AC24.cz

AC24.czZ domovaMarkéta Šichtařová: Povinné školky jsou sprostá šikana

Sociální sítě

Reklama

Markéta Šichtařová: Povinné školky jsou sprostá šikana

Měla jsem tuhle takový báječný den. Začal tím, že jsem se pokusila hned po ránu zapsat dítko do jedné základní školy. Podotýkám, že do takzvané spádové školy. Škola konstatovala, že nemá volnou kapacitu.

Na mou námitku, že spádová škola přeci dítě ze své spádové oblasti brát musí, mi bylo řečeno, že to je sice pravda, že musí, ale když místo nemá, tak ho prostě nemá, takže nemůže.

I podnikla jsem pokus zapsat děcko do školy jiné, nespádové. Jaké bylo mé překvapení, když mi bylo řečeno, že místo jaksi není, leda že bych chtěla, aby absolvovalo přijímací zkoušky, a pak by bylo zapsáno do výběrové třídy se speciální výukou matematiky. Ne, nechtěla jsem; prostě jen chci dostát své zákonné povinnosti a úplně normálně posílat normální dítě do normální základní školy, nic víc, nic míň.

Otázkou ovšem je, zda ještě něco jako „normální základní škola“ dneska vůbec existuje v množství větším než malém. Jak to tak totiž začíná vypadat, školy se rozdělily na ty pro „chytřejší“ a na ty pro „hloupější“. Lépe řečeno, alespoň mají mezi rodiči takovou nálepku. Ale úplně obyčejnou, normální, průměrnou základku aby jeden hledal lupou a na druhé straně republiky.

Když jsem tedy jaksi neuspěla při pokusu splnit jednu ze svých povinností, rozhodla jsem se stát uspokojit alespoň splněním jiné mé povinnosti. Když stát není schopen zabezpečit povinnou školní docházku, třeba bude schopen zabezpečit povinnou předškolní docházku pro mého dalšího potomka? Od září totiž platí pro všechny předškolní děti povinnost navštěvovat školku.

Nu, mělo se brzy ukázat, že tak snadné to nebude. Školka číslo 1, nám nejbližší, pochopitelně měla plno. Co čert nechtěl, příslušné dítko dosud nemělo po přestěhování přehlášeno trvalé bydliště, tudíž spádová školka se nacházela přesně 1 hodinu 20 minut jízdy autem. Můj pokus o stažení přihlášky z webových stránek školky se ukázal jako zhola zbytečný, neb na telefonický dotaz nám byla paní ředitelkou sděleno, že pro přihláškový formulář si v době průmyslové revoluce 4.0 musíme dojet osobně, a to v konkrétní hodinu.

Fajn, vzala jsem si tedy v práci volno, naložila své předškolní potomky do auta a vyrazila na cesty. Po vyzvednutí formuláře ze spádové školky se na mě paní ředitelka usmála a poučila mě, že ji to velice mrzí, ale že nás přijmout nemůže, ačkoliv ze zákona musí, jelikož má plno. Na mou námitku, že je zákonnou povinností státu zabezpečit možnost splnění zákonné povinnosti jeho občanů – neboli když mi stát poručí, že mám dítě vrznout do školky, musí mi to taky umožnit – mi poradila, že má takový dobrý tip, a totiž jednu nově otevíranou školku asi dalších 15 minut jízdy odtud.

Návštěva školky číslo 3 skončila naprostou katastrofou. Ano, mají ještě volno. Ano, přijmou nás. Cože, my chceme domácí předškolní vzdělávání? A víme jako, že budeme muset chodit na přezkušování, jestli se naše předškolní dítě doma dobře vyvíjí? Aha, víme – a přesto si to nechceme rozmyslet?! (Obě přítomné paní učitelky po sobě házely výmluvné pohledy, jimiž si posílaly kouřové signály o tom, jací jsme asociálové.) Aha, rozmyslet si to nechceme. Aha, víme to naprosto jistě. A jaké že k tomu máme důvody...? Aha, doba jízdy od bydliště, matka se stejně doma stará o více malých dětí, takže nemá důvod jedno z nich posílat do školky, speciální dieta pro dítě, a obecně princip. Hm – a to jako tu dietu vážně dítě musí dodržovat? A víme to jako jistě? A máme na to papír? A co jako kdyby dietu porušilo – nepřeháníme to trochu? Aha, sanitka, hm... (Paní učitelky po sobě trochu pomrkávají, jako že to ta bláznivá matka – laktačka jistě notně přehání.) A co jako maminka myslí tím principem? Jak jako státní buzerace?!! Co je za buzeraci na tom, že stát má zájem, aby dítě šlo do první třídy řádně socializované?!

