AC24.cz

AC24.czVideodokumentyZdravíThe Gerson Miracle - Gersonův zázrak (alternativní léčba rakoviny)

Sociální sítě

Reklama

The Gerson Miracle - Gersonův zázrak (alternativní léčba rakoviny)

The Gerson Miracle - Gersonův zázrak (alternativní léčba rakoviny)

USA, 2004, 90 min

Lék na rakovinu byl již objeven. V roce 1928. Lék prakticky pro každou formu chronické nemoci. Byl objeven dokonce mnohem dříve, čistě náhodně. Jedním člověkem. Německým občanem, který se jmenoval Dr. Max Gerson. Gersonova terapie je bezpečná přírodní léčba, která využívá přírodních, biologicky nezávadných potravin, džusů, kávových výplachů, detoxikace a přírodních doplňků, které jsou schopni aktivovat přirozené obranné mechanizmy těla a vést k vlastní ozdravě. V posledních 60ti letech, tisíce lidí využili Gersonovu terapii k zdravě z nemocí často nazývaných „nevyléčitelné“ nemoci jako rakovina, cukrovka, artritis či další chronické onemocnění.

 

Komentáře   

+28 # Radim 2012-10-24 10:45
Bravo, konečně se opět dávají na povrch zapomenuté fungující postupy, které farma vytlačila. Děkuji AC24!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Kika 2013-11-02 13:05
Mám skúsenosti s liečbou pomocou štiav -mrkva ,červená repa,jablká pridatˇaj inú zeleninu v malom množstve odšťaviť PIŤ DENNE BEZ INÉHO JEDLA. Moja sestra mala nádor na maternici a pila túto šťavu 40 dní.Ke´d išla na operáciu lekári sa čudovali kde je nádor veľkosti päste. Ja som vydržala 20 dní. a pretože švagriná oslavovala 50 som nevydržala a zjedla som aj iné .Upozorňujem ,že je veľmi riskantné žačať po takejto kúre normálne jesť.Normálnu stravu pomaly zaradovať do jedálnička. Verte tomu má to zmysel.Teraz som sa dala na pitie týchto štiav ale jem aj normálne. Vyžaduje to veľké sebazaprenie sa takto stravovať len so Šťavami každý to nedokáže. Pevne verím,že sa k tomu dopracujem Začali sa mi ucpavať cievy a veľmi by sa mi zišla táto kúra. Sú aj iné prostriedky ale táto je najkvalitnejšia .Pomôže aj týždenná hladovka ,ale je zase spojená s psychikou človeka Suseda ju aplikovala vydržala desať dní ale mala psychické problémy . Jej zdravotný stav sa však zlepšil.
Skúšala som aj preparát alveo zmes 26 liečivých bylín,nazvala som ho životabudič . Mala som aktívnu cystu 3 cm na štítnej žlaze pila som alveo každý deň,cysta sa mi zmenšila na 1 cm .Moja lekárka nevedela zniesť ,že sa liečim alternatívnou medicínou a presvedčila ma ,aby som prišla na akumulačnú scyntografiu.Pr ehovorila ma ,že je najvhodnejší čas vypiť rádiojód. Urobila som veľkú chybu. Uzol sa mi spálil ale po roku mi opˇať ožil. Priateľ mi ponúkol hríby reishi tiež sú účinné z aktívneho uzlu na štítnej žlaze sa stal degenerovaný cystický uzol.Zrejme po spálení uzla sa niečo stalo čo spôsobilo ,že aj úpo pití alvea a reishi cysta nezmizla a zostala 1 cm.
Majiteľ ,ktorý predával tieto výrobky zničil celý obchod a tak som hríby teda kávu ,čokoládu a i. nepila od februára. Pri poslednej kontrole mi zistili ,že uzol je prekrvený na perifériu. Excelium mi však vyvoláva pocit kyseliny v žaludku. Teraz som začala experimentovať s vodou asea uvidím čo to urobí.
Tvrdili,že to lieči rany zázračným spôsobom. Testujem to a zistila som ,že obyčajný škrabanec sa mi hojil 3 dni.Mám vulkanický minerál alumit po ktorom zápal na škrabanci zmizol behom hodiny . Dokonca sa dá aj voda z tohto alumitu piť ,kamoška sa zbavila kŕčov v nohách. Škoda ,že som to neotestovala a teraz testujem aseu. Dám vám vedieť čo je to za zázrak 4 flaše za 130 eur.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # jancold 2013-11-12 19:39
Mojho bratranca zena, sa tiez vyliecila z rakoviny, pila cerstvo odstavene ovocne a zeleninove stavy + bylinkove caje 40 dni BEZ INEHO JEDLA. A potom mali este jedno dieta. Je to uz zhruba 20 rokov co sa vyliecila z rakoviny a je tu medzi nami ziva a zdrava. clanky.regeneracnecentrum.sk/. ../... anona graviola, vilcacora, sangre de drago takzvana ( dracia krv) alebo drags imun na posilnenie imunity, cytosan na detoxikaciu a lapacho caj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Petronil 2014-10-10 21:30
dobrý den, rád bych se zeptal jak je to s tou kávou stačí ji pít, nebo musí člověk opravdu praktikovat klysma....děkuj ji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Fáďos 2014-01-05 22:03
Na rakovinu jsou i jiné metody, za které člověk nic nedá. Namátkou zde: srdcenoveenergie.blogspot.com/ .../... nebo zde: srdcenoveenergie.blogspot.com/ .../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # zelmer 2014-04-06 08:04
Najlepsi odbprnik na liecbu je Dr.Netne. lepsieho ani nepoznam. Zije v brne a poznam ho osobne. Hodne nam pomohol. Dam na neho kontakt drnetne@seznam.cz alebo tel. +420702976336
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Andy1 2017-01-10 21:12
Ahoj Kiko, kde se dá sehnat vulkanický minerál alumit? A co je to prosím asea? děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-70 # Libra74 2012-10-24 11:20
Sorry, ale nic jako alternativní léčba rakoviny neexistuje. Léčba rakoviny neexistuje. Mějte lidi na paměti, že člověk, který rakovinou trpí, vždycky hledá jakékoliv způsoby, jak jí přežít - ať u lékaře, bylinkáře, mastičkáře, šamana nebo čarodějnice, je do léčby schopen dát mraky peněz, jenom aby se ze zhoubné (metastázující) rakoviny vyléčil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # majka 2013-10-03 17:09
Jde vidět, že nepřejete lidem víru v uzdravení. Zlé se obrátí proti Vám a až budete v podobné situaci hned budete prosit o pomoc. Sráči!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Dr.Oplzak 2013-11-28 05:46
Sou-druhu Libro74 - a v kterem blazinci ted bydlite, jsou to Kosmonosy,Bohni ce nebo neco novejsiho ? A nezapomente si vzit ty prasky,je to hned znat.Melete hovadiny ubozacku....... ....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Jary 2014-02-25 03:21
Kdyby jste radsi mluvil/la svoji materskou reci a nesnazil/la vypadat chytre, tim ze do vety strcite slovo 'sorry'. A Vas nazor na alternativni lecbu je hloupy. Zrejme o tom nic nevite. Kdyz neco nemate prostudovane, ani se nevyjadrujte, protoze tim muzete lidem uskodit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Judith 2014-06-30 00:34
Pane Libro74, to, že o něčem nic nevíte, ještě neznamená, že to neexistuje. Znamená to pouze, že VY prostě nevíte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+28 # dave 2012-10-24 11:24
libra74 > Kdyz necemu nerozumim tak se ani nevyjadruji !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-35 # Libra74 2012-10-24 11:27
dave > promiňte pane profesore. V poslední době mi prochází rukama dost patentů zaměřených na léčbu rakovin orgánů, na jaké si dokážete vzpomenout. Pochybuji, že by byli lidé schopni vrážet milióny EUR do výzkumu a vývoje léků proti rakovině, když stačí papat bobule ze zahrádky a přežít to. Přečtěte si něco o boji Steva Jobse s rakovinou, o jeho ovocných dietách, mrkvových šťávách apod.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # Marty 2013-05-31 01:00
Ale pochybujem ci by farma spolocnosti nadalej bohatli na tom , ze si chori kupia alebo vypestuju "zeleninku". Je pre nich jednoduchsie investovat urcit obnos penazi do akoze testov, ked vedia ze tie peniaze sa im mnohonasobne vratia v podobe penazi vyplatenych ludmi za drahe lieky a liecebne procedury.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Alex 2013-09-05 20:46
Konkrétně o této léčbě nevím. Ale mám moje známá léčí rakovinu a další "nevyléčitelné" nemoci (např. Bechtěrevova nemoc) pomoci čínské medicíny - tj. akupuntura a bylinky. Jinak člověk je opravdu schopen vyléčit se sám. Rakovinu si vyléčila i Jasmuheen bez jakékoliv pomoci. Léky se vynalézají proto, aby se člověk stal závislý na systému a pokud možno zapomněl, že se může vyléčit sám nebo pomocí přírody - a to bez vedlejších účinků.
