvířata ještě krutěji, jsou pro mě fakt mimo mísu. Bohužel hlupáci budou opět nadávat na muslimy místo na naši vládu, která jim tohle umožnila. Kdyby nebylo kreténů ve vládě, tak by žádné halal porážky nebyly...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+17 # Dědouch11 2017-06-22 13:36
Vidím kladné hodnocení, tak jsem tvůj příspěvek přečetl. Nezbylo mi, než připojit i souhlas svůj. Rád.
Ovšem měl bys na těch našich původních zákonech beze změn, trvat i v případě imigrace a azylového řízení.
Neber to jako zájem o diskuzi. Tvoje názory znám. Zvlášť pokud jde o machometány a jejich invazi do jewropy, nikdy se nemůžeme shodnout.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+18 # John Maxwell 2017-06-22 13:38
S tim se dá souhlasit až na ten totální zákaz ...nebuďme cyniky , lidi jedi maso stejně jako zeleninu problém neni v tom, že se jí maso, ale že se se nehorázně se vším plýtvá pro ziskovce ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # zidoteka 2017-06-22 14:38
problém neni v tom, že se jí maso

problem je ze sa je maso
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # zidoteka 2017-06-22 14:51
problém neni v tom, že se jí maso

problem je v tom, ze sa je maso
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Dědouch11 2017-06-22 15:29
Jo, nad tím jsem přivřel oko. Nešlo mi o diskuzi...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # John Maxwell 2017-06-22 18:25
Jasný , postoj k Islámu náš se nemění v Evropě neni pro něj místo a nezmění ho ani podsouváním z médii apod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # vlk samotář 2017-06-23 01:23
On si to málokdo dnes uvědomuje, ale Islám už ovládl celý svět..!..:-(((
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+46 # Lubinen(-33)Anti-zedník 2017-06-22 09:59
Krev ,utrpení a bolest si nežádá Bůh Stvořitel ale jeho opak Zatratitel a jeho služebníčci úchylný.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # 1564 2017-06-22 14:51
Exodus 12:29 Když nastala půlnoc, pobil Hospodin v egyptské zemi všechno prvorozené, od prvorozeného syna faraónova, který seděl na jeho trůnu, až po prvorozeného syna zajatce v žalářní kobce, i všechno prvorozené z dobytka.

Leviticus 20:27 Muž či žena, v nichž by byl duch zemřelých nebo duch věštecký, musejí zemřít. Ukamenují je. Jejich krev padni na ně.“
(S tímhle i souhlasím)

Deuteronomium 17:12 Kdo bude jednat opovážlivě, že by neposlechl kněze, který tam stojí ve službě Hospodina, tvého Boha, nebo soudce, ten zemře.

Izajáš 14:21 „Připravte jeho synům jatky pro nepravost otců! Nepovstanou, nezmocní se země a svět nezaplní městy.“

On ani ten náš bůh nebude tak mírumilovný. A to jsem vybral jen fakt minimum.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # 1564 2017-06-22 14:54
Jo a abych nezapomněl... Ukamenování za znásilnění není jen v koránu.