V tu chvíli mi s konečnou platností zapálilo, že tudy cesta ke splnění mé zákonné povinnosti opravdu nevede. Sbalila jsem svých pět švestek i všechny předškolní ratolesti, zamířila na obecní úřad a konečně napravila své předešlé opomenutí; totiž změnila jsem svým dítkám s okamžitou platností trvalé bydliště. Čímž pádem se naší spádovou školkou opět stala školka číslo jedna. Ano – ta, co neměla místo. Nicméně protože se jedná o školku mimopražskou, ještě pořád v ní vládnou slušnější mravy než ve školce číslo 3. Tudíž spádovost je spádovost a místo se prostě nějak vyrobí.

Teprve když jsem se večer ze svého záchvatu vzteku na stát trochu otřepala, uvědomila jsem si, že jsem zůstala paní učitelce ve školce č. 3 dlužná odpověď na otázku, jak to myslím s tím principem a státní buzerací. Tož to máte tak: Pro mě je povinná předškolní docházka jen sprostou státní šikanou.

Jistě, že mnohým rodičům tato nová povinnost bude úplně jedno, protože jejich děti do školky stejně už chodí od ještě mladšího věku. Ale pak je tu řada těch, pro které je to zcela zásadní komplikací. Mají například zaměstnání na směny a jsou zvyklí dávat děti do školky jen některé dny. To však nově nejde. Teď musí do školky každý den. Jiní rodiče jsou stejně doma a rádi by se svým dětem věnovali – to ale nemohou. Respektive mohou, ale jen budou-li děti poněkud potupně přezkušovány. A věřte či nevěřte (případně si ověřte na webu MŠMT), při těchto pravidelných „ověřování znalostí“ se prověřují třeba i takové věci, jako zda se dítě umí podepsat. Důvodem je prý prověření jemné motoriky – jako by nestačilo třeba ukázat, že dítě umí navléknout korálek. Chápete? Předškolní dítě se má umět podepsat? A co se tedy bude učit, až se „kvalifikuje“ a nastoupí do skutečné školy? Ono už se ve škole neučí číst, psát a počítat? Jo aha, já zapomněla, ve školách se vlastně hlavně řeší problémy s inkludovanými dětmi, na učení těch neinkludovaných jaksi nezbývá čas...

Všichni víme, že argument, že dítě bez předškolní docházky nebude v první třídě dostatečně „socializované“, je jen záminka. Ostatně mé dítě se běžně stýká se svými vrstevníky, chodí na zájmové kroužky, které si už ve svém nízkém věku samo vybralo, kontakt s jinými dětmi mu tedy nechybí. Podle této logiky by za chvíli byly povinné jesle, protože kdyby dítě nechodilo do jeslí, nebylo by dost socializované na to, aby šlo do školky. A vlastně když nad tím tak přemýšlím, nejlepší by bylo sebrat dítě rodičům hned při narození, protože jinak nebude dost socializované na jesle.

Povinná předškolní docházka se tedy státu hrubě nepovedla. Je to vlastně diskriminace naruby. Kvůli několika málo dětem, které měly v první třídě problémy, jsou teď negativně poznamenány i děti, které jsou bezproblémové. Je to úplně stejný princip, na kterém funguje inkluze. Tedy špatný princip. Je to další pokus vyrvat dítě z tradiční rodiny, v níž chtějí rodiče trávit s dětmi co nejvíc času, a vytvořit stádo.

Markéta Šichtařová

Loading...

Komentáře   

+13 # Lucif 2017-05-05 16:42
Ono by totiž mohlo hroziť, že kým dieťa príde na základku, tak z neho určité malé percento rodičov dokáže vykresať človeka. Isté dôležité partie mozgu sú už do šiestich rokov plne vyvinuté. A to by potom ten debilizačný systém, ktorý stojí piatu kolónu toľko zdrojov, bol už neúčinný. Takže = vek začiatku povinnej debilizácie sa bude posúvať dole, analogicky k dôchodkovému veku, ktorý sa bude posúvať hore.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+14 # contumacia 2017-05-05 16:51
Moje bývalá tchyně, ta pizda často mektala o tom, že dítě patří státu...!!!

