AC24.cz
AC24.czVideodokumentyGlobalizaceÍrán: Život nebo smrt?

Sociální sítě

Reklama

loading...

Írán: Život nebo smrt?

Írán: Život nebo smrt?

Rusko, 2012, 31 min

Tento dokument vypráví o situaci v Íránu. Proč je tato šíitská země vystavena tlaku ze strany Západu a monarchií Perského zálivu? Komu a čím tak vadí Írán a je to vůbec vina Íránu? Jaké jsou šance na přežití Teheránu? O tomto a dalších souvislostech diskutují analytici RISS a tvůrci filmu.

Komentáře   

+33 # Parqaq 2012-10-07 16:54
Tento dokument by měl vidět každý, díky za překlad!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+27 # Libra74 2012-10-07 19:50
Velice zajímavý dokument, děkuju
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-36 # X462 2012-10-08 08:52
Video je jen normalni zaplaceny vyvoz ideologie a cilene vymyvani mozku. Video neni objektivni material, ale cilene zmanipulovana smes pravd, polopravd a lzi placena ruskym zadavatelem v jeho zajmu. Co je v nem nejdulezitejsi, je fakt, ze Cina expanduje, kam muze a stava se "zlutym nebezpecim" pro cely svet. Skoda, ze se predstavitele nasi euro-atlanticke civilizace (vc. Ruska) nedokazi domluvit na spolupraci v zajmu nasich spolecnych zajmu. Ctenar/divak by si v zadnem pripade nemel vytvaret svuj nazor na zaklade tohoto manipulacniho videa.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+2 # radekkyncl 2014-04-28 18:38
Jen se zeptám zkusil jste si některé informace ověřit ? víte říkat že je to z idealizovaný je jednoduchý, ale fakt že tam je tolik faktů né domněnek ale věcí které tak skutečně jsou a hlavně staly se tak. A osobně souhlasím s tím nevměšovat se. Na Sýrii to Rusko ukázalo oproti NATu a USA celkově kteří mají ještě teď choutky to tam jít bombardovat. Rusko navrhlo dohodu se kterou uspělo. A to že ten útok chem. zbraněma byl neprávem sveden Asada je taky pravda byla to práce Izraelců a Turků. Tak já nevím co by jste si ještě představoval nebo věříte té západní propagandě? Pak nad Vámi vyhrály.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+21 # U233 2012-10-08 10:46
Cituji X462:
Video je jen normalni zaplaceny vyvoz ideologie a cilene vymyvani mozku. Video neni objektivni material, ale cilene zmanipulovana smes pravd, polopravd a lzi placena ruskym zadavatelem v jeho zajmu. Co je v nem nejdulezitejsi, je fakt, ze Cina expanduje, kam muze a stava se "zlutym nebezpecim" pro cely svet. Skoda, ze se predstavitele nasi euro-atlanticke civilizace (vc. Ruska) nedokazi domluvit na spolupraci v zajmu nasich spolecnych zajmu. Ctenar/divak by si v zadnem pripade nemel vytvaret svuj nazor na zaklade tohoto manipulacniho videa.

To je zajímavé že když expanduje Čína, je to žluté nebezpečí. Ta Čína kde USA nechyay levně vyrábět kde-co a tím dali Číně hospodářský růst. Taky máte jasno kdo a s kým by měl spolupracovat, takže to rychle ohlašte do Bílého domu, ty hrubé chyby se generují právě tam. Ne v Číně nebo Rusku. A lidé po celém světě jsou především lidé. nejsou to nějací žlutí a černí a bílí atd. O zmanipulovanost i dokumentu bych se zamyslel, nebo nám popište co bylo zmanipulováno. Jinak je to jen zbožné přání na úrovni osobního dojmu a nepodloženého tvrzení. You Tube je plné videí, můžete dát odkaz na dokument který není zmanipulovaný?? ? Rádi jej zhodnotíme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+9 # X463 2012-10-08 14:48
Cituji X462:
Video je jen normalni zaplaceny vyvoz ideologie a cilene vymyvani mozku. Video neni objektivni material, ale cilene zmanipulovana smes pravd, polopravd a lzi placena ruskym zadavatelem v jeho zajmu. Co je v nem nejdulezitejsi, je fakt, ze Cina expanduje, kam muze a stava se "zlutym nebezpecim" pro cely svet. Skoda, ze se predstavitele nasi euro-atlanticke civilizace (vc. Ruska) nedokazi domluvit na spolupraci v zajmu nasich spolecnych zajmu. Ctenar/divak by si v zadnem pripade nemel vytvaret svuj nazor na zaklade tohoto manipulacniho videa.