Deuteronomium 22:23-24 Když dívku, pannu zasnoubenou muži, najde nějaký muž v městě a bude s ní ležet, vyvedete oba dva k bráně toho města, ukamenujete je a zemřou: dívka proto, že v městě nekřičela, a muž proto, že ponížil ženu svého bližního. Tak odstraníš zlo ze svého středu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Dědouch11 2017-06-22 15:40
Souhlas, jenže ti "naši" zbývající pánbíčkáři, nic z toho dávno nepraktikují, protože vrchnosti ve Vatikánu, se to už nějaký čas nehodí. K bohatství a vládě, se dostávají sofistikovaněji.
Evropa je ale založena sekulárně a ty kobylky machometánský, chtějí bláboly jejich zfetovaného nejvyššího pedofila, mít i tady nad zákony...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # x12jsh 2017-06-23 07:48
To není tvůj Bůh.
Nevíš, o čem píšeš.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Věra Štimová 2017-06-22 23:35
Pokud shrneme násilí v Bibli, zjistíme, že jsou tam naprosto si odporujícící věci. Na jedné straně je tam pouze hrozivý bůh a na druhé straně je Matka a Otec podle věty už z Genesis: Stvořil jsem vás jako muže a ženu k obrazu svému. Následně je tam Adam a jeho žebro. V Novém zákoně přece Ježíš říká, že přinese rozdělení. Asi poslal Frantiska, ten to teda rozdëlil dokonale a normální lidi z kostelů už utekli. Pokud jsme obrazem Božím, tedy muži a ženy, patří teď do kostela jak LBGT, tak muslimové, židé, černoši s vycpanou kočkou a beduíni se šamany v objetí celosvětové církve. Vše ve jménu trojůhelníku s očkem tří "mužů".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jan lavicka 2017-06-23 08:08
si pleteš Boha a nějaký text, který má za úkol zotročit blbce ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Věra Štimová 2017-06-22 23:10
Pokud připustíme, že naše i zvířecí tělo má hladké svalstvo a srdce se svalstvem, které je vyjímečné, pak můžem i připustit, že hladké svalstvo a srdce může ovládat ten, kdo to tak stvořil. Plození je začátek, porod pokračování a zástava srdce je konec života na této Zemi v tomto těle. Pak přírodní národy poprosí Stvořitele, aby jim daroval třeba rybu a oni ji mohou chytit i do ruky. Zvířata nezabíjejí, ale řeknou Stvořiteli, že by zvíře potřebovali k jídlu a jestli by byl tak laskav dadaroval jim ho. Pokud najdete, jak to dělávali, aby zvíře netrpělo, pak Stvořitel jednoduše zastavil zvířeti srdce. Jestli se bojí staří lidé smrti, tak nemusí, stačí se dohodnout se Spasitelem na bezbolestné smrti. Předkové to znali a ta těla bez rozkladu jsou asi dary za služby k záchraně Duší. Něco se o tom píše v Písmu. Vzkřísení mrtvých ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Jesus 2017-06-22 10:02
odporný
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-17 # aaa 2017-06-22 10:16
Ahá, tak tohle je halal... Zajímavé, jehňata se u nás na dědině takhle zabíjí už odnepaměti. Jen krávy a prasata se střílí. A co se týká kuřat, tak to taky beru. Podříznout kuřeti krční tepnu je to samé, jako useknout hlavu, což se dělá úplně běžně.

Navíc, 110 000 poražených zvířat je 1 promile (tisícina) celku (V česku bylo celkově za rok zabito něco kolem 150 000 000 zvířat)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # cacas 2017-06-22 13:56
Jehně je třeba před vykrvením omráčit dobře mířenou ránou, pokud to neděláte, je to velká chyba. Krávy vůbec na dědině střílet nesmíte, ze zákona se musí porážet na jatkách. A podříznout kuřeti krční tepnu NENÍ to samé, jako mu useknutím hlavy přerušit míchu!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # 1564 2017-06-22 14:47
No asi to zas tak velká chyba nebude, když to mnoho lidí nedělá. Neznám člověka, který by jehně omračoval. Ono s přerušenou krční tepnou mít moc dlouho vědomí nebude, z vlastní zkušenosti vím, že jen tak půl minuty, většinou ani to ne.
A proč by přerušení krční tepny nebylo to samé, jako useknutí hlavy? Hlava po useknutí ještě dobrých 10 vteřin žije, to je dokázáno. A jak jsem psal, s prořízlou krční tepnou taky moc dlouho nevydrží.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # cacas 2017-06-22 15:14
No tak asi jiný kraj - jiný mrav. Já zase neznám člověka, který by jehně podřezával při vědomí. A pokud na tohle máte žaludek, tak se tím hlavně chlubte po internetu - zákon vykrvení bez omráčení jednoznačně považuje za týrání zvířat (IMHO z dobrého důvodu), tedy se vlastně chlubíte pácháním trestné činnosti.
Cituji Zákon č. 246/1992 Sb., §5 odst. 3:
Porážení jatečných zvířat vykrvením může být prováděno pouze po jejich omráčení zaručujícím ztrátu citlivosti a vnímání po celou dobu vykrvování.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # John Maxwell 2017-06-22 20:22
Ono je k zamyšlení proč vůbec takovej havloidní zákon vznikl a na čí popud a lásku ke zvířatům za tim rozhodně hledat nelze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # jan lavicka 2017-06-23 08:10
vy lidi jste odpad planety, nic víc než bezcitný zvířata .. však vám to maso taky přinese rakovinu, což prohlásilo oficiálně dokonce i WHO (zpracované maso), dobře vám tak, bezcitná zvířata, vrazi, utrpení a smrt působící psychopati:
cancer.org/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Ignác 2017-06-22 10:22
Zakázané pokrmy ... No, některé jsou logické, ale "Jídlo, nad nímž nebylo vysloveno jméno Alláhovo", tak to je sice pravda, ale logicky TOTÁLNÍ nesmysl. Slovo Allah je stejného kořene jako aramejské Aloha, či např. hebrejské Elohim!! Tedy slovo Aláhovo je společného významu hned min. pro dvě náboženství:
Islám
Křesťanství