Lidem je od narození vtloukáno do hlavy, že pokud je někdo nemocen, tak má jít k panu doktorovi. Proto nemocní nehledají alternativy a proto umírají.
Uzdravit se totiž musí hlavně člověk sám. Pan doktor ani nikdo jiný to totiž za něj neudělá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Jary 2014-02-24 16:59
Pochopitelne, ze se neda patentovat ovoce, zelenina, kyslik a zdrava vyziva aby se privedlo telo do alkalicke hladiny. V prekyselenem tele, neni divu ze se obevi rakovina. Na alternativni lecbe medical system nevidela ty biliony dolaru a EUR jako na chemotherapy. Proto utlacuji alternativni lecbu. Vite tyhle rostliny na tehle zemi nerostou jen abychom se na ne divali, ale abychom je pouzivali pro nase dobre zdravi. Libra74, snad chapete, ze radioaktivni jed zabiji vsechen zivot. Nase tela nejsou slozena z radioaktivnich jedu. Jestli mate zdravy rozum, tak by vam to melo byt jasne. Existuji rostliny, ktere doopravdy leci, ale rostlina se neda patentovat, proto oni z te rostliny vyndaji jen neco, ale neuvedomuji si, ze clovek ma jist celou to rostlinu a ovoce vcetne jadyrek a slupky. Presne vime co je convencni a alternativni leceni. A convencni leceni (chemo) je velice drahe, ale pojistovna to plati. Proto lide si mysli ze alternativni lecba je draha. Je velmi lacina a efektivni. Zname mnoho lidi, kteri alternativni lecbou se vylecili a hodne lidi, kteri umreli protoze chemotherapy je zabila. Libra74 zrejme mate dost zatemeny mozek, kdyz se nechate presvedcit, tim ze mate pred sebou patenty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # alice 2014-06-20 12:04
Libro74 - je vidět že jsi ovlivněn farmaceutickými firmami, bohužel.Až budeš mít nedej bože rakovinu ty, tak se budeš chodit třeba pást, když ti někdo řekne, že ti to pomůže :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # karolina 2014-12-11 02:44
business s touto nemocí pro farmaceutické a státní pokladny je tak ohromný, že nechávají lidi chcípat jen aby se naplnily kapsy -
www.celostnimedicina.cz/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+44 # LiesRipper 2012-10-24 13:09
Libra74> Existuje spousta alternativních zbůsobů jak se zbavit rakoviny, ba téměř všech takzvaně nevyléčitelných chorob. Ovšem právě proto, že pak by lidé nebyly ochotní vrážet miliardy a miliardy do farm. průmyslu, budou podobné studie a výzkumi a prostě a jednoduše pravdy s logickým základem(vysvět lím později) označovány za blábol pomatencův. Dalším důvodem je umělé řízení populace, bez tzv. civilizačních chorob by populace rapidně zestárla a o ty staříky by se musel někdo starat a to je problém se kterým se ty nahoře nechtějí potýkat. A teď k logickým základům alt. léčby. Už jste někdy viděl(a) indiána trpícího rakovinou, tibeťana? Křováka odněkud z buše? Ne? A proč je tomu tak? Za obrovský boom civilizačních chorob vděčíme z velké části právě farm. průmyslu. Jako bychom do svého těla nepřijímaly dost chemikálií v potravinách, ze vzduchu a vlastně z celého svého okolí. Plasty, nábytek, lepidla, laky, ze všecho neustále unikají emise jejichž škodlivost v poměru k užitku určuje norma EU. A když je tělo oslabené nějakou nemocí tak místo abychom se snažili podpořit svůj im. systém, aby se s tím vypořádal sám, nacpeme do sebe další chemku. Malé dítě zakašle a starostlivá maminka než aby ho poslala do postele s bylinkovým čajem, uvaří mu pickwik a dá mu paralen. Zkuste se zamyslet a trochu rozhlédnout kolem sebe než něco slepě odsoudíte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+13 # Zora 2013-04-15 10:16
To o maminkach me pobavilo! Protoze, k velike smule, mate pravdu!!! Teda az na me :-D, protoze ja patrim prave k te druhe, malopocetne skupine, starostlivych maminek :-). Jestlize dcera (7) zakasle, mame tu vlasti susenou lipu, matu, sipek, a dalsi "kyticky", a pokud neni teplota, nemenim ani denni rezim - krome casu na piti caje. ;-) Jinak na teploty tvaroh na nozky, nebo octovy zabaly, na "sople" aloe-vera... taky mame pocit, ze lekarny na nas jen vydelavaji.... a v jednom takovem "kaslovem" obdobi byla potreba prohlidka do skolky, a kdyz doktorka uznala, cim ji lecim ( cajikama ), tak me servala jak maly decko, a hned predepsala hromadu drahych leku a inhalatu.... a ani po 14ti dnech to ty holce nepomohlo. Tak jsem se vratila zpatky k lipe :-) A za par dni je z kasle holka venku :-) Dikybohu! a prirode!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # Fanaticdetector 2013-09-05 19:44
Presne rovnaka uroven ich umrtia priamo umerna tomu ze neziju v podmienkach v akych zijeme... ak neumierali doteraz tak ci indiani ci tibetania budu umierat ako aj uz od teraz... lebo nieco ako tibetan neexistuje... je len cinan a to ti povie aj ich mnich (alias nic viac ako statny a nabozensky aparat pred dobitim). Len to sa uz nedocitas lebo o nich sa nezaobera vobec uz nikto medialne, totiz nic specialne tam nenajdes. Len marketing pre naivnych. Vsetko co oni maju mi sme uz mali aj tu ci najdes aj inde v inych castiach azie len v inej podobe ci v inom stupni vyvoja... len ten sok z ineho vedie ku fascinaci ktora bi ta rychlo presla keby si z triezvou halvou zila v ich komunitach inak ako len napodobnovatel ci obdivovatel... vratane ich mediciny, a farmaceuticke spolocnosti slubili ze ich liek na rakovinu a ine choroby alias virus killery budu dostupne do 10 rokov a to sa bude potom tykat kazdeho cloveka na zemi... budeme mat potom problem skorej si vynahradzat stimulaciu imunity... tak prosim ta... nebud jednostranna, svet sa zmenil od 80 rokov uz dost az dost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Jary 2014-02-25 03:59
LiesRipper, mate naprostou pravdu. Hodne jsem cestovala a videla velike rozdily. Vsimnete si, ze v zemich kde je maso drahe se nachazi male procento nemoci. Take jsem odmitla konvencni leceni rakoviny a rozhodla se pro alternativni. Tenkrat jsem si zvolila Eden Valley Intitute v Loveland, Colorado. Je to podobna klnika jako je Gerson klinika. Vim jak tam leci a vim, ze je to jedno z nejlepsich leceni. Jedna pani tady na internetu si stezovala, ze leceni v techto klinikach je drahe. $5 000 nebo $6 000 neni moc penez. Rozhodne my obcani, nizsi a stredni cesta si to muzeme dovolit. V pripade vazneho onemocneni, zivot je dilezitejsi nez penize. Muzeme si vzit v bance pujcku. Vysvetlili nam cely provoz, co vsechno stoji, zamestnanci, elektrika, taxy a zelenina, ovoce, vyzivne doplnky a prirodni leky. Chudaci zamestnanci tam maji hodne male platy. Delaji to z lasky k lidem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Petronil 2014-10-10 21:46
dobrý den, rád bych se zeptal zda-li si po vaší zkušenosti myslíte, že se čověk může vyléčit sám doma, bez kliniky a je-li kávový klistýr skutečně potřeba či stačí kávu vypít
děkuji p.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # zamar 2012-10-24 14:54
Skutočne by ma zaujímalo, či aspoň jeden jediný z Vás, ktorý sa tu k tomuto vyjadruje tu rakovinu skutočne dostal a vyliečil sa z nej pomocou týchto alternatívnych metód.

Lebo moja skúsenosť je bohužiaľ opačná. Ľudia čo sa k tomu vyjadrujú sa nikdy z rakoviny neliečili, a ani nikoho nikdy nevyliečili. A ľudia z ich okolia zvyčajne umreli s odôvovodnením, že sa alternatíve nevenovali dostatočne včas alebo dostatočne aktívne, alebo že boli priotrávení chemoterapiou a podobne.

Skutočne som ešte nestretol jediného človeka, ktorý by bol diagnostikovaný so zhubnou rakovinou, absolutne odmietol konvenčnú liečbu a vyliečil sa len alternatívou. Na internete síce nájdete pár príbehov, ale sú buď anonymné, nejasné alebo neoveriteľné. A samozrejme jeden prípad nedokáže aj tak nič potvrdiť.