Jedine kto tu má vymytý mozog, to si ty a práve takých sračiek, čo si ty napísal, má už každý dosť. Nedivil by som sa keby si patril k nejakým dnešným médiam, alebo k nejakej politickej strane. Ak nie, tak ťa tento systém naozaj dobre sterelizoval, myslím tým tvoje myslenie. Proste novodobá ovca.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-11 # X462 2012-10-09 02:43
Cituji X463:
Jedine kto tu má vymytý mozog, to si ty a práve takých sračiek, čo si ty napísal, má už každý dosť. Nedivil by som sa keby si patril k nejakým dnešným médiam, alebo k nejakej politickej strane. Ak nie, tak ťa tento systém naozaj dobre sterelizoval, myslím tým tvoje myslenie. Proste novodobá ovca.


Na rozdil od tebe je muj nazor zalozeny na mych vlastnich dlouholetych zkusenostech jak ze Stredniho vychodu, tak z Afriky.. Tvoje blaboly jen komicky dokazuji, ze o problematice neviz "ani zbla"... :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-5 # X462 2012-10-09 02:53
Cituji U233:
lidé po celém světě jsou především lidé. nejsou to nějací žlutí a černí a bílí atd. .


Koncept "multikulturali smu" totalne selhal. Napr. ve Svedsku je 80-% nasilnych trestnych cinu pachano imigranty nebo napr. v nemeckych veznicich je (po prepoctu na slozeni populace) 80% veznu muslimu. Nemam problem s rasismem, u lidi mi na barve pleti ani jpuvodu nebo vyznani nezalezi, posuzuji je jako individua. Pri vseobecnem pohledu ale koncept michani ruznych civilizaci a kultur zhavaroval - totalne. Musel(a) byste mit dlouhodobe zkusenosti z jinych zemi, nez jen z CR, abyste to byl(a) schopen videt a pochopit. Staci se v CR podivat na minoritu cikanu...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+5 # X463 2012-10-09 09:24
Cituji X462:
Cituji U233:
lidé po celém světě jsou především lidé. nejsou to nějací žlutí a černí a bílí atd. .


Koncept "multikulturalismu" totalne selhal. Napr. ve Svedsku je 80-% nasilnych trestnych cinu pachano imigranty nebo napr. v nemeckych veznicich je (po prepoctu na slozeni populace) 80% veznu muslimu. Nemam problem s rasismem, u lidi mi na barve pleti ani jpuvodu nebo vyznani nezalezi, posuzuji je jako individua. Pri vseobecnem pohledu ale koncept michani ruznych civilizaci a kultur zhavaroval - totalne. Musel(a) byste mit dlouhodobe zkusenosti z jinych zemi, nez jen z CR, abyste to byl(a) schopen videt a pochopit. Staci se v CR podivat na minoritu cikanu...