Vyslovení slova Alláh je míněna stejná entita jak pro muslimy, tak pro křesťany! Zde, dokonce již s minimem úsilí, vidíme důkaz o nesmyslnosti muslimského oddělování jejich "Alláha" od jiných. Vždyť oni se tím odvolávají na stejnou monoteistickou entitu jako křesťané a možná i hebrejci! Co dodat.... Snad jen to, že některé věci mohou mít své opodstatnění. Jako např krev, která může být nositelem zárodků chorob. Pes, jako nečisté zvíře ... no, budiž. V době, kdy se toto pravidlo u nich ustanovilo to mohlo být logické. Sežrali co našli, bez ohledu na nemoci. Divoká prasata taky žerou kde co a jsou náchylní k šíření nemocí či jejich mutaci. A domácí vepřové mohlo před tím být krmeno odpadky a vším možný - sežrali i nakaženou krysu ...
Co je ale důležité, je dokázat mnoho pravidel z Islámu LOGICKY vysvětlit. Bití žen, šíření víry mečem se sice dá také logicky vysvětlit, ale v dnešní společnosti to nemá co dělat! Stejně jako záležitost se psy a vepřovým, neboť dnešní medicína si umí s mnoha nemocemi poradit + prevence atd. Ale to bychom po Islámu chtěli revoluci. Tu si ale oni musí provést u nich doma a netahat ji sem. A u nich doma musí být klid a ne aby je NATO s USA rozdrbali.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # zuza1 2017-06-22 12:04
Islám, Křesťanství i Judaismus mají všechny stejný základ. Křesťanství je Judaismus pro bělochy. Křesťan má být otrok, který se nebude bránit a všechno včetně svého života dobrovolně odevzdá židům. Tak je křesťanství nastaveno. Vykoupení světa na základě lichvy. Křesťanství bylo vytvořeno židy - bez Krista o Kristu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # cacas 2017-06-22 14:06
www.youtube.com/.../ > Čisté a nečisté pokrmy v náboženských tradicích

EDIT: To je reakce na Ignáce, uklikl jsem se
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # John Maxwell 2017-06-22 10:48
Cituji AC24:
muslimům a židům z náboženských důvodů udělena výjimka z tohoto zákona (zákon č. 246/1992 Sb.).

Jó Jó privilegia ...nák mi tam něco chybí, že by záměr ... on nám to jistě vysvětlí "profesor" přes Islám Kadlec co onehdá tvrdil, že to křesťané davaj jako obětiny zvířata ... kdepak je chyba ve výčtu vyjímek ,někteří jsou si rovní a někteří rovnější ....
Jinak článek o tom jak si máme zvykat a jak jsou humální ti muslimáci a židi to by jeden neřek co ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-7 # Jan Kadlec 2017-06-22 11:05
Pořád si tu hraješ na intelektuála a přitom nedokážeš ani pochopit psaný text. Já psal o křesťanských obětech zvířat, že je to v bibli a přesto to křesťané NEdělají. Stejně jako se muslimové neřídí striktně vším, co je v koránu... Děláš to schválně nebo jsi fakt takovej retard?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # John Maxwell 2017-06-22 12:08
Nedělám nic schválně , to by byl zbytečně věnovanej čas ,pointu si takticky odsunul i když odpověď netrvala dlouho :)
mimo téma :
Trump čelí strašlivému nepříteli, jímž není Putin, ale extrémně démonická organizace, jejíž chapadla za oponou ovládají Ameriku i svět. Hovoří zámořský publicista, znalec islámu
Trump čelí stašlivému nepříteli. Nemylte se, „hluboký stát“ není omezen jen na Spojené státy. Jeho chapadla dosahují do celého světa. Je ovládán Vatikánem, britskou monarchií, nevolenými úředníky Evropské unie, bankovním kartelem, ropnými společnostmi a samozřejmě agenturami jako CIA, FBI, NSA a tak dále. To je extrémně mocná a extrémně démonická organizace. Pouze Bůh může nás i Trumpa ochránit před touto zlou entitou. Trump není součástí této elity. A on zneklidňuje moc této elity. Udělají cokoli, aby ho zničili. Úniky z Bílého domu dokazují, že „deep state“ penetroval Trumpovu administrativu. ...
parlamentnilisty.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Jaris 2017-06-22 12:43
Krestanske obeti zvirat, Jane, neexistuji. Pozbyly vyznamu. Podle Bible Jezis Kristus zrusil svou vlastni obeti vsechny starozakonni ritualy, ktere nahradil pouze dvema jednoduchymi zakony. (parafrazuji)
Jezis odpovedel Farizejskym a Saducejskym, kdyz ho zkouseli ze starych zakonu, takto: "Milujte Jehovu celym svym srdcem,dusi a mysli.
To je ten nejdulezitejsi a prvni pozadavek v celem Zakonu.
Ten druhy zni takto, 'miluj sveho blizniho jako sebe sameho'. Na techto dvou zakonech stoji cele Bozi Pravo.' (Matous 22:36-40)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # John Maxwell 2017-06-22 12:52
To on ví, že je nedělaj i když by mohli ,odpověděl mi rychle i když pointou původního postu byly privilegia ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jan Kadlec 2017-06-22 13:00
No jo, ale nevím, co bych ti napsal k privilegiím. Privilegia mě serou, všichni by si měli být rovni...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # John Maxwell 2017-06-22 13:21
Jakákoli vyjimka v zákonu pro menšinu či většinu dá pocitu nadřazenosti ,stojí mimo zákon, což pak vede i ke stejnému jednání etnika ...ten zákon je rasistickej bych řekl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # peto8 2017-06-22 10:52
+ povsstani + ???