Konvenčná nefunguje vždy a o alternatíve nemožno povedať nič iné, proste nikto nevie povedať, prečo sa jednému podarilo vyhrať a inému nie.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+8 # Frank 2013-05-21 18:25
Mám rakovinu tři roky a docela se bavím, jak někteří papuškují co našli na internetu. Značka Libra74 patří mezi ně.
Jen několik mých zkušeností :Léčili mě sutentem, po roce přestal působit, potom afinitor - nezabral vůbec.
Od ledna si píchám do břicha obden roferon. Podporuji to alternativní medicínou. Soda v javorovém sirupu - hrozný humus, vypustil jsem. Česneková dieta mi nevyhovovala a ty další tz. alternativní postupy, které můžete najít na internetu jako např. Breussova by Vás zabila, natož pomohla.
Dozvěděl jsem se o peruánské vilcacoře. Piji dvakrát denně čaj z její kůry a v poledne zobnu jednu tabletku. Před dvěma týdny CT prokázalo mírný ústup metel, zatímco v prosinci byl velký nárůst.
Nevím, co pomáhá více, zda injekce nebo právě vilcacora, nebo se to vzájemně podmiňuje, ale pokračuji v tom.. Jo měl jsem nádor na ledvině a nyní metastáze v plících.
Kdo rakovinu nemá, nemůže fundovaně radit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+16 # Ika 2013-09-08 00:36
Ja mám rakovinu pľúc už 13 rokov a to som nikdy v živote nefajčila. Riadim sa radami lekárov, nikdy som neskúšala žiadnu alternatívnu liečbu. Za toto obdobie som brala niekoľkokrát chemoterapiu ( r. 2001, 2011, 201-2013 ) a teraz ma liečia injekčnou formou prípravkom Sandostatin Lar raz mesačne. Beriem to ako stabilizačnú liečbu kôli metastázam, ktoré mám už kade-tade, rep. všade. Túto liečbu znášam veľmi dobre. Cítim sa dobre, vzhľadom k okolnostiam nemám žiadne nežiadúce vedľajšie účinky a v podstate sa cítim fajn. Nebyť tých veľa operácií, ktoré som podstúpila, jak kôli operácii pľúc a následne matastázam, ktoré vyplynuli z ochorenia, ale boli to aj operácie iného druhu, bola by som vitálnejšia, ale nemôžem sa sťažovať. Napriek svojmu ochoreniu prisupujem k svojmu problému a životu so svojim ochorením optimisticky. Dôverujem lekárom a neverím tým trapným žvástom na nete, že ma chce niekto zabiť. Niekto mi vraví,aby som prešla na vegetariánstvo, iný na vegánstvo, ďalší doporučuje vitariánstvo, ale ja nerobím ani jedno z toho. Jem všetko, na čo mám práve chuť, pijem to, čo sa mi žiada, dám si aj vínko, aj pivko, aj likérik, samozrejme s rozumom. Mám rada sladké aj slané, proste sa nijak neobmedzujem, proste žijem. Snažím sa žiť ako zdravá a vyhľadávam spoločnosť optimisticky naladených ľudí, lebo pesymisti a negatívne myslenie ma ubíja. Mám psíka, s ktorým chodím na dlhé prechádzky, pokiaľ mi to zdravotný stav dovoľuje. Veľa sa pohybujem na vzduchu, rozprávam sa s ľuďmi, svoj problém pred nikým neskrývam, lebo nie je čo skrývať a už vôbec sa nemám za čo hanbiť. Som pozitívna, veselá kopa. Žijem pre svoju rodinu, pre svoje, hoci už dospelé dieťa, pre nášho domáceho mazlíčka, psíčka a teším sa z každého dňa. Zatiaľ to ide a ja verím, že so svojim optimizmom a kladným prístupom k životu a bytiu tu zotrvám ešte nejeden rok a pritom nebudem hľadať žiadne alternatívy, proste žijem, ako doposiaľ. Rakovinu beriem, ako chrípku, ktorá prišla a zas odíde. Každý z nás má svoj osud, ktorému neujde. Ak príde môj čas, podvolím sa, ale zatiaľ si to užívam. A to isté prajem aj Vám ! Berte svoju chorobu, ako niečo, čo prišlo a zas odíte. Nepodliehajte panike a žite tak, ako poslednýkrát. Žite s s optimizmom, humorom a pozitívnym myslením. Všetko zlé a negatívne od seba odožeňte. Majte svoj názor a nenechajte sa nikým ovplyňovať. A hlavne si vytýčte cieľ, pre ktorý má Váš život zmysel. U mňa je to moja rodina, syn, manžel a aj to naše psíčatko, lebo aj on je člen rodiny a ešte že aký !!! Veľa šťastia Vám prajem !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # gabriela 2013-11-21 17:04
krásně řečeno :-) přeju ještě mnoho optimistických šťastných dnů!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # dyk 2016-10-25 20:29
jo i moje teta věřila bezýhradně doktorům, no však na vše svatých ji zase půjdeme na hrob zapálit svíčku. Ale šanci máte, no nakonec každý má zodpovědnost za svůj život tak ať se vám to zdaří. Já ale vím, že alternativa je lepší.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+25 # Alena21 2013-06-22 22:29
neznáte nikoho kdo odmítl chemo, ozařování? Já odmítla, léčím se dietou a energií. zatím se mi daří výborně. Nedovedu si ani představit, že bych si nechala stříkat do žil jedy!! Tak mi držte palce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # zdenka 2013-06-25 19:30
Cituji Honza:
zamar - a můžete prosím vyjmenovat způsoby (druhy) alternativní léčby rakoviny jaké jste prováděl ? A prosím popsat i dávkování, délku, způsob apod..., protože jinak je to pouze hoax - Děkuji a přeji pěkný den.

Cituji Alena21:
neznáte nikoho kdo odmítl chemo, ozařování? Já odmítla, léčím se dietou a energií. zatím se mi daří výborně. Nedovedu si ani představit, že bych si nechala stříkat do žil jedy!! Tak mi držte palce.

Cituji Alena21:
neznáte nikoho kdo odmítl chemo, ozařování? Já odmítla, léčím se dietou a energií. zatím se mi daří výborně. Nedovedu si ani představit, že bych si nechala stříkat do žil jedy!! Tak mi držte palce.

Cituji Alena21:
neznáte nikoho kdo odmítl chemo, ozařování? Já odmítla, léčím se dietou a energií. zatím se mi daří výborně. Nedovedu si ani představit, že bych si nechala stříkat do žil jedy!! Tak mi držte palce.

já jsem odmítla chemoterapii
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Imrich Forró 2013-06-26 06:09
Cituji zdenka:
Cituji Honza:
zamar - a můžete prosím vyjmenovat způsoby (druhy) alternativní léčby rakoviny jaké jste prováděl ? A prosím popsat i dávkování, délku, způsob apod..., protože jinak je to pouze hoax - Děkuji a přeji pěkný den.

Cituji Alena21:
neznáte nikoho kdo odmítl chemo, ozařování? Já odmítla, léčím se dietou a energií. zatím se mi daří výborně. Nedovedu si ani představit, že bych si nechala stříkat do žil jedy!! Tak mi držte palce.

Cituji Alena21:
neznáte nikoho kdo odmítl chemo, ozařování? Já odmítla, léčím se dietou a energií. zatím se mi daří výborně. Nedovedu si ani představit, že bych si nechala stříkat do žil jedy!! Tak mi držte palce.

Cituji Alena21:
neznáte nikoho kdo odmítl chemo, ozařování? Já odmítla, léčím se dietou a energií. zatím se mi daří výborně. Nedovedu si ani představit, že bych si nechala stříkat do žil jedy!! Tak mi držte palce.

já jsem odmítla chemoterapii

Alena 21-tak Ti tie palce držíme.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # manny5 2013-09-05 23:14
Aleno i já odmítl jedy a ozařování. Bylo to v roce 2008, nález na jícnu. stal jsem se vegetariánem, nebo téměř veganem. Zhubnul jsem již přes 20kg, cítím se báječně, brzy mi bude 50roků, nikdo mi to nehádá :-) A když jsem přišel za svým tzv.doktorem, jen nevěřícně kroutil hlavou. Nejen že ještě žiji, ale že jsem i na sondě v žaludku zcela zdravý, vše je vyhojeno, bez jizev, bez jakýchkoliv známek nádoru... Děkuji za to Bohu, ale i sobě, svému tělu, svému Já, naší planetě Zemi, Slunci, našemu vesmíru... Naučilo mne to pokoře, úctě ke všemu živému, a neutuchající víře v Lásku...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+10 # mirek 1 2013-09-06 08:56
Zdravím - rovněž jsem vše odmítl - k nevoli bílých plšťů, je to téměř rok a daří se mi také dobře. Bojuji s rakovinou prostaty - napište !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Diana 2013-11-21 12:01
Dobrý den,nerada si vypisuji přez mail,ale rakovinu prostaty měl i můj tatínek.Našla jsem pro něj alternativní léčbu,která v podstatě nic nestojí a máme černé na bílém,jaké pokroky se s hodnotami PSA udály od jejího zahájení.Pokud máte zájem,poradím Vám.Napište mi na mail,pošlu Vám svůj telefon a vše vysvětlím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # bea 2014-05-18 19:08
dobry den, nasla som vas pripevok - liecim mamku - 81 - bez chemo, urcite by to neprezila. hladam alternativne veci, vsetko mozne som vyskussala, nador rastie. mamka ma optimizmus, ale dnes prvykrat mala bolesti prsnika. momentalne sme nasadili sodu a javor.sirup.okr em toho vitaminy,minera ly. citi sa ok min.tyzden bola na operacii oka. budem rada, ak sa podelite o dobre spravy, dakujem krasne,bea
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # jancold 2014-05-20 18:49
Dobry den, mohli by ste skusit MMS kvapky, upravit stravu aby doslo ku odkysleniu organizmu, vyradit zo stravy maso, mlieko a mliecne vyrobky, na detoxikaciu ganodermu a excelium, to su silne antioxidanty. mms1.wbl.sk/.../ ganoexcel.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Retana 2016-12-04 20:08
dobrý den,mám rakovinu mozku a ráda si promluvila s někým,kdo se léčí pouze přírodně,
prosím o zaslání Vašeho tel. čísla: zavolám .moje je 736248138
děkuji,R.Sokolovičová
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Biobea Beata Marková 2014-09-02 13:23
Mohla by som poprosiť o radu formou prírodnej liečby na prostatu čo uvádzate na fore. Bola by som Vám veľmi vďačná.