Takovéjch pronacistických sviní je povícero...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Lubinen 2017-05-06 07:34
Čau Conti z toho si nic nedělej to je všude hodně podobný akorát ty nebo já , zatím nás není až tolik ,kolik by bylo potřeba si to na rozdíl od jiných uvědomujeme.Ty můžeš říct , že je to kráva ale i ona má šanci se probudit ,jinak hodně trpělivosti Ti přeje Lubin
PS.Jedinýmu komu by člověk měl , musí být ochoten patřit je Bůh Stvořítel neboť my jsme jeho momentálně zatoulané děti.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # contumacia 2017-05-06 09:08
Lubinen

Taky Tě Lubinen móóóc zdravím...!!!

Taky jsem z tý nacistický famílie vycouval, ti byli neuvěřitelně zdebilizovaný, děti nevnímali, prostě to necítili, došlo k dědičný degeneraci...

To není o tom, že Bůh proklína ty, kteří ho nenávidí, tedy škodí všemu ale ti zlolidi prostě dědí, přebírají zlo po svých předcích...

Takový mám i ve svý bývalý famílii...

Život je moc krátkéj na to aby se snimi člověk znesvěcoval, špinil...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # contumacia 2017-05-06 09:10
Lubinen

Dávám sedm hvězd...!!!

1 *******
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lubinen 2017-05-06 11:16
Conti ,ty víš že musí přijít ale potřebuje vidět sebe v našich srdcích , bez toho to fungovat nebude.A dík.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-13 # xmarek 2017-05-05 18:54
Typický příklad člověka co dělá z PRDU kuličku. A proč ji to SorryJako: goo.gl/iKiiV3 nepřát?

Až bude paní ekonomka stát před realným problémem (např. zablokovaný bankovní účet) tak možná uslyší slabý hlas uvnitř její hlavy:

DOBŘE TI TAK

Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # tytytyjajajaono 2017-05-05 19:50
na deti vsichni serou...a duchodci mysli na sebe...a ovlivnuji prilis a nezdrave jine..(melo by to byt tak ze by meli duchodci mit svuj klid a zabavu a neplest se nam do zivota...)a na deti by jsme meli myslet PREDEVSIM!!!!

nechavat dnes treba 15-30 s jedinym "dospely" neni moudre....lidi jsou kreteni ....ty taky ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+19 # Pavel Jan 2017-05-05 20:06
Děti je třeba zkurvit co nejdřív. V pozdějším věku už by se to nemuselo podařit. Proto jim ty neomarxistický sračky lejou do hlav už v mateřské škole. A stát se snaží seč může, aby se zalíbil globálním ideologům. Vyroste tu generace dost inteligentní, aby pracovala, ale dost blbá na to, aby kladla otázky. Velký bratr bude spokojen.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jajatytyonomymy 2017-05-05 22:07
hehe ja do materske skoly nechodil :D UF!!!! bych dopadl jak vy kreteni xD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+11 # ctenar 2017-05-05 20:39
Jen pockejte, cim starsi deti, tim vetsi zabava s timhle protektoratem.
Kdo chcete, sjedte internetove stranky gymnazií, vysledky prijimacek treba na osmilete , tak trochu desive rozdily mezi Prahou a venkovem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Fahoir 2017-05-05 21:44
Než porodit na tento hnusný svět dítě tak radši nic!!!!! :D A POKAKEJTE SE :) Nepřivedu na svět dalšího Slovana, aby se tu pak "trápil" jak já :) Nerozšiřuji slovanské kořeny teda podle těch teenagerů již americké kořeny :) Obrázek jsem dla líp opilá, než střízlivá :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jajatytyonomymy 2017-05-05 22:09
napodobne...by se tem kurvam libilo :D (bohuzel si uvedomuju ze na povrchu nezalezi) slovani neslovani...vsi chni jsou lidi (adaptace nas holt jen jakoby rozdelaila ) hl debilni lidi teda :D POVRCHNI
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # tytytyjajajaono 2017-05-06 00:39
Zobrazeno: 2519

aneb dukaz jak lidem zalezi na detech ....

ale zkurvena politika a zkurveni rusove se svou pojebanou propagandou a americani a podobhne ...tam se vsichni rochni jak prasata pojebane ...