www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # LALADRAK 2017-06-22 11:35
Odporné, sú to živé tvory, Im to asi nevadí, lebo nemajú city, ale to myslím Moslimov, a nie tie zvieratá. Prečo by mali takto trpieť kôli ich zvykom posraným. vyhnať ich všetkych a doma nech si robia čo chcú. Proste do nášho sveta nepatria, mi sme civilizovaný oni nie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # 1564 2017-06-22 11:49
No, pokud jste si někdy koupil maso z vesnice, tak je vysoká pravděpodobnost , že to zvíře bylo zabito podobně. Jen velká zvířata se před zabitím omráčí, aby nikoho nezranili. Malé (jehně, tele, možná i ovce) se normálně podříznou. Slepicím se usekne hlava.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # senil 2017-06-22 12:08
Islám zahlcuje Evropu a evropští lídři se nijak nebrání. Včetně těch českých. Bohužel Je to tak.

epshark.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Pokémon 2017-06-22 16:06
Tady nejde zrovna o zvířata, jsem rovněž pro humánní způsob porážek jatečních zvířat, ale jde o to, že muslimům pořád více uhýbáme a stále více jim podléháme v jejich nepřípustném chování v našich podmínkách. Zavedl bych provádět halal porážky na vládě. Ti jsou zodpovědni za ochranu naší kultury a pokud nechají cizáka, aby se tu choval, jako doma, čili, v tomto případě, jako "barbar", tak jim dát lekci ať okusí chuť cizí kultury na vlastní kůži.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # lubajs 2017-06-22 16:46
Zajímavé je, že proti halal i košer trýznivým porážkám ochránci zvířat ani nepípnou, přitom jindy jsou schopni zorganizovat demonstraci u drůbežárny jen k vůli malým klecím pro slepice.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Snorlax 2017-06-22 17:03
Nechcu cpat ani propagovat zadne [...]i veganske recicky(nejsem vegan), ale doopravdy tady nejde vubec o to jak se ty zvirata popravuji nebo ze maso je spatne a bla bla bla, ale spis o to, ze ty velkochovy jsou naprosto nechutne a odporne, no vsak kazdy urcite vi jak to vypada.A casto ctu/slysim, ze zvirata nemaji nejak moc emoce nebo tak.....no treba takova krava umi brecet =) . A vy jak to snite, tak pak mate ve vasi krvi jeji uzasny zivot ve kterem neuvidela ani slunce a taky samozrejme same kvalitni hormony,steroid y a nemoce. Ale co uz, stejnak se uz pomalu zacina vyrabet maso laboratorne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # maximon 2017-06-22 19:27
Fucking Government !!! Fucking!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # doneck.luhansk 2017-06-22 20:51
KURVY JEDNY MUSLIMSKÉ !!!!!!!!!!! CHCE TO DALŠÍ KŘIŽÁCKÉ TAŽENÍ PROTI NIM !!!!!!!!!!!!!!! !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Coolnie 2017-06-22 23:34
Odporne [...]...vubec nechapu,proc je v tomhleklidu jeste nase vlada podporuje. Uz se nedivimjen,ze se sem vsichni tak hrnou a premnozujou se tu,kdyz tady majije daleko lepsi podminky,nez u nich. Na vlastni obcany se kasle,ale kazdemu privandrovalci se daji sezrat ruce a este se mu prizpusobi zakony. Pomalu se zacinam stydet za to,ze jsem Ceska. Diky nasi vlade uz nejsme hrdy narod...nase republika uz je jen holka pro vsechno a pro smich.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.