Makujem Marková
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Mária Tarasovičová 2014-09-20 21:00
Dobrý den Diana, mám v mojej rodine človeka chorého na rakovinu, rada by som sa s Vami skontaktovala, bývam v Prahe

Mária
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Frantisek Vykydal 2014-12-07 21:45
Dobry vecer
Prave ctu Vas příspěvek na foru a rad bych se Vas na něco zeptal,prosim o Vas telefon Dekuji Vykydal
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lída J 2014-12-22 22:21
Dobrý den Diano,
mému manželovi před 3 dny diagnostikovali karcinom v konečníku a tlustém střevě s metastázemi v plicích a játrech. V zoufalé situaci hledám jakoukoliv radu, zvláště pak podloženou zkušenostmi. Budu Vám nesmirně vděčná, jestliže se o ně se mnou podělite.
Srdečně zdravím a přeji jen vše dobré.
Lída
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Diana 2013-11-21 22:33
Zapomněla jsem Vám napsat mailovou adresu : diana.dvorak@setnam.cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # Diana 2013-11-21 22:39
Pardon oprava : diana.dvorak@seznam.cz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Ika 2013-09-08 00:44
Veľa šťastia ! Ale úprimne ? Jedy máte všade okolo seba...vo vzduchu, v jedle, ani tá naša príroda, či vzduch už nie je to, čo bývalo...
Mne chemoterapia pomohla aj aj ožarovanie, ale to som ja. Každý je strojcom svojho osudu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Kika 2013-11-03 06:19
Čítala som článok od jedného chatára,ktorý žije v horách a vyjadril sa ,že ani to hovno nie je už čo bývalo.Keď nasypal chemický prostriedok do dreveného WC odpad sa ihneď rozpustil,teraz pri rovnakom množstve biologického odpadu musí chémiu nasypať aj tri krát.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # dyk 2016-10-25 20:43
anebo ta chemie není co bývala, kdo ví :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Kika 2013-11-02 12:24
Držím vydržte.Zašnite aj so šťavami.Jana
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Kika 2013-11-02 12:21
Mám skúsenosti s liečbou pomocou štiav -mrkva ,červená repa,jablká odš´ ťaviť PIŤ DENNE BEZ INÉHO JEDLA. Moja sestra mala nádor na maternici a pila túto šťavu 40 dní.Ke´d išla na operáciu lekári sa čudovali kde je nádor veľkosti päste. Ja som vydržala 20 dní. a pretože švagriná oslavovala 50 som nevydržala a zjedla som aj iné .Upozorňujem ,že je veľmi riskantné žačať po takejto kúre normálne jesť.Normálnu stravu pomály zaradovať do jedálníčka. Verte tomu má to zmysel.Teraz som sa dala na pitie týchto štiav ale jem aj normálne. Vyžaduje to veľké sebazaprenie sa takto stravovať len so Šťavami každý to nedokáže. Pevne verím,že sa k tomu dopracujem Začali sa mi ucpávať cievy a veľmi by sa mi zišla táto kúra. Sú aj iné prostriedky ale táto je najkvalitnejšia .Pomôže aj týždenná hladovka ,ale je zase spojená s psychikou človeka suseda ju aplikovala vydržala desať dní ale mala psychické problémy to vydržať. Jej zdravotný stav sa však zlepšil.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # alice 2014-06-20 12:18
No ono je to tak, zamare. Kdo by chtěl někoho léčit alternat. metodou, když je plný chemie po chemoterapiích a navíc je ti špatně, ubývají ti červené a bílé krvinky. Věř mi, že vím o čem mluvím. manžel je po operaci rakoviny střev. léčí se jen alter. metodou a je mu báječně :-) po chemo by se asi tak necítil. Hodně alter. léčitelů, když zjistí, že seš plný chemie, tak Tě ani nechtějí léčit, bohužel.přeji všem, kteří se léčí hodně síly :-)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # Izak 2012-10-24 16:44
2 Libra74: jenze ovocne diety nefunguji ;-))
co jsem cetl: funguje caj z pampelicky, koren pampelisky rozemlety a vypity ve vlazne vode.

Dale o cesneku, ktery se necha 14min (probyha nejaka reakce, je to i citit, pak zacne degradovat) rozmixovany dychat a pak se na 24dnu nalozi do alkoholu, klasicky do vodky a pak se podava po lzickach.

Dale funguje prestat jist maso, prejit na min 1/2 syrove stravy a extremni pohyb, jesou znamy pripady sportovcu, kteri se z rakoviny vysportovali, nebo jednoho cecha, ktery se odstehoval do hor a tam v plavkach v zime tvrde makal v potoce, hloubil koryto a obkladal jej kameny, dokonce si tam udelal koupel tehle mrazive vode, musel tak makat, ze se zahral, pak vybeh do vytopene roubenky a tam se zahral a popijel teple caje, vylecil se.

Dale na nektere formy funguje zaskrceni, u lidi se pouzivat nesmi, zato u zvirat se pouziva uplne bezne a stoji to par tisic, bezny vesnicky veterinar to udela za 2.000 kc

Pak bylo dokazano, ze na vyleceni rakoviny se muze pouzivat nejaky vytazek z rostlin, ted nevim jak se jmenuje, znelo to neco jako Lysin, ci Listerin nebo tak neco.

To mame jako s penicilinem, tvrdi se, ze je to 1. antibiotikum, pritom antibiotikum je treba cesnek, cesnek s cibuli reaguje jeste lepe a mnohem silnejsi je koloidni stribro zname snad od stredoveku. Lide strobro uzivali i predtim, ale nevedomky, nebot jej bylo vsude mnoho, s prichodem tezby stribra se ale z prirody temer vytratilo a zatimco predtim bylo bezne dostupne ve vode a pude, dnes uz je to mnohem horsi. Proc se teda nepodavalo koloidni stribro ? ... protoze se podavalo do te doby, dokud tajemstvi koloidniho zpracovani kovu zustavalo v oblasti felcaru, az bylo verejne zname, prestalo se uzivat a preslo se na neco, co si clovek neumel bezne vyrobit, pritom mnoho lekaru priznalo, ze tuhle lecbu znaji a sami s tim kuryruji rodinu jeste dnes. Ja sam jsem koloidnim stribrem, ktere si sam vyrabim vylecil mnoho nemoci v rodine, dalsi veci jsem vylecil cistym vitaminem C, koupil jsem jej v prasku od Dr. Kulich jakozto sutrovinu na vyrobu techto prasku, tedy bez pridavku sodiku etc. a timhle se pravidelne predavkovavate, vylecil jsem tim treba morousky, coz je takove zajimave onemocneni, na ktere jsou extremne drahe leky a tak se vetsinou neleci a nasilim se vyskubavaji, vitamin C behem 2 dnu znicil, morouska se napustila krvi, ta tam ztuhla a odpadla jako strup.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # balvin pavel 2013-09-15 19:18
zdravim z canady , to je vitamin b17 = laetril = napiste na seznam.cz = vitamin b17 = klik vyhledat , a napiste gerson terapie a prectete si vsechno co tam naskoci , asi 8 stranek . jinak napiste na seznam = jim humble mms // napiste na seznam.cz = rick simpson utek pred lekem = klik vyhledat . naskoci document - leceni s lecivym konopim .
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # Honza 2012-10-24 17:26
zamar - a můžete prosím vyjmenovat způsoby (druhy) alternativní léčby rakoviny jaké jste prováděl ? A prosím popsat i dávkování, délku, způsob apod..., protože jinak je to pouze hoax - Děkuji a přeji pěkný den.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Libra74 2012-10-24 18:59
Nepletme si pratele lecbu rakoviny s potlacenim jejich priznaku. Take znam priklad cloveka, ktery se z prvni rany vylizal koprivovym cajem, ale druha rana, ktera prisla za nekolik malo let, uz byla fatalni. Neverim, ze tvari v tvar neodvratitelnem u konci nezacnou pacienti hledat jakekoliv metody, jak prezit. Kdyby fungovaly, tak ti lide preziji.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Riga 2012-10-24 22:16
Moje mladší sestra byla nastávající svobodná matka.Doktoři jí řekli,že má jít na potrat,protože má velice špatné ledviny a do třech let umře.Balo to v létě a celé léto chodila po zahradě a jedla rybíz,angrešt a jiné drobné ovoce.Sestra se uzdravila,syn je zdravý a chytrý.Dnes je sestře 57 let!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+6 # Harbinger 2012-10-24 22:28
Nevím možná to pravda je možná ne. Ale jednu věc vím jistě - současný léčebný postupy v nemocnicích je svinstvo..viděl i jste někdy 70letou babičku po několika chemoterapiích ? Já ano a můžu vám říci že kdyby odletěla do švýcarska a tam si nechala píchnout smrtící injekci tak by dopadla podstatně lépe než když jí (později) otevřeli a týden poté prakticky umřela.