lol debilni lidi

nedivim se hitlerovi uz vubec...driv jsem se divil...dnes uz se nedivim....LOL

O_o doufam ze jsem nejaky mimozemstan co jen zkouma lidi :) xD a az umru tak se vratim na lod xD a znicim to tady kompletne :D tenhle bordel si nezaslouzi pretrvat ...pokud se to nezmeni :) behem alespon 100let (fantazii se meze nekladou)

kazdopadne se citim jako clovek mezi neandrtalci :) a hodne moc lituju deti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Věra Štimová 2017-05-06 00:41
Děti nemohou vychovávat ti, co mají na starosti deset cizích dětí. Co je to pak za výchovu ? Jenom rodič má vychovávat svoje dítě, nikdo jiný. Pokud systém nutí rodiče k něčemu, co je v rozporu s jejich rodičovským právem, pak ať zakotví v Bruseli a nesnáší sem svoje bruselí vejce. Bruselí vejde bruseli a naše děti nám. Na to je zákon, norma i paragraf, že se nemá míchat to, co je brusele s tím, co je naše. Bruselu se bruselí a nám se rodí děti. Ani doma je už kvůli normám bruselím nesmíme porodit, aby se z toho bruseli neudělala vyrážka na normě nebo pr...eli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # myvyonionyjatyQ 2017-05-06 04:11
jde o to ze vetsina rodicu jsou nespolehlivi a zneuzivaji psychiku ditete a maji je nekteri v podstate na hrani ...ci aby si ulehcili tezky zivot (sve otroky ...tak jako ma system) zakladni vzdelani je velmi dulezite ...a je dulezite lidi vzdelat jak maji spravne sve deti vychovavat.,... a taky potrebujeme zdrave jidlo bez sracek...a zbavit se vseho co nam otupuje mysl a dela z nas strojw a ne lidi a zbavit lidi financniho stresu a litosti nad stratou atd ...ten tlak je silnej...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # květák 2017-05-06 00:58
Samý pičoviny a Šichtářová nikoho nezajímá...konv erzace s bandou eunuchů, lesbiček,gayu a debilů...podle mne školky ano...jestli jsou dostupný aspoň jako za komárů...děcka trošku poznaj kolektiv...vých ova v miliárdářský rodině není stejná jako v rodině kočovných zlodějů...aspoň se osahaj než se rozejdou...a navíc nám tady bují skupiny neandrtálců..je jichž rodiče jsou nalitý od úsvitu do tmy...tak ,aby měli aspoň jednu povinnost denně odvést svého nenáviděného spratka aspoň do školky....za komárů by bručeli...dnes normál.....škol ky ano...inkluze.. .souhlasím s ne...ve třídě máte plácnu...25...d ětí....stačí tři debilové ,kteří lezou po zdech a hodina skončila...tzn. ..22 děcek se nenaučí ani hovno a čumí 45 minut na řádění debilů a baví se...to je inkluze v praxi...a učitel , kterej nikoho nic nenaučil je debil a ti cca22 normálních se celej rok nemusí učit...to je i nkluze....výuka stejná jako černá mamba pro nás třeba zmije ve třídě...stejné soustředění ,stejný výsledek...inkl uzi vymyslel člověk s částečnou nebo úplnou mozkovou disfukcí...norm álním lidem je v této společnosti prostor pro aktivity plně uzavřen...jakýk oliv handicap je cesta vzhúru a do Tv...chcete být na obrazovce...tak si aspoň nechte vypíchnout oko..nebo skočte pod vlak...bejt normální dnes není in..je out
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # 3.14čus 2017-05-06 07:48
(pardon,mělo být tady)
S tou inkluzi. To nevymýšlel hlupák, ale velmi chytrý tvor. Ale je to určeno pro ty hlupáky, za které nás má.
1mld Západní populace spotřebovává jako 20mld průměrných afričanů. V počtu není pro elity problém, ale v konzumu nás Zápaďáků. A tak nám sníží vzdělání a tím i příjem. Ale také se nebudeme umět ptát na důležité věci. Většinu života budeme nespokojeně shánět obživu.