Jasne, ty si tu ten jediný, najchytrejší kto tu môže kázať a udávať smer, čo si máme myslieť a presviečať nás o TVOJEJ prvade. Je mnoho iných ľudí, čo na blízkom východe žijú (tak ako ty?????), pracujú a je divné že oni majú iný názor. Si nastrčené figúrka nič viac. Píš si tu čo chceš, ľudia začínajú otvárať oči a začínajú do toho vidieť. Tie tvoje hlavnoprúdové bláboly nikoho nezaujímajú, aspon nie na týchto stránkach. Choď do TV Nova a Prima, tam sa tvoje názory ujmú tam proste patríš, nie sem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-8 # malsoufi 2012-10-09 14:36
Cituji X462:
Video je jen normalni zaplaceny vyvoz ideologie a cilene vymyvani mozku. Video neni objektivni material, ale cilene zmanipulovana smes pravd, polopravd a lzi placena ruskym zadavatelem v jeho zajmu. Co je v nem nejdulezitejsi, je fakt, ze Cina expanduje, kam muze a stava se "zlutym nebezpecim" pro cely svet. Skoda, ze se predstavitele nasi euro-atlanticke civilizace (vc. Ruska) nedokazi domluvit na spolupraci v zajmu nasich spolecnych zajmu. Ctenar/divak by si v zadnem pripade nemel vytvaret svuj nazor na zaklade tohoto manipulacniho videa.


Naprosto souhlasím s tímto názorem, žila jsem v Sýrii 30 let a velice dobře znám tamnější poměry a problémy! Toto video je pro-assadské, co jiného můžeme očekávat,když to točili Rusové! Přesný opak je Pravda! Myslím, že kdyby to dnes točili Turci, tak by jste viděli něco úplně jiného! Bojím se jen, že právě tam by mohla již brzy začít Třetí světová válka!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # X462 2012-10-10 02:09
Cituji X463:

Jasne, ty si tu ten jediný, najchytrejší kto tu môže kázať a udávať smer, čo si máme myslieť a presviečať nás o TVOJEJ prvade. Je mnoho iných ľudí, čo na blízkom východe žijú (tak ako ty?????), pracujú a je divné že oni majú iný názor. Si nastrčené figúrka nič viac. Píš si tu čo chceš, ľudia začínajú otvárať oči a začínajú do toho vidieť. Tie tvoje hlavnoprúdové bláboly nikoho nezaujímajú, aspon nie na týchto stránkach. Choď do TV Nova a Prima, tam sa tvoje názory ujmú tam proste patríš, nie sem.


To je Bohuzel velmi hloupy a primitivni nazor. Povinnosti lidi ve svobodne spolecnosti je odhalovat manipulace, ktere se kdokoli snazi pachat. Jestlize situaci na ME, v Iranu a v Africe znam a vidim rozpor mezi tim, co kdokoli se snazi lidem nalhat, nemohu k tomu mlcet. Je to velmi proste, ale k tomu jsi jeste nedorostl.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # radekkyncl 2014-04-28 18:47
Ještě si nám neřekl ty rozpory a manipulace bylo to celkem dlouhý tak začni od začátku ať vím jaké mají tvé zkušenosti váhu je to jen o prezentaci. Když řekneš lidem kteří nevěří západní médiím že to video je manipulace a vymývání mozků a neuvedeš ty rozpory a manipulace tak tě každej pošle někam. Při psaní můžeš použít 5000 znaků takže by to mohlo být dost informací o pravé pravdě (jako to bylo s tím Irákem, kterej měl mít ty zbraně co se nikdy nenašly) co je teda pravda potvrzena i západními médii.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # X462 2012-10-10 02:25
Cituji U233:
To je zajímavé že když expanduje Čína, je to žluté nebezpečí. ... ty hrubé chyby se generují právě tam (v USA). Ne v Číně nebo Rusku.


Cina je nebezpecnejsi nez jine staty z duvodu zlocinne komunisticke centralni moci nad vice, nez miliardou lidi. Zlikvidovala uz cela vyrobni odvetvi v Evrope i v CR, jako napr. prumysl textilni, pletarsky, odevni, sklarsky, porcelanu a keramiky, obuvnicky, konfekcni, spotrebni, lehky atd. Ted utoci na komunikacni... Pro svou destrukcni expanzi potrebuje suroviny, proto ten dumpingovy utok na Afriku. Zadny jiny stat na svete nenapachal tolik destrukce, jako komunistickymi zlocinci ovladana CIna.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+4 # U233 2012-10-10 04:28
Cituji X462:
Cituji U233:
To je zajímavé že když expanduje Čína, je to žluté nebezpečí. ... ty hrubé chyby se generují právě tam (v USA). Ne v Číně nebo Rusku.