A jak tu píšou další, ano farmacetuické firmy vidělávají a existují vědci kteří jsou minimálně blízko k léku na rakovinu a přesto nemůžou pokračovat ve výzkumu. Víte proč ? Protože se nenajde nikdo kdo by to sponzoroval...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Zora 2013-04-15 10:23
Prave! Nase babicce pred dvema dny nasly metastaze, je ji skoro 80, taky ji nechcem honit na chemoterapii :-(... vzdyt ona by to stejnak neprezila! :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # imrichforro 2012-10-25 07:42
Choroba je v skutočnosti porucha /niečo sa pokazilo/ a porucha /pokazené/ sa nelieči, ale opravuje. V organizme dochádza k fermentácii a k tomu je potrebné teplo. K tvorbe tepla nie sú potrebné lieky, ale látky, ktoré to teplo dokážu v tele vyprodukovať, lebo cez náš organizmus prechádzajú drobné častice-"neutrí ná", ktoré by to teplo vytvárali ale nemajú k tomu vhodné suroviny. Objavil som metódu, ktorou je možné v organizme obnoviť samoopravovací proces. K dosiahnutiu tohto stavu je potrebné skonzumovať iba surovinu, ktorá tento proces naštartuje a môžeme zabudnúť na problémy, ktorým hovoríme choroba, ktorá v súcasnosti trápi jednotlivcov. Je to sice neuveriteľné, lebo je to také jednoduché. Farmaceutické spoločnosti by určite skrachovali. Ale treba si uvedomiť, čo je dôležité- Život- alebo podpora darmožráčov! :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # Magdaléna Nadzamová 2012-10-25 17:24
Za prvé: dr. Gerson vyliečil veľa ľudí...láskavo si to zistite tí, ktorí pochybujú, že to ide. Škoda, že vám chýba odvaha pochybovať o metódach farmaceutického priemyslu. na následky ich liečby zomiera veľa naivných ľudí, ktorí im veria. Ak si prečítate poriadne aspoň knihu od beaty Bishop o Gersonovej terapii, ona sama sa ňou vyliečila, tak pochopíte, že to vobec nie je zložité.
Ja osobne som sa stravou vyliečila z rakoviny pečene, posledné štádium. Odvahu nepočúvať geniálne rady lekárov modernej medicíny som mala len preto, že ma lieky proti bolesti rovno prizabili, dostala som sa na hranicu smrti a hcela som sa vrátiť kvoli kauze tunelovania VSŽ. To bol ten pravý dovod, prečo som dostala šancu žiť. A až po pár dňoch, keď ma posielali na rozne vyšetrenia som pochopila, prečo som tak strašne zvracala žlč.
Je to ľahké, teraz po 14 rokoch to už možem vyhlásiť. Lenže ľudia sú fakt pohodlní zdravo sa stravovať. Mnohí nechcú!!!

Moje skúsenosti sú popísané na :
popelka.blog.pravda.sk/.../...
popelka.blog.pravda.sk/.../...
popelka.blog.pravda.sk/.../...
popelka.blog.pravda.sk/.../...
popelka.blog.pravda.sk/.../...
popelka.blog.pravda.sk/.../...

popelka.blog.pravda.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # susan1 2014-07-18 23:23
Dobry den; surne chcem poprosit, ak mi mozete niekto pozicat knizku Beata Bishop-Je čas vyzdraviet, nikde ju nemozem zohnat, vsetko je vypredane, budem moc vdacna, moj email: susan.slezakova@gmail.com
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # imrichforro 2012-10-26 06:27
Cituji zamar:
Skutočne by ma zaujímalo, či aspoň jeden jediný z Vás, ktorý sa tu k tomuto vyjadruje tu rakovinu skutočne dostal a vyliečil sa z nej pomocou týchto alternatívnych metód.

Lebo moja skúsenosť je bohužiaľ opačná. Ľudia čo sa k tomu vyjadrujú sa nikdy z rakoviny neliečili, a ani nikoho nikdy nevyliečili. A ľudia z ich okolia zvyčajne umreli s odôvovodnením, že sa alternatíve nevenovali dostatočne včas alebo dostatočne aktívne, alebo že boli priotrávení chemoterapiou a podobne.

Skutočne som ešte nestretol jediného človeka, ktorý by bol diagnostikovaný so zhubnou rakovinou, absolutne odmietol konvenčnú liečbu a vyliečil sa len alternatívou. Na internete síce nájdete pár príbehov, ale sú buď anonymné, nejasné alebo neoveriteľné. A samozrejme jeden prípad nedokáže aj tak nič potvrdiť.

Konvenčná nefunguje vždy a o alternatíve nemožno povedať nič iné, proste nikto nevie povedať, prečo sa jednému podarilo vyhrať a inému nie.

zamar, tak si daj tú námahu a presveč sa o tom. Mám už skusenosť, že odborníka z medicíny vôbec nezaujíma alternatívny spôsob liečenia rakoviny. Teoretický výklad ešte prijme, ale keď ide do tuhého, že sa mu na skutočnom prípade dokáže životaschopnosť metódy zuteká. Chová sa ako "čert" keď mu ukážu kríž....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Kouba 2012-10-31 21:03
Posílám recept na nádory a rakovinu. Jedlá soda NaHCO3 - soda bikarbona + javorový syrup (není li stačí med)
Poměr, 15 lžiček syrupu na 5 lžiček sody. 1x deně.

Směs spojit v nádobě, ponořené v teplé vodě 40 C .
Po dobo léčení vynechat v jídelníčku cukry.

Rakoviné nádory milují cukry a kyselé prostředí. Syrup dopravý sodu (silně zásaditou) do nádoru.

Jen jedno mně mate. Četl jsem že tuto netodu vymyslela německá lékařka a nedavno čtu, že to byl Jim Kelmen z USA. Tak kdo vlastě!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # imrichforro 2012-11-01 06:15
Cituji Kouba:
Posílám recept na nádory a rakovinu. Jedlá soda NaHCO3 - soda bikarbona + javorový syrup (není li stačí med)
Poměr, 15 lžiček syrupu na 5 lžiček sody. 1x deně.

Směs spojit v nádobě, ponořené v teplé vodě 40 C .
Po dobo léčení vynechat v jídelníčku cukry.

Rakoviné nádory milují cukry a kyselé prostředí. Syrup dopravý sodu (silně zásaditou) do nádoru.

Jen jedno mně mate. Četl jsem že tuto netodu vymyslela německá lékařka a nedavno čtu, že to byl Jim Kelmen z USA. Tak kdo vlastě!

Kouba, v jakém množství vody se to míchá?/sóda bikarbona a javorový sirup/. Díky!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Kouba 2012-11-01 07:21
Voda se do syrupu či medu nepřidává jen se směs zahřívá nejlépe v nádobě s vodou 40 C teplé. Z počátku brát 3 lžičky deně Dále asi měsíc 1 lžičku ráno.
Tak zní recept.

Zkuste na intrenet: Javorový syrup se sodou.
Informace tam je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # imrichforro 2012-11-02 06:42
Cituji Kouba:
Voda se do syrupu či medu nepřidává jen se směs zahřívá nejlépe v nádobě s vodou 40 C teplé. Z počátku brát 3 lžičky deně Dále asi měsíc 1 lžičku ráno.
Tak zní recept.

Zkuste na intrenet: Javorový syrup se sodou.
Informace tam je.