Elita ovšem potřebuje i vzdělané pracovníky, aby ji(elitě) už konečně vytvořili ty krabičky a mohli si do nich uložit vědomí a tím být nesmrtelní. Kdo je dostatečně chytrý, bude dítě posílat buď do soukromé školky nezatížené indoktrinací, nebo mu bude doma vysvětlovat jak to je doopravdy(máme v tom dlouhou tradici- ještě kolem r.1200 byli nuceni lidi nepraktikovat pohanství, ale křesťanství(350 let po přijetí křesťanství). A po bílé hoře se 170let tajně předávalo povědomí o protestanství-t om českém. Za nacistů odboj, za komančů také děti mnohdy věděly....). A ve školních létech se s ním bude doučovat. Na vzdělané výši zůstanou jen vytrvalí, bohatí(zpravidl a schopnější), a ti chytří. Ten zbytek bude chudý a nebude tak plundrovat zdroje Země.

V Norsku už to funguje. Díky příjmům z ropy tam už skoro nikdo nemusí robit. A tím pádem se učit. A kradení dětí je tam v plnem proudu. Kradou děti, které nějak emotivně vyčnívají- třeba jako to jedno ve školce, které si dovolilo být tak uvědomělé, že bylo smlutné, když mu umřela babička.... Rodiče už se s ním neshledaly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # 3.14čus 2017-05-06 07:47
S tou inkluzi. To nevymýšlel hlupák, ale velmi chytrý tvor. Ale je to určeno pro ty hlupáky, za které nás má.
1mld Západní populace spotřebovává jako 20mld průměrných afričanů. V počtu není pro elity problém, ale v konzumu nás Zápaďáků. A tak nám sníží vzdělání a tím i příjem. Ale také se nebudeme umět ptát na důležité věci. Většinu života budeme nespokojeně shánět obživu.

Elita ovšem potřebuje i vzdělané pracovníky, aby ji(elitě) už konečně vytvořili ty krabičky a mohli si do nich uložit vědomí a tím být nesmrtelní. Kdo je dostatečně chytrý, bude dítě posílat buď do soukromé školky nezatížené indoktrinací, nebo mu bude doma vysvětlovat jak to je doopravdy(máme v tom dlouhou tradici- ještě kolem r.1200 byli nuceni lidi nepraktikovat pohanství, ale křesťanství(350 let po přijetí křesťanství). A po bílé hoře se 170let tajně předávalo povědomí o protestanství-t om českém. Za nacistů odboj, za komančů také děti mnohdy věděly....). A ve školních létech se s ním bude doučovat. Na vzdělané výši zůstanou jen vytrvalí, bohatí(zpravidl a schopnější), a ti chytří. Ten zbytek bude chudý a nebude tak plundrovat zdroje Země.

V Norsku už to funguje. Díky příjmům z ropy tam už skoro nikdo nemusí robit. A tím pádem se učit. A kradení dětí je tam v plnem proudu. Kradou děti, které nějak emotivně vyčnívají- třeba jako to jedno ve školce, které si dovolilo být tak uvědomělé, že bylo smlutné, když mu umřela babička.... Rodiče už se s ním neshledaly.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lubinen 2017-05-06 11:23
Conti už jde o vše.Satanský plán je zjevný a má spoustu
služebníků ať vědomích či nevědomích.Nebo j se i na druhé straně se to rozjíždí musíme být připraveni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # contumacia 2017-05-06 19:05
myvyonionyjatyQ

1 ***

Souhlas souhlas ...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # contumacia 2017-05-06 19:06
Lubinen

Je to horší než si člověk dokáže představit...!! !

Věřím tomu, že existuje druhá dobrá strana...!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Dalibor 2017-05-10 14:31
Naše pisatelka Markéta nepochopila, že povinná mateřská docházka není kvůli většině. Povinná mateřská docházka je zavedena kvůli jisté, státem vydržované nepracující menšině.

Valachová to přece myslí dobře, chce pozvednout úroveň vzdělání těch, kteří nepotřebují ani pracovat, neboť jsou zákonem chráněni.

To je důvod povinné mateřské docházky!

Zdá-li se vám nějaký krok vlády nelogický, nebo nějaké řečnické vystoupení stupidní, či chování někoho neuvěřitelné, pak je třeba položit si otázky, v jakém rámci má takové jednání smysl. A vždycky člověk přijde na to, že vzpomene-li si na marxistickou utlačovanou třídu - což jsou v kulturním marxismu "menšiny", pak ejhle - vše dává smysl, Markéto!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.