Cina je nebezpecnejsi nez jine staty z duvodu zlocinne komunisticke centralni moci nad vice, nez miliardou lidi. Zlikvidovala uz cela vyrobni odvetvi v Evrope i v CR, jako napr. prumysl textilni, pletarsky, odevni, sklarsky, porcelanu a keramiky, obuvnicky, konfekcni, spotrebni, lehky atd. Ted utoci na komunikacni... Pro svou destrukcni expanzi potrebuje suroviny, proto ten dumpingovy utok na Afriku. Zadny jiny stat na svete nenapachal tolik destrukce, jako komunistickymi zlocinci ovladana CIna.

Kdo dodal do číny technologie a nechal tam vyrábět všechno aby mohl s levnými výrobky kšeftovat??? Kdo vtáhl čínu do nutnosti spotřeby zdrojů na tento podsunutý rozvoj? Kdo to nedomyslel nebo úmyslně naplánoval??? Proč nevidíte že jde o následek a děláte z něj mediálně příčinu??? Vždy je to stejné - zdroj manipulací je zde, ostatní jsou následky a nutné korekce.
www.youtube.com/.../
Rusko přežilo perestrojku a stále není na kolenou jak by USrael chtěl. USrael dopadne jako Adolf Hitler. Ukousne si větší sousto než má držku a zadáví se vlastní nenažraností.
Číňané za zdroje staví v Africe infrastrukturu, dálnice, a umožní tak v regionech rozvoj. To bude klást nároky na energie - ropu - a té pak zbude pro USrael méně. Stejně jako v přiloženém videu je zřejmé jak inteligentní jsou ve skutečnosti ti, co by všechno řídili protože oni jsou nejchytřejší a ostatní jsou jen tupé blbé ovce. Jak nás zde nedávno poučoval Artur Fišer, prozměnu islámofob. Takže td tu máme Chinofoba.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # X462 2012-10-10 06:00
Cituji U233:

Kdo dodal do číny technologie a nechal tam vyrábět všechno...


Az neuveritelne hloupy prispevek. Komicky pripomina delniky, kteri kdysi rozbijeli stroje.... Technologie za spatne dusledky nemohou, ale v tomto pripade rudi zlocinci, kteri ji zneuzivaji pro niceni jinych zemi! Komunisticka Cina nebezpecim pro svet je! Znicila uz Tibet, pak napadla i Rusko (to ale pro ni skoncilo jatkami), se svymi sousedy ma neustale konflikty, a ted dokonce nici svet svoji dumpingovou hospodarskou politikou na ukor svych obcanu. Tak obrovska koncentrace moci - navic v rukou rudych zlocincu, kteri nevahaji pro svoje koryta ani zmasakrovat deti, studenty - je zrudna a smrtelne nebezpecna!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-2 # X462 2012-10-10 06:05
Cituji malsoufi:
Bojím se jen, že právě tam by mohla již brzy začít Třetí světová válka!


Myslim, ze tam to nezacne. Nebylo by to ani v zajmu Ruska, ani USA, ani Izraele. Jejich zajmy jsou zatim jine.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-6 # X462 2012-10-10 06:10
Cituji Parqaq:
...díky za překlad!


Jakepak diky? Vzdyt preklad dodal ten manipulujici vyvozce ideologie! Cozpak nevidite ty spousty pravopisnych chyb, ktere by v CR nemohl udelat ani zak ZS? :D :D :D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # X462 2012-10-10 06:20
Cituji U233:
Kdo vtáhl čínu do nutnosti spotřeby zdrojů na tento podsunutý rozvoj?