Kouba, pripravil som si prípravok podľa receptu, ale s medom, nie s javorovým sirupom. Vyskúšal som ho, aké pocity budem mať po užití. Som dosť citlivý, preto aj malé zmeny ucítím. Môžem potvrdiť, že tento prípravok môže liečiť rakovinu aj nádory. Metóda je ale neúplná, lebo sa neuvádza, ako odstrániť plyny, ktoré vznikajú pri chemických reakciách po užití prípravku. Vzniká tam totiž voľný vodík, ktorý sice nie je jedovatý plyn, ale zabraňuje dývhanie. Práve táto skutočnosť zabra§uje množeniu rakovinotvornýc h buniek. Odpad, je potrebné odstrániť! Mám recept na odstránenie tohto odpadu, ale je dosť zložitý. Pošli e-mail adresu a môžeme to prediskutovať.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Magda 2013-01-08 00:47
Tu sú úryvky z jednej knihy o Gersonovej terapii:
popelka.blog.pravda.sk/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+7 # alena 2013-01-24 15:15
Na podzim mě byl diagnostikován zhoubný nádor prsu-šok-strach -panika, po pár dnech jsem se rozhodla proti operaci...dokto rka mě nenávidí, už k ní nemám chodit, chtěla jsem vyšetřit krev kvůli alternativní léčbě, bohužel si musím vše platit sama...pokud netancujete jak konvenční medicína píská, nemáte nárok na nic!!! I když jsem pojištěná. Finančně je to všechno hodně náročné,hlavně jsem se musela kvůli léčení vzdát zaměstnání, ale musím bojovat-Víra tvá tě uzdraví!! Stejně tato onemocnění mají většinou psychosomaticko u příčinu. Budu ráda, když mě podpoříte svými tipy na přírodní léčení...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Hanka 2013-05-25 16:37
Vím, že hodně pomáhá ječmen GW a chlorella phyraneidosa GW. Je to první firma, která k nám se zelenými potravinami přišla. V dnešní době jich je více a produkty z lékáren nemají takové účinky a tolik dobrých věcí :-) Piju a jím to už přes 5 let :-) Držím palce, ať se uzdravíte. Sice nejsem nemocná, ale hodně mě toto téma zajíma, tak i proto jsem si vybrala toto téma pro bakalářku :-) Tedy vliv stravy na lidi trpící onkologickým onemocněním. Kdybyste měla zájem, můžeme se domluvit a mohu vám doporučit literaturu, kde se dozvíte spousty zajímavých věcí :-) Držím palce, ať vše zvládnete!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jasa 2016-10-29 21:47
Dobrý večer, Aleno,
náhodou jsem dnes objevila
váš příspěvek...
Ve stejnou dobu, tj v říjnu 2013, se přihodilo totéž i mně... I já jsem se nervově sesypala... Podrobila jsem se sice operaci, ale odmítla jsem následnou adjuvantní léčbu, tj. radio a HRT a samozřejmě musela podepsat reverz...Jak se vám daří? Já vsadila na léčbu B17 (MUDr Erben), infuze, pak tablety + nejrůznější vitaminové doplňky na podporu imunity. Finančně velmi náročné. 3 roky jsem se držela, chodila jsem jen na pravidel. kontroly do nemocnice a občas mi udělali onkomarkery. Do práce jsem chodit nepřestala. Hlavně z fin. důvodů, ale pomáhalo mi to i na moje zubožené nervy. Snažila jsem se změnit stravu, hodně sportovat. Bohužel svou psychiku jsem nezvládala...an tidepresiva, sedativa....spo lykala jsem toho kvanta... Můj onkolog mi už dával velkou šanci, že je to už 3 roky a vidí to nadějně, že už budu chodit na kontroly jen jednou za půl roku. Před 2 týdny jsem byla na kontrol mammo a čekala mě morová rána... vrátilo se to. Doktoři hrozí další biopsií a operací... Zkouším zoufale najít další fungující alternativy, léčitele... prostě cokoli a kohokoli, kdo dá naději, poradí, podělí se se mnou se svými zkušenostmi... Vím, že si za tuhle nemoc můžu především já sama, je to psychosomatické.

Odpovíte mi? Jarmila
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jajina 2016-10-31 09:22
Dobrý den Jarmilo, také jsem zpočátku vše odmítla a vsadila na jednu kartu. Fénixovy slzy, kamarádka dodala potřebný materiál a si vyrobila. Bohužel jsem neužívala poctivě jak by se mělo, musela jsem jezdit autem, což se u toho nedá. Výsledky na UZ byly přesto pro p.doktorku zarážející, tedy účinky jasně viděla.Kdybych byla poctivější, nádor by byl pryč. Napište, řeknu vám víc!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+3 # Drako 2013-01-24 17:45
Tak neviem, o tejto metóde som doteraz nepočul. Mal som chorú svokru. Pre jej typ rakoviny nepomáha ani chemoterapia, ani radioterapia. Čiže nedostávala nič z toho. Skúšali sme všetko možné, všelijaké "super overené" postupy, od javorového sirupu, sodou bikarbónou, vit. C, cez ďalšie vitamíny, vypracované jedálničky (za 50euro) až po vit. B17, ktorý sme v injekčnej forme objednávali až z Mexika (cca 500euro mesačne). Nepomohlo nič, zomrela po 14mesiacoch od stanovenia diagnózy. Klasická medicína nedokážala pomôcť, skúšali sme alternatívnu, nepomohla tiež. Klasická medicína nestojí onkologického pacienta nič (hradí sa zo zdravotného poistenia, kt. si pac. hradil celý život). Chytali sme sa slamky, alternatívnej medicíny, ktorá stála niekoľko tisíc euro a prd z toho! Poznám ale veľa ľudí, kt. boli odoperovaní, zobrali CHT+RAT a prežili desiatky rokov (aj 30 rokov po operácii a žijú). Jednoducho neexistuje zaručený postup, kt. rakovinu dokáže vyliečiť. Záleží hlavne na type rakoviny, čase odhalenia choroby, genetike a ďalších faktorov, ktoré, bohužial, zatiaľ nepoznáme. Jednoducho musíme objaviť spôsob liečby, ktorý bude účinný (rakovina prsníka, ak nie je vo veľmi pokročilom štádiu a nie sú nepriaznivé nejaké genetické veci, je veľmi dobre liečiteľná kombináciou CHT+RAT, dokonca bola vyradená zo smrtelných ochorení). Čakáme na objav, ktorý bude liečiť všetky, alebo aspoň väčšinu rakoviny. Niečo ako v minulosti atb. Cholera, malomocenstvo a iné hrozné choroby, ktoré zabíjali milióny a teraz stačí atb, infúzie a človek sa vylieči! Skôr treba byť aj opatrný pri alternatívnej medicíne, lebo klasická môže pomôcť, ale keď ju človek odmietne, neskôr je už neskor. Poznal som mladú babu (nie osobne), kt. mala krvnú rakovinu, odmietla "klasiku", chodila k "liečiteľovi", te jej zakázal brať klasické medicínu. Keď už mala smrť na jazyku, pristúpila na hospitalizáciu v nemocnici, ale jasné že už nemala šancu a zomrela. Navyše tieto vitamíny "v super čistom stave", všelijaké jedálničky a iné "zázračné veci" stoja veľké peniaze, viď vyššie, ako som písal. Jednoznačne za takýmto súčasne vysokým výskytom rakoviny stojí nenažranosť človeka, ktorý v honbe za ziskom ničí životné prostredie, v takomto prostredí už otrávené potraviny, ešte kazia podnikavci, viď napr. cestná soľ pridávaná do mäsa! A to je len špička ľadovca, všetky éčka, fastfoody a ďalšie hnusoby!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Imrich Forró 2013-01-25 06:17
Cituji Drako:
Tak neviem, o tejto metóde som doteraz nepočul. Mal som chorú svokru. Pre jej typ rakoviny nepomáha ani chemoterapia, ani radioterapia. Čiže nedostávala nič z toho. Skúšali sme všetko možné, všelijaké "super overené" postupy, od javorového sirupu, sodou bikarbónou, vit. C, cez ďalšie vitamíny, vypracované jedálničky (za 50euro) až po vit. B17, ktorý sme v injekčnej forme objednávali až z Mexika (cca 500euro mesačne). Nepomohlo nič, zomrela po 14mesiacoch od stanovenia diagnózy. Klasická medicína nedokážala pomôcť, skúšali sme alternatívnu, nepomohla tiež. Klasická medicína nestojí onkologického pacienta nič (hradí sa zo zdravotného poistenia, kt. si pac. hradil celý život). Chytali sme sa slamky, alternatívnej medicíny, ktorá stála niekoľko tisíc euro a prd z toho! Poznám ale veľa ľudí, kt. boli odoperovaní, zobrali CHT+RAT a prežili desiatky rokov (aj 30 rokov po operácii a žijú). Jednoducho neexistuje zaručený postup, kt. rakovinu dokáže vyliečiť. Záleží hlavne na type rakoviny, čase odhalenia choroby, genetike a ďalších faktorov, ktoré, bohužial, zatiaľ nepoznáme. Jednoducho musíme objaviť spôsob liečby, ktorý bude účinný (rakovina prsníka, ak nie je vo veľmi pokročilom štádiu a nie sú nepriaznivé nejaké genetické veci, je veľmi dobre liečiteľná kombináciou CHT+RAT, dokonca bola vyradená zo smrtelných ochorení). Čakáme na objav, ktorý bude liečiť všetky, alebo aspoň väčšinu rakoviny. Niečo ako v minulosti atb. Cholera, malomocenstvo a iné hrozné choroby, ktoré zabíjali milióny a teraz stačí atb, infúzie a človek sa vylieči! Skôr treba byť aj opatrný pri alternatívnej medicíne, lebo klasická môže pomôcť, ale keď ju človek odmietne, neskôr je už neskor. Poznal som mladú babu (nie osobne), kt. mala krvnú rakovinu, odmietla "klasiku", chodila k "liečiteľovi", te jej zakázal brať klasické medicínu. Keď už mala smrť na jazyku, pristúpila na hospitalizáciu v nemocnici, ale jasné že už nemala šancu a zomrela. Navyše tieto vitamíny "v super čistom stave", všelijaké jedálničky a iné "zázračné veci" stoja veľké peniaze, viď vyššie, ako som písal. Jednoznačne za takýmto súčasne vysokým výskytom rakoviny stojí nenažranosť človeka, ktorý v honbe za ziskom ničí životné prostredie, v takomto prostredí už otrávené potraviny, ešte kazia podnikavci, viď napr. cestná soľ pridávaná do mäsa! A to je len špička ľadovca, všetky éčka, fastfoody a ďalšie hnusoby!