Vazne jste tak hlloupy? Cinsti rudi zlocinci nemeli na vybranou. Totalne zdevastovali zemi "kulturni revoluci" a bud mohli nechat narod vymrit hladomorem nebo se museli vzdat rizeni ekonomiky, ktera se pod jejich rukama vzdy a vsude zhroutila. Zvolili samozrejme druhou moznost, ale koryta a vladu nad dulezitymi oblastmi (politika, makroekonomika, silove slozky statu aj.) si ponechali. Za normalnich okolnosti by Cina nebezpecim pro svet nebyla, ale pod vladou rudych imperialisticky ch zlocincu jim je.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-4 # X462 2012-10-10 12:00
Cituji U233:

To je zajímavé že když expanduje Čína, je to žluté nebezpečí.


Nejsem sam, kdo nebezpeci vidi: "Obavy z Číny rostou. Ani Kanada nepustí Huawei ke státním zakázkám. Kanada v úterý (9.10.2012) důrazně naznačila, že vyloučí čínského výrobce telekomunikační techniky Huawei Technologies (140 tis. zamestnancu) z plánované výstavby zabezpečené vládní komunikační sítě. Odkázala přitom na možná bezpečnostní rizika technologií Huawei" ... Stale nezapaluje? :lol:
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
+1 # U233 2012-10-10 17:08
Cituji X462:
Cituji U233:

Kdo dodal do číny technologie a nechal tam vyrábět všechno...


Az neuveritelne hloupy prispevek. Komicky pripomina delniky, kteri kdysi rozbijeli stroje.... Technologie za spatne dusledky nemohou, ale v tomto pripade rudi zlocinci, kteri ji zneuzivaji pro niceni jinych zemi! Komunisticka Cina nebezpecim pro svet je! Znicila uz Tibet, pak napadla i Rusko (to ale pro ni skoncilo jatkami), se svymi sousedy ma neustale konflikty, a ted dokonce nici svet svoji dumpingovou hospodarskou politikou na ukor svych obcanu. Tak obrovska koncentrace moci - navic v rukou rudych zlocincu, kteri nevahaji pro svoje koryta ani zmasakrovat deti, studenty - je zrudna a smrtelne nebezpecna!


Ano všichni jsme tu hloupí a vy zaplať pánbůh nesedíte ve vládě. Aspoň doufám. Takže si to trochu ujasníme na modelovém příkladu. Až si to prostudujete, tak jsem zvědav na Vaše geniální dezinterpretace reality. Tedy ty pro změnu chytré. My hloupí věříme vlastnímu úsudku.
i3.ytimg.com/.../... Girl: 'KONY 2012' is US Military
www.youtube.com/.../

Kony 2012, psychologická operace
www.youtube.com/.../

Kony 2012, jak USA odvádí pozornost od své bestiality na menší zlo!!!
www.youtube.com/.../

V posledním videu se o aktivitách Číny a její motivaci dozvíte podstatně víc než vašich zatím prezentovaných jednostranných dojmů. Nemám sice čas dodávat zdroje informací popleteným lidem , pracuji pro ty nepopletené, ale pokud to bude nutné, dodám mnoho dalšího materiálu jak jsou věci doopravdy. Pouze se obávám že patříte k těm kterým nejde o pravdu ale o primitivní provokování a překrucování reality. To bylo ostatně zřejmé už z Vašeho várazu " ŽLUTÉ NEBEZPEČÍ " , které jste vzápětí doplnil " KOMUNISTICKÝMI ZLOČINCI - RUDÝM NEBEZPEČÍM ".
A pokud jde o rozbíjení strojů, tak si udělejte pořádek v historii i argumentech "Az neuveritelne hloupy prispevek. Komicky pripomina delniky, kteri kdysi rozbijeli stroje....". Nevím co jste se tím rozbíjením a dělníky plus hloupostí snažil argumentačně sdělit než jen povrchní a primitivní blábol? Jak to souvisí s tím co jsem psal opravdu nechápu. Všichni kdo přesunuli výrobu do Číny aby tam vyráběli levně a napakovali se na tom, nehleděli na lidská práva v Číně, viz i náš Petr Nečas, se svými výroky o módních postojích kolem toho Tibetu. Všichni kdo tam dodávali technologie a chtěli levnou pracovní sílu nemají s komunistickou stranou Číny nic společného??? Proč by jim to pak dovolovala??? Ty dumpingové ceny jsou produktem a následkem toho co začal chamtivý západ v touze po levné pracovní síle a zároveň si tak poškodil pracovní trhy vlastních obyvatel. Vůbec Vám nedochází co s čím a jak souvisí a komu to slouží. Jen překrucujete fakta jako ostatní USraelci. Pusťte si Parkanovou s Vyčítalem a zazpívejte si s nimi tu pro Bushe.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
-3 # X462 2012-10-16 07:36
Cituji U233:
pracuji pro ty nepopletené


Vase "pracuji pro ty nepopletené" vase komicke blaboly vysvetluje. Doufam, ze vam ti vasi "nepopleteni" dobre plati. :lol: Moje nazory jsou nazory zalozene na mych primych zkusenostech, nikoli zprostredkovane nejakymi manipulacnimi videii, ktere nekdo nekde umisti, aby nekoho ovlivnil. Osoby, o nichz vy jen ctete, ja potkavam a jednam s nimi. Nejsem navazany na zadny politicky proud, ani instituci, na rozdil od vas, ktery priznavate, ze pro kohosi pracujete. (Pro koho se zda byt zrejme.) :lol: :lol: :lol:
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # Martin Hvolka 2012-11-10 16:54
Nadáváš a říkáš čínským věcem - "tůdle",
tak sis asi na hlad nemusel dát čínský nudle.
Až si v dlani obrátíš každičký pětník,
zjistíš, že placen jsi jako čínský dělník.
Když, už tady píšete o otázce práva,
tak naše Absurdokracie je pěkná kráva.
Řídí jí samolibí s tykadélky voli,
co z nakradeného sedí za plnými stoly.
To, že jsem chudý a budu dále,
mě nebolí jako to, že z Čech jsou vykradené stáje.
Stáje, kde udření koně čekají a vedle sebe stojí,
jestli je "pan Správce" nakrmí a napojí.
Vždyť oddřeli co měli a teď čekají profit,
jenže nevědí, že to jel pan správce do ciziny propít......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
0 # kolibřík 2014-02-05 18:13
Nejen nárůst kvality a účinnosti nových zbraní používaných v lokálních válečných konfliktech dokazuje, že v současné době prožíváme nevídaný technologický pokrok vědecko-technic ké revoluce, která se stále se zrychlujícím tempem zdokonaluje materiální podstatu světa, ve kterém žije většina obyvatel naší planety. Naproti tomu prakticky stagnuje pokrok ve všech formách mezilidských vztahů, což v sobě skrývá vzrůstající nebezpečí vzniku geopolitických konfliktů, které mohou být řešeny silou. Viz např. vzrůstající napětí mezi Čínou a Japonskem. Následky silového řešení takového konfliktu by byly nedozírné v porovnání s podobnými válečnými konflikty vedenými v minulosti. Je nejvyšší čas urychlit pokrok v charakteru mezilidských vztahů, a to především vztahů geopolitických.
Na budoucnost je třeba přestat pohlížet jako na danost, kterou lze předvídat podobně jako se předpovídá počasí. Budoucnost je nezbytné začít cílevědomě plánovitě připravovat. Jedna možná alternativa řešení problému budoucnosti lidstva je popsána v článku "Použití teorie vševývoje", který byl zveřejněn na: kreativni-mysleni.goneo.cz/... /
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat

Přidat komentář

Bezpečnostní kód
Obnovit


Anti-spam: complete the taskJoomla CAPTCHA
Top of Page

Nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte | Založeno 2011
Máte dotaz? Chcete inzerovat na AC24? Neváhejte nás kontaktovat formou emailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Copyright © 2011–2016 AC24, s.r.o. | O projektu | Tiráž | Napsali o nás | Podpořte nás

Webový portál AC24.cz ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.