Drako, napíš na moju adresu a vysvetlím Ti mechanizmus alternatívny spôsob liečenia rakoviny. Poznám aj recept. Môj e-mail je v redakcii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Stesti 2013-02-05 13:29
Strasnku www.gerson.org, nekdo nahlasil jako utocnou. Takze se mi vubec nezobrazuje.
Poslala jsem info googlu, doufam, ze si to nekdo v te firme precte a na moji zadost ji odblokuji.
Zeby nekoho nastval clanek o Gersonove terapii a proto se "postaral" o to, aby se stranka nezobrazovala vubec?
popelka.blog.pravda.sk/.../...

Kdyz se nekdo vyzna dobre v pocitacich a v tomto systemu blokovani, pripadne umi dobre anglicky, prosim at jim napise zadost i za mne, at ji odblokuji. Dekuji. Magda
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Ewelyn 2013-03-02 10:29
Už je toho tu napísaného dosť,tak len v krátkosti dodám môj názor.Základom vzniku rakoviny je prekyslenosť organizmu.Ľudsk é telo má byť zásadité,pH krvi je 7,365 a preto sa treba stravovať zásaditými potravinami.Ruk u na srdce všetci čo ste tu vyjadrili svoje názory:kto zvás má pH svojho tela nad hodnotou 7?(meria sa to z raňajšieho moču pH indikátorom,pre dávajú v lekárni).Iba v kyslom tele dokážu prežiť vírusy,baktérie a plesne a spôsobujú nám rôzne choroby,aj rakovinu.V zásaditom tele neprežijú,ale zahynú.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Andrea 2013-03-28 20:23
Dobrý deň. Chcela by som od Vás radu ohľadne mojej mamy ktorá už druhý rok bojuje s rakovinou štvrtom štádiu. Začalo sa to s agresívnou rakovinou prsníka, ktoré jej obidve odoperovali a následne jej to všade metastázovalo, ako pečeň, kosti, slezina, pľúca. Chemoterapiu brala rok, zo začiatku sa rakovina sťahovala ale potom jej onkomarkery strašne vyskočili, mala ich zvýšené ešte viac ako na začiatku liečby. Chceli jej zmeniť chemo, ale ona to odmietla s tým, že sa bude liečiť doma alternatívne. Teraz je bez chemo cca päť mesiacov. Začala piť šťavy, jesť šaláty, a prevažne surovú stravu. Ráno ovsené vločky s čučoriedkami, na obed hypokratovu polievku (to je zeleninová polievka bez soli s gersonovej terapie). Cítila sa dobre len bola stále hladná a slabá. Asi pred mesiacom jej prišlo veľmi zle, nemala chuť do jedla, až na vracanie a len chudla. Začala si dávať MMS kvapky každú hodinu, ale viac o dve kvapky si nemohla zvýšiť lebo hneď hnačkovala a vracala. Tak som jej našla javorový sirup so sódou bikarbónou a čakáme čo to spraví. Doteraz to znáša celkom dobre, aj chuť do jedla sa vrátila, len ju veľmi bolí bok (neviem či to je oblička alebo sa ozýva metastáza v krížovej oblasti) a objavila sa jej hrčka na hrudi (kde mala odoperovaný prsník). Teraz som bezradná že čo ďalej. Budem Vám vďačná za každú radu. Ďakujem Andrea.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # Imrich Forró 2013-03-29 06:15
Zdravíčko Andrea!
Ak Vás zaujala moja metóda, tak napíšte na e-mail:
imrichforro@hotmail.com
Podrobne to môžeme prebrať.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # Magda 2013-04-03 12:57
Dobry den Andrea, ja len tak momochodom, dufam, ze ste poriadne citala Gersonovu terapiu. Dr. Gerson VELMI DORAZNE upozornuje na to, ze je potrebne jeho terapiu presne dodrzovat a doba je 1,5 - 2 roky. Nie kratsie. Kedze pisete komentar ku Gersonovej terapii, tak povazujem za dolezite na to upozornit.
Ja osobne som bola velmi slaba a casto hladna az 3 roky. Ano, 3 roky som mavala taketo zle stavy.
A podrobne som si precitala knihy, ktore vysli v slovencine o Gersonovej terapii. Boli to pribehy jeho dvoch pacientek. Z toho som pochopila, ze aj jeho pacienti mavali taketo stavy.

Co sa tyka to, ze jej prislo velmi zle, tak to mohlo byt aj nasledkov chemoterapie (ak ste jej nedali nic ine, myslim z jedla, tabletiek, chemie....liecb a nie je sranda a pokusy, ale seriozna precizna praca zalozena na kazdom detaile): telo sa cisti, je to popisane aj v knihach o Gersonovej terapii. Viete, telo sa musi nejako tych nasledkov chemoterapie zbavit, ktora je vlastne jed. Staci si pozriet dokument Lecba rakoviny zevnitr, je aj na tomto webe, aj na youtube, aj na ulozto.cz. Tam je to velmi otvorenene vysvetlene, co je chemoterapia.

Co sa tyka pokusov s MMS a so sodou bicarbonou. Mozno tie pokusy: raz jedno, raz druhe a este k tomu chemoterapia choreho znicia.
Ja som sa drzala len stravy a dlhodobo, aj ked som bola slaba. S tym clovek musi pocitat, ze zlepsenie nenastane zo dna na den, ani za mesiac. Ked sa telo znecistuje dlhe roky. A trapit sa tym, ci chudne, je podla mna nezmysel. Dolezite je, ci sa jej zlepsuje zdravotny stav. Som presvedcena, ze jej zle nezacalo byt samej od seba: musite si prejst, co v tom case uzivala a ci sa neozvali nasledky chemo. To sa neda riesit po maili, to fakt nejde. Mozno by Vam podrobne poradili lekari z Gersonovej kliniky. www.gerson.org, www.gerson.hu (klinika je aj v Madarsku).
A co detoxikacia? V Gersonovej terapii su povinne aj crevne vyplachy, aby telo zvladalo sa zbavit jedov. Ja som si robila teple kupele, podla potreby.
Myslim si, ze je potrebne prejst s niekym, kto sa zaobera liecbou stravou osobne krok po kroku a najst dovod, preco sa to stalo. A nie skusat len tak z kazdeho rozku trosku. To moze velmi poskodit.

Napriklad Beata Bishop, ktora bola na Gersonovej terapii a aj ju potom dodrzovala doma, tak si pridala vapnik. A divila sa, ze jej vyrastol nador. Pritom v Gersonovej terapii je vyslovene zakazane pouzivat akekolvek mineraly, aj vapnik, lebo to uz sposobilo rast nadorov. No ona na to zabudla ...nastastie to skoncilo dobre.

Ja osobne som si vyliecila rakovinu pecene delenou vegetarianskou stravou, mesiac som zila len na surovom ovoci a vode.
Kamarat si vyliecil nador v hrdle podla knihy Fit pro zivot. Tiez je to delena vegetarianska strava.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Magda 2013-04-03 13:04
popelka.blog.pravda.sk/.../...

Aj toto je zaujimavy dokument: Radeji vidlicky nez noze.
ulozto.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kpt.fischkopf 2013-04-27 23:23
Tady se to léčí výtažkem z marihuany. Hodně zajímavé.
www.youtube.com/.../
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+12 # Ivana53 2013-06-22 17:05
No, niektorí tu píšu pekné bludy, ale prečo nie, keď im za to niekto platí... Môj manžel mal leukémiu, 10 rokov sme chodili po lekároch, využíval kilá kadeakých liekov a preparátov, "odovzdali " sme časť našich príjmov, aby sa manžel z toho dostal, no bez vidiťeľného úspechu. Hodnoty sa postupne stále zhoršovali. Blížila sa manželova oslava 60-tich narodenín, no ako som sa snažila o tejto udalosti hovoriť, vždy ma zahriakol, že to zbytočne rozoberám, lebo nebude onedlho komu tú oslavu robiť. Výsledky sa stále zhoršovali, lekári navrhovali operáciu kostnej drene. Manžel už len ležal a spal, nevládal sa už skoro ani hýbať. V nejakom obchode sa dcéra dopočula o pánovi, ktorý napráva rôzne ťažké stavy ľudí prírodnou cestou. Tiež sme boli spočiatku na pochybách, ale manžel operáciu kostnej drene odmietal, už myslel na najhoršie a nedalo sa sním o tom hovoriť. K tomu pánovi ale s nami išiel. A dobre spravil. Po tejto návšteve nastali veľké zmeny. Boli sme upozornení na veci, ktoré boli lekárom jedno. Počnúc stravou a ďalšími a ďalšími vecami až sa nám z toho otvárali ústa. Ako to že nám to nikto doteraz nepovedal? Len stále lieky, vyšetrenia a zasa lieky a stále dookola 10 rokov. Posledné 4 roky bol manžel pre chorobu na invalidnom dôchodku. Manžel chodil poctivo 3x do týždňa na nejaké rezonančné terapie - imagodiagnostik a, veľmi radikálne žiadal, aby som mu podávala len takú stravu, akú potreboval, poctivo užíval bylinné prepatáty, ktoré dostal. Po asi dvoch nesiacoch som si všimla zmenu správania manžela. Už toľko nespával, vracala sa mu farba do líc, bol zhovorčivejší, občas zavtipkoval, ako kedysi veľmi dávno... Postupne sme začali vynecháť lieky, manžel namiesto nich dostal bilinné preparáty.
Asi v treťom mesiaci som skoro odpadla, keď som raz prišla domov a našla som manžela so švagrom, ako kosami kosili lúku za humnom. Vtedy som už vedela že bude lepšie. Náprava zdravia môjho manžela trvala presne 6 mesiacov a 12 dní, kedy išiel manžel opäť na pravidelnú kontrolu krvi. Ošetrujúca lekárka 2x volala ha transfúznu stanicu, kde bol odber robený, či nedošlo k zámene krvi s iným - zdravým pacientom, lebo že takúto zdravú krv jej pacient nemôže mať v žiadnom prípade. Môj muž je odvtedy zdravý, bez operácie kostnej drene, bez liekov. Na svojej 60-tke tancoval a vyobracal všetky devy, aj tie o veľa mladšie. Dnes má 64 rokov a cíti sa dobre. Myslím si že niekde je v tomto súčastnom systéme chyba - veľmi veľká chyba, keď sa účinné, stovky a možno tisíce rokov používané prírodné postupy nahrádzajú niečím umelým, čo vôbec nefunguje. Ivana
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # Labros007 2013-06-27 22:00
Samozřejmě protože jim jde o biznis a ne o uzdravení.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # lea 2013-11-02 00:00
prosim vas viete mi dat kontakt na toho pana? tiez mame onko. problem. dakujem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # anna 2014-04-21 23:44
Dobrý deň, máme tiez onko problem, starkej nador aj metastazoval. Prosim Vas viete mi dat kontakt na toho pana. Starka je stara, takze klasicka liecba by asi nedopadla dobre. Dakujem, Anka
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # maria 2014-05-16 22:54
dobrý deň, môj brat má onkol. nález, prosím dáte mi kontakt?Veľmi pekne ďakujem.
maria
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # mirek 1 2013-09-16 11:13
Nemáte prosím někdo zkušenost s infuzemi vitaminu C ??????????????? ??????????????? ????????????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Fredo 2013-10-03 21:38
Dobrý den, nerad se vměšuji do takto choulostivých debat, ale musím souhlasit se všemi, kteří přikládají velký význam přírodním produktům při léčbě onkologických problémů. Ale. . .
To "ale" existuje, já jsem velkým zastáncem komplementární (doplňkové) medicíny, která ,může člověku pomoci a pár lidem již pomohla, ale byla většinou aplikována v kombinaci s běžnými léky.
Zde uváděné potíže jsem zatím neměl, ale po aplikaci přírodních produktů, jsem zhubl, přestaly mi žaludeční potíže, vylepšil se mi tlak atd.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # David59 2013-10-08 17:21
Byl jsem postižen rak.prostaty. Klasická léčba nezabírala a tak jsem se uchýlil k alternativní léčbě.
Výsledek žádný. Potom mi žena sehnala léčitele. Když jsem mu řekl čím vším jsem se léčil,jenom koulel očima.
Řekl mi,přírodní léčba je účinná,ale je třeba ji znát.
Zakázal mi jakékoliv kupované zázračné prostředky proti zhoubnému bujení a namíchal mi něco.
Od té doby uplynulo pět let a já se cítím výborně.
Takže není dobré věřit zázrakům které se samy podbízí v reklamách a chcete li se vyléčit alternativním způsobem, navštivte někoho,kdo tomu rozumí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Viktorka 2013-11-11 22:59
Nedávno prebehol na ČT aj ST film o pánovi Stanislavovi Dvořákovi, ktorý sa vyliečil pitím breussovej zeleninovej šťavy z už neoperovateľnej rakoviny. Taktiež potom pomohol dcere priateľa, ktorá mala rakovinu oka, ktoré malo byť odstránené, taktiež sa vyliečila.
Chodil pravidelne na stretnutie spolužiakov. Nakoniec zostali už len dvaja a mali sa stretnúť, ale jeho spolužiak krátko pred tým zomrel. Stretol sa len s riaditeľom školy, ktorý mu sľúbil mu, že sa s ním miesto spolužiakov bude stretávať pravidelne on.
Svoj príbeh a denník počas liečby obsažne popísal na konci preloženej knihy od Rudolfa Breussa vydanej v mnohých vydaniach vo vydavateľstve Erika v Čechách aj
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # Klinika na venkove 2013-11-27 06:37
Preji vsem hezke rano,
moje zkusenosti s lecbou rakoviny prirodni cestou jsou velmi dobre. Neni vsak mozne lecit vsechny stejnymi postupy a potravinami. Je treba zohlednit individualitu kazdeho jedince. Ze zkusenosti mohu rict, rakovina se da vylecit prirodni cestou i bez klystyru, bez jedle sody,... Nas posledni uspech byl u pacientky, ktera odmitla mastektomii, radioterapii i uzivani hormonalnich leku. Pri pobytu na nasi klinice jsme ji ucili terapie vhodne prave pro ni, vybrali jsme ji potraviny, ktere ji prospivaji, atp. Ve vsem pokracovala jeste nejaky cas. A
vysledek? Je zcela bez nalezu.

Kdo ma rakovinu v rodokmenu dbejte na prevenci. U diagnostikovane rakoviny je vhodne zacit prirodni lecbou. Jste po klasicke lecbe rakoviny? Prijedte jeste na prirodni doleceni, abyste predesel recidive,ktera je u 80% pacientu lecenych klasickou medicinou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Jana77 2014-02-03 09:29
Dobrý den, můžete prosím sdělit, kde se nachází Vaše klinika? Je možný kontakt?
Děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-1 # klinika na venkove 2014-03-13 20:33
Hezky vecer, tel. 777 286 810
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Zdeňka Janoušková 2014-03-05 18:48
Dobrý den, prosím o kontakt na vaši kliniku, děkuji. Zdraví Janoušková
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # klinika na venkove 2014-03-13 20:30
Hezky vecer, volat muzete na tel. 777 286 810
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # klinika na venkove 2014-03-13 20:31
Hezky vecer, tel 777 286 810.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # nina 2014-05-27 10:44
Dobry den, poprosim na vas kontakt,dakujem pekne,ostavam s pozdravom...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lukáš Melichar 2014-05-17 07:54
Doxorubicin, cis-platina, carboplatina, epirubicin, myocet, … + radiofarmaka, to je JEDINÁ OPRAVDU ÚČINNÁ léčba rakoviny
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Linda 2014-06-21 16:15
JJ možná ná nádory, které jsou na pharma léky citlivé...ale jinak je to mrhání časem a vše se ještě zhorší. Jdětě do klasické léčby jen když to má smysl, ne že se to jen zkusí protože to je "standartní postup"!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lukáš Melichar 2014-06-24 20:27
Které nádory jsou citlivé na farkama? kupocivu všechny, všechno zhoršit mohou ty zázračné čajíčky a podobné hlouposti, ale tonoucí se stébla chytá a víra nejednoho zachránila.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Retana 2016-12-04 20:10
dobrý den,mám rakovinu mozku a ráda si promluvila s někým,kdo se léčí pouze přírodně,
prosím o zaslání Vašeho tel. čísla: zavolám .moje je 736248138
děkuji,R.Sokolovičová
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Lula 2014-12-06 17:31
Dobry den,

mohla by som poprosit o kontaktovanie osobou, ktora uziva Gersonovu terapiu.

Dakujem Vam vopred
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Aleš š. 2016-08-20 16:29
Přehled možností doplňkové léčby rakoviny je na webu alternativnicesta.cz